» »

Spletna trgovina Oskar Veliki

Spletna trgovina Oskar Veliki

«
1
2 3
...
5

Robert ::

Zanima me kakšne imate izkušnje s spletno trgovino Oskar Veliki, ker jo sam ne poznam in imam namen nekaj kupiti.

pikasti ::

ja, tudi mene zanima, ker cene v primerjavi z drugimi ponudniki so še kar nižje pri nekaterih artiklih.
ampak po predračunu..... hmmmm:)

St235 ::

Mene moti predvsem to, da ni nobenih podatkov o podjetju. Drugače pa po predračunu ni nič bolj rizično kot preko kartice.

pikasti ::

ja ja, ni problem predračuna kot takega, ampak sem se pozanimal dejasko pri njih in so malo izgubljeni
u bistvu sploh ni spletna trgovina to, oni ko sprejmejo naročilo šele iščejo po svetu od kje nabavit, tako da lahko traja dobavni rok tudi 1 mesec, čeprav na izdelku piše 1 teden ali 2. in vse striktno plačat vnaprej. v enem mesecu pa dejasnko lahko cena artikla na svetoven trgu pade kar precej ....vemo ne...

mat xxl ::

Ali pa gre firma že v stečaj in se obrišeš pod nosom za nakup in denar. Mora pa biti po naši zakonodaji jasno navedeno kdo so to z vsemi podatki, sicer prosite tržnega inšpektorja, vam bo z veseljem našel podatke...

mihec87 ::

Hm to me spominja na temo izpred časa "profesionalni nakupovalci" al nekaj v tem stilu je naslov..Zgleda je šla zadeva v realizacijo..

Edit najdu
http://slo-tech.com/forum/t494778/0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

St235 ::

haha, si me prehitel. Točno na te optimiste sem se spomnil, pri tej neumnosti o iskanju najugodnejše ponudbe.

pikasti je izjavil:

ja ja, ni problem predračuna kot takega, ampak sem se pozanimal dejasko pri njih in so malo izgubljeni
u bistvu sploh ni spletna trgovina to, oni ko sprejmejo naročilo šele iščejo po svetu od kje nabavit, tako da lahko traja dobavni rok tudi 1 mesec, čeprav na izdelku piše 1 teden ali 2. in vse striktno plačat vnaprej. v enem mesecu pa dejasnko lahko cena artikla na svetoven trgu pade kar precej ....vemo ne...



Ne vem, tuki mi neki ne štima. Kako je treba vse plačat v naprej, če pa imajo tudi plačilo po povzetju?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Robert ::

Družba naj bi bila Evo-fin d.o.o. s sedežem na Tržaški 134, Ljubljana, čeprav je na njihovih spletnih straneh naslov Tržaška 118, Ljubljana. Imeli naj bi tudi način plačila po povzetju. Svetujete torej plačati malo več in zanesljivo dobiti.....

St235 ::

ČE vzameš po povzetju ne reskiraš nič. Če bodo zamujali z rokom dobave pa preprosto odstopiš od pogodbe.

neres ::

Jaz sem kupil nekaj pri njih, plačal po povzetju. Na računu piše Entropija d.o.o., Tržaška 118.
Glede nakupa niti nimam pripomb. Edino napisali so, da me bojo obvestili ko bo naročilo poslano, ampak me niso.

ivan01 ::

Pred kratkim sem želel pri njih kupiti neki izdelek. Sem jih prvo poklical po telefonu in se pozanimal ali je sploh možna dobava tega izdelka, ki ga ponujajo. Seveda so zelo veselo privololi, da je in naj oddam naročilo. Takoj sem zadevo naročil, vendar še ne plačal. Teden dni kasneje, me kliče tip, da izdelka ni mogoče dobaviti in mi lahko ponudijo nekaj drugega. Tako da nisem potem nič naročil pri njih. Isti izdelek sem dobil potem nekje drugje. Tako da mnenje z moje strani: Ne morejo dobaviti vsega 100%, kar ponujajo.

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ivan01 ()

Robert ::

neres je izjavil:

Jaz sem kupil nekaj pri njih, plačal po povzetju. Na računu piše Entropija d.o.o., Tržaška 118.
Glede nakupa niti nimam pripomb. Edino napisali so, da me bojo obvestili ko bo naročilo poslano, ampak me niso.


Zanima me koliko časa si čakal na naročeno?

FTreven ::

Sam sem naročil kuhalno ploščo siemens. Cena je bila neverjetno nizka. Kolegi so me opozorili, da plošče po taki ceni pri nas ne bom dobil.In sem poskusil. Oddal naročil, plačilo po pvzetju. Čez dva dni so me klicli, da izdelka ne dobijo več, da mi ponudijo druge izdelke po seveda običajni ceni z 4% popustom.

neres ::

Robert je izjavil:

neres je izjavil:

Jaz sem kupil nekaj pri njih, plačal po povzetju. Na računu piše Entropija d.o.o., Tržaška 118.
Glede nakupa niti nimam pripomb. Edino napisali so, da me bojo obvestili ko bo naročilo poslano, ampak me niso.


Zanima me koliko časa si čakal na naročeno?

Mislim da ene 5 dni (z vikendom vmes). Toliko je bilo tudi predvideno na sami spletni strani izdelka.

ru7 ::

Jst ne zaupam glih, sem naročil izdelke po dosti nižji ceni kot drugje, nakar so mi pobrisali račun (upgrejd al neki so imeli). Klicali so da naročilo še imajo in da bo malo za čakat ampak da bojo dobavli (seveda po višjih cenah, ki so jih vmes spremenili na strani). So ponujali še par % popusta zaradi težav, samo sem odpovedal raje.

Babel ::

Jaz sem pred kakšnim tednom na drugi temi obljubil, da bom javil kako je z mojim naročilom.

Torej, pri tem oskarju sem naročil sušilni stroj (najnovejši model D7664N - http://www.gorenje.si/gospodinjski_apar... in ga danes dejansko dobil v pravem roku (napisano so imeli 5-7 dni).

Stroj je bil original zapakiran, priložena navodila samo v nemščini, drugače pa stroj deluje kot nov (no, saj tudi je novi). Priložen račun in gorenjev garancijski list.

Vzel sem poštnino po povzetju, ker sem si mislil, da kakega mačka@žaklju mi bodo le pripeljali. Pa so me prijetno presenetili celo tako, da sem za plačilo po povzetju plačal samo dodatni 1€ za položnico - ne tisto, ko ti pošta pol pobere še 5% vrednosti.

Ta izkušnja je boljša kot z večino naših spletnih trgovin, ker sem imel ponavadi s smolo, predvsem z zamujanjem.

Tu in tam se opečem s temi najcenenejšimi.si ponudbami, zdaj pa sem res prišparal €230 : D

gnusmas ::

Tudi sam gledam pri Oskarju ta sušilni stroj. Ko sem ga že skoraj naročil sem ga šel še v gorenje salon pogledat v živo. Vendar ko sem ga gledal je imel tudi neko dopolnilo k garanciji priloženo. In sicer na njem piše, da velja garancija za Gorenje, samo v tisti državi v kateri je izdelek prodan. Ker sem na to postal pozoren, sem opazil da so to priložili skoraj pri vseh aparatih. Potem sem šel malo raziskovat in mi sedaj pravijo, da če je stroj iz tujine, da niso dolžni servisirati v garanciji, oziroma ti servis računajo. To naj bi omogočal nek zakon, ki so ga sprejeli konec lanskega leta. Tako da se vseeno nagibam k temu, da stroj kupim od našega prodajalca, ker brez garancije si pa skor ne upam kupit stroj.

Ziga Dolhar ::

Ne bo držalo.

Zakonska (1-letna) garancija je obvezna. Tudi če bi se Gorenje kakorkoli izmotaval - lahko garancijski zahtevek uveljavljaš neposredno pri prodajalcu, Oskarju.
https://dolhar.si/

Babel ::

@gnasmus: saj to je slovenska trgovina, jaz imam čisto slovenski račun, kje so ga oni dobili pa me pri garanciji ne zanima.. Sem jih vprašal in so rekli, da velja slo garancija 5 let.

RejZoR ::

Hja, lahko samo povem, da je Gorenje zelo natančen kar se garancijskih listov tiče. Mislim da je tud edini servis, ki ti zavrne reklamacijo, če garancijskega lista nimaš. Drugi sicer ne komplicirajo in ti zrihtajo če je le veljaven račun, ampak po drugi strani pa Gorenju do neke mere tud dam prav. Folk se je tolk razvadil, da sploh ne spravljajo več garancij in niti računov. Sej itaq trgovine izbrskajo duplikat.
In pol kr vse skupaj mečejo stran z embalažo. Lenoba brez primere. Kot da je tolk težko imet eno mapco v katero daješ račune. Al pa škatlo za čevlje. In imaš vse lepo na enem mestu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Babel ::

To je dobro vedeti Rejzor, da so strogi pri Gorenju.. Tudi če ti pošljejo servisera, pa ne najde napake ti zaračunajo. Ja točno, garancijski list sem tudi dobil poleg...

RejZoR ::

Jah no, to ti bo pa vsak servis zaračunal diagnostiko v primeru napake, ki je ni.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

gnusmas ::

@Babel Ko ti bo nekaj crknilo in bodo na Gorenju rekli, da uveljavljaj garancijo tam kjer si aparat kupil te bo pa zanimalo od kje je prišel račun. In potem ko se bo čez dve leti Oskar veliki imenoval Peter veliki in ne boš imel nikogar, kjer boš uveljavljal garancijo te bo zanimalo še bolj. Baje da po serijski številki takoj vedo od kje je stroj. Vem pa, da te na servisu za prvo stvar vprašajo kakšna je serijska številka, saj drugače reklamcije sploh ne dajo v obdelavo. Vem pa zato, ker sem ravno prejšnji mesec reklamiral 4 leta star pralni stroj in sem serijsko številko potem šele na stroju našel ker garancijskega lista nisem našel. Pa so mi vseeno popravili, ker sem imel račun.

Meni so drugače na Oskarju rekli, ko sem klical tja, da imajo evropsko garancijo in da uvažajo od nekega partnerja iz Nemčije, tako da že sami očitno vsakemu drugače razlagajo, ker ko sem vprašal če imajo 5 let garancije so rekli da nimajo.

@ziga dolhar: Ja enoletna garancija je obvezna, samo povej mi kako boš 1 leti star rabljen stroj brez embalaže pošiljal v Nemčijo na servis. Ga bo vsak raje zamenjal ali plačal servis.

IceIceBaby ::

Mene moti predvsem to, da ni nobenih podatkov o podjetju.


Za tole je zagrožena globa v višini do 3000 eur za pravno osebo in 1200 eur za odgovorno osebo. Tržna inšpekcija zadnje čase precej dosledno pregleduje spletne trgovine in od kar državo matra za denar tudi dejansko napišejo kazen.

fosil ::

Mimogrede a obstaja kakšno določilo da se garancijsko popravilo pri teh večjih zadevah izvaja na domu?
Ali ti lahko recimo trgovec reče, da k njim pripelji stroj, če bi rad pri njih uveljavljal garancijo?
Tako je!

Ziga Dolhar ::

gnusmas je izjavil:

@ziga dolhar: Ja enoletna garancija je obvezna, samo povej mi kako boš 1 leti star rabljen stroj brez embalaže pošiljal v Nemčijo na servis. Ga bo vsak raje zamenjal ali plačal servis.


Poslal ga boš svojemu prodajalcu, Oskarju, ki je (menda?) v Sloveniji?
https://dolhar.si/

lambda ::

Res je, to lepo gre, dokler se ne zgodi kaj takega --> vshop

Potrebno je le pretehtat ali prihranek odtehta tveganje. Če je odgovor ja, naročiš.

Babel ::

@gnasmus: zanimivo, hvala za info.

Bom klical na gorenjev servis, ko pridem domov in jim javil serijsko št.
Če ne pride gorenjev serviser na dom, potem je garancija itak brezpredmetna, ta oskar veliki pa je treba prijaviti.

RejZoR ::

Za vso belo tehniko serviserji hodijo na dom, ker je nemogoče prekladat naokoli tolk velik aparat. Drugo pa je seveda v primerih robe iz tujine kjer pa ima vsak servis neke svoje omejitve.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

fosil ::

RejZoR je izjavil:

Za vso belo tehniko serviserji hodijo na dom, ker je nemogoče prekladat naokoli tolk velik aparat. Drugo pa je seveda v primerih robe iz tujine kjer pa ima vsak servis neke svoje omejitve.

Hodijo že, ampak ali je to tudi zakonsko predpisano ali gre tukaj v resnici za njihovo dobro voljo?
Tako je!

RejZoR ::

Zakonsko ni (vsaj kakor vem), je pa to neko nenapisano pravilo. Je pa tko kot je že nekdo zgoraj napisal, če je stvar v garanciji ne računajo ne prihoda, ne diagnostike in ne popravila razen v primeru, da jih kličeš za napako za katero se izkaže, da je bil kriv uporabnik sam ali pa je sploh ni. V takem primeru ti bojo isto zaračunali pot in diagnostiko. Ker si jih pač za brezveze klical.
Ti pa nihče ne bo računal ekstra, če sam prideš na servis kupit rezervni del in sam pošraufaš. Pri Gorenju rabiš serijsko številko in model, pa ti najdejo praktično kaarkoli hočeš. Verjetno je tud opcija, da ga ti pripelješ k njim na servis ampak je nakoncu res vprašljivo če se ti splača jebat z ogromnim strojem in ga gurat na servis...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

fosil ::

No sej to mislim, če bi se neka trgovina želela izognit garancijskim popravilom, bi lahko od tebe zahtevali da ti pripelješ stroj k njim.
Tako je!

Srakopir ::

Tudi jaz imam dobro izkušnjo s trgovino Oskar veliki. Dobil izdelek za 50% ceneje in hitro.

Robert ::

Dobil naročeno v enem tednu, sicer brez slovenskih navodil, ampak so mi poslali link do njih, plačal po povzetju - nimam pripomb.

St235 ::

V bistvu je vseeno kako politiko ima Gorenje glede garancijskih servisov. Prodajalec je dolžan zagotovit servis izdelkov ,ki ji proda in to je. Se pa stinjam, da se zadeva zakomplicira, če trgovine več ne bo. Je pa tudi res, da drugače gorenje ponuja 5 let garancije. Bebel, tebi pa v konkretnem primeru (razen če na garancijskem listu piše drugače oziroma imaš kakšno drugo pisno zagotovilo) pripada samo eno leto.

Babel ::

Sem klical na Gorenjevo servis številko, pa mi je ženska zagotavljala, da ne bi smelo biti problema, če imam račun in garancijski list - nič ni vedela o tistih forah omejitev.

Garancijski list, ki ga imam, je sicer mednaroden - gor je besedilo tudi v slovenščini, samo nikjer ne piše izrecno 5 let (to so mi samo ustno rekli pri oskarju).

To njihovo podjetje Entropija d.o.o. ima sicer 7500 eur samo osnovnega kapitala, pa je zgleda registrirano za DDV samo za EU (to je ena fora zaradi predlanske nove direktive), ker od sušilnega stroja sploh niso obračunali DDV!

Kar mi je tudi malo sumljivo, ker bodo 25.000 eur prometa itak dosegli z belo tehniko. Ne vem sicer če se za prvo leto splača glumiti nezavezanca - mislite da je to znak, da nameravajo po enem letu zapreti?

Malo tvegan nakup očitno res, ampak sušilni stroj veselo piha pa upam da ne bo crknil preden bojo oni zaprli dol : )

St235 ::

Če ti bo gorenje priznal zadevo pol sploh ni panike, tudi če je na garancijskem listu navedena slovenija to pomeni, da ne bo problemov.

fosil ::

če je na garancijskem listu navedena slovenija to pomeni, da ne bo problemov.

To ne pomeni avtomatsko, da lahko garancijo uveljavljaš neposredno pri gorenju.
Tako je!

St235 ::

Ker? Namreč garancijski list vsebuje podatke o garanciji vključno z trajanjem garancije, proizvajalcem in pooblaščenimi servisi. Če je priložen seznam le teh za slovenijo to vsekakor pomeni, da se priznava servis v RS. V skladu slovensko zakonodajo namreč potrošnik lahko uveljavlja garancijo tudi neposredno pri proizvajalcu, ki ja naveden na garancijskem listu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

fosil ::

Garancijski list v slovenščini ni isto kot seznam servisov v Sloveniji.
Tako je!

luli ::

Ja, to je bila en čas praksa Gorenja, dokler se ene par kupcev ni pritožilo. Potem je uvoznik teh strojev (bil je Nemec za Poljsko) poklical na Gorenje in servis je stekel kot po maslu.

Pri nas na jih namreč na veliko uvažajo iz Poljske in Madžarske.

St235 ::

fosil je izjavil:

Garancijski list v slovenščini ni isto kot seznam servisov v Sloveniji.


Imaš prav, za nemce prevajajo v slovenščino in jim priložijo seznam uzbekistanskih serviserjev.

codegen ::

Živjo,
v trgovini Oskar veliki sem prejšnji teden naročil brivnik Braun ( cena je bila od ostalih nižja za cca 50€ + paypal imajo ) rok dobave 5-7 dni..danes sem klical kdaj lahko pričakujem pošiljko in naj bi jo prejel jutri ali v ponedeljek...malce sem potarnal , da sem že precej zaraščen in so rekli da se bodo potrudili dostaviti danes!
Sicer aparata še nimam pri sebi ampak odnos do strank je odličen!

lp

MaterVola ::

Samo da imajo odličen odnos do kosmatih strank.

codegen ::

Absolutno samo do kosmatih strank, tako da če naročate npr. hladilnik obvezno pod opombe dopišite, da imate par dni staro brado!

mravlja210 ::

Tudi jaz imam zanimivo izkušnjo s tem Oskarjem.
V ponedeljek sem tam naročila gsm aparat. Cena je bila nižja, kot drugje, pa še tak telefon je, ki je vsepovsod razprodan. Do četrtka od njih ne duha ne sluha. Pa sem jim poslala mail z vprašanjem kaj se dogaja, saj sem ves čas spremljala ponudbo na njihovi spletni strani in vanjo ta aparat ni bil več vključen.
Odgovor je prišel zelo hitro. Obvestili so me, da je izdelek žal razprodan in če zdaj želim stornirati naročilo. Seveda sem ga stornirala, kaj pa naj. Naj rečem, pošljite mi ga vseeno, tudi če ga nimate?
Kakorkoli, danes pa mi je poštar prinesel paket in v njem mobitel.
Vse lepo in prav, ampak oni so meni rekli, da telefona ne bo! Še več... Paket sem naročila na svoj začasni naslov, kjer bivam med tednom.. Prispel je na domač naslov. Rečeno je bilo tudi, da bodo oni dostavili, dobila pa sem preko pošte. Rečeno je bilo tudi, da je dostava zastonj, kar tudi ni bila...
Na računu pa piše Entropija d.o.o.

civic_ ::

Nižja cena ima svojo ceno. Glede dobavnih rokov zamujajo, stvari postanejo nedobavljive itd. Potem na pralni stroj, ki je že tako -200€ cenejši dajo še 5%, ker si moral čakat. Trgovino priporočam, so pošteni, malo se še lovijo. Nikakor pa ne naročajte, če pričakujete izdelek že naslednji dan oz. ga rabite nujno v enem tednu :P

jepr ::

Iz lastnih izkušenj - Veliki Oskar -BP. Naročil, poklical kdaj pripeljejo - v soboto če ste doma...
Nisem verjel, da med prazniki v soboto pripeljejo, ura 8, cin cin ste doma? imamo za vas robo.
Pripeljejo čez kakšno uro, plačamo na roke , podpišemo dobavnico, dobimo račun. Zadeva deluje Bo.ch pač..
Je pa iz nekega vele vele skladišča nekje iz EU...
lp

Janac ::

se tudi po povzetju da?

Magician ::

Jaz sem danes oddal naročilo na LED TV kateri je vsaj 100 EUR cenejsi kot drugje. Dobavni rok piše 3-10 dni, glede plačila pa sem obkljukal po povzetju. Ko bo kaj novega sporočim....
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Kaj kupiti
466189302 (14017) tikitoki
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8030931 (22257) technolog
»

ComShop

Oddelek: Kaj kupiti
295828 (3787) freesty

Več podobnih tem