vir: ZDNet
Maja letos so Američani na Facebooku zapravili 53,5 milijarde minut, kar pomeni približno 12 minut na uporabnika na dan (Facebook ima v ZDA po Nielsnovi metodologiji 140 milijonov uporabnikov). Na drugem mestu je Yahoo s 17,2 milijarde minut, sledijo pa Google (12,5), AOL (11,4), MSN/Bing (9,5) in YouTube (9,1).
Najbolj priljubljena spletna aktivnost je torej obiskovanje socialnih omrežij, kjer Američani zapravijo 23 odstotkov časa na internetu. Na drugem mestu je z 10 odstotki igranje spletnih iger, kar kaže, da so na spletu izrazito neproduktivni. Zanimivo je, da kar 40 odstotkov uporabnikov Facebooka stran spremlja z mobilnih naprav, tako da so lahko ves čas v stiku z njo. Ker vse skupaj počasi že meji na obsedenost, so na ZDNetu pripravili seznam petih simptomov, ki kažejo na zasvojenost s socialnimi omrežji.