» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
««
34 / 41
»»

bluefish ::

Samo pri takem pozabi na vožnjo v klanec. Da se, vendar z muko.

STU-III ::

bluefish je izjavil:

Samo pri takem pozabi na vožnjo v klanec. Da se, vendar z muko.


Ja, ker ima še zadaj feder, pa še dolg hod imajo amortizerji in ublažijo vsako poganjanje.

Oz. skoraj "izničijo" poganjanje.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

K0K0 ::

Z nizkim zicom nimaš nobene moči pa še kolena si boš uničil. Za klanec in ravnino mora bit iztegnjen! Pred spustom pa ga spustiš da imaš več maneverskega prostora za korenine...
Sicer pa si poglej spodnji link:
http://www.ketna.net/?id=54

p.s.
Če ima kolo več kot 19" ga pelji nazaj.

STU-III ::

Misliš velikost gume ali kaj s temi colami? Ker 19" bi bilo za gumo precej malo.
Line secured.

GamerBoy ::

velikost okvirja misli
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

STU-III ::

Aja, to pa ne vem na pamet, kje pa lahko izmerim? Ta zgornja štanga bo v redu?
Line secured.

googleg1 ::

Ne igraj se s prenizkim sedežem. Tako kot je že Koko omenil si lahko, če boš začel bolj resno kolesarit, kaj hitro kolena uničiš. Samo za po hosti navzdol si ga spusti. Drugače pa tko kot so že rekli: na pedalo peto pa nogo stegnit. Ob previsokem sedežu se pa hitro pojavi bolečina na drugi strani kolena (v pregibu) - če se boš slučajno igral s sedežem.

K0K0 ::

Ponavadi ti v trgovini razložijo, katero velikost potrebuješ. Nekje na okvirju (ponavadi na cevi pod sedežem) je oznaka velikosti. Lahko je XS,S,M... ali 42,44,49...

Aston_11 ::

Če ne pa zmeriš okvir - od sredine osi pa do sredine namišljenega spoja vseh treh cevi (zgoraj).

STU-III ::

Jao, pravkar sem prišel z mlajšim bratom iz Lj s kolesom, tako da mi zdajle okvirji res ne hodijo na pamet. ;((

Upam, da se do zjutraj že kaj skuliram. Namreč zgrešila sva en ovinek in sva peljala nekaj 100m po napačni strani ceste (sicer je tam bila kolesarska steza ampak vseeno). Eden nama je celo potrobil, z besedami ne morem opisat, kako sem jezen, da sva zgrešila tisti ovinek. ;((

To je bilo na avtocesti Trzin-Črnuče ;(( :))
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Sriple Tix ::

:)

mr1two ::

@STU-III

Če hočeš kolesarit kar se da udobno in učinkovito si
-najprej nastavi sedež (ni ga bolj smešnega, kot videt nekoga, ki sopiha in ima nepravilno nastavljen sedež)
-nafilaj gume na 4-4.5 bar, kot tudi grejo te brez problema.

Po tem bi mogu pelat po ravnem med 27 in 30 kmh. Gume RaceKing so hitre, jaz jo uporabljam od zadaj(spredaj mam Schwable Noby-Nic for teh grip) in stvarca leti.

Če uporabljaš kolo bolj kot ne po asvaltu, ti predlagam da nabaviš ene gladke gume(manj se obrabljajo, manj je hrupa, bolj tečejo).

Za velikost okvirja se ne sekiraj, ker kolo že imaš, furaj torej s takim kot je. V mislih pa imej, da se da tudi malo prevelik/premajhen okvir furat brez muke- uporabiš le daljšo/krajšo fajfo in sedež premakneš nazaj/naprej. Ob nakupu novega pa obstajajo tabele, kaj je pravo za kakšno višino.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

STU-III ::

Aja, sem zdaj dvignil zic in je mogoče malo lažje gonit, rit me pa neprimerno hitreje začne žulit in bolet.. ;((
Line secured.

mr1two ::

Dns je pa spet po dolgem času MTB pel. Za začetek(konec?) tedna sm šel mal okrog Ljubljane. Za pot ob žici sm porabu cca 1:15, pr tem da sm se še neki vmes obračal, ker sem zgrešil smer :D.

mtb ftw :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

STU-III ::

Oh, mogoče si bom vzel čas in vam razložil mojo današnjo peklensko turo po hribih in dolinah... Ko pridem k sebi...

PS: skoraj bi me pobralo...
Line secured.

ttommy ::

No, pa le razloži, ko prideš k sebi.
Nekaj me zanima- pri vožnji iz službe domov imam srečo, da mi veter vedno močno piha v prsa in tako imam cca 32 minut srčni utrip tam od 75% do 86%. Še enkrat vprašanje- do koliko % je pametno gonit, da si ne delam škodo? Ali je bolše brez merjenja utripa po občutku?
Gamer

jype ::

ttommy> Še enkrat vprašanje- do koliko % je pametno gonit, da si ne delam škodo?

Kaj bi pa rad dosegel?

ttommy> Ali je bolše brez merjenja utripa po občutku?

Jaz utrip samo beležim, nikoli med kolesarjenjem ne gledam, kakšen je.

Double_J ::

Fantje, to je čezinčez dovolj za vas...;)

http://www.rtvslo.si/tureavanture/s-kol...
Dve šivanki...

jype ::

McAjvar ::

Double_J je izjavil:

Fantje, to je čezinčez dovolj za vas...;)

http://www.rtvslo.si/tureavanture/s-kol...

Fino, hvala. Lih nekaj takega sem iskal. A je se kaksna podobna tura v okolici Ljubljane, recimo do ene 20, 30 km v eno smer ali do nekih 60 km krozne relacije? Pomembna zahteva pa je, da je cim manj avtomobilskega prometa. Kaksna kolesarska steza ali neprometna cesta s cim manj klanci bi bilo idealno. Sem si namrec kupil en bicikel, pa sem se malo nestabilen na njem in bi rad v miru par kilometrov nabral, za prakso.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

GamerBoy ::

ttommy je izjavil:

No, pa le razloži, ko prideš k sebi.
Nekaj me zanima- pri vožnji iz službe domov imam srečo, da mi veter vedno močno piha v prsa in tako imam cca 32 minut srčni utrip tam od 75% do 86%. Še enkrat vprašanje- do koliko % je pametno gonit, da si ne delam škodo? Ali je bolše brez merjenja utripa po občutku?


Zadnjič grem v en klanc na Leskovec in mi en idiot kamionar prigoni nasproti in mi je tako zapihal, da sem se dobesedno ustavil in lovil na noge :))

Sicer pa je tudi moj utrip v klanec 80-85% , čeprav ni to optimalno(kar se razmerja tiče) za kurjenje kalorij ampak še vedno pokuriš na tak način največ. Sicer pa tudi tako nimam neke izbire v klanc pri 105 kilah (samo peš pridem pod 80%) :=)
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GamerBoy ()

Mipe ::

jype je izjavil:


Kako je voziti po švicarskem siru?

kitewing ::

GamerBoy je izjavil:

ttommy je izjavil:

No, pa le razloži, ko prideš k sebi.
Nekaj me zanima- pri vožnji iz službe domov imam srečo, da mi veter vedno močno piha v prsa in tako imam cca 32 minut srčni utrip tam od 75% do 86%. Še enkrat vprašanje- do koliko % je pametno gonit, da si ne delam škodo? Ali je bolše brez merjenja utripa po občutku?


Zadnjič grem v en klanc na Leskovec in mi en idiot kamionar prigoni nasproti in mi je tako zapihal, da sem se dobesedno ustavil in lovil na noge :))

Sicer pa je tudi moj utrip v klanec 80-85% , čeprav ni to optimalno(kar se razmerja tiče) za kurjenje kalorij ampak še vedno pokuriš na tak način največ. Sicer pa tudi tako nimam neke izbire v klanc pri 105 kilah (samo peš pridem pod 80%) :=)


Anaerobni prag je približno na 90% max.srčnega utripa. Na tem pragu bi moral zdržat 60min. Najprej se ogrej potem pa kar goni... Zdravniki priporočajo, da greš vsaj 1x na teden v anaerobno območje.

mr1two ::

Če te nikjer ne stiska, se počutiš dobro in ti švicanje ni problem, sam poganjaj pedala.
Zase vem(moj hr max naj bi bil 185), da če v klanec ne furam na 162+-3 (30 ali več minut), pol nekaj ni čisto vredu z mano(I have to pick up the pace). V 170+ grem le redko, ko je želja res velika in običajno za manj časa. Čez 180 pridem mogoče enkrat na furo, za par sekund. Ravnine so običajno 150-160, povprečje pa med 145 in 155(odvisno od trase, dneva, trajanja...).

Od kar sem začel kolesarit nisem bistveno odstopal od tega, pa mi zaenkrat odgovarja, tako da če nimaš problemov s svojim kardiovaskularnim sistemom, le šopaj na teh 75-86%.
Obstajajo pa točno določeni treningi za kolesarje(ali športnike na splošno), ki se jih bom v prihodnosti verjetno malo poslužil, ker moj način verjetno ni optimalen.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

jype ::

Mipe> Kako je voziti po švicarskem siru?

Nisem opazil posebnosti. Kar se mene tiče isto kot po bohinjskem.

kitewing> Na tem pragu bi moral zdržat 60min.

Ne ga lomt, no. Na tem pragu zdržiš ene 3 minute, pol je pa treba začet pit elektrolite, žret gele in dodajat eritrocite. Tolk se terajo vrhunski športniki, ki jih potem infarkt v štiridesetih.

Vajenc ::

V klanc imaš komot 90% max. utripa, klanc pa tudi komot traja eno uro.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

kitewing ::

Jype mal menjaš zadeve... Preberi si kaj je anaerobni prag, da boš razumel. Na vsaki kolesarski dirki, ali na maratonu imam povprečni pulz na anaerobnem pragu tudi 2h, če je treba.

JohanP ::

kitewing je izjavil:


Anaerobni prag je približno na 90% max.srčnega utripa. Na tem pragu bi moral zdržat 60min. Najprej se ogrej potem pa kar goni... Zdravniki priporočajo, da greš vsaj 1x na teden v anaerobno območje.


AnP na 90% ali višje imajo vrhunski športniki. Tedensko aktivni rekreativci imajo AnP območje nekje med 70%-80%, medtem ko tisti s povečano telesno težo, ki se ne rekreirajo še precej nižje.

Rekreativci in začetniki - Ne se zafrkavat z 1 urnim ali daljšim gonjenjem na 90%, ker si delate škodo na dolgi rok (povečano srce, poraba kompleksnih maščob okoli srca, ki se zelo počasi obnovijo, ...) Saj niste na tekmi mone!
Je že res, da visok AnP prag pomeni višjo fizično zdržljivost, vendar je tja potrebno priti počasi in s pametjo, ne pa zaletavo v prvi hrib. Ogrevanje (po ravnini) na 45%-55% in sčasom do 65% naj traja vsaj 45 minut, skoki preko 90% naj se dogajajo po preteku ene ure vadbe in ne za več kot minuto. Na ta način si boste dvignili prag (kondicijo) na zdrav način. Izberite si vožnje, ki se začnejo z ravnino za ogrevanje in končajo s klancem, na koncu pa spet iztek po ravnini do doma.

Ljubljana je prepredena z raznimi makadami in potmi, ki omogočajo prehod skozi razne dele mesta z minimalno asfalta oziroma prometa.
Naprimer MTB varianta na Jakoba: iz Črnuč , čez Savlje in polje do Stegen, Šentvid, Gunclje, Dvor, do gasilskega v Stanežičah, potem pa en kratek sočen gozdni klanček s spustom v Bormes, pred Babnim dolom desno gor na Dobje, variatna Jeterbenk, nad Topolom / pod Katarino na Jakoba. Nazaj pa na Toško, Jajčkova :)

jype ::

kitewing> Jype mal menjaš zadeve... Preberi si kaj je anaerobni prag, da boš razumel. Na vsaki kolesarski dirki, ali na maratonu imam povprečni pulz na anaerobnem pragu tudi 2h, če je treba.

Ne, jih ne - ti svetuješ neumnosti.

STU-III ::

No, pa bom razložil to mojo nespametno turo z MTB-jem. Najprej sem spil nekaj vode in 0.5l Isostar-ja in se malo razmigal pa to. Potem sem se brez vode ali bilokatere pijače podal na pot. Šel sem po strmi cesti na Mengeško kočo, od kjer sem nadaljeval pot proti Dobenu/Rašici, ko sem po nekaj km gozdne poti prišel do razcepa za Dobeno in Rašico, sem se odločil, da grem na Rašico, ki je višja. Na Rašico sem šel po grebenski poti polni skal in korenin, nakar naletim na zelo lepo urejene gozdne poti (pridni gozdarčki):

(se opravičujem za zanič slike, roke so se mi od izčrpanosti preveč tresle)

(ja, tukaj na teh slikah naj bi potekale poti)















No, na eni od teh slik je le "razgled" slikan, ne zanemarjene poti.

BTW, mogoče kdo ve, katera goba je tole:



Tole luknjo so celo zaščitili:



No, potem sem kaki 2 uri lutal po gozdu in iskal, kje je sploh pot, potem sem se nazadnje vrnil tja, kjer sem že bil in in se odločil "zdaj grem pa samo še dol, preden se še izgubim". Pravzaprav sem se sploh prvič vozil po teh poteh.

Pa sem prišel na enkrat kar do ene makedamske ceste, ki je bila označena, da vodi na Rašico, pa sem si rekel, no pa bom po tej cesti poskusil, saj ta pa ne more kar izginiti. In na koncu sem se spet vozil po blatnih grebenih poteh, polnih korenin in skal, katere je bilo na določenih delih nemogoče prevoziti, saj me je nonstop metalo na zadnjo gumo + zdrsavale so gume. Po ponovno nekaj km teh poti sem le prišel do rašice in moram reči, da se je splačalo:





















































No, potem se spustim dol iz rašice v upanju, da pridem nazaj do Mengeške koče. Tako močno me še ni premetavalo, pot je bila res nevarna in za*ebana (jaz pa brez čelade), ene parkrat sem skoraj odletel, nakar se mi je guma dobesedno zataknila globoko med skale in sem lepo odletel čez balanco. Odlomil se mi je sprednji odsevnik, padec ni bil hud, zato sem se pobral in se spustil naprej. Še nekajkrat bi skoraj odletel/se odpeljal po blatu, potem pa sem nenadoma ugotovil, da vozim po downhill progi, ko sem opazil dve skakalnici ob strani poti. Seveda si nisem mogel kaj, da nebi zapeljal čez njih. Ko sem prišel dol, je bila cesta precej strma, šel sem v trenutku okoli 60km/h brez poganjanja. Potem se vozim nekaj km v upanju, da bom naletel na kakšno tablo za mengeš ampak je ni bilo. Bil se že čisto izsušen, komaj sem še lahko pogoltnil in dihal, tako suha usta sem imel, potem vzamem telefon in pogledam na GPS in vidim, da grem v čisto napačno smer in, da je še kakih 15km do doma, baterija na telefonu pa na 0%. V tem trenutku sem dobil občutek, da bom mogoče umrl, da bom samo omahnil sredi ceste, ko me je zagrabila panika, je bilo še huje. Obrnil sem in upal, da se vrnem živ. Naletim na gospo, ki dela na polju in jo vprašam, če ima slučajno kaj vode, ker je nisem vzel s sabo in odvrne, da ne, je pa imela nek grenak sirup ali nekaj takega v manjši steklenici. Dovolila je hvala bogu, da sem spil vse. Malo sva se pogovorila in sem ji povedal, iz kje sem, pa je rekla, da sem dober, da sem se čez hribe tako daleč pripeljal. Potem mi je pokazala smer in sem šel. Zavil sem malo prekmalu in to sem tudi posumil, zato sem za pot vprašal še gospo na invalidskem vozičku, ki sem jo dohitel. Rekla je, da ne bom po tisti poti nikoli prišel v Mengeš in sem si rekel samo "jaoooo", potem me je usmerila enako, kot prejšnja gospa in končno sem našel tablo za mengeš. Peljal sem se še nekaj km, nakar sem končno prišel na znano področje. Nato sem si močno oddahnil in se pripeljal domov, k sreči sem prišel po kar precej krajši poti.

Tako, da okoli 30km v veliki večini čez strme hribe in potem nazaj, pa brez vode in nazadnje brez telefona ter čelade za po downhill poteh itd., mislim, da nisem pameten, pa vi?

Še nikoli nisem toliko prevozil čez hribe, pa treba je vedeti, da sem praktično ves čas gonil navzgor in poti so bile odštekano neugodne za normalno vožnjo. Upam, da se mi kaj takega ne zgodi nikoli več...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

Aja, pa sprva sem mislil, da grem samo na Mengeško kočo in potem nazaj dol, to neumno idejo sem dobil šele kasneje. Pa še za Rašico sem mislil, da bom hitro nazaj, pa so se stvari extremno zapletle...
Line secured.

Okapi ::

Tako, da okoli 30km
:)) Opisal pa si dogodivščino, kot bi se peljal najmanj 150 km.

O.

STU-III ::

Gospod okapi, saj v hrib JE ravno tako, kot bi se peljal najmanj 150km. Poleg tega si mogoče površno prebral, da nisem imel niti vode, niti zaščite za po downhill progi, in vse to z MTB-jem. 30km ti prevozim z zavezanimi očmi po ravni cesti, tako da ne primerjaj tega z nedolžno vožnjo s specialko po cesti. S 30km se sploh NEBI hvalil, če nebi teh 30km naredil v hribih čez skale in korenine. Ne vem, kako si predstavljaš to, ampak tale proga še zdaleč ni bila lahka, sploh brez pijače ne. Lahko pa se dobiva in greva oba skupaj, pa da te vidimo. Ne pozabi vzeti bicikla z debelimi gumami, lahko pa vzameš čelado, da si ne razbiješ glave na poti navzdol. Aja, pred tem lahko popiješ pol litra pijače, zalog za s sabo ne bo.

Sicer pa razumem, kako se ti je takole režati izza tipkovnice. BTW, od Mengša do centra Lj in nazaj imam cca 40km, pa jih prevozim za šalo tudi v najhujši vročini brez pijače, pa ne bom tako izčrpan, kot sem bil za teh 30km v senci čez hribe. Treba je razlikovati med ravno površino in hribom. Naprimer do večje Tuš trgovine imam okoli 2km. Ponavadi tja pridem v cca. 5min in zmatran nisem popolnoma nič, če pa grem na Mengeško kočo, ki ima cca 800m ceste do vrha, pa sem izčrpan ko konj, peljem se pa do vrha kakih 15min s postanki seveda, ker je preprosto prestrmo da bi konstantno gonil. Ne vem no, vozi v strm hrib 2km, pa vozi po ravnem 2km, pa boš videl, kaj opaziš. Še 100 let stara gospa z lahkoto prepelje 30km po ravnem.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Mipe ::

No, vsekakor si boljši kolesar kot fotograf.

ttommy ::

Mislim, da se malo preveč igraš, da greš brez vode na tako naporno vožnjo. Jaz pri vzponu na Kope popijem 1.5 litra tekočine. Pa je 19 kilometrov vzpona po asfaltni cesti.
Gamer

GamerBoy ::

Kam pa grete scat ?!? Mene tudi na 3 urnih turah ponavadi ne prime,ker švicam, ampak če prej pijem me včasih že po pol ure(če ni za začetku nekega norega tempa), pa na srečo mam tle pri vzponih hosto naokrog :P Zdaj da grem pa nekam po ravnici delat 80km z 5 litri vode pa še prej ponavadi natankam vase vsaj liter nevem no :P Drugače a obstaja kakšen mega bidon in nosilec, tak da bi vsaj 3-4 litre vode spravil gor (da ne bi bilo treba nahrbtnika)

Kaj potem ni vredu za zdravje, da imam 75-85 % max utripa v klanc ?
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

jype ::

Spovedničar> Kaj potem ni vredu za zdravje, da imam 75-85 % max utripa v klanc ?

Čist OK je.

Če greš na 90% in tam vztrajaš, zna bit pa precej slabo, če nisi do tega prišel tako, da si podaljševal intervale od slabe minute naprej, vsaj kakšnega pol leta.

STU-III ::

Mipe je izjavil:

No, vsekakor si boljši kolesar kot fotograf.


Bi se strinjal, že tako imam tremor rok in ob takih naporih se mi še bolj tresejo roke, tako da slike res niso dobre sploh, ker sem imel samo telefon s sabo.
Line secured.

STU-III ::

ttommy je izjavil:

Mislim, da se malo preveč igraš, da greš brez vode na tako naporno vožnjo. Jaz pri vzponu na Kope popijem 1.5 litra tekočine. Pa je 19 kilometrov vzpona po asfaltni cesti.


Ja, nisem še nosilca za bidon pritrdil gor, pa na začetku sploh nisem vedel, da bom šel tako daleč. Če bi bila ta razdalja po ravnini, nebi bil problem ampak v klanec je pa čisto druga zgodba. Drugače pa, če mi nebi tista gospa dala za piti, bi verjetno kmalu omagal.
Line secured.

kitewing ::

jype je izjavil:

kitewing> Jype mal menjaš zadeve... Preberi si kaj je anaerobni prag, da boš razumel. Na vsaki kolesarski dirki, ali na maratonu imam povprečni pulz na anaerobnem pragu tudi 2h, če je treba.

Ne, jih ne - ti svetuješ neumnosti.


Mal si preberi, da ne boš na pamet govoril: http://home.trainingpeaks.com/articles/... v

JohanP je izjavil:

kitewing je izjavil:


Anaerobni prag je približno na 90% max.srčnega utripa. Na tem pragu bi moral zdržat 60min. Najprej se ogrej potem pa kar goni... Zdravniki priporočajo, da greš vsaj 1x na teden v anaerobno območje.


AnP na 90% ali višje imajo vrhunski športniki. Tedensko aktivni rekreativci imajo AnP območje nekje med 70%-80%, medtem ko tisti s povečano telesno težo, ki se ne rekreirajo še precej nižje.

Rekreativci in začetniki - Ne se zafrkavat z 1 urnim ali daljšim gonjenjem na 90%, ker si delate škodo na dolgi rok (povečano srce, poraba kompleksnih maščob okoli srca, ki se zelo počasi obnovijo, ...) Saj niste na tekmi mone!
Je že res, da visok AnP prag pomeni višjo fizično zdržljivost, vendar je tja potrebno priti počasi in s pametjo, ne pa zaletavo v prvi hrib. Ogrevanje (po ravnini) na 45%-55% in sčasom do 65% naj traja vsaj 45 minut, skoki preko 90% naj se dogajajo po preteku ene ure vadbe in ne za več kot minuto. Na ta način si boste dvignili prag (kondicijo) na zdrav način. Izberite si vožnje, ki se začnejo z ravnino za ogrevanje in končajo s klancem, na koncu pa spet iztek po ravnini do doma.

Ljubljana je prepredena z raznimi makadami in potmi, ki omogočajo prehod skozi razne dele mesta z minimalno asfalta oziroma prometa.
Naprimer MTB varianta na Jakoba: iz Črnuč , čez Savlje in polje do Stegen, Šentvid, Gunclje, Dvor, do gasilskega v Stanežičah, potem pa en kratek sočen gozdni klanček s spustom v Bormes, pred Babnim dolom desno gor na Dobje, variatna Jeterbenk, nad Topolom / pod Katarino na Jakoba. Nazaj pa na Toško, Jajčkova :)


Med 70-80% je območje vzdržlivosti in ne anp : http://home.trainingpeaks.com/articles/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

kitewing ::

STU-III je izjavil:

Gospod okapi, saj v hrib JE ravno tako, kot bi se peljal najmanj 150km. Poleg tega si mogoče površno prebral, da nisem imel niti vode, niti zaščite za po downhill progi, in vse to z MTB-jem. 30km ti prevozim z zavezanimi očmi po ravni cesti, tako da ne primerjaj tega z nedolžno vožnjo s specialko po cesti. S 30km se sploh NEBI hvalil, če nebi teh 30km naredil v hribih čez skale in korenine. Ne vem, kako si predstavljaš to, ampak tale proga še zdaleč ni bila lahka, sploh brez pijače ne. Lahko pa se dobiva in greva oba skupaj, pa da te vidimo. Ne pozabi vzeti bicikla z debelimi gumami, lahko pa vzameš čelado, da si ne razbiješ glave na poti navzdol. Aja, pred tem lahko popiješ pol litra pijače, zalog za s sabo ne bo.

Sicer pa razumem, kako se ti je takole režati izza tipkovnice. BTW, od Mengša do centra Lj in nazaj imam cca 40km, pa jih prevozim za šalo tudi v najhujši vročini brez pijače, pa ne bom tako izčrpan, kot sem bil za teh 30km v senci čez hribe. Treba je razlikovati med ravno površino in hribom. Naprimer do večje Tuš trgovine imam okoli 2km. Ponavadi tja pridem v cca. 5min in zmatran nisem popolnoma nič, če pa grem na Mengeško kočo, ki ima cca 800m ceste do vrha, pa sem izčrpan ko konj, peljem se pa do vrha kakih 15min s postanki seveda, ker je preprosto prestrmo da bi konstantno gonil. Ne vem no, vozi v strm hrib 2km, pa vozi po ravnem 2km, pa boš videl, kaj opaziš. Še 100 let stara gospa z lahkoto prepelje 30km po ravnem.


Po tej poti sem šel že večkrat in je čist ok. Ne vozi se po takih poteh z neprimernim kolesom in NE brez čelade. To da te je pretreslo je posledica tega, da si bil preveč trd na kolesu (verjetno te je bilo strah).

googleg1 ::

@STU-III najbrž greš po drugi poti, ampak vseeno en benchmark: http://www.endomondo.com/workouts/20953...

Je pa vzpon na Mengeško kočo za specialko kr mal prestrm. Prvič po kšnem letu se mi je zgodilo, da sem moral dat v prvo.

jype ::

kitewing> Mal si preberi, da ne boš na pamet govoril

Skratka, kljub temu da veš, da svetuješ neumnosti in poleg prilepiš še link, ki potrjuje moje besede, še vseeno vztrajaš na svojem stališču? A se ne reče temu trolanje?

kitewing> Med 70-80% je območje vzdržlivosti in ne anp : http://home.trainingpeaks.com/articles/...

Ne, to _ni res_.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kitewing ::

Potem pa razloži v razpredelnici http://home.trainingpeaks.com/articles/... kaj je območje 2 in kaj je območje 4.

mr1two ::

@STU III
Ti še kar ne verjameš, da je dobro imet kaj s sabo ane. Ko boš prvič vleku kolo, ko boš gumo predrl, boš spet opeval, kak junak si, ker si ga nosu domov(al boš pa klical naj te pridejo iskat)? Ali je tu še drug pogled, ki situacijo lahko oceni na drugačen način...
Recimo, da vzameš pijačo s sabo, da ne izdihneš. Pa pumpo in krpe. To bi blo recimo pametno.

Če greš v hribe, rabiš pijačo in kaj sladkega. Če greš na kolo tudi ni slabo imet obojega s sabo. Če se že odpraviš rekreirat, se na to tudi pripravi. Da se zgolj usedeš na sedež in pričneš poganjat je premalo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

GamerBoy ::

Heh za krpat zadeve nimam zraven, mam pa tlefon in grem ob primerni uri, da je kdo doma :D

Danes se vozim po makadamu v klanc, pa naredi en orng pufff, podobno kot ko predreš balon samo bolj globko, sem pol minute čekiral gume ves presenečen da so cele, potem pa vidim odprt shaker za pijačo, je čep izstrelilo, ker sem mel notri vodo+ multivitamin tableto :))
Ne maraš potuhnjencev in dvoličnežev ?
Potem podpiši:
www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavcitev-cerkve

JohanP ::

kitewing je izjavil:


Med 70-80% je območje vzdržlivosti in ne anp : http://home.trainingpeaks.com/articles/...


Stari chill out (preberi si kaj piše v tvojem linku, ne samo tabelce čitat)- to je hudo približna tabelca za obsedence s športom ne pa za tedenske rekreativce in začetnike, še najmanj pa za nekoga, ki se bori s preveč kilogrami in se je komaj spravil k športu. Poanta treninga je dvig kondicije (AnP praga) ne pa dirka na polno. Za nekoga z malo ali brez kondicije so AnP in ostale vrednosti sprva precej nižje, z vadbo pa se prag dviga.
Najbolj pogosta zmota vseh začetnikov in večine tedenskih rekreativcev je, da bodo z bolj intenzivno vadbo hitreje napredovali (dvigali kondicijo + zgubljali kile hkrati). Rezultat tega prenaprezanja brez kvalitetnega ogrevanja je sicer dvig kondicije vendar na račun povečanja volumna srca, ter visoka dovzetnost za poškodbe, ki se ponavadi najprej pozna v obrabi kolenčnega hrustanca in zategovanja križnih kolenskih vezi zaradi pretreniranih zunanjih stegenskih mišic. Padanje teže ponavadi precej zaostaja ali pa se telesni volumen še poveča na račun razvoja mišic. To je kruta realnost - žalostno je, da se precej folka zaveda določenih (ne vseh napak), vendar jih po tem ko se vsedejo na kolo gladko pozabijo in takoj na začetku (brez ogrevanja) vklopijo race mode.
Ne bom sicer trdil - ampak zdi se da jo to tudi tvoj problem.

Tudi za večino pro športnikov velja pravilo dolgoročnega treninga cca 20bmp pod AnP, torej v strogo aerobnem območju z minimalnimi posegi v laktatno območje.

STU-III ::

kitewing je izjavil:

STU-III je izjavil:

Gospod okapi, saj v hrib JE ravno tako, kot bi se peljal najmanj 150km. Poleg tega si mogoče površno prebral, da nisem imel niti vode, niti zaščite za po downhill progi, in vse to z MTB-jem. 30km ti prevozim z zavezanimi očmi po ravni cesti, tako da ne primerjaj tega z nedolžno vožnjo s specialko po cesti. S 30km se sploh NEBI hvalil, če nebi teh 30km naredil v hribih čez skale in korenine. Ne vem, kako si predstavljaš to, ampak tale proga še zdaleč ni bila lahka, sploh brez pijače ne. Lahko pa se dobiva in greva oba skupaj, pa da te vidimo. Ne pozabi vzeti bicikla z debelimi gumami, lahko pa vzameš čelado, da si ne razbiješ glave na poti navzdol. Aja, pred tem lahko popiješ pol litra pijače, zalog za s sabo ne bo.

Sicer pa razumem, kako se ti je takole režati izza tipkovnice. BTW, od Mengša do centra Lj in nazaj imam cca 40km, pa jih prevozim za šalo tudi v najhujši vročini brez pijače, pa ne bom tako izčrpan, kot sem bil za teh 30km v senci čez hribe. Treba je razlikovati med ravno površino in hribom. Naprimer do večje Tuš trgovine imam okoli 2km. Ponavadi tja pridem v cca. 5min in zmatran nisem popolnoma nič, če pa grem na Mengeško kočo, ki ima cca 800m ceste do vrha, pa sem izčrpan ko konj, peljem se pa do vrha kakih 15min s postanki seveda, ker je preprosto prestrmo da bi konstantno gonil. Ne vem no, vozi v strm hrib 2km, pa vozi po ravnem 2km, pa boš videl, kaj opaziš. Še 100 let stara gospa z lahkoto prepelje 30km po ravnem.


Po tej poti sem šel že večkrat in je čist ok. Ne vozi se po takih poteh z neprimernim kolesom in NE brez čelade. To da te je pretreslo je posledica tega, da si bil preveč trd na kolesu (verjetno te je bilo strah).


Po tisti poti se že mogoče šel (na Rašico?) ampak takrat, ko si šel ti je bila verjetno še urejena ane? Pa verjetno še celo nisi šel po grebenski poti, ki je posebej označena, je pa ta grebenska pot neprimerno bolj zaje*ana, kot tista, kjer se večinoma po makedamski cesti pelješ. Kolo JE primerno. Čelade žal nimam ;) Grem bolj tako adrenalinsko brez čelade - vratolomno ali kako bi se temu reklo... Ni me pretreslo temveč TRESLO, ko sem šel po grebenski poti dol, ki ima polno skal in pol metra višinske razlike med skalami. Če nisi prebral, mi je nenadoma sprednja guma padla čisto pregloboko, spredaj pa jo je blokirala še velika skala in tako sem se lepo postavil na sprednjo gumo in odletel čez balanco. Tako, da še bolj poudarim, kakšna pot je bila tam. Trd na kolesu nisem bil, ker ko voziš čez take skale, ni šans, da si trd, ker nebi dolgo ostal na biciklu. Z nogami sem moral amortizirati kolikor je le šlo, pa še vseeno sem na enem delu poti odletel. Strah me ni bilo, saj se nisem prvič peljal čez take poti, priznam pa, da je bila ta pot do zdaj najbolj nevarna, kar sem jih prevozil. (pa drugače je več poti tja gor - varne in manj varne, pa tudi nevarne.) Poleg tega nisem bil samo na rašici temveč sem šel tudi čez dobeno, na koncu pa pripeljal ven v Selu, Vesci in Vojskem, tam nekje. Bil sem pa tudi na Mengeški koči, ki je mačji kašelj proti vzponu in spustu iz rašice. Skratka, na Rašico se da priti tudi po dosti bolj ugodni in varni poti. Slike poti, ki pa sem jih prilepil, pa itak dokazujejo svoje - nemarno stanje tam. Ampak to je bila pot po kateri sem šel jaz. Ne morem garantirati, da bodo vse poti zanemarjene...
Line secured.

STU-III ::

mr1two je izjavil:

@STU III
Ti še kar ne verjameš, da je dobro imet kaj s sabo ane. Ko boš prvič vleku kolo, ko boš gumo predrl, boš spet opeval, kak junak si, ker si ga nosu domov(al boš pa klical naj te pridejo iskat)? Ali je tu še drug pogled, ki situacijo lahko oceni na drugačen način...
Recimo, da vzameš pijačo s sabo, da ne izdihneš. Pa pumpo in krpe. To bi blo recimo pametno.

Če greš v hribe, rabiš pijačo in kaj sladkega. Če greš na kolo tudi ni slabo imet obojega s sabo. Če se že odpraviš rekreirat, se na to tudi pripravi. Da se zgolj usedeš na sedež in pričneš poganjat je premalo.


Pa še kako verjamem ampak preprosto nimam še na biciklu držala za bidon, ga bom danes dal (iz enega starejšega bicikla, ki ga imam doma). Kolo sem pa vlekel že neštetokrat, že na starem kolesu, ki sem ga imel, je bil običaj, da kar za šalo pokajo gume, pa pri tem novem tudi. Na koncu vedno ugotovim, da imam kakšen žebelj v gumi, pač imamo tukaj očitno ljudi, ki ne marajo kolesarjev. Če te pa že ravno zanima, pa lahko povem, da se mi je tudi že zgodilo, da sem nesel kolo čez gmajno ampak mi ni počila guma v gmajni temveč na asfaltu, ko sem imel bolj prazno gumo, pa sem priletel v visok pločnik, pa šele kasneje ugotovil, da spušča... Če bi hotel pumpo jemati s sabo, bi rabil ruzak, kar je še dodatna ovira... Pa nebi rabil samo pumpe, rabil bi po možnosti še kaj orodja... Da ne govorim o poškodovanem plašču, ki ga pa sploh ne moreš kar zakrpati. Pa še pumpo bi moral nabavit, saj imam samo kompresor :))

Jah, tako na krajše proge pa drugače ni problem brez vsega iti, recimo na Mengeško kočo. Me pa malo skrbi, ko se hitro vozim dol iz Mengeške koče, da mi nebi plašč počil ali pa zračnica. Je že kdo imel kakšno izkušnjo s tem? So sploh kakšne možnosti za preživetje?
Line secured.

ttommy ::

Jaz imam majhno pumpo nameščeno spredaj, kjer bi naj bil odsevnik. Orodje imam vse zadaj za sedežem v torbici. Notri imam tudi komplet za zaflikat zračnico + eno novo zračnico. Noter imam tudi mošnjiček z 10€. Dva nosilca za bidone. Se pravi komplet za brezskrbno vožnjo. Orodje sem do zdaj enkrat uporabil pri spustu s Kop, ko mi je zadnja zavora čisto popustila- sem se hitro zaustavil in popravil. Predrto gumo sem pa imel v dveh letih samo enkrat, pa še to mi je spustila doma- je bila sponka zarita noter.
Gamer
««
34 / 41
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14222070 (14897) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22551843 (45132) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50960581 (53771) jype

Več podobnih tem