» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 41

Timurlenk ::

Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

WildChild ::

Čudno, da sta ti dovolila.
in da mood

Ziga Dolhar ::

Jst je izjavil:

jype:
>Kaj si pa ti mislil, da bo?

Kaj se zgodi, če ti nekdo poškoduje tvojo lastnino? Recimo, da bi en človek z kijem obtolkel avto. Ker nisem pravnik me zanima, kaj bi bilo na sodišču?

Kaj če je ta lastnina živa? Kot pes na povodcu?


Kazensko sodišče ti pove, da boš moral premoženjskopravni zahtevek (na povrnitev škode) moral uveljavljati v pravdi. (Torej, v civilnem postopku in ne kazenskem.)

Kazensko sodišče sicer sme (ne pa mora) odločati o povrnitvi škode, vendar le, če ugotavljanje višine škode ne predstavlja dodatnega bremena oziroma ne zavlačuje postopka. Tako kazenska sodišča brez problema ugodijo čistim premoženjskopravnim zahtevkom, npr. plačilo preživnine (pri kaznivem dejanju neplačevanja preživnine) ali plačilo računov za opravljene storitve (pri kaznivem dejanju goljufije, ko nekdo sklene z Mobitelom/Tušem/Simobilom pogodbo, pa potem ne plača niti prve položnice) - saj ti zahtevki sodišča dodatno ne obremenijo (razen 10 minut, ko je treba premoženjskopravni zahtevek kopipejstat v sodbo).

Ugotavljanje škode oziroma odškodnine za nepremoženjsko škodo je bistveno bolj komplicirano in se v pravdnih zadevah najprej ugotavlja temelj odškodninske odgovornosti (ali je storilec res odgovoren za dogodek, iz katerega je nastala škoda, in za škodo, ki je nastala v tem dogodku), nato pa še višina škode in odškodnine, ponavadi z izvedencem (kar postopek zavleče najmanj za 3 mesece).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

5er--> ::

jype ::

Mogoče je močne sorte, pa je tolk premočno zadegal, da so bicikli letel na drug konc evrope.

Hvala Žiga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

_IKE_ ::

jype je izjavil:

Mogoče je močne sorte, pa je tolk premočno zadegal, da so bicikli letel na drug konc evrope.
.


Ziher je dec bilder........

Jst ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Jst je izjavil:

jype:
>Kaj si pa ti mislil, da bo?

Kaj se zgodi, če ti nekdo poškoduje tvojo lastnino? Recimo, da bi en človek z kijem obtolkel avto. Ker nisem pravnik me zanima, kaj bi bilo na sodišču?

Kaj če je ta lastnina živa? Kot pes na povodcu?


Kazensko sodišče ti pove, da boš moral premoženjskopravni zahtevek (na povrnitev škode) moral uveljavljati v pravdi. (Torej, v civilnem postopku in ne kazenskem.)

Kazensko sodišče sicer sme (ne pa mora) odločati o povrnitvi škode, vendar le, če ugotavljanje višine škode ne predstavlja dodatnega bremena oziroma ne zavlačuje postopka. Tako kazenska sodišča brez problema ugodijo čistim premoženjskopravnim zahtevkom, npr. plačilo preživnine (pri kaznivem dejanju neplačevanja preživnine) ali plačilo računov za opravljene storitve (pri kaznivem dejanju goljufije, ko nekdo sklene z Mobitelom/Tušem/Simobilom pogodbo, pa potem ne plača niti prve položnice) - saj ti zahtevki sodišča dodatno ne obremenijo (razen 10 minut, ko je treba premoženjskopravni zahtevek kopipejstat v sodbo).

Ugotavljanje škode oziroma odškodnine za nepremoženjsko škodo je bistveno bolj komplicirano in se v pravdnih zadevah najprej ugotavlja temelj odškodninske odgovornosti (ali je storilec res odgovoren za dogodek, iz katerega je nastala škoda, in za škodo, ki je nastala v tem dogodku), nato pa še višina škode in odškodnine, ponavadi z izvedencem (kar postopek zavleče najmanj za 3 mesece).



Kolega je z novim avtom vedno parkiral nasproti moje hiše, na makedamu. Tam, na drugi strani, pa živi ena stara mama, ki mu je stresla en ajmar peska po avtu. No, v glavnem, na sodišču so jo oglobili plus morala je plačati kolegu nek znesek, da je dal avto na novo pobarvati. Why?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Truga ::

Jst je izjavil:

Kolega je z novim avtom ... Why?

Zato.

Mesar ::

Kako ima to vezo?
To Quattro or not to Quattro?

Ziga Dolhar ::

Jst: Ker se je kazensko sodišče odločilo (in odloči se lahko tako ali drugače), da bo oz. je samo ugotavljalo višino škode. Predvidevam, da je v tvojem primeru isto sodišče (hkrati, v istem postopku) izreklo kazen in naložilo povrnitev škode.

Ker je šlo za premoženjsko škodo (in ne nepremoženjsko!, razen če je tip utrpel duševne bolečine zaradi zmanjšanih življenjskih aktivnosti, ali strah zaradi porajsane karoserije), ki jo je praviloma precej enostavneje ugotoviti kot nepremoženjsko.

Še enkrat - kazensko sodišče se lahko odloči, ali bo samo ugotavljalo višino škode in odločalo o premoženjskopravnem zahtevku, ali pa bo stranko napotilo k matičnemu - civilnemu sodišču.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

ttommy ::

Skolesom sem naredil v manj kot dveh mesecih 700km. Prejšnjo nedeljo sem šel na Kope ( 15 kilometrov vzpona). Me je tako matralo.. Kakšni nasveti za prihodnjič? Sem moral večkrat s kolesa in ga malo porival zraven, ter dvakrat počival. Kondicije imam sicer dovolj- 45 kilometrov po ravnem (no ne čisto ravnem- po Mislinjski dolini) zmeraj prekolesarim brez postanka.
Gamer

jype ::

ttommy> 45 kilometrov po ravnem (no ne čisto ravnem- po Mislinjski dolini) zmeraj prekolesarim brez postanka.

:)

Po ravnem greš brez postanka lahko tudi 500, pa ti ne bo hudega :)

Verjetno bi ti pomagalo, če bi imel merilec srčnega utripa, da bi te opozoril in se ne bi izčrpal. Ko nekaj časa tako kolesariš po hribih spoznaš svoje sposobnosti in potem voziš tako, da lahko vse prevoziš (in ne voziš prehitro, potem pa omagaš).

dolenc ::

Pač več moraš kolesarit, ni druge, boš čez čas pogruntal kaj rabiš.

Jaz se tega držim. Začet moraš sicer z veliko obrati ampak v lahkotnem tempu, da telo pogrunta kaj se ti greš. Če štartaš preveč na polno boš na sredi hriba že čisto fertik. Nasploh se držiš visokih obratov in lahkega poganjanja, da ostaneš nekak v optimalnem območju za kurit glikogen. Zaloge filaš nekaj dni pred tem, še posebej večer pred vzponom, tako da ni nujno da se pred furco nabutaš s hrano, ker ti ne bo nič pomagalo. Bo pa če se nabutaš prejšni dan :). Maš tud "pravilni" obrat, če nimaš spd pedal tako, da pedalo povlečeš še nazaj(spodaj)+naprej(na vrhu)(ampak če nisi rutiniran hitro pozabiš na to in spet samo pritiskaš). Piješ dovolj ampak ne preveč, par požirkov na vsake 10min je čisto dovolj. Če bi se rad ustavil se dej, da ti malo pulz pade, noben ti ne bo na vrhu hriba čestital ker si ga zvozil brez postanka, boš pa vesel da si na vrhu itd... Za sproti hrano, nadomeščat moraš sol ki jo izgubiš s potenjem, nekaj energije, če se te pa kaki krči lotevajo pa pomaga magnezij(šumeča tabletka ftw).

Ampak to je teorija.. praksa so pa noge, zato moraš pa več kolesarit :D

jype ::

Če se te krči lotevajo pretiravaš in pomaga predvsem masaža in počitek.

stock ::

Pa raztezanje vsakič po treningu..

kitewing ::

dolenc je izjavil:

Pač več moraš kolesarit, ni druge, boš čez čas pogruntal kaj rabiš.

Jaz se tega držim. Začet moraš sicer z veliko obrati ampak v lahkotnem tempu, da telo pogrunta kaj se ti greš. Če štartaš preveč na polno boš na sredi hriba že čisto fertik. Nasploh se držiš visokih obratov in lahkega poganjanja, da ostaneš nekak v optimalnem območju za kurit glikogen. Zaloge filaš nekaj dni pred tem, še posebej večer pred vzponom, tako da ni nujno da se pred furco nabutaš s hrano, ker ti ne bo nič pomagalo. Bo pa če se nabutaš prejšni dan :). Maš tud "pravilni" obrat, če nimaš spd pedal tako, da pedalo povlečeš še nazaj(spodaj)+naprej(na vrhu)(ampak če nisi rutiniran hitro pozabiš na to in spet samo pritiskaš). Piješ dovolj ampak ne preveč, par požirkov na vsake 10min je čisto dovolj. Če bi se rad ustavil se dej, da ti malo pulz pade, noben ti ne bo na vrhu hriba čestital ker si ga zvozil brez postanka, boš pa vesel da si na vrhu itd... Za sproti hrano, nadomeščat moraš sol ki jo izgubiš s potenjem, nekaj energije, če se te pa kaki krči lotevajo pa pomaga magnezij(šumeča tabletka ftw).

Ampak to je teorija.. praksa so pa noge, zato moraš pa več kolesarit :D


Tale tvoja teorija je malo pomankljiva.... trening je malce bolj kompleksna zadeva in butanje s hrano ni na mestu.
Klanec res začneš z lahkotnejšim tempom v območju 3 in proti koncu vzpona lahko pospešiš v območje 4. V območju 3 kuriš 50% maščob in 50% oglikovih hidratov. V višjih območjih kuriš več hidratov, ki pa jih nimaš neomejeno in na daljših turah lahko nastane problem.

Zone 3: Lactate Threshold
Also known as: Intensive Endurance
Intensity: Moderate Plus
% Lactate Threshold: 92%-95%
% VO2 Max: 76%-80%
% Max Heart Rate: 76%-80%
RPE Scale: 13-14

Zone 4: VO2 Max Intervals
Also known as: Anaerobic Threshold, Race/Pace
Intensity: Race/Pace
% Lactate Threshold: 96%-100%
% VO2 Max: 81%-90%
% Max Heart Rate: 81%-90%
RPE Scale: 15-16

Hrana?
Potrebuješ kvalitetne oglikove hidrate (nap. polnozrnati makaroni). Izogibaj se enostavnih oglikovih hidratov, te lahko uživaš le med naporom in takoj po naporu.

Pijača in hrana :
Na porabljenih 1000kCal bi moral popiti 1 bidon isotonične pijače. Telo lahko v eni uri nadomesti 300kcal porabljene energije in toliko je lahko tudi tvoj vnos.

Počitek:
Del vsakega treninga je tudi počitek. Brez počitka nazaduješ in postaneš pretreniran. Za obnovo glikogena potrebuje telo 48ur.

700Km?
V 60dneh po ravnini ni veliko. 15km vzpona ni ravno malo, pa če tudi ni strm (ne poznam tvoje poti). Treniraj na manjših vzponih in 1x na teden naredi intervalni trening.

Teža?
Pri vožni po ravnini je pomembna aerodinamika, pri vožnji v hrib pa teža kolesa in kolesarja. S 10kg kolesom gre mnogo hitreje v klanec kot s 14kg kolesom.

jype ::

To je lepa teorija za vrhunske športnike, v resnici je pa ogromno odvisno od kondicije jeter, mišic in vsega ostalega. Če si dan prej požrl svinjski zrezek, bo vse skupaj bistveno slabše kot če si se basal samo s škrobom, recimo. Pitje alkohola tudi za več dni močno upočasni sposobnost hitre tvorbe glikogena iz maščobnih zalog.

kitewing> Za obnovo glikogena potrebuje telo 48ur.

Ah, daj no. To je tako zelo odvisno od prehrane, da res ne moreš kar vreči ven cifre.

kitewing> S 10kg kolesom gre mnogo hitreje v klanec kot s 14kg kolesom.

Kakšna je šele razlika med 110kg kolesarjem in 80kg kolesarjem! :)

kitewing ::

jype je izjavil:

To je lepa teorija za vrhunske športnike, v resnici je pa ogromno odvisno od kondicije jeter, mišic in vsega ostalega. Če si dan prej požrl svinjski zrezek, bo vse skupaj bistveno slabše kot če si se basal samo s škrobom, recimo. Pitje alkohola tudi za več dni močno upočasni sposobnost hitre tvorbe glikogena iz maščobnih zalog.

kitewing> Za obnovo glikogena potrebuje telo 48ur.

Ah, daj no. To je tako zelo odvisno od prehrane, da res ne moreš kar vreči ven cifre.

kitewing> S 10kg kolesom gre mnogo hitreje v klanec kot s 14kg kolesom.

Kakšna je šele razlika med 110kg kolesarjem in 80kg kolesarjem! :)

Čas za obnovo glikogena je podan na podlagi raziskav in ni izmišljena cifra.
Kakšna je razlika med kolesarjema, pa verjamem, da točno veš kakšna je.

tedl33 ::

jype je izjavil:

Če se te krči lotevajo pretiravaš in pomaga predvsem masaža in počitek.


Premalo si pil

jype ::

kitewing> Čas za obnovo glikogena je podan na podlagi raziskav in ni izmišljena cifra.

Ja, super, ampak moja jetra niso enako velika in učinkovita kot tvoja.

kitewing> Kakšna je razlika med kolesarjema, pa verjamem, da točno veš kakšna je.

Jasno, ker sem že oboje bil :)

kitewing ::

Ni potrebno, da se glikogen obnovi 100% in zato je praviloma dovolj en dan počitka. Še dobr... kdo bi pa lahko čakal dalj časa.

jype ::

Predvsem se moraš naučiti prepoznavati znake pomanjkanja glikogena (bolečine v nogah so različne in specifične za različna stanja), pa ko enkrat zmoreš preseči prag endorfinskega šoka je zelo pomembno tudi prepoznavati previsok srčni utrip, ker takrat bistveno slabše občutiš bolečine v mišicah, ko se začnejo bolečine v prsih je pa lahko že precej hudo (se mi je enkrat zgodilo, ko sem idiot rinil v hrib s polnim želodcem).

Daedalus ::

Kondicije imam sicer dovolj- 45 kilometrov po ravnem (no ne čisto ravnem- po Mislinjski dolini) zmeraj prekolesarim brez postanka.


Po ravnem se je đabe pelat. Konkreten klanec je že druga kategorija. Konkreten klanec po hosti pa je spet čisto druga kategorija.

Če se te krči lotevajo pretiravaš in pomaga predvsem masaža in počitek.


Pa Donat in/ali banane, da se z magnezijem nazaj nafilaš. Drugače te bo vedno bolj "zategovalo".
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ttommy ::

Ali se je s kakim full dobrim kolesom precej lažje peljati v klanec, kot pa z 9 let starim aluminijastim?
Gamer

jype ::

Odvisno.

Če gre za 15+ kilsko gorsko kolo, potem se je s sodobno karbonsko specjalko ki tehta manj kot 8 kil v asfaltiran klanec precej lažje peljat.

ttommy ::

Ja, moj je težak 16.1 z vso opremo. Zanima me zaradi prenosov- kaj so res pri 2k€ gorskih kolesov tako dobri prenosi, da se sploh na namatraš v hud klanec? To mi je rekel sodelavec, ki se je peljal s sosedovim najjačim (karbonskim) gorcem v nek hrib (pa sodelavec kadi in sploh ne športa) in je rekel da se sploh ni utrudil. A res? Jaz pa, ko sem nehal kadit, pa vozim kolo kot nor se full( no, včeraj sem imel pas in uro za merjenje utripa in sem imel večino poti tam nekje 87% in 157 utripov) zmatram pri vožnji na Kope.....
Gamer

Daedalus ::

Nekdo naklada. V spodoben breg, se boš vedno matral. Je pa definicija spodobnega brega odvisna od onega za krmilom. Pri meni se začne, ko visim/se nagnem čez krmilo, da ne gre hudič pri vzponu na zadnje kolo>:D In tam ni več posebej luštno...

Pa kot ex kadilec ti lahko povem, da je prva sezona vedno zajebana, ker pač štartaš iz nule. Tak da se ne preveč obremenjevat, lepo goni bicikl, pa bo že sčasoma boljš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ttommy ::

No, jaz sem bil v mladosti res kolesar. Od 12- 14 leta sem sodeloval na maratonih okrog Pohorja, Vzponih na Vršič. Pa še enih parih dirkah ko se ne spomnim. Takrat mi ni bil problem gonit na Vršič iz Kranjske Gore. Sedaj po 26-ih letih neaktivnosti in nezdravega življenja so pa vzponi še kar problem. Se pa zdaj, ko sem nehal kadit počutim res precej bolje. Počasi bo že.....
Gamer

Okapi ::

včeraj sem imel pas in uro za merjenje utripa in sem imel večino poti tam nekje 87% in 157 utripov) zmatram pri vožnji na Kope.....
Saj to se lahko tudi po ravnem, če dovolj hitro goniš.;)

Kar se pa teže kolesa tiče, sem menda že enkrat napisal - če goniš v klance zaradi kondicije, boš svoj cilj s težjim biciklom celo prej dosegel. Če bi pa rad na vrh prišel s čim manj napora in/ali čim hitreje, pa je seveda treba investirati v čim lažje in boljše kolo (ali pa iti z avtom:-).

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

kitewing ::

ttommy je izjavil:

Ali se je s kakim full dobrim kolesom precej lažje peljati v klanec, kot pa z 9 let starim aluminijastim?

V klanec gre precej lažje, če je kolo lažje. "Novejša" gorska kolesa imajo 27 ali 30 prestavi in imajo malo lažje prenose, ki omogočajo vzpon v res hude klance, vendar je brez dobre kondicije vse zaman. Če boš imel moč v nogah tudi visokih prenosov ne boš potreboval.

googleg1 ::

Po mojem mnenju je precej bolj kot teža kolesa važen okvir kolesa. Velikost okvirja, pozicija sedeža (da ne bolijo kolena in hrbet). Takoj naslednja stvar so pa prestave. Z dvoredno specialko (pa tut če je lažja od 8kg) moreš bit kr treniran, če se želiš vozit navpik v kšen resen klanec. Po drugi strani pa je gorsko kolo, tudi starejše izdelave, lahko težje od 15kg, pa gre v klanec kot za šalo zgolj zaradi prestavnega razmerja.

Pa še mogoče osebna preferenca: vedno izbirajte nižje prenose (višjo kadenco, hitrejše poganjanje pedal). Kolena manj trpijo, pa še hitreje gre (kot je dokazal armstrong leta 2005 na touru pri prvem kronometru, ne bom videa linku :) ). Po ravnem imam kadenco okoli 90, v hrib je pa odvisno od naklona samo nikoli pod 50.

kitewing ::

googleg1 je izjavil:

Po mojem mnenju je precej bolj kot teža kolesa važen okvir kolesa. Velikost okvirja, pozicija sedeža (da ne bolijo kolena in hrbet). Takoj naslednja stvar so pa prestave. Z dvoredno specialko (pa tut če je lažja od 8kg) moreš bit kr treniran, če se želiš vozit navpik v kšen resen klanec. Po drugi strani pa je gorsko kolo, tudi starejše izdelave, lahko težje od 15kg, pa gre v klanec kot za šalo zgolj zaradi prestavnega razmerja.

Pa še mogoče osebna preferenca: vedno izbirajte nižje prenose (višjo kadenco, hitrejše poganjanje pedal). Kolena manj trpijo, pa še hitreje gre (kot je dokazal armstrong leta 2005 na touru pri prvem kronometru, ne bom videa linku :) ). Po ravnem imam kadenco okoli 90, v hrib je pa odvisno od naklona samo nikoli pod 50.

Zelo je pomembna teža kolesa posebej še teža gibajočih delov na kolesu. Prestavna razmerja se prilagajajo glede na teren(pravilom pri specialki nimaš samo ene kasete). Več o vplivu teže telesa, ali kolesa na klanec si lahko prebereš na: http://www.kavas-miran.com/blog/53-vpli...

PS: Višja kadenca = manjši izkoristek

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

martincek1 ::

Zanimivo, jaz pa vedno poizkušam s čimvečjo prestavo v klanec. :)

stock ::

Mislim da je svoje čase Armstrong vozil celo z kadenco 110, kar je nenormalno visoko. In seveda ostali kolesarji niso mogli sledit. So pa to profesionalci in če ti furaš 90 svaka čast! Za amaterske kolesarje je bolj pomembno da se prilagajajo svojim zmožnostim, visoka kadenca zna marsikaterega kolesarja pošteno izmučit. Sam vozim bolj na moč im mi že 80 obratov dela preglavice. Odvisno je od strukture kolesarja vitkim kolesarjem z suhimi nogami bolj odgovarja višja kadenca medtem ko tistim z močnejšimi nogami bolj odgovarja poganjat počasneje.

googleg1 ::

@kitewing mogoče sem se napačno izrazil. Teža kolesa je pomembna. Ampak če te nekdo vpraša s kakšnim kolesom bo lažje vozil v hrib. Odgovor ne bo specialka, kljub temu da je lažja. In na daljših vzponih se še kako pozna drža na kolesu, ki je tudi bolj udobna na gorskem kolesu.

Višja kadenca ima manjši izkoristek mogoče iz mehaničnega vidika (več trenja), vendar kar se tiče pa telesa, pa dvomim da ima slabši izkoristek pri več vrtljajih. Drugače se pa strinjam s stock glede strukture kolesarja. Sam imam bolj tanke noge in mi višja kadenca verjetno tudi zaradi tega bolj ustreza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: googleg1 ()

jype ::



Eni znajo vozit, drugi pa ne.

RockyS ::

Zapeljal je v točko preglednosti...

jype ::

Ja pa jade.

Na sredini ceste ni točka preglednosti.

bluefish ::

Kje pa je?

jype ::

Če zavijaš tja, kamor predpisuje prometna signalizacija, potem že daleč pred križiščem. Se s posnetka lepo vidi, da je voznikova leva stran popolnoma pregledna.

Ker je teslo očitno ignoriralo prometno signalizacijo je moralo najprej parkirati na prehodu za pešce in kolesarski stezi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

ttommy ::

jype- a ti nimaš izpita za avto? Mislim, ti malo preveč pljuvaš po avtomobilistih. Bodi malo bolj strpen do drugih. Po drugi strani se mi pa zdi, da ti malo preveč noriš s svojo specialko po mestu. Še čudež, da še nisi na urgenci pristal. Tvoja vožnja s kolesom po mestu mimo avtobusnih postajališč in čez križišča so (vsaj zame) enakovredna enemu, ki vozi z avtom po avtocesti 220+ km/h.
Gamer

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ttommy ()

RockyS ::

Voznik avtomobila je ravnal pravilno.

Sicer je ustavljanje na prehodu/stezi res prekršek ampak ne v tem primeru. Voznik je zapeljal na prehod/stezo zaradi točke preglednosti, saj mu oba kolesarja (btw, beli kolesar je v prekršku! zakaj ga nisi označil za idiota?), iz namenjenega prostora(pred prehodom) zakrivata pogled na cesto kamor je zavijal.

PacificBlue ::

ja jype je tako mal trolast glede prometa:) pa dobr vsak ma svoje veselje.
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

D3m ::

Svojih pa ja ne bo označil za idiote. :D
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

stock ::

Hah, niti točka preglednosti niti oba kolesarja nist vzrok da bi bil on prav postavljen.. Voznik avtomobila je v prekršku. Primer je enak kot bi se uključeval v dvopasovnico na drugi pas, kaj prvega najprej zapreš da se prerineš do tja kamor hočeš ti it? xD

flipflop ::

Najprej mora bit kolesarska frej, preden zapelješ do točke vidljivosti.

jype ::

RockyS> btw, beli kolesar je v prekršku! zakaj ga nisi označil za idiota?

V nobenem prekršku ni. Za kolesarje predpisi ne veljajo, ker če bi, bi moral drugi voznik storiti tako, kot je storil prvi voznik.

Če bi po kolesarski pridrvel šlepar, bi se to nedvomno tudi zgodilo.

ttommy> jype- a ti nimaš izpita za avto? Mislim, ti malo preveč pljuvaš po avtomobilistih.

Ne, niti malo preveč ne. Avtomobilisti upravljajo z nevarnimi napravami in vsako leto pobijejo več kot sto ljudi, življenja pa uničijo še nekajkrat večji množici.

ttommy> Po drugi strani se mi pa zdi, da ti malo preveč noriš s svojo specialko po mestu. Še čudež, da še nisi na urgenci pristal.

Včasih sem se s kripo vozil po predpisih in sem bil večkrat na urgenci, potem sem pa ugotovil, da je primarni razlog za poškodbe upoštevanje prometnih predpisov. Odkar sem se sprijaznil s tem, da so vsi okoli mene slepi, gluhi in duševno zaostali še nisem imel težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

RockyS ::

Beli kolesar vozi po pločniku, ki je namenjen pešcem in ne kolesarjem, zato je v prekršku.

RockyS ::

Tudi stara mama upravlja nevarno napravo. In?

Aja, ti maš dvojna merila :)

jype ::

RockyS> Beli kolesar vozi po pločniku, ki je namenjen pešcem in ne kolesarjem, zato je v prekršku.

Tam vozi zato, ker gre za barvno slepo staro mamo.

Voznik črnega vozila je parkiral na površini za pešce, ker očitno ne loči črnega asfalta od bele barve in torej vsekakor ni medicinsko izpraven za upravljanje tako nevarne naprave. Ta torej je v prekršku.

RockyS> Tudi stara mama upravlja nevarno napravo.

Ja? Nisem opazil, da bi bilo kolo opredeljeno kot nevarna stvar (motorna vozila praviloma so, kadar obratujejo).

RockyS> Aja, ti maš dvojna merila :)

Zgolj nisem retardiranec, ki smatra da dvotonsko jekleno vozilo, ki voznika zelo dobro ščiti pred okolico, hkrati pa zaradi svoje neobvladljivosti in hitrosti predstavlja veliko nevarnost za to isto okolico, ustreza petnajstkilogramskemu biciklu, ki ne zagotavlja nikakršne zaščite pred okolico in okolice tudi ne ogroža nič bolj kot pešec, ki teče po pločniku z glinenim lončkom v katerem raste vrtnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
strani: 1 ... 13 14 15 16 17 ... 41


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolesarja na kolesarski stezi

Oddelek: Na cesti
182098 (1054) borut_p
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13312784 (4855) ĹĄernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11719314 (14185) Lakotnik29
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
243869 (3126) Lakotnik29

Več podobnih tem