Forum » Na cesti » Vožnja po naselju, kazen?
Vožnja po naselju, kazen?
Quagmire ::
Ravno sem se peljal skozi Celje, pa me je policist ujel na radar. Peljal sem se 57 km/h. Kakšna je kazen za to?
Zanima me ker sem mladi voznik
Zanima me ker sem mladi voznik
goldenratio ::
pomoje si glih na meji med kaznijo in 10% varianco radarja+ če ti je števec kazal 57potem si peljal 51-53 km/h kar spada pod mejo 10%
ali te je ustavil ali slikal ?
ali te je ustavil ali slikal ?
Aston_11 ::
Če mu je števec kazal 57, potem ne bo nič, ker je treba upoštevati še napako števca in toleranco, pod katero sploh ne ustavljajo, ker je brez veze in bi morali ustaviti vsakega. Na našem koncu ga nastavijo malo preko 60.
Quagmire ::
Ja sej o tem sem tut razmišlal, samo ne vem kakšno je odstopanje števca. Ni ustavil, samo slikal.
goldenratio ::
mladi voznik in hitrost nima vpliva... mladi voznik mora imeti samo 0.00% alkohola to je to , drugače pa si na istem kot vsi
St235 ::
variacija radarja ni 10%. Odstopanje radarja, da ga je dovoljeno uporabljat je +/-3km/h. Zakonsko prepisana toleranca pa je pri ditrostih pod 100km/h 5km/h.
Po domače od vsake meritve pod 100km/h se odšteje 5 km/h. Če si ti vozil 57 po števcu potem je velika verjetnost, da je bila izmerjena hitrost okrog 50km/h.
Če je policist meril z ročnim radarjem potem bi te morali ustaviti takoj ob meritvi, tako da je po vsej verjetnosti blo se OK in te zato niso ustavili. Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
Po domače od vsake meritve pod 100km/h se odšteje 5 km/h. Če si ti vozil 57 po števcu potem je velika verjetnost, da je bila izmerjena hitrost okrog 50km/h.
Če je policist meril z ročnim radarjem potem bi te morali ustaviti takoj ob meritvi, tako da je po vsej verjetnosti blo se OK in te zato niso ustavili. Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
black ice ::
goldenratio je izjavil:
mladi voznik in hitrost nima vpliva... mladi voznik mora imeti samo 0.00% alkohola to je to , drugače pa si na istem kot vsi
Ne, omejitev je tudi 7 ali 9 točk (se ne spomnim več) nakar sledi odvzem izpita.
goldenratio ::
@lakotnik29.......... maš prov variacija ni 10%, nekdo mi je to rekel in sem mislil da je to res ampak ni, tvoje trditve držijo..my bad
Zgodovina sprememb…
- spremenil: goldenratio ()
goldenratio ::
goldenratio je izjavil:
mladi voznik in hitrost nima vpliva... mladi voznik mora imeti samo 0.00% alkohola to je to , drugače pa si na istem kot vsi
Ne, omejitev je tudi 7 ali 9 točk (se ne spomnim več) nakar sledi odvzem izpita.
par let nazaj(2 leti) sem bil mladi voznik in sem peljal 70 km/h(65km/h po radarju) skozi naselje 50 km/h in sem dobil 60EUR kazni (30EUR ker sem plačal v 16 dneh) bil sem zadet kot mina kolega je skoraj infarkt dobu, ker je vedu kakšen sm.... ko je policaj prišel do mene sem reku eno šalo(se ne spomnim) in se je smejal ter napisal tako kazen (60EUR). Ne vem, kaj sem naredil ampak sem prišel dobro skozi :)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: SaXsIm ()
shadeX ::
goldenratio je izjavil:
mladi voznik in hitrost nima vpliva... mladi voznik mora imeti samo 0.00% alkohola to je to , drugače pa si na istem kot vsi
Če se ne motim, če gre mladi voznik skozi naselje več kot 80 km/h avtomatsko izgubi izpit zaradi presežka kazenskih točk. To ne velja za "ne mladega" voznika.
So pa najbrž radarji dokaj nenatačni. Vsaj tisti ki piše na tablah koliko trenutno voziš. Včeraj furam skoz naselje pa mi kaže da vozim 51 km/h. Števec je kazal 45 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
St235 ::
Radarji, ki stojijo ob cestah niso certificirane naprave na podlagi katerih bi lahko karkoli sankcionirali.
Število točk, ki jih dobiš za prehitro vožnjo je enako za mlade kot ne-mlade voznike. Razlika je samo v temu koliko točk lahko dobiš preden izgubiš vozniško. In ja, pri prekoračitvi več kot 30 km/h (v naselju) je kazen 9 kazenskih točk, kar zadostuje za odvzem vozniškega izpita mlademu vozniku.
Število točk, ki jih dobiš za prehitro vožnjo je enako za mlade kot ne-mlade voznike. Razlika je samo v temu koliko točk lahko dobiš preden izgubiš vozniško. In ja, pri prekoračitvi več kot 30 km/h (v naselju) je kazen 9 kazenskih točk, kar zadostuje za odvzem vozniškega izpita mlademu vozniku.
fikus_ ::
Tako kot je napisal Lakotnik, do 100 km/h ti odštejejo 5 km/h. To je nekakšna "toleranca" za izmerjeno hitrost.
Pa še to, če so gume na vozilo enake kot po homologaciji in nove, "števec" hitrosti v nobenem primeru ne sme kazati manj, kot je dejanska hitrost, kvečjemu lahko kaže več do 5 km/h do hitrosti 50 km/h nad to hitrostjo pa lahko kaže več 5 km/h + nekaj % (koliko % se ne spomnim več)od dejanske hitrosti.
Tako da, če ti je števec kazal 57 km/h, je bila dejanska hitrost manjša, pa še - 5 km/h.
Lep dan
Pa še to, če so gume na vozilo enake kot po homologaciji in nove, "števec" hitrosti v nobenem primeru ne sme kazati manj, kot je dejanska hitrost, kvečjemu lahko kaže več do 5 km/h do hitrosti 50 km/h nad to hitrostjo pa lahko kaže več 5 km/h + nekaj % (koliko % se ne spomnim več)od dejanske hitrosti.
Tako da, če ti je števec kazal 57 km/h, je bila dejanska hitrost manjša, pa še - 5 km/h.
Lep dan
St235 ::
fikus, misliš reč, da števec nikoli ne sme kazat VEČ kot dejansko voziš? Torej če pelješ točno 50 po števcu je tvoja hitrost največ 50, bolj verjetno pa 1-2 kilometra manj.
joze67 ::
Opomba: pri nizkih hitrostih je števec lahko presenetljivo točen.
Meritve na dveh avtomobilih, XSara Picasso 2001 in Golf Variant 2013. Neodvisna (od avta) meritev z GPS merilci (HP rx 5700, Asus Nexus 7, igot-u 810)
XSara-do 90km/h je hitrost na števcu enaka hitrosti GPS
od tam naprej zaostaja cca 6 km/h
Golf: do 80 km/h je 1:1, za 100 (GPS) mora imeti na števcu 106, za 120 8GPS) mora imeti na števcu 127 in za 130 (GPS) mora imeti na števcu 137
Seveda to ne pomeni nič za druge modele, vsak ima svojo logiko. Je pa verjetno, da pri 50 na števcu dejansko je 50.
Meritve na dveh avtomobilih, XSara Picasso 2001 in Golf Variant 2013. Neodvisna (od avta) meritev z GPS merilci (HP rx 5700, Asus Nexus 7, igot-u 810)
XSara-do 90km/h je hitrost na števcu enaka hitrosti GPS
od tam naprej zaostaja cca 6 km/h
Golf: do 80 km/h je 1:1, za 100 (GPS) mora imeti na števcu 106, za 120 8GPS) mora imeti na števcu 127 in za 130 (GPS) mora imeti na števcu 137
Seveda to ne pomeni nič za druge modele, vsak ima svojo logiko. Je pa verjetno, da pri 50 na števcu dejansko je 50.
Engineer_ ::
do cca 100 kmh vsi avti kažejo skoraj 100% točno. Za 100 kmh, pa začne števec lagati. Verjetno je to enostavno zaradi napake pri merjenju, zaradi različnih dimenzij pnevmatik itd itd itd itd....
nejcek74 ::
Bedarija. Ze samo zaradi obrabe pneumatik imas lahko 2% odstopanja. In ker stevec ne sme kazati manj kot je dejanska hitrost, stevci namerno kazejo visjo hitrost. Ja, v gostilniskih debatah pa potem vsi trdijo: ne moj audi (bmw, yugo,....) pa ne, sem ga zadnjic meril s pomocjo GPS-a.
*plus razlike zaradi razlicnih obsegov dovoljnih homologiranih pneumatik na vozilu. Na netu mas celo cel kup kalkulatorjev ki ti racunajo razlike ce menjas gume.
*plus razlike zaradi razlicnih obsegov dovoljnih homologiranih pneumatik na vozilu. Na netu mas celo cel kup kalkulatorjev ki ti racunajo razlike ce menjas gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
šernk ::
do cca 100 kmh vsi avti kažejo skoraj 100% točno. Za 100 kmh, pa začne števec lagati. Verjetno je to enostavno zaradi napake pri merjenju, zaradi različnih dimenzij pnevmatik itd itd itd itd....
števec lahko kaže realno hitrost ali max do 10% večjo. Torej če se pelješ realnih 50 lahko števec kaže od 50 do 55, če se pelješ 100 lahko kaže od 100 do 110. Ali ti števec laže za 0 ali 10% je pa odvisno od gum. Velikost, obraba.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Maestral ::
Radarji, ki stojijo ob cestah niso certificirane naprave na podlagi katerih bi lahko karkoli sankcionirali.
...
Resno?
Radarji, ki jih uporablja policija in ostali "inkasanti" so, verjemite, "state of the art", vsaj glede tehnike in natančnosti. Če so uradno kalibrirani, je to - to.
Poskenira te na 1/1000 merjene enote natančno, vsaj kar se tiče neposredne hitrosti.
Torej tukaj ni nekih rezerv v smislu izogibanja plačila kazni.
So pa mojstri še vedno toliko "razumevajoči", da je po zakonu dovoljeno določeno odstopanje, npr.5%.
Avtomobilski velocimetri so pa zgodba zase, (spet) po zakonu lahko "lažejo" v plus (torej kažejo več), absolutno pa ne v minus! Po default-u lahko kažejo višjo hitrost od dejanske, NIKAKOR PA NE nižje!
Tipični avto-merilnik hitrosti kaže (npr. pri realnih 50 km/h) kakih 55 km/h. Če greste 130 na avtocesti, je to nekih 122 - realno. V 98% primerih. Lahko čekirate s kakim GPS merilnikom, še boljše z opozorilnim merilnim obvetilom, na nekaterih točkah (običajno v naseljih).
Taka zadeva je dovolj natančna, da se lahko zamislimo...
Velocimetri vozil so vezani na število vrtljajev pogonskih pnevmatik, ko se le-te obrabljajo vam počasi števec še dodatno laže (kaže večjo hitrost, mogoče celo napačno porabo goriva, itd.)
Kot že rečeno, pa vam ne bo nikoli in nikdar (pri serijskem avtu) kazal nižje trenutne hitrosti od dejanske. Če se to zgodi, je pa nekaj zelo narobe...
Engineer_ ::
Bedarija. Ze samo zaradi obrabe pneumatik imas lahko 2% odstopanja. In ker stevec ne sme kazati manj kot je dejanska hitrost, stevci namerno kazejo visjo hitrost. Ja, v gostilniskih debatah pa potem vsi trdijo: ne moj audi (bmw, yugo,....) pa ne, sem ga zadnjic meril s pomocjo GPS-a.
*plus razlike zaradi razlicnih obsegov dovoljnih homologiranih pneumatik na vozilu. Na netu mas celo cel kup kalkulatorjev ki ti racunajo razlike ce menjas gume.
kaj si ti napisal drugače kot jaz?!
do cca 100 kmh vsi avti kažejo skoraj 100% točno. Za 100 kmh, pa začne števec lagati. Verjetno je to enostavno zaradi napake pri merjenju, zaradi različnih dimenzij pnevmatik itd itd itd itd....
števec lahko kaže realno hitrost ali max do 10% večjo. Torej če se pelješ realnih 50 lahko števec kaže od 50 do 55, če se pelješ 100 lahko kaže od 100 do 110. Ali ti števec laže za 0 ali 10% je pa odvisno od gum. Velikost, obraba.
do 50 kmh praktično vsi števci kažejo točno. Pojdi merit z gps napravami ali pa ko pridejo tisti statični radarji k ti sporočijo da greš prehitro, k izpišejo hitrost. Nad cca 90-100 kmh pa začnejo lagat, saj se napaka pri merjenju zaradi povečanja hitrosti pač poveča.
Meni tja do 85 kmh kaže zelo natančno, potem pa začne lagat do 10 kmh.
V GLAVNEM, če si šel skozi naselje po števcu 57 kmh, upam reč da si šel realno 57 kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Resno?
Radarji, ki jih uporablja policija in ostali "inkasanti" so, verjemite, "state of the art", vsaj glede tehnike in natančnosti. Če so uradno kalibrirani, je to - to.
Poskenira te na 1/1000 merjene enote natančno, vsaj kar se tiče neposredne hitrosti.
Torej tukaj ni nekih rezerv v smislu izogibanja plačila kazni.
So pa mojstri še vedno toliko "razumevajoči", da je po zakonu dovoljeno določeno odstopanje, npr.5%.
saj ne da sem ravno v tej temi napisal kakšni so standrdi...
Dopustno odstopanje merilnika hitrosti je +/-3km/h. Kje imaš tukaj 1/1000 merilne enote ne vem.
Ravno tako pravilnik določa toleranco, ki je 5 km/h do hitrosti 100 km/h in 10% nad 100 km/h.
Tipični avto-merilnik hitrosti kaže (npr. pri realnih 50 km/h) kakih 55 km/h. Če greste 130 na avtocesti, je to nekih 122 - realno. V 98% primerih. Lahko čekirate s kakim GPS merilnikom, še boljše z opozorilnim merilnim obvetilom, na nekaterih točkah (običajno v naseljih).
sem. v petih vozilih letnik med 2009 in 2012 in v vseh je bilo odstopanje manjše od 3 km/h (pri hitrosti 50 km/h). pri treh z digitalnim števcem je bilo odstopanje 1 km/h oziroma ga ni bilo. Pri analognem je zadeva malce bolj subjektivna. Pri hitrostih nad 100 km/h pa so odstopanja večja (tudi 10 km/h).
V GLAVNEM, če si šel skozi naselje po števcu 57 kmh, upam reč da si šel realno 57 kmh.
in če k temu dodaš, da števec vseeno lahko laže za 1-2 km/h (obraba gum), da radar lahko izmeri 1 km/h nižjo hitrost od dejanske in upoštevamo 5 km/h tolerance je jasno da kršitve ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Duhec ::
Radarji, ki stojijo ob cestah niso certificirane naprave na podlagi katerih bi lahko karkoli sankcionirali.
...
Resno?
Radarji, ki jih uporablja policija in ostali "inkasanti" so, verjemite, "state of the art", vsaj glede tehnike in natančnosti. Če so uradno kalibrirani, je to - to.
Poskenira te na 1/1000 merjene enote natančno, vsaj kar se tiče neposredne hitrosti...
Mogoče je mislil na radarje kot merilce hitrosti z velikim led izpisom na tabli, navadno pred naseljem ali predori.
St235 ::
jap, tam nisem govoril o policijskih radarjih. Za policijske sem že dvakrat napisal standarde. Tile ob cestah z led napisi pa nimajo točnih standardov niti na podlagi njih ni mogoče ničesar sankcionirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
sandmat ::
Če je policist meril z ročnim radarjem potem bi te morali ustaviti takoj ob meritvi, tako da je po vsej verjetnosti blo se OK in te zato niso ustavili. Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
Po mojih informacijah (s strani sodelavca na policiji) novejši radarji delajo sličice in ni potrebno, da te policist ustavi. Tudi sam sem prejel eno takšno kazen na dom s sličico in zapisano hitrostjo.
fikus_ ::
Lakotnik: Tisto kar sem pisal o merilnikih hitrosti, da morajo kazati dejansko hitrost ali več, nikakor pa manj, je homologacijsko predpis za vozila! To sem gledal ža kar nekaj časa nazaj, tako da se za hitrosti več kot 50 km/h ne spomnim točno, kako je. Mislim pa da je zgoraj nekdo to prav napisal.
Tole obcestni radarji npr. ob šolah, ki jih postavljajo lokalne skupnosti so samo za umirjanje prometa. Izmerjena hitrost ni nujno da je prava, ker niso umerjeni.
Vsi avtomobili kažejo večjo hitrost, napaka je pa odvisna od proizvajalca (natančnost merilnika), izrabljenosti pnevmatik, tlaka v pnevmatikah, . . .
Lep dan
Tole obcestni radarji npr. ob šolah, ki jih postavljajo lokalne skupnosti so samo za umirjanje prometa. Izmerjena hitrost ni nujno da je prava, ker niso umerjeni.
Vsi avtomobili kažejo večjo hitrost, napaka je pa odvisna od proizvajalca (natančnost merilnika), izrabljenosti pnevmatik, tlaka v pnevmatikah, . . .
Lep dan
St235 ::
Če je policist meril z ročnim radarjem potem bi te morali ustaviti takoj ob meritvi, tako da je po vsej verjetnosti blo se OK in te zato niso ustavili. Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
Po mojih informacijah (s strani sodelavca na policiji) novejši radarji delajo sličice in ni potrebno, da te policist ustavi. Tudi sam sem prejel eno takšno kazen na dom s sličico in zapisano hitrostjo.
A govoriva tukaj o ročnih ali stacionarnih radarjih? Kolikor je meni znano se vedno kadar se meritve opravlja neposredno patrulja takoj tudi izdaja sankcije. Načeloma tudi zakonodaja nalaga, da kadar je le mogoče je potrebno kršitev sankcionirati na mestu. V vseh okoliščinah to seveda ni možno, samo pri teh rednih kontrolah in meritvah, kjer meritev opravljal neposredno policist naj bi se na licu mesta obravnavalo kršitelje.
@fikus: ja imaš prav. moja napaka, sem narobe razumel kar si napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Blazz ::
še moja izkušnja z roomsterji v lj. Odbitek je bil točno 5 km/h (in ni % glede na hitrost), peljal sem 6 km/h preko, ko se je toleranco odštelo in dobil kazen za 80 eur. Plačal polovičko 40.
drgač tudi če po toleranci voziš 1 km/h prehitro dobiš 40 eur kazni.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
tako da tudi pri 57 na uro komot fašeš kazen, odštejejo ti 5 in si šel 2 km/h čez.
drgač tudi če po toleranci voziš 1 km/h prehitro dobiš 40 eur kazni.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
tako da tudi pri 57 na uro komot fašeš kazen, odštejejo ti 5 in si šel 2 km/h čez.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
Blazz ::
Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
mislim, da si tu v zmoti, glej moj link zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
m0LN4r ::
A niso sprejel tistega zakona, kjer dobiš kazen tudi za prekoračitev +5km/h in ne samo +10km/h ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
šernk ::
do 50 kmh praktično vsi števci kažejo točno. Pojdi merit z gps napravami ali pa ko pridejo tisti statični radarji k ti sporočijo da greš prehitro, k izpišejo hitrost. Nad cca 90-100 kmh pa začnejo lagat, saj se napaka pri merjenju zaradi povečanja hitrosti pač poveča.
Meni tja do 85 kmh kaže zelo natančno, potem pa začne lagat do 10 kmh.
tako GPS kot tisti radarji so ravno toliko zanesljivi kot števec hitrosti. Če sem šel isti dan mimo treh so trije različno pokazali.
nemogoče da do 50km/h kaže točno na 100km/h pa fali za 10%, ker v vsakem primeru meri obrate pogonskih koles in iz tu potem tudi pride razlika v hitrosti, saj se premer koles ves čas spreminja. Senzor hitrosti pa ali dela ali ne dela saj je vse skupaj danes elektronsko. Ne more enkrat zaznat 30 obratov, naslednjič pa 70 obratov namesto 60. Napako števca pri avtomobilih se vedno meri v % in znaša lahko realna hitrost + 10%. To je splošno znan podatek, ki je pa na žalost znan le v krogih, ki se ukvarjajo direktno s tem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Engineer_ ::
ne, napaka se povečuje. Več obratov kot naredi kolo, hitreje sklepa števec da se avto giblje. Če je kolo kak 1% manjše kot števec predvideva da je, pač avto prepelje nekaj % manjšo razdaljo kot števec misli, da jo je.
European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [8] [9][10] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:
The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
--
2.3.7. the speed displayed must never be lower than the actual speed. Between speed V1, read on the speedometer and actual speed V2: there must be the following relationship with the test values specified in item 2.3.5 and between those values:
0 <= (V1 - V2) <= 0,1 ? V2 + 4 km/h.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex...
European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [8] [9][10] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:
The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
--
2.3.7. the speed displayed must never be lower than the actual speed. Between speed V1, read on the speedometer and actual speed V2: there must be the following relationship with the test values specified in item 2.3.5 and between those values:
0 <= (V1 - V2) <= 0,1 ? V2 + 4 km/h.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
napaka števca se izračuna takole:
(ne štekam zakaj je slika tako majhna, originalno je dosti velika).
For example, a standard tire is "185/70R14" with diameter = 2*185*(70/100)+(14*25.4) = 614.6 mm (185x70/1270 + 14 = 24.20 in). Another is "195/50R15" with 2*195*(50/100)+(15*25.4) = 576.0 mm (195x50/1270 + 15 = 22.68 in). Replacing the first tire (and wheels) with the second (on 15" = 381 mm wheels), a speedometer reads 100 * (1-(576/614.6)) = 100 * (1 - 22.68/24.20) = 6.28% higher than the actual speed. At an actual speed of 100 km/h (60 mph), the speedometer will indicate 100 x 1.0628 = 106.28 km/h (60 * 1.0628 = 63.77 mph), approximately.
In the case of wear, a new "185/70R14" tyre of 620 mm (24.4 inch) diameter will have ~8 mm tread depth, at legal limit this reduces to 1.6 mm, the difference being 12.8 mm in diameter or 0.5 inches which is 2% in 620 mm (24.4 inches).
(ne štekam zakaj je slika tako majhna, originalno je dosti velika).
For example, a standard tire is "185/70R14" with diameter = 2*185*(70/100)+(14*25.4) = 614.6 mm (185x70/1270 + 14 = 24.20 in). Another is "195/50R15" with 2*195*(50/100)+(15*25.4) = 576.0 mm (195x50/1270 + 15 = 22.68 in). Replacing the first tire (and wheels) with the second (on 15" = 381 mm wheels), a speedometer reads 100 * (1-(576/614.6)) = 100 * (1 - 22.68/24.20) = 6.28% higher than the actual speed. At an actual speed of 100 km/h (60 mph), the speedometer will indicate 100 x 1.0628 = 106.28 km/h (60 * 1.0628 = 63.77 mph), approximately.
In the case of wear, a new "185/70R14" tyre of 620 mm (24.4 inch) diameter will have ~8 mm tread depth, at legal limit this reduces to 1.6 mm, the difference being 12.8 mm in diameter or 0.5 inches which is 2% in 620 mm (24.4 inches).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Map ::
Ne bi ravno 100% trdil, da so vse policijske naprave pravilno kalibrirane. Mogoče radarji, za alkotest pa nisem ziher.
Oče prijateljičine sošolke nikoli ne pije alkohola, pa je vseeno napihal. To pomeni, da naprava ni pravilno skalibrirana. Pa dokler napiha star voznik ni problema, naj se pa slučajno naredi to mlademu vozniku, recimo vašim otrokom. Jovo na novo delat izpit, pa verjetno jim tudi ne bi več tako zaupali.
Oče prijateljičine sošolke nikoli ne pije alkohola, pa je vseeno napihal. To pomeni, da naprava ni pravilno skalibrirana. Pa dokler napiha star voznik ni problema, naj se pa slučajno naredi to mlademu vozniku, recimo vašim otrokom. Jovo na novo delat izpit, pa verjetno jim tudi ne bi več tako zaupali.
St235 ::
Drugače je kazen za vožnjo v naselju do 10km/h nad omejitvijo 100 EUR.
mislim, da si tu v zmoti, glej moj link zgoraj.
ja, imaš prav. so spustili na 80 EUR. Gledal sem osnovni zakon.
Ne bi ravno 100% trdil, da so vse policijske naprave pravilno kalibrirane. Mogoče radarji, za alkotest pa nisem ziher.
Oče prijateljičine sošolke nikoli ne pije alkohola, pa je vseeno napihal. To pomeni, da naprava ni pravilno skalibrirana. Pa dokler napiha star voznik ni problema, naj se pa slučajno naredi to mlademu vozniku, recimo vašim otrokom. Jovo na novo delat izpit, pa verjetno jim tudi ne bi več tako zaupali.
Alkotesterji so samo indikatorji alkohola v krvi in ni nujno da so točni. Edina merodajna meritev je z etilometrom ali zdravniški odvzem krvi. In če veš, da nisi nič spil potem takšno meritev tudi zahtevaš (če indikator pokaže prisotnost alkohola v izdihanem zraku).
To moraliziranje na koncu pa je bullshit da glava peče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Engineer_ ::
Oče prijateljičine sošolke nikoli ne pije alkohola, pa je vseeno napihal. To pomeni, da naprava ni pravilno skalibrirana.
ne, to samo pomeni da ima tako prebavo. Nekateri napihajo že če jedo grozdje ali kaj podobnega.
Saj tisto lahko zavrneš in zahtevaš pregled krvi, kateri pa je natančen.
Pa dokler napiha star voznik ni problema, naj se pa slučajno naredi to mlademu vozniku, recimo vašim otrokom. Jovo na novo delat izpit, pa verjetno jim tudi ne bi več tako zaupali.
verjetno največji bulšit, kar sem ga zasledil danes. Ne preverja se samo koliko napihaš, komot zahtevaš odvzem krvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Ni nujno da gre za odvzem krvi, merodajen je tudi etilometer. In eden in drugi pa sta imuna na prebavne motnje.
Alkotest za hitro preverjanje v prometu pa je samo indikator, ki v večini primerov sicer kaže pravilno, ni pa zadosten v primeru morebitnih sporov.
Alkotest za hitro preverjanje v prometu pa je samo indikator, ki v večini primerov sicer kaže pravilno, ni pa zadosten v primeru morebitnih sporov.
Zajec123 ::
Če je v naselju Začasna omejitev zaradi del 30 kmh, prej je bila 50kmh. Moraš za odvzem izpita peljati 80km/h?
D3m ::
Ravno sem se peljal skozi Celje, pa me je policist ujel na radar. Peljal sem se 57 km/h. Kakšna je kazen za to?
Zanima me ker sem mladi voznik
40 eur polovička.
|HP EliteBook|R5 6650U|
louser ::
goldenratio je izjavil:
pomoje si glih na meji med kaznijo in 10% varianco radarja+ če ti je števec kazal 57potem si peljal 51-53 km/h kar spada pod mejo 10%
ali te je ustavil ali slikal ?
Cifre za odstopanje so absolutne. 3-5 v njegovem primeru.
kr3ten ::
A kdo ve, ali lahko predse vozeče vozilo uporabiš za kritje, kadar se oba vozita čez omejitev? Ali lahko z radarjem ''poskenira'' tudi tebe ki se ''skrivaš'' za prvim vozilom?
lp
lp
šernk ::
klasičen radar, če sta na sliki dve vozili pade zadeva v vodo.
pri tako imenovanem superradarju pa se pa izogneš kazni edino, če si toliko blizu, da se tvoje tablice na sliki ne bo videlo, ker lahko sledi in slika istočasno več vozil. Za skrit tablico boš moral bit pa 2m za avtom...good luck, ko tisti pred teboj zagleda radar in pohodi zavoro, potem bo radar tvoja najmanjša skrb.
pri tako imenovanem superradarju pa se pa izogneš kazni edino, če si toliko blizu, da se tvoje tablice na sliki ne bo videlo, ker lahko sledi in slika istočasno več vozil. Za skrit tablico boš moral bit pa 2m za avtom...good luck, ko tisti pred teboj zagleda radar in pohodi zavoro, potem bo radar tvoja najmanjša skrb.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
MacLeod ::
Kaznovanje po 1. in 2. točki je inkasantstvo in nič drugega, kar je več, pa so pa že resnejši prekrški.
MacLeod ::
Nič ne pametujem, to je moje mnenje in me s tem nisi prepričal. Kot poznavalec tega področja, dobro veš, da je hitrost posredni vzrok večine nesreč. V tem primeru govorim o hitrosti, kot sem omenil po 1. in 2. točki v naselju. Veliko manj nesreč bi bilo, če bi vozniki manj imeli telefone v rokah, bili bolj zbrani med vožnjo in bi tudi upoštevali CPP pravila. Velik problem je tudi vožnja pod vplivom alkohola.
Ne trdim pa, da ni razlike v primeru trčenja pri 50km/h ali 60km/h, kar mi je popolnoma jasno.
Ne trdim pa, da ni razlike v primeru trčenja pri 50km/h ali 60km/h, kar mi je popolnoma jasno.
St235 ::
Ne ti ni, ker če bi ti bilo potem ne bi govoril neumnosti. A sem kje trdil da je hitrost vzrok nesreče? Hitrost ima ključno vlogo pri posledicah nesreče. In ja zato je tudi +10 km/h treba sankcionirat.
MacLeod ::
Ključno vlogo ima tudi, da je sploh sedel za volan in je vozil. Potrebno je odpraviti vzroke nesreč, da sploh ne pride do posledic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MacLeod ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Toleranca števca/tempomata in radarOddelek: Na cesti | 6766 (5486) | St235 |
» | Radar in tolerancaOddelek: Na cesti | 30032 (27861) | St235 |
» | Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23926 (22565) | St235 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12426 (11037) | Gandalfar |