» »

GeForce GTX 700 Series

GeForce GTX 700 Series

fireX88 ::

Ker bo nvidia preskočila serijo 6xx bom odprl novo temo za serijo 7xx!
Predstavitev za novo genracijo naj bi bila na CES-u, ampak bo predstavitev zaprtega tipa!

Slike primerjav glede na zdajšnjo serijo:





Glede na slike bo skok kar velik!

Verjetno se tudi posljavljamo od prejšnje teme
  • spremenil: fireX88 ()

69charger ::

Če niso teli grafi nek bullshit bo tole ubilo AMD.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

frudi ::

Vsakemu fejk bullshitu na netu pa res ni treba nasedat no...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Skyman ::

še o novih amd HD 8xxx odpri temo ce pogledas je blo isto v drugi temi

6151 ::

Verjetno bo kar nekaj takega, saj bo 2 leti razlike med 500 in 700... No upam da bo :)
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

Isotropic ::

zaprtega tipa - da ne bo nic znanega sirsi publiki ali bomo lahko brali o tem na anandtech ipd. straneh?

fireX88 ::

subby ::

če graf ni fake, me prav zanima kaj je fora te gtr785... morda bo kaj cenejša kot 790 pa vendar skoraj ista po moči

Zheegec ::

GTR je najbrž Tesla model.

Samo tole je kompleten redesign arhitekture? Če ni, potem si ne predstavljam dejansko takšnega speed bumpa, ne glede na manjši proizvodni proces. Bi rekel, da je fake :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

subby ::

ja mal je čudno da je xx5 verzija na istem grafu kot xx0
sam ni nujno, da je fake... nvidia vedno čaka na potezo AMDja in potem pokaže grafe, kaj pričakujejo od svoje naslednje generacije

69charger ::

Ja Nvidia točno ve da če bodo spet nrdili nek slight redesign kot 8000-9000 serije da ne bo nič z denarčki. Overhaul iz 400 serije na 500 je bil kar vredu,torej grejo verjetno sedaj na kompletno novo arhitekturo. Samo da ne bodo prve serije graf zafušali kot GTX480 ki so imele manjše napake.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Isotropic ::


The new architecture is expected to have significantly increased computational efficiency and 3-4 times higher double-precision FP performance-per-watt. Together with the promised enhanced programmability, Kepler should be more efficient for GPGPU tasks. Kepler based gaming graphics accelerators should become GeForce 600 series.



glede na to, da pride naslednjik 590 ven sele proti koncu (oz. vsaj sredini) 2012, je pomoje tole fake.

Tilen ::

Senitel, kje si ?;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Senitel ::

Zheegec je izjavil:

Samo tole je kompleten redesign arhitekture?

Seveda je komplet redesign arhitekture. Tako kot je bil Fermi (GTX 400) in tako kot Tesla (GeForce 8).


Sicer pa Battlefield 3 ne uporablja PhysX sploh. >:D

RejZoR ::

Senitel, imaš kaj info če bo NVIDIA s to serijo ponujala FXAA kot post-process filter metodo glajenja robov?
Eden izmed razlogov zakaj me noben GeForce iz zadnje serije ni potegnil pa tud če bi bili hitrejši od Radeonov je manjko take metode glajenja robov, ki bi delovale v vseh špilih neglede na pogon. Sploh ker imajo razvijalci zadnje čase neko glupo fiksno idejo, da glajenja robov na PC-ju sploh ne rabimo več... sam pa ratam ves penast, če moram gledat žagaste robove. Ker če bojo dodal kaj takega znam spet mal pokukat k zelenim, drugače pa bo spet brezveze...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Enron x86 ::

@RejZoR, kaj pa SMAA? Lahko ga podturiš vsaki igri, ki uporablja Directx9/10/11. Sicer ne uporabljam (ne vem, kako se obnese), samo predlagam, če slučajno nisi vedel za obstoj te zadeve.

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

RejZoR ::

Sicer gre spet za injectan postopek ampak tole pa definitivno izgleda impresivno. Vseeno upam, da bo Senitel lahko pokomentiral glede FXAA glede na to da njihov zaposleni na lastno pest razvija FXAA metodo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Isotropic ::

senitel, se ze da kje videti podrobnosti o arhitekturi?

Senitel ::

RejZoR: Saj nisem na NV payroll (vsaj ne trenutno). >:D Sicer pa vprašanje: ali AMD-jevo posiljevanje z MLAA dela tudi na DX10/DX11 igrah? Kolikor vem ne? Lahko sprobam, ampak pred vikendom ne bo časa. Generalno je v DX10/11 problem ujet konec frame-a (ker se backbuffer flip dela zunaj Direct3D). Zato je zamenjava dxgi.dll z modificirano verzijo, ki ob flipu naredi še nekaj postprocessinga bistveno bolj simpl. Se pa poigravajo z idejo.

loki3000: Javno ne, lahko pa dost dobro uganeš, če pogledaš šibke točke Fermija.

RejZoR ::

MLAA dela čist povsod. Edina igra pri kateri iz čudnega razloga ne deluje je Rage. Enostavno ni absolutno nobenega efekta pa ne vem zakaj glede na to da se filter vrže na sliko po tem ko je scena že izrisana (za kar je verjetno krivo iskanje frejmov v bufferju preden gre slika na ekran). V drugih špilih pa dela brez vsake izjeme pa naj bo DX9, DX10 al pa DX11. Preverjeno v Killing Floor (DX9), Crysis, BioShock 2, NFS HP 2010 (DX10) in Deus Ex 3, Crysis 2, NFS The Run (DX11).

Me pa to tolk matra ker razvijalce iger boli K in FSAA enostavno sploh ne vdelajo. Al ker se jim ne da al pa ker so nesposobni. In pol dobiš špil ala NFS Hot Pursuit 2010, ki za glajenje robov enostavno ni slišal. Ali pa Dead Space, ki ima samo nek ogaben blur filter. Ko sem vklopil MLAA je bilo kot noč in dan, pa še lepo zglajeni robovi so. Zato mi je po videnem nemogoče it na NVIDIA kartice, če ne bo 100%, da bom imel na voljo isto funkcijo. Pa naj bo grafa še tko surovo hitra in učinkovita.

FXAA naj bi bil ful boljši ampak če ni neke splošne podpore je vseen drek če je al pa ni, ker s tem nič ne narediš. Probal bom SMAA, ki ga je gor zalepil en user in ki izgleda res obetavno ampak ne maram injection hackov zarad online špilov, ki so dost alergični na to. NFS HP 2010 ajde, ker itaq nima anti-cheat sistema, pri Killing Floor pa že mal cvikam, ker igram na VAC enabled serverjih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Isotropic ::

kere pa so slabe strani fermija (500)?
veliko jedro oz. st. tranzistorjev mogoce, sam to je slabost arhitekture (alpa tut ne, ker se ti ni treba zanasat na driverje)...

Zgodovina sprememb…

Rippy ::

RejZoR je izjavil:

MLAA dela čist povsod. Edina igra pri kateri iz čudnega razloga ne deluje je Rage.


Mogoče za to, ker ni DX ampak OpenGL ? Sicer ne vem če MLAA deluje na OpenGL igrah ali ne (in če je Rage sploh OpenGL). Sklepam, ker so do zdej vsi ID tech pogoni OpenGL.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

tt2 ::

Mah. Za moje pojme bo grafa hitrejša nekje 20% od prejšnje pa lahk rečejo kar koli. Že od nekdaj napihujejo z vsako serijo kako bo nova serija hitrejša tudi do 200% od starejše (sploh sem to opazil pri nVidia-ji), potem pa spet nek majhen odstotek, pač kolikor je v tem času napredovala celotna tehnologija, tako da ne mislite, da bo nek BOOM naredila katerakoli firma, ker čudeži pač niso možni.

Senitel ::

tt2: GeForce FX 5900 -> GeForce 6800 GTX, GeForce 7900 GTX -> GeForce 8800 GTX, GeForce GTX 285 -> GeGorce GTX 480... To so kar lepi skoki. In GTX 480 je po splošnem internetnem prepričanju failiure...

loki3000: Zakaj 500? Saj med 400 in 500 ni nobenih arhitekturnih sprememb. GF110 je električno popravljen GF100. Velikost ni noben problem, če jo performance upraviči. Fermi ima recimo problem, da je shader pipeline iz določenih razlogov precej dolg. Tipično to ni nevem kolk narobe, pride pa do pritiskov na register file v situacijah, kjer to nebi pričakoval (aritmetika recimo množenje matrik). To se vidi tudi na nekaterih grafičnih področjih. Recimo teselacija, kjer je patchev malo, ga bo 7970 zmlel, čeprav je Fermi glede rasterizacije še vedno bistveno hitrejši. Nabiranje operandov je iz istih razlogov energetsko precej potratna zadeva (prekladanje podatkov trenutno stane bistveno več kot izračun v ALU-ju). Kepler bo to popravil, kot rezultat bo perf/W precej boljši, dodatno bo perf/W boljši, zaradi 28nm litografije. Tudi performance na majhnih batchih bo boljši (trikotniki lahko postanejo precej majhni dandanes).
Tko mal... ;)

Isotropic ::

cak, a ni bil fermi orenk izboljsan (so stavili na) podrocju teselacije, tuk, da se amd ni mogel niti pod razno primerjati z njim? 7970 je pa se hitrejsi (od nv) woot?
koliko naj bi bil pa pricakovan pospesek glede na 580?

btw, kje si bral vse to? sem sicer bral o arhitekturi, ampak nic pa nisem videl o tem nikjer, kar si zdaj napisal. al so to osnove, ki ste jih vzeli na fri?


btw, zakaj imajo gpu dolge pipeline sploh? zdaj sem se spomnil, kje sem to bral - tle http://semiaccurate.com/2011/11/17/inte...
v komentarjih sicer (gpu: 20+, intel mic: 6)

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

GF100/110 sta sposobna renderirat 4 trikotnike sočasno, 7970 še vedno samo dva. V teh ultra teseliranih scenah bo Fermi še vedno sesu vse pod soncem. Ampak teseliraš posamezne patche. Vsak patch ima dva shaderja (hull in domain), ki naredita neke operacije na patchu. Hull shader je en thread na patch, rabiš jih 32, da sploh warp zafilaš... Zaradi globine cevovoda je pa vse skup še bolj kritično.

Drgač GPU-ji nimajo tako globokih shader pipeline-ov. Tesla in Fermi sta taka, eden izmed razlogov je v tem, da je scheduler in register file na eni frekvenci, shaderji pa na 2x višji frekvenci. Radeon-i niso so bistveno bolj plitvi. Ampak so vsaj dosedaj bili hudo široki (64 * 5 skalarjev).

frudi ::

Hm, glede na napisano (by Senitel) zgleda držijo govorice, da v Keplerju shaderji ne bodo več na 2x višji frekvenci. Zanimivo, AMD in nVidia očitno konvergirata k podobni arhitekturi.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

GrimReaper ::

RejZoR je izjavil:

Senitel, imaš kaj info če bo NVIDIA s to serijo ponujala FXAA kot post-process filter metodo glajenja robov?
Eden izmed razlogov zakaj me noben GeForce iz zadnje serije ni potegnil pa tud če bi bili hitrejši od Radeonov je manjko take metode glajenja robov, ki bi delovale v vseh špilih neglede na pogon. Sploh ker imajo razvijalci zadnje čase neko glupo fiksno idejo, da glajenja robov na PC-ju sploh ne rabimo več... sam pa ratam ves penast, če moram gledat žagaste robove. Ker če bojo dodal kaj takega znam spet mal pokukat k zelenim, drugače pa bo spet brezveze...

Odvisno od igre, sam igram največ FPS-e, in tam res ne rabiš, granata levo, granata desno, kdo bo zdej še robove gledal.
Je pa tut tko da teksture v igrah niso ne vem kaj, pa oglati modeli, pri 1920x1200 res ne rabiš nekega glajenja robov.
Sam sicer pri vseh igrah vklopim AA, ampak to bolj zarad tega ker ni nekega performance dropa, v Batmanu naprimer izgubiš samo do 5FPS če daš FXAA ali 2xMSAA.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

RejZoR ::

Tle se pa krepko motiš. 100x lažje je igrat če ti vsi piksli ne migetajo po ekranu ampak lepo definirano vidiš predmete. Sploh pa ni hujšega kot cel špil gledat žagast in kockast ironsight.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Lardi ::

Včasih je tako, da je 4xMSAA zelo prijeten za oči, ker ničesar ne pokvari.
OLED zasloni so lahko zanimivi, ker ponujajo precej višje osveževalne frekvence in bodo hitro premikali sliko za piksel, da bo dobila mehkejši ton.

Senitel ::

To nima veze. Štos je, da raster ali zadane pixel ali fali. Brez AA to pomeni ali cel pixel ali nič. Višja osveževalna frekvenca pomeni samo to, da bodo pixli še hitreje popali na screen in dol.

Isotropic ::

a je kaj upanja, da bo nvidia danes (zdaj je v las vegasu ura 13:00) kaj razodela o keplerju radovednim geekom?

69charger ::

Mogoče epični finale?
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Lardi ::

Senitel je izjavil:

To nima veze. Štos je, da raster ali zadane pixel ali fali. Brez AA to pomeni ali cel pixel ali nič. Višja osveževalna frekvenca pomeni samo to, da bodo pixli še hitreje popali na screen in dol.


Samo bodo nekje to gotovo unovčili, pri mehčanju nečesar pač.

JC Denton ::

Zakaj so preskočili 6xx serijo? Kar tak zaradi marketinga, ali je kakšen globji pomen?

BALAST ::

Marketing! Sploh ker je AMD že na HD7*** seriji
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

subby ::

po mojem je pa ne bodo preskočili, ampak bo kot serija 300, namenjeno cenejšemu rangu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: subby ()

tt2 ::

Če se prav spomnim je bila serija 300 namenjena le za prenosnike in to bolj zaradi tega, ker še serija 400 (fermi) ni bila dokončana, tako da so mogli nekaj spacati in dati na tržišče. :D

subby ::

ni bla samo za prenosnike, za desktope je v tej seriji samo kakšnih 4-5 kartic, čist nevrednih omembe

Rippy ::

Po vsej verjetnosti bo 600 serija rezervirana za OEM. Verjetno bo šlo za kakšne rebrand 500 serije namenjena za direktno vgradnjo (torej ne bo možno kupiti v trgovinah).

Isotropic ::

graf je fake imo, razen ce imajo RES ogromno jedro

fireX88 ::

nevem če je pametno objat staro temo, vendar je na strani videocardz nekaj o generaciji 700 in če prav štekam naj bi prava generacija Maxwell-a prišla šele 2014...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD Radeon HD 8xxx (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Strojna oprema
12920546 (14392) klkkkkkkkkkk
»

Arhitektura Fermi predstavljena (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
9715286 (12156) Zheegec
»

[NVIDIA] GeForce GTX 200 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Strojna oprema
24920230 (10479) Jst
»

DX10 Graficne

Oddelek: Strojna oprema
462298 (1306) PrimozR

Več podobnih tem