» »

vračilo izdelka

vračilo izdelka

Temo vidijo: vsi

zelenjava ::

Pozdravljeni!

Zanima me, če vsak izdelek ko kupiš lahko vrneš v roku določenih dni nazaj v trgovino.Ali je to za določene izdelke,ali je odvisno od trgovine same,ali je po zakonu da to lahko v določenem času vrneš.Če je po zakonu mi prosim povejte člen.Namreč včeraj sem kupil ročno svetilko led lenser za 90 eur,v lovski trgovini,sedaj ta svetilka ne izpolnjuje specifikacij ki jih na uradni strani proizvajalec nudi.Zanima me, če lahko to vrnem, ali se otem odloča trgovec, ali je zakonska podlaga.Namreč on bi najraje rekel da bo poslal pod garancijo na servis,samo jaz raje vidim da mi vrne denar,kar je pa težko.Ali da mi da takoj novo na licu mesta.Nemaram da po enem preteklem dnevu od nakupa že garancija.Lp Miha

RejZoR ::

V tem primeru se lahko zgovarjaš na stvarno napako. Še vedno ti lahko stvar pošlje na servis, da preverijo zadevo ampak ti mora podati odgovor o razrešitvi zadeve v 8 dneh. Je pa tko, da je vedno najbolje na vljuden način enostavno vprašat trgovca če ti ustreže. Šele če se zakomplicira greš v skrajnejše ukrepe. Vglavnem so kar ustrežljivi in zamenjajo zadevo če prideš nazaj z nekim normalnim odnosom. Edino če se na embalaži vidi, da je bilo odprto, pol zna bit mal problem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

def0r ::

Vse odvisno od prijaznosti trgovca. Ceprav kakor vem je vracilo izdelka mozno samo pri spletnih trgovinah.

Nikonja ::

Vračilo je res možno v 8 dneh ampak za izdelke v nepoškodovani embalaži in trgovec ti je obvezan zamenjat aparat če otkriješ napako v 8 dneh brez servisa. Tko da pejd do trgovca in naj ti zamenja izdelek in on ga bo enako tako zamenjal pri prozvajalcu ali svom dobavitelju.

def0r ::

Za fizicno trgovino ne velja, lahko pa uveljavi stvarno napako na vseh izdelkih. Ce mu bodo pa to upostevali je pa od njih odvisno.
Vsaj tako so imeli debate v preteklosti na forumu:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

kmetek ::

Nikonja je izjavil:

Vračilo je res možno v 8 dneh ampak za izdelke v nepoškodovani embalaži in trgovec ti je obvezan zamenjat aparat če otkriješ napako v 8 dneh brez servisa. Tko da pejd do trgovca in naj ti zamenja izdelek in on ga bo enako tako zamenjal pri prozvajalcu ali svom dobavitelju.


Wrong, samo če je napaka - stvarna, če ni napake, 8 dni ne obstaja - izmišljotina. To ti nudijo prodajalne tekstila, obutev same, ni pa predpisano nikjer.

RejZoR ::

Pa še pri stvarni ne pomeni, da ti morajo na mestu zamenjat. Zadevo lahko vseeno pošljejo na servis ampak morajo potem v 8 dneh kupcu podati razrešitev, ali zamenjava za drug izdelek, popravilo ali vračilo kupnine.

8 dnevni rok je nekako nenapisan rok v katerem ti večina trgovin zamenja BREZHIBEN izdelek za katerega drugega oz ti vrnejo kupnino (v primeru če si pač ugotovil, da ne rabiš tega ampak z izdelkom ni nič narobe). Ampak na tej točki je to zgolj in samo dobra volja prodajalca, saj ga nič ne obvezuje glede tega. Lahko ti odobri prošnjo al pa zavrne. Načeloma večina komplicira za vračilo gotovine in raje vidijo, da za tisti znesek vzameš nekaj drugega oz ti zavrnejo ker je bila embalaža grdo odprta in takega izdelka ni več mogoče prodati naprej kot novega (največkrat je to pri plastičnih blistrih, ki ga moraš pač prerezat, da odpreš zadevo).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

T0RN4D0 ::

Pa še pri stvarni ne pomeni, da ti morajo na mestu zamenjat. Zadevo lahko vseeno pošljejo na servis ampak morajo potem v 8 dneh kupcu podati razrešitev, ali zamenjava za drug izdelek, popravilo ali vračilo kupnine.


Pri stvarni napaki je odločitev seveda tvoja, ne trgovčeva.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Brias ::

RejZoR je izjavil:

Pa še pri stvarni ne pomeni, da ti morajo na mestu zamenjat. Zadevo lahko vseeno pošljejo na servis ampak morajo potem v 8 dneh kupcu podati razrešitev, ali zamenjava za drug izdelek, popravilo ali vračilo kupnine.

8 dnevni rok je nekako nenapisan rok v katerem ti večina trgovin zamenja BREZHIBEN izdelek za katerega drugega oz ti vrnejo kupnino (v primeru če si pač ugotovil, da ne rabiš tega ampak z izdelkom ni nič narobe). Ampak na tej točki je to zgolj in samo dobra volja prodajalca, saj ga nič ne obvezuje glede tega. Lahko ti odobri prošnjo al pa zavrne. Načeloma večina komplicira za vračilo gotovine in raje vidijo, da za tisti znesek vzameš nekaj drugega oz ti zavrnejo ker je bila embalaža grdo odprta in takega izdelka ni več mogoče prodati naprej kot novega (največkrat je to pri plastičnih blistrih, ki ga moraš pač prerezat, da odpreš zadevo).



tocno tako ... vracilo denarja za brezhiben je njihova odlocitev, povezana z celo embalazo ...

ce je pokvarjen ... se MORAJO prepricati da ga ti nisi pokvaril ...

RejZoR ::

T0RN4D0 je izjavil:

Pa še pri stvarni ne pomeni, da ti morajo na mestu zamenjat. Zadevo lahko vseeno pošljejo na servis ampak morajo potem v 8 dneh kupcu podati razrešitev, ali zamenjava za drug izdelek, popravilo ali vračilo kupnine.


Pri stvarni napaki je odločitev seveda tvoja, ne trgovčeva.


Ne. Če napaka ni očitna oz prodajalec ne more ugotoviti na podlagi podatkov, ki so na voljo, da je z izdelkom nekaj narobe ga mora poslat na servis, kjer povejo ali je kaj narobe ali ne (prodajalec ni pristojen za dajanje takih odločitev). S to razliko, da je treba dobiti končno rešitev v roku 8 dni namesto običajnih 45 za navadni servis.
Če pa je napaka očitna in jo lahko vidi tudi prodajalec, potem pa velja kar si rekel (npr če nov laptop riše črte po celem ekranu, tukaj ne rabiš nobene strokovnosti).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Brias ::

RejZoR je izjavil:

T0RN4D0 je izjavil:

Pa še pri stvarni ne pomeni, da ti morajo na mestu zamenjat. Zadevo lahko vseeno pošljejo na servis ampak morajo potem v 8 dneh kupcu podati razrešitev, ali zamenjava za drug izdelek, popravilo ali vračilo kupnine.


Pri stvarni napaki je odločitev seveda tvoja, ne trgovčeva.


Ne. Če napaka ni očitna oz prodajalec ne more ugotoviti na podlagi podatkov, ki so na voljo, da je z izdelkom nekaj narobe ga mora poslat na servis, kjer povejo ali je kaj narobe ali ne (prodajalec ni pristojen za dajanje takih odločitev). S to razliko, da je treba dobiti končno rešitev v roku 8 dni namesto običajnih 45 za navadni servis.
Če pa je napaka očitna in jo lahko vidi tudi prodajalec, potem pa velja kar si rekel (npr če nov laptop riše črte po celem ekranu, tukaj ne rabiš nobene strokovnosti).


rabis strokovnost, rabis ...

stranka je lahko updejtala firmware od graficne z maaal bolj odkljenjenimi zadevami in je vse skupaj gone bad ....

sej zgleda kot da je factory fail,, dejmo vrnt, sej smo delal kot pise na toms hardwareu .... ker krep so nam prodal, dejmo vrnt, sosedu je pa ratal na istem, samo kuplenem u normanu in ne temu fail big bangu ,.,,,

ane ? nismo mi nic krivi, sej smo delal tko k sosed ...?

Okapi ::

sedaj ta svetilka ne izpolnjuje specifikacij ki jih na uradni strani proizvajalec nudi
Katerih? Si v laboratoriju izmeril lumne in jih ni toliko, kot piše? Si jo stehtal in je težja, kot piše? V takih primerih se temu reče stvarna napaka, greš v trgovino, rečeš, da izdelek ne ustreza in ti morajo brez ugovorov vrniti denar.

O.

Limit-sky ::

Kot je Okapi napisal.
S tem, da imaš TI možnost izbirati ali ti vrnejo kupnino, zamnejajo izdelek z novim ali pošljejo na servis v popravilo.

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

In kot je dejal Okapi, je odvisno od "napake". Izdelek ne ustreza lastnostim, napisanim na oglasu ali na embalaži?

RejZoR ::

Najboljš da si vsepovprek začnemo izmišljevat neizmerljive probleme in vračat stvari nazaj in zahtevat takojšnje vračilo/zamenjavo. Right.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Okapi ::

Neizmerljivih problemov ti ne bodo priznali - ker so neizmerljivi. Če proizvajalec zavaja v reklami ali tehničnih podatkih, je pa edino pravilno, da robo vrneš.

O.

RejZoR ::

Neizmerljiv iz strani prodajalca, ki ni usposobljen ali nima potrebnih aparatur. Če bi menjali vsepovprek samo zato ker stranka reče da nekaj ni ok, bi bila cela štala na vseh koncih. Servisi pa so usposobljeni in imajo potrebne naprave. Thats why.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

MrStein ::

Zakon pa je to: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)

(sicer so relevantni še drugi, ampak tole bo tu glavno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Neizmerljiv iz strani prodajalca, ki ni usposobljen ali nima potrebnih aparatur. Če bi menjali vsepovprek samo zato ker stranka reče da nekaj ni ok, bi bila cela štala na vseh koncih. Servisi pa so usposobljeni in imajo potrebne naprave. Thats why.


Zato pa prodajalec zadevo lahko pošlje na servis, ki odloči ali gre za napako ali ne ne. V konkretnem primeru, če svetilka nima lastnosti, ki so bile oglaševne ali ne ustreza specifikacijam, ki so navedena na embalaži potem to seveda je stvarna napaka.

Kaj konkretno pa ni v redu z lučko? tako bo lažje ocenit za kaj gre.

splošne pravice,da vrneš izdelek nazaj v trgovino NI in je vse dobra volja prodajalca ali artikel sprejme v menjavo ali ti celo vrne kupnino. Izjema pri tem so nakupi na daljavo in pogodbe izven poslovnih prostorov.

zelenjava ::

Je že use rešeno.Hvala za nasvete.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385814 (2165) DePalmo
»

Stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
323659 (1248) Machete
»

Izdelek z napako

Oddelek: Pomoč in nasveti
191712 (868) St235
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519226 (6410) BlaY0
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528947 (6369) St235

Več podobnih tem