» »

Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP?

Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP?

«
1
2

Avenger ::

S poštarjem, ki mi je ravno dostavil poljubčke mestnega redarstva za 6km/h prekoračeno hitrost v naselju, sva imela kratek pogovor o tem. Ker že nepravno izobraženi vrabci čivkajo, da ni povezave med višino kazni in številom prekrškov, se je smiselno vprašat, zakaj smo si naložili take kazni. V debatah tule je bilo kar nekaj ljudi, ki so nekako brezbrižno-arogantno zagovarjali visoke kazni, češ, pa ne prehitro vozit, pa ne boš dobil nobene kazni. Ampak to še vedno ni razlog, mar ne? Zakaj točno 100€ oziroma 50€ za prekoračitev 1-10 km/h? Zakaj ne še višja? Jaz sumim, da so naredili eno tako majhno raziskavo o tem, kolikšna je najvišja višina kazni, ki je za ljudi tako sprejemljiva, da rečejo samo JOJ! in ne NE!

Kazni so nujne, vendar na zmanjšanje prekrškov ne vpliva višina kazni, ampak prisotnost policistov oziroma pogoste kontrole. Če bi bil recimo radar montiran na čisto vsak semafor, pa bi bile kazni samo 5€ za do 10km/h, bi bilo število prekrškov izjemno majhno, če bi bil pa v celi državi samo en policaj z radarjem, ki bi hodil od mesta do mesta in kazen za isti prekršek 5000€, bi bilo število prekrškov ogromno.

Če verjamemo v demokracijo in če je večina populacije proti takemu zakonu, bi ga lahko spremenili. Zakaj ga ne bi? Ni tako težko, imamo facebook, forume... zakaj ne bi izkoristili možnosti neposredne demokracije, dokler jo še imamo? Pa ne me narobe razumet, kazni naj bodo, ampak ker se naši poslanci tako radi primerjajo z Nemčijo:

naselje--izven-----točke v/izven, prepoved vožnje v/izven v mesecih
do 10-----15 €-----10 €
11-15-----25 €-----20 €
16-20-----35 €-----30 €
21-25-----50 €-----40 €-----1 1
26-30-----60 €-----50 €-----3 3
31-40-----100 €-----75 €-----3 3 1
41-50-----125 €-----100 €-----4 3 1 1
51-60-----175 €-----150 €-----4 4 2 1
61-70-----300 €-----275 €-----4 4 3 2
nad 70-----425 €-----375 €-----4 4 3 3


do 10 km/h – 100 € (50€)
10 do 20 km/h – 300€ (150€) in 3 kazenske točke
20 do 30km/h – 500€ (250€) in 5 kazenskih točk
30 do 50 km/h – 1000€ (500€), 9 kazenskih točk in prepoved vožnje
nad 50 km/h – 1200€ (600€), 18 kazenskih točk in odvzem vozniške

Plač in življenjskega standarda mi menda ni treba primerjat.

Mimogrede, v medijih sem zasledil, da nameravajo obdavčit najbogatejše in v tem primeru je šlo za plovila, daljša od 10m. Joc Pečečnik je rekel, da bo v primeru nerazumno visokega davka ustanovil off shore firmo in jahto registriral nanjo in požrešna država ne dobi nič.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

@nny ::

Voziš se s kolesom.

lonz ::

Taka tema že nekje obstaja. Načeloma menim da so kazni glede na povprečen prihodek prebivalstva prehude/nerealne; po drugi strani, pa je težko zanemariti upadanje smrtnosti na slovenskih cestah po sprejetju novih CPP zakonov.
...arrrrrr, shiver me timbers...

VelikiTun ::

Kazni so glede na sorazmerje z dohodkom previsoke.

Problema bi se bilo potrebno lotiti širše in s prometno kulturo in vzgojo začeti že v OŠ, pri tem pa trkniti na vest staršev, naj se potrudijo in vsaj tisti moment, ko je froc v avtu, vozijo zmerno in po pravilih, pa če se jim slednja zdijo še tako butasta.
Ampak jasno, lažje je poviševati kazni, voznikom pa se očitno še zmeraj zdijo prenizke.

In jasno, lahko bi se zgledovali po nekaterih drugih evropskih državah, kjer so kazni odmerjene ravno v odvisnosti od dohodka. Bi se napihnjenci s terenci kaj hitro skulirali.

Zgodovina sprememb…

primar ::

Meni bi nekako bilo logično, če bi bila kazen vezana na zadnji mesečni dohodek v procentih. Tako bi bilo za vse najbolj fer in bi jih enako obremenilo.

LP

VelikiTun ::

No, problem je potem pri raznih privatnikih, ki si odmerijo minimalen dohodek. Bi bilo pa to tudi potrebno urediti - zgodba za drugo temo.

Avenger ::

lonz je izjavil:

po drugi strani, pa je težko zanemariti upadanje smrtnosti na slovenskih cestah po sprejetju novih CPP zakonov.


Prosim za vir.


VelikiTun je izjavil:


Ampak jasno, lažje je poviševati kazni, voznikom pa se očitno še zmeraj zdijo prenizke.

In jasno, lahko bi se zgledovali po nekaterih drugih evropskih državah, kjer so kazni odmerjene ravno v odvisnosti od dohodka. Bi se napihnjenci s terenci kaj hitro skulirali.


1. Višina kazni vpliva samo na višino državnega/občinskega proračuna, ne na število ali težo prekrškov.

2. Sklepam, da se ti zdijo kazni prenizke? Če bi si lahko vsak sam določal višino kazni, koliko bi si jo določil sebi za prekoračitev do 10 km/h?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Blinder ::

prevelke kazni
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

VelikiTun ::

Avenger je izjavil:

1. Višina kazni vpliva samo na višino državnega/občinskega proračuna, ne na število ali težo prekrškov.

2. Sklepam, da se ti zdijo kazni prenizke? Če bi si lahko vsak sam določal višino kazni, koliko bi si jo določil sebi za prekoračitev do 10 km/h?
Glede na statistike se povišanje kazni pozna. Je pa seveda vprašanje, kaj ima dejanski vpliv na manjše število prekrškov.

Kazni se mi seveda zdijo previsoke, sploh za prekoračitve hitrosti na določenih tipih cest.

St235 ::

1. Višina kazni vpliva samo na višino državnega/občinskega proračuna, ne na število ali težo prekrškov.


Vir? Samo zato, ker se tebi zdi veliko plačat 100€ za prekršek to ne poemni, da kazen bistveno vpliva na proračun.

Osebno se mnenja, da so kazni za prekrške previsoke, nadzor pa preveč pomanjkljiv. Veliko bolj zaleže 5 kazni po 20€, kot ena za 100€. Bistven problem, ki ga vidim je v tem, da na policaje naletiš enkrat na pol leta, redarji pa kazni pošiljajo z dvoletnim zamikom. To jasno pokaže zakaj je prevzgojni učinek parktično ničen.

Policija bi namesto, da čepi v grmu z radarjem morala aktivno delovat v prometu in striktno kaznovat kršitve na licu mesta. Pri čemer bi moral bit povdaerk na prerških, ki negativno volivajo na pretočnost prometa in varnost ostalih udeležencev.

So pa določene kazni kjer ne bi smelo bit opravičila in bi moral tudi "noge lomit". Tukaj mislim predvsem alkohol/droge, neregistrirana vozila, ekstremne prekoračitve hitrosti v naseljih itd...

Magic1 ::

Ko sem bil v Ženevi, sem veš čas na števec bulil, kar tam je škatla na vsakih par 100m. Pravtako sem malo po slovenko parkiral, ko sem moral nekam za 25min skočit in sem takoj položnico fasal. V 3 mesecih nisem nobenega divjaka videl!
Res pa da je malo nevarno skozi na števec gledat.
Magic

Invictus ::

Sam ne podpiram visokih kazni. Čez mero. Podpiram pa bolj učinkovito pobiranje kazni.

Vendar bi morali tudi prekrškovni organ imeti neko omejitev do kdaj ti lahko vroči kazen. Mislim da bi morala biti meja postavljena na mesec ali maksimalno dva.

Dobivati položnice po letu ali več je preprosto nesprejemljivo. V tem času se lahko že preseliš ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Avenger ::

Mestno redarstvo:
 Globe

Globe



Policija:
Vir na slo-techu?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

mn ::

St235 je izjavil:


Osebno se mnenja, da so kazni za prekrške previsoke, nadzor pa preveč pomanjkljiv. Veliko bolj zaleže 5 kazni po 20€, kot ena za 100€. Bistven problem, ki ga vidim je v tem, da na policaje naletiš enkrat na pol leta, redarji pa kazni pošiljajo z dvoletnim zamikom. To jasno pokaže zakaj je prevzgojni učinek parktično ničen.

Policija bi namesto, da čepi v grmu z radarjem morala aktivno delovat v prometu in striktno kaznovat kršitve na licu mesta. Pri čemer bi moral bit povdaerk na prerških, ki negativno volivajo na pretočnost prometa in varnost ostalih udeležencev.


Se pridružujem zgornjemu mnenju!

Glede na statistike se povišanje kazni pozna.

Tukaj pa ne bi bil tako zelo grozno prepričan, da to drži. Največji upad smrti se je zgodil ko so uvedli vinjete in ne ko so povečali kazni. Poleg tega upoštevaj koliko varnejša so današnja vozila v primerjavi s starimi! Recimo če gledaš statistiko, boš videl, da je procentualno vedno večje število hudo poškodovanih in mrtvih med pešci in kolesarji! Oni pač nimajo airbagov.

St235 ::

Avenger je izjavil:

Mestno redarstvo:
 Globe

Globe



Policija:
Vir na slo-techu?


In? vse kar si pokazal je da poberejo več kazni.

Objavi diagram kjer so prestvaljeni vsi prihodki MOL in države pa ti bo jasno, da govorimo o drobižu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

VelikiTun ::

@Avenger: MOL se zadnje leto agresivno loteva parkiranja po pločnikih v blokovskih naseljih in je tole zvišanje pričakovano.
Podobno kot Policija pa nima niti najmanjšega pojma o smiselnosti početja. Ni pričakovati, da bo cetelc v starih naseljih, ki so dimenzionirana za eno vozilo ali manj na stanovanje, deloval vzgojno.

mn ::

Invictus je izjavil:

Dobivati položnice po letu ali več je preprosto nesprejemljivo. V tem času se lahko že preseliš ...


Pa to, da si se preselil je še najmanjši problem. Kako boš recimo vedel kdo je vozil pred enim letom? Jaz bi bil še bolj oster in dal mejo na 10 delovnih dni.

carota ::

@Avenger: lahko še poveš zakaj si vozil 56 km/h kjer je bila omejitev 50?

St235 ::

mn je izjavil:

Invictus je izjavil:

Dobivati položnice po letu ali več je preprosto nesprejemljivo. V tem času se lahko že preseliš ...


Pa to, da si se preselil je še najmanjši problem. Kako boš recimo vedel kdo je vozil pred enim letom? Jaz bi bil še bolj oster in dal mejo na 10 delovnih dni.


Deset delovnih dni je nerealno. Normalen rok za take zadeve je 2 meseca, ker moraš upoštevat tudi, da treba pridobit podatke iz registra vozil, pa tudi da ima človek 14 dni časa da pošto dvigne, pa da kdaj naslovi niso pravilni...

francek1 ::

Kazni bi morale biti premosorazmerne z višino premoženja oz. dohodkov.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Mehmed ::

Sej glede visine kazni bi pritrdil, glede primerjav z drugimi drzavami pa ne.
Druga mentaliteta. Pri nas ljudje praviloma ne verjamejo, da so naredili kaj narobe, ampak so kazni samo za polnit proracun pa so imeli to smolo, da so naleteli na njih.
Kriva je drzava ker ne zvisa omejitev, zgradi dirkalisca, zgradi zastonj parkirisc, spravi pocasnezev iz cest... V glavnem prevec izgovorov, da bi delovale vzgojno.

Avenger ::

St235 je izjavil:


In? vse kar si pokazal je da poberejo več kazni.

Objavi diagram kjer so prestvaljeni vsi prihodki MOL in države pa ti bo jasno, da govorimo o drobižu.


Eeee... da, točno to sem hotel pokazat, da poberejo več kazni, ker je bistvo nenormalno visokih kazni več denarja.

Torej ti resno verjameš, da se je MOL dobrosrčno odločil dvignit parkirne kazni na 200€ in v akcijo poslal hordo redarjev in mobilnih radarjev zato, da bi se ljudje dobro počutili? Verjel ali ne, za njih noben drobiž ni drobiž, ko se boš enkrat pogajal z njimi ti bo to zelo hitro in kristalno jasno.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

kixs ::

Visoke kazni odobravam samo za ponavljajoce prekrskarje.

lp

St235 ::

Avenger je izjavil:

St235 je izjavil:


In? vse kar si pokazal je da poberejo več kazni.

Objavi diagram kjer so prestvaljeni vsi prihodki MOL in države pa ti bo jasno, da govorimo o drobižu.


Eeee... da, točno to sem hotel pokazat, da poberejo več kazni, ker je bistvo nenormalno visokih kazni več denarja.

Torej ti resno verjameš, da se je MOL dobrosrčno odločil dvignit parkirne kazni na 200€ in v akcijo poslal hordo redarjev in mobilnih radarjev zato, da bi se ljudje dobro počutili? Verjel ali ne, za njih noben drobiž ni drobiž, ko se boš enkrat pogajal z njimi ti bo to zelo hitro in kristalno jasno.


Ali pa da policaji in redarji bolj dosledno kaznujejo in več delajo. Najmanj kar bi rabil je še za koliko se je spremenilo število izdanih kazni, da bi lahko potegnil kakeršenkoli sklep.

Dajmo vir, kolišken del predstavlja to v mestem proračunu pa ti bo vse jasno.

Kako točno je MOL določil kazni za parkiranje, če pa to ureja zakon na državnem nivoju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mn ::

mn je izjavil:

Deset delovnih dni je nerealno. Normalen rok za take zadeve je 2 meseca, ker moraš upoštevat tudi, da treba pridobit podatke iz registra vozil, pa tudi da ima človek 14 dni časa da pošto dvigne, pa da kdaj naslovi niso pravilni...


Pa recimo da mora biti v 2 tednih na pošti. Sem prepričan, da se da podatke iz registra precej hitro pridobiti! Napačni naslovi so pa pač smola. Naj jih popravijo. Glej, že tako moram dokazovati, da sem nedolžen. Razumem zakaj. Ampak signalizacija je pri nas dostikrat tudi narobe postavljena. Kako bom to dokazoval čez eno leto? Mogoče je moj serviser na preizkušnji vožnji naletel na radar. Kako bom to dokazal čez 1 leto?

Druga mentaliteta. Pri nas ljudje praviloma ne verjamejo, da so naredili kaj narobe, ampak so kazni samo za polnit proracun pa so imeli to smolo, da so naleteli na njih.
Kriva je drzava ker ne zvisa omejitev, zgradi dirkalisca, zgradi zastonj parkirisc, spravi pocasnezev iz cest... V glavnem prevec izgovorov, da bi delovale vzgojno.


Saj po eni strani imaš prav. Ampak po drugi strani pa moraš razumeti da dokler se policisti ni redarji obnašajo kot inkasanti, toliko časa bomo ljudje v njih videli zgolj inkasante. Kolikokrat na cesti doživim, da ljudje vozijo po pravilih na znanih "radar" točkah kjer je preglednost dobra, pol pa pospešijo ko so mimo tiste točke čeprav v nepregleden ovinek sredi naselja. Mislim WTF! Na nevarni točki, kjer je pa že vožnja po omejitvi nevarna pa jih ni nikoli. Čeprav bi glede varnosti več naredili če bi jih tam postavili!

noraguta ::

Za hitrost so premajhne kazni, za ostalo previsoke.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

St235 ::

Zato sem pa govoril o dveh mesecih in ne enem letu. Zastalni rok ivedno tečejo od dne ko je kršitev zabeležena do dne ko je kršitelj obveščen. Rok, kdaj pride na pošto je nerelavanten. Problem 2 letnega roka je v tem, da gre tukaj za splošen rok pri prekrških in ker je pri prekrških pogosto treba speljat tudi naprimer postopek ugotovitve stalnega rpebivališča in podobne šmorne.

Mene osebno recimo najbolj pogreje, ko nekdo evidentno krši prometne predpise (naprimer obvozi celo kolono pred semaforjem; potem se pa tik pred zdajci rine noter, rine v križišče čeprav vidi,da ga ne bo mogel prevozit; se vleče 50km/h kjer je omejitev 70km/h in več; itd...) policaji v neposredni bližini pa mirno gledajo, ker so pač na pavzi oziroma jim je bilo naročenmo, da kontrolirajo zgolj hitrost.

Good Guy ::

kaj jokate.. omfg

vozte po omejitvah pa ne bo kazni...

šernk ::

MOL ima za lastne površine lastne kazni 200€ (avtobusna postaja, travnik itd)

Deset delovnih dni je nerealno. Normalen rok za take zadeve je 2 meseca, ker moraš upoštevat tudi, da treba pridobit podatke iz registra vozil, pa tudi da ima človek 14 dni časa da pošto dvigne, pa da kdaj naslovi niso pravilni...


ok za pridobit podatke iz registra vozil traja koliko časa? sliko se da na pošto slovenije (enkrat tedensko), pošlje v register vozil, tam ročno po arhivu brskajo ven podatke (arhiv seveda ni v nobenem smislu zložen in je vse nametano po celi sobi), ko sliko dobijo preko internega kurirja pošljejo odgovorni osebi (traja 2 dni), slednja da podatke v kuverto in odnese 1x tedensko na pošto, pošta rabi spet 2 dni da dostavi nazaj redarjem in slednji spet 1x tedensko pošljejo kazni. torej 3 tedne? mater saj smo v dobi računalnikov, ko se podatke dobi v roku sekund! pa če se slike iz radarja obdeluje 1x tedensko mora biti v roku 10 delovnih dni zadeva na pošti!

14 dni za dvignit pošto je nepomembnih, ker si v tem času praktično že obveščen da te čaka na pošti kazen.

nepravilen naslov pa ne vem kaj pomaga? ali se pošlje kazen danes na napačen naslov, ali čez 1 leto je isti drek.

in veliko bolj vzgojnih bi bilo 10x 20€ kazni, kot pa 1x 500€ kazni, če se že gre za varnost v prometu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pithlit ::

carota je izjavil:

@Avenger: lahko še poveš zakaj si vozil 56 km/h kjer je bila omejitev 50?

61. Ne pozabit na 10% tolerance. Pa glede na to da vsi števci kažejo mal višjo hitrost kot je dejanska je moralo bit na števcu najman 65.

Hja, ni tolk nizko. Ampak tko je k se folk zanaša na razne tolerance. Pa, mimogrede, policistova izjava: "Dok ti na cagerju kaže manj kot 65 te niti ustavili ne bomo", ravno zaradi toleranc.

Glede raznih prekoračitev hitrosti imam pa jaz GPS vklopljen in mi sam sporoči takoj ko grem čez. Ni treba na cager gledat. Je pa res da rabiš najnovejše mape za ziher.
Life is as complicated as we make it...

para! ::

francek1 je izjavil:

Kazni bi morale biti premosorazmerne z višino premoženja oz. dohodkov.

Če premožni vozi 10km/h preveč kjer je omejitev 50km/h, bo plačal recimo 1000 EUR kazni (odnosno od premoženja).

Če socialni problem vozi po isti cesti 30km/h čez omejitev, bo plačal recimo 300 EUR kazni (odnosno od premoženja).

Drugi bistveno bolj ogroža ljudi okoli sebe, a bo kljub temu kaznovan z nižjo kaznijo. Tak sistem torej ni pravičen, tudi če je učinkovit.

Ja, marsikaj ni fer ali pravično, pa kljub temu obstaja. Problem, nastane ko se s to nepravičnostjo sprijaznimo in jo pišemo v zakone vse povprek, češ, da tako pač je.

lp
Death before dishonor!

St235 ::

Šernk, kot sem pa v zgornjem postu napisal šteje samo in le kdaj je bil kršitelj obveščen. Kdaj in je šlo na pošto je popolnoma nepomembno. Problem napačnega naslova pa je v tem, da če mora bit prejemnik obveščen v recimo 14 dneh potem bo avtomatično zastarala vsaka pošiljka, ki bo poslana na zastarel naslov.

Philt: Ne vem, od kje tebi 10% tolerance. Toleranca ročnih merilnikov je +/-3km/h do 100km/h in +/-3% nad 100 km/h. Zato se od vsake meritve odšteva 5km/h (do 100 km/h). od 100 - 200 km/h je varnostna razlika 7 km/h, nad 200 km/h pa je varnostna toleranca 11 km/h. Tako, da tudi,če se merilec max zmoti v tvojo škodo bo ocenjena hitrost še vedno nižja od dejanske. Pri omejitvi 50 km/h je tako najvišja hitrost s aktero lahko 100% varno pelješ 52km/h. Če voziš 53 km/h, ti merilec v okviru svoje natančnosti lahko izmeri 56km/h in si ob upoštevanju tolerance še vedno nad omejitvijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Se pa strijnam z proporcionlanostjo kazni namreč, kot para zmotno razmišlja ni stvar v tem, da se višina kazni meri v absolutnem znesku glede na težo kršitve. IMO bi bilo boljše da bi se teža kršitve merila v deležu osebnega dohodka. Tako naprimer kršitev v kateri so neposredno ogrožena življenja lahko predstavlja naprimer 100% mesečnega dogodka. Trivialen prekršek pa naprimer 10%. Na ta način bosta oba občutila kazen na primerljiv način.

Problem pa kot že omenjeno nastane pri posameznikih, kjer je težko merit dejnasko premoženske stanje. Tukaj bi lahko še vedno obstajala neka absolutna vrednost. Kazen za XY prekršek je 100€ in se zniža za x% če posameznik prejema x% povprečne plače oziroma zviša za y% če prejma y% nad povprečjem. Če prejemnik ne prejema plače, ker je samozaposlen, svobodni umetnik... ostane 100€. Zgolj kot možna smer razmišljanja.

Avenger ::

para! je izjavil:


Ja, marsikaj ni fer ali pravično, pa kljub temu obstaja. Problem, nastane ko se s to nepravičnostjo sprijaznimo in jo pišemo v zakone vse povprek, češ, da tako pač je.

lp



Ja, tole je bil nekako namen debate. Da se NE sprijaznimo z neko zadevo in jo poskušamo spremenit. In zakaj tega ne naredimo. Ker se mi zdi da če bi izvedel referendum, po katerem bi prevzeli nemški model prometnih kazni, bi šel zlahka skozi.

S stališča zakonodajalca, ki bi moral biti ljubeč oče naroda, je potrebno sprejet ukrepe za zmanjšanje prekrškov in ni statistike na svetu, ki bi bila sposobna dokazat, da višina kazni učinkovito zmanjšuje prekrške. Je ni. Enako je z zapornimi kaznimi. Neka kazen mora bit, da se vzdržuje red, ampak od neke mere naprej višanje nima NOBENEGA učinka. Če kdo ne verjame naj pove, mu z veseljem zguglam linke in študije. Jaz trdno verjamem, da smo tisto mejo učinkovitosti pri prometnih kaznih že zdavnaj presegli in to zakonodajalec dobro ve. Razlogi zakaj so kazni dvignili so lahko raznorazni, lahko da so samo politični, ampak to ni pomembno, pomembno je, da breme njihove samovolje nosimo vsi. In s tem smo se sprijaznili. Kako že pravijo - pa ne delat prekrškov. Problem solved!
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avenger ()

jype ::

Lakotnik29> lahko predstavlja naprimer 100% mesečnega dogodka. Trivialen prekršek pa naprimer 10%. Na ta način bosta oba občutila kazen na primerljiv način.

Ne bosta, ker je bogat človek lahko nekaj let brez dohodkov in se mu ni treba nehat basat s kaviarjem, revež pa brez enega mesečnega dohodka lahko postane še večje družbeno breme kot je očitno že itak.

kixs ::

Pithlit je izjavil:

carota je izjavil:

@Avenger: lahko še poveš zakaj si vozil 56 km/h kjer je bila omejitev 50?

61. Ne pozabit na 10% tolerance. Pa glede na to da vsi števci kažejo mal višjo hitrost kot je dejanska je moralo bit na števcu najman 65.

Hja, ni tolk nizko. Ampak tko je k se folk zanaša na razne tolerance. Pa, mimogrede, policistova izjava: "Dok ti na cagerju kaže manj kot 65 te niti ustavili ne bomo", ravno zaradi toleranc.

Glede raznih prekoračitev hitrosti imam pa jaz GPS vklopljen in mi sam sporoči takoj ko grem čez. Ni treba na cager gledat. Je pa res da rabiš najnovejše mape za ziher.


Pretiravat pa res ni potrebno. Noben stevec ti ne laze za cca 17%! Ce ze uporabljas GPS, potem ves kaksna so odstopanja.

Policist pa ti pokaze pravo vrednost in toleranca se ne pristeva k napaki stevca, ampak je to eno in isto (za policaja toleranca, za voznika pa odstopanje stevca).

lp

St235 ::

Avtomobilski števec je ocena hitrosti ,ki nima nikakšne pravne teže v postopku dokazovanja hitrosti. Merodajna je meritev z namensko napravo.

Toleranca je tovarniško dovoljeno odstopanje merilnika hitrosti in je določeno z praviolnikom. Na podlagi tega je nato določena varnostna razlika, ki jo je potrebno odštet od dejanske meritve.

Tako, da ko vam policist pokaže neko xy številko na radarju, bo plačilni nalog izdan ob predpostavki da ste vozili xy-5 kmh.

jype je izjavil:

Lakotnik29> lahko predstavlja naprimer 100% mesečnega dogodka. Trivialen prekršek pa naprimer 10%. Na ta način bosta oba občutila kazen na primerljiv način.

Ne bosta, ker je bogat človek lahko nekaj let brez dohodkov in se mu ni treba nehat basat s kaviarjem, revež pa brez enega mesečnega dohodka lahko postane še večje družbeno breme kot je očitno že itak.


Briliantno zgrešen point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

mn ::

St235 je izjavil:

Zato sem pa govoril o dveh mesecih in ne enem letu. Zastalni rok ivedno tečejo od dne ko je kršitev zabeležena do dne ko je kršitelj obveščen. Rok, kdaj pride na pošto je nerelavanten.


No ja. Tudi dokazovanje krivde je skoraj vedno na strani tistega ki obtožuje (tukaj države). Hitrost je tukaj izjema. Zakaj ne bi naredili izjeme še za vročanje? IMHO bi bilo pošteno. Čeprav roko na srce, tudi 2 meseca je 20x bolje kot 1 leto.

Philt: Ne vem, od kje tebi 10% tolerance. Toleranca ročnih merilnikov je +/-3km/h do 100km/h in +/-3% nad 100 km/h. Zato se od vsake meritve odšteva 5km/h (do 100 km/h). od 100 - 200 km/h je varnostna razlika 7 km/h, nad 200 km/h pa je varnostna toleranca 11 km/h. Tako, da tudi,če se merilec max zmoti v tvojo škodo bo ocenjena hitrost še vedno nižja od dejanske. Pri omejitvi 50 km/h je tako najvišja hitrost s aktero lahko 100% varno pelješ 52km/h. Če voziš 53 km/h, ti merilec v okviru svoje natančnosti lahko izmeri 56km/h in si ob upoštevanju tolerance še vedno nad omejitvijo.

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.

BlueRunner ::

St235 je izjavil:

Tukaj bi lahko še vedno obstajala neka absolutna vrednost. Kazen za XY prekršek je 100€ in se zniža za x% če posameznik prejema x% povprečne plače oziroma zviša za y% če prejma y% nad povprečjem. Če prejemnik ne prejema plače, ker je samozaposlen, svobodni umetnik... ostane 100€. Zgolj kot možna smer razmišljanja.

Dividende, rente, tujci, brez dohodkov v Sloveniji, ... Ce bi zelel imeti taksno kaznovalno politiko, bi ugotovil, da bi bili med njimi tudi taksni, ki bi po obsegu premozenja se najlazje pozrli visoko kazen, samo kaj ko ne gledas premozenje.

Potem imas se tezavo z nekom, ki je res prejel x% place, vendar pa od tega daje za dva kredita in mu na mesec ostane manj, kot je pa to videti iz obdavcenega dohodka.

In se in se primerov, ko se zacnes praskati po glavi, ker pac ne mores upostevati vseh faktorjev, ne da bi zaposlil novo vojsko sodnikov, ki bodo proucevali samo te prekrske in pritozbe nad zneski.

Pa morda se tista "malenkost", da je lepo in zazeljeno, da se vnaprej ve kaksna je kazen za neko pocetje in, da pri temu ni intervalov od 10EUR do 10000EUR. Zneski in njihova logika bodo vedno za koga moteci, vendar pa imam raje cim manjse intervale, cim manj "cloveskega faktorja" pri izrekanju globe ter cim vec in cim bolj avtomaticnega ugotavljalnja prekrskov po kateri se bi z nekaj leti trdnega izvajanja vseh pravil verjetno le vzgojilo kaksne po procentu malo bolj previdne in vsaj na cesti defenzivno naravnane generacije voznikov.

Good Guy ::

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.


Toleranca(ne vem kok %) je že odbita pri sami meritvi. tako da bi ti namerili več ni mogoče(razen če ti števec tako grozno laže)

mn ::

Good Guy je izjavil:

kaj jokate.. omfg

vozte po omejitvah pa ne bo kazni...


Jaz sem ravno čez vikend vozil 90 km/h v naselju. Zakaj? Napačna prometna signalizacija. Pripeljem do znaka za konec naselja, naslednje križišče desno, pospešim do 90 (sredi polja) čez 500m znova naletim na znak za konec naselja. Sem bil v prekršku? Ne. Ampak če bi bil tam postavljen radar bi me fotografiral. In če bi čez kako leto dobil položnico - kako bi dokazal da nisem kriv? Signalizacijo bodo počasi uredili pravilno jaz bi bil pa brez izpita za prekršek ki ga nisem storil. Pa da ne boš mislil, da je to zgolj teoretično. Poznam nekoga ki je na ta način dobil kazen, vendar ker je položnica prišla pravočasno je lahko dokazal nedolžnost.

Pithlit ::

kixs je izjavil:

Pretiravat pa res ni potrebno. Noben stevec ti ne laze za cca 17%! Ce ze uporabljas GPS, potem ves kaksna so odstopanja.

Ja, vem. GPS in števec sta narazen za cca 7km/h. Torej, števec okoli 57, GPS točno 50. Lahko pa še enkrat prebereš moj post pa boš videl da upoštevam 10% toleranco merilnikov (kar, vsaj po besedah tistih ki jih uporabljajo... torej policistov... velja. Me je pa Lakotnik popravil - pravilnika se mi pa ne da brskat). Jaz vidim pretiravanje samo v površnosti branja postov.

Če je tip dobil kazen za 56km/h... mu je na števcu ziher kazalo (krepko) čez 60. Pol pa na drevo in jokat kako kazen ni fer, ane?
Life is as complicated as we make it...

mn ::

Good Guy je izjavil:

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.


Toleranca(ne vem kok %) je že odbita pri sami meritvi. tako da bi ti namerili več ni mogoče(razen če ti števec tako grozno laže)


Ja, nameril bo 53 km/h in ker ima merilec mersko napako ti bo maksimalno možno napako odbil in ti seveda ne bo napisal kazni. Seveda pa je tudi možno, da voziš 56 km/h, policist enako nameri 53 km/h in odbije še tiste 3 km/h in ti zopet ne napiše kazni. Osnove merjenja dekleta in fantje :)

Pithlit je izjavil:

Če je tip dobil kazen za 56km/h... mu je na števcu ziher kazalo (krepko) čez 60. Pol pa na drevo in jokat kako kazen ni fer, ane?


Kazen je fair. Vrašanje je, ali je višina kazni fair?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

St235 ::

Good Guy je izjavil:

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.


Toleranca(ne vem kok %) je že odbita pri sami meritvi. tako da bi ti namerili več ni mogoče(razen če ti števec tako grozno laže)


Toleranca ni odbita pri meritvi, ker toleranca je odstopanje aparata. Torej za koliko lahko odstopa številka, ki jo prikaže radar od dejanske hitrosti. Odbija se varnostno razliko, vendar pa kot je meni znano tega ročni radar ne naredi sam. Kako je pri stacionarnih ne vem.

mn je izjavil:

St235 je izjavil:

Zato sem pa govoril o dveh mesecih in ne enem letu. Zastalni rok ivedno tečejo od dne ko je kršitev zabeležena do dne ko je kršitelj obveščen. Rok, kdaj pride na pošto je nerelavanten.


No ja. Tudi dokazovanje krivde je skoraj vedno na strani tistega ki obtožuje (tukaj države). Hitrost je tukaj izjema. Zakaj ne bi naredili izjeme še za vročanje? IMHO bi bilo pošteno. Čeprav roko na srce, tudi 2 meseca je 20x bolje kot 1 leto.

Philt: Ne vem, od kje tebi 10% tolerance. Toleranca ročnih merilnikov je +/-3km/h do 100km/h in +/-3% nad 100 km/h. Zato se od vsake meritve odšteva 5km/h (do 100 km/h). od 100 - 200 km/h je varnostna razlika 7 km/h, nad 200 km/h pa je varnostna toleranca 11 km/h. Tako, da tudi,če se merilec max zmoti v tvojo škodo bo ocenjena hitrost še vedno nižja od dejanske. Pri omejitvi 50 km/h je tako najvišja hitrost s aktero lahko 100% varno pelješ 52km/h. Če voziš 53 km/h, ti merilec v okviru svoje natančnosti lahko izmeri 56km/h in si ob upoštevanju tolerance še vedno nad omejitvijo.

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.


Ja, in zato tudi moja trditev, da lahko voziš max 52 km/h v naselju in 100% ne boš dobil kazni. Se pa seveda pojavi vprašanje s čim zagotovit, da res voziš točno 52 km/h.

Blue se popolnoma strinjam, da je čisto procentualne kazni težko določit. Zgornje je bio podano zgolj kot mnenje. Mi je pa kristalno jasno, da je edini realen način obračunavanja fiksna kazen. Da o pravni vprašljivosti % kazni (kot si že omenil) sploh ne govorimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Pithlit je izjavil:


Če je tip dobil kazen za 56km/h... mu je na števcu ziher kazalo (krepko) čez 60. Pol pa na drevo in jokat kako kazen ni fer, ane?


Če je dobil kazen kot da je vozil 56, je vozil nekje med 58 in 64. Kaj mu je kazalo na števcu lahko pa samo ugibamo. Moj števec naprimer laže za cc 2km/h (digitalen) v primerjavi z GPS.

lonz ::

Avenger je izjavil:

lonz je izjavil:

po drugi strani, pa je težko zanemariti upadanje smrtnosti na slovenskih cestah po sprejetju novih CPP zakonov.


Prosim za vir.


VelikiTun je izjavil:


Ampak jasno, lažje je poviševati kazni, voznikom pa se očitno še zmeraj zdijo prenizke.

In jasno, lahko bi se zgledovali po nekaterih drugih evropskih državah, kjer so kazni odmerjene ravno v odvisnosti od dohodka. Bi se napihnjenci s terenci kaj hitro skulirali.


1. Višina kazni vpliva samo na višino državnega/občinskega proračuna, ne na število ali težo prekrškov.

2. Sklepam, da se ti zdijo kazni prenizke? Če bi si lahko vsak sam določal višino kazni, koliko bi si jo določil sebi za prekoračitev do 10 km/h?



Mislim da je tule razvidno:

http://www.varna-pot.si/index.php?k=10&...
...arrrrrr, shiver me timbers...

Good Guy ::

mn je izjavil:

Good Guy je izjavil:

Še upoštevaj, da je toleranca z razlogom. To pomeni, da je možno da voziš 50km/h, pa ti bo policist nameril 53 km/h.


Toleranca(ne vem kok %) je že odbita pri sami meritvi. tako da bi ti namerili več ni mogoče(razen če ti števec tako grozno laže)


Ja, nameril bo 53 km/h in ker ima merilec mersko napako ti bo maksimalno možno napako odbil in ti seveda ne bo napisal kazni. Seveda pa je tudi možno, da voziš 56 km/h, policist enako nameri 53 km/h in odbije še tiste 3 km/h in ti zopet ne napiše kazni. Osnove merjenja dekleta in fantje :)

Pithlit je izjavil:

Če je tip dobil kazen za 56km/h... mu je na števcu ziher kazalo (krepko) čez 60. Pol pa na drevo in jokat kako kazen ni fer, ane?


Kazen je fair. Vrašanje je, ali je višina kazni fair?



Osnove merjenja gor ali dol. Zakaj bi sploh vozu čez omejitve. A boš tok prej na točki B če boš vozu 5 km/h hitreje?

Zato pa, podpiram podražitve! Mene ne bojo prizadele

St235 ::

Problem je v tem, da lahko omejitev prekoračiš po nesreči (spegledaš tablo) ali zaradi neustrezne signalizacije (tabla manjka). Tukaj dokazovanje za leto dni nazaj postane ključen problem. Ravno tako nesorazmerno visoke kazni ob pomanjljivi kontroli pravzarpav ne lovijo kroničnih prekrškarjev ampak zgolj ljudi ob napačnem času na napačnem mestu. Tako bo enako kaznovan nekdo, ki je v danem trenutku naredil edini prekršek v pol leta in nekdo ,ki pol leta vsakodnevno vozi prehitro.

S tega vidika so bolj smiselne nižje kazni ob redni kontroli.

kixs ::

St235 je izjavil:

Avtomobilski števec je ocena hitrosti ,ki nima nikakšne pravne teže v postopku dokazovanja hitrosti. Merodajna je meritev z namensko napravo.

Toleranca je tovarniško dovoljeno odstopanje merilnika hitrosti in je določeno z praviolnikom. Na podlagi tega je nato določena varnostna razlika, ki jo je potrebno odštet od dejanske meritve.

Tako, da ko vam policist pokaže neko xy številko na radarju, bo plačilni nalog izdan ob predpostavki da ste vozili xy-5 kmh


To seveda ni res!

Placilni nalog dobis za tocno toliko kot ti je nameril! Ce pa naprava avtomaticno kaj spreminja po koncani meritvi, pa ne vem. Govorim za rocni laserski merilnik.

St235 ::

lonz je izjavil:

Avenger je izjavil:

lonz je izjavil:

po drugi strani, pa je težko zanemariti upadanje smrtnosti na slovenskih cestah po sprejetju novih CPP zakonov.


Prosim za vir.


VelikiTun je izjavil:


Ampak jasno, lažje je poviševati kazni, voznikom pa se očitno še zmeraj zdijo prenizke.

In jasno, lahko bi se zgledovali po nekaterih drugih evropskih državah, kjer so kazni odmerjene ravno v odvisnosti od dohodka. Bi se napihnjenci s terenci kaj hitro skulirali.


1. Višina kazni vpliva samo na višino državnega/občinskega proračuna, ne na število ali težo prekrškov.

2. Sklepam, da se ti zdijo kazni prenizke? Če bi si lahko vsak sam določal višino kazni, koliko bi si jo določil sebi za prekoračitev do 10 km/h?



Mislim da je tule razvidno:

http://www.varna-pot.si/index.php?k=10&...


Statistika je siecer fina zadeva, sam samo tole je premalo za v konkretne zaključke. Enako kot Avengerjeva stastika o pobranih sredstvih ne pove kaj dosti o pomenu višjih kazni za proračun.

Namreč število smrtnih žrtev pada tudi zaradi razvoja tako aktivne kot pasivne varnosti v vozilih in je samo tale statistika premalo.

kixs je izjavil:

St235 je izjavil:

Avtomobilski števec je ocena hitrosti ,ki nima nikakšne pravne teže v postopku dokazovanja hitrosti. Merodajna je meritev z namensko napravo.

Toleranca je tovarniško dovoljeno odstopanje merilnika hitrosti in je določeno z praviolnikom. Na podlagi tega je nato določena varnostna razlika, ki jo je potrebno odštet od dejanske meritve.

Tako, da ko vam policist pokaže neko xy številko na radarju, bo plačilni nalog izdan ob predpostavki da ste vozili xy-5 kmh


To seveda ni res!

Placilni nalog dobis za tocno toliko kot ti je nameril! Ce pa naprava avtomaticno kaj spreminja po koncani meritvi, pa ne vem. Govorim za rocni laserski merilnik.

Nope, ročni merilec pokaže točno toliko kot je nameril, kazen dobiš pa za 5km/h manj. Poiščem in jo prilepim, ker imam eno ko sem vozil 71 km/h po radarju, kazen pa je seveda bila za prekoračitev do 10 km/h (omejitev je bila 60)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po naselju, kazen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5414004 (6872) jype
»

Toleranca števca/tempomata in radar

Oddelek: Na cesti
276672 (5392) St235
»

Radar in toleranca

Oddelek: Na cesti
4529693 (27522) St235
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53594108 (77152) darkolord

Več podobnih tem