» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 11 12 13 14 15 ... 41

dolenc ::

Dobre noge največ pomagajo.

Za začetek se seveda izogibaj hribov, ker boš hitreje pridobil kondicijo in se navadil na kolo, po ravnem. Pelji se tam kjer ti je lepo, ko bodo pa noge več dale, boš pa tudi težje terene izbiral. Itak pa boš prvih nekaj fur bol imel probleme z ritjo koker pa s čim drugim :D

Berserker ::

dolenc je izjavil:

Dobre noge največ pomagajo.

Za začetek se seveda izogibaj hribov, ker boš hitreje pridobil kondicijo in se navadil na kolo, po ravnem. Pelji se tam kjer ti je lepo, ko bodo pa noge več dale, boš pa tudi težje terene izbiral. Itak pa boš prvih nekaj fur bol imel probleme z ritjo koker pa s čim drugim :D


Upam da kaj pomaga, da sem več kot 10 ur stalno na nogah. :) Sicer hribov ne manjka, imam Boč ter pot na Roglo.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Saj ne rečem, je lepo se vozit po naravi, ampak za rekreacijo je spodobno sobno kolo precej boljše. Narediš si klanec ali ravnino po lastni izbiri, ni ti treba pazit, da te kdo zgazi, dež in mraz nista ovira, pa še tv lahko zraven gledaš:)

O.

jype ::

http://vimeo.com/41982043

Okapi> ampak za rekreacijo je spodobno sobno kolo precej boljše.

You have no idea.

Super Sonic ::

Saj ne rečem, je lepo se vozit po naravi, ampak za rekreacijo je spodobno sobno kolo precej boljše.


To pa res ne more bit! Ni ga čez spremembo okolja in mal vetra v čeladi. Jaz se čisto odklopim in je super. Jaz ravno te logike ne razumem, kako je to lahko enako, pol pa da še TV gledaš zraven pa vsa čast...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Seti5000 ::

jype ::

To moram pa na majco napisat - Dva kotača - jedna ljubav!

Super Sonic> mal vetra v čeladi.

Tako je!

GoodSatanist ::

Jype, uporabljaš čelado? Vedno?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

Ne. Zgolj zelo pogosto.



(Senca čelade se ob ustreznem vremenu vidi na posnetkih.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Okapi ::

Jaz ravno te logike ne razumem, kako je to lahko enako, pol pa da še TV gledaš zraven pa vsa čast...
Saj nisem rekel, da je enako. Ampak če nameravaš kolo gonit zaradi boljše kondicije/zdravja, je veliko bolj učinkovito in časovno ekonomično, če ga goniš doma in mimogrede počneš še kaj drugega, kar bi sicer počel sede na kavču.

Malo boljša sobna kolesa lahko priključiš tudi na PC in se voziš po google mapi;-) Lahko pa tudi online dirkaš.



Če bi pa rad kam prišel, ali če imaš rad adrenalin, ko te na pol metra prehiteva šleper, je pa jasno cesta tisto pravo;)



O.

jype ::

Okapi> Ampak če nameravaš kolo gonit zaradi boljše kondicije/zdravja

Pri odprtem oknu, v hiši blizu gozda, morda, pa tudi tam so razlike precejšnje, od bistveno intenzivnejšega treninga motoričnih spretnosti, preko mentalnega stanja, ki je nujno za poplavo hormonov, zaradi katerih je kolesarjenje tako prijetno (ko prebiješ določeno mejo), pa vse do, hja, družabnega vidika. Jaz bi bil brez bicikla še vedno samski, haha.

Okapi ::

Sem rekel, če te skrbi za kondicijo. Če te skrbi za družabno življenje, je pa sobno kolo res zelo neumna rešitev.

Sicer imaš pa še cel kup vmesnih možnosti. Jaz recimo 5x na teden bicikel gonim doma, 2x na mesec, ko je lepo vreme in malo prometa, naredim pa še en krog čez Janče ali na Krim.

O.

jype ::

Kondicija pride od kolesarjenja po snegu :)

Okapi ::

Pretiravati je mogoče v vse mogoče smeri, ne samo v proteine:-)

O.

jype ::

Edino plemenito pretiravanje je tisto, ki se vrši z biciklom.

šernk ::

Za začetek se seveda izogibaj hribov, ker boš hitreje pridobil kondicijo in se navadil na kolo, po ravnem.


kondicijo, ki jo dobiš po ravnem ni kondicija, saj te bo vsak hribček popolnoma uničil, sem delal podobno vsak dan po 10-20km na kolesu levo desno skakanja, potem pa grem enkrat v en blag klanec z nekom, ki je začel 3 dni nazaj kolesarit in me je pustil zadaj za šalo. tip je enostavno s prvim dnem štartal v 5km dolg lažji klanec.

Saj ne rečem, je lepo se vozit po naravi, ampak za rekreacijo je spodobno sobno kolo precej boljše.


tako kot vsi hodijo v fitnes in imajo ne vem kakšne mišice, potem pa ko je za premetavat drva so izmučeni po 15 minutah. lahko me 1000 tovornjakov povozi, pa še vedno bom imel več volje se voziti s kolesom zunaj, kot pa stati na mestu v zabiti sobi za 4 stenami, no v sobi je tako ali tako nevzdržno. raje kot v fitnes, grem en in isti hlod po hribu gor in dol premetavat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kitewing ::

šernk je izjavil:



kondicijo, ki jo dobiš po ravnem ni kondicija, saj te bo vsak hribček popolnoma uničil, sem delal podobno vsak dan po 10-20km na kolesu levo desno skakanja, potem pa grem enkrat v en blag klanec z nekom, ki je začel 3 dni nazaj kolesarit in me je pustil zadaj za šalo. tip je enostavno s prvim dnem štartal v 5km dolg lažji klanec.


Hallo? Kaj pa je drugega kot kondicija. Profesionalni kolesarji imajo treninge tudi pri rahlem spustu ceste in tudi pri spustu imaš lahko max. pulz. Trening je precej kompleksna zadeva in se ne bom spuščal v podrobnosti.

Pri vsakem treningu je pomembno koliko se obremeni srce in celo telo.
Trening razdelimo na 7 stopenj glede na srčni utrip: (utripi so navedeni za kolesarja, ki ima max. utrip 190)
1. regeneracija (utrip: 125) čas treninga: več ur
2. vzdržljivost (utrip:145)čas treninga: več ur
3. tempo (utrip: 165) čas treninga: 10-20min
4. anaerobni prag (utrip: 175) čas treninga: 10-15min
5. vo2max (utrip: 180)čas treninga: 3-6min
6. anaerobna vzdržljivost (nad 180)
7. anaerobna kapaaciteta (nad 186)čas treninga: 15-30s (šprint)

Napačno je razmišlanje, da voziš vsak dan v hud klanec, da boš napredoval.Najprej boš res malo, ampak se bo napredek hitro ustavil. Na teden sta lahko dva intenzivna treninga, en do dva dni počitka, ostali treningi so v območju tempa.

Če želiš trenirati vzdržljivost moraš trenirati v območjih 1 do 3. Najprej je potrebno, da dosežeš ustrezno bazo (kapilarizacijo mišic, ki omogoči ustrezno oksidacijo). Za napredek in povečanje hitrosti pa moraš imeti 2x na teden treninge v območjih od 4 do 5(7) (intervalni trening). Intervalni trening je lahko po ravni cesti ali pa v klanec.

Veliko nasvetov boste našli na http://www.kavas-miran.com

jype ::

Tile srčni utripi se lahko med ljudmi zelo razlikujejo, zato jih je bolje pisati v odstotkih od pulza maksimalne obremenitve.

kitewing ::

Še z odstotki:
1. regeneracija (utrip: 125, 60%-70%) čas treninga: več ur
2. vzdržljivost (utrip:145, 71%-75%) čas treninga: več ur
3. tempo (utrip: 165, 76%-80%) čas treninga: 10-20min
4. anaerobni prag (utrip: 175, 81%-90% ) čas treninga: 10-15min
5. vo2max (utrip: 180, 91%-93% ) čas treninga: 3-6min
6. anaerobna vzdržljivost (nad 180, 94%-98%)
7. anaerobna kapaaciteta (nad 186, 98%-100%) čas treninga: 15-30s (šprint)

šernk ::

Hallo? Kaj pa je drugega kot kondicija. Profesionalni kolesarji imajo treninge tudi pri rahlem spustu ceste in tudi pri spustu imaš lahko max. pulz.


pustimo profesionalne...če z mojim gorcem grem na max po ravnem bom prej ali slej prišel do hitrosti, kjer se ne da več kolesarit (cca 45km/h...vse ostalo je vrtenje pedal bolj ali manj v prazno) in če ni rahlega naklona navzgor bom imel pri 40 praktično počivanje. govorim, da se v štartu največ in najbolj hitro doseže če štartaš v klance, ker peljati 100 ravninskih km ni noben problem, problem nastane če imaš tu umes za premagat 2000 višinskih metrov, potem pa hitro vsi, ki so vajeni ravnine začnejo jokat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Okapi ::

Če sto km po ravnem prevoziš s povprečno hitrostjo 40 na uro, boš imho tudi na Vršič prilezel, tudi če je to tvoj prvi klanec v življenju.

O.

dolenc ::

Jaz predlagam da se kar na tour de france prijaviš, ker boš prvi ki bo z gorcem konkurenčen :D

@nny ::

Predlagam, da zmerim določeno dolžino pri sodelujočih v debati!
Po dveh mesecih kolesarjenja po ravnem in v penzionističnem tempu imam že konkretne mišice na stegnih. :)

jype ::

@nny> Predlagam, da zmerim določeno dolžino pri sodelujočih v debati!

Jaz mam pomoje največje uhlje.

kitewing ::

šernk je izjavil:

Hallo? Kaj pa je drugega kot kondicija. Profesionalni kolesarji imajo treninge tudi pri rahlem spustu ceste in tudi pri spustu imaš lahko max. pulz.


pustimo profesionalne...če z mojim gorcem grem na max po ravnem bom prej ali slej prišel do hitrosti, kjer se ne da več kolesarit (cca 45km/h...vse ostalo je vrtenje pedal bolj ali manj v prazno) in če ni rahlega naklona navzgor bom imel pri 40 praktično počivanje. govorim, da se v štartu največ in najbolj hitro doseže če štartaš v klance, ker peljati 100 ravninskih km ni noben problem, problem nastane če imaš tu umes za premagat 2000 višinskih metrov, potem pa hitro vsi, ki so vajeni ravnine začnejo jokat.


Iz tvoje izjave sledi, da zvrtiš do 45km/h in se potem lahko voziš pri tej hitrosti nekaj ur. Sem prepričan, da z MTB-jem po ravni cesti in brez vetra v hrbet ne zdržiš niti 10minut pri hitrosti 45km/h. Problem v tvoji izjavi glede "joka" je v tem, da primerjaš kolesarja, ki vozi v klanec z visokim pulzom in kolesarja, ki vozi po ravnini z nizkim pulzom, kar pomeni, da je slednji manj treniran. Če bi pa oba trenirala na istem pulzu bi bila pa oba enako zmogljiva.

Za kolesarjenje v klanec potrebuješ trenirana počasna vlakna (počasne mišice), prav tako jih potrebuješ za daljše razdalje. Za hitrost pa potrebuješ hitra vlakna, ki pa jih razviješ z intervali.

Od Ljubljane do Kopra je cca "ravninskih" 120km, čeprav se nabere skoraj 100VM in seveda, če voziš sam potrebuješ več kot 4ure in je za slabo trenirane že kar problem.

PS: Sem gorski kolesar, da ne bo pomote. Klanci so cool!

energetik ::

Z ustrezno izbiro prestave/hitrosti/obratov pedal lahko na ravnem treniraš vse kar hočeš. Saj noge ne vedo, ali delajo zaradi klanca ali pa zaradi zračnega upora.

Daedalus ::

No ja. Vožnjo v klanec preko kamenja in korenin bolj težko simuliraš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

Jaz mam vsak dan 40 minut pulz na malo več kot 80%, pa je to čez glavo dovolj, da lahko plezam v praktično vse asfaltirane (torej do nekje 25%) klance brez postankov, ne glede na to kako dolgi so. MTB zadnje mesece malce preveč zanemarjam, ampak tudi to še pride na vrsto.

Moj trening še zdaleč ni optimalen, je pa taka moja pot v službo. Danes sem moral še malo naokrog po mestu in na pošto in še po nekaj domov in imam že 70 minut treninga pri 80%, po prevoženih 50km (večina po ravnini, jasno).

energetik ::

Daedalus je izjavil:

No ja. Vožnjo v klanec preko kamenja in korenin bolj težko simuliraš.
Dobro, samo tehniko vožnje res težko, ampak kondicijsko pa nima veze.

Mipe ::

Uporabi kolesa za vožnjo v službo in po opravkih pravite trening?

energetik ::

Zakaj pa ne?

kitewing ::

energetik je izjavil:

Daedalus je izjavil:

No ja. Vožnjo v klanec preko kamenja in korenin bolj težko simuliraš.
Dobro, samo tehniko vožnje res težko, ampak kondicijsko pa nima veze.


Seveda gre tudi po "neurejenem" terenu. Vožnja po offroad-u seveda zahteva drugo tehniko in seveda MTB kolo. Res pa je, da je precej težje kontrolirat tempo na razgibanem terenu.

Mipe ::

Trening je aktivnost z namenom zviševanja in vzdrževanja telesnih zmogljivosti. Če se s kolesom pelješ v službo, je tu namen predvsem prevoz. Vse drugo je le bonus.

/nitpick

dolenc ::

Svašta, sam sebe si v kolen

Okapi ::

Kaj pa če se s kolesom voziš zaradi telesnih zmogljivosti, vse drugo (da prideš v službo) je pa bonus?

O.

Mipe ::

Zakaj pa potem ne potegneš tja čez Vršič? Služba je itak postranskega pomena.

kitewing ::

Mipe je izjavil:

Zakaj pa potem ne potegneš tja čez Vršič? Služba je itak postranskega pomena.

Verjetno bi, samo če bi zmogel časovno in fizično. Še bolje pa je, če ti je kolesarjenje služba (trener/tekmovalec).

Okapi ::

Zakaj pa potem ne potegneš tja čez Vršič? Služba je itak postranskega pomena.
Kdo je rekel, da je služba postranskega pomena? Ampak v službo lahko prideš tudi z avtom ali busom. Lahko pa se odločiš, da boš krepil kondicijo in se zato vozil v službo z biciklom.

Konkretno recimo poznam nekoga, ki je iz Šiške vsak dan tekel v službo na Vič. Čez Rožnik ni vsako jutro tekel zato, da bi prišel v službo, ampak zato, da je skrbel za kondicijo. Eni so se pa v službo pripeljali z avtom in potem zvečer tekali po Rožniku, ali še huje, plačevali za fitnes. Precej neumno, ne;)

Ko pa že ravno o rekreaciji - je kdo tekel včeraj na Grad?;)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

energetik ::

Jst. :D
Močno upam, da drugo leto uvedejo čipe, kot so nekaj pisali, ker 15min čakanja pred ciljem na mrzlem vetru ni prav luštna zadeva. Še posebno če tja priletiš s 190 pulza in prešvican.

M-Power ::

Moram kupit eno kamero za na kolo čim manjšo:).
Da si enkrat posnamem vožnjo,ker imam en tako fin hrib.7km v hrib se pravi z okoli 330m nadmorske pa na 805 metrov potem pa je okoli 7 km spusta po zaviti asfaltni cesti:D.Tam se da polagat ovinke,da je kar veselo edin problem so avti;((.

jype ::

M-POWER> edin problem so avti;((.

Ah avti pa res niso problem. Sej bo on kriv!

Mipe> Zakaj pa potem ne potegneš tja čez Vršič? Služba je itak postranskega pomena.

Kdo pravi, da ne potegnem?

No, čez Vršič ponavadi ne, je prenerodno, čez kak drug hrib se pa odpeljem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-Power ::

Ja že,da bo kriv jaz pa polomljen:)).

jype ::

Ja kako? A nimaš čelade?

Danes je mene en hotu (kot vsak dan doslej):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

martincek1 ::

Upam da sem predlagal izbris uporabnika, ne posta.

jype je izjavil:


Moj trening še zdaleč ni optimalen, je pa taka moja pot v službo. Danes sem moral še malo naokrog po mestu in na pošto in še po nekaj domov in imam že 70 minut treninga pri 80%, po prevoženih 50km (večina po ravnini, jasno).


Ne verjamem. Video&map or it didnt happen. Ne morš po mestu konstantno divjat 40kmh no...

Zgodovina sprememb…

M-Power ::

jype je izjavil:

Ja kako? A nimaš čelade?

Danes je mene en hotu (kot vsak dan doslej):



Seveda imam čelado in vedno jo uporabljam.Ampak če se bom zaletel v avto mi nebo kaj dosti pomagala:O.

M-Power ::

Pa se,da dobiti kako bolj majhno kamero za na kolo ne tiste velike kamere.Da lih ne gleda vsak kaj imaš to na kolesu.

jype ::

martincheq> Ne verjamem. Video&map or it didnt happen. Ne morš po mestu konstantno divjat 40kmh no...

To je zgolj čas, ko je bil srčni utrip tako visok. Poleg spada še čas, ko ni bil.

jype ::

M-POWER> Pa se,da dobiti kako bolj majhno kamero za na kolo ne tiste velike kamere.Da lih ne gleda vsak kaj imaš to na kolesu.

Tista ima zelo širok kot in veliko odpornost na udarce in vodo, kar je super za na kolo. Za slabih 40 dolarjev dobiš na ebayu 808 keychain camera #16, ki ima sicer ožji kot in krajši čas snemanja, je pa zelo majhna. Žal tudi ni vodotesna.

M-Power ::

Dobro bom premislil še kako bom vzel.
Sem pa gledal tisti tvoj video,ki je dolg 1.30 z naslovom Kašelj - Pečar - Javor - Janče - Vnajnarje - Besnica - Podgrad - Kašelj.Če mislim,da je to tam se jaz vozim pa ravno na drugi strani hribov:))se pravi Obolno,Pristava in na Bogenšperk pa dol do Šmartnega.Sicer bi šel lahko tudi na Janče ampak tam je samo makedam in nemorem s svojim kolesom:).
Drugače ti pa zelo lepo snema kamera;).

stock ::

Vi kaj tudi poservisirate kolo, ko ni več mraz? :) Jaz, ga letno vsaj enkrat konkretno očistim in namažem, me pa matra, da bi ga tokrat malo bolje, da bi razdrl zadnji set zobnikov in vse spucal, razdrl ležaje pa not novo mast itd. Kdo od vas to počne? Oz kako? Nebi smel bit nek bav-bav.. bi znal bit pa problem če ni pravega orodja.
strani: 1 ... 11 12 13 14 15 ... 41


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolesarja na kolesarski stezi

Oddelek: Na cesti
181374 (330) borut_p
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1338869 (940) šernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1178281 (3152) Lakotnik29
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
242017 (1274) Lakotnik29

Več podobnih tem