Forum » Na cesti » "zelena" parkirišča
"zelena" parkirišča
jype ::
stara mama ::
kaj so avant2go avtomobili, ki vsake toliko časa parkirajo gor.
To je neka privat firma https://avant2go.com/ ki ima prostore zakupljene oz najete. Sem z enim redarjem govoril, in vozila polistka. :)
Daj sporoči, ko dobiš listek in ko boš zadevo reševal v sporu, kakšen bo zaključek. Me zanima sodna praksa. :)
Hmm samo da redar “listka” avte na neobcinski zemlji... je malo sporno? Po tej logiki sporočim občini tablico mojega avta in zahtevam da redar polistka vse ostale na mojem parkirišču?
Res je sporno in to smo pri nas pred firmo že imeli. Občina je veselo pošiljala redarje delat "red" na parkirišču firme, kjer je tudi prehod za ostala vozila (obstaja tudi obvoz).
Dokler se ni sodelavec pritožil. Nekaj časa so nehali, zdaj pa ko pridejo, najprej počakajo njega da odpelje, ostale pa potem oglobijo.
Ekologija™ in Trajnost™
DOOM_er ::
lovro535v2 je izjavil:
S svojim smrdljivim dizlom prosim parkiraj izven centra, električarji pa kar naj pridejo direktno do solate.
Od kje pa elektrika pride iz premoga tudi med drugim. pa če šteješ še izgube pri pretvorbi premoga v elektriko in izgube pri prenosu je vsak dizel čistejši.
boš navedel kakšen vir ali samo tako v prazno?
DOOM_er, a ti slučajno veš, s čim kurijo v TEŠ 3 in kakšno energijo izpljune na koncu ven?
S prazno slamo? :)
s premogom, ampak mene bolj zanimajo podatki naprej. Prevoz in rafiniranje surove nafte verjetno pljuva ven rožice, prav tako vsa elektrika pride iz termoelekraren ane?
Robots will steal your job. But that's OK
PunkDude ::
For example, in Germany - where about 40% of the energy mix is produced by coal and 30% by renewables - a mid-sized electric car must be driven for 125,000 km, on average, to break even with a diesel car, and 60,000 km compared to a petrol car. It takes nine years for an electric car to be greener than a diesel car, assuming an annual average mileage of 13,500 km (as was the case in Germany in 2002, compared to 12,700 km in England in 2013). Most consumers will have bought a new car by then. The case is similar in the US, but less pronounced in nuclear-powered France.
https://cleantechnica.com/2018/02/19/el...
Tole zame ni zeleno. In še lep čas ne bo.
https://cleantechnica.com/2018/02/19/el...
Tole zame ni zeleno. In še lep čas ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PunkDude ()
BigWhale ::
Pravzaprav si debil ti.
Lepo je napisano zgoraj, gre za privatno podjetje/podjetja.
S kakšno pravico se njim prodaja/oddaja javna infrastruktura?
Samo še Dars začne po kosih prodajati/oddajati avtocesto, pa smo zmagali.
O ureditvi zemljisc, lastnistvu parkirisc in dogovoru o uporabi nimas pojma. Najprej preveri kaj se je oddalo, komu in pod kaksnimi pogoji, potem pa nakladaj naprej. Do takrat imas pa jasno oznaceno parkirisce na katerega nalasc parkirajo samo debili.
St235 ::
stara mama je izjavil:
kaj so avant2go avtomobili, ki vsake toliko časa parkirajo gor.
To je neka privat firma https://avant2go.com/ ki ima prostore zakupljene oz najete. Sem z enim redarjem govoril, in vozila polistka. :)
Daj sporoči, ko dobiš listek in ko boš zadevo reševal v sporu, kakšen bo zaključek. Me zanima sodna praksa. :)
Hmm samo da redar “listka” avte na neobcinski zemlji... je malo sporno? Po tej logiki sporočim občini tablico mojega avta in zahtevam da redar polistka vse ostale na mojem parkirišču?
Res je sporno in to smo pri nas pred firmo že imeli. Občina je veselo pošiljala redarje delat "red" na parkirišču firme, kjer je tudi prehod za ostala vozila (obstaja tudi obvoz).
Dokler se ni sodelavec pritožil. Nekaj časa so nehali, zdaj pa ko pridejo, najprej počakajo njega da odpelje, ostale pa potem oglobijo.
Edina sporna stvar pri tej zadeve so buce, ki jih prodajas. Pooblastila redarjev in policije so na zasebnih zemljiscih danih v javni promet (kamor pogosto sodijo ravno parkirisca) so povsem enaka kot na ostalih prometnih povrsinah.
DOOM_er ::
Prvi quote je iz tega članka
Težava je v tem da ko pride do električnih avtomobilov, vsi začnejo z termoelekrarnami, v skoraj nobeni raziskavi pa ni vključen še transport nafte, rafiniranje nafte, samo črpanje nafte. Res je da je proizvodnja baterij zelo umazana, ampak v stotih letih proizvajanja motorjev na notranje izgorevanje se je proces zelo prečistil in postal mnogo bolj efektiven. Tudi proces proizvodnje baterij bi v 100 letih lahko postal zelo čist. Sicer če grem še naprej, sama proizvodnja električnih avtomobilov z izjemo baterij je precej bolj čista kot proizvodnja navadnih vozil. To pade na dejstvo da imajo električni avtomobili precej manj sestavnih delov ki jih je potrebno proizvesti (proizvodnja polizdelkov za avtomobilske koncerne je v Sloveniji zelo umazana in zelo slabo okoljsko regulirana), potem je potrebno vso to množico sestavnih delov prepeljati še v matično tovarno kjer avtomobile izdelujejo. Pridobivanje elektrike iz termoelekrarn je lokalna zadeva in naj bi bila stran od urbanih območij, ter se jo lažje regulira s stališča okoljevarstva, medtem ko so dizelski in bencinski avtomobili praktično povsod, in onesnažujejo ravno tam kjer je največja masa ljudi. Da o tem da vsak drug avto kadi črno ker ljudje nimajo denarja za redne servise avtomobilov. Da o škodljivosti delcev ki jih pljuvajo turbobencinarji in dizli nebi.
Cleantechnica, ista stran, malo drugačni zaključki
Malo bolj detajlen članek iz Guardiana
Težava je v tem da ko pride do električnih avtomobilov, vsi začnejo z termoelekrarnami, v skoraj nobeni raziskavi pa ni vključen še transport nafte, rafiniranje nafte, samo črpanje nafte. Res je da je proizvodnja baterij zelo umazana, ampak v stotih letih proizvajanja motorjev na notranje izgorevanje se je proces zelo prečistil in postal mnogo bolj efektiven. Tudi proces proizvodnje baterij bi v 100 letih lahko postal zelo čist. Sicer če grem še naprej, sama proizvodnja električnih avtomobilov z izjemo baterij je precej bolj čista kot proizvodnja navadnih vozil. To pade na dejstvo da imajo električni avtomobili precej manj sestavnih delov ki jih je potrebno proizvesti (proizvodnja polizdelkov za avtomobilske koncerne je v Sloveniji zelo umazana in zelo slabo okoljsko regulirana), potem je potrebno vso to množico sestavnih delov prepeljati še v matično tovarno kjer avtomobile izdelujejo. Pridobivanje elektrike iz termoelekrarn je lokalna zadeva in naj bi bila stran od urbanih območij, ter se jo lažje regulira s stališča okoljevarstva, medtem ko so dizelski in bencinski avtomobili praktično povsod, in onesnažujejo ravno tam kjer je največja masa ljudi. Da o tem da vsak drug avto kadi črno ker ljudje nimajo denarja za redne servise avtomobilov. Da o škodljivosti delcev ki jih pljuvajo turbobencinarji in dizli nebi.
Cleantechnica, ista stran, malo drugačni zaključki
Malo bolj detajlen članek iz Guardiana
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
matobeli ::
For example, in Germany - where about 40% of the energy mix is produced by coal and 30% by renewables - a mid-sized electric car must be driven for 125,000 km, on average, to break even with a diesel car, and 60,000 km compared to a petrol car. It takes nine years for an electric car to be greener than a diesel car, assuming an annual average mileage of 13,500 km (as was the case in Germany in 2002, compared to 12,700 km in England in 2013). Most consumers will have bought a new car by then. The case is similar in the US, but less pronounced in nuclear-powered France.
https://cleantechnica.com/2018/02/19/el...
Tole zame ni zeleno. In še lep čas ne bo.
Kje pa si svoj citat našel? Ker v tem članku ki si ga linkal, ga ni.
Je pa:
On average, a conventional car creates more the twice as much carbon pollution as an electric car. Even in the state that gets almost all of its electricity from burning coal...
In pa:
When either a conventional car or an electric car reaches the end of its useful life, both require about the same amount of energy to dispose of. But electric car batteries can be repurposed for other non-automotive uses like residential and commercial electrical storage, or the materials inside can be recycled for new batteries or other uses, which means the batteries will continue to reduce the amount of carbon dioxide going into the atmosphere long after the car they started out powering is no longer on the road. It’s been said that 95-99% of the material in EV batteries can be recycled. Tesla plans to take back batteries, take them apart, and use the materials to create new batteries all in the same factory. Well-to-wheel emissions studies pretty much never take this reuse or recycling into account.
Zaključek:
The truth of the matter is that electric cars pollute far less than conventional cars over their lifetime. If you have read this far, maybe it’s time to experience an electric car for yourself. People who don’t like electric cars tend to be people who have never tried an electric car.
stara mama ::
Edina sporna stvar pri tej zadeve so buce, ki jih prodajas. Pooblastila redarjev in policije so na zasebnih zemljiscih danih v javni promet (kamor pogosto sodijo ravno parkirisca) so povsem enaka kot na ostalih prometnih povrsinah.
Nobena sporna stvar ni, če se ded zanima za pravo in je očitno našel nekaj, kar mu omogoča nekaznovanost od redarjev.
Ekologija™ in Trajnost™
Invictus ::
Prvi quote je iz tega članka
Težava je v tem da ko pride do električnih avtomobilov, vsi začnejo z termoelekrarnami, v skoraj nobeni raziskavi pa ni vključen še transport nafte, rafiniranje nafte, samo črpanje nafte. Res je da je proizvodnja baterij zelo umazana, ampak v stotih letih proizvajanja motorjev na notranje izgorevanje se je proces zelo prečistil in postal mnogo bolj efektiven. Tudi proces proizvodnje baterij bi v 100 letih lahko postal zelo čist. Sicer če grem še naprej, sama proizvodnja električnih avtomobilov z izjemo baterij je precej bolj čista kot proizvodnja navadnih vozil. To pade na dejstvo da imajo električni avtomobili precej manj sestavnih delov ki jih je potrebno proizvesti (proizvodnja polizdelkov za avtomobilske koncerne je v Sloveniji zelo umazana in zelo slabo okoljsko regulirana), potem je potrebno vso to množico sestavnih delov prepeljati še v matično tovarno kjer avtomobile izdelujejo. Pridobivanje elektrike iz termoelekrarn je lokalna zadeva in naj bi bila stran od urbanih območij, ter se jo lažje regulira s stališča okoljevarstva, medtem ko so dizelski in bencinski avtomobili praktično povsod, in onesnažujejo ravno tam kjer je največja masa ljudi. Da o tem da vsak drug avto kadi črno ker ljudje nimajo denarja za redne servise avtomobilov. Da o škodljivosti delcev ki jih pljuvajo turbobencinarji in dizli nebi.
Cleantechnica, ista stran, malo drugačni zaključki
Malo bolj detajlen članek iz Guardiana
Pozabljaš na izkop rude za elektro motorje in baterije.
Pridobivanje litija zelo svinsjko.
Za redke zemlje (elektro motor) ti pa že ime pove svoje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
stara mama je izjavil:
Edina sporna stvar pri tej zadeve so buce, ki jih prodajas. Pooblastila redarjev in policije so na zasebnih zemljiscih danih v javni promet (kamor pogosto sodijo ravno parkirisca) so povsem enaka kot na ostalih prometnih povrsinah.
Nobena sporna stvar ni, če se ded zanima za pravo in je očitno našel nekaj, kar mu omogoča nekaznovanost od redarjev.
Kot ze receno baba cula, baba rekla.
DOOM_er ::
Pozabljaš na izkop rude za elektro motorje in baterije.
Pridobivanje litija zelo svinsjko.
Za redke zemlje (elektro motor) ti pa že ime pove svoje...
katera zadeva v elektromotorju je pa iz redkih zemelj?
Baterije se da več ali manj v celoti reciklirat.
Robots will steal your job. But that's OK
Invictus ::
Za neizobraženega...
http://www.cresus.si/boj-za-redke-zemlj...
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=44...
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q...
http://www.cresus.si/boj-za-redke-zemlj...
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=44...
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pika na i ::
Horizontalna signalizacija oziroma (talne) označbe na prometnih površinah deli na vzdolžne (sredinske, robne, vodilne in druge črte, enojne, dvojne, prekinjene in neprekinjene) ter prečne označbe (široke prečne črte – na primer stop črta, poševne in mejne črte, površine in prehodi za pešce in kolesarje), polja za usmerjanja prometa, usmerjevalne in opozorilne označbe, označbe za posebne namene (avtobusna postajališča, naprave za umirjanje prometa, optične in zvočne zavore, intervencijske površine, rezervirana parkirna mesta in na splošno površine za parkiranje).
Med napise na prometnih površinah spadajo napisi stop, šola, bus, taxi in podobno, med simbole pa simboli znakov za nevarnost, znakov za prepoved in omejitve, simboli vrste uporabnikov prometne površine.
.
.
.
Upam, da ne parkirate na prostorih za invalide, razen če niste invalid.
Med napise na prometnih površinah spadajo napisi stop, šola, bus, taxi in podobno, med simbole pa simboli znakov za nevarnost, znakov za prepoved in omejitve, simboli vrste uporabnikov prometne površine.
.
.
.
Upam, da ne parkirate na prostorih za invalide, razen če niste invalid.
stara mama ::
stara mama je izjavil:
Edina sporna stvar pri tej zadeve so buce, ki jih prodajas. Pooblastila redarjev in policije so na zasebnih zemljiscih danih v javni promet (kamor pogosto sodijo ravno parkirisca) so povsem enaka kot na ostalih prometnih povrsinah.
Nobena sporna stvar ni, če se ded zanima za pravo in je očitno našel nekaj, kar mu omogoča nekaznovanost od redarjev.
Kot ze receno baba cula, baba rekla.
Nobena baba ni nič rekla in nobena tud nič čula, ampak so moje oči videle, kako redarja čakata na dotično osebo. Po tem, ko je ta oseba prišla in odpeljala, pa sta nadaljevala s svojim delom.
Ekologija™ in Trajnost™
St235 ::
Normalno, pa še kavo in rogljiček sta mu prinesla. To imajo vsi redarji kar njegovo sliko v avtomobilu in preden napišejo kazen ga pokličejo, da slučajno ne bi bil kje blizu...
jao, kake pravljice ste nekateri pripravljeni prodajat.
jao, kake pravljice ste nekateri pripravljeni prodajat.
ProGo ::
Pozabljaš na izkop rude za elektro motorje in baterije.
Pridobivanje litija zelo svinsjko.
Za redke zemlje (elektro motor) ti pa že ime pove svoje...
katera zadeva v elektromotorju je pa iz redkih zemelj?
Baterije se da več ali manj v celoti reciklirat.
1. Proizvodnja li-ion baterij je izrazito neekološka in obremenjujoča za okolje.
2. Recikliranje li-ion je možno v zelo majhnem deležu. (v bistvu z vsakim EV po odsluženju baterij po cca. 10 letih v tla zagrebemo desetine kil težkih kovin, litija in redkih zemljin): As of 2017, the recycling of Li-Ion batteries generally does not extract lithium since the many different types of Li-Ion batteries require a different extraction process.[7] Another reason why it isn't done is because the extraction of lithium from old batteries is 5x more expensive than mined lithium[8] but efforts are being made to commercialize an industry in expectation of large quantities of disused batteries to come.
stara mama ::
Normalno, pa še kavo in rogljiček sta mu prinesla. To imajo vsi redarji kar njegovo sliko v avtomobilu in preden napišejo kazen ga pokličejo, da slučajno ne bi bil kje blizu...
jao, kake pravljice ste nekateri pripravljeni prodajat.
Čemu bi mi prodajanje pravljic koristilo? Dokazovanju svojega prav na forumu?
To je bolj tvoja stvar, ne moja :)
Ekologija™ in Trajnost™
St235 ::
Glede na tvoj naziv pač nič nenavadnega. Prodajat pravljice vam je nekaterim očitno nacionalni šport. Ker vsak z 0,5% možganov lahko sam presodi kaj je bolj verjetno. Ali da nakladaš, ali pa da se mestni redarji v Ljubljani izogibajo točno specifičnega avtomobila in čakajo njegovega lastnika, da se umakne zato, ker je uspel s pritožbo zoper kazen za napačno parkiranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
D3m ::
Lisička je železna zver
na vašem avtu pa papir
ki prau dober dan, pou plače gre stran,
lepo dobrodošli v lublan...
-Mestni redar, Laibach
|HP EliteBook|R5 6650U|
stara mama ::
Glede na tvoj naziv pač nič nenavadnega. Prodajat pravljice vam je nekaterim očitno nacionalni šport. Ker vsak z 0,5% možganov lahko sam presodi kaj je bolj verjetno. Ali da nakladaš, ali pa da se mestni redarji v Ljubljani izogibajo točno specifičnega avtomobila in čakajo njegovega lastnika, da se umakne zato, ker je uspel s pritožbo zoper kazen za napačno parkiranje.
Glede na to, da ima veliki kit nekaj proti meni, naj napišem še enkrat:
Ni v Ljubljani!! (da bota oba razumela). In očitno delajo preko zakona, ker je prej nekajkrat ratalo.
Ekologija™ in Trajnost™
St235 ::
Kako vezo ima lokacija?
Ocitno nakladas, ker je prej nekajkrat ratalo.
Ocitno nakladas, ker je prej nekajkrat ratalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
stara mama ::
Z veseljem ti pokažem (po tvojem nakladanje)
Se javiš?
Se javiš?
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27161 (23082) | Saul Goodman |
» | Listki za parkiranje (LJ) in prenosljivost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18260 (15356) | Mehmed |
» | Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 36136 (30702) | solatko |
» | Lisičenje v Stožicah (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 23280 (19683) | Gregor P |
» | Napačna registracija na plačilnem nalogu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13491 (11021) | enadvatri |