» »

Pregrevanje zavornih oblog?

Mesar ::

Opažam, da se mi pregrevajo sprednje zavorne obloge, ne vedno samo ko "dirkam" in ne "bremzam z mašino". Sedaj pa je problem, da mi ni čisto jasno zakaj se to dogaja, če se potem malo umirim namreč nehajo oddajat tisti čuden zvok, se mi pa to dogaja odkar sem menjal obloge in diske, edino obloge sem vzel tiste cenejše kao ponaredke... ker jih pogosto menjavam :|

v glavnem so neorginalne obloge res toliko slabše? Ni problem normalna vožnja, niti zaviranje po daljšem klancu (z zavorami ne z motorjem) ampak divjanje, problem je, da če se prav spomnim se to včasih ni dogajalo, dvomim, da bi ta zvok preslišal... diski niso zviti, to se mi pa dogaja od kar sem menjal obloge, tako da nove obloge niso mogle bit zanič.

Še ima kdo tak problem? Rešitve?
Go big or go home!

WarpedOne ::

Koristno branje o zavorah in diskih in ploščicah: The "Warped" Brake Disc and Other Myths of the Braking System
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Mesar ::

Zaviranje je kul, zavore primejo kot morejo, ni vibriranja ali česa podobnega, edino škripajoč zvok je, pa še to ne skoz ampak kot, da bi nekaj praskalo po diskih, ta zvok je prisoten potem skoz, dokler se vse skupaj ne ohladi (ustavim ali pa en čas lepo vozim), škripajoč zvok zgine ob zmernem zaviranju, ko ne zaviram ali pa rahlo zaviram pa nekaj praska... piiip piiip piiip... odvisno od hitrosti.
Go big or go home!

black ice ::

Praska zato, ker se je material z zavornih oblog neenakomerno porazdelil po zavornem disku. Citiram W1 link:
and an untold number of discs with pad material unevenly deposited on the friction surfaces - sometimes visible and more often not. (FIGURE 4)

Mesar ::

Zakaj potem praska tudi ko se zavorne obloge ne dotikaj diskov?
Go big or go home!

RejZoR ::

Pravilo #1: Ne šparat na bremzah
Pravilo #2: Ne šparat na gumah

Če bi folk upošteval ta dva pravila bi bilo vse tolk lepše. In bolj varno. Ker to dvoje je edino kar te drži na cesti in kar te lahko učinkovito in hitro ustavi.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Mesar ::

RejZoR je izjavil:

Pravilo #1: Ne šparat na bremzah
Pravilo #2: Ne šparat na gumah

Če bi folk upošteval ta dva pravila bi bilo vse tolk lepše. In bolj varno. Ker to dvoje je edino kar te drži na cesti in kar te lahko učinkovito in hitro ustavi.


Ajajaaa včasih je blo samo na gumah, čez 5 let bo pa folk že okoli govoril, da ne šparat na olju, ker lahko tudi z motorjem bremzaš... bla bla. Ko avto enkrat več ni nov se pač ne splača noter metat nekega hudega denarja, razen če si en tistih, ki ližejo svoje avte pa še pri tistih je problem, da večina nima potem za benz. Če nisi norc lahko tudi z zanič gumami voziš zadovoljivo varno, če se kaj zgodi pa je pač tvoja krivda, sej vsak sam ve kaj dela in ima, no naj bi...

In naslednje obloge bodo boljše zato ker mi gre na živce škripanje, ne ker bi me skrbelo za varnost. Če bo to sploh rešilo moj problem, teh 10kkm pa bom pač potrpel.
Go big or go home!

VelikiTun ::

Mesar je izjavil:

... ne ker bi me skrbelo za varnost.
Saj se ne gre le za tvojo varnost. Ignorant.

Mesar ::

VelikiTun je izjavil:

Mesar je izjavil:

... ne ker bi me skrbelo za varnost.
Saj se ne gre le za tvojo varnost. Ignorant.


No, če se bo kaj zgodilo bom prevzel odgovornost za svoja dejanja, zdaj pa nazaj na topic.

Na kaj torej pazit pri menjavanju zavornih oblog? Nebi namreč poskušal na random() katere se bodo najboljše obnesle pol mi bo pa zato škripalo pol leta. Najdražje pa tudi niso nujno najboljše.
Go big or go home!

amigo_no1 ::

Opažam, da se mi pregrevajo sprednje zavorne obloge

Kako si to dognal ?

Ploščice imajo še dovolj obloge ? Si jih kaj menjal nedavno ? V kakem stanju so diski ?
Preveri zavorno tekočino.
Če imaš zadaj bobne, preveri stanje zavornih oblog.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

amigo_no1 je izjavil:

Opažam, da se mi pregrevajo sprednje zavorne obloge

Kako si to dognal ?

Ploščice imajo še dovolj obloge ? Si jih kaj menjal nedavno ? V kakem stanju so diski ?
Preveri zavorno tekočino.
Če imaš zadaj bobne, preveri stanje zavornih oblog.


Kako? Mogoče tako, da slišim kje praska?

Zavorna tekočina je ok... ostalo pa naj kako pogledam? Časovno mi ne znese šraufat vse sem pa tja...
Go big or go home!

amigo_no1 ::

Kako? Mogoče tako, da slišim kje praska?

Ko je meni ropotalo nekaj zadaj v kabini nisem mogel točno določiti ali prihaja zvok iz leve ali desne smeri, sopotnik je slišal zvok iz nasprotne strani kot jaz.

Zavorna tekočina je ok

Kako veš ? Si preveril z inštrumentom koliko vode imaš notri ? In da nikjer ne pušča ali kaj podobnega ?

Osnove ti niso jasne, tako da ne vem, kako si upaš popravljati nekaj na lastno pest.
To ni tako easy postopek kot recimo menjava rama v destkop kišti.

Vpiši v google "popravilo zavor" in najdi nekoga, ki ve kaj dela, drugače bo učinek vprašljiv + zamenjaš boš 3x preveč zadev.

Vzdrževanje zavornega sistema - Motorevija
c/p:
Dobre zavore za večjo varnost

Vzdrževanje zavornega sistema



Zavorni sistem je glede varnosti eden izmed najpomembnejših sklopov vsakega vozila. Izdelovalci vozil in njihovi dobavitelji namenjajo tem delom veliko pozornost in razvijajo nove, vedno boljše izdelke, materiale in sisteme s tega področja. Kljub množici elektronskih pomagal, ki preprečujejo blokiranje koles pri močnem zaviranju ali spolzki podlagi in skrbijo za stabilnost ter boljšo vodljivost avta med zaviranjem, ostaja mehanski princip delovanja zavornega sistema enak od samih začetkov avtomobilizma ...


S trenjem površin dveh teles, zavornih ploščic in zavornih diskov ali zavornih čeljusti in zavornih bobnov pri starejših avtih se gibalna (kinetična) energija pretvori v toploto. Ti deli so seveda izpostavljeni najhitrejši obrabi med zavornimi deli in njihova kontrola oziroma zamenjava bi morala biti del vsakega rednega servisa.


Hitrost obrabe zavornih ploščic, diskov, čeljusti in bobnov je seveda odvisna od voženj, ki jih opravljamo z vozilom. Prebivalci goratih področij pač bolj pogosto pritisnejo na zavore kot tisti na ravninskih predelih, vendar ima velik vpliv na obrabo tudi način vožnje. Vozniki, ki pospešujejo vso pot od semaforja do semaforja in šele pred rdečo lučjo sunkovito zavirajo, lahko računajo na do petkrat hitrejšo obrabo zavornih delov od umirjenih voznikov, da porabe goriva in živcev sploh ne omenjamo.


Večina voznikov se na vzdrževanje zavor spomni šele, ko jih na to opozori lučka na armaturni plošči, ali cvileč zvok mehanskih indikatorjev obrabe. Vendar zavorni sistem že veliko pred tem izgubi velik del svoje učinkovitosti. Med normalno vožnjo tega sicer navadno sploh ne opazimo, vendar ima lahko ustrezno vzdrževan zavorni sistem ključno vlogo prav v kritičnih situacijah, ko zanesljive zavore lahko pomenijo rešitev pred hudimi, tudi tragičnimi posledicami. Z obrabo tornih površin in njihovim tanjšanjem se zmanjšuje tudi njihova sposobnost absorbiranja in odvajanja toplote, ki se razvija pri zaviranju. Zaradi tega se zavorni sistem pri močnem zaviranju bolj in hitreje segreva, kar lahko povzroči deformacije zavornih materialov. Tu naj opozorimo na več vidnih znakov, kot so sprememba barve in napokana površina zavornih diskov, ali zastekljena površina in celo drobljenje zavornega materiala na ploščicah. Vsi ti zunanji znaki so opozorilo, da je skrajni čas za obisk servisa. Strošek zamenjave obrabljenih delov je gotovo manjši od kleparskih popravil poškodovanega avta.


Skoraj vsi sodobni avti so opremljeni z zavornimi ploščicami, ki imajo tipala, ki voznika opozorijo na obrabljenost zavornih ploščic. Več pozornosti je treba pri ostalih delih zavornega sistema. Večina proizvajalcev zavornih diskov le te opremlja z na obodu vgravirano, za varno vožnjo minimalno debelino zavornih diskov. Če so diski tanjši od te vrednosti, je seveda čas za njihovo zamenjavo. Ob menjavi diskov je smotrno zamenjati tudi ploščice, saj izrabljene ploščice veliko hitreje poškodujejo površino novega diska in s tem izničijo ves prihranek. Tudi ob menjavi ploščic je treba površino diskov, če so še dovolj debeli, poravnati, da se ploščica prilega disku po vsej površini. Če tega ne storimo, se ne samo poveča obraba, temveč se zaradi manjše stične površine tudi bistveno zmanjša zavorna moč.


Za prenos moči od glavnega zavornega valja, ki ga upravljamo s pedalom, do posameznega kolesa, skrbi zavorno olje. To olje ima posebne lastnosti, odporno je na visoke pritiske in izjemne tamperature in ima zelo visoko vrelišče, do 450 stopinj Celzija. Žal ima slabo lastnost, je zelo hidroskopično, kar pomeni, da vpija vodo in z večanjem deleža vode se mu znižuje vrelišče. Višina vrelišča zavorne tekočine se vsako leto lahko zniža tudi za 20 odstotkov. Pet let stara zavorna tekočina ima tako lahko vrelišče pri manj kot 200°C. Na tehničnem pregledu zaradi tega avto ne bo imel težav, saj tam preizkus opravijo na hladnih zavorah, vendar je na cesti veliko situacij, ki lahko povzročijo odpoved zavornega sistema zaradi uparjene zavorne tekočine. Pri nekaterih avtih se zavore že pri enem zaviranju od 130 km/h do zaustavitve segrejejo nad to temperaturo! Zaradi teh razlogov priporočamo ob vsakem servisu tudi merjenje vrelišča zavorne tekočine in na vsaki dve leti obvezno menjavo.


Zavorna tekočina potuje po ceveh. Posebej so obremenjene tiste pri kolesih oziroma njihovi gibljivi, gumirani deli. Ti deli so izpostavljeni vplivom s cestišča - od vode, soli, kamenčkov ali česa večjega, kar ne sodi na cesto, a se tam po naključju lahko znajde. Obrabo je tu težje odkriti. Pomagamo si z vizualnim pregledom. Če so cevi razpokane ali neenakomerno odebeljene na posameznih mestih, je skrajni čas za njihovo zamenjavo. Enako velja tudi za tesnilne zavorne gumice na zavornih valjih. Tudi te lahko povzročijo hitro izgubo zavorne tekočine. Največkrat do takih okvar pride prav pri močnejšem zaviranju od običajnega, saj so takrat pritiski v sistemu večji in večina nas ne pritiska na pedal za zavore z vso močjo brez razloga ...


Dobro in redno vzdrževan zavorni sistem, sevada z vgrajenimi nadomestnimi deli dobre kakovosti, bo tudi pri vozilih starejših letnikov ugodno vplival na našo varnost. Vendar ob tem ne smemo pozabiti, da je za varno zaviranje pomembno tudi pravilno delovanje mnogih drugih sestavnih delov avtomobila. Na prvem mestu so to ustrezne pnevmatike, saj le te skrbijo za osnovni stik vozila s cestiščem. Izrabljeni ali nepravilno delujoči deli podvozja in krmilnega mehanizma so prav tako lahko vzrok za slabši učinek zavor in nestabilnost vozila pri zaviranju.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

amigo_no1 je izjavil:

Kako? Mogoče tako, da slišim kje praska?

Ko je meni ropotalo nekaj zadaj v kabini nisem mogel točno določiti ali prihaja zvok iz leve ali desne smeri, sopotnik je slišal zvok iz nasprotne strani kot jaz.

Zavorna tekočina je ok

Kako veš ? Si preveril z inštrumentom koliko vode imaš notri ? In da nikjer ne pušča ali kaj podobnega ?

Osnove ti niso jasne, tako da ne vem, kako si upaš popravljati nekaj na lastno pest.
To ni tako easy postopek kot recimo menjava rama v destkop kišti.

Vpiši v google "popravilo zavor" in najdi nekoga, ki ve kaj dela, drugače bo učinek vprašljiv + zamenjaš boš 3x preveč zadev.

Vzdrževanje zavornega sistema - Motorevija
c/p:
Dobre zavore za večjo varnost

Vzdrževanje zavornega sistema



Zavorni sistem je glede varnosti eden izmed najpomembnejših sklopov vsakega vozila. Izdelovalci vozil in njihovi dobavitelji namenjajo tem delom veliko pozornost in razvijajo nove, vedno boljše izdelke, materiale in sisteme s tega področja. Kljub množici elektronskih pomagal, ki preprečujejo blokiranje koles pri močnem zaviranju ali spolzki podlagi in skrbijo za stabilnost ter boljšo vodljivost avta med zaviranjem, ostaja mehanski princip delovanja zavornega sistema enak od samih začetkov avtomobilizma ...


S trenjem površin dveh teles, zavornih ploščic in zavornih diskov ali zavornih čeljusti in zavornih bobnov pri starejših avtih se gibalna (kinetična) energija pretvori v toploto. Ti deli so seveda izpostavljeni najhitrejši obrabi med zavornimi deli in njihova kontrola oziroma zamenjava bi morala biti del vsakega rednega servisa.


Hitrost obrabe zavornih ploščic, diskov, čeljusti in bobnov je seveda odvisna od voženj, ki jih opravljamo z vozilom. Prebivalci goratih področij pač bolj pogosto pritisnejo na zavore kot tisti na ravninskih predelih, vendar ima velik vpliv na obrabo tudi način vožnje. Vozniki, ki pospešujejo vso pot od semaforja do semaforja in šele pred rdečo lučjo sunkovito zavirajo, lahko računajo na do petkrat hitrejšo obrabo zavornih delov od umirjenih voznikov, da porabe goriva in živcev sploh ne omenjamo.


Večina voznikov se na vzdrževanje zavor spomni šele, ko jih na to opozori lučka na armaturni plošči, ali cvileč zvok mehanskih indikatorjev obrabe. Vendar zavorni sistem že veliko pred tem izgubi velik del svoje učinkovitosti. Med normalno vožnjo tega sicer navadno sploh ne opazimo, vendar ima lahko ustrezno vzdrževan zavorni sistem ključno vlogo prav v kritičnih situacijah, ko zanesljive zavore lahko pomenijo rešitev pred hudimi, tudi tragičnimi posledicami. Z obrabo tornih površin in njihovim tanjšanjem se zmanjšuje tudi njihova sposobnost absorbiranja in odvajanja toplote, ki se razvija pri zaviranju. Zaradi tega se zavorni sistem pri močnem zaviranju bolj in hitreje segreva, kar lahko povzroči deformacije zavornih materialov. Tu naj opozorimo na več vidnih znakov, kot so sprememba barve in napokana površina zavornih diskov, ali zastekljena površina in celo drobljenje zavornega materiala na ploščicah. Vsi ti zunanji znaki so opozorilo, da je skrajni čas za obisk servisa. Strošek zamenjave obrabljenih delov je gotovo manjši od kleparskih popravil poškodovanega avta.


Skoraj vsi sodobni avti so opremljeni z zavornimi ploščicami, ki imajo tipala, ki voznika opozorijo na obrabljenost zavornih ploščic. Več pozornosti je treba pri ostalih delih zavornega sistema. Večina proizvajalcev zavornih diskov le te opremlja z na obodu vgravirano, za varno vožnjo minimalno debelino zavornih diskov. Če so diski tanjši od te vrednosti, je seveda čas za njihovo zamenjavo. Ob menjavi diskov je smotrno zamenjati tudi ploščice, saj izrabljene ploščice veliko hitreje poškodujejo površino novega diska in s tem izničijo ves prihranek. Tudi ob menjavi ploščic je treba površino diskov, če so še dovolj debeli, poravnati, da se ploščica prilega disku po vsej površini. Če tega ne storimo, se ne samo poveča obraba, temveč se zaradi manjše stične površine tudi bistveno zmanjša zavorna moč.


Za prenos moči od glavnega zavornega valja, ki ga upravljamo s pedalom, do posameznega kolesa, skrbi zavorno olje. To olje ima posebne lastnosti, odporno je na visoke pritiske in izjemne tamperature in ima zelo visoko vrelišče, do 450 stopinj Celzija. Žal ima slabo lastnost, je zelo hidroskopično, kar pomeni, da vpija vodo in z večanjem deleža vode se mu znižuje vrelišče. Višina vrelišča zavorne tekočine se vsako leto lahko zniža tudi za 20 odstotkov. Pet let stara zavorna tekočina ima tako lahko vrelišče pri manj kot 200°C. Na tehničnem pregledu zaradi tega avto ne bo imel težav, saj tam preizkus opravijo na hladnih zavorah, vendar je na cesti veliko situacij, ki lahko povzročijo odpoved zavornega sistema zaradi uparjene zavorne tekočine. Pri nekaterih avtih se zavore že pri enem zaviranju od 130 km/h do zaustavitve segrejejo nad to temperaturo! Zaradi teh razlogov priporočamo ob vsakem servisu tudi merjenje vrelišča zavorne tekočine in na vsaki dve leti obvezno menjavo.


Zavorna tekočina potuje po ceveh. Posebej so obremenjene tiste pri kolesih oziroma njihovi gibljivi, gumirani deli. Ti deli so izpostavljeni vplivom s cestišča - od vode, soli, kamenčkov ali česa večjega, kar ne sodi na cesto, a se tam po naključju lahko znajde. Obrabo je tu težje odkriti. Pomagamo si z vizualnim pregledom. Če so cevi razpokane ali neenakomerno odebeljene na posameznih mestih, je skrajni čas za njihovo zamenjavo. Enako velja tudi za tesnilne zavorne gumice na zavornih valjih. Tudi te lahko povzročijo hitro izgubo zavorne tekočine. Največkrat do takih okvar pride prav pri močnejšem zaviranju od običajnega, saj so takrat pritiski v sistemu večji in večina nas ne pritiska na pedal za zavore z vso močjo brez razloga ...


Dobro in redno vzdrževan zavorni sistem, sevada z vgrajenimi nadomestnimi deli dobre kakovosti, bo tudi pri vozilih starejših letnikov ugodno vplival na našo varnost. Vendar ob tem ne smemo pozabiti, da je za varno zaviranje pomembno tudi pravilno delovanje mnogih drugih sestavnih delov avtomobila. Na prvem mestu so to ustrezne pnevmatike, saj le te skrbijo za osnovni stik vozila s cestiščem. Izrabljeni ali nepravilno delujoči deli podvozja in krmilnega mehanizma so prav tako lahko vzrok za slabši učinek zavor in nestabilnost vozila pri zaviranju.


Jaz pa sopotnik pa vsi ostali lahko isto določimo od kje prihaja škripajoč zvok, sploh če so sprednja stekla spuščena, drugače se skoraj ne sliši.

Kaj naj preverjam pri tekočini? Nič ne pušča, nivo se ne spreminja, kaj še čem tikat... dobro je.

Postopek res ni enak menjavi rama, malo več je šraufanja pa malo večji ključi so, zato posledično vse skupaj malo dalj časa traja.

Kaj je problem vem, vsej približno, menda nebom šel diske menjavat v petek popoldne ob kišti piva. Tako, da nebom nič preveč menjaval...

Članek pa je super, čeprav vse preveč paranoičen in namenjen služenju mehanikov in trgovin z avto deli.

Kot že rečeno, pa se znova oddaljujemo od teme, vprašanje je bilo zakaj se to dogaja z oblogami in kakšne obloge izbrati, da se več nebo.

Je pa vprašanje časa preden mi bo "dovolj tega" pa bom eno popoldne šel po druge obloge in do takrat bi rad vedel katere kupit, drugače bo moj problem ostal.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

RejZoR ::

Bremze so bile vsaj pri meni stvar pri kateri raje prepustim delo uradnemu servisu. Pa smo na avtih šraufal že marsikaj. Tud ko sva pri fotru menjala cele diske sva vse 3x preverila da je tko kot mora bit preden sva prišraufala zadevo in še potem vse še enkrat preverila da je privito in na mestu kot je treba.

Sej nikol ni problem če ti odpovejo na avtocesti al pa ne vem kje, kjer imaš možnost avto počasi ustavit magari s prestavitvijo v ler al pa z bremzanjem motorja. Problem je ko ti zadeva odpove pri ustavljanju v križišču kjer 99% folka v paniki niti ne reagira dovolj hitro in pametno v primeru nedelovanja bremz in kjer ni variante, da ga ustaviš z bremzanjem motorja, pa se nekomu zalepiš v rit. Ali pa bog ne daj na hudem klancu ali ovinku.

Če ne veš kaj bi lahko bilo to škripanje, pelji avto k lokalnemu serviserju, ima sigurno več izkušenj kot ti, če pa si v dvomih pa z uradnim nimaš kaj falit. Ja, je dražje ampak ker garantirajo na delo in materiale je stvar povsem drugačna. In kot sem rekel, pravilo #1.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

black ice ::

Kaj naj preverjam pri tekočini? Nič ne pušča, nivo se ne spreminja, kaj še čem tikat... dobro je.

Not sure if troll or serious.
Am... kaj če bi preveril količino vlage? Do 3% je ok, če je več je potrebna menjava. Seveda za to rabiš ustrezno aparaturo (pa mogoče še znanje v tvojem primeru).

Mesar ::

black ice je izjavil:

Kaj naj preverjam pri tekočini? Nič ne pušča, nivo se ne spreminja, kaj še čem tikat... dobro je.

Not sure if troll or serious.
Am... kaj če bi preveril količino vlage? Do 3% je ok, če je več je potrebna menjava. Seveda za to rabiš ustrezno aparaturo (pa mogoče še znanje v tvojem primeru).


Ja vem, da tega nemorem sam preverit, samo ne vem zakaj bi bil problem? Nazadnje je zavorne obloge in tekočino menjal mehanik... tako, da mi ni jasno zakaj bi zdaj na enkrat to začelo delat probleme? Po manj kot pol leta.

RejZoR je izjavil:

Bremze so bile vsaj pri meni stvar pri kateri raje prepustim delo uradnemu servisu. Pa smo na avtih šraufal že marsikaj. Tud ko sva pri fotru menjala cele diske sva vse 3x preverila da je tko kot mora bit preden sva prišraufala zadevo in še potem vse še enkrat preverila da je privito in na mestu kot je treba.

Sej nikol ni problem če ti odpovejo na avtocesti al pa ne vem kje, kjer imaš možnost avto počasi ustavit magari s prestavitvijo v ler al pa z bremzanjem motorja. Problem je ko ti zadeva odpove pri ustavljanju v križišču kjer 99% folka v paniki niti ne reagira dovolj hitro in pametno v primeru nedelovanja bremz in kjer ni variante, da ga ustaviš z bremzanjem motorja, pa se nekomu zalepiš v rit. Ali pa bog ne daj na hudem klancu ali ovinku.

Če ne veš kaj bi lahko bilo to škripanje, pelji avto k lokalnemu serviserju, ima sigurno več izkušenj kot ti, če pa si v dvomih pa z uradnim nimaš kaj falit. Ja, je dražje ampak ker garantirajo na delo in materiale je stvar povsem drugačna. In kot sem rekel, pravilo #1.


Problem je tudi, da običajno menjavajo vse po vrsti, tudi stvari, ki niso nujno potrebne menjave.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

black ice ::

Mesar je izjavil:


Ja vem, da tega nemorem sam preverit, samo ne vem zakaj bi bil problem? Nazadnje je zavorne obloge in tekočino menjal mehanik... tako, da mi ni jasno zakaj bi zdaj na enkrat to začelo delat probleme? Po manj kot pol leta.


Tale podatek si izpustil v prejšnjih postih. Potem je že ok. Zavorna tekočina se menjuje na cca dve leti oz. ko vrednost vlage preseže dovoljeno vrednost.

ABX ::

Avto za prevoz so smeti.

Čim malo pohodiš po plinu začnejo pokat po vseh šivih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

RejZoR ::

Ne, če se prej zmeniš. In če prideš menjat diske in obloge ti sigurno ne bojo šli menjat ne vem motornega olja al pa ne vem česa še. Mene uradni serviser za mojo znamko v primerih ko je treba popravit več kot je bilo prvotno mišljeno pokliče in pol poveš al se strinjaš al ne. Oz takoj poveš kaj hočeš menjat in nič drugega. Če servis kaj da na svoje ime se bojo držali dogovora. Drugo pa je če je avto še v garanciji, tam so pravila drugačna...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

dr.Akula ::

Ne vem zakaj mu kdo sploh kaj svetuje, ker je op dvakrat poudaril, da se mu to zgodi le ko divja. Torej je tukaj edino nasvet "vozi normalno" na mestu.
ni podatka

dzinks63 ::

Vsaka stvar ima svoj namen in namen kopije poceni zavornih ploščic sigurno ni dirkanje. Bodi zadovoljen, da vsaj pri normalni vožnji delujejo ok. Torej če imaš takšne zahteve pri vožnji, bi moral tudi primerno zadevo kupiti. Torej vse skupaj je ok, če še vedno meniš da ti te zavorne ploščice ne ustrezajo, boš pač moral kupiti druge npr. kvalitetnejše in tudi dražje.

Mesar ::

Mmmm thx, to sem iskal, imaš še kakšno stran s cenikom? Da malo primerjam.
Go big or go home!

ABX ::

Nima smisla.

Ko boš kupil boljše ploščice, se ti bo zvil disk ker ne zmore višjih temperatur, potem boš zamenjal še disk in ti bo šel zglob, ležaj, roka, ...

face it, če avto ni narejen za dirkat bo v rokah pravega voznika v roku pol ure za generalko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

darkolord ::

če avto ni narejen za dirkat bo v rokah pravega voznika v roku pol ure za generalko.
Verjetno si mislil "norega" voznika...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zvezdica27 ::

lp,

dirkanje... hitro pobere bremze. Za dirkanje so drugi avti, druge zavore in druge rešitve hlajenj.

Da ne omenim, da dirkanje po cestah ni dovoljeno. In da bi bilo najbole, da se zaletiš v eno smreko in narediš uslugo vsem nam, ker najbrž ne tvegaš svojega lajfa v oreng avtu ampak lajf drugih na cesti.

Bedak.

zz

ABX ::

darkolord je izjavil:

če avto ni narejen za dirkat bo v rokah pravega voznika v roku pol ure za generalko.
Verjetno si mislil "norega" voznika...


Z razliko od tebe ne mečem v isti koš vsakega ki je hitrejši od mene.

Osebno za najbolj nevarne voznike imam nestrpne ljudi. In ta forum jih ima, tako ko naše ceste, ogromno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

-valvoline- ::

Bremze znajo cvilit ko se prevec segreje disk in ploscice. Nic kej takega. Ce se rad hiter peles in fejst bremzas potle so ventilirajoči diski nuja,ploščice pač mal boljšega razreda kar je max 15-20e več kot so poceni varijante. Nekatere ploščice imajo signalni plehec za obrabljenost,ki opozori voznika da so znucane in jih je potrebno zamenjat,ponavadi se glih sliš en tak pisketajoci zvok ko so znucane in disk fajn ogret.Mogoce pa je to to.

Zgodovina sprememb…

DragonHeart ::

stavim da si kupil nek cenen zanič nadomestek in je problem v tem da so iz slabega materiala...ko zabremzaš se zaprašijo, ko pa bremze popustiš pa tisti prah potem ruži in včasih tudi onemogoči ploščici da bi se vrnila nazaj v prvoten položaj. Zato pač piska, saj je ploščica potem ves čas nekako prislonjena na zavorni kolut.

ljudje pač šparajo na napačnih rečeh.


razlika med cenenimi ploščicami in kvalitetnimi pa je le nekaj eur vendar ljudje vseeno kupijo najcenejše kar jih dobijo..

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Z razliko od tebe ne mečem v isti koš vsakega ki je hitrejši od mene.
Potem pa razloži, kaj si mislil z izrazom "pravi voznik".
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

DragonHeart ::

aja še odgovor na vprašanje mesarja v prvem postu:

neoriginal obloge so lahko tudi bistveno boljše od originalnih, samo prave moraš kupiti. Sam že dolgo nimam na avtu orignalnih ploščic, vendar so te nadomestne vseeno naravnost odlične...zaenkrat mi jih še ni uspelo pregreti, medtem ko sem neke druge, ki so bile vredne približno isto kot te k jih imam zdaj na avtu se takoj začele pregrevati, prašiti, cvilile so za znoret.

imam pa na svojem avtu obloge znamke Pagid (znamka ki dela zavorne obloge za mercedesa....ne more biti ravno slaba zadeva :P)

darkolord ::

Samo mimogrede, to da zavore cvilijo po močnem zaviranju, ni ravno simptom pregretja oz. je še najmanjši problem - močno se že segrejejo in s tem razširijo in malce drgnejo tam, kjer ponavadi ne.

Ko se dejansko pregrejejo, enostavno ne primejo več. To je glavni problem.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

DragonHeart ::

to je res..samo če so slabe, kot pač sumim da so, ob segrevanju spuščajo prah, ki potem zavoram onemogoči vrnitev nazaj na svoje mesto. niti ni nujno da so dejansko pregrete, lahko da so se le toliko segrele da so začele prašiti. Takšne zavore hitro postanejo tudi zelo trde, zaradi česar potem piskajo tudi ko so hladne.

problem je da ni navedel katere znamke zavorne obloge je kupil, tako da je vse le navadno špekuliranje.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

darkolord je izjavil:

Samo mimogrede, to da zavore cvilijo po močnem zaviranju, ni ravno simptom pregretja oz. je še najmanjši problem - močno se že segrejejo in s tem razširijo in malce drgnejo tam, kjer ponavadi ne.

Ko se dejansko pregrejejo, enostavno ne primejo več. To je glavni problem.


Grejo pač ven iz delovne temperature.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

darkolord ::

Ampak cviljenje ni indikator tega
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

DragonHeart ::

ko se enkrat res pregrejejo itak samo še cvrčijo:D:D:D

zvoka takrat ne spuščajo več:D

Relanium ::

Mesar je izjavil:

Opažam, da se mi pregrevajo sprednje zavorne obloge, ne vedno samo ko "dirkam" in ne "bremzam z mašino". Sedaj pa je problem, da mi ni čisto jasno zakaj se to dogaja, če se potem malo umirim namreč nehajo oddajat tisti čuden zvok, se mi pa to dogaja odkar sem menjal obloge in diske, edino obloge sem vzel tiste cenejše kao ponaredke... ker jih pogosto menjavam :|

v glavnem so neorginalne obloge res toliko slabše? Ni problem normalna vožnja, niti zaviranje po daljšem klancu (z zavorami ne z motorjem) ampak divjanje, problem je, da če se prav spomnim se to včasih ni dogajalo, dvomim, da bi ta zvok preslišal... diski niso zviti, to se mi pa dogaja od kar sem menjal obloge, tako da nove obloge niso mogle bit zanič.

Še ima kdo tak problem? Rešitve?

A je tu sploh kaj za debatirat??
mislim no... napišeš da se ti pregreva, in poudariš da samo ko dirkaš?
Če se greš dirkača potem pa že moraš imet osnove poštimane no, ne pa da odpiraš slo-tech debato glede tega !?

Drugače pa poddimenzionirane zavore in poceni cheap shit ploščice/diski!
Če hočeš to odpravit bo potrebno sečt v žep.
Kombinacija: brembo disk - Textar obloge bi naj bila najboljša.

shinko ::

Ko smo glih pri debati o zavorah me zanima če kdo pozna Lucas diske in ploščice. Kakšno mnenje o njh? Je vredu kvaliteta?

Zheegec ::

Kakšen pa je ta avto? Če ni nič posebnega, se lahko bremze kar hitro pregrejejo, če so serijske ali pa še huje - ponaredek.

Brias ::

darkolord je izjavil:

Samo mimogrede, to da zavore cvilijo po močnem zaviranju, ni ravno simptom pregretja oz. je še najmanjši problem - močno se že segrejejo in s tem razširijo in malce drgnejo tam, kjer ponavadi ne.

Ko se dejansko pregrejejo, enostavno ne primejo več. To je glavni problem.


jap ... ko sem imel malo bolj konkreten avto in sem kupil fejk zavorne ploscice, sem jih lepo ulaufal ( 500 neznih KM ), in so samo 2-3 krat zbremzale in 2xx na 50kmh, po tem so bile za stran ...

original ... si jih pregrel, jep, ne bom trdil da ne ...

ampak so delale do milimetra ...

tako da sem spet kupil nove, original, ulaufal .... in delovale so ... BP ...

SkIDiver ::

Če se greš dirkača si najprej omisli temu primerne mehanske pogoje pri podvozju, gumah in zavorah, da ne bo kažin kot bi rekli primorci:D

Pri vsaki od teh naštetih stvari kot tudi pri veliki večini drugih velja pravilo; malo denarja, malo muzike (no ti jo imaš veliko:D).
Skratka, če bi rad kaj konkretenga si boš moral omislit mogoče kakšne Tarox G88, ki so cenovno dokaj dostopni pa EBC greenstuff ploščice ali pa mogoče pagid. Malce prebrskaj po netu. Obstaja kar nekaj tabel kjer so narejene primerjave kompatibilnosti posameznih diskov in ploščic med sabo.
Bi pa rekel na tem mestu, da je takšno izbiranje smiselno do določene meje, ker imaš za diski in ploščicami še zavorno čeljust, olje, cevi, itd... Če ostali elementi niso pripravljeni na večje obremenitve nima smisla presegati meje pri diskih in ploščicah.

No pa še en opomnik, da bodo dirkaški užitki bolj varni. Zavorna tekočina se menja na 2 do max 3 leta! Pomembno je še toliko bolj, ker imaš DOT 4 tekočino, ki ni namenjena pretiravanja v smislu kot to počneš sam. Zato ne pozabi na redno menjavo zavorne tekočine! Če bi si rad omislil uporabo zavornega olja DOT 5.1, ki ima višje vrelišče in je bolj suho pa je treba pomisliti tudi na zavorne cevke, tesnila ostalih zavornih elementov, itd, itd... Skratka nekaj kar verjamem, da ne boš počel, ker si že pri zavorah priškrtnil. Olje pa le zamenjaj za novo prej kot v dveh letih;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Opel astra 1999 kaj se izplača

Oddelek: Loža
151080 (623) Relanium
»

Stanje bremz

Oddelek: Loža
322327 (1353) KoMar-
»

ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
775638 (4179) SkIDiver
»

Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.

Oddelek: Loža
142325 (1888) SkIDiver
»

Vleka vozila

Oddelek: Loža
323446 (2854) Matevžk

Več podobnih tem