» »

27inch monitor

27inch monitor

««
7 / 15
»»

LordPero ::

Zato ker kar so raziskovali na enem forumu in 100% monitorjev z istim OC PCBjem dosežejo 80-120Hz (vsi pa imajo isti panel, ker je itaq samo en 25×14 panel, od LGja). Gre torej za imho žrtvovanje kvalitete obdelave signala (seveda ni kakšnega LUTa ali kaj takega, ampak panel je itaq nativno 8-biten) ali kaj podobnega.

Glede izmeta ali pa, da ne vsi dosežejo iste frekvence: prvo je itaq pri vseh produktih prisotno in pač samo rebrandaš boljše modele kot npr. 120Hz in pač prodajaš za višjo ceno, drugi pa so itaq navadni. Glede zakaj in kako se navijajo pa, večinoma gre za omejitve grafičnih kartic.

To ni ravno, kar sem iskal, ampak isti point.

Primer za Catleape:

Na zunaj seveda ni razlik med monitorji, nekaj pa se da sklepati po datumi izdelave.




PrimozR je izjavil:

Itak je pa problem že v sami tehnologiji, 120 Hz pomeni, da je pri Vsync frame (ker itak s 120 Hz hočeš tudi 120 FPS, sicer si zgrešil point) na zaslonu 8,33 ms. IPS ima pa pri takšnih zakasnitvah že rahle probleme z menjavo barv. Vsaj precej večje, kot TN.

Ti pomoje mal mešaš poime pri ekranih ...
Sicer verjetno vem kaj misliš povedati, ne razumem pa, kaj ima Vsync s tem -ekran bo pri 120 Hz risal slike ali so te različne ali ne, pa naj jih grafa pošilja ekranu pri 10 fps, 120 fps ali 241,8745 fps -samo pri nad 120 fps z Vsync off bodo slike pač raztrgane na trenutek, ko grafa pošlje novo). Pa tudi Vsync dandanes ni več samo fps limit, kot mogoče misliš.
Ampak, vsaj kakor vem, v večini primerov barvnih kombinacij lahko IPSji obrnejo piksel v času (120Hz je pač nekje dobrih 8ms), bi pa znalo bit kaj na tem, ja, sploh če bi menjeval najbolj počasne barve vsak Hz -če se ne motim, pa IPSji ne uporabljajo ditheringa, vsaj ne če nimaš FRCja oz. tukaj je itaq 8-bit na 8-bit. Torej, razen v sintetičnem testu, ne bi opazil nobenih razlik oz. bi bila omejitev FPSjev veliko bližje dejanski odzivnost pikslov (panel) in ne pri frekvenci osveževanja.

... aja, razen v primeru, če bi 120 Hz uporabljal za 3D ali celo 2 popolnoma ločeni sliki (za kar itaq ne vem, če je software), torej da bi glodalec 1 in glodalec 2 (ali uč 1 in uč 2 v 3D načinu) gledala najbolj različno možno sliko (torej za nekaj, kar piksli/kristali rabijo več kot 8 ms za zasuk), potem bi mogoče znal bit kakšen problem. Ampak tudi tukaj imho ne prevelik.

PrimozR je izjavil:

Torej bi bilo pri 120 Hz oz. FPS pri tej logiki lahko že precej ghostinga. Kaj bi raje, 60 FPS z dobro sliko ali 120 FPS z razmazano sliko in načeloma dobrimi barvami?

Podobno kot Vsync pa tudi ghosting ne vem, kaj ima veze tukaj. Ghosting je enak, ne glede na herce, ne?
Je pa seveda odvisen tako od panela, kot od kontrolerja.

In v vsakem primeru (no, razen v nemogočem primeru, da bi panel imel odzivnost pikslov med popolnoma vsako barvo natančno 60 Hz oz. 16 ms) je vhoden podatek enak, le pri različnih fpsjih/Hzjih se na ekranu izrisuje, torej neka zadeva laufa iz levega na desni konec ekrana z enako hitrostjo oz. v enakem času, le pri 120 fpsjih je za to namenjenih še enkrat več slik/podatkov. Torej ghostinga na fps bi bilo enako ... aja, hočeš rečt, da bi bilo tehnično gledano še enkrat več ghostinga, ker bi bilo še enkrat več slik (tiste vmesne slike med 60 in 120 Hz/fpsi itaq spet niso popolnoma različne, glavni point so bolj hitro premikajoči se objekti)? To je mal neumno, ne? Da se piksel iz neke pozicije premakne na drugo, še vedno rabi enako časa, pa naj bo pri 60 ali 120 Hz, torej če ti nek objekt potuje v neko smer po ekranu se bo enako milisekund za njim zabrisala sled pri 120 ali pri 60 Hz.

Primer povedanega za lažje razumevanje:
Miš, ki ima kurzor recimo 10 pikslov širok (ugibam?) na enobarvni podlagi premakneš iz levega na desni konec ekrana. Če za to porabiš 0,5 s (=precej počasen premik) pri 2560 pik širine to pomeni eno izrisano mišo na vsake 86 pikslov pri 60 Hz oz. eno sliko kurzorja na vsake 43 pikslov pri 120 Hz. Kot opaziš, miš v obeh primerih še vedno močno skače in pušča luknje vmes, le pri 120 Hz je to še enkrat bolj tekoče, ker pri 60 Hz so luknje med mišami 1,94 cm, pri 120 Hz pa 0,97 cm.

Point tega pa je, da je miš bila na desnem koncu ekrana v enakem času, torej če je ghosting (za primer med enobarvno podlago in barvo kurzorja) npr. 15 ms, bo v obeh primerih točka v času, ko na ekranih ne bo več nobenega ghostinga, 0,5 s (kolikor si rabil za premaknit miš) + teh 15 ms, torej 0,515 sekunde. In to bo enako pri 60 Hz ali 120 Hz (isti panel), le da pri enem si veliko manj verjeten, da boš opazil skakanje miške. Ker če pri 60 Hz ne opaziš lukenj vmes in ghostinga, tudi pri 120 Hz ne boš opazil (več) ghostinga.

Also, če ne maraš 120 Hz, ekrani še vedno delajo tudi na 60 Hz ;).

Kot rečeno imho bi te omejitve videl samo v sintetičnih testih (s takimi lahko failaš že 60 Hz ekrane) oz. če je kdo na netu že opisal ali posnel to izkušnjo, se pa seveda da narediti še veliko na tem področju (=novih panelih).
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

PrimozR ::

Ciljal sem bolj na desjtvo, da so te ms podatki, ki so pogosto okrog 8 ms, za grey to grey menjave. white to black pa traja precej dlje.

Kje je point, da imaš 120 Hz, če potem še vedno poganjaš igro na 60 FPS? Sem mislil da je 120 Hz kul zaradi gladkosti, za kar pa jasno potrebuješ tudi več FPS. Če temu ni tako, kje the fsck je potem sploh point 120 Hz? Ti lahko prikažeš isto sliko enkrat (60 Hz), dvakrat (120 Hz) ali pa 6x (360 Hz), pa bo efekt enak. Pri CRT-jih je zadeva pač manj utripala, LCD-ji pa tako ali tako ne utripajo.

Več FPS pa z vidika gladkosti itak hočeš, ker nimaš motion blura. Pri filmih (videoposnetkih) motion blur imaš, zato pride 24 FPS ven kot OK slika. 24 FPS pri CGI pa s tega vidika pomeni zatikanje. Pa veliko fizičnih pogonov je še vedno rahlo vezanih na FPS-je, torej tudi tukaj lahko dobiš nekaj prednosti (Quake 3 in 333 FPS npr.).

EDIT: vzorec par desetih monitorjev morda ni dovolj dober, sploh če govoriš o 80 do 120. Ti monitorja za 500+ EUR ne moreš oglaševati kot '80 do 120 Hz, kupite in sprobajte'. Pa potem je še vprašanje, kaj ti to naredi na dolgi rok, se panel kaj hitreje iztroši, kako je s porabo, itd. itd. Navijanje je eno, prodajanje tega upoštevajoč vse standarde, garancije, marketing, itd., je pa nekaj povsem drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

LordPero ::

Am ... nič kar si napisal, mi ni jasno od kje oz. s čim je to povezano :D.
(tudi nisi odgovoril, v kakšni povezavi s Hz omenjaš VSync in ghosting -oz. če sem te prav razumel in ti odgovoril v prejšnjem postu)

Mogoče preberi še enkrat moj post ... Sem tudi povsod pisal, da so različni odzivni časi med različnimi barvami.

Pa drugega tudi ne štekam ...
-Recimo zakaj bi poganjal igro na 60 fps, če bi imel 120 Hz ekran? Razen seveda, ker nimaš grafične moči, a to pač veš vnaprej (+ 25×14 je ravno quad 1280×720, če ti pač primanjkuje moči). Drugače bi jaz tudi u OSu raje imel več kot 60 fps ;).

-Ali pa, zakaj bi kdo hotel isto sliko večkrat izrisati (praviš nekaj od 360 Hz iste slike)? Če se mi vhodna slika ne spreminja, imam seveda lahko eno sliko več minut (kot eink), če se mi pa spreminja, hočem videti čim več slik. In (na današnjih panelih, teh o katerih se tukaj menimo -torej LG ips) je definitivno bolj tekoča ("gladka", kot praviš) slika pri višjih Hz & fps. Saj to menda ja razumeš, samo ne vem, kaj mi hočeš razlagat s tem. Tudi kaj ima veze tukaj, da LCDji ne utripajo, ne vem (sry, več kot, da samo naštevaš random dejstva, res ne pogruntam?).

-Noben ni omenjal blura, ker se pač pogovarjamo o 120 fps, nevem, zakaj ga bi sedaj. In ne, videti hočem več fpsjev ne zaradi blura (ki v igrah danes pogosto je, drug, recimo movie CGI ga je seveda tudi poln), pač pa zato, ker brez blura vidim bolj jasno sliko, torej vse je manj zamegleno in potem pač enostavno več vidim (npr. več okolice v igri & se lahko hitreje zavrtim okrog svoje osi etc.). Pri filmih ravno to manka, ker pri hitrih premikih (fajtih ali ko kaj teče na hitro čez zaslon), potem samo gledaš neke packe, čeprav bi pri manj blura veliko lepše videl (le utripalo bi, zato pač naj že enkrat pričnejo snemat z več frameratei). 24 fps je fuj :).

-333 fps pri QIIIA tudi nima popolnoma nobene veze z monitorji. Enako si lahko skalal pri 333 fps (do ene 1.31 verzije?), tudi če si imel 10 Hz monitor. Le videl nisi, kaj delaš :D.

-In lol, itaq da ne bi podjetje prodajalo "80-120 Hz monitorja", takega bi seveda prodajali kot 80 Hz. Druge kot 60 Hz ali 120 Hz. Kje vidiš tu problem (sem siguren, da veš, kako se npr. GPUje prodaja)? Testirati koliko Hz doseže kater monitor je par sekund več testiranja na postaji, kjer itaq u nulo stestirajo monitorje (pa itaq že prej panele večkrat stestirajo in sortirajo). Za drugo pa sem tudi že napisal, da se tega ne dela, ker marketing še ni povedal ljudstvu, da to potrebuje, trenutno je glavna zadeva, da je ekran tanek, potem velikost zaslona, potem ločljivost, potem barve oz. magična marketišnka beseda 'IPS' etc. (glede garancije pa dobiš iz R&Dja podatke, po katerih aktuarji ali študent s preglednico izračuna umrljivost in potem šefi ustrezno garancijo vključijo v ceno).
LordPero

Jinto ::

Sem probal navit, na 96hz dela, na 120hz pa se pojavljajo take črte:
https://www.dropbox.com/s/7ur98qs698g4q...

Morda obstaja kaka rešitev?

Poleg tega pa tudi ne delajo več videi v youtubu zaradi patcherja, rešitev je izklop HW pospeševanja v flash playerju, ampak to je precej tečna rešitev.

LordPero ::

Jup, 120 Hz ti ne ravno znese. Mogoče poskusi še minimalno premikat frekvenco tam okrog, zna bit, da ti bi kakšna decimalka pomagala :). Kakšno grafo imaš?

Sicer pa je tudi 96 Hz precej kewl, nice 8-).
LordPero

PrimozR ::

LordPero kot jaz razumem, hočeš (kdorkoli pač že hoče ane) 120 Hz monitor zaradi višje odzivnosti. Torej da večkrat na sekundo osveži sliko. To ti popolnoma nič ne pomaga, če nimaš 120 FPSjev v igri, če imaš recimo 60 FPS, ti pač 2x pokaže isto sliko. Kar je popolnoma brez vrednosti, pri CRT-jih je zadeva vsaj manj vidno utripala.

120 FPS pa v igri hočeš, da je premikanje objektov bolj gladko, torej si želiš imeti čim več FPS, ker nimaš motion blura. Če snemaš resnični svet s kamero, motion blur pobereš zraven in ni problem gledati 24 FPS, je zadeva vseeno 'gladka'. Ni pa ostra, ane.

Torej če prikazuješ 120 sličic na sekundo, vsakih dobrih 8 ms načeloma zamenjaš barvno paleto. Vsakih 8 ms lahko pričakuješ, da bo moral biti pixel bel nameto črn in kontra. KEr temu pixel na IPS displeju ni sposoben slediti, ti na sliki ostane nekaj informacij s stare slike. Kar je, kakor je meni jasno, ghosting (namesto ene bele pikice, recimo luči, imaš eno novo sivo-belo in eno staro sivo-črno, ki sta med seboj relativno skupaj).

EDIT: point je, da če računalnik ni sposoben poganjati igre s 120 FPS, enostavno ni nobene prednosti, da imaš 120 Hz monitor, ker pač nimaš nobenega pozitvnega efekta od tega.

Pa nekako ne vidim nobenega podjetja, da bi prodajalo en 60, en 80, en 96, en 120, itd. Hz monitor. Al bi se stegnili za enega (120) ali pa nič, tako kot zdaj.

Mi je jasno, kaj je pomen 333 FPS pri Q3A. Hočem samo povedati, da če fizični pogon pri 120 FPS deluje bolje kot pri 60 FPS in je računalnik sposoben prikazovati stabilnih 120 FPS, pač to izkoristi ane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jinto ::

Na 108hz mi dela, na 115hz pa s kako črto ali dvema na minuto ob uporabi profile LCD reduced v CRU programčku (brez tega je precej črt). Torej je izgleda maksimum, da ni artifaktov nekje med tema dvema vrednostima.
Slika pa nekoliko potemni pri navijanju.

Nekateri so ta problem sicer rešili z menjavo DVI kabla, pomaga pa lahko tudi ta LCD reduced in opcija Reduce DVI frequency v driverjih.
Bolj kot to me sicer moti, da ima nekoliko light bleed-a spodaj levo, kar se opazi na temni sliki.

LordPero ::

PrimozR je izjavil:

LordPero kot jaz razumem, hočeš (kdorkoli pač že hoče ane) 120 Hz monitor zaradi višje odzivnosti. Torej da večkrat na sekundo osveži sliko. To ti popolnoma nič ne pomaga, če nimaš 120 FPSjev v igri, če imaš recimo 60 FPS, ti pač 2x pokaže isto sliko. Kar je popolnoma brez vrednosti, pri CRT-jih je zadeva vsaj manj vidno utripala.


Come on, dude, resno? :)) Pokažeš, kje sem kaj takega napisal?
Uporabljaj navedke (ali pa magar copy paste v navednice, karkoli), se bova lažje razumela.
Pa še računski primer sem ti dal, kjer primerjam 120 Hz & 120 fps s 60 Hz in 60 fps:

LordPero je izjavil:

Primer povedanega za lažje razumevanje:
Miš, ki ima kurzor recimo 10 pikslov širok (ugibam?) na enobarvni podlagi premakneš iz levega na desni konec ekrana. Če za to porabiš 0,5 s (=precej počasen premik) pri 2560 pik širine to pomeni eno izrisano mišo na vsake 86 pikslov pri 60 Hz oz. eno sliko kurzorja na vsake 43 pikslov pri 120 Hz. Kot opaziš, miš v obeh primerih še vedno močno skače in pušča luknje vmes, le pri 120 Hz je to še enkrat bolj tekoče, ker pri 60 Hz so luknje med mišami 1,94 cm, pri 120 Hz pa 0,97 cm.


PrimozR je izjavil:

120 FPS pa v igri hočeš, da je premikanje objektov bolj gladko, torej si želiš imeti čim več FPS, ker nimaš motion blura. Če snemaš resnični svet s kamero, motion blur pobereš zraven in ni problem gledati 24 FPS, je zadeva vseeno 'gladka'. Ni pa ostra, ane.

Dddd, to sem ti ravno v prejšnjem odgovoru napisal :D. Poleg tega, da imaš danes v praktično vseh igrah blur, ki ti pomaga, če ti mlinček ne zmore naredit spodobnega števila fpsjev, pa kamere tudi lahko snemajo pri višjih fpsjih in s tem ustrezno nižjim blurom. Evo, na to si mi ti dejansko odgovarjal:

LordPero je izjavil:

... pač pa zato, ker brez blura vidim bolj jasno sliko, torej vse je manj zamegleno in potem pač enostavno več vidim (npr. več okolice v igri & se lahko hitreje zavrtim okrog svoje osi etc.). Pri filmih ravno to manka, ker pri hitrih premikih (fajtih ali ko kaj teče na hitro čez zaslon), potem samo gledaš neke packe, čeprav bi pri manj blura veliko lepše videl (le utripalo bi, zato pač naj že enkrat pričnejo snemat z več frameratei). 24 fps je fuj :).


PrimozR je izjavil:

Torej če prikazuješ 120 sličic na sekundo, vsakih dobrih 8 ms načeloma zamenjaš barvno paleto. Vsakih 8 ms lahko pričakuješ, da bo moral biti pixel bel nameto črn in kontra. KEr temu pixel na IPS displeju ni sposoben slediti, ti na sliki ostane nekaj informacij s stare slike. Kar je, kakor je meni jasno, ghosting (namesto ene bele pikice, recimo luči, imaš eno novo sivo-belo in eno staro sivo-črno, ki sta med seboj relativno skupaj).

Jap, to sem razumel in sem ti tudi odgovoril, da je to u bistvu dithering in da bi to opazil le v sintetičnih testih (ali zakaj bi drugače 120 × na sekundo menjaval črno in belo sliko/piksle?). V vsakem primeru pa bi še vedno imel višje izrisane fpsje oz. bi omejitev fpsjev bila odzivnost panela in ne kontroler. Ker pač odzivni čas pikslov ostaja enak, merjen v ms, nepovezano z osveževanjem, boš ti enako ghostinga dobil kot pri 60 Hz (vsak piksel se bo med določenima dvema barvama še veno premikal enako hitro).
In kot sem napisal, ja, ta problem štekam, bTw je pri IPSjih lahko 16 ms, ampak ti časi so tako različni in tudi odvisni od controlerja, da pač je to potrebno sprovati, če pač uniči barve ali ne (sam bi rekel, da ne, le manj natančne so pri hitrih menjavanjih, torej ja, OK, ghosting, čeprav ne ravno v klasičnem pomenu). Če to povežemo s tistim računskim primerom zgoraj, npr. na bTw, torej recimo bela miš in črno ozadje, bo ghosting enak, ne? Samo slika bo bolj gladka, ker se bo več slikic miške pojavilo na ekranu (in za vsako svoj duhec). Taka pa tudi je večina primerov.
Oz. drugače, še danes so zunaj ekrani, ki imajo odzivnost pikslov za določene barvne kombinacije višjo od 16ms (60 Hz), torej tudi 16-30 ms (kar je blizu 30 Hz).
Da pa ne bo spet pomote, ja, seveda so TNji primernejši za 120 Hz (eni primerki imajo dejansko bTw nižji od 8 ms), ampak OK, recimo da podjetje ne bi tako opazno slabo oglaševalo (120 Hz kljub ips bTw) zame opazno dosti pridobiš tudi že s 75 Hz IPSjem (=jaz ga bi kupil ... in navil na 120 Hz ;)).

PrimozR je izjavil:

EDIT: point je, da če računalnik ni sposoben poganjati igre s 120 FPS, enostavno ni nobene prednosti, da imaš 120 Hz monitor, ker pač nimaš nobenega pozitvnega efekta od tega.

Really? A je danes opposite day? Prebrat nekaj, razumet obratno?

LordPero je izjavil:

... zakaj bi poganjal igro na 60 fps, če bi imel 120 Hz ekran? Razen seveda, ker nimaš grafične moči, a to pač veš vnaprej (+ 25×14 je ravno quad 1280×720, če ti pač primanjkuje moči).


PrimozR je izjavil:

Pa nekako ne vidim nobenega podjetja, da bi prodajalo en 60, en 80, en 96, en 120, itd. Hz monitor. Al bi se stegnili za enega (120) ali pa nič, tako kot zdaj.

Ja no, pa sam enega 60 Hz in enega 120 Hz, v čem je problem? Toliko %, kolikor bi jih doseglo 120 Hz, bi pač lahko prodali za več dobička (pa tudi ne bi bilo prvo podjetje, ki bi s tem kaj zavajalo), ampak, kot pravim, ni marketinga (=povpraševanja) za to & se jim ne splača (nimajo incevtiva). Pa tudi 75 Hz LCDji so nekaj časa bili okol.

... a se v vsem pomembnem strinjava, samo se med sabo bereva slabo?

Edit: @Jinto, kaj pa na 75 ali 90 Hz, dobiš kaj stabilnega? Flash & stuff verjetno v vsakem primeru ne dela?
Opaziš kaj, kar PIPI omenja?
In ja, tudi sam sem prebral, da pri takih zadevah pride zdelo do izraza kvaliteta kabla.
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()

PrimozR ::

Pomojem se predvsem bereva slabo, ja... Pa nisem rekel da hočeš ti 120 Hz, ampak pač na splošno. Sem mislil to objasniti z oklepajem, pa se očitno res slabo razumeva :D

Pač, kdor hoče 120 Hz monitor, ga hoče zaradi višje odzivnosti, itd.

Jinto ::

Jinto, kaj pa na 75 ali 90 Hz, dobiš kaj stabilnega? Flash & stuff verjetno v vsakem primeru ne dela?
Opaziš kaj, kar PIPI omenja?
In ja, tudi sam sem prebral, da pri takih zadevah pride zdelo do izraza kvaliteta kabla.


Mislim da je vse pod 110-115 stabilno, razen za temnenje slike, katero se da popravit z nastavljanjem gamme (Sicer pa nisem dobil, kje se da gammo nastavljat v AMD driverjih).

Če je bolj zablurano težko primerjam. Sam nisem opazil velikih razlik, ampak težko primerjam, ker moram vmes ponovno zagnati igro. Še največjo sem opazil pri hitrem premikanju miške na namizju, takrat se vidi precej več kurzorjev kot na 60hz.
Z flash & stuff pa ne razumem, na kaj misliš.

Je pa ena stvar, ki naj bi popravila motion blur, ampak rabiš pravi 120hz monitor.
http://www.overclock.net/t/1339384/zero...

Sem probal še zvočnike, precej slabi so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jinto ()

ziga7 ::

Zdravo, mene zanima, ce je carina na korejske monitorje?
En clan slo-techa je bil zelo prijazen in povedal, kaj so zaracunali njemu.
Meni so zaracunali drugace. Kupil sem monitor za cca 260 eur skupaj s postnino.
Dajatve so:

bancna garancija: 2eur
carinske dajatve: 37,28eur (kar je 14% opp)
davek na dodano vrednost: 62,6 eur

skupaj zelijo 102,28 eur

Mogoce sem kriv sam, ker sem napisal v obrazlozitev blaga, da gre za LCD monitor, kar je dvignilo nek trigger.

Gledal sem na sistemu TARIC, vendar sistemu z mojimi intelektualnimi sposobnostmi nisem kos.

Domnevam, da je monitor padel pod oznako 85285940.
Na linku http://ec.europa.eu/taxation_customs/dd... je mogoce videti:

- Uvoz:
Carina za tretje države (01-01-2011 - ) : 14.00 %
R1031/08
- Uvoz:
Avtonomna tarifna opustitev (01-01-2012 - ) : 0 %
R1344/11
- Uvoz:
Tarifna opustitev zračne plovnosti (01-01-2008 - ) : 0 % (CD333)
R1147/02
[Pokaži pogoje]
Koreja, republika (KR)
- Uvoz:
Tarifna preferenca (01-07-2012 - 30-06-2013) : 9.30 %
D0265/11
ERGA OMNES (ERGA OMNES)
- Uvoz - Izvoz:
Dodatna enota (01-01-2008 - ) : p/st
R2658/87

Mi lahko kdo prosim raztolmaci, kaj to pomeni. Je Slovenija v tem primeru v kategoriji "Carina za tretje države"?

medenko ::

načeloma goljufajo...to ni nič drugega kot rač. oprema in 20%.

barakus ::

Imaš podoben obračun, kot sem ga jaz dobil oktobra, ko sem kupil monitor in tudi jaz sem takrat gruntal podobno kot ti.
Prilepim še tukaj, koliko je mene stalo:
- 329 USD plačano preko paypala za monitor
Potem pa še dajatve, ki mi jih je DHL obračunal (na vrednost blaga 329 USD):
- 1. stroški založene bančne garancije 2 EUR
- 2. carinske dajatve 35,69 EUR
- 3. davek na dodatno vrednost 58 58,12 EUR
Skupaj 347 EUR

Moje opombe:
1. Tudi jaz sem se spraševal po kateri oznaki se to carini, povprašal sem tudi na carino:
Spoštovani,


Glede na tehnične podatke s posredovane spletne povezave se 27-palčni
monitor FIRST FSM-270YG po našem mnenju uvršča v TARIC oznako 8528 51 00
90. Kot ste že sami ugotovili, znaša predpisana carinska stopnja za blago
iz te tarifne oznake 0%.
Pri sprostitvi v prost pomet se obračuna DDV po splošni stopnji 20% od
davčne osnove pri uvozu.

Zgoraj navedene informacije o uvrstitvi blaga so narejene na podlagi
podatkov in opisov, ki ste nam jih posredovali. Informacije o uvrstitvi so
zgolj informativne narave in niso zavezujoče za carinske organe. Konkretno
uvrščanje blaga v carinsko tarifo se ugotavlja v postopku carinjenja blaga,
na osnovi lastnosti blaga, ki se v konkretnem primeru uvaža.


Lep pozdrav,

Roman Dolenšek
Center za TARIC in kvote Jesenice


2. Odgovor carine DHL ni zanimal, mož na DHLju me mi je po telefonu rekel, da na LCDje JE carina in da in da Center za TARIC in kvote Jesenice pač nima pojma (fail?). Rekel je naj preverim na TARIC sistemu, za LCD monitorje, da tam vse piše. A jaz kategorije LCD monitor v našem TARIC sistemu nisem našel, sem pa našel v enem drugem EU katalogu: http://www.internationaltradesolutions.... in sem sklepal, da preprosto naš javen sistem ni posodobljen (second fail?).

3. DHL uporabniku Jintu ni carinil LCDja (third fail?).

4. Jinto mi je podal še ta link: http://www.carina.gov.si/si/novosti/sek...

5. DHL-u sem pisal kako je s tem carinjenjem, da imam dokaz da enkrat carinijo, drugič ne in da me zanima kaj je pravilno, da vem v prihodnje. DHL v dveh tednih ni odpisal (na vse ostale zadeve pa so dogovoril v 1 dnevu).

Zaključek: Še danes ne vem, ali carina na LCD monitorje iz Koreje je ali ne. Center za taric pravi da ne, TARIC sistem pravi da ne, čeprav evropski pravi da ja, DHL pravi da ja po telefonu, čeprav včasih carine tudi ne obračunajo. Fail država, fail carina, fail DHL :/

ziga7 ::

Hvala za hitre odgovore.

Zdaj me najbolj bega kaj ima DHL pri vsej tej stvari. Mogoce samo noce imeti nadaljnih komplikacij, ce bi se ugotovilo, da je za izdelek vendarle carina. DHL ne carini, le predlozi papirje na podlagi katerih potem carina ugotovi kam spada izdelek.

Na linku, ki sem ga posredoval se sicer pojavlja stevlika 14%, vendar ne razumem ali to velja za EU ali za tretje drzave. Tudi tega ne vem, ce spada ta monitor pod to (85285940) stevilko.

Prenosniki (po mojem st. 8471300000 - Prenosni stroji za avtomatsko obdelavo podatkov, z maso do vključno 10 kg, ki imajo v istem ohišju najmanj eno centralno procesno enoto, tipkovnico in prikazovalnik) pa so carine oprosceni.

Jej birokracija!

SplitCookie ::

Carino plačaš na domu, DHL pripelje prvo pošiljko na carino LJ, kjer te ustrezno opalijo, nato ti šele dostavi

Načeloma
Si ga najebal

Naroči ekran v državo kjer našega birokratskega aparata ne poznajo.
Računaj na cirka 30%-50% pribitka cene (imajo še en kup ekstra postavk) pri naših - nad 20EUR se ti ne splača kupovati NIČ
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

gendale ::

glede na to, da so se 27" 1440p ips monitorji pri nas rahlo pocenili ( http://www.mimovrste.com/artikel/265011... ), majo več priključkov, manj problemov z garancijo in tole s carino, je že mal vprašanje če se splača kupovat tele zaslone
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Okapi ::

Zdaj me najbolj bega kaj ima DHL pri vsej tej stvari.
Oni so v vlogi špediterja in ni v njihovem interesu imeti težav s carino, zato prijavijo vse po predpisih.

Na linku, ki sem ga posredoval se sicer pojavlja stevlika 14%, vendar ne razumem ali to velja za EU ali za tretje drzave.
V EU tako ali tako ni carin - carine so pri uvozu od drugod.

In ja, po Taricu sodeč je 14% carina. Greš po vrsti:

ODDELEK XVI STROJI IN MEHANSKE NAPRAVE; ELEKTROTEHNIŠKA OPREMA ...
POGLAVJE 85 ELEKTRIČNI STROJI IN OPREMA TER NJIHOVI DELI; APARATI ZA SNEMANJE ...
8528 Monitorji in projektorji, ki nimajo vgrajenega televizijskega sprejemnika;
- Monitorji s katodno cevjo
- > Drugi monitorji
8528 51
- - namenjeni samo ali zlasti za uporabo v stroju za avtomatsko obdelavo podatkov iz tarifne številke 8471
8528 59
- - > drugi

- - - > barvni
8528 59 40
- - - - > z zaslonom s tekočimi kristali (LCD)
8528 59 40 20
- - - - - Barvni video monitor s prikazovalnikom s tekočimi kristali (LCD) z enosmerno vhodno napetostjo 7 V ali več, vendar ne več kot 30 V, z diagonalo ekrana 33,2 cm ali manj,
8528 59 40 90
- - - - - > Drugo

Jinto ::

Nisem bral celotnega dokumenta, ampak morda lahko to pomaga.

Iščite "8528511000" v dokumentu.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex...

(a) carine za blago s poreklom, ki je navedeno v postavkah kategorije ,,0" v listi pogodbenice, se v celoti odpravijo,
tako blago pa je vseh carin oproščeno z začetkom veljavnosti tega sporazuma;

ziga7 ::

Okapi je izjavil:


...
In ja, po Taricu sodeč je 14% carina. Greš po vrsti:
...


Ne, po Taricu je carina 0% ravno ce gres po vrsti.
"z zaslonom s tekočimi kristali (LCD)" spada pod sifro 852859 (drugi), kar bi pomenilo, da torej ne spada pod 852851 (namenjeni samo ali zlasti za uporabo v stroju za avtomatsko obdelavo podatkov iz tarifne številke 8471) kar seveda ni res. Sifra 8471 so racunalniki. Gre torej za monitor, ki je namenjen samo ali zlasti za uporabo v stroju za avtomatsko obdelavo podatkov iz tarifne stevilke 8471.

barakus, predlagam, da na DHL vlozis zahtevek za specifikacijo obracunskih postavk in zahtevek za vracilo prevec obracunanih davscin in dajatev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ziga7 ()

Okapi ::

za uporabo V stroju za avtomatsko obdelavo podatkov
Je treba natančno brati birokratščino. Carine ni za vgradne monitorje (za prenosnike, recimo).

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

ziga7 ::

Okapi, preberi se opis v drugih jezikih. Treba je upostevat namen zakonodajalca. Tukaj - http://ec.europa.eu/taxation_customs/dd... - imas pa se razdelano sifro 8471 ce ti kaj pomaga.

Okapi ::

The convergence of digital technologies has however led to a situation where it has become very difficult to determine, by reference to mere technical and objective characteristics, whether or not a particular monitor is of a kind solely or principally used in an ADP system of heading 8471. In particular, ensuring the correct and uniform classification of flat panel displays which can display, with an acceptable level of functionality, signals from both ADP systems and other sources (for example, DVD players, video cameras, satellite receivers), has become technically impossible.
Odkar monitorji nimajo samo VGA vhoda, očitno niso več "samo ali zlasti" za računalnike (po tolmačenju carine). Ampak problem je znan in zato bodo menda s 1. junijem letos dopolnili definicijo, da bodo tudi monitorji, na katere lahko priključiš DVD, brez carine.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Storm ::

Sem totalni nepoznavalec monitorovja, zato kratko vprašanje, a je 27" monitor z resolucijo 1920x1080 "težek" za oči. Na kaki razdalji naj bi se ga gledalo?
Markec The Great

LordPero ::

Odvisno od osebe do osebe (torej od dejanskih oči in od obdelave signalov v glavi), če ga že imaš takega in sprašuješ, ker ti je, hm, 'težak', potem poskusi prvo spremenit navado gledanja (poskusi več zadev po par dni, načeloma pa predvsem ne predolgo na enaki razdalji bulit v zaslon, najbolje je to menjavat, da ti ni leča vedno v eni obliki).

Poleg tega imaš še za pomislit na druge faktorje, kot so, ali nimaš ekrana presvetlo naštimanega glede na okolico (v nastavitvah svetlost (& kontrast) oz. po posameznih barvah) ali pa, da ti mogoče PWM del migota (ni nujno, da to opaziš) in te posledično pečejo oči ali boli glava (to je predvsem, ko imaš svetlost pod 20-25% -seveda odvisno kakšen ekran imaš, torej če ti uravnava svetlost s PWMjanjem).

Če pa si slučajno mislil direktno na ločljivost glede na velikost, hm, ja, odvisno od zahtevnosti, ampak meni je 1080 že na 24" res max (kar je več, bi raje prevrnil mizo oz. si pomaknil ekran res daleč -za kar pa ne vem, če imam oči, jaz največkrat lepim oči na ekran z med 80 & 120cm razdalje, oz. 150+, če ni nič pametnega gor ;) ... ampak včasih FPSjam tudi na pol metra). Pač, imho je 1080 za TVje (=video vsebine), ki jih gledaš z večje razdalje, manj natančno/pomembno/vneto etc.

Malce bolj definiraj vprašanje ;) (neke predpisane/normne razdalje za gledat v ekran pa seveda ni -ker pač je bolje, da delaš, kar tebi paše, ne kar dela večina).
LordPero

medenko ::

Kakšne so sploh konkretno prednosti 2560x1440 pri 27 proti 1920x1080 27'?

Jaz delam pri iztegnjeni roki Office, Net, igre ipd....Serije potem gledam na cca 2 metra oddaljeni postelji.

Čemu bi dajal duplo za 1440p medtem, ko dobiš za dobrih 270€ 27'' IPS 1080p s TVjem že.

PrimozR ::

75% več pikslov in s tem 75% večja delovna površina?

Če ne veš zakaj bi dajal, ne dajaj. Oz. pejt nekam primerjat v živo.

kmetek ::

recimo da.....samo hudiča pri nas so vsi 500€+.

GrimReaper ::

Zame je že 2560x1440 premalo, tako v Excelu kot v Chromu (zaznamki) moram vedno scrollat, pa dam lahko še tolk novih tabov v Excelu in še tolk novih map v Chromu.
4K bi blo že ok, ampak ne vem če je 27" zadost velik za tako resolucijo, bo treba na 30". Za 32" pa itak nimam prostora, pa že TV je tolk velik.
Je pa tolk pik, da mrtve pike sploh ne opaziš. Sam sem jo slučajno enkrat (roza, ne črna), ampak od takrat naprej pa samo če dam glavo zraven monitorja na to mesto.

Drugače pa je že prišel ven težko pričakovan AHVA panel, ampak sploh ni VA, ampak podoben kot IPS/PLS.
http://www.tftcentral.co.uk/news_archiv...
Sicer so že decembra govoril nekaj o IPS, ampak takrat tega ni noben resno jemal.
http://www.tftcentral.co.uk/news_archiv...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

PrimozR ::

Kakšne so pa cene AHVA panela? Višje od LG-jevega IPSa (torej Dell U2713 in podobno)?

GrimReaper ::

Julija pride na Evropski trg. Drugje ga pa tud še ni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

PrimozR ::

Jah okej, pričakuje se lahko nek MSRP... Al tut to še ni znano? o.O

GrimReaper ::

http://newswithtags.com/Intensity%20(ph...
The pricing of the BenQ BL2710PT is unknown.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

medenko ::

kaj je fora teh AHVA, boljši od IPS?

GrimReaper ::

Isto sranje, in kot kaže še dolgo ne bo boljšega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Matej_K ::

Je to uporabno z gledanje filmov, igrice, internet?
... .. .

Jinto ::

Za filme je verjetno super, za internet nekoliko manj.

Ampak za tako ceno ga nikakor ne bi kupil, dobiš 2560x1440 monitor za manj.

PrimozR ::

Načeloma tudi za internet ni slab, še vedno imaš lahko dve okni eno ob drugem. Enako, kot na 2560 x 1440, le da sta na temle malce nižji. Na 1920 pix širine dveh oken za Internet že skorajda ne moreš več imeti oz. se pogosto zgodi, da bi kaki strani prav prišlo več prostora.

Lonsarg ::

Jaz mam 1920 širine na svojem 27" in mogoče bi res 2560 prišlo prav, ampak po drugi strani je že zdaj tekst dovolj majhen za mene. 50/50, 60/40 ali celo 25/25/50 split v Windows 8 deluje z zadosti informacij, vključno z desktop aplikacijami. Tak da mogoče res bi blo fajn, niti slučajno pa ne nujno, deluje 1920 čisto super!

In v bistvu ni resolucija problem, samo Windows 8 ne zna skalirat na manj kot 100%(deskto/windows 7 zna, samo ne zgleda lepo...), ko pa bi bilo pri 1920 27" idealno skaliranje na okoli 80%. Medtem ko je originalno mišljeno za 27" pri 100% skaliranju imeti 2560 širine. Ampak po mojem mnenju ni vredno več kot 20% dodatnega denarja za 2560 vs 1920, ko bodo trgovci to pogruntali bo fajn, ker strošek izdelave tudi ni kaj višji pri 2560 kot pa pri 1920.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

PrimozR ::

Hja, 960 pik širine je za precej strani že premalo, potrebuješ vsaj 1024 oz. 1280. Zato 2560. Dunno, jaz bi zdaj komot imel še bistveno manjši tekst (24" na 1920 x 1200).

AvtoR ::

Iščem 27" monitor z razmerjem stranic 16/10.
Kolikor gledam imajo vsi novi razmerje 16/9, ki pa mi ne odgovarja...

bluefish ::

Nemški Idealo najde Dell 2709W ter EIZO FlexScan SX2761W. Sranje le, ker imata oba ločljivost 1920 x 1200 in sta že precej stara ter praktično nedobavljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

AvtoR ::

Zgleda da 16/10 ne uporablja nihče več, čeprav je meni to daleč najboljši format za monitorje - ne gledam filmov :)
Zame je edina alternativa 30" in 1440p resolucija... samo je precej dražje!

potepuhec ::

30" z resolucijo 1440p ima verjetno tudi 16:9. Ponavadi imajo 30" resolucijo 2560x1600 kar pa je 16:10

sajmon ::

@Bobnar: 16/10 boš našel med 24" in pa 30" monitorji, 27" pa mislih da jih ni, ali pa so zelo redki.

AvtoR ::

Samsung 275t katerega imam sedaj je 16:10. Je pa že malo v letih in če slučajno odpove je treba imeti alternativo vsaj ogledamo ;). Trenutno jo vidim v 30 inč 1440p. Ker je toliko večji je lahko tudi 16:9. Ker uporabljam specifičen program rabim višino slike vsaj 1200 pik in velikost pike med 0,27 in 0,30 mm.

PrimozR ::

AvtoR je izjavil:

Zgleda da 16/10 ne uporablja nihče več, čeprav je meni to daleč najboljši format za monitorje - ne gledam filmov :)
Zame je edina alternativa 30" in 1440p resolucija... samo je precej dražje!

Čak, kaj zdej, hočeš 27" 16:10, alternativa je pa '30" in 1440p", torej 30" in 16:9? !6:10 na 30" je namreč 2560 x 1600, 27" so pa 2560 x 1440. Če ti je 1440 dovolj, pač vzemi karkoli z IPS panelom in 27"... Če si pa zadovoljen s 1920 x 1200, pa pač Dell U2412M.

potepuhec je izjavil:

30" z resolucijo 1440p ima verjetno tudi 16:9. Ponavadi imajo 30" resolucijo 2560x1600 kar pa je 16:10

30" 2560 x 1440 panel itak ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

galu ::

http://geizhals.at/asus-vs24ah-90lm00a0...

Ta je tudi zelo zanimiva alternativa U2412M, glede na ceno. Userji ga zelo hvalijo (Amazon, forumi), kakšnih pravih reviewov pa še ni.

Pa še ena cheap 27" Korean IPS alternativa: http://www.ebay.com/itm/CROSSOVER-New-2...
Tako to gre.

AvtoR ::

PrimozR je izjavil:

AvtoR je izjavil:

Zgleda da 16/10 ne uporablja nihče več, čeprav je meni to daleč najboljši format za monitorje - ne gledam filmov :)
Zame je edina alternativa 30" in 1440p resolucija... samo je precej dražje!

Čak, kaj zdej, hočeš 27" 16:10, alternativa je pa '30" in 1440p", torej 30" in 16:9? !6:10 na 30" je namreč 2560 x 1600, 27" so pa 2560 x 1440. Če ti je 1440 dovolj, pač vzemi karkoli z IPS panelom in 27"... Če si pa zadovoljen s 1920 x 1200, pa pač Dell U2412M.

potepuhec je izjavil:

30" z resolucijo 1440p ima verjetno tudi 16:9. Ponavadi imajo 30" resolucijo 2560x1600 kar pa je 16:10

30" 2560 x 1440 panel itak ne obstaja.


Če so 30" samo 16/10 format, toliko boljše, se mi zdi bolj uporabem format kot 16/9.

PrimozR ::

Jah fajn zate, če si pripravljen dati jurja za monitor, ki ti prinese dodatnih 160 pik višine za dvakrat višjo ceno. Ti kar :D

AvtoR ::

Ne dokler mi 275t dela bp. V bistvu je to 400 dodatnih pik, glede na to kar imam sedaj. Sicer pa zaenkrat ni potrebe po 30 colah :-)
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

monitor 27" (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
5535185 (19538) Argica
»

27" monitor (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
7021255 (13443) scipascapa
»

Nakup ekrana/monitorja 2012 (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8121704 (16779) Spock83
»

Samsung predstavil novo linijo LCD-monitorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
7324869 (22412) ST-777

Več podobnih tem