Forum » Na cesti » Posojanje avtomobilov
Posojanje avtomobilov
jype ::
šernk> Vem da ni vedno vse odvisno od mene, ampak vozim defenzivno skozi ovinke in da mi v 10ih letih 1x prileti divjad v avto ga popravim 5x iz fonda ki je šel prej v kasko, na novem avtu (če ga bom kdaj sploh imel, po cenah bencina vse slabše kaže) bo kasko morda 2 leti, potem pa konec zagotovo.
Jasno, saj če imaš lasten avto to nikoli ni problem.
Aja, avtomatik je, če je dober, vreden ogromno.
mihec87> Ni problema dokler je to krog ljudi ki jim zaupaš..
Jasno, trik je v risk managementu.
Komaj čakam, da se bodo avtomobili vozili sami, da bo to dejansko funkcioniralo za večje skupine.
Jasno, saj če imaš lasten avto to nikoli ni problem.
Aja, avtomatik je, če je dober, vreden ogromno.
mihec87> Ni problema dokler je to krog ljudi ki jim zaupaš..
Jasno, trik je v risk managementu.
Komaj čakam, da se bodo avtomobili vozili sami, da bo to dejansko funkcioniralo za večje skupine.
mihec87 ::
Hec je da tule se preganjamo okoli izposoje avta, je pa že ogromno gospodinjstev ki ima v lasti dva avtomobila če bi se že to zmanjšalo..
black ice ::
black ice ::
Hec je da tule se preganjamo okoli izposoje avta, je pa že ogromno gospodinjstev ki ima v lasti dva avtomobila če bi se že to zmanjšalo..
Pri nas imamo trenutno pri hiši 3 avte. Žal drugače ne gre, pa če se mestne srajce postavijo na trepalnice. Vsi trije rešujemo ta problem na malce drugačen način: car pooling.
mihec87 ::
Če ima vsak v drugem kraju(kar nekaj km narazen službo) je teška z enim avtom..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
black ice ::
@nny ::
St235 ::
Drugače pa upam ,da se zavedate da razlagate da sistem car sharinga, ki ga uporabljajo številna velika mesta in brez večjih težav funkcionira že leta, ne more funkcionirat.
para! ::
Lakotnik, previdevam, da so v tujini uspešni sistemi, kjer si ljudje sposojajo avtomobile v lasti neke organizacije, ne pa izposoja avtomobilov v lasti posameznikov.
Tako imaš rešitev, kjer neka organizacija kupi X avtomobilov, jih oddaja za nek profit s katerim potem vozni park vzdržuje. V primeru mesta, kjer je delež lastništva avtomobilov že tako visok, bi tak sistem pomenil še več avtomobilov (toliko več, kot jih sistem ponuja).
Če bi hoteli obstoječe avtomobile bolj racionalno uporabljat, pa bi se dejansko morali it car sharing v smislu, da se jaz kot posameznik vključim v sistem, preko katerega si lahko ti sposodiš moj avto. Zdaj, če ma folk tolk časa, da se lahko ukvarja še s takimi neumnostmi, ok, ampak se mi zdi, da večini to ne pade na kraj pameti.
lp
Tako imaš rešitev, kjer neka organizacija kupi X avtomobilov, jih oddaja za nek profit s katerim potem vozni park vzdržuje. V primeru mesta, kjer je delež lastništva avtomobilov že tako visok, bi tak sistem pomenil še več avtomobilov (toliko več, kot jih sistem ponuja).
Če bi hoteli obstoječe avtomobile bolj racionalno uporabljat, pa bi se dejansko morali it car sharing v smislu, da se jaz kot posameznik vključim v sistem, preko katerega si lahko ti sposodiš moj avto. Zdaj, če ma folk tolk časa, da se lahko ukvarja še s takimi neumnostmi, ok, ampak se mi zdi, da večini to ne pade na kraj pameti.
lp
Death before dishonor!
St235 ::
Se strinjam, samo dajmo potem debatirat o slovenskem sistemu, ne pa o tem kako car sharing koncept zgrešen.
mihec87 ::
Drugače pa upam ,da se zavedate da razlagate da sistem car sharinga, ki ga uporabljajo številna velika mesta in brez večjih težav funkcionira že leta, ne more funkcionirat.Vzeto iz konteksta ker
kolikor mi je znano tam imajo avtomobile čez podjetja oz je sistem podoben kot pri nam z kolesi....In sistem kot tak ni tako zgrešen....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
para! ::
Torej za posameznika je avto uporaben (tudi) zato, ker je vedno na voljo. Če bi izumili sistem za izposojo avtomobilov v lasti posameznikov (brez centralnega lastništva vozil), bi vsak lastnik to prednost lastništva (vsaj za tisti čas izposoje) izgubil.
Prav tako car sharing sistem, kjer se cilja na to, da se v vsakem avtomobilu vozi čim več ljudi, zahteva kompromise. In že samo lastništvo avtomobila je en velik kompromis (stroški, onesnaževanje) med udobjem in racionalnim ravnanjem, ki ga je kupec očitno pripravljen požret zato, da je deležen prednosti, ki jih prinaša avto. In zdaj seveda ne bo sklepal novih kompromisov, s katerim bo izgubil še tisti namen avtomobila, za katerega se je odpovedal recimo čistemu zraku ali denarju, ki gre za servis.
Ignoriram rešitve, kjer avtomobile izposojajo organizacije, ki so tudi lastniki, ker se mi zdi, da je cilj car sharing rešitev v zmanjševanju prometa in ne v povečanju le-tega. Promet pa se bo povečal, ko boš v mestu z ogromno avtomobili, vožnjo z njimi omogočil še tistim, ki si zdaj, hvala bogu, avta ne morejo privoščit za stalno.
BTW: jaz sem lastnik avtomobila, ampak ga relativno malo uporabljam, tako da večinoma stoji na parkirišču. Medtem, ko ta moj avto stoji na parkirišču ne ogroža nikogar in ne onesnažuje zraka. Če bi ta moj avto ponudil v sistem user-owned-car-sharinga, bi še takrat, ko jaz doma nič hudega sluteč gledam TV, drugi norci spuščal saje v zrak in vozil čez rdeče!
lp
Prav tako car sharing sistem, kjer se cilja na to, da se v vsakem avtomobilu vozi čim več ljudi, zahteva kompromise. In že samo lastništvo avtomobila je en velik kompromis (stroški, onesnaževanje) med udobjem in racionalnim ravnanjem, ki ga je kupec očitno pripravljen požret zato, da je deležen prednosti, ki jih prinaša avto. In zdaj seveda ne bo sklepal novih kompromisov, s katerim bo izgubil še tisti namen avtomobila, za katerega se je odpovedal recimo čistemu zraku ali denarju, ki gre za servis.
Ignoriram rešitve, kjer avtomobile izposojajo organizacije, ki so tudi lastniki, ker se mi zdi, da je cilj car sharing rešitev v zmanjševanju prometa in ne v povečanju le-tega. Promet pa se bo povečal, ko boš v mestu z ogromno avtomobili, vožnjo z njimi omogočil še tistim, ki si zdaj, hvala bogu, avta ne morejo privoščit za stalno.
BTW: jaz sem lastnik avtomobila, ampak ga relativno malo uporabljam, tako da večinoma stoji na parkirišču. Medtem, ko ta moj avto stoji na parkirišču ne ogroža nikogar in ne onesnažuje zraka. Če bi ta moj avto ponudil v sistem user-owned-car-sharinga, bi še takrat, ko jaz doma nič hudega sluteč gledam TV, drugi norci spuščal saje v zrak in vozil čez rdeče!
lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
kr1ženska ::
Ja pa bodo potem nardili da bo možno vse posojat,hišo,avto,psa,ženo otroka:)
Mislim, da bi bili starši navdušeni nad idejo, posoja otrok za kak dan :)
Industrija dejansko načrtno spodbuja individualizem, da celo življenje nekaj kupujemo in vlačimo skupaj, na koncu pa ugotovimo, da smo dejansko bolehali za boleznijo, ki se ji reče strokovno Compulsive hoarding.
Finci imajo dober sistem 4letnega kolobarjenje. Vsak kmet je specializiran za določeno dejavnost za katero ima tudi določene stroje.
Vsako leto si njive preprosto zamenjajo.
Mislim, da bi si avte lahko na nek način posojali. Postavijo se seveda neki pogoji. Posojal bi avto tisti, ki na avto niso čustveno navezani.
Mogoče bi lahko spet uvedli štopanje. Tisti, ki bi imali v avtu vsaj 3 potnike, ki so med sabo oddaljeni vsaj 20km, bi dobili ceneje bencin...
jype ::
Ko boš vsak dan z lastno močjo naredu prek 400 metrov vzpona boš vidu, da je še to mal preveč.
black ice ::
Finci imajo dober sistem 4letnega kolobarjenje. Vsak kmet je specializiran za določeno dejavnost za katero ima tudi določene stroje.
Vsako leto si njive preprosto zamenjajo.
Zanimivo, tega nisem vedel.
Mogoče bi lahko spet uvedli štopanje. Tisti, ki bi imali v avtu vsaj 3 potnike, ki so med sabo oddaljeni vsaj 20km, bi dobili ceneje bencin...
Imamo prevoz.org, moderno obliko štopanja, čeprav se cenejšega goriva ne bi branil. BTW, bencin!=gorivo. Čeprav si ženska ti tega ne odpustim tako zlahka.
kr1ženska ::
Imamo prevoz.org, moderno obliko štopanja, čeprav se cenejšega goriva ne bi branil. BTW, bencin!=gorivo. Čeprav si ženska ti tega ne odpustim tako zlahka.
Prevoz.org nekako ne deluje za vse kraje v sloveniji. Jaz v moji smeri Lj - "domovˇ" še nisem nikoli zasledila oglasa.
Kje sem trdila, da bencin ni enako gorivo?
black ice ::
Kje sem trdila, da bencin ni enako gorivo?
Predpostavljaš, da vsi avtomobili kurijo bencin.
No, glede manjših krajev je res problem. Tudi mojega domačega kraja ni na seznamu, čeprav meni to ne predstavlja ovire, da napolnim avto. Bodisi naredim detour do večjega kraja (cca 10 km) bodisi pokličem par znancev, ki morebiti rabijo prevoz. Samo znajti se je treba.
kr1ženska ::
Kje sem trdila, da bencin ni enako gorivo?
Predpostavljaš, da vsi avtomobili kurijo bencin.
No, glede manjših krajev je res problem. Tudi mojega domačega kraja ni na seznamu, čeprav meni to ne predstavlja ovire, da napolnim avto. Bodisi naredim detour do večjega kraja (cca 10 km) bodisi pokličem par znancev, ki morebiti rabijo prevoz. Samo znajti se je treba.
Wopala. My bad. Misllila prav, napisala narobe. Govora je tukajle seveda o gorivu. Mi upravičeno zameriš.
Jaz se ponavadi znajdem kar na način dvignjenega palca. Ko si nekaj časa od doma, nekako izgubiš kontakte z tamkajšnimi prebivalci. Če si po naravi vsaj malo firbčen človek, lahko na ta način tudi ogromno stvari izveš.
Phil ::
Sem vozil že nekaj nadomestnih avtomobilov in iz njihovega stanja se da enostavno sklepati da je posojanje avtomobilov v osnovi zgrešena ideja.
Bi šlo v množici ljudi z zelo podobnimi vrednotami, ampak v praksi tega ni.
Bi šlo v množici ljudi z zelo podobnimi vrednotami, ampak v praksi tega ni.
kixs ::
Phil... za taksno analizo je dovolj pogledat sluzbena vozila. Po parih letih so bolj sf*kana, ker so vozena bistveno vec in tudi z razlicnimi obcutki do avta.
Drugace bo, vsaj glede drugega dela, ko bodo avti sami vozili.
Danes bi moral montirat notri kamerco, kot npr. tole:
lp
Drugace bo, vsaj glede drugega dela, ko bodo avti sami vozili.
Danes bi moral montirat notri kamerco, kot npr. tole:
lp
Limit-sky ::
Gospa pravi, da se pod 10 jurjev na dan ne pogovarja.
OK, da je kur** smo izvedeli.
Zdaj se lahko začnemo pogajat o ceni.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
St235 ::
Ignoriram rešitve, kjer avtomobile izposojajo organizacije, ki so tudi lastniki, ker se mi zdi, da je cilj car sharing rešitev v zmanjševanju prometa in ne v povečanju le-tega. Promet pa se bo povečal, ko boš v mestu z ogromno avtomobili, vožnjo z njimi omogočil še tistim, ki si zdaj, hvala bogu, avta ne morejo privoščit za stalno.
Pozabljaš pa koliko manj bi bilo ljudi, ki bi še rabilo avto, ker bi imeli tak service. Obstaja kup ljudi, ki ima avto namesto nepremičnine in zgolj zaseda prostor. Če samo trije taki začnejo uporabljat ta service smo dobili dve parkirni mesti. Tako da ni problem samo masa vozil amapak tudi njihova neuporaba.
Kot sem že v sorodni temi zapisal, je problem v tem, da imamo popolnoma napačno predstavo carsharinga, kar nenavsezadnje nakazuje tudi omenjena spletna stran, kise je za moje pojme popolnoma narobe lotila zadeve. Bistvena uporabnost car sharing services je v tem, da so to avtomobili za tiste, ki avto rabijo zgolj občasno (enkrat na teden v trgovino, dvakrat na mesec za izlet na podeželje, kdaj pa kdaj za kako nepričakovano obveznost), večino časa pa čisto lepo shajajo brez. Za nekoga, ki avto uporablja dnevno pa se strinjam da carsharing v te obliki ne more funkcionirat. Če ne drugega zato, ker bo preprosto neskončen naval na avtomobile med ob osmih zjutraj in štirih popoldan.
para! ::
Če samo trije taki začnejo uporabljat ta service smo dobili dve parkirni mesti. Tako da ni problem samo masa vozil amapak tudi njihova neuporaba.
Dobro, nekako se bomo morali odločit zakaj hočemo zmanjšat količino avtomobilov v mestih, po mojem namreč zaradi onesnaževanja (baje) in zaradi nevarnosti, ki jih predstavlja promet za šibkejše udeležence tam, kjer je ta zelo gost. Parkirna mesta niso problem (jih lahko zgradimo poljubno mnogo), seveda pa jih bo vse manj na voljo zastonj, kar se mi zdi prav, ker jih nekdo mora vzdrževat konec koncev in ne vem zakaj bi morali to plačevati tudi tisti, ki parkirišč ne koristijo.
Jaz sem že napisal, da moj avto, tudi ko je nepremičnina nikogar ne ogroža ali zasmraja, da bi pa bil problem, ker je parkiran na lastniškem parkingu pa... ne vem, parking je moj in tudi če je prazen ne more nihče parkirat gor. Tako, da tudi če prodam avto, bo parking še vedno zaseden.
Skratka car sharing je povsem kul in ne dvomim, da deluje, ampak mora bit organiziran s strani privat firme. Ker z državnim (mestnim) denarjem je, imo, mnogo efektivneje povečati bicikelj postaje in pa seveda optimizirat javni prevoz.
lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
@nny ::
Mesar ::
Jaz sem svojega pripravljena dati v izposojo. Poročilo sledi, če projekt zalaufa.
Kaj maš za en avto?
Your turn to burn!
@nny ::
Mesar ::
To je pol neki druga, kot pa svoj avto dat, da ti ga klepajo pa terajo pa kaj še... razen če se res uvede kontrola kaka pač. Je pa zanimivo, da nišče ni kaj pobrskal kako je to dejansko urejeno u tujini ne, ker če jim laufa pol že ne more bit tak slabo. Itak, najlažje je, da nabijamo v 3 krasne do onemoglosti, to tudi sam počnem najraje... kot zdaj recimo. Zdaj pa končam preden gremo offtopic, ker ver.... ah.
Your turn to burn!
@nny ::
Sem mal avanturistke, rada preizkušam novosti in mi pleha ni škoda. Vidjećemo. :)
Sistem, ki bi IMO funkcioniral je podjetje s floto avtomobilov, ki se jih da v izposojo pod strogimi pogoji in lastna avtomehanična delavnica.
Sistem, ki bi IMO funkcioniral je podjetje s floto avtomobilov, ki se jih da v izposojo pod strogimi pogoji in lastna avtomehanična delavnica.
mikic007 ::
Ob selitvi sem si sposodil kombi x firme (pise ti itak v dokumentih, od koga je). Ker sem ga vrnil prej kot v 2 urah je sefe (on ima kartico) placal le 15€, v mestu, ki je seveda drazje od Ljubljane. V Barceloni ta spas ocitno akr dobro laufa, avti niso od nobene specificne firme, jih je pa dosti od firm.
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
Od kar sem zunaj, se tezje razumem to bolestno navezanost na avto. Na leto z uporabo javnega prevoza prihranim priblizno 2500€, ce stejem vse letalske karte not. Meni je to denar. Ce pa rabim avto, pa imas oglase ljudi, ki ga ne rabijo med tednom, nato oglase ljudi, ki ga ne rabijo za vikende in praznike in nenazadnje imas poceni rent-a-car, kjer dobis osnovne zadeve za 15€ na dan.
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
Od kar sem zunaj, se tezje razumem to bolestno navezanost na avto. Na leto z uporabo javnega prevoza prihranim priblizno 2500€, ce stejem vse letalske karte not. Meni je to denar. Ce pa rabim avto, pa imas oglase ljudi, ki ga ne rabijo med tednom, nato oglase ljudi, ki ga ne rabijo za vikende in praznike in nenazadnje imas poceni rent-a-car, kjer dobis osnovne zadeve za 15€ na dan.
Mesar ::
Sem mal avanturistke, rada preizkušam novosti in mi pleha ni škoda. Vidjećemo. :)
Sistem, ki bi IMO funkcioniral je podjetje s floto avtomobilov, ki se jih da v izposojo pod strogimi pogoji in lastna avtomehanična delavnica.
Strogi pogoji niso problem, problem je kako preverjat da se najemnik drži teh pogojev?
Kako veš, da je neko piz*arijo naredil 7 najemnik in ne 8? Povrh tega mu verjetno več nič ne moreš, ko enkrat vrne vozilo in "zaključita".
Ob selitvi sem si sposodil kombi x firme (pise ti itak v dokumentih, od koga je). Ker sem ga vrnil prej kot v 2 urah je sefe (on ima kartico) placal le 15€, v mestu, ki je seveda drazje od Ljubljane. V Barceloni ta spas ocitno akr dobro laufa, avti niso od nobene specificne firme, jih je pa dosti od firm.
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
Od kar sem zunaj, se tezje razumem to bolestno navezanost na avto. Na leto z uporabo javnega prevoza prihranim priblizno 2500€, ce stejem vse letalske karte not. Meni je to denar. Ce pa rabim avto, pa imas oglase ljudi, ki ga ne rabijo med tednom, nato oglase ljudi, ki ga ne rabijo za vikende in praznike in nenazadnje imas poceni rent-a-car, kjer dobis osnovne zadeve za 15€ na dan.
Meni ni problem, dokler je avto vozen ... še kako prasko bi požrl, sej pa je avto zato, da se vozi sam da se nadzor uvede tak kot treba, da nebom velikega servisa delal vsakih 20kkm pa še to nebo dovolj.
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
mihec87 ::
Ob selitvi sem si sposodil kombi x firme (pise ti itak v dokumentih, od koga je). Ker sem ga vrnil prej kot v 2 urah je sefe (on ima kartico) placal le 15€, v mestu, ki je seveda drazje od Ljubljane. V Barceloni ta spas ocitno akr dobro laufa, avti niso od nobene specificne firme, jih je pa dosti od firm.
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
Od kar sem zunaj, se tezje razumem to bolestno navezanost na avto. Na leto z uporabo javnega prevoza prihranim priblizno 2500€, ce stejem vse letalske karte not. Meni je to denar. Ce pa rabim avto, pa imas oglase ljudi, ki ga ne rabijo med tednom, nato oglase ljudi, ki ga ne rabijo za vikende in praznike in nenazadnje imas poceni rent-a-car, kjer dobis osnovne zadeve za 15€ na dan.
V eni sapi govoriš da tam laufa sistem izposoje avtov ki so bolj ali manj v lasti podjetij...Tu bi pa moral sistem laufat z posamezniki ter bluziš o neki navezanosti...
Dajte se odločit, car sharing ki ga izvaja podjetje ni in ne more bit primerjano z izposojo avtomobila posameznika...
@nny ::
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
S preveliko navezanostjo na pleh se strinjam, nenazadnje je jasno razvidna iz stališč sodelujočih v tej temi. A recimo, da se nas najde ene par, ki razmišljamo drugače od večine ovac.
Vsi imajo avto? V SLO je cca 900000 motornih vozil, prebivalcev pa 2 mio. Jasno, da ga nimajo vsi. Veliko študentov, upokojencev je neavtomobilnih.
Hja, zaupanja ni v sistem, dokler ne zalaufa in ne doseže kritične mase, ki potegne za seboj večino, ki potem neha lajat. Zato pa tistih par norcev, ki rinejo naprej, prav pride, le premalo jih je. Primer je čistilna akcija Očistimo SLO. V klepetu z enim Francozkom, ki ga je zanimalo kako je z ekologijo, naravo in takimi stvarmi, sem mimogrede omenila, da je v čistilni akciji sodelovalo 12% vsega prebivalstva. Ko je to slišal, je zahropel, pogledal z belim in padel za klop! :) Ok, šalim se, a zanj je udarništvo socialistične vrste nekaj povsem nedoumljivega.
mikic007 ::
Ob selitvi sem si sposodil kombi x firme (pise ti itak v dokumentih, od koga je). Ker sem ga vrnil prej kot v 2 urah je sefe (on ima kartico) placal le 15€, v mestu, ki je seveda drazje od Ljubljane. V Barceloni ta spas ocitno akr dobro laufa, avti niso od nobene specificne firme, jih je pa dosti od firm.
Pri nas taksna rec ne more uspeti, zal. Prvic, dalec prevelika navezanost na pleh (tudi ce ima na koncu lep profit. ga zre, ker nekdo zlorablja njegov avto), drugic, vsi imajo avto, tretjic, ni zaupanja v noben sistem.
Od kar sem zunaj, se tezje razumem to bolestno navezanost na avto. Na leto z uporabo javnega prevoza prihranim priblizno 2500€, ce stejem vse letalske karte not. Meni je to denar. Ce pa rabim avto, pa imas oglase ljudi, ki ga ne rabijo med tednom, nato oglase ljudi, ki ga ne rabijo za vikende in praznike in nenazadnje imas poceni rent-a-car, kjer dobis osnovne zadeve za 15€ na dan.
V eni sapi govoriš da tam laufa sistem izposoje avtov ki so bolj ali manj v lasti podjetij...Tu bi pa moral sistem laufat z posamezniki ter bluziš o neki navezanosti...
Dajte se odločit, car sharing ki ga izvaja podjetje ni in ne more bit primerjano z izposojo avtomobila posameznika...
Nisi prav prebral. Na tak nacin sposoja avte veliko firm, pa tudi veliko posameznikov. Kombija pac od fizicne osebe ne mores pricakovati, hkrati pa firme tudi bolj gledajo na stroske, imajo tudi koga, ki se potem s tem ukvarja, manj tezav in vse ostalo.
Sam nisem clan, je pa moj sef (kot sem napisal), ki ima v lasti samo motor. Za vse ostalo si vedno sposoja vto na tak nacin. In osebnih avtov je veliko od fizicnih oseb, kolikor mi je povedal. Saj ko malo skalkuliras, sistem se ti res splaca, s tem lahko pokrijes popravila in zavarovanja, pa na dolgi rok se del kupnine. Potem pa kar naenkrat ni vec tako slabo, se posebej, ker ko avto rabis, ga imas, je se zmerom tvoj, le za minimalne stroske.
Mesar ::
Vse bo šlo skozi, ko bo cena benza na 3 €. Tudi cize in konjske vprege! :)
Jaz bom svojo svijo vprego, bo šlo boj počasi ampak ziher.
Your turn to burn!
@nny ::
Mesar ::
Vse bo šlo skozi, ko bo cena benza na 3 €. Tudi cize in konjske vprege! :)
Jaz bom svojo svijo vprego, bo šlo boj počasi ampak ziher.
+1
V vašem koncu je itak 5 promilov v zraku, začni razmišljati tudi v tej smeri...:)
Kok jaz vem je samo 3,5 promile... kaj mate vi več? Drugač pa je problem ko so toti divjaki nažgani na cestah, da švigne keri mimo moje svije pa mi jo prestraši pa me s ceste na njivo cukne, pol pa bom mogo nazaj na cesto tišat. Nea vem no... je pa za premislit to vsekakor.
Your turn to burn!
@nny ::
Svinje so potrošno blago, ne tako kot plehovje, ki ga glancamo pa poliramo pa obuvamo z litimi platišči. Greš po drugo, pa je.
Mesar ::
Sam svija tut stane a ne? Lita platišča? Kaj ti bo to? Pa še na 2 leti jih je treba menjat ker majo tu pa tam kako prasko? Fsck that... Tisti, ki pa svoj avto umivajo pa sesajo 2x na teden ali pa še več pa itak niso zdravi.. če nisi dobesedno sam svija pol itak nimaš kaj pucat, če paziš malo od veni pa avto tu pa tam opereš po potrebi, ne pa da to preraste v obsedenost... po drugi strani pa, takšni reveži, ki nimajo drugega dela popoldne in drugih ciljev v življenju pa pač morejo nekaj delat... naj te avto ližejo če jim je to v veselje.
Your turn to burn!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Giro car sharingOddelek: Na cesti | 2467 (1885) | ncop1 |
» | "zelena" parkirišča (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14831 (11165) | stara mama |
» | Vse več Američanov ima raje Uber in Lyft kot lasten avtomobil (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 84884 (75771) | Unknown_001 |
» | Ponjave proti toči za zaščito avtomobilaOddelek: Na cesti | 26951 (23443) | menjalnik |
» | PosodiAvto.si - Carsharing v SlovenijiOddelek: Problemi človeštva | 7859 (6395) | borutz |