Forum » Strojna oprema » EPOX BX-6 - VOODOO 4500 - come back
EPOX BX-6 - VOODOO 4500 - come back
PIKINET1 ::
Samo na znanje, gf2mx sem v Megahitu zopet zamenjal nazaj za VOODOO 4500 in res je blo narobe neki s prejšnjim V4500 (kot je menil Luni), z gf2mx-e pa je treba vedet da mora bit AGP vodilo na MB verzije 2.0 ali novejše, da le slednja deluje dokaj pravilno. Torej doma je spet dobri stari VOODOO, res da je cca. 9 fps počasnejši od GF3mx v quaki ampak menim da je zaradi njegove prijaznosti vsemogočnemu igričarskemu okolju še vedno mesto v vsakem računalniku pa ne glede na INTELIGENCO lastnika, pa še reku bi hvala Sašotu in Matjažu iz MEGAHITA v Ljubljani za prijaznost !!!!!!
[Some1Else] ::
]FlasH[ responds.
The name and logo 3dfx does and will allways bellong to 3dfx and no1 else (quote: skankulja ).
Jokaj nič več, kajti hitro poskoči na x3dfx in najdi gonilnike najnovejše. Tvoj voodoo bo premogel HSR (Hidden Surface Removal) in če boš v 3dfxHubu naštimal HSR na Agressive tiling, boš povozil GeForca v fpsjih, ampak ti bo utripalo nebo. Nič boj se več ne, hitro v konzoli napiši "r_maxfps 35". fpsjev bo sicer 35, ampak ne oš doživel page tearing efekta (ko se ti textura trga, se prestavlja po kosih, kot interner stran na 133Mhz P1 in Ati 4Mb karto). Tako boš ugnal vse Geforce in nVidio poslal na mesto kjer sonce ne sije... 3dfx wil,l WILL, be back....
The name and logo 3dfx does and will allways bellong to 3dfx and no1 else (quote: skankulja ).
Jokaj nič več, kajti hitro poskoči na x3dfx in najdi gonilnike najnovejše. Tvoj voodoo bo premogel HSR (Hidden Surface Removal) in če boš v 3dfxHubu naštimal HSR na Agressive tiling, boš povozil GeForca v fpsjih, ampak ti bo utripalo nebo. Nič boj se več ne, hitro v konzoli napiši "r_maxfps 35". fpsjev bo sicer 35, ampak ne oš doživel page tearing efekta (ko se ti textura trga, se prestavlja po kosih, kot interner stran na 133Mhz P1 in Ati 4Mb karto). Tako boš ugnal vse Geforce in nVidio poslal na mesto kjer sonce ne sije... 3dfx wil,l WILL, be back....
[Some1Else] ::
]FlasH[ zopet rešuje svet ...
Stvar je precej enostavna. HSR je metoda ko voodoo tiste poligone (trikotniki), ki jih ni treba izrisovat enostavno izplakne iz spomina. s tem prihrani čas , ki ga pri izrisovanju nepotrebnih trikotnikov zapravi Gforc 2mx. Kako se vse skupaj optimizira pa sledi:
Najprej si naloži update driverjev iz alternativne 3dfx underground strani . To je x3dfx.com . V novih driverjih je kup novih opcij, za katere se mi ne ljubi izlivati duše, zato bom optimiziral le uporabo HSR. Pojdi pod 3dfxToolsHub in tam pod Advanced options in od OpenGL/Glide skupino najdi Hidden Surface Removal. Izberi Agressive Tiling. Zaženi quake3 in zaigraj kako mapo kjer so zelo podrobna nebesa. Najprej se boš zgražal nad utripanjem potem pa stori sledeče. Pritisni tildo (¨), to je tipka levo od enke, in v konzolo vpiši slednje:
/r_maxfps 35 ter /vid_restart. To bo povzročilo omejevanje maximalne rate fpsjev in resetiralo voodoojev spomin rezerviran za quake v tem trenutku. Nato nebo ne bi smelo več utripati, texture pa se ne bi smele trgati, svet bi moral biti lepši itd... V glavnem. Če vseeno izkusiš kakšno težavo mi pošlji mail, takisto mi pošlji mail, če bi rad zvedel še kaj o novih 3dfx funkcijah, ki jih bi nVidia vgrajevala v Gforce šele čez kakšno leto ali 1200
P.s.: Ne mi slik brez modrcov pošiljat, mam dost
Stvar je precej enostavna. HSR je metoda ko voodoo tiste poligone (trikotniki), ki jih ni treba izrisovat enostavno izplakne iz spomina. s tem prihrani čas , ki ga pri izrisovanju nepotrebnih trikotnikov zapravi Gforc 2mx. Kako se vse skupaj optimizira pa sledi:
Najprej si naloži update driverjev iz alternativne 3dfx underground strani . To je x3dfx.com . V novih driverjih je kup novih opcij, za katere se mi ne ljubi izlivati duše, zato bom optimiziral le uporabo HSR. Pojdi pod 3dfxToolsHub in tam pod Advanced options in od OpenGL/Glide skupino najdi Hidden Surface Removal. Izberi Agressive Tiling. Zaženi quake3 in zaigraj kako mapo kjer so zelo podrobna nebesa. Najprej se boš zgražal nad utripanjem potem pa stori sledeče. Pritisni tildo (¨), to je tipka levo od enke, in v konzolo vpiši slednje:
/r_maxfps 35 ter /vid_restart. To bo povzročilo omejevanje maximalne rate fpsjev in resetiralo voodoojev spomin rezerviran za quake v tem trenutku. Nato nebo ne bi smelo več utripati, texture pa se ne bi smele trgati, svet bi moral biti lepši itd... V glavnem. Če vseeno izkusiš kakšno težavo mi pošlji mail, takisto mi pošlji mail, če bi rad zvedel še kaj o novih 3dfx funkcijah, ki jih bi nVidia vgrajevala v Gforce šele čez kakšno leto ali 1200
P.s.: Ne mi slik brez modrcov pošiljat, mam dost
undefined ::
Novi gonilniki iz x3dfx strani onemogočijo FSAA v D3D. Uporabljajte jih na lastno odgovornost. Je pa rečeno, da bo za to kmalu izšel popravek.
P.S.: za vse nevedneže, Voodoo4 4500 podpira 2x FSAA (ki je btw enakovreden GeForce 2x2 (4x) FSAA).
P.S.: za vse nevedneže, Voodoo4 4500 podpira 2x FSAA (ki je btw enakovreden GeForce 2x2 (4x) FSAA).
luni ::
Jaome fantje... HSR na vudujih je uporaben kvecjemu za kako testiranje in duvanje s FPSji, za resno igro pa ga NIHCE ne priporoca, razen ce nocete cez kaksen mesec imeti akvarije na oceh (za nevedneze: akvarij -> pirpoden -> prekleto debel spegel).
Artificial Intelligentia
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tema za vse oboževalce 3DFXa -----> dol z Nvidijo !!!!!!! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 8320 (6390) | goranTNT |
» | Kyro IIIOddelek: Novice / Grafične kartice | 1827 (1827) | Dalmatinc |
» | v3 & w2k & HSROddelek: Zvok in slika | 1054 (985) | ABX |
» | HSR dela tudi na V3 !Oddelek: Zvok in slika | 2198 (1837) | Senitel |
» | voodoo 6000Oddelek: Zvok in slika | 2224 (1830) | Senitel |