» »

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

Mare2 ::

Blade, pusti drugim uživanje tudi v vodi. Ne vem, kaj si tolk navalil. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mobiexp ::

BladE_ je izjavil:

Se mi je zdelo kakšen bo odziv... Takoj napad... Hočem vam samo dobro ampak... Sicer pa mi je vseeno, moj vode ne bo videl, ker mi niti na misel ne pride in ne bom tvegal niti najmanjše možnosti, da vržem v vodo denar... Jaz problema ne bom imel :)


Se strinjam, da z vodo neboš mel problemov, ker si zelo proti temu, boš pa mel probleme s servisom s čim drugim kot su tu zgoraj na forumu opisali... in si v istem dreku. End of the story

facepalm ::

kako pa mislite, da bi bilo, ce bi se ob nakupu telefona stestiralo water resistance?
varjanta, da bi v trgovino prisel s posodo vode in potopil telefon pred prodajalcem.
v primeru okvare, bi dobil drugi telefon na licu mesta?
bi prodajalec odobril drugi test, ce bi prvi pogrnil?

ker moj naslednji nov telefon bo kaka water resistant xperia, pa nameravam stestirat telefon na tak nacin pred prodajalcem:)

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

kako pa mislite, da bi bilo, ce bi se ob nakupu telefona stestiralo water resistance?
varjanta, da bi v trgovino prisel s posodo vode in potopil telefon pred prodajalcem.
v primeru okvare, bi dobil drugi telefon na licu mesta?
bi prodajalec odobril drugi test, ce bi prvi pogrnil?

ker moj naslednji nov telefon bo kaka water resistant xperia, pa nameravam stestirat telefon na tak nacin pred prodajalcem:)


A airbag tudi sprobaš pred nakupom avta ? ;-)
A prenosnik ki ima tipkovnico odporno na politje tudi tko sprobaš preden ga kupiš ? S kavo ? ;-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Mare2 ::

Airbag je baje za enkratno uporabo. Tipkovnica pa za večkratko polivanje.

epecar je podal dober predlog glede na to, kaj se dandanes dogaja. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mitja73 ::

A ko boš rabljenega prodajal boš dovolil da ga potencialni novi kupec pred tabo potopi v vodo ? ;-)

BladE_ ::

mobiexp je izjavil:

Se strinjam, da z vodo neboš mel problemov, ker si zelo proti temu, boš pa mel probleme s servisom s čim drugim kot su tu zgoraj na forumu opisali... in si v istem dreku. End of the story

Preveč dobro poznam servise in do zdaj še nisem imel problema(razen LG, ni omembne vredno), vedno uredil vse brez problema, moraš pa že takoj na začetku odigrati na pravo karto. Je pa res, da na telefon pazim kolikor se le da in posledično mislim, da zato tudi nimam težav. Je pa tudi vsak rootan in še nisem imel problema s tem, ker ga enostavno spraviš v začetno stanje, nihče nikoli ne ve, da je bil kakšen poseg.

Na Samsungu sem sam zamenjal touch(kitajski), ki ni delal, dal v servis, so ga zamenjali za originalnega brez komplikacij :D

EDIT: Da dodam en mali hint... telefon lahko tudi zavarujete, res super naložba za malo denarja potem se pa igrajte...
Akcija - Reakcija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BladE_ ()

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

A airbag tudi sprobaš pred nakupom avta ? ;-)
A prenosnik ki ima tipkovnico odporno na politje tudi tko sprobaš preden ga kupiš ? S kavo ? ;-)


ah ni isto:) - ok to s prenosnikom bi se slo :)
kar sem mislil je to, da telefon bi ze placal in prejel racun zanj. torej telefon bi bil moj in bi z njim lahko pocel karkoli bi hotel.
point je v temu, da ce bi odkril pomankljivost na napravi ze v trgovini (naj bo to water resistant defect ali nedelujoc sim slot..)
bi bil upravicen do novega aparata takoj na licu mesta ali bi mi ga poslali na popravilo?

ker osebno, bi raje sprobal vse pred prodajalcem, kot pa da testiram doma kak dan kasneje in bi moral posiljat telefon na servis in riskiral zavrnitev garancije..
got the point? :)

mitja73 ::

Ne, nisem dojel, ker 99+% nove robe dela. Za tisto kar se pokvari pa je garancija.
In ja vsak bi testiral tako tujo robo, nihče pa ne bi svoje robe dejal tkole vsakomur v test.
Bi teflonsko posodo tud sprobal da ne prismodi kr pred trgovcem ?

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

Ne, nisem dojel, ker 99+% nove robe dela. Za tisto kar se pokvari pa je garancija.
In ja vsak bi testiral tako tujo robo, nihče pa ne bi svoje robe dejal tkole vsakomur v test.
Bi teflonsko posodo tud sprobal da ne prismodi kr pred trgovcem ?


ampak ce ima dolocen izdelek slab sloves zaradi neke napake, ki se pojavlja dovolj pogosto, se nebi raje preprical takoj v trgovini ce ima izdelek, ki ga kupujes to napako (ki pa ni vizualna)?
kot pravim, izdelek bi bil ze moj, le pred prodajalcem bi stestiral zaradi kredibilnosti (nebi blo tezav s servisom).
zanima me, ce bi lahko zahteval nov telefon na licu mesta, al bi moral cakat 2 tedna na servis?

aja dober primer je nakup avta, kjer ga lahko PRED nakupom sprobas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

mitja73 ::

Zakaj sploh kupit izdelek s slabim slovesom ? Zakaj bi načrtno iskal težave ?

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

Zakaj sploh kupit izdelek s slabim slovesom ? Zakaj bi načrtno iskal težave ?

v mojem primeru:
ker konkurenca ne ponuja dobre alternative

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Zakaj sploh kupit izdelek s slabim slovesom ? Zakaj bi načrtno iskal težave ?

v mojem primeru:
ker konkurenca ne ponuja dobre alternative


Verjetno z razlogom, ane? Včasih so rekli: če iščeš težave jih tudi najdeš.

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

Verjetno z razlogom, ane? Včasih so rekli: če iščeš težave jih tudi najdeš.


ves ti? :)

ampak ce rabis telefon z ip58/68 certifikatom zato, ker ga bos uporabljal v "mokrih" pogojih, se s testom v trgovini tezavam kvecjemu izognes. oz se z njimi takoj soocis in posledice niso katastrofalne!

St235 ::

facepalm je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Ne, nisem dojel, ker 99+% nove robe dela. Za tisto kar se pokvari pa je garancija.
In ja vsak bi testiral tako tujo robo, nihče pa ne bi svoje robe dejal tkole vsakomur v test.
Bi teflonsko posodo tud sprobal da ne prismodi kr pred trgovcem ?


ampak ce ima dolocen izdelek slab sloves zaradi neke napake, ki se pojavlja dovolj pogosto, se nebi raje preprical takoj v trgovini ce ima izdelek, ki ga kupujes to napako (ki pa ni vizualna)?
kot pravim, izdelek bi bil ze moj, le pred prodajalcem bi stestiral zaradi kredibilnosti (nebi blo tezav s servisom).
zanima me, ce bi lahko zahteval nov telefon na licu mesta, al bi moral cakat 2 tedna na servis?

aja dober primer je nakup avta, kjer ga lahko PRED nakupom sprobas.


Ne, prodajalec ti izdelka ni dolžan zamenjat na licu meta. Najkrajši rok je 8 dni, če uvljavljaš stvarno napako.

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Verjetno z razlogom, ane? Včasih so rekli: če iščeš težave jih tudi najdeš.


ves ti? :)

ampak ce rabis telefon z ip58/68 certifikatom zato, ker ga bos uporabljal v "mokrih" pogojih, se s testom v trgovini tezavam kvecjemu izognes. oz se z njimi takoj soocis in posledice niso katastrofalne!


Potem si raje kupi profi napravo če to potrebuješ za resno delo, ne pa nekaj za vsakodnevno uporabo povprečnega uporabnika.

facepalm ::

St235 je izjavil:


Ne, prodajalec ti izdelka ni dolžan zamenjat na licu meta. Najkrajši rok je 8 dni, če uvljavljaš stvarno napako.


hvala! tole me je zanimalo :)
potemtakem je vseeno ce testiram telefon v trgovini ali doma:)

mitja73 ::

Prodajalec te bo lahko vprašal: kako lahko dokažete da telefon ni bil 2 metra pod vodo 1 uro? ;-)

St235 ::

facepalm je izjavil:

St235 je izjavil:


Ne, prodajalec ti izdelka ni dolžan zamenjat na licu meta. Najkrajši rok je 8 dni, če uvljavljaš stvarno napako.


hvala! tole me je zanimalo :)
potemtakem je vseeno ce testiram telefon v trgovini ali doma:)


Razlika je v tem, da v prvem priemru prodajalec nastopa kot priča in ti bo recimo bolj težko očital, da si ga potopil v dva metra vode, če si imel sabo kozarec.

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

Prodajalec te bo lahko vprašal: kako lahko dokažete da telefon ni bil 2 metra pod vodo 1 uro? ;-)


test bi/bom tudi posnel s kamero. ce bi telefon zdrzal test, bi nato bil pozoren na vsako anomalijo naslednjih par dni in morebitno anomalijo bi tudi zabelezil.
ce bi telefon na servisu kljub temu zavrnili, bi pa bojkotiral nakupe tehnicnih izdelkov v slo:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

mitja73 je izjavil:

Prodajalec te bo lahko vprašal: kako lahko dokažete da telefon ni bil 2 metra pod vodo 1 uro? ;-)


test bi/bom tudi posnel s kamero. ce bi telefon zdrzal test, bi nato bil pozoren na vsako anomalijo naslednjih par dni in morebitno anomalijo bi tudi zabelezil.
ce bi telefon na servisu kljub temu zavrnili, bi pa bojkotiral nakupe tehnicnih izdelkov v slo:)


Camera trick? ;-) Je to veljaven dokaz ki ga upošteva Sony ali sodišče ali sodni izvedenec ?
Kot rečeno če iščeš težave te le te slej ko prej najdejo.

Potapljač ne kupi npr. takega malo "špricprof" fotiča in potem jamra kok je vse šit in bojkot in ....

facepalm ::

stvar je v tem, da ce kupim vodotesen telefon, zahtevam da je vodotesen!
raje ga preizkusim takoj, kot pa da mi nekoc na dopustu crkne. in ko/ce bi dobil novega iz servisa, bi tega spet potopil. ce ta drugi nebi prestal testa, bi zahteval kupnino.

ne vem v cemu je point, da bi kupil tak telefon in nebi bil siguren ce je lahko blizu banje ko se tusiram:) svojo Z1 sem brez slabe vesti potopil v vodo in je test prestala. sedaj ko berem kaj se dogaja okoli, ne vem ce bi to naredil se 1x brez posnetka :)

in verjemi da ce uporabljas neko low budget kamero (recimo snemas s telefonom), je zelo zelo ma zeeeloooo tezko zmontirat posnetek, da izgleda pristen tudi forenzikom:)
ce telefon crkne na posnektu, ni problema. tezje bi bilo dokazat, ce bi crknil cez par dni :)

mitja73 ::

Ampak noben telefon ni vodotesen, samo ustrezajo določenim standardom. Nekateri uporabniki pa razumejo definicijo teh standardov kot vodotesnost.
Tud podmornica ni vodotesna, ampak zdrži do xxx metrov.

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

Ampak noben telefon ni vodotesen, samo ustrezajo določenim standardom. Nekateri uporabniki pa razumejo definicijo teh standardov kot vodotesnost.
Tud podmornica ni vodotesna, ampak zdrži do xxx metrov.


kar pomeni da JE VODOTESEN do dolocene obremenitve. vodoodporen pa sigurno ni :)

mitja73 ::

In kolikšen bo tlak vode na telefonu če ga poliješ z vodo xy višine? Znaš izračunati?

facepalm ::

mitja73 je izjavil:

In kolikšen bo tlak vode na telefonu če ga poliješ z vodo xy višine? Znaš izračunati?

kaj ima zdj to veze z uvedbo davcnih blagajn?:)

mitja73 ::

facepalm je izjavil:

mitja73 je izjavil:

In kolikšen bo tlak vode na telefonu če ga poliješ z vodo xy višine? Znaš izračunati?

kaj ima zdj to veze z uvedbo davcnih blagajn?:)


Samo preverjam če znaš simulirat doma razmere po standardu za tisti telefon katerega boš testiral ?

facepalm ::

s polivanjem vode bi to bilo malo tezko, ker bi moral upostevat visino, kolicino vode, zracni tlak... brezveze.
polozil bi ga v lonec vode (cca 30cm immersion) in ce bi brez problemov 20min predvajal film je zame to to.
ne bom ga mucil, do natancnih +-10kPa natancno 30min.
sploh pa, naj bi na krajsi rok, zdrzal vecji pritisk.

mobiexp ::

Evo novice!
Fon sem dobil danes nazaj lahko rečem, da kar v zelo kratkem času. Ni bilo problemov, nič vprašanj, zamenjali komplet zaslon ter tesnila, o sledeh vode ni bilo nič napisano, na novo gor naložen sistem... Glede na to kaj sem tukaj vse na forumu prebral so mi ga solidno skup naredili, na zadnji strani mi edino malo "diht" mase gleda ven pri robu (tak, da so ga dobro nafilali s tesnilom) pa za zadnjim steklom na sredini se vidi kot da bi mehirčki zraka ostali not pri sestavi fona. Za slednje so sicer napisali, da je blo to že ob sprejemu na servis ampak jaz sem ga dal tja brez kakršnih koli vizualnih napak. To dvoje je edino malo tak tak drugače pa bolj zadovoljen nebi mogo bit trenutno, vse dela. Če hoče kdo kaj vedet, ki ima podobne težave kot sem jih jaz mel s fonom me naj kar vpraša (še preden ga da na servis), ker jaz sem se prek maila pogovarjal z našimi serviserji in tujimi (nekaj dokaznega gradiva mora bit). Lp

facepalm ::

sem vesel zate, da so ti ga popravili brez komplikacij.
jaz bi se mogoce pritozil na kakovost izvedene storitve, ker so ti s povrsnim sestavljanjem zbili vrednost telefona za par 10 eur.
ampak ce si ti zadovoljen, naj bo :)
glede tistega "mehurcka".. je mogoce kaka (tovarniska) folija namescena na zadnje steklo? le ta bi lahko odstopila med odpiranjem telefona z vkuumskim drzalom. ce ni folija, so ti pa lepotno unicli zadnji pokrovcek:) spet.. jaz osebno nebi bil zadovoljen:)
imas pa delujoc telefon v rokah kar tudi nekaj steje. btw.. si sprobal ce tesni?:)

Mare2 ::

To je odvisno od serviserja.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

timcekkk ::

Jas sm dau Sony xperio T na servis ker se ni hotela vžgat. So rekli da bojo pogledali pa povedali kolk bo stalo. Tri tedne me noben ni klicu pa jih js pokličem pa so neke številke zamešali. In sem mogu plačat 16 evrov ker so ga "pregledali" in pravijo da se ne da popravit. Sem mal pogooglu pa sem ugotovil da je sam okvara androida ko jo lahko sam popravim. Toptime nej se pa je*e.

Siddh ::

Sem imel podobno stvar, sem nesel xperio go, da bi mi naložili starejšo verzijo androida, ker je nova posodobitev slabo delala. So mi rekli, da ni varjante, ne uradne pa ne neuradne.

Še isti dan sem v približno pol ure sam naložil star ROM gor. Kar se tiče programske opreme znajo samo ponastavit nastavitve na tovarniške.


šernk ::

Sem imel podobno stvar, sem nesel xperio go, da bi mi naložili starejšo verzijo androida, ker je nova posodobitev slabo delala. So mi rekli, da ni varjante, ne uradne pa ne neuradne.


je nekje na tem forumu opisan isti problem iz moje strani. Prvič sem jim poslal mail so rekli da bodo poskušali urediti, poslal mobitel na servis preko telekoma...pride nazaj nepopravljen, ga nesem direktno nazaj čez 15min na mobitel, pride nazaj nepopravljen. Grem osebno na servis toptime, povem do cifre natančno kateri OS želim...pride nazaj nepopravljen. Pišem na sony direktno...ne morejo pomagati, saj napake na servisu niso zaznali in napake zato uradno ni (3x sem mobitel pošiljal na servis ker mi je všeč bit brez mobitela ane, pa tugi glede na uradni forum od xperie so imeli v tujini ob isti napaki enak uspeh, sony nikjer ni želel težave sploh priznati), poleg tega pa uradno downgrade ni možen.

konec večine je bil enak: flash neuradnega ROMa ali pa original starega.
Pred leti sem jim pa poslal xperio X10 z qwertZ tipkovnico na servis (torej slovenska tipkovnica), ker je updejt androida spremenil zadevo v qwertY in se ni dalo popravit da bi delovala v slovenskem načinu. In kaj so naredili? Fizično so mi tipkovnico iz qwertz zamenjali na qwerty. Imo bi to lahko opravil tudi sam v sekundi s črnim flomastrom... Pa sem rekel kupim spet sony ker sem ga dobil za 40€ v akciji...nikoli več ne dovolim kupit nikomur v mojem krogu več sonya...in to izključno zaradi servisa. To sem tudi povedal sony slovenija ampak se itak ne sekirajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

šernk ::

Oky počasi bom začel dvomit v to kaj vi delate z mobiteli, da vam jih zavrnejo zaradi vode.

pravkar prišel 1,5 let star telefon iz toptime, kateri je bil večkrat cel prepotjen vzet iz žepa, telefoniralo se je z njim po dežju skratka se ga je vse prej kot šparalo. Pa so zamenjali matično brez težav.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BorutK-73 ::

Telefon pa je?

šernk ::

Sicer ne vem kaj ima vrsta telefona veze? Razen če misliš, da je bil vodoodporen ampak ni, drugače bi bil moj post nesmiselen :) (xperia SP)

sem že prej preklel ta servis in zaradi njihove nesposobnosti in neprilagodljivosti itak ne kupim več mobilnika v Sloveniji ampak razen tega, da se na mobilnike spoznam bolje od tistih na servisu čez njih nimam pripomb.

pač že ob pošiljanju na servis sem bil 90% da je šla matična falit in zamenjali so mi matično, žal pa so mi namesto androida 4.1 naložili najnovejšega podprtega 4.3...in smo spet na tečnem bugu, ki ga nesposobneži nočejo priznat, drugi bug pa čudežno ne obstaja več po menjavi matične)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gmdaila ::

Tole se pa bere kot moj servis tabličnega Tpad na servisu Topdom d.o.o. (generalni uvoznik in serviser njihovih tablic). Tudi pozor na to firmo!!!!

p.s. meni so še dodali, da mi sploh niso dolžni tablice vrnit (kje pa to piše...po njihovem!!!!) Tržna išpekcija pa kao ne more nič, lahko tožim civilno. Zakaj potem imamo tržni inšpektorat? Da še dodatno plačujemo za civilne tožbe in na sodiščih delamo gužvo...

v glavnem, pozor tudi na TOPDOM d.o.o. servis!!!

scipascapa ::

Lahko bi že sam vedel, da se TPAD in XPLORE robe ne kupuje. Pač vsak šola stane.

kokuca123 ::

No naj še sam opišem par stvari:
Najprej sem imel samsung omnia, katero se ni več prižgala, ker sem jo slabo rootal. Dam na garancijo in mi jo pošljejo nazaj s sliko počene matične plošče. Kličem na ram2 in povem situacijo, da to ni možno, software ne more uničiti hardware in odgovor: ko si telefon rootal si izgubil garancijo. Ok to razumem, zakaj pa je počena matična plošča? Z njimi pač nisem dosegel nič, zraven pa so mi še matično ploščo zdrobili. No nato se je punci pokvaril ne vem točno več kateri samsung, vem da je bil tak mali hello kitty. Sedela je na postelji, pisala sms ko se ji je kar naenkrat pregrel in sklopil. Ga pošljemo na garancijo in dobimo nazaj telefon s sporočilom da je telefon padel v vodo, kar pa garancija ne krije. Mislim? Kličem tja, zahtevam šefa pa itak spet nisem nič mogel. No punca je kupila nato samsunga ace prve generacije, ki je takoj po izteku garancije začel kar sam od sebe klikat. Od takrat nikoli več samsunga. Ker je že imel oče sony xperia go in mu je delovala brez problema sem sam kupil sony xperia arc s. Imel sem jo 3 leta (sedaj jo ima mama) brez problemov. Punca pa je kupila xperia e1, ki ji še vedno deluje brez problema. Tudi pri njej doma imajo dve xperiji e3, ki ravno tako delujejo brez problema. No pred nekaj meseci mi je crknil fotoaparat na m2 aqua, dam v garancijo, telefon dobim po 3 tednih popravljen in v stanju kot sem ga jim predal. Pohvalno! No ta teden pa se mi je posodobil na lollipop in s posodobitvijo mi je čisto uničilo kvaliteto fotoaparata. Slike dela kot da bi jih narisal. (sem na internetu zasledil, da imajo vsi ta problem, tako da fotoaparat je ok). No danes sem napisal toptime mail, kaj v takem primeru lahko naredim. Če se garancija ne upošteva sem jih prosil naj mi usaj pošljejo original android 4.4.4, da si ga sam naložim nazaj. Odgovor sporočim.

šernk ::

No danes sem napisal toptime mail, kaj v takem primeru lahko naredim. Če se garancija ne upošteva sem jih prosil naj mi usaj pošljejo original android 4.4.4, da si ga sam naložim nazaj. Odgovor sporočim.


odgovor ti lahko povem:

obljubili ti bodo, da bodo zadevo uredili. ti boš poslal mobitel h njim na servis in oni ti bodo na novo naložili najnovejši android. potem boš še enkrat jih poklical in ti bodo sporočili da downgrade ni možen. to je tudi razlog zakaj sem zapustil sony po 10ih letih uporabe.

odgovor sonya:

Žal nam je, da imate težave pri uporabi Bluetooth povezave na vašem telefonu.

Z ozirom na Vaše povpraševanje, z naše strani uporabniške podpore, Vam lahko predlagamo popravilo programske opreme preko programa PC Companion ali Vas napotimo na servis.

Glede na zapise v Sony Mobile bazi popravil za IMEI, ki ste nam ga posredovali (xxxxxxxxxxxxxx), omenjena napaka ni bila ugotovljena.

Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.


čeprav mi je servis to najprej obljubil da bo uredil...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

sej ti nihce ne brani, da sam downgrejdas na 4.4.4.
poberes uradni .ftf in flashtool. downgrejda brez problema in garancija ostane. ce se slucajno kaj zaflesa (defekten usb kabel), pa das uveljavit garacijo:)
tezko pa je, da bi se brickalo tako, da nebi bil mozen ponoven flash.

postopek se opravi v 10min. bolje kot pa nest telefon na servis in bit brez njega 1 teden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

BlaY0 ::

šernk je izjavil:


odgovor sonya:


Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.

A ni bilo o nalaganju in odlaganju programske opreme (firmwera) tukaj na tem forumu že precej napisanega ter kako se postopa, če v takšnih primerih servis/prodajalec/vendor ne sodeluje oziroma se sklicije na neka njihova interna pravila?

Bellzmet ::

Je bilo napisano ja. Samo servis RAM2 je tam, da te jebe 24/7 in prav uživajo v tem. Ti si moraš pa čas vzet, naštudirat zakonodajo, najeti odvetnika,...skratka ocenjujejo, da se ti to ne da in da jim nič ne moreš. In žal imajo prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

kokuca123 ::

Evo odgovor :)
Pozdravljeni,

downgrade je možen pri nas v okviru garancije in garancija velja normalno naprej tudi, če aparat oddate pri Telekomu saj aparat v vsakem primeru pošljejo k nam.

Sicer gre pri flashtoolu za neuradni postopek ampak dokler ne odklepate bootloaderja ta postopek ne izniči garancije. .ftf datotek pa mi nimamo, ker uporabljamo drug program namenjen servisu za posodobitve oziroma flashanje aparatov.


Torej a kdo ve kje bi lahko dobil original android 4.4.4 za xperia m2 aqua-tft datoteko?

facepalm ::

na xda forumu bos sigurno nasel

šernk ::

downgrade je možen pri nas v okviru garancije in garancija velja normalno naprej tudi, če aparat oddate pri Telekomu saj aparat v vsakem primeru pošljejo k nam.


sicer so iz servisa tudi meni preko maila odgovorili naslednje:
v kolikor želite downgrade na 4.1 se lahko oglasite pri nas in bomo poskusili urediti, ohrnite si vse podatke, ker se bodo izbrisali.


potem pa: 2x poslal aparat h njim preko telekoma, enkrat samo z opisom napake in da se je pojavila ob upgredu, naslednjič z zahtevo o downgradu na točno določen android (spisali v servisni nalog točen build n., na katerem težav nisem imel). obakrat je prišel telefon iz servisa samo z resetiranim najnovejšim androidom.

naslednjič sem šel osebno na toptime, kjer mi je deklica za računalnikom rekla da downgrade uradno ni možno narediti, vendar da bodo uredili. in mobitel čez 5 dni prispe iz servisa verjeli ali ne spet z najnovejšim androidom (4.3). potem sem skoraj znorel in pisal sony slovenia, ki mi je poslal že prej citiran odgovor. nato sem jim dopisal, še če lahko napravim sam downgrade in mi pošljejo pisno zagotovilo, da mi garancija se ohrani in spet sem dobil iz njihove strani negativen odgovor.

primer sem tu zaključil, flashal na CM11 in je mobitel deloval brez težav do odpovedi matične. Takrat so mi ga nekaj popravljali in zamenjali matično, a je druga odletela po 2 dneh uporabe in so mi nato dali popolnoma novega iz tovarniškega servisa. Sem se ga pa že znebil...sony ne vidi od moje družine niti 1 EUR več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

BlaY0 je izjavil:

šernk je izjavil:


odgovor sonya:


Na žalost Vam ne moremo zagotoviti ohranjanja garancije v primeru, da boste sami nedovoljeno posegali v programsko opremo Android, saj vračanje na prejšnjo različico programske opreme po uradnih poteh ni možno.

A ni bilo o nalaganju in odlaganju programske opreme (firmwera) tukaj na tem forumu že precej napisanega ter kako se postopa, če v takšnih primerih servis/prodajalec/vendor ne sodeluje oziroma se sklicije na neka njihova interna pravila?


Nalaganje prejšnje različite programske opreme zagotovo ne sodi med stvari, ki jih je servis dolžan delat v okviru garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BladE_ ::

More info? Ali je dovolj tvoja beseda?
Akcija - Reakcija

šernk ::

Nalaganje prejšnje različite programske opreme zagotovo ne sodi med stvari, ki jih je servis dolžan delat v okviru garancije.


če nova programska oprema ne deluje in bugfixa veš da ne bo, saj je bila podpora opuščena? najmanj kar pričakujem od servisa je, da me vrne na delujočo zadevo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078365 (6275) Twixz
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9119734 (14444) ziga1990
»

Ram2 in problemi z garancijo

Oddelek: Loža
367228 (6034) [D]emon
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
457983 (6624) PINki
»

Garancija SonyEricsson in servis TopTime

Oddelek: Mobilne tehnologije
104116 (3484) šernk

Več podobnih tem