Forum » Mobilne tehnologije » [Garancija] Servis vrnil mobitel z novo nastalo napako
[Garancija] Servis vrnil mobitel z novo nastalo napako
kocba ::
Zdravo,
Mobitel je bil na popravilu za isto napako (samodejno prekinjanje med telefonskim pogovorom) kar 2x (prvic so menjali software, drugic pa maticno plosco). Skupaj je naneslo natanko 45 dni.
Vceraj sem dobil mobitel nazaj in po majhnem testiranju ugotovil, da se je pojavila nova napaka(ne delujoc Proximity sensor). Pred pošiljanjem na servis te napake ni bilo.
Kako ravnati v tem primeru? Gre za isto vrsto napake, ker je bila povzrocena iz njhove strani? Ze lahko zahtevam nazaj odkupnino, nov telefon? Ali bo spet potrebno vec dnevno cakanje?
Prosim za nasvet.
Mobitel je bil na popravilu za isto napako (samodejno prekinjanje med telefonskim pogovorom) kar 2x (prvic so menjali software, drugic pa maticno plosco). Skupaj je naneslo natanko 45 dni.
Vceraj sem dobil mobitel nazaj in po majhnem testiranju ugotovil, da se je pojavila nova napaka(ne delujoc Proximity sensor). Pred pošiljanjem na servis te napake ni bilo.
Kako ravnati v tem primeru? Gre za isto vrsto napake, ker je bila povzrocena iz njhove strani? Ze lahko zahtevam nazaj odkupnino, nov telefon? Ali bo spet potrebno vec dnevno cakanje?
Prosim za nasvet.
- spremenil: kocba ()
Siddh ::
ja mobitel ma jebanje z garancijo, vbistvu za vsako malenkost si poglej zakone in pravila glede garancije in popravil, bo hitro vse postalo jasno, in koliko vem ti pri menjavi matične plošče mora tudi garancijski rok znova tečt, se pravi, da imaš 2 leti garancije, ampak nisem prepičan glede tega
drugače pa gnjavi jim dokler ne dobiš delujočega telefona
drugače pa gnjavi jim dokler ne dobiš delujočega telefona
kocba ::
Najbolj me zanima kako ravnati v primeru, da na servisu povzrocijo napako, ki je prej ni bilo. Kdo tukaj prevzema krivdo?
Gledal sem ta zakonik , vendar nikjer nisem zasledil obravnavo taksnega primera.
Gledal sem ta zakonik , vendar nikjer nisem zasledil obravnavo taksnega primera.
pharaon ::
Z menjavo matične imaš novo garancijo, tako da daj nazaj na servis, zdaj je pač druga napaka. Dokazal boš težko, da so oni krivi za napako. Če boš imel srečo ti bodo popravili prej kot v enem mesecu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 54328 (14294) | Han |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7225 (6160) | St235 |
» | Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12631 (8683) | ziggy89 |
» | Stvarna napaka ali le servis pod garancijoOddelek: Loža | 1818 (1563) | RejZoR |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11939 (9821) | jan01 |