» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
««
3 / 41
»»

oemdzi ::

To vem ja, da je na kmetih tako, sj ni nic narobe ce 12letnik traktor fura (seveda ce je dovolj odgovoren), samo to da pa je en mali dopoldan v vrtcu popoldan pa na traktorju in to celo na cesti, kjer vozijo avtomobili, cesta pa ozka da se 2 avtomobila komaj obideta.


Drugac pa je jebeno furat 5km neprekinjene vzpone brez kondicije, puls konstantno nad 150 xD, bi rekel da je spust toliko slajsi pa ni glih, mors pa bremzat da te na konc ze posteno roke bolijo ;((

bajsibajsi ::

Odvisno on visinske, ampak brez kondicije takoj kolesariti na 5 km vzpon je bolj slaba ideja. Jaz ravno tole pisem iz nase "baze" (Zrece). Danes smo naredili vzpon na Roglo (cca 15 km cistega vzpona + 5 km, ker smo startali iz Slov. Konjic) in nazaj; skupno okoli 40km. Je bil pa spust zato slajsi, le nekatere so bile preslabo oblecene. V dolini blizu 19 stopinjam, na vrhu pa 8°C + konkreten veter cez sotesko in dobrsn del v senci.

jype ::

oemdzi> skoda ker nimam kamere kot jype, je bil zanimiv prizor direkt za v cajtnge..

Uh, kok jih mam jaz... Vsak dan!

Ted ::

V mestu in na krajše razdalje ni boljšega in cenejšega prevoznega sredstva v službo kot je kolo. Sam bi se lotil tudi svojih 30km do službe a je ovir žal preveč:
1. V službi ni tušev/garderobe. Brez garderobe bi še šlo, brez tuša pa težko.
2. Tudi popoldanski/večerni in nočni delovnik - s svojo specialko ne bi ponoči rinil na magistralko.
3. Neugodna trasa - veliko prometa hkrati pa klanci (manjko tuša problem ;)).
Mah...

fosil ::

Jaz sem imel danes nekaj opravkov in sem šel s kolesom. Po dolgem času spet enkrat.
In vsaj ene 4x me je skoraj zbil avto, ali sem jaz zabremzal v zadnjem hipu ali pa on. Prednost sem imel sicer vedno jaz.
Tako da sem prav presenečen da je jype še med živimi :P

jype je izjavil:

jaz sem bil pa lansko leto spomladi še okoli 110 brez nahrbtnika. Nutela powered fat.

Glede na to koliko kolesariš bi si mislil da si precej bolj fit :)
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

jype ::

fosil> Glede na to koliko kolesariš bi si mislil da si precej bolj fit :)

Imel sem obdobje, ko smo kolesarili precej manj in precej bolj počasi. Nuteli se seveda nisem odpovedal, le gibljem se spet več (in imam spet manj kot 85 kil).

fosil> Tako da sem prav presenečen da je jype še med živimi :P

Izkušnje!

oemdzi ::

110 je tudi moja trenutna kilaza, cez zimo sem sel 15kg gor,ker me je doletel vrascen noht potem ko sem ga saniral sem pa popustil lenobi in nehal kvihtat in zacel spet jest po starem. Je kr hudic na kolesu to maso gnat po klancu navzgor, sploh ker sem do zdaj bil bolj poredko na biciklu, vendar sem ugotovil da mi je ljubse 2 uri gnat bicikel kot pa vsak dan pol ure kvihtat v bajti in pol na sobno kolo.

Problem je edino ker je v klanc pri tej kilazi in kondiciji nemogoce uravnavat utrip, ker enostavno gre z lahkoto vse do 90% pol pa ze raje dol stopim za minuto ali dve.
Zal mam nesreco, da je tle okrog mene vse valovito, edina ravnina je je muljava, krka, sam je ze preblizu Ambrusa :P (hec) . Moti me ker je na teh cestah gost promet in nisem prevec srecen ko mi za hrbtom nonstop sibajo avti in kamioni ter igram bingo, ce me bo kater zbil, po moznosti kombi brez registracije, ki ga vozi Mirko.

Mesar ::

Sej pa imaš prestave na peciklu al maš BMXa?
Your turn to burn!

oemdzi ::

Seveda imam prestave, samo bicikel pa fitnes ni isto, ali pa sobno kolo. Me po parih minutah vrtenja v klanc zacnejo nekoliko pect misice, sicer vrtel bi se lahk samo si ne upam, ker utrip gre v visave. Imam sigma pas cez prsa z 2 elektrodama, tko da verjamem da je utrip zelo natancno izmerjen.

jype ::

Jaz podatke z merilca utripa pregledam, ko pridem domov :)

oemdzi ::

Jaz imam nastavek kamor lahk pripnem to sportno uro in mi pac pri dolocnih mejah ko prekoracim zapiska, pa tudi hitrost v klanc ni ravno ubijalska da bi temu rekel nevarno pocetje :P

6kmh v makedamski klanc z shitty gumami(kolk majo sploh vpliva v tej situaciji), Im slow and u know it, ni me sram priznat:))

jype ::

Pomembno je, da se poznaš dovolj dobro, da se ne pretegneš.

Tudi jaz se raje na 20% klancu za par deset sekund ustavim, kot da bi rinil z glavo skozi zid.

Aston_11 ::

Ne vem, zakaj rabite urce, saj vam srčk pove, kdaj ne zmorete več. Al mislite, da bi truplo šibalo naprej, ker ne bi vedelo, da bi moralo že zdavnaj malčk ustaviti? Šalo na stran. Od kar je mraz mimo, sem vsak dan na biciklu za vse lokalne fure in furice, da bi pa po regionalki vozil, bi mi moral iq nemudoma pasti pod sobno temperaturo.

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

Pomembno je, da se poznaš dovolj dobro, da se ne pretegneš.

Tudi jaz se raje na 20% klancu za par deset sekund ustavim, kot da bi rinil z glavo skozi zid.


Ha, jaz sem pa kot smrkovc na Vršič zbicikliral brez ustavljanja. Z jeklenim biciklom in offroad gumami. Hribovci se ne pretegnemo kar tako.

Hribovc>>Kvaklander

Daedalus ::

Problem je edino ker je v klanc pri tej kilazi in kondiciji nemogoce uravnavat utrip, ker enostavno gre z lahkoto vse do 90% pol pa ze raje dol stopim za minuto ali dve.


Vozi po ravnem, tam lahko kontroliraš utrip. Ko je enkrat kondicija, pa tud 90% ni več tak problem, za kratek čas. Jaz ponavadi gonim v svoj "standard trening klanec" med 160 - 180. Za kratek čas tud na 190... sam to je že kr ekstremno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

bajsibajsi ::

Aston_11 je izjavil:

Ne vem, zakaj rabite urce, saj vam srčk pove, kdaj ne zmorete več. Al mislite, da bi truplo šibalo naprej



Tukaj strelas kozle! Marsikdo, ne samo zacetnik, nima pojma da ima ob pretiranem naporu precej previsok utrip. Srck pogosto nicesar ne pove, dokler ni prepozno. Ravno tako ni nujno, da te mora ruknit na tla, da s pretiravanjem naredis trajno skodo srcni misici.

gzibret ::

bajsibajsi - +1

Maksimalni srčni utrip = 220 - starost (za tiste s kondicijo), oz. 200 - starost za lenuhe. Hitro ga prekoračiš. In če ga prekoračiš, se neki kao ne pretaka kri vredu skozi prekate, in srce utripa, ampak ne pumpa krvi v pravo smer oz. sploh ne pumpa (naj me nekdo popravi). Tako ostane srce in ostali deli telesa brez kisika, kar še pospeši utrip. To lahko privede to infarkta, fibrilacije ali pa do trajne okvare. Tako da, ne se špilat. Veliko ljudi umre na ta način, predvsem tisti, ki gredo prvič po dolgih letih malo migat, pa se našponajo na ful.

Optimalen utrip za pridobivat kondicijo je med 60-70% maksimalnega utripa (srednje intenzivna vadba), vsake toliko časa (recimo na 10') pa za 3' nabit pulz do 90%.

Jaz na peciklu skoraj ne morem več nabiti pulza do 90%, panajsibo še takšen klanec. Je pa res, da vsakodnevno kolesarim + kratke in daljše ture po šihtu / za vikend.
Vse je za neki dobr!

jype ::

Mr Hilter> Ha, jaz sem pa kot smrkovc na Vršič zbicikliral brez ustavljanja.

Vršič ni tako strm. Tam sem tudi jaz odjurišal tistih 13km brez problema.

gzibret ::

Vršič iz Kranjske je za pussije. Je na stotine bolj strmih in daljših lancev po Sloveniji. Ona varianta - Konjice - Rogla je recimo bistveno težja.

Pejt na Mangartsko sedlo iz Bovca.... To je verjetno najdaljši klanec v SLO.
Vse je za neki dobr!

Mr Hilter ::

jype je izjavil:

Mr Hilter> Ha, jaz sem pa kot smrkovc na Vršič zbicikliral brez ustavljanja.

Vršič ni tako strm. Tam sem tudi jaz odjurišal tistih 13km brez problema.


Sem napisal narobe, ne na Vršič ampak čez Vršič. Če razumeš.

jype ::

Ne razumem.

energetik ::

flipflop je izjavil:

Koliko imate do službe tisti, ki se vozite s kolesom?
1 km. Zato je že dilema al pešaka al bicikl. Če grem z biciklom, lohk spim 5 min dalj. :)
Z avtom se v mojem primeru ne bi peljal v službo niti če bi imeli varovano garažo.
O prevozu z avtom (ali javnim prevozom) v službo bi začel razmišljati šele pri kilometrini nad 10 km.

Po drugi strani je avto nepogrešljiv pri mojem hobiju in pa recimo 2-tedenskem nakupu 20kg fasnge v štacuni. Ja, bi šlo z biciklistično prikolico, pa je nimam kam postavit pred stanovanjem, še za bicikl se komi plac najde.

oemdzi ::

Ha, jaz sem pa kot smrkovc na Vršič zbicikliral brez ustavljanja.


Ce si kot smrkovc mel 110kg, svaka cast. Sicer sem pa tud jaz kot smrkovc dal cez marsikater klanc z bmx kolesom.

Mr Hilter ::

oemdzi je izjavil:

Ha, jaz sem pa kot smrkovc na Vršič zbicikliral brez ustavljanja.


Ce si kot smrkovc mel 110kg, svaka cast. Sicer sem pa tud jaz kot smrkovc dal cez marsikater klanc z bmx kolesom.


~10 kil robe v rukzaku. Ko smo šli vaški mulci kolesarit, je prej kdo umrl kot pa da bi počival. Malo pretiravam, ne ravno umrl, zlomu roko in peljal naprej pa res. Je bil ta glavni k je pol peneze dobu od zavarovalnice :D Dobri stari cajti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

jype ::

Če mate radi noro luštne vzpone ga ni čez prelaz Stelvio (vrh je nekje nad 2700). Vsako poletje ga zaprejo za motorni promet za en cel dan, pa se lahko s kolesi gonite gor pa dol.

Pri nas je meni najljubši krog za popoldansko vožnjo tale:

http://g.co/maps/ypsrr

dolenc ::

Ta je lepa, malo jo edino pokvarijo(mo) motoristi, ki ti vse zasmradijo, ob kašnemu te pa clo skor odpihne, in obratno, majkicu vam kolesarjem, ki se v šlic vozte :D

@nny ::

Kje v Ljubljani imajo ščitnik za verigo, kot je na sliki?

http://www.sportshop.si/Products.aspx?s...

Prosim in hvala. :)

Yugos ::

počla mi zračnica je v nedeljo kje servis al pa trgovina da kupim? Točno takrat gre ko maš najmanj izbire..

jype ::

@nny> Kje v Ljubljani imajo ščitnik za verigo, kot je na sliki?

V večini založenih trgovin, skoraj ziher se pa dobi v Bauerju v BTC.

Yugos> počla mi zračnica je v nedeljo kje servis al pa trgovina da kupim? Točno takrat gre ko maš najmanj izbire..

V katerem kraju?

Yugos ::

jype je izjavil:

@nny> Kje v Ljubljani imajo ščitnik za verigo, kot je na sliki?

V večini založenih trgovin, skoraj ziher se pa dobi v Bauerju v BTC.

Yugos> počla mi zračnica je v nedeljo kje servis al pa trgovina da kupim? Točno takrat gre ko maš najmanj izbire..

V katerem kraju?


Lj

jype ::

Ja lih prepozn si.

Kakšen šlauh nucaš? Doma imam še 26x1.5-2.0, 20-25x622 in 28x1 5/8, vse s presta ventilčki, šenkam ti pa tut kakšno fliko (lahko jo pa kupiš tudi na praktično vsakem petrolovem servisu).

Yugos ::

nima veze bom zdržu en dan sam je jeba se zgodi glih ko je zaprto...

šernk ::

BTC city park..hervis, spar itd?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Timurlenk ::

se 2 kolesarja pogovarjata v posmrtnem življenju


pa 1. vpraša 2.: kaj je bilo?

pa mu 2. odgovori: imel sem prednost!!

K0K0 ::

Yugos katero mero rabiš ?
Trenutno sem še v trgovini (verjetno bom do polnoči) v šiški, tko da se lahko oglasiš ;)
http://www.kolesarska-trgovina.si/zemlj...

jype ::

Timurlenk> pa mu 2. odgovori: imel sem prednost!!

Nemogoče. Za kolesarje prometni predpisi ne veljajo, zato ne moremo govoriti o prednosti.

Yugos ::

K0K0 je izjavil:

Yugos katero mero rabiš ?
Trenutno sem še v trgovini (verjetno bom do polnoči) v šiški, tko da se lahko oglasiš ;)
http://www.kolesarska-trgovina.si/zemlj...


Za 30 min sem pr teb!
Sem iz šiške to rabim http://www.kolesarska-trgovina.si/zra26...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Yugos ()

K0K0 ::

Trenutno je v tej meri sam z francoskim ventilom. Bo ok ?
Z avtoventilom imam nekaj zračnic do 2,1, ki jih ni na netu.
Ko boš tukaj me pokliči na 031 750 609 da bom odklenu.

Timurlenk ::

jype je izjavil:

Timurlenk> pa mu 2. odgovori: imel sem prednost!!

Nemogoče. Za kolesarje prometni predpisi ne veljajo, zato ne moremo govoriti o prednosti.


oh my, do tell more

jype ::

Timurlenk> oh my, do tell more

V tej temi sem že nalimal praktične primere, pa naj bo zadnji še enkrat, samo zate:

Timurlenk ::

a to pomeni, ker ti je zaprl pot


da potem ne rabiš upoštevat semaforjev

jype ::

Timurlenk> a to pomeni, ker ti je zaprl pot da potem ne rabiš upoštevat semaforjev

Tako je.

To potrjujejo tudi policisti, ki zoper kolesarje ukrepajo le po eksplicitnem naročilu, sicer pa ne:

erkgheoruugh ::

Prilagam povezavo na pogled nekoga, ki po dveh letih od hude kolesarske nesreče podaja nekaj svojih (po mojem zelo smiselnih) ugotovitev v zvezi s kolesarji na cesti in odnosom kolesar-voznik. Gre za znanega profesionalnega triatlonca Jordana Rappa (alias rappstar-ja) za tiste, ki ste mogoče tudi iz teh vod.
Tako mogoče za protiutež jypovi vsemogočnosti.

jype ::

matajur> Tako mogoče za protiutež jypovi vsemogočnosti.

Pisanje tega moža je _enako_ kot moje pisanje.

Okapi ::

Po mojem je hotel reči, "za tiste, ki jypetu ne verjamejo", pa se je malo nerodno izrazil.;)

O.

oemdzi ::

Sicer malce offtopic glede na naslov :)
Glighkar sem se vrnil iz krajse ture, niplov vec ne cutim me je na spustu prepihal do kosti :)
Sem se prepozno spomnil poslikat z "kamero" na telefonu in bi lahko poslikal kar konkretenejsi sneg .
Sem zjutraj mislil, ko so mi rekl da je sneg zunaj, da gre za zlo optimisticno prvoaprilsko salo in nikakor nisem hotel pogledati cez okno, sem se raje splazil v sobo na racunalnik in prej pogooglal :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

bajsibajsi ::

Zato je v takem vremenu/letnem casu in pa pri spustih (po vzponih) pametno s seboj imeti anorak ali se bolje kar kolesarsko jakno, ce jo imas kam spraviti. Pa kaksna boljsa oblacila. Se najbolje kar bionic/windstop, da odvaja telesno vlago ven in ohranja tvojo temperaturo. Sam ne maram imeti nicesar na hrbtu kadar grem na turo, imam pa torbico pod sedezem in pa montirana dva nastavka za bidon. Tako lahko v enega vstavim flasko z vodo, v drugi bidon pa zrolam anorak, ki ga po potrebi oblecem kasneje.

erkgheoruugh ::

jype je izjavil:

matajur> Tako mogoče za protiutež jypovi vsemogočnosti.

Pisanje tega moža je _enako_ kot moje pisanje.


No, ja. Glede na tvojo potrebo po dokazovanju, da imaš vedno prav, sem hotel povedati, da ti to nič ne pomaga, če te na koncu zgazi nekdo, ki je močnejši, ali pa te je spregledal, ker se mu jebe za tvoja pravila.
Bolje se umakniti, pa biti živ, kot dokazati svoj prav in končati pod kolesi nekoga, ki se mu fučka za to.

jype ::

matajur> Bolje se umakniti, pa biti živ, kot dokazati svoj prav in končati pod kolesi nekoga, ki se mu fučka za to.

A ti si moj odgovor Timurlenku

Timurlenk> se 2 kolesarja pogovarjata v posmrtnem življenju
Timurlenk> pa 1. vpraša 2.: kaj je bilo?
Timurlenk> pa mu 2. odgovori: imel sem prednost!!
jype> Nemogoče. Za kolesarje prometni predpisi ne veljajo, zato ne moremo govoriti o prednosti.

razumel drugače kot tako, da kolesar nikjer in nikdar nima prednosti, ker je daleč preveč ranljiv, da bi si lahko privoščil predvidevat, da bo kdorkoli drug upošteval katerikoli predpis?

Flea ::

Kakšne naprave pa kaj uporabljate za merjenje srčnega utripa?
««
3 / 41
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222759 (15586) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552611 (45900) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50961737 (54927) jype

Več podobnih tem