» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 41

stock ::

Hahahaha identičen primer je bil zdajle na 24h :D jype če bi bil policaj bi lahko tistemu tipu napisal 500€ kazni. plus še potem ko je šel čez polno..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

jype ::

Ziga Dolhar ::

Zanimivo, so rekli, da "ima kolesar vedno prednost, tudi če jo izsili".
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

RockyS ::

Ja, lahko kdo to preveri? In še posebaj me zanima kako je v primeru, ki je ga imel jype in ki je bil prikazan v prispevku, torej če avto zapelje v točko preglednosti in tako blokira kolesarsko stezo.

Mislim, da je to sivo področje, in super način za nategovanje zavarovalnic.

Ziga Dolhar ::

Sivo področje, glede česa?
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

garamond ::

Ne vem zakaj se posnetek neha ravno na zanimivem mestu. To je takrat, ko avtor posnetka namerava prehiteti kolesarja (po desni, nezakonito) in to tam, kjer ni več kolesarke steze in je površina namenjena peščem (nezakonito tudi v tem primeru). Saj ne da bi z roko nakazal svojo namero, kajti če smo že v prekrških, bodimo v čim večih (če kolo ravno nima utripalk je treba nakazati namero z roko).

Prekrški motornih vozil so zgodba zase. Hočem pa reči, da ni vse črno-belo. Naslednjič so lahko v videu označeni prekrški vseh udeležencev in ne samo motornih vozil.

Daedalus ::

Zanimivo, so rekli, da "ima kolesar vedno prednost, tudi če jo izsili".


Šibkejši udeleženec v prometu pač (glede na avto). Če ti vzame prednost, ti to pač ne podeli licence za hit and run. IMHO je to mišljeno z zgornjo izjavo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

;-) ::

Ima kdo izkušnje z sobnimi kolesi, gledam neko poceni rešitev, zanima me na kaj je treba bit pozoren.

martincek1 ::

Da na pedalih na zadnji strani nima špic. Enkrat v osnovni smo šli v fitnes in mi je na tistem spolskem pedalu spodrsnilo, sem imel po celem desnem meču cirka 20x4 cm kožo posneto.

;-) ::

Dobro, pedali so najmanjši problem.

Rad bi da se lepo goni, tekoče, da tudi ko klanec ali težavnost nastaviš ne jebe kaj.

Senitel ::

RockyS je izjavil:

Ja, lahko kdo to preveri? In še posebaj me zanima kako je v primeru, ki je ga imel jype in ki je bil prikazan v prispevku, torej če avto zapelje v točko preglednosti in tako blokira kolesarsko stezo.

Točka preglednosti torej zate pomeni točko, do katere se lahko ti premakneš brez da tebe kdo ubije? Če se v takem primeru približuje prehodu za peščce pešeč potem ustaviš pred prehodom za pešče. Pika! Če se približuje kolesar ustaviš. Pika! Šele nato te zanima ali se križišču približuje avto.
Saj bi rekel, da si predstavljaj namesto kolesarske steze železnico (imaš situacije na cesti, ko na drugi strani prehoda nimaš prednosti). Ampak glede na to, da smo v Sloveniji, kjer vsake toliko kakšen IQ 150 s svojo dobro tono težko konzervo neuspešno izsili 1000+ tonsko vlakovno kompozicijo na železniškem prehodu varovanem z zapornicami se mi zdi moj point čist moot.

bluefish ::

Na mnogih cestah žal to ni možno, ker moraš za točko preglednosti nujno zapeljati na prehod, potem pa čakaš ko majmun na vrzel.

Okapi ::

gledam neko poceni rešitev, zanima me na kaj je treba bit pozoren.
Da ni preveč poceni, če ga misliš res uporabljati.;) Pocenski se (pre)hitro zgonijo. Poglej kaj od Kettlerja, z njimi skoraj ne moreš zgrešit. Za svoj denar je menda dober tudi Crane, ki ga imajo (občasno) pri Hoferju.

O.

;-) ::

Kettlerje gledam ravno, v poštev pride tud rabljen, ker kot vidim si ga večina kupi potem pa uporablja kot obešalnik za hlače in druge cunje...velika vrjetnost je da bo isto pri meni zato ne norim za novim in dragim kolesom.

Okapi ::

Ja, res je koristno začeti previdno, ker dejansko večina sobnih koles miruje.;) Če vidiš, da ga redno uporabljaš, pa nabaviš nekaj boljšega, ko tega prvega zgoniš (običajno gredo najprej gonilke in "pogon" k vragu).
Od rabljenih na bolhi je tale videti najugodneje - če nima kakšne skrite napake, ker cena je videti skoraj predobra.
http://www.bolha.com/sobna-kolesa/vrhun...

;-) ::

O pa še blizu mene je, ga bom kontaktiral. Hvala zaenkrat.

thramos ::

garamond je izjavil:

Naslednjič so lahko v videu označeni prekrški vseh udeležencev in ne samo motornih vozil.


Označeni so v skladu z nevarnostjo, ki jo predstavljajo.

RockyS ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Sivo področje, glede česa?


Če je točka preglednosti postavljena tako, da ni druge izbire kot pa da z avtom blokiraš kolesarsko stezo, pripelje se kolesar, se ti zaleti v avto in vleče denar od zavarovalnice, itak ima on prednost.

In takih križišč imaš v Mariboru in širši okolici ogromno.

dzinks63 ::

Če se postaviš na točko vidljivosti ko kolesarja še ni v bližini in potem čakaš in čakaš da se vključiš v promet. Nakar pripelje kolesar, se le ta nima kaj zaletavati v stoječ avtomobil. Počakati mora da se sprazni steza ali pa obvozi oviro.

RockyS ::

Sej to me zanima, seveda iz pravnega vidika, ker stavek "kolesar ima zmeraj prednost" je tak tak...

Daedalus ::

Če se postaviš na točko vidljivosti ko kolesarja še ni v bližini in potem čakaš in čakaš da se vključiš v promet. Nakar pripelje kolesar, se le ta nima kaj zaletavati v stoječ avtomobil. Počakati mora da se sprazni steza ali pa obvozi oviro.


V križišče, ki ni prazno, ne smeš zapeljati. V grobem bi to pomenilo, da mora kolesar počakati na avto, da odpelje (= izprazni križišče) šele pol pa bi se lahko zapeljal naprej. Tako nekak jaz dojemam tole situacijo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ttommy ::

Daedalus je izjavil:

Če se postaviš na točko vidljivosti ko kolesarja še ni v bližini in potem čakaš in čakaš da se vključiš v promet. Nakar pripelje kolesar, se le ta nima kaj zaletavati v stoječ avtomobil. Počakati mora da se sprazni steza ali pa obvozi oviro.


V križišče, ki ni prazno, ne smeš zapeljati. V grobem bi to pomenilo, da mora kolesar počakati na avto, da odpelje (= izprazni križišče) šele pol pa bi se lahko zapeljal naprej. Tako nekak jaz dojemam tole situacijo.


Ali pa ga obvozi po desni (mimo zadnjega dela avtomobila)- saj to je meni edino logično, da v taki situaciji kolesar obvozi avto brez nevarnosti. Kaj pa če avtomobilist gleda najprej levo in vidi Jype-a še kar daleč stran (in ne oceni njegove najbrž močno prevelike hitrosti), nato pogleda desno in, ko še z desne ni kakega avta, se pač odloči speljat. In ravno takrat ga Jype obvozi- kdo je potem kriv?
Gamer

energetik ::

Glede te točke vidnosti smo že vse povedali, če bi kdo prebral celo temo. Ko z avtom takole zavijaš preko kolesarske, imaš recimo 4 možnosti.

1. če se približuje kolesar in hkrati vidiš da po prednostni vozijo avti, ustaviš pred kolesarsko.

2. če se približuje kolesar in NE vidiš prednostne ceste, ustaviš pred kolesarsko.

3. če kolesarja na kolesarski NI, zapelješ do točke vidnosti. Če je takrat cesta zafilana in se takrat pojavi še kolesar, te pač kolesar obvozi oziroma se mu umakneš nazaj, če je to možno. Ne vem, kakšna bi bila lahko tu drugačna rešitev, razen da v neskončnost čakaš pred kolesarsko.

4. če se situacija pod točko 3 pojavlja pogosto in na veliko križiščih, obvestiš odgovorne na občini, naj ustrezno uredijo ta križišča. Po potrebi ponavljaš točko 4.

Truga ::

Daedalus je izjavil:

V križišče, ki ni prazno, ne smeš zapeljati. V grobem bi to pomenilo, da mora kolesar počakati na avto, da odpelje (= izprazni križišče) šele pol pa bi se lahko zapeljal naprej. Tako nekak jaz dojemam tole situacijo.

Ampak to ni krizisce ampak vozni pas. Kako preckamo vozni pas? Se pri vas niste tega ucil?

Daedalus ::

Ampak to ni krizisce ampak vozni pas. Kako preckamo vozni pas? Se pri vas niste tega ucil?


Jaz sem omenjal zgled. V kolikor nisi ziher, pač počakaš. IMHO je to boljš, ko se pa zaganjat v potencialno nevarno situacijo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

joze67 ::

Daedalus je izjavil:


V križišče, ki ni prazno, ne smeš zapeljati. V grobem bi to pomenilo, da mora kolesar počakati na avto, da odpelje (= izprazni križišče) šele pol pa bi se lahko zapeljal naprej. Tako nekak jaz dojemam tole situacijo.

V križišče ne smeš zapeljati, če ni jasno, da boš lahko zapeljal tudi iz njega. V grobem bi to pomenilo, da avto ne sme zapeljati na vozni pas (kolesarske steze), če nima proste poti naprej.

dzinks63 ::


Ampak to ni krizisce ampak vozni pas.

V linkanem primeru je to pravo križišče in ne nek črni dovoz na cesto. In če kolesarja ni dovolj blizu, se pač postaviš na točko vidljivosti in zapustiš mesto takoj ko je možno. Sicer pa so te situacije popolnoma jasne, za še večjo preglednost, bi pa morale biti kolesarske poti v takšnih nepreglednih križiščih speljane bolj naokoli, da se lahko avtomobil brez problema zapelje na točko vidljivosti in da pri tem nebi oviral kolesarjev na njihovi stezi.

jype ::

dzinks63> In če kolesarja ni dovolj blizu, se pač postaviš na točko vidljivosti

Točka vidljivosti je pred prehodom za pešce, ker je zavijanje desno obvezno, na levi pa ni nobene ovire, ki bi zastirala pogled. Voznik je sredi križišča ustavil izključno zato, ker je v nasprotju s predpisi zavijal v napačno smer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

garamond ::

thramos je izjavil:

garamond je izjavil:

Naslednjič so lahko v videu označeni prekrški vseh udeležencev in ne samo motornih vozil.


Označeni so v skladu z nevarnostjo, ki jo predstavljajo.

Označeni so v skladu s subjektivnim pogledom kolesarja. Meni, recimo, se zdi najhujši prekršek zavijanje avtomobila čez polno črto, skorajda nepričakovano (ampak ne popolnoma) na levo.

Ampak en nepristranski pogled, ki naj bi upošteval vse vidike teže prekrška, je zakon in višina kazni za posamezni prekršek ter število kazenskih točk. Verjetno bi bil najbolj drag prekršek zavijanje [avtomobila] čez polno črto, ampak kolikor se spomnim, se tudi prekrški kolesarjev v videu denarno kaznujejo.

jype ::

garamond> se tudi prekrški kolesarjev v videu denarno kaznujejo.

Motiš se. Za kolesarje predpisi ne veljajo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

jype ::

garamond> Označeni so v skladu s subjektivnim pogledom kolesarja.

Označeni so glede na grožnjo, ki jo predstavljajo.

Očitno prvi voznik na posnetku razume razmerja v prometu in mu ne pade krona z glave, ko se umakne šibkejšim udeležencem, drugi je pa teslo.

garamond ::

jype je izjavil:

garamond> se tudi prekrški kolesarjev v videu denarno kaznujejo.

Motiš se. Za kolesarje predpisi ne veljajo.

Sem že nekajkrat prebral tole trditev in sem vedno mislil, da je ironija oziroma trolanje. Ali se motim? Mogoče bi razložil.

jype je izjavil:

garamond> Označeni so v skladu s subjektivnim pogledom kolesarja.

Označeni so glede na grožnjo, ki jo predstavljajo.

Očitno prvi voznik na posnetku razume razmerja v prometu in mu ne pade krona z glave, ko se umakne šibkejšim udeležencem, drugi je pa teslo.

Drugi voznik je seveda teslo (in to nevarno), ampak meni se zdi, da je še vedno največja grožnja zavijanje čez polno črto.

Ampak to je itak preveč subjektivno, tako ali tako pa sem napisal, da najbolj nepristranko težo prekrškov pokaže višina kazni in kazenskih točk. Kljub omejenosti zakona in predvsem kaznovanju zaradi denarnega priliva državi, ki ni nujno v sorazmerju s težo prekrška, je to še vedno boljše kot pa gledati samo na ozke interese posameznih udeležencev v prometu.

jype ::

garamond> Drugi voznik je seveda teslo (in to nevarno), ampak meni se zdi, da je še vedno največja grožnja zavijanje čez polno črto.

Absolutno, saj zato je primerno označena. Sem že zelo sunkovito zaviral na kolesarski stezi z nasprotne strani, ko je eden izmed mnogih preko črte zavil na bencinski servis.

garamond> Sem že nekajkrat prebral tole trditev in sem vedno mislil, da je ironija oziroma trolanje. Ali se motim? Mogoče bi razložil.

Policisti upravičeno zanemarjajo kaznovanje pešcev in kolesarjev. Včeraj sem mimo prikupne plavolase policistke na kolesu s kolegom peljal po enosmerni ulici v napačni smeri, pa se ji ni zdelo vredno niti ozreti za nama. Morda ker je pomlad, morda ker je bila utrujena, najverjetneje pa zato, ker kolesarji niso tisti, ki predstavljajo resnejšo nevarnost za druge udeležence.

Kolesarji tudi nikoli ne morejo računati na to, da jih bodo predpisi zaščitili pred komerkoli, zato je spoštovanje le-teh nesmiselno. Voziti se je treba tako, da nikoli nikomur nisi v napoto.



garamond> samo na ozke interese posameznih udeležencev v prometu.

Izogibanje poškodbam je izjemno širok interes vseh udeležencev v prometu in edina razlika med udeleženci v vozilih in tistimi zunaj njih je v tem, koga jeklena konstrukcija ščiti in komu streže po življenju (in zato je prav, da se predpise interpretira tako, da se od voznikov zahteva bistveno večjo odgovornost kot od pešcev in kolesarjev).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedOne ::

Ima kdo izkušnje z sobnimi kolesi, gledam neko poceni rešitev, zanima me na kaj je treba bit pozoren.

1. nujno vzemi rabljenega - js sm ga kupu za 50 in po letu in pol prodal za 20, ni neke hude zgube, gonil sem ga pa glih za vzorec
2. vzemi takega z magnetno zavoro - varianta s trakom slej ko prej rata hrupna
3. predno ga vzameš se nanj vsedi in ga poganjaj par minut - da vsi ležaji lepo tečejo in ni kakega škripanja ali nabijanja
4. vnaprej si razčisti da ni problem v kolesu ampak v glavi oz. psihi - gonit zunaj je včasih težko, v sobi pa ubija
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

gzibret ::

jure - omisli si zvonec. Pomaga.... In takšne mesečnike če ornk glasno pozvoniš lahko kar malo prestrašiš ;)
Vse je za neki dobr!

Okapi ::

predno ga vzameš se nanj vsedi in ga poganjaj par minut - da vsi ležaji lepo tečejo in ni kakega škripanja ali nabijanja
Tu je koristno vedeti, da se nekatere težave pojavijo, ko se mehanizem v kolesu dovolj segreje. Obvezno pa ga je treba preizkusit na vseh težavnostnih stopnjah.

vnaprej si razčisti da ni problem v kolesu ampak v glavi oz. psihi - gonit zunaj je včasih težko, v sobi pa ubija
Gledati v zid in gonit je res ubitačno, se pa da stvari popestrit. Med gonjenjem sobnega bicikla lahko recimo gledaš filme ali tv (in imaš dober občutek, da ne mečeš stran časa za gledanje nadaljevank;-). Lahko tudi bereš ali poslušaš avdio-knjige. Že za okoli 500 evrov dobiš sobna kolesa ali trenažerje, ki jih lahko priključiš na pc in se greš virtualni tour de france, vključno s klanci;-)

O.

jype ::

gzibret> jure - omisli si zvonec. Pomaga.... In takšne mesečnike če ornk glasno pozvoniš lahko kar malo prestrašiš ;)

Nočem strašit ljudi, ker potem skočijo pred avto.

Okapi> vključno s klanci;-)

Samo da s sobnim kolesom ne moreš simulirat tega, da gre kolo, če ga nehaš poganjat, kar lepo nazaj po klancu navzdol :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Okapi ::

Samo da s sobnim kolesom ne moreš simulirat tega, da gre kolo, če ga nehaš poganjat, kar lepo nazaj po klancu navzdol
Ja, to je res. Tudi klanci navzdol niso najbolje simulirani.;) Pa menjalnik je avtomatičen. Ampak je še vedno precej bolj zanimivo kot gledati v zid.;)

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

garamond ::

jype je izjavil:

garamond> Drugi voznik je seveda teslo (in to nevarno), ampak meni se zdi, da je še vedno največja grožnja zavijanje čez polno črto.

Absolutno, saj zato je primerno označena. Sem že zelo sunkovito zaviral na kolesarski stezi z nasprotne strani, ko je eden izmed mnogih preko črte zavil na bencinski servis.

No, jaz pa sem dobil občutek, da je največji greh tega voznika motornega vozila glede na video ta, da prisili kolesarje v zmanjšanje hitrosti. In glede da to, da potem po površinah izključno za pešče prehitiš kolesarja, ker pač pelje manj kot legalnih 50km/h, se mi je vse skupaj zazdelo dvolično in sem pač napisal komentar z opažanjem vseh vrst nelegalnosti -- čeprav zdravorazumsko gledano prekrški niso veliki.

jype je izjavil:


garamond> Sem že nekajkrat prebral tole trditev in sem vedno mislil, da je ironija oziroma trolanje. Ali se motim? Mogoče bi razložil.

Policisti upravičeno zanemarjajo kaznovanje pešcev in kolesarjev. Včeraj sem mimo prikupne plavolase policistke na kolesu s kolegom peljal po enosmerni ulici v napačni smeri, pa se ji ni zdelo vredno niti ozreti za nama. Morda ker je pomlad, morda ker je bila utrujena, najverjetneje pa zato, ker kolesarji niso tisti, ki predstavljajo resnejšo nevarnost za druge udeležence.

Kolesarji tudi nikoli ne morejo računati na to, da jih bodo predpisi zaščitili pred komerkoli, zato je spoštovanje le-teh nesmiselno. Voziti se je treba tako, da nikoli nikomur nisi v napoto.



garamond> samo na ozke interese posameznih udeležencev v prometu.

Izogibanje poškodbam je izjemno širok interes vseh udeležencev v prometu in edina razlika med udeleženci v vozilih in tistimi zunaj njih je v tem, koga jeklena konstrukcija ščiti in komu streže po življenju (in zato je prav, da se predpise interpretira tako, da se od voznikov zahteva bistveno večjo odgovornost kot od pešcev in kolesarjev).

V bistvu praviš, da predpisi veljajo z legalnega stališča, ampak jih organi zaradi različnih vzrokov ignorirajo.

No, mogoče jih kdaj ignorirajo, samo sem pa že nekajkrat slišal, da so bili pešči kaznovani, ker so šli čez cesto v bližini zebre in ne čez njo. Če jaz naredim ta prekršek ponavadi pogledam še za policiste.

Poleg tega je to, da kolesarji ne predstavljajo resnejše nevarnosti za ostale udeležence, res le na splošno. Lahko jo predstavljajo, posredno. Ravno v tej temi je nekdo napisal oseben primer, ko je kolesar povzročil poškodbo psa s posledico trka dveh avtomobilov. Kaj če bi se zaletela tako, da bi se resneje poškodovala?

Sicer pa zakon ni treba interpretirati na kakršenkoli nekomu prijazen način, ker že v osnovi predvideva največje kazni za voznike motornih vozil, čeprav je res, kot praviš, predpisi ne morejo zaščiti kolesarjev. Ne morejo zaščititi nikogar.

WarpedOne ::

Ampak je še vedno precej bolj zanimivo kot gledati v zid.

Seveda, problem je le da je umska aktivnost (= spremljanje dogajanja na zaslonu) praktično nemogoča med večjo težavnostjo gibanja.
Al zares goniš al pa dejansko dojemaš dogajanje na platnu in poslušaš povedano.
Men je uspelo dojemat prikazano na TV le na nizki intenzivnosti, na višji intenzivnosti so se ob vsakem bol zanimivem dogajanju noge ustavle. Leta pač :D

Zna bit pa stvar drugačna, če gledaš simulacijo pokrajine skozi katero naj bi gonil in se "film" premika skladno s hitrostjo vrtenja pedal.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Za kolesarje predpisi ne veljajo.


Mastne kazni tudi za kolesarje

Vsi kolesarji, ki ne upoštevajo cestnoprometnih predpisov, bodo morali kar pošteno izprazniti denarnico. Za vožnjo po kolesarski stezi v napačni smeri vam bo policist napisal kazen v višini 120 evrov.


V prvem polletju so bili kolesarji udeleženi v 135 nesrečah, v enakem obdobju lani v 180. V omenjenih prometnih nesrečah so trije kolesarji
umrli, 14 se jih je huje telesno poškodovalo, 92 se jih je lažje telesno poškodovalo, medtem ko jih jo je 18 odneslo brez poškodb. Kolesarji so bili v omenjenih prometnih nesrečah v 59 primerih
povzročitelji. Vzroki za prometne nesreče, ki so jih povzročili kolesarji, so bili v prvi vrsti nepravilna stran in smer vožnje, neprilagojena hitrost in neupoštevanje pravil o prednosti.


Če kolesar ne vozi po kolesarski stezi ali ob desnem robu vozišča, mu lahko policist napiše kazen v višini 80 evrov. Z enakim zneskom se kaznuje kolesarja, ki med vožnjo ne drži krmila ali se vozi vštric z drugimi, dvigne noge s pedala, vleče ali potiska druga vozila, prevaža predmete, ki ga ovirajo, nima luči ali pa vozi druge osebe – na kolesu je dovoljeno prevažati samo otroka, mlajšega od osem let, pa še to na posebnem pritrjenem sedežu. V primeru vožnje v nasprotno smer po kolesarski stezi so kolesarji kaznovani s 120 evri kazni, takšno kazen pa bodo plačali tudi tisti, ki bodo prevozili rumeno luč na semaforju ali prečkali prehod za pešce, ne da bi sestopili s kolesa. Za telefoniranje med kolesarjenjem, parkiranje kolesa, tako da ovira druge, in vožnjo v napačno smer v enosmerni ulici je določena kazen 40 evrov. Po zakonu o varnosti cestnega prometa bodo tisti, ki bodo na kolo sedli vinjeni, plačali od 180 do 950 evrov. Kazen je odvisna od stopnje opitosti.

Okapi ::

Men je uspelo dojemat prikazano na TV le na nizki intenzivnosti, na višji intenzivnosti so se ob vsakem bol zanimivem dogajanju noge ustavle. Leta pač :D
V bistvu niso leta kriva. Je namreč znano dejstvo, da vadba, če se koncentriraš na druge stvari, ni tako intenzivna. Ampak če nisi ravno vrhunski športnik, je še vedno bolje gonit na pol kot nič. Lahko tudi kombiniraš - četrt ure goniš na polno, v ostalem času pa zraven gledaš film.

Zna bit pa stvar drugačna, če gledaš simulacijo pokrajine skozi katero naj bi gonil in se "film" premika skladno s hitrostjo vrtenja pedal.
Tako je, poleg tega si lahko nastaviš "zajca".

O.

jype ::

garamond> No, jaz pa sem dobil občutek, da je največji greh tega voznika motornega vozila glede na video ta, da prisili kolesarje v zmanjšanje hitrosti.

Ja, saj je.

garamond> In glede da to, da potem po površinah izključno za pešče prehitiš kolesarja, ker pač pelje manj kot legalnih 50km/h, se mi je vse skupaj zazdelo dvolično in sem pač napisal komentar z opažanjem vseh vrst nelegalnosti -- čeprav zdravorazumsko gledano prekrški niso veliki.

Dvolično bi bilo, če bi po pločniku prehitel kolesarko po njeni desni _z avtomobilom_.

Okapi> Tako je, poleg tega si lahko nastaviš "zajca".

Pa v tisto napravo ki ti tenis žogice strelja natreseš vrečo mrtvega mrčesa nabranega izpod bližnje obcestne svetilke in si jo postaviš pred obraz :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

noraguta ::

Če smo že mel samoprispevk za kolesarsko stezo jih naj kolesarji tud uporabljajo. Sicer naj jim pa miličniki zaplenijo vozila ter primerno oglobijo in poberejo izpit za vse kategorije. Ker takšni niso za na cesto. Ravno tako kot tisti kateri parkirajo na kolesarskih stazah.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

bluefish ::

Sranje je, ker si taiste steze mnogokrat prisvojijo avtomobilisti ter pešci.

jype ::

noraguta> Če smo že mel samoprispevk za kolesarsko stezo jih naj kolesarji tud uporabljajo.

Če se z bagrom vozš, pol po kolesarski stezi niti ni tak problem.

noraguta ::

jype je izjavil:

noraguta> Če smo že mel samoprispevk za kolesarsko stezo jih naj kolesarji tud uporabljajo.

Če se z bagrom vozš, pol po kolesarski stezi niti ni tak problem.

Isti kot če se po cesti. Pa tud vemo kako se označi zadevo. Ampak "kolesarji" sploh nekoliko bolj "športni" se vozijo po cesti namesto po kolesarki. Brez spremstvA in RAZLOGA. Ti so problematični.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Mipe ::

Jim ne zamerim ob zadnjem srečanju s 15cm pločnikom, ki se je kar naenkrat pojavil na KOLESARSKI STEZI.

ahac ::

Ampak "kolesarji" sploh nekoliko bolj "športni" se vozijo po cesti namesto po kolesarki. Brez spremstvA in RAZLOGA.

No, ko se boš enkrat tudi sam spravil na kolo in na "kolesarsko stezo" boš zelo hitro ugotovil kaj so razlogi.
This post is awesome. I should get a medal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

gzibret ::

Ja, noraguta - vsedi se malo na kolo, pa boš hitro videl vso bedo slovenskih kolesarskih stez.
Vse je za neki dobr!
strani: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 41


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolesarja na kolesarski stezi

Oddelek: Na cesti
181373 (329) borut_p
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1338863 (934) šernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1178272 (3143) Lakotnik29
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
242012 (1269) Lakotnik29

Več podobnih tem