vir: Reuters
Yang je leta 1994 skupaj z Davidom Filom ustanovil spletno stran "David and Jerry's Guide to the World Wide Web", ki sta jo še istega leta preimenovala v Yahoo, kar naj bi bila kratica za Yet Another Hierarchical Officious Oracle. Domeno Yahoo.com in istoimensko podjetje sta registrirala naslednje leto in legenda se je rodila. Yahoo je postal sinonim za vstopno točko na internet, ki združuje iskanje in širši portal. Njegov primat je zamajal in naposled podrl šele Google, ki je skupaj z nekaterimi zgrešenimi potezami vodstva razlog za sedanje Yahoojeve težave.
Za prevzem podjetja, ki mu zaradi nejasne strategije padajo tržni deleži iskanja, oglaševanja in prihodki, se je leta 2008 zanimal Microsoft. Yahoojev upravni odbor in delničarji so tedaj velikodušno ponudbo zavrnili, ker je bilo 44,6 milijarde dolarjev po njihovem mnenju premalo. Še zlasti glasen nasprotnik je bil prav Yang. Podjetji sta kasneje sicer sklenili partnerstvo, a priložnost za odlično prodajo je bila zamujena. Danes je Yahoo vreden pol manj, tržni delež mu še vedno pada, snubcev ni malo, a manjka jim resnosti. Čeprav Jerry Yang že dolgo ni več izvršni direktor, je imel kot ustanovitelj in predsednik še vedno pomemben vpliv v podjetju, ki ga je izrabljal za nasprotovanje prodaji.
Vlagatelji so zato novico o njegovem odhodu pozdravili, delnica pa je takoj pridobila tri odstotke. Kot pravijo analitiki, bo Yahoo sedaj lažje sveži kapital ali soglasje upravnega odbora za delno ali celotno prodajo. Upravnemu odboru se letos tako ali tako izteče mandat, tako da bodo morali voliti nove /(ali stare) člane, Yang pa je prekinil vse vezi s podjetjem. Podrobnih informacij, zakaj je Yang odstopil, ni. Thompson je podal zgolj izjavo, da je hvaležen za podporo in topel sprejem, ki ju je bil ob nastopu funkcije v Yahooju deležen od Yanga. Ta ima sicer še vedno v lasti 3,69 odstotka vseh delnic Yahooja, njegov drugi soustanovitelj Filo pa kar šest odstotkov.