Forum » Loža » NFC nalepka za na avto
NFC nalepka za na avto
dronyx ::
Danes sem na enem seminarju slišal naravnost genialno idejo in sicer da bi uvedli ponovno nalepke za na avto, ki bi imele vgrajeno podporo za NFC (Near field communication).
Zadeva pa zares izpade genialno v povezavi z mestnim redarstvom. Si predstavljate, da mestni redar hodi naokrog s prenosnim terminalom in samo prisloni terminal na nalepko napačno parkiranega avtomobila in stisne gumb tiskaj položnico?
Mestni redar v Ljubljani je že tako eden izmed poklicev v državi z daleč največjo dodano vrednostjo, s to inovacijo pa bi se njihova učinkovitost še bistveno večja.
Zadeva pa zares izpade genialno v povezavi z mestnim redarstvom. Si predstavljate, da mestni redar hodi naokrog s prenosnim terminalom in samo prisloni terminal na nalepko napačno parkiranega avtomobila in stisne gumb tiskaj položnico?
Mestni redar v Ljubljani je že tako eden izmed poklicev v državi z daleč največjo dodano vrednostjo, s to inovacijo pa bi se njihova učinkovitost še bistveno večja.
- spremenil: dronyx ()
SkIDiver ::
Ne se hecat no. Za odstranitev lisic ti računajo 50€ Njihova urna postavka je precej dobra IMHO. Verjetno si ne želiš, da bi bila še boljša
dronyx ::
Še bolj dobičkonosne so lisice ponoči med 22:00 in 06:00 ter ob nedeljah oz. dela prostih dnevih, ko je tarifa 100€.
Se mi pa zdi, da bi se dalo iz mestnega redarstva iztisniti še nekoliko več, če bi se malo bolje organizirali. NFC nalepke so en korak v to smer, drugi pa plačilo po učinku, tako da ima redar konkretno nekaj od tega, če zaviha rokave.
Da dajo mene za šefa mestnega redarstva in mi pustijo proste roke...jao...
Se mi pa zdi, da bi se dalo iz mestnega redarstva iztisniti še nekoliko več, če bi se malo bolje organizirali. NFC nalepke so en korak v to smer, drugi pa plačilo po učinku, tako da ima redar konkretno nekaj od tega, če zaviha rokave.
Da dajo mene za šefa mestnega redarstva in mi pustijo proste roke...jao...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
In kaj bi bilo? 1 teden bil vesel potem bi se pa naveličal.
Dokler kura nosi zlata jajca se je ne bi naveličal. Bi pa plačal redarje po učinku. Če mi nek redar mesečno prinese v blagajno recimo 30 kilo € mu jaz brez zadržkov k plači dam 1 kilo € bruto dodatka, podobno kot so plačani akviziterji in zavarovalniški zastopniki.
SkIDiver ::
onyx ne bi raje stimuliral tistega, ki bi ti dal večjo dodano vrednost s svojim znanjem in izkušnjam?
dronyx ::
onyx ne bi raje stimuliral tistega, ki bi ti dal večjo dodano vrednost s svojim znanjem in izkušnjam?
Bom naredil preprost izračun:
30 redarjev
3 milijone € pobranih kazni
--------------------------
100.000 € letno na zaposlenega (povprečna izobrazba verjetno ni kaj več kot srednja šola)
Že to je zelo dober rezultat, ki pa bo ga jaz v prvem letu na čelu mestnega redarstva povečal vsaj za 30%, ker vidim v njihovem delu še precej rezerve. In prosim naštejte mi slovenske firme, kjer na zaposlenega letno ustvarijo za 100.000 € prihodkov?
SkIDiver ::
Firme ti za referenco ne morem podati, ker se ne ukvarjam s tovrstnimi podatki. Verjamem, da jih ni veliko.
Iz mojega vidika pozabljaš dva koncepta. Jemlješ iz žaklja v katerega je potem vprašljivo koliko boš dal nazaj vanj (no tega dela sicer še nisi povedal). V nedogled ne gre, ker se žakel izprazne - v teoriji, če ga ne polniš nazaj.
Drugi je pa ta, da je prvotni namen redarstva zagotavljanje reda in varnosti v prometu in ne ustvarjanje dobička kot recimo je cilj nekega podjetja.
Deloma se strinjam z delom o optimizaciji njihovega dela. Stimulacija pa se mi zdi napačen pristop iz vidika kvalitete njihovega dela.
Jaz menim, da je boljše stimulirati področja dela kjer je potencial v razvoju, inovacijah, itd...
Iz mojega vidika pozabljaš dva koncepta. Jemlješ iz žaklja v katerega je potem vprašljivo koliko boš dal nazaj vanj (no tega dela sicer še nisi povedal). V nedogled ne gre, ker se žakel izprazne - v teoriji, če ga ne polniš nazaj.
Drugi je pa ta, da je prvotni namen redarstva zagotavljanje reda in varnosti v prometu in ne ustvarjanje dobička kot recimo je cilj nekega podjetja.
Deloma se strinjam z delom o optimizaciji njihovega dela. Stimulacija pa se mi zdi napačen pristop iz vidika kvalitete njihovega dela.
Jaz menim, da je boljše stimulirati področja dela kjer je potencial v razvoju, inovacijah, itd...
dronyx ::
Iz mojega vidika pozabljaš dva koncepta. Jemlješ iz žaklja v katerega je potem vprašljivo koliko boš dal nazaj vanj (no tega dela sicer še nisi povedal). V nedogled ne gre, ker se žakel izprazne - v teoriji, če ga ne polniš nazaj.
Drugi je pa ta, da je prvotni namen redarstva zagotavljanje reda in varnosti v prometu in ne ustvarjanje dobička kot recimo je cilj nekega podjetja.
Deloma se strinjam z delom o optimizaciji njihovega dela. Stimulacija pa se mi zdi napačen pristop iz vidika kvalitete njihovega dela.
Redarstvo nič ne daje nazaj, ampak samo jemlje iz naših žepov. Je pa res, da s svojo aktivnostjo ne smejo pretiravat, sicer je učinek lahko tudi nasproten.
V letnem poročilu za 2011 (ki mimogrede izgleda kot letno poročilo kakšne večje banke in ne redarstva) bi opozoril na graf 7, ki kaže drastično zmanjšanje izmerjenih prekoračitev z radarjem v 2011 glede na 2010.
Na začetku, ko ljudje še niso poznali mestnih radarjev in njihovih običajnih lokacij ter redarstvo ni pošiljalo položnic zaradi "tehničnih težav", so se vozili tudi 30 km/h čez omejitev mimo teh Škod Roomster. Danes je zadeva poznana in ljudje instinktivno zavirajo že ko od daleč zagledajo tak avto. To je lep primer tega, da s pretiravanjem biznis lahko naglo pade tudi "prekrškovnim organom".
Na drugi strani se da pri pobiranju glob za napačno parkiranje mirno povečati "storitve" redarstva tudi za 300%, pa bodo še vedno zaparkirani vsi pločniki, ker pač preprosto parkiranih prostorov v mestu za tako število avtomobilov ni na voljo. Da bi se pojavil negativen učinek represije, bi morali na dan oglobiti vsaj 30% vseh nepravilno parkiranih, to pa je praktično nemogoče brez da se kadrovsko okrepijo za nekaj sto ljudi.
Kar se tiče namena redarstva so nekaj politične floskule, drugo pa kruta realnost. Na grafu 9 letnega poročila se lepo vidi, da na področju javnega reda in miru redarstvo praktično obravnava samo primere nedostojnega vedenja do njih sami, vse ostalo pa je statistično zanemarljivo.
Eden izmed glavnih ciljev redarstva je prihodek od glob in mislim da imajo letvico postavljeno trenutno nekje na 5 milijonov € letno. Po moji oceni večino denarja poberejo od kazni za napačno parkiranje in prekoračitve hitrosti, pri čemer graf 8 lepo pokaže, da je kar 66 % prekoračitev v mejah do 10 km/h, več kot 30 km/h pa samo 0,39% iz česar sklepam, da prekoračitve hitrosti v Ljubljani niso ravno najbolj akutni problem.
Je pa Janez Janša pred volitvami obljubil, da bom njegova vlada znižala višino kazni za manjše prekrške in če je mislila resno, bi to lahko storila zelo hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
SkIDiver ::
Povečevati storitev globljenja napačno parkiranih vozil ob pomankanju parkirnih prostorov in slabi javni transportni infrastrukturi znižuje kvaliteto mesta.
dzinks63 ::
Tole je siciljanski bisnis. Parkirnih mest ni dovolj za vse parkirane avtomobile, hkrati pa se globi napačno parkirane. Če bi bilo parkirnih mest dovolj, oziroma še malo za rezervo, potem bi lahko pazili kje se parkira in naj prekrškar pošteno plača kazen. To kar je sedaj, je pa cinični posmeh direktno v obraz.
win64 ::
@SklDiver: Si mogoče pomislil, da povečanje prometa v mestu ni rešitev. Da so vsi tej ukrepi, da spravijo čimveč prometa ven?
dronyx ::
Povečevati storitev globljenja napačno parkiranih vozil ob pomankanju parkirnih prostorov in slabi javni transportni infrastrukturi znižuje kvaliteto mesta.
V kakšnem smislu kvaliteto? Če si prebivalec nekega spalnega naselja in nimate dovolj parkirnih mest, lahko še vedno najameš parkirni prostor v najbližji parkirni hiši. Kje pa piše, da moraš imeti parkirna mesta zastonj? Življenje v metropolah je pač drago.
SkIDiver ::
Govorim o problemu, če želim parkirati nekje v mestu pa nikakor ne dobim parkirnega mesta ob tem pa bi povečevali sankcioniranje za napačno parkiranje recimo. In nisem govoril o brezplačnem parkirnem prostoru.
Avenger ::
Kazni so dodana vrednost??? Prvič slišim. Kot bi rekel da ima ropanje bank ali prodaja heroina največjo dodano vrednost v gospodarstvu.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
dronyx ::
Kazni so dodana vrednost??? Prvič slišim. Kot bi rekel da ima ropanje bank ali prodaja heroina največjo dodano vrednost v gospodarstvu.
Ne moreš primerjati neke povsem zakonite dejavnosti, kot je pobiranje kazni za napačno parkiranje s prodajanjem heroina!
Dodana vrednost na zaposlenega = čisti prihodki od prodaje (AOP 110) - stroški blaga, materiala in storitev (AOP 128) / število zaposlenih (AOP 188)
Pri mestnem redarstvu ni prodaje v klasičnem smislu, ampak gre za prihodke od glob. Stroški blaga so uniforme povprečnega kroja in grde barve, material so tiste plastične vrečke z napisom obvestila redarstva, storitve pa so vzdrževanje aplikacije za izpis položnic in podobno.
jype ::
http://dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevni...
Avtomobilisti so kr besni, ko se mesto začenja prilagajat šibkejšim udeležencem...
Avtomobilisti so kr besni, ko se mesto začenja prilagajat šibkejšim udeležencem...
balocom ::
Upam da tole ni prvo križišče v Lj kjer se zelena prižge peščem pred avtomobilisti
Ideja ni slaba sicer, ampak avtomobiliste bi morali jemati enakovredno (jim ne odvzeti pasa za zavijanje desno mimo semaforja) da vsaj peščica avtomobilistov, ki ne sovraži pešcev in kolesarjev ne spremeni mnenja o njih...
Ideja ni slaba sicer, ampak avtomobiliste bi morali jemati enakovredno (jim ne odvzeti pasa za zavijanje desno mimo semaforja) da vsaj peščica avtomobilistov, ki ne sovraži pešcev in kolesarjev ne spremeni mnenja o njih...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
jype ::
balocom> Upam da tole ni prvo križišče v Lj kjer se zelena prižge peščem pred avtomobilisti8-O
Ja, je.
balocom> Ideja ni slaba sicer, ampak avtomobiliste bi morali jemati enakovredno (jim ne odvzeti pasa za zavijanje desno mimo semaforja) da vsaj peščica avtomobilistov, ki ne sovraži pešcev in kolesarjev ne spremeni mnenja o njih...
Za poskrbet za vse v Ljubljani ni prostora, zato se bodo morali vsi prilagoditi šibkejšim.
Ja, je.
balocom> Ideja ni slaba sicer, ampak avtomobiliste bi morali jemati enakovredno (jim ne odvzeti pasa za zavijanje desno mimo semaforja) da vsaj peščica avtomobilistov, ki ne sovraži pešcev in kolesarjev ne spremeni mnenja o njih...
Za poskrbet za vse v Ljubljani ni prostora, zato se bodo morali vsi prilagoditi šibkejšim.
balocom ::
Negativna selekcija, oh ta lepota Slovenije Koliko je tam globina podtalnice? (podhodi... )
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Gray_Warden ::
pravzaprav bi se morali vsi prilagoditi močnejšim.
tako kot je bilo v času tramvajev, ko je imel tramvaj absolutno prednost....:D
pešci nimajo nikakršne prednosti pred avtomobilisti, niti je ne bi smeli imeti. Naj počakajo lepo na svojim nekaj sekund zelene luči in gredo čez cesto ko bo zelena. Se na sekundo več avtomobilistov pelje mimo kot gre pešcev čez cesto.
Taka ureditev kot je na zgoraj omenjenem križišču je samo prometni zamašek in na nikakršen način ne pripomore k prometni varnosti. Le voznike spravi ob živce in s tem dodatno ogroža vse.
tako kot je bilo v času tramvajev, ko je imel tramvaj absolutno prednost....:D
pešci nimajo nikakršne prednosti pred avtomobilisti, niti je ne bi smeli imeti. Naj počakajo lepo na svojim nekaj sekund zelene luči in gredo čez cesto ko bo zelena. Se na sekundo več avtomobilistov pelje mimo kot gre pešcev čez cesto.
Taka ureditev kot je na zgoraj omenjenem križišču je samo prometni zamašek in na nikakršen način ne pripomore k prometni varnosti. Le voznike spravi ob živce in s tem dodatno ogroža vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19070 (5302) | acookook |
» | Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Loža | 100697 (18563) | UganiKdo |
» | LJ - obvestilo redarstva kljub plačani parkirniniOddelek: Na cesti | 3583 (2204) | HappyPills |
⊘ | Parkiranje tujih vozil na zasebnem parkirišču (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 41032 (36682) | Gandalfar |
» | Parkiran moped poškoduje avtoOddelek: Na cesti | 3037 (2079) | IL DIAVOLO |