» »

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Temo vidijo: vsi
««
23 / 23
»
»»

Kayzon ::

Ps5 bo zastarwl v dveh letih..Saj ne bojo vecno cene visoke za hardware.

Furbo ::

Berserker je izjavil:

A si res pripravljen zmetat tolk denarja za pc gaming? Jaz imam namreč že resne pomisleke, da raje vzamem ps5, kot pa middle rang RTX2060. Resnično sem sprva planiral en middle range pc do 1500EUR za tale špil, zdaj pa vidim, da se je tudi z zastarelo R9 380 na 1k resoluciji dalo nekako preigrat.

Ja, trenutno mi ni problem dati par tisočakov v to smer.

Konzole? To ni zame.
Lp,f

Zmajc ::

Kot lastnik konzole in PCja bi rekel da je super če imaš oboje. Določene igre je z kontroilerjem v roki z kavča prav užitek igrat. Druge igre, ki bi jih rad igral dnevno, več časa pa raje igram na PCju any day of the week.

TV je pogosto zaseden tako, da bi včasih raid igral pa ne moreš (ni problem če si single ali imaš svoj privat TV i guess).

Osebno sem ravno investiral v nov PC z RTX 3080 prav tako imam namen kupiti tudi PS5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Tribal ::

Zmajc je izjavil:

Določene igre je z kontroilerjem v roki z kavča prav užitek igrat.


Za to pa res ne rabiš konzole. Vse se da na PC priklopit.

Zmajc ::

Konzolo imam primarno za tamale, ceneje kot kupovat vsakemu gaming PC.

kitl76 ::

Bodi vesel moje niso zadovoljne s kozolo morata imeti kar gaming PC pa še fotr svojega malo je drago ampak gre. Ps4 pa čaka na boljše čase:))

shadeX ::

79% Steam playerjev ne igra več po slabem mesecu.

Lonsarg ::

Cyberpunk je ene 3krat manjši kar se tiče količine kvalitetnega zgodbenega contenta (torej main in side-quest) za preigrat kot Witcher 3. Tak da tole je posledica predvsem količine/kvantitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Furbo ::

Seveda, zadevo so napadli s sekiro, da je lahko izšla, tedaj kot je.
Lp,f

BT52 ::

Furbo je izjavil:

Seveda, zadevo so napadli s sekiro, da je lahko izšla, tedaj kot je.


No ja tole je bila bolj 10 kilska macola LOL

springfield ::

Vse kar so odstranli, bodo izdali kot DLC-je. Placljive, seveda >:D

Izi ::

Eno večjih napak lahko kar sami popravimo ;)
https://hop.si/2021/01/06/cyberpunk-207...

dronyx ::

Ko gledam posnetke na YT mi je zanimivo, kako se nad igro pritožujejo tisti, ki so porabili 80, 100 ali celo več ur. Očitno nekaj mesa pa je kljub vsemu na tej kosti, če toliko časa porabiš za eno SP igro. Dobro, resda nima sprogramiranega nekega resnega AI za promet, NPC-je in policaje, samo očitno počneš lahko pa kaj drugega.

Zmajc ::

kitl76 je izjavil:

Bodi vesel moje niso zadovoljne s kozolo morata imeti kar gaming PC pa še fotr svojega malo je drago ampak gre. Ps4 pa čaka na boljše čase:))


Jaz sem svojim hitro dal vedeti da je predragi špas, da bi vsakemu kupovali gaming PC in so za šolo dobili mid range laptop za gaming pa PS4. PC si lahko sami kupijo ko bojo zbrali denar.

Mikrohard ::

Jaz sem preigral... main story mi je bil všečen. Vse ostalo je pa bolj tako tako. Okolje mi je všečno, potencial je velik... ampak side missionov se počasi naveličaš.

Zmajc ::

Ja, glavni story arc, romance in par side questov so izpilili, ostalo je bolj filler. Se vidi da jim je zmanjkalo časa.

Berserker ::

dronyx je izjavil:

Ko gledam posnetke na YT mi je zanimivo, kako se nad igro pritožujejo tisti, ki so porabili 80, 100 ali celo več ur. Očitno nekaj mesa pa je kljub vsemu na tej kosti, če toliko časa porabiš za eno SP igro. Dobro, resda nima sprogramiranega nekega resnega AI za promet, NPC-je in policaje, samo očitno počneš lahko pa kaj drugega.


Main story, pa določeni side questi so kr hudi. Karakterji so vsečni, Keanu Reeves je solidno izpeljan. Gameplay je ok, hekanje je sicer OP, stealt je zlo osnoven, ampak je gunplay dovolj tekoč in zadovoljiv.

Horas ::

https://www.guru3d.com/news-story/cyber...

Cyberpunk 2077 lost almost 80% of its active players since launch.

še premalo!
7700k(4.8ghz)+z270, 16gb 3200mhz, 1080ti, 650w gold, 2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 16gb 2666mhz, rx580 8gb, 600w bronze, 250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Izi ::

Horas je izjavil:

Cyberpunk 2077 lost almost 80% of its active players since launch.

še premalo!

Ja seveda, če so končali igro, saj to vendar ni MMO, da ga boš igral mesece in mesece.

Zmajc ::

Horas je izjavil:

https://www.guru3d.com/news-story/cyber...

Cyberpunk 2077 lost almost 80% of its active players since launch.

še premalo!


To je tak idiotska statistika. VSAKA single player igra po par tednih zgubi večino igralcev. Saj pa nobeno single player igro ne moreč večno igrat.

Mato989 ::

Zmajc je izjavil:

Horas je izjavil:

https://www.guru3d.com/news-story/cyber...

Cyberpunk 2077 lost almost 80% of its active players since launch.

še premalo!


To je tak idiotska statistika. VSAKA single player igra po par tednih zgubi večino igralcev. Saj pa nobeno single player igro ne moreč večno igrat.


Kako ne... jaz sem gothic 2 igral 4 leta vsak teden =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dolenc ::

Rpgji mal dle drzijo, sploh elderscrolls pa fallout, k lahk v nedogled spilas.

Mato989 ::

dolenc je izjavil:

Rpgji mal dle drzijo, sploh elderscrolls pa fallout, k lahk v nedogled spilas.


Saj so se hvalili da je to rpg
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Berserker ::

shadeX ::

Kot zanimivost, Cyberpunk je (vsaj glede na informacije iz Wikipedie), postala igra ki je porabila največ resourcov za development s 330M$, GTA 5 je četrta z 265M$. Kot prvo se mi poraja vprašanje kako je mogoče da (vsaj glede na revijuje), da pri tolikšni porabi resourcov, izdelek ni spoliran. In potem mi je zadeva takoj jasna (zakaj hype train deluje), in sicer ko pogledaš development cost ter marketing cost. 209M$ so pri CDR zapravili samo za marketing, to je praktično 80% celotnega dev. costa za GTA 5 (medtem ko je GTA5 za marketing porabil polovico, torej 130M$).

Nekdo bi res moral letet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

BigWhale ::

Tudi pri filmih je precej podobno. Za marketing gre ogromno denarja.

Mato989 ::

Ker so kot kaze tako neumni namesto da bi ves ta kes dali v izdelavo kvalitetne igre ali filma bi folk zastojn oglaseval saj vemo ono hvala seze dalj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Bwaze6 ::

Ne bo nihče izpostavil Call of Duty: Modern Warfare 2, kjer so za razvoj dali 50 milijonov dolarjev, za promocijo pa kar štirikrat toliko, 200?

Bojda je šel marketing pri Cyberpunk 2077 zelo overbudget predvsem zaradi večmesečnih prestavitev - tu je bil dodaten strošek za hrčke, ki klamfajo kodo, v primerjavi s tem praktično zanemarljiv.

Furbo ::

Namesto da bi zaposlili več hrčkov so torej zaposlili več reklamarjev.. in spet.. in spet.. in spet?
Lp,f

Bwaze6 ::

To verjetno ne, ampak plačevanje prostora platformam za reklame je izredno drago.

Medtem ko je najdražji del produkcije že zdavnaj mimo - plačevanje zvezdnikov za njihov čas pri zajemu gibanja in glasov, plačevanje avtorskih za glasbo... Sami koderji so itak vzhodnoevropski, s plačami, primernimi regiji. :D

shadeX ::

Bwaze6 je izjavil:

Ne bo nihče izpostavil Call of Duty: Modern Warfare 2, kjer so za razvoj dali 50 milijonov dolarjev, za promocijo pa kar štirikrat toliko, 200?



To je druga zadeva. COD (Fifa in podobni) so franšize in večina sistemov, ki jih game uporablja so že narejeni iz prejšnjih naslovov. Večina game-a je samo copy/paste.

Tudi če pogledaš, Red Dead Redemptiona 2 ni na seznamu, je pa Red Dead Redemption 1, ker je bilo potreba sisteme developat iz nule (oz. jih prilagajat ker so bili narejeni za GTA franšizo). RDR 2, je samo copy paste RDR1 s to razliko da so zadeve bolj spolirane. Isto velja za COD.

Development cost je tudi odvisen od težavnosti in velikosti sistemov ki jih game uporablja. COD-a pač ne moreš primerjat z open world game-i.


Se pa strinjam da so se pri CODu kar izprsili na marketingu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

dolenc ::

Če dnar v nekaj mečeš še ne pomeni, da bo čudežno kar naenkrat postalo dobro :P

Cdpr ma precej kadrovskih problemov in kljub temu, da so štartal z "entuziasti", ki so k njim prišli zgolj zato, da so lahko na cyberpunku delali so ob slabi usmeritvi... no nastalo je kar je, nekaj kar dobiš, če veliko dnarja notri vržeš.

To, da marketing deluje pa verjetno noben ne more rečt, da ne drži. Dober glas pa to, bolj malo kosov proda. Gothic1/2 je precej na dobrem glasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

YesMan ::

shadeX je izjavil:

RDR 2, je samo copy paste RDR1 s to razliko da so zadeve bolj spolirane


Prosim? Si ti dejansko pravkar primerjal RDR2 z vsakoletno različico CoD-ja in s korporativno katastrofo imenovano Cyberpunk 2077? :))

Lahko prosim obrazložiš po kaki logiki lahko nekdo reče, da je RDR2 copy/paste RDR1? RDR1 nima niti četrtine vseh sistemov in mehanik, ki jih ima RDR2 - tiste katere pa si delita, pa so bolj izpiljene v 2-ki. Igra je pravtako potrebovala popolni overhaul Rockstarjevega RAGE pogona, saj je bila delana eksluzivno za konzole prejšnje generacije (ne tako kot RDR1 in GTA V, ki sta PS3/XBOX 360 igri in ni bilo potrebno večjih sprememb po GTA IV). Povrh tega ima ogromno, popolnoma novo mapo z neprimerno več vsebine kot 1. del, nešteto novih animacij (cca. 300.000, kar je načeloma 200-250.000 več od povprečne AAA igre), 500.000 vrstic dialoga (kar je cca. 10x več kot RDR1 in 5x (!) več kot kakšni The Witcher 3, Cyberpunk 2077 ali Fallout 4, na primer).

Po nobeni logiki ne moreš rečti, da je RDR2 copy paste RDR1. To je isto, kot da bi rekel, da je Skyrim copy/paste Morrowinda.

shadeX ::

Prosim? Si ti dejansko pravkar primerjal RDR2 z vsakoletno različico CoD-ja in s korporativno katastrofo imenovano Cyberpunk 2077? :))


Mislim da je dovolj jasno napisano, ampak normalno se je dobil nekdo in spodtaknil ob zadevo.


. Povrh tega ima ogromno, popolnoma novo mapo z neprimerno več vsebine kot 1. del


Ja, torej copy/paste kode. Ustvarjanje sveta ni delo programerja.

nešteto novih animacij


Seveda.. ampak koda nima tukaj veze. Ostajamo na copy/paste.

500.000 vrstic dialoga (kar je cca. 10x več kot RDR1 in 5x (!)


In? Sistem ostaja torej iz RDR1, ostalo je samo dodajanje contenta (pisanje texta, dodajanje zvokov al whatever potrebuje).

Po nobeni logiki ne moreš rečti, da je RDR2 copy paste RDR1


Seveda ne vem koliko je COPY/PASTANEGA, govoril sem izrecno za kodo, ki je nadgradnja in uporaba že obstoječe. Kar RDR 1 (ali GTA) nima, so pa seveda morali narediti z nule.

Grem po napornem dnevu mal RDR Online pogledat kaj se dogaja. Ayd.

dolenc je izjavil:

Če dnar v nekaj mečeš še ne pomeni, da bo čudežno kar naenkrat postalo dobro :P


O tem ni nobenega dvoma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

ahac ::

ahac je izjavil:

Opencritic
91



Metacritic

91


Zanimivo kolk je povprečna ocena zdaj nižja kot je bila ob izidu, sploh zaradi konzol.

Opencritic
76



Metacritic (PC)

86


PS4:
56

Xbox One:
61




Pa še Cyberpunk 2077 Angry Review:
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Teddi ::

new Roadmap za Cyberpunk 2077 popravke in free DLC: https://twitter.com/CyberpunkGame/statu...

in opravičilo šefa CD Project Red:

https://twitter.com/CyberpunkGame/statu...

YesMan ::

Ste že kdaj opazili, da te požrešne korpo lutke izdajo ta video opravičila vedno šele po tem, ko jih "ujamejo" oz. ko vlagatelji zagrozijo, da bodo tožili zaradi laži, slabega upravljanja in neupravičevanja naložbenega kapitala?

filip007 ::

Se bojim, da bodo igračarji zapustili to igro in bo pristala na smetišču zgodovine. Večina jo je že obrnila, popravki gor ali dol nimajo vpliva več, škoda je bila že storjena.
Vivaldi in Ubuntu.

m0f0x ::

filip007 je izjavil:

Se bojim, da bodo igračarji zapustili to igro in bo pristala na smetišču zgodovine. Večina jo je že obrnila, popravki gor ali dol nimajo vpliva več, škoda je bila že storjena.


Če jo bojo speglali, kot so Witcherja 3, potem se bo še leta prodajala. Glede na trenutne HW zahteve bo še lep čas igra očem privlačna.

Lonsarg ::

Sj so v enem mescu dosegl prodajo Witcher3 :) Igra se je zapisala brez da sploh še kakšno kopijo prodajo.

m0f0x ::

Torej imajo dovolj kapitala, da popravijo buge, glitche, AI, naredijo optimizacijo na konzolah, DLC, Multiplayer. Ko bo vse to zrihtano, pa se nihče ne bo branil kakšnega plačljivega Expansiona.

ahac ::

Inside Cyberpunk 2077's Disastrous Rollout
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()
««
23 / 23
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S.t.a.l.k.e.r. 2 ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22913874 (40) oo7
»

Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21114432 (624) ahac
»

Wasteland 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
866564 (492) oo7
»

The Witcher 4

Oddelek: Igre
322302 (396) oo7
»

Wolfenstein: Youngblood (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1136891 (2562) PH03N1X

Več podobnih tem