» »

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!

darkolord ::

Prodajalec je (razen če je farbenblind) več kot dobro usposobljen, da zapiše, kakšne barve je določena točka na napravi. In bo v primeru spora kot priča lahko izpovedal o svojih opažanjih.
To je nekaj drugega - jaz sem oporekal trditvi, da prodajalec s tem opažanjem sproducira "veljaven dokaz, da markerji ob oddaji niso bili obarvani".

RejZoR ::

Če uporabnik slika indikator kjer se jasno vidijo tudi serijske številke telefona je to povsem uporaben dokaz. Prodajalec pa lahko še dodatno zavede v dokument, da je temu res tako. Sliko sicer ne priložiš, imaš pa jo kot dokaz za kasneje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

pobalinka2 je izjavil:

Okej, bila na Simobilu. Prodajalca sta mi pomagala izpolnit čimbolj kul obrazec, doma sem telefon fotografirala z vseh strani, indikatorji pa so vidni le po odprtju.
MMM.. sem govorila z njima in sta rekla, da je verjetno od centra do centra in od človeka do človeka drugače glede na izkušnje in lastno presojo, ampak, da po njunem mnenju je najslabši servis trenutno Nokiin. Da so na ram2 dokaj razumljivi in da se da z njimi po navadi vse rešiti po mirni poti, če je le uporabnik strpnih živcev. Tko da, fingers crossed.

Aja, nadomestni telefon je predpotopni. Težka bo naslednjih XY dni :)


jap, ta z predpotonimi telefoni tudi meni ni bla nikoli jasna. človek bi mislil, da bodo izkoritili priliko pa poskusii uporabnika navdušit nad boljšim/dražjim telefonom ker to tudi za njih pomeni več keša (dražje naročnine, prenos podatkov) ne pa da ti v roke porinejo tak krš, da jih po zdravju vprašaš.

kmetek ::

kaj ste pričakovali kakega hudega?

St235 ::

Če bi bili pametni in to izkoristili za promocijo svojih storitev potem bi to bilo logično.

knesz ::

St235 je izjavil:

Če bi bili pametni in to izkoristili za promocijo svojih storitev potem bi to bilo logično.

Seveda. In v vsako poslovalnico bodo dali 5 nadomestnih Galaxy S3, ne? :)

St235 ::

A ti res misliš, da simobil ne dobi promocijskih telefonov? Saj kaj ko je bolj pomembno, da ima vsak študentek, ki tam dela iphone ali s3.

knesz ::

St235 je izjavil:

A ti res misliš, da simobil ne dobi promocijskih telefonov? Saj kaj ko je bolj pomembno, da ima vsak študentek, ki tam dela iphone ali s3.

Ja, resno mislim. Mislim, da dobi po znižani ceni, ampak zastonj pa ne. Mislim, da Janus ni tako dober, da bi kar podarjal telefone. Recimo dva ali tri komade že, z možnostjo odkupa po ceni demo enote, ki je recimo po enem letu 150€ za nek S3. Realno gledano, simobil dobi aparat z max 20% rabata. Pri MPC 550€ je potem cena enega kosa okoli 382€ brez ddv. Če pogledaš, ima simobil po sloveniji vsaj 50 poslovalnic in za vsako poslovalnico je potrebno imeti vsaj tri nadomestne telefone. To je 150 aparatov samo za simobil. Koliko uporabnikov teh nadomestnih telefonov se bo potem odločilo za nakup novega S3? To je samo simobil, potem so pa tu še ostali operaterji :)
Mislim, da se ta računica ne izide :)
Glede študentkov, ti imajo svoje telefone.

St235 ::

Se strinjam, d bi bil prbolem, če bi popolnoma vse posovalinice hote opremit z s3 za menjavo, samo to ne pomeni, da ne bi mogli emt vsaj par omembe vrednih telefonov. Sploh v večjih centrih. Pač poslovna odločitev. Kar se pa študentov pa telfonov tiče ti pa iz prve roke povem, da imajo vsi zaposleni možnost dobit top aparate po ceni par 10€.

knesz ::

St235 je izjavil:

Se strinjam, d bi bil prbolem, če bi popolnoma vse posovalinice hote opremit z s3 za menjavo, samo to ne pomeni, da ne bi mogli emt vsaj par omembe vrednih telefonov. Sploh v večjih centrih. Pač poslovna odločitev. Kar se pa študentov pa telfonov tiče ti pa iz prve roke povem, da imajo vsi zaposleni možnost dobit top aparate po ceni par 10€.

Ti si zaposlen na SiMobilu? Jaz sem pa vedno imel občutek, da si glede na čas tvojega pisanja na ST, zaposlen v JU? :)

Mehmed ::

RejZoR je izjavil:

Če uporabnik slika indikator kjer se jasno vidijo tudi serijske številke telefona je to povsem uporaben dokaz. Prodajalec pa lahko še dodatno zavede v dokument, da je temu res tako. Sliko sicer ne priložiš, imaš pa jo kot dokaz za kasneje.

Sej noben ne oporeka temu. Tisti dodatki kot so uradno pa veljavno so cisto po nepotrebnem tlaceni zraven.

Ziga Dolhar ::

darkolord je izjavil:

Prodajalec je (razen če je farbenblind) več kot dobro usposobljen, da zapiše, kakšne barve je določena točka na napravi. In bo v primeru spora kot priča lahko izpovedal o svojih opažanjih.
To je nekaj drugega - jaz sem oporekal trditvi, da prodajalec s tem opažanjem sproducira "veljaven dokaz, da markerji ob oddaji niso bili obarvani".


Prodajalec s tem sproducira dokaz, da je ob sprejemu telefona izjavil, da markerji niso bili obarvani.

Tako veljaven kot ko serviser izjavi, da so bili ob sprejemu telefona obarvani.

Ni izjava serviserja v morebitnem postopku nič bolj "uradna" ali "veljavna".

Je pa precej fino imeti tako izjavo, če slučajno zadeva pride do sodišča (ali pa tudi ne, v fazi pogajanj), ker lažna izjava lahko pomeni storitev enega od kaznivih dejanj.
https://dolhar.si/

kmetek ::

Prodajalec ni serviser, potem bi morali zahtevati od prodajalk v Mečkatorju, Leclercu, Šparu, Tušu itd znanje vseh artiklov? Briga njih....poznajo okvirno kje se kaj nahahja, nafila in čao miki. Prodajalec na Simobilu je v bistvu svetovalec, on ne ugotavlja kaj je narobe itd....samo zunanjost mobilnega telefona lahko oceni, to je pa vse. Da bi pa servis upošteval ugotovitve prodajalca? Resno? 8-)

ducky ::

servis ne, sodišče pa ja!! omg, pa saj ne rabiš bit strokovnjak, da lahko ločiš med belo in rdečo/roza barvo... ali imate težave tudi s tem??

St235 ::

Saj jih ne rabi servis, jih pa vsekakor lahko sodišče. In če je prodajalec zapisal, da je bil indikator bel in je to pripravljen tudi pričat na sodišču to nikakor ni malenkost.

A če te v Mercatorju obtožijo, da si nekaj razbil, potem je izjava trgovke, da nisi bil ti ničvredna, ker pač ne pozna vseh artiklov?

ducky ::

točno tkao.. sicer pa to prodajalec ne napiše tega na nek prtiček lasntoročno, ampak na prevzemni list, ki je "uraden" dokument, s katerim simobil (ali pač kerkoli druga firma) jamči, da je izdelek sprejela v zapisanem stanju in je to veljavno dokazno sredstvo v pravnih postopkih..

Mehmed ::

Spet posiljujes s tem veljavnim. A to iz prakse govoris?

St235 ::

Zakaj pa prevzemni list ne bi bil veljavno dokazno sredstvo? Načeloma pri tem velja prosta presoja dokazov tako, da case by case je to odločitev sodnika. Vsekakor pa ni kriterija po katerem bi lahko trdil, da to apriori ni veljavno dokazno sredstvo.

Mehmed ::

Sej ne pravim, da ni veljavno. Ampak tudi tezko reces da je apriori veljavno. Zato moti ta izraz, ker daje vtis, da je nekaj tako ustaljena praksa, da se sprejema ze po tekocem traku.
Ce je praksa taka ok. Drugace pa enostavno opleta z nepotrebnimi izrazi zaradi lepsega.

ducky ::

lej, če se zaje*avaš, potem se zaje*avaj kje drugje.. če pa nimaš pojma, potem ne kar neki na pamet pisati..

Mehmed ::

Lej, ce si sodnik pa si pristojen se opredeljevati o veljavnosti povej takoj ane. Pa ne bo teh nesporazumov.
V nasprotnem primeru pa tudi ti pises na pamet.

ducky ::

poglej si vsaj neke osnovne pojme, npr. pomen podpisa in žiga na dokumentih itd.

St235 ::

Mehmed je izjavil:

Lej, ce si sodnik pa si pristojen se opredeljevati o veljavnosti povej takoj ane. Pa ne bo teh nesporazumov.
V nasprotnem primeru pa tudi ti pises na pamet.


Seriously? rabiš bit sodnik da lahko oceniš, da je možno podpisan in štempljan papir (listino) uporabit v sodnem postopku? Nihče ti ne more jamčit, kakšno težo bo imel in ali se bo sodnik oprl ravno na to listino ampak vseeno gre za dokazno sredstvo.

Prosta presoja dokazov pač sodniku omogoča, da sam presodi katera dejstva so resnična,, kar stori na podlagi dokazov, ki so mu predloženi. Tako ne obstaja pravilo, ki pravi da bo tak papir več vreden od izjave serviserja ali obratno.

nekaj o tem:
http://www.pravozatelebane.com/index.ph...

NeMeTko ::

Če moraš zaradi takšne zadeve na sodišče po pravico, potem je odpovedalo marsikaj, tudi zdrav razum. Sicer pa so na servisu verjetno že vajeni raznih groženj s tožbami (ki se v 99% primerov ne uresničijo). Tisti 1% pa se potem konča s kakšno poravnavo (po bog vedi kolikem času in stroških).

Za moje pojme bi tu moral bistveno bolj ostro nastopiti tržni inšpektorat. Dokler so pritožbe zgolj posamične, še lahko sumimo v neupravičenost pritožb. Ko pa prejmeš 10 in več pritožb na račun istega servisa, s podobnim opisom dogajanja, pa mora stopiti inšpektor v malo bolj konkretno akcijo.

Lahko bi se 'zbudila' tudi zveza potrošnikov in izvedla 'test' servisa, da bi mu dali v popravilo kakšnih 10 telefonov, ki bi jih pred tem pregledal izvedenec. Ko bi servis zavrnil popravilo iz razloga, ki se ne sklada z mnenjem izvedenca, bi tako lahko s trdnimi dokazi ovadili servis zaradi goljufije.

St235 ::

hmm, kako pa vemo, da ne gre zgolj za 5-6 pritožbe in da dejansko je več deset pritožb?

Mehmed ::

Na pamet torej.
Lej, moti me ko zacne kdo opletati z uradnostjo pa veljavnostjo, da zveni bolj legit, pa to prodaja laikom potem. Ne pomeni, da ne bi uspelo, ampak da ni na tebi, da opletas s tem.
Tako kakor si spisal se zlahka bere kot da gre za uraden dokument, sodiscu ne ostane drugega kot pritrdilni stempelj cez udarit. Res super sporocilo za laike, da bo ja kup nesrecnih tem potem, ko se bo izkazalo, da vse le ni enostavno kot je nekdo rekel.

Lakotnik v napacno stvar si se vtaknil. Ne trdim, da ne bo veljalo, trdim da tip zavaja z rabo takih fraz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

ducky ::

@ Mehmed
zgleda ti še vedno ni nič jasno.. res te prosim, da se najprej vsaj malo podučiš in šele nato pišeš..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

Mehmed ::

Zato ker ne dodajam nepotrebnih pridevnikov pa prilastkov besedam?
Tisti zapisnik so dobre karte na sodiscu. Ce dodas tvoje olepsave lahko kak laik dobi vtis, da drzi royal flush. Zdej ce je to tvoj cilj si daj duska, nisem placan, da te drzim nazaj.

ducky ::

če rabiš kako pomoč pri razumevanju zadev, potem prosi koga, da ti pojasni..

Mehmed ::

Vazi. Ti jim pa ne pozabi priporocit, da nesejo notarsko overit zapisnik. Da bo res bulletproof.

ducky ::

še kar izzivaš, pa sploh ne poznaš pomena besede "uradno" lol :)
ok, zadost je blo, te pustim pri miru od zdaj naprej..

St235 ::

Najbolj smešno je da zakon ne pozna besede uradno. Zgolj loči med listinami in javnimi listinami. Slednje papir na Simobilu nikakor ni.

ducky ::

@ Lakotnik29
krajši opis besede "uradno" lahko najdeš v SSKJ.

St235 ::

jap, samo ni nobene pravne veljave odnosu do listin kot dokaznih sredstev.

ducky ::

:)
npr. ta list papirja, ki ti ga prodajalec da, je uraden dokument, s katerim simobil (ali pač kjerkoli že si) uradno potrjuje napisano -torej ne kar ti nekdo kar tako reče ali kar slišiš, ampak pisno črno na belem. in v sodem postopku lahko ti to uporabiš kot dokazno sredstvo. kako pa bo sodišče odločilo je pa druga zgodba.. samo s tem, ko imaš ti fotke in potrdilo simobila, kjer je jasno razvidno oz. zabeleženo, da so markerji beli, potem so valda dokazi o tvoji nedolžnosti valda na tvoji strani.. kot dokazna sredstva pa ne rabijo biti nujno uradne zadeve, ampak so lahko tudi neuradna (npr. ti lahko predlagaš kot dokazno sredstvo svojega prijatelja kot pričo, sam on ti ravno ne bo v pomoč)..
tolk na hitro primer ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

St235 ::

No to je tisto kar ti ne dojameš. To ni nikakršen uradni dokument.

Seveda je to dokument, ki ga lahko predložiš sodišču (uporabit dokaznega sredstva ne moreš, razen za muhe lovit) kot dokazno sredstvo.

Sam nima pa nikakršne uradne veljave, niti se ne privzame verodostojnosti napisanega kot to velja za javne listine.

S tega vidika je očitek Mehmeda čisto na mestu, ker s tem pridevnikom poskušaš iz listine naredit več kot je v resnici.

tomaz- ::

Ducky, sem bom malce vmešal v debato: Lakotnik ima prav !

ducky ::

ne, to je ravno to, kar vidva ne dojameta. beseda "uradno" se ne navezuje le na javne institucije in organe, ampak tudi na druge pravne subjekte in organizacije. in če ti tak pravni subjekt da žig in potrdilo za nekaj, potem je to že uraden dokument. npr. prav tako je tudi račun uraden dokument, s katerim ti lahko dokazuješ, da si nekaj kupil..

NeMeTko ::

Če tebi neki referent na šalterju napiše, da je bil telefon tak pa tak, to še ni dokaz, da je to tudi res bil - nenazadnje se namreč lahko osporava, da tisti referent ni strokovnjak in ima na koncu njegovo 'laično' mnenje manjšo težo od 'ekspertnega' mnenja serviserja.

Kakorkoli obrneš, je referent zgolj 'priča' v postopku. Če sta na papir zabeležila, kaj je videl, to bolj služi za 'osvežitev spomina', zagotovo pa ni 'uradni dokument', saj referent ni neke vrste 'pooblaščena oseba' ali izvedenec.

To je podobno, kot če bi z referentom zabeležila in požigosala, da imaš rdeča lička in od razburjenja morda rahlo povišan krvni pritisk, sicer pa ne kažeš znakov neke bolezni.
Naslednji dan te rukne kap - kljub temu, da imaš v roki 'uradni dokument' da si čil in zdrav.

Kot sem že rekel - brezveze na veliko nakladate in se preprirate kaj bi bilo, če bi se tožaril - kdo od vas pa ima dejansko voljo, čas, potrpljenje in denar, da bo zaradi enega mobija najel odvetnika in se spravil v tožbo? Ko je huda kri, marsikdo omenja sodišče, ko se glava zbistri, pa vse skupaj pošlješ k vragu, mora še malo izliješ svoj bes na keri forum in to je to. Vsekakor pa je premalo pisnih pritožb, ki bi romale direktno na odgovorne osebe prodajalca, proizvajalca in serviserja. Velik prodajalec (Simobil?) si vsekakor ne želi spodbujati nezaupanja kupcev in bo prejalislej pritisnil na serviserja ali ga celo zamenjal - vendar se mora za to nabrati neka kritična masa pisnih pritožb. Je pa pri pritožbah vedno prisotno vprašanje, komu je prišla v roke in kdo jo je reševal. Če roma v roke prodajalcu v štavuni, bo verjetno tudi kmalu romala v koš. Če bo pa še kopija šla na upravo, pa bo moral prodajalec nekaj ukreniti, saj bo teško razložil direktorju, da je stvar pometel pod preprogo, če bi se ta pozanimal, kaj so naredili.

ducky ::

@ NeMeTko
a moraš biti strokovnjak da ločiš rdečo in belo barvo?
a je npr. račun uraden dokaz o nakupu ali ne?
saj če imaš ti izjavo prodajalca podkrepljeno s fotografijo, na kateri se jasno vidi kake barve je bil marker ob oddaji telefona na servis, kakšne strokovnjake pol tu rabiš?? izvedenca za prepoznavanje barv oz. barvno slepoto??

NeMeTko je izjavil:

- brezveze na veliko nakladate in se preprirate kaj bi bilo, če bi se tožaril - kdo od vas pa ima dejansko voljo, čas, potrpljenje in denar, da bo zaradi enega mobija najel odvetnika in se spravil v tožbo? Ko je huda kri, marsikdo omenja sodišče, ko se glava zbistri, pa vse skupaj pošlješ k vragu, mora še malo izliješ svoj bes na keri forum in to je to.


ravno zaradi takega vedenja nas pa pol lahko konstantno nategujejo, ker si večina ljudi misli tako kot si napisal in se jim pol ne zdi vredno iti zadevi do konca. podjetja to dobro vejo, zato se pa tudi ničesar ne bojijo. tisti 1% zgodb, ko pa dejansko pride do sodbe in ko podjetja zgubijo pa je pol že za njih kapljica v morju in si to lahko mirne volje privoščijo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ducky ()

NeMeTko ::

ducky je izjavil:

@ NeMeTko
a moraš biti strokovnjak da ločiš rdečo in belo barvo?
a je npr. račun uraden dokaz o nakupu ali ne?
saj če imaš ti izjavo prodajalca podkrepljeno s fotografijo, na kateri se jasno vidi kake barve je bil marker ob oddaji telefona na servis, kakšne strokovnjake pol tu rabiš?? izvedenca za prepoznavanje barv oz. barvno slepoto??


Fotografija bo potem morala poleg telefona kazati še nasmejani obraz prodajalca in v ozadju koledar, ki bo imel debelo obkrožen datum, ko je bila fotografija posneta.

Poleg tega niso na vseh telefoni vidni markerji, eden pa še ne pomeni nič. Servis se lahko zgovarja, da so bili obarvani markerji v notranjosti, te pa ti ne boš imel na sliki (razen če boš razdiral telefon za sliko in tako dokazano izničil garancijo?).

Kakorkoli obrneš, se giblješ na področju zelo majavih dokazov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()

St235 ::

a je npr. račun uraden dokaz o nakupu ali ne?


Spet brezveze opletaš s pridevnikom uraden. Račun ni čisto nič uraden. Račun je dokazilo o nakupu in pika. brez vsakih pridevnikov.

Enako je dokazilo o nakupu lahko tudi ustno. Je težje dokazljivo ni pa nič manj uradno.

problem besede uraden je da implicira, da zato ker je nekaj uradno je to potem tudi samoumevno. Pa ni. Samoumevno je rezervirano za JAVNE listine. Kar pa računi, prevzemni zapisniki in pogodbe niso.

Ravno tako pa če že moraš operirat z napačnimi termini je laično razumevanje besede uradnega dokumenta precej bližje pravnemu terminu javna listina. s tem pa delaš točno to kar ti je očitano: Daješ večji pomen nekemu dokazu brez vsake osnove za to. Tako pisna potrditev, da se nekdo za šlterjem strinja da telefon ne kaže znakov stika z vodo ni nič bolj uradno od ustne izjave. Samo lažje preverljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

NeMeTko ::

Ali se ne reče v pravniškem jeziku "VERODOSTOJNA LISTINA", če je govora o računih, dobavnicah, itd.?

Uradna listina je povsem nekaj drugega, kot verodostojna listina, ki jo lahko izda kdorkoli:

JAVNA LISTINA - v predpisani obliki jo izda: državni organ, lokalna skupnost, nosilec javnih pooblastil (npr. listine, ki jih izda faks, srednja šola...)

URADNA LISTINA - določena je s posebnim predpisom kot uradna listina; je sposobna za dokazovanje določenih dejstev, ki so pomembna za uradna razmerja. sestavi jo uradna oseba pri opravljanju uradne dolžnosti

VERODOSTOJNA LISTINA - (po zakonu o izvršbah) je v smislu tega zakona faktura, menica in ček s protestom in povratnim računom, kadar je to potrebno za nastanek terjatve, javna listina, izpisek iz poslovnih knjig, overjen s strani odgovorne osebe, po zakonu overjena zasebna listina in listina, ki ima po posebnih predpisih naravo javne listine. Za fakturo se šteje tudi obračun obresti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NeMeTko ()

kmetek ::

preberite si naslov teme.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: BladE_ ()

Vanadium ::

No danes sem odnesel svoj HTC telefon na servis emonagram. Bomo poročal kaj bojo zrihtal. Upam da bo boljša izkušnja kot jo imajo drugi uporabniki z drugimi serviserji.

first_line ::

Znancu crknil i9100, ga nese na servis- seveda dobi odgovor da je crknil zaradi stika s tekočino, popravilo stane 250€.
Sem bil zraven ko se je prepiral s serviserjem po telefonu in sem mu rekel da naj reče da hoče slike indikatorjev- mu rečejo da niso obarvani, da se vidi da je bil zmočen zaradi oksidacije.
Plača.
Dobi telefon nazaj, ga prepričam da ga odpreva in neverjetno...... obarvani indikatorji za stik s tekočino 8-O

Wejt wat?

RejZoR ::

Ti indikatorji bi moral biti po zakonu vidni preko prozornega okenčka, ker tole je pa že težka svinjarija kaj delajo s temi indikatorji vlage.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LeQuack ::

Dober poslovni model so si izmislili ti slovenski zastopniki za mobitele ni kaj, zelo primeren našemu okolju.
Quack !

Dr_M ::

Ce gledas nekako realno, imajo samsungi pri nas cca 6-12 mesecev garancije, toliko casa traja, da se indikatorji obarvajo.
Se vedno je najboljsi nacin, da tezite svojemo operaterju (ce ste kupili telefon pri njemu), da naj malo pritisnejo na uvoznika.
Ali pa inspekcija in tozbe, ce ima kdo finance in zivce.

medenko ::

Plača 250€? Kaj je folk normalen? Inštitucija v Begunjah, anyone?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078369 (6279) Twixz
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9119736 (14446) ziga1990
»

Ram2 in problemi z garancijo

Oddelek: Loža
367234 (6040) [D]emon
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
457983 (6624) PINki
»

Garancija SonyEricsson in servis TopTime

Oddelek: Mobilne tehnologije
104116 (3484) šernk

Več podobnih tem