» »

kupljeno blago ne ustreza opisu, kaj storiti

kupljeno blago ne ustreza opisu, kaj storiti

McHusch ::

Kolega je kupil matično ploščo pri mimovrste.com, in sicer tole. Danes je izdelek prejel in je isti model, kot je bil naročen.

Problem: mimovrste.com oglašuje, da gre za ležišče LGA1156, kar piše tako na spletni strani kot tudi prejetem računu. Seveda je plošča za LGA1366, kot piše na vseh ostalih straneh na internetu (kolega tega žal ni preveril pred nakupom).

Na kak način (stvarna napaka ali kaj v zvezi z obligacijskim zakonikom) se da od mimovrste.com zahtevati vračilo denarja za izdelek + poštnino + 20 EUR nastalih stroškov (ker sva dve uri razstavljala in sestavljala računalnik brez potrebe)? Na kaj se je treba sklicevati OZ ali ZVPot in katere člene? Hvala za odgovore.
  • spremenil: McHusch ()

RejZoR ::

Zdej kar se tiče vračila plate ker je bil napačni model ni problema imo ker so res zajebal podatke (X58 chipset ne podpira 1156), poštnine in stroškov 20 EUR, ki si jih navedel sam pa močno dvomim. Lahko ti bo Mimovrste pravo plato poslalo nazaj brezplačno, to pa bi bilo tudi to.

Pa priporočam ti, da si shraniš spletno stran na disk kot screenshot in isto narediš še s fotoaparatom.
Da ne bojo vmes popravili strani in te hladno odjebali. Sicer upam da niso taki ampak vseno naredi, just to be sure.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Meizu ::

Vračilo denarja boš verjetno dobil, poštnino nisem ravno ziher, za "nastale stroške" se pa lahko pod nosom obrišeš.

Enostavno čimprej jim piši dokler ne spremenijo opisa dotičnega blaga.

Skrat2510 ::

V kolikor jim izdelek vrneš v roku 14 dni, ti morajo povrnit stoške kupnine vključno s poštnino. Če spremenijo opis to nime veze, ker so ti dolžni izdelek vzet nazaj, ker je šlo za nakup preko spleta. Kar se pa tiče izgubljenega časa pa mislim da se lahko obrišeš pod nosom:(

Loocas ::

pha, če iščeš zelo solidno LGA1156 plato je tole:
http://www.mlacom.si/maticne-plosce/asu...

najboljš nakup.

Zheegec ::

Tole je stvarna napaka (naprava nima lastnosti, ki so "oglaševane"). Sicer pri nakupu preko spleta lahko zahtevaš vračilo kupnine prvih 15 dni, potem pa je potrebno uveljavljati stvarno napako.
Povračilo stroškov vgradnje seveda lahko zahtevaš, bo pa najbrž potrebno priložiti račun (servisa, ki je vgradil), ne vem če lahko zahtevaš za "svoj čas". Mogoče prej dobiš nazaj potne stroške.
Je pa vprašanje, če se ti splača s tem ukvarjati, meni se vsekakor ne ljubi ko pride do česa takega :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gendale ::

>Povračilo stroškov vgradnje seveda lahko zahtevaš, bo pa najbrž potrebno priložiti račun (servisa, ki je vgradil), ne vem če lahko zahtevaš za "svoj čas". Mogoče prej dobiš nazaj potne stroške.
če pozanš koga, ki ima sp in se ukvarja s servisom računalnikov ti pač napiše fake račun in si pol razdelita denar
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

St235 ::

Realno gledano boš največn naredil, če izdelek vrneš v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Tako so ti brez vprašanja dolžni vrnit denar.

Druga opcija je uveljavljanje stvarne napake, kjer verjamem da boš dosegel isto.

Jaz bi na tvojem mestu poslal email na mimo vrste in jih opozoril na napako in zahteval, da na svoje stroške nazaj vzamejo matično. Potem pa ali ad ti vrnejo celotno kupnino plus poštnino, ali da ti pošljejo ustrezno plato, mogoče malenskot dražjo kot kompenzacijo za nastalo situacijo.

Dodatnih stroškov, kot je poštnina nazaj, čas ki si ga porabil in podobno pa IMO ne bodo plačali. Za izterjavo tega bi moral vložit civilno tožbo zoper Mimovrste, kar je pa za omenjene zneske bolj kot ne nesmiselno. Tudi če bi se odločil za to boš lahko uveljavljal samo stroške, ki jih dejansko lahko podpreš z računi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

amigo_no1 ::

Začni na easy, obvesti jih, da so zajebali oni (in posledično tebe), saj so oglaševali da ima matična pl. LGA1156, dejansko pa gre za drugo ležišče.

Poštnina za matično pl. nazaj na MV s pošto Slo ne znaša 20E.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Pithlit ::

OK... razumem problem.

Ne razumem pa kako greš razdret komplet komp preden si ziher da maš tapravo plato v rokah. Pa saj to (ležišče) ja piše vsaj v navodilih če ne že direkt na škatli.

Pa 2 uri tud ne vzame to. 15 minut ja. Pa 20EUR za dve uri cajta je tud grozno pocen. Sploh za dva človeka.

Tko da, kot so že drugi rekli... to ziher ne bo šlo skoz.

Glede poštnine se lahko probaš zmenit, čeprav kako leto nazaj pošta pošiljk nazaj na mimovrste ni zaračunavala... pač na podlagi pogodbe. Za plato vračat imaš pa na mimovrste maksimalno 45 dni časa (15 dni maš časa da jih obvestiš o tvojem namenu, še 30 dni pa da jo dejansko vrneš).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
Life is as complicated as we make it...

St235 ::

mimovrste maksimalno 45 dni časa (15 dni maš časa da jih obvestiš o tvojem namenu, še 30 dni pa da jo dejansko vrneš).

Sam popravek, maš vse skupaj 30 dni. Torej 15 dni od prejema da obvestiš in 30 dni od PREJEMA da vrneš.

fosil ::

Glede na to da so tukaj oni kar konkretno zaj...l zadevo bi bilo po moje normalno da ti vrnejo denar in tudi poštnino, pa zraven dajo še kakšno darilce.
Kar se drugih dodatnih stroškov tiče, pa bo verjetno bolj težka.
Po moje bi tukaj težko govoril o stvarni napaki, ker gre čisto za napačen opis.
Nekako tako kot da bi kupil dizla, potem pa dobil bencinarja.
Tako je!

šernk ::

Glede na to da so tukaj oni kar konkretno zaj...l zadevo bi bilo po moje normalno da ti vrnejo denar in tudi poštnino, pa zraven dajo še kakšno darilce.


darilo od mimovrste ja...mel podoben problem ko hladilnik ni šel na grafično, kljub temu da je v oglasu bilo napisano da ustreza. vse kar sem dobil je to, da sem več kot mesec dni nato čakal na ustrezen hladilnik. opravičilo od njih pa če dobiš dobiš tu na forumu, da izgledajo lepi navzven.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tomaz- ::

St235 je izjavil:

mimovrste maksimalno 45 dni časa (15 dni maš časa da jih obvestiš o tvojem namenu, še 30 dni pa da jo dejansko vrneš).

Sam popravek, maš vse skupaj 30 dni. Torej 15 dni od prejema da obvestiš in 30 dni od PREJEMA da vrneš.



np, časa ima 45 dni!
najprej 15 dni, da jih obvestiš, potem pa od tega datuma še 30 dni..

https://www.mimovrste.com/info/206/vrac...

Pithlit ::

St235 je izjavil:

mimovrste maksimalno 45 dni časa (15 dni maš časa da jih obvestiš o tvojem namenu, še 30 dni pa da jo dejansko vrneš).

Sam popravek, maš vse skupaj 30 dni. Torej 15 dni od prejema da obvestiš in 30 dni od PREJEMA da vrneš.

Od dneva prejema pošiljke imaš 15 dni časa da jih obvestiš da odstopaš od pogodbe. Od dneva ko oni prejmejo to tvoje obvestilo pa imaš še 30 dni časa da prejeto vrneš. Torej... maksimalno 45 dni.
Life is as complicated as we make it...

McHusch ::

Torej, zadevo smo danes nesli nazaj in so poslal na Jesenice, kjer bo njihova pravna služba pogledala.

Kot pravijo na mimovrste, ne vračajo denarja ob vračilu izdelka, ker je bil ta kupljen na firmo (taki naj bi bili splošni pogoji poslovanja). Vseeno smo v dopisu zahtevali vrnitev kupnine in poštnine, ker ne gre za klasično vrnitev izdelka, ki pripada z nakupom na daljavo, ampak dejansko napačen opis. Poročam, kaj se bo zgodilo.

RejZoR ::

Eno je da odstopiš od pogodbe zaradi ne vem česa, eno pa da odstopiš zato ker si dobil napačen izdelek kot je bilo specificirano na strani. Tle nima veze al si jo naročil kot končni uporabnik al pa kot skrivna vladna organizacija. V vsakem primeru si dobil izdelek, ki nima lastnosti kot so jih navajali.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

V primeru pravne osebe seveda ni možno uveljavljat vrnitne izdelka kupljenega na daljavo. Ostane pa brezdvoma stvarna napaka in stvarna napaka ti dovoljuje vračilo kupnine.

fosil ::

Ne vem po kakšni logiki je to stvarna napaka, sej zadeva ni pokvarjena.
Tukaj bi lahko rekel, da so ti poslali napačen izdelek.
Torej zahtevaj da ti pošljejo to ploščo z 1156, če je nimajo pa naj vrnejo denar.
Tako je!

šernk ::

stvarna napaka pokriva to, da izdelek nima oglaševanih lastnosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

harvey ::

Tole razlikovanje med pravnimi in fizičnimi osebami pri nakupih je že preseglo vse meje. Če so podatki napačno navedeni se nategneš v vsakem primeru ali si pravna ali pa fizična oseba in edino logično je, da ti povrnejo nastale stroške nakupa.

Seveda pa je to novodobno poslovanje nastrojeno tako, da se skuša v vsakem primeru tudi neupravičeno krivdo prevaliti na kupca. Očitno je še premalo zavedanja, da so trgovine zaradi kupcev in ne trgovcev. Ne razumem tudi najbolj logike, da je potrebno že v štartu opletati z nekimi pravicami s paragrafi iz ZO ali ZVP.

>Kot pravijo na mimovrste, ne vračajo denarja ob vračilu izdelka, ker je bil ta kupljen na firmo...

Škoda da potem sploh prodajajo firmam.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harvey ()

kuglvinkl ::

harvey je izjavil:

Tole razlikovanje med pravnimi in fizičnimi osebami pri nakupih je že preseglo vse meje. Če so podatki napačno navedeni se nategneš v vsakem primeru ali si pravna ali pa fizična oseba in edino logično je, da ti povrnejo nastale stroške nakupa.

Seveda pa je to novodobno poslovanje nastrojeno tako, da se skuša v vsakem primeru tudi neupravičeno krivdo prevaliti na kupca. Očitno je še premalo zavedanja, da so trgovine zaradi kupcev in ne trgovcev. Ne razumem tudi najbolj logike, da je potrebno že v štartu opletati z nekimi pravicami s paragrafi iz ZO ali ZVP.

>Kot pravijo na mimovrste, ne vračajo denarja ob vračilu izdelka, ker je bil ta kupljen na firmo...

Škoda da potem sploh prodajajo firmam.



Se strinjam, da manjka takšnega pristopa.

Prodajalcu v mailu ne rabiš navajat členov.

Matthew ::

Meni se je pred časom zgodilo, da sem pri njih naročil neko čistilo za avto. V opisu je pisalo, da zraven prejmem tudi ščetko, ki pa je nisem prejel. To sem jim v mailu lepo napisal in omenil, da sem se med drugim za nakup odločil tudi zaradi ščetke. Čez en teden sem jo prejel po pošti. Tako da priporočam najprej umirjen človeški pristop, z zakoni pa nastopiš, ko ta pristop ne prime.

RejZoR ::

Sej to je vglavnem povsod. Če imaš nek normalen odnos do prodajalca ti ustrežejo in rešijo marsikaj. Če pa uletiš v štartu tja in se začne dret na vse po vrsti pa se stvar hitro zna obrnit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

lopov ::

Imel sem podobno situacijo z drugim prodajalcem in so poslali kurirja z ustreznim artiklom + prevzel je napačen artikel. Stroške je kril pošiljatelj. Je pa res, da smo pri istem prodajalcu našli nadomestni artikel tako da je bilo vse skupaj laže izvedljivo.

Tisto, kar mene moti v takih situacijah je čas, ki si ga prodajalec vzame za presojo upravičenosti zahtevka in se takoj razvleče na 10-14 dni, jaz mam sploh srečo in so ponavadi vmes še prazniki ...

Zheegec ::

Saj če je reklamacija upravičena itak ni treba nič zakonov citirat, se uredi takoj... Vsaj v normalnih trgovinah.
Če pa "zahtevaš" pri neupravičeni reklamaciji (namesto lepo vprašaš) pa gre vse po uradni poti (zapisniki, zakoni) in temu se tam vsi smejijo še mesece :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Točno tako: lepa beseda vedno mesto najde. Če pa prideš nastrojen v štartu potem pa ;((


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323460 (14842) RejZoR
»

Vracam izdelek iz spletnega nakupa (rabim pomoc)

Oddelek: Pomoč in nasveti
71137 (837) RejZoR
»

Kaksne pravice ima kupec, ce z izdelkom v 8 dneh ni zadovoljen? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
537792 (5916) Nutcracker
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887462 (6052) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817499 (15619) >>><<<

Več podobnih tem