» »

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Temo vidijo: vsi
««
10 / 29
»»

Mato989 ::

Kaj bo prej, zdravilo za Covid19 ali izid Cyberpunka?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Sedaj imajo dodatne 3 tedne, da stuhtajo kaj še lahko zoptimizirajo ali vržejo ven iz igre da jo nekako spravijo na trenutne konzole :P
Po moje je velik problem da trenutne konzole nimajo SSD, ki bo v tej igri, kjer celotno mesto nima nobenih "loading screenov", praktično obvezen.



Ja, tocno tko je! 14 dni pred izidom se je en spomnu in rekel: "dejmo se na PS4 pognat tole, da vidmo, za vsak slucaj ... ;>

svecka ::

JAz bom itak počakal 2 leti na "definitive edition" ki bo mela vse DLCje in update. Že tradicija od Witcher 1 naprej.

Zmajc ::

Verjetno se samo hočejo izogniti novembrski gužvi.

Izi ::

BigWhale je izjavil:

Ja, tocno tko je! 14 dni pred izidom se je en spomnu in rekel: "dejmo se na PS4 pognat tole, da vidmo, za vsak slucaj ... ;>

Sliši se smešno ampak ni daleč od resnice :D
Igro izdelujejo na PC-jih, seveda so jo ves čas preizkušali tudi na starih konzolah in seveda deluje tudi tam, ampak šele sedaj ko je igra končana so ugotovili, da delovanje na starih konzolah ni zadovoljivo.
To je izjava enega izmed vodilnih: "Nismo zadovoljni z delovanjem igre na trenutnih konzolah."
Ni izpostavil XBox One ali PS4 in ni povedal kaj je problem, ampak nekaj ni kot bi moralo biti in oni se zavedajo, da bo verjetno polovica igralcev igralo na konzolah in da mora tudi tam igra delovati po njihovih visokih standardih.
Bilo je dobre 3 tedne pred izidom, sedaj imajo dobrih 6 tednov do izida. Verjetno ni kakšen večji problem, da so premaknili samo za 3 tedne.

Izi ::

Za tiste, ki ne spremljajo razvija igre bi omeniš še nekaj glede konzol.
Trenutno sta obe konzolni verziji igre, tista za trenutne in tista za nove prihajajoče konzole, isti, ker sta pač kompatibilni za nazaj. Posebej se bodo posvetili novim kozolam šele enkrat drugo leto in takrat bo prišel velik Patch za nove konzole, ki bo igro grafično upgradal na "Next gen", da bo enaka kot na PC.
Ker torej ista verzija igre deluje tako na stari kot novi konzoli in so z delovanjem na novi konzoli zadovoljni z delovanjem na stari pa ne, lahko logično sklepamo, da je problem verjetno samo hitrost oziroma občasno zatikanje.

springfield ::

Kaj ti verjames vsako besedo, ki jo izjavijo? Najprej recejo, da je problem delo od doma, zdaj pa baje trenutne konzole. Ce so res konzole, so amaterji, da so komaj zdaj to opazli.

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Igro izdelujejo na PC-jih, seveda so jo ves čas preizkušali tudi na starih konzolah in seveda deluje tudi tam, ampak šele sedaj ko je igra končana so ugotovili, da delovanje na starih konzolah ni zadovoljivo.


Stvari razlagas, kot da ne bi imel pojma kako poteka razvoj in testiranje. :) Sem ti ze hotel napisat takrat, ko si razlagal, o kometih in gold release-u. Gold release pomeni, da so vsi testing teami dali vse skozi, da je testiranje koncano. Za vse platforme, za vse konfiguracije. Vse kljukice so obkljukane in buildi, ki so narejeni gredo v tovarno, da se nastanca medije oziroma v digitalno distribucijo.

Gold release ustavijo samo dejanski showstopper bugi, ki so kriticni. Recimo, da se stvar ne nalozi, da so crashi v desktop tako pogosti, da so resnicno moteci, da zmrzne celoten hardware in rabi power cycle. Obcasno lahko pride vmes se kak legal issue, pa se to pri taksnih projektih raje resujejo post-mortem, al da pa kak direktor stvari on-hold.

To kar ti razlagas, da so sele zdaj ugotovili kako reci delajo, je neumnost. Al so pa pri CD Project Red naredili sele prvo njihovo igro in nimajo pojma kaj sploh delajo. :)

Izi ::

BigWhale je izjavil:

Sem ti ze hotel napisat takrat, ko si razlagal, o kometih in gold release-u.

Tudi to s kometom je bila njihova izjava takrat ko so objavili Gold :D
Na splošno je moje mnenje, da CD Project Red mnogo preveč komunicirajo z mediji in publiko. Ko so preko medijev nabrcali SJW in BLM so si sicer močno dvignili ugled, ampak z ostalimi izjavami in napovedmi si pa ponavadi delajo več škode kot koristi. Tole napovedovanje in prestavljanje datuma izida je pa že davno postalo Meme.
Še najbolje se obnese Rockstarjeva taktika, ki popolnoma ignorira vse medije, pa so vseeno precej cenjena firma. Igre sploh ne najavijo dokler ni praktično končana. GTA6.

dolenc ::

CDPR je vseen še sveža firma v gamedev svetu in je exponentno zrasla, kar seveda prinese svoje težave.
Če jim vsi ne pobegnejo se bodo že v red spravli :D

Vmes se pa prednaročila prodajajo...

Izi ::

Še malo branja za BigWhalea, ki ničemur ne verjame:
Hop.si - Cyberpunk 2077 je za PC končan, razlog za zamudo sta konzoli PlayStation 4 in Xbox One

BigWhale ::

:)

Na Rock Paper Shotgun so investor call mal boljs povzeli...

https://www.rockpapershotgun.com/2020/1...

yayo ::

rahlo privoščljivo pisanje, avtorica je punca v telesu fanta. Just saying. CDPR se skuša priljubiti temu segmentu publike a nima sreče s predstavniki trans srenje v mainstream gamerskih medijih (RPS, Kotaku...)

ahac ::

Privoščljivo pisanje? Komu pa kaj privošči?

A vsem developerjem, ki delajo po 100 ur na teden, da bo igra lahko izšla, ampak za delay zvejo istočasno kot cel svet? Al tem developerjem privošči, da bo vsem tem delu njihov šef javno reče, da to sploh ni nič resnega in se jim kasneje opravičuje?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: ahac ()

yayo ::

take stvari (crunch) so se dogajale, se dogajajo in se še bodo, samo ponekod zelo profesionalno poskrbijo, da umazanija ne pride v javnost in fasada ostane čista. Tukaj pač je in je sedaj to kost za glodat, ker je igra imela toliko promocije in medijskega pompa. Poljski niso američani.

BigWhale ::

Aja, ker se crunchi dogajajo je najboljs, da jih normaliziramo, al kaj? Gaming industrija je resnicno fucked up ampak dokler se bodo igre kupovale tako kot se kupujejo, bo tezko kakorkoli spremeniti. Zato je v bistvu prav, da se izpostavlja taksne stvari, pa so to Poljaki ali pa Americani.

opeter ::

Izi, ne se hecat. 8 let (!) so razvijali igro in komaj zdaj zaženejo kodo na Xbox 1 in PS4 ter ugotovijo, da sploh ne dela?
Kdo sedaj prodaja pravljice?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

HulkHogan ::

BigWhale je izjavil:

Aja, ker se crunchi dogajajo je najboljs, da jih normaliziramo, al kaj? Gaming industrija je resnicno fucked up ampak dokler se bodo igre kupovale tako kot se kupujejo, bo tezko kakorkoli spremeniti. Zato je v bistvu prav, da se izpostavlja taksne stvari, pa so to Poljaki ali pa Americani.



V industriji, ko gre projekt proti koncu morajo vsi crunchat. A naj gejo zdravniki in sestre na ulice jokat kako morajo pod korono več delat? Kje se boriš za pravice sester da majo sedaj isto ur na dan kot pred korono?
Vaša obsedenost s temi igricami presega meje zdravega/nepatetičnega razuma.

Wrop ::

Primerjaš zdravnike in sestre ki že tako ali tako delajo nadure, da rešujejo življenja, z delavci, ki morajo delati nadure, da naredijo eno igro do nekega datuma? Igra lahko počaka.

opeter ::

Wrop je izjavil:

Primerjaš zdravnike in sestre ki že tako ali tako delajo nadure, da rešujejo življenja, z delavci, ki morajo delati nadure, da naredijo eno igro do nekega datuma? Igra lahko počaka.


Investitorji in lastniki/delničarji pravijo drugače. Zato pa je cirkus.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

yayo ::

BigWhale je izjavil:

Aja, ker se crunchi dogajajo je najboljs, da jih normaliziramo, al kaj? Gaming industrija je resnicno fucked up ampak dokler se bodo igre kupovale tako kot se kupujejo, bo tezko kakorkoli spremeniti. Zato je v bistvu prav, da se izpostavlja taksne stvari, pa so to Poljaki ali pa Americani.

se strinjam, ampak menim, da je tega na tone. Na zahodu imajo to "pošlihtano" s pogodbami o nerazkritju informacij, ki predvidevajo sankcije, pa dobro ime whistleblowerja ge verjetno rakom žvižgat, in s tem možnost bodoče zaposlitve. Poljaki so bolj "balkanci" v tem smislu, samo poglej kako je kup internih informacij prišel v javnost. Ni Naughty Dog pri TLOU2 tudi imel crunch in pritožbe delavcev? Ampak ima kredit pri SJW srenji, pa tudi deluje v ameriškem okolju, kjer je druga mentaliteta.

yayo ::

yayo je izjavil:

punca v telesu fanta.

I call out my own bullshit (zveni nekako bolje kot "priznam, da sem pisal kup neumnosti")
Avtorica Rock Paper Shotgun članka, Alice Bell, je punca od rojstva, izpade malce nefotogenično na fotografijah, ampak ekstremno simpatično na videu.

še en dokaz, da, bi moral poslušati svoj notranji glas, ko mi govori "nimaš nič pametnega za povedati torej bodi raje tiho"

Berserker ::

Meni je zanimivo, kolk se folk uvkarja s stvarmi, na katere nimajo niti malo vpliva.

Bomo pač počakali še kakšen mesec, kaj je to v primerjavi z več let razvoja?

BigWhale ::

HulkHogan je izjavil:

V industriji, ko gre projekt proti koncu morajo vsi crunchat. A naj gejo zdravniki in sestre na ulice jokat kako morajo pod korono več delat? Kje se boriš za pravice sester da majo sedaj isto ur na dan kot pred korono?
Vaša obsedenost s temi igricami presega meje zdravega/nepatetičnega razuma.


Primerjava gaming industrije in epidemije je retarded. Resnicno. Kot prvo, kot drugo, nauci se kaj pomeni beseda 'pateticno', ker besedo uporabljas narobe.

Kot tretje, gre pa za kritiko celotne industrije. Gaming industrija je taksna kot je in je v resnici zelo shitty industrija, kar se tice zaposlenih, ki delajo v njej. Na zalost. Pri waterfall modelu razvoja, ki je prakticno nujen za stvari, ki izhajajo na tocno dolocen datum je crunch prakticno nujen, ce je projekt narobe splaniran. In praviloma je projekt vedno narobe splaniran in potem imas v reklamo vrzenih nekaj deset milijonov dolarjev, hkrati pa zategujes pas pri delavcih.

Ne vem o kaksni obsedenosti govoris. Eni pravimo, da je bolje pocakati kak mesec ali dva, kot pa da zalozniki silijo delavce v crunch.

yayo je izjavil:

ampak menim, da je tega na tone. Na zahodu imajo to "pošlihtano" s pogodbami o nerazkritju informacij, ki predvidevajo sankcije, pa dobro ime whistleblowerja ge verjetno rakom žvižgat, in s tem možnost bodoče zaposlitve.


Ja, gaming industrija je shitthole. Pri dobickih, ki jih delajo je to sramotno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

PacificBlue ::

yayo ::

dolenc ::

Izkorišča se dejstvo, da je to delo tudi strast/hobi.
Pa že tko so gamerji-programerji/artisti bol introvertne nežne dušice.

Izdelava špila pa res ni reševanje živlenj, da bi moral kdorkoli, kjerkoli se po zobeh metat, da se rešuje slabo splanirane stvari(pa je jasno, da ne bo nikoli perfektnega planinga za daljše projekte).

A-242 ::

Samo da backport hitro pride ven ali pa jailbreak. Si lahko vzamejo se kaksen teden :))

yayo ::

m0f0x ::

Za lip sync je že zagotovljeno, da bo dober :)

BigWhale ::

Nekaj se govori o se enem delayu, ki bi potisnil izdajo v 2021. :) Je pa bojda CD Project Red ze odgovoril, da to ne drzi. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

oo7 ::

BigWhale je izjavil:

Nekaj se govori o se enem delayu, ki bi potisnil izdajo v 2021. :) Je pa bojda CD Project Red ze odgovoril, da to ne drzi. :>


Ko so drugič preložili so rekli, da ne bodo več pa so še tretjič :P

BigWhale ::

Sej zato je bil moj smilie tam :> Glede na to, da RTX 3080 se vedno ni nikjer za dobit za spodoben denar, bo cist ok, ce pride Februarja 2021.

Skyman ::

Kurzweil ::

Kaj se zdej dogaja s tem špilom? Keri datum je sedaj release date?

@BigWhale, a RTX 3070 ni vredi? Čakam pa tudi jaz, da pride slednja nekje na 500€, mogoče tudi 400€, pa jo takoj vzamem, seveda kakšno, ki ima res dober cooling, ker jo bom teral tudi za razne programe, ki jo bodo bremenili do konca...

BigWhale ::

Trenutno je se vedno 16. december, tako kot je bilo nazadnje javljeno. :)

RTX 3070 je primerljiva in po kar nekaj testih boljsa od RTX 2080Ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

m0f0x ::

BigWhale je izjavil:

Trenutno je se vedno 16. december, tako kot je bilo nazadnje javljeno. :)

RTX 3070 je primerljiva in po kar nekaj testih boljsa od RTX 2080Ti.


Verjetno typo pri tebi. Release date je 10. December.

Izi ::

Nekaj najnovejših dražilnikov, da bomo lažje zdržali še 20 dni do izida:

Official Gameplay Trailer

Johnny Silverhand

Izi ::

Tukaj pa je celotni (pol ure) Night City Wire: Episode 5

Sedaj vemo že praktično vse, samo še igro čakamo.
Kot je videti je Johnny Silverhand baraba in terorist, ki bo hudo grenil življenje našega V. Vprašanje če se mu bomo lahko uprli in kakšne bodo posledice? :)

BigWhale ::

Johnny se je pred smrtjo uspel uploadat nekam in zdaj bo s pomocjo V. koncal svojo misijo. Kako je prisel V. v glavo? Najbrz kak ponesrecen memory upload iz shady braindance-a. :>

Izi ::

BigWhale je izjavil:

Johnny se je pred smrtjo uspel uploadat nekam in zdaj bo s pomocjo V. koncal svojo misijo. Kako je prisel V. v glavo? Najbrz kak ponesrecen memory upload iz shady braindance-a. :>

Če sem jaz prav razumel iz trailerja, je Johhny na čipu, ki ga imajo spravljenega in zastraženega v korporaciji Arasaka zadnjih 50 let. Ta čip potem sam ukradeš iz Arasake, ker naj bi bil neprecenljive vrednosti in naj bi menda prinesel nesmrtnost. Vsaj tako pravijo. Izkaže se da je čip nekaj defekten in edina možnost, da dobiš podatke iz njega je da si ga vštekaš direkt v glavo.
In tako si v glavo sam preneseš Johnnya, kot nekakšen virus, ki se ga potem ne moreš več znebiti. Naš V in Johnny se potem borita za prevlado in hočeš nočeš moraš delati queste zase in tudi queste za Johnnya, ker drugače te bo gnjavil do onemoglosti in celo zagrozi, da bi znal prevzeti kontrolo nad tvojim telesom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Furbo ::

Čemu spoilerji?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Highlag ::

Mene pa vseeno zanima, zakaj morajo igro izdati na vseh platformah hkrati...
Ponavadi igre niso izhajale hkrati. Vedno je nekdo čakal nanje...
Never trust a computer you can't throw out a window

BT52 ::

Highlag je izjavil:

Mene pa vseeno zanima, zakaj morajo igro izdati na vseh platformah hkrati...
Ponavadi igre niso izhajale hkrati. Vedno je nekdo čakal nanje...


Moneygrab?

BigWhale ::

Furbo je izjavil:

Čemu spoilerji?


V trailerjih al v temi? :)

oo7 ::

Sistemske zahteve

Izi ::

Furbo je izjavil:

Čemu spoilerji?

Ja, Night City Wire Episode 5, je res že kar precej na meji kvarnika. CDPR je vedno pravil, da vse kar dajo ven prej skrbno pregledajo in predebatirajo, da ne bi kaj kvarili, ampak očitno so se za zadnji trailer odločili da lahko malo več pospoilajo. Verjetno so menili, da je pomembno vedeti, da imamo v igri dva enakovredna protagonista in kako do tega pride.
Je pa pri tej igri, ki temelji na velikih in pomembnih odločitvah, verjetno bolje vedeti več kot pa manj. Kako boš odločal, če pa ne poznaš ozadja? Za povrh pa so, kot sem opazil, vse pomembne odločitve časovno omejene. Imaš okoli 5 sekund za odločitev, spodaj pa 5 različnih odgovorov, ki vsak močno spremeni potek. Bo treba hitro odločati in še hitreje brati ;)

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Kako boš odločal, če pa ne poznaš ozadja?


Odvisno od ozadja in od zgodbe? V Fallout: NV nisi vedel prav nicesar. A je potrebno vedeti, da sta Johhny in V 'enakovredna'? Mogoce. Lahko je igra celo bolj zanimiva, ce tega ne ves.

Izi je izjavil:

Za povrh pa so, kot sem opazil, vse pomembne odločitve časovno omejene. Imaš okoli 5 sekund za odločitev, spodaj pa 5 različnih odgovorov, ki vsak močno spremeni potek. Bo treba hitro odločati in še hitreje brati


Ce to drzi, je to skrajno neumna mehanika. to, da te igra sili v hitre in nepremisljene odlocitve je res neumnost. Plus tega, dialogi so pavza za it na WC .

BT52 ::

No če sklepam po trailerjih. Niso vsi dialogi tempirani na čas. Plus ponavadi sem videl po tri opcije za izbrat. Ni pa tale mehanika nekaj novega, pa mogoče slabega. Ker tudi v realnih situacijah se moraš včasih hitro odločit, kaj boš storil. Dejansko je tole lahko dobro poceni orodje za dviganje napetosti.

Matevz96 ::

BT52 je izjavil:

No če sklepam po trailerjih. Niso vsi dialogi tempirani na čas. Plus ponavadi sem videl po tri opcije za izbrat. Ni pa tale mehanika nekaj novega, pa mogoče slabega. Ker tudi v realnih situacijah se moraš včasih hitro odločit, kaj boš storil. Dejansko je tole lahko dobro poceni orodje za dviganje napetosti.


Samo da ne bo tako kot v Witcher 3 kjer se zgodi da opcija pravi nekaj potem pa se izkaže da so mislili nekaj povsem drugega z njo.
#hooldthedoor
««
10 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18424241 (312) oo7
»

The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11720055 (338) oo7
»

Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26741474 (6707) Kvinta
»

The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 427 28 29 30 )

Oddelek: Igre
1488261399 (25265) D3m

The Witcher (202?)

Oddelek: Igre
7900 (690) ahac

Več podobnih tem