Forum » Zvok in slika » HSR dela tudi na V3 !
HSR dela tudi na V3 !
Igor ::
Veliko je govora o novi 3dfx tehnologiji HSR (hidden surface removal), katera opazno pospezi izvajanje iger (baje samo Qauke3 nisem pa siguren), po malo experimetiranja sem ugotovil, da to deluje tudi na V3 karticah, vse kar rabite je zadnje beta gonilnike ter tale registry hack
nato imate pod 3dfx advanced features moznost nastavljanja stopnje HSR, sicer (vsaj na mojem V3 2000) slika zelo zelo utripa, kar je znak globoke beta faze, vendar je pospesitev prav neverjetna, tudi do 50%, lahko poskusite tudi sami (na lastno odgovornost jasno)
nato imate pod 3dfx advanced features moznost nastavljanja stopnje HSR, sicer (vsaj na mojem V3 2000) slika zelo zelo utripa, kar je znak globoke beta faze, vendar je pospesitev prav neverjetna, tudi do 50%, lahko poskusite tudi sami (na lastno odgovornost jasno)
singular ::
hmm, jst sm probal samo ni nič hitrejš, in tud slika mi nič ne utripa...(probal sem z izkloplenim hsrjem in z vkloplenim pa ni blo NIČ razlike). a ma kdo kšno idejo??
Igor ::
ce ni blo razlike v brzini ni blo ok nastiman, kar se pa tice utripanja bos pa tut vidu kaj mislim :)
kar se pa tice hitrosti sm pa dobil timedemo 100 fps pri 1024 lightmap :), drugace je okol 60, sicer pa stvar ni igralna v takem stanju kukr je zdele upam (pricakujem) pa de bojo urihtal kar se rtice tega da ne dela naredi naslednje
instalirej driverje
rebotej
odpri regedit
poisci
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\ tm mas moznost 0000 0001 0002 0003 odvisno od modela katerga mas, poglej kero cifro mas in po potrebi poravi registry hack de bo kazal na pravo cifro
(upam da razumes kaj hocem povedat ....) po vnesi un reg fajl v registry
rebotev in
voila opcija za nastavljat je tu ...zaenkrat dela (baje) samo v q3 (mogoce tudi v igrah z q3 pogonom (ala alice)), tko da ce bos poskusal kje drugje ne bo nic drugac
kar se pa tice hitrosti sm pa dobil timedemo 100 fps pri 1024 lightmap :), drugace je okol 60, sicer pa stvar ni igralna v takem stanju kukr je zdele upam (pricakujem) pa de bojo urihtal kar se rtice tega da ne dela naredi naslednje
instalirej driverje
rebotej
odpri regedit
poisci
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\ tm mas moznost 0000 0001 0002 0003 odvisno od modela katerga mas, poglej kero cifro mas in po potrebi poravi registry hack de bo kazal na pravo cifro
(upam da razumes kaj hocem povedat ....) po vnesi un reg fajl v registry
rebotev in
voila opcija za nastavljat je tu ...zaenkrat dela (baje) samo v q3 (mogoce tudi v igrah z q3 pogonom (ala alice)), tko da ce bos poskusal kje drugje ne bo nic drugac
Senitel ::
Se mi zdi, da ljudje precej pretiravajo z tem HSR jem.
Tud če bo 3dfx izdal kakšne bolj "uradne" driverje, v katerih bo možnost uradno dostopna, pohitritve nebodo takšne kot so sedaj.
Sedaj zadeva poreže preveč tirkotnikov (zato stvari občasno izginjajo), če bo 3dfx hotu to odpravt, pol bodo te tirkotnike pač mogl izrisat... Če jih izrišejo bo šel performance spet dol... Realno gledano lahko profitirajo na velikih resulucijah ene 15%, na nizkih pa še manj... Ne pričakovat kar enih blaznih pohitritev...
Tud če bo 3dfx izdal kakšne bolj "uradne" driverje, v katerih bo možnost uradno dostopna, pohitritve nebodo takšne kot so sedaj.
Sedaj zadeva poreže preveč tirkotnikov (zato stvari občasno izginjajo), če bo 3dfx hotu to odpravt, pol bodo te tirkotnike pač mogl izrisat... Če jih izrišejo bo šel performance spet dol... Realno gledano lahko profitirajo na velikih resulucijah ene 15%, na nizkih pa še manj... Ne pričakovat kar enih blaznih pohitritev...
sinko999 ::
Hmm a potem bomo morali čakati na uradne gonilnike ene 3 mesece , pa še potem boš dobil samo 20% pohitritve . Samo beseda je za to
Ni? ni ve?no !
TESKAn ::
Hm, po moje HSR ni tko slaba stvar. Sej je pr večini današnjih kartic edina ovira za doseganje boljših rezultatov prepustnost. In če je manj trikotnikov za renderirat, pol je tut potreba po bandwith - u ustrezno manjša. Po moje bo nVidiaa kaj kmalu vključila to opcijo tut za svoje kartice.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Senitel ::
Seveda je pri današnjih karticah problem predvsem v propustnosti čip<->pomnilnik. In seveda je HSR way ot go. Ampak to kar se danes dogaja so triki z driverji. Kartica sama še vedno nemore delat tega... Tuki pač driver poskuša ugotovit, kateri trikotniki bodo vidni, in jih pošlje za izrisat. In včasih dela zelo velike kikse. Povdarek pri tem je, da določenih trikotnikov KARTICA SPLOH NE BO DOBILA! Pri pravem strojnem HSR-ju se pa VSI trikotniki razporedijo od najbližjega proti najbolj oddaljenemu, nato pa se ugotavlja katere trikotnike je treba "uporabit", da je na ekranu viden tisti pixel, ki mora bit viden. Glede na današnje kartice je to čisto po domače rečeno "risanje ritensko", vendar tega nomoreš nardit brez podpore hardware-a (Kyro ma hardwaresko podporo zato).
Mate ::
HUm... tole je pa res mal bedno da se vid skoz steno.. no ja al pa tud ne.. mas pol X-ray spegle....
Drgac pa tud ce bo "samo" 20% pohitritve z drugimi driverji je to se vedno kul
Drgac pa tud ce bo "samo" 20% pohitritve z drugimi driverji je to se vedno kul
EASYdoor ::
meni se opcija za vklopitev hsr pokaze, vendar ni rezultata, nic pohitritve???
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...
Senitel ::
charlie: Verjetno maš prepočasen procesor...
Pa še komentar enga programerja od naših južnih sosedov (croteam):
P.S. And don't start about what HSR in beta voodoo driver can do. What benefit you get from a 2-3X speedup when world is falling apart? :)
Pa še komentar enga programerja od naših južnih sosedov (croteam):
P.S. And don't start about what HSR in beta voodoo driver can do. What benefit you get from a 2-3X speedup when world is falling apart? :)
Mate ::
Hehe, good point..
Pa sej je drgac Voodoo se kr uredu.
Prej mi je ratal z Voodoojem 3 3000 dobit 3442 3D marke
Pa sej je drgac Voodoo se kr uredu.
Prej mi je ratal z Voodoojem 3 3000 dobit 3442 3D marke
EASYdoor ::
mozno samo po moje ni tu kaj prevec pomemben procesor ali pa? mam cel 433@540, 128 ram in v3 2000@3000 ampak sem ga po nesreci s sraufenzingerjem po betic uzgal, ko sem rebra dol dajal, tko da ne morem kej dost probavat - in glih za novo leto
lp!
lp!
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...
EASYdoor ::
mam pa plato abit vt6x4 - via 133a?
suxxx!!!
suxxx!!!
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...
EASYdoor ::
svasta! kaj ni ta zadeva kao zmanjsa trikotnike/karkoli in s tem zmanjsa obremenitev?
lp!
lp!
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...
EASYdoor ::
ah zooo! lepo to, bo treba drug procesor nabavit
tale je ze takle:
lp!
tale je ze takle:
lp!
...svet ni eden, svetova sta dva - PA JA :)))...
Senitel ::
Zadeva zmanjša samo obremenitev grafične kartice ne pa CPU-ja .
Kljub vsem tem HSR foram jest še zmeraj pravim, da bo zmagal edram. HSR ima eno zelo veliko pomankljivost, potrebno si je uredit vse trikotnike, in v primeru če imamo zelo velike količine trikotnikov (100 000+), bo grafični zmanjkal rama, oziroma v primeru Voodoo-ja predstavljalo tako dodatno obremenitev, da bo vse skupaj teklo še počasneje.
Zdej si pa predstavljajte recimo ene 16MB edram-a (ki je na samem čipu) in doseže propustnost 48GB/sec (Giga Bytov!!!).
Sedaj maš pa front buffer in z buffer (dve stvari, ki predstavljata največ branja in pisanja) na teh 16MB rama... Igra tako dobi "free zbuffering" in "free front buffer" vse kar še ostane je ti. "render target" (back buffer) in teksture, ki pa so v klasičnem ramu. Kljub temu je minimalna pohitritev za faktor 3x približno. Aja pa ne se usajat, da je 48GB/sec mal velik (sicer je), ker je to zmogljivost Play Station 2 (ki ima edram).
Kljub vsem tem HSR foram jest še zmeraj pravim, da bo zmagal edram. HSR ima eno zelo veliko pomankljivost, potrebno si je uredit vse trikotnike, in v primeru če imamo zelo velike količine trikotnikov (100 000+), bo grafični zmanjkal rama, oziroma v primeru Voodoo-ja predstavljalo tako dodatno obremenitev, da bo vse skupaj teklo še počasneje.
Zdej si pa predstavljajte recimo ene 16MB edram-a (ki je na samem čipu) in doseže propustnost 48GB/sec (Giga Bytov!!!).
Sedaj maš pa front buffer in z buffer (dve stvari, ki predstavljata največ branja in pisanja) na teh 16MB rama... Igra tako dobi "free zbuffering" in "free front buffer" vse kar še ostane je ti. "render target" (back buffer) in teksture, ki pa so v klasičnem ramu. Kljub temu je minimalna pohitritev za faktor 3x približno. Aja pa ne se usajat, da je 48GB/sec mal velik (sicer je), ker je to zmogljivost Play Station 2 (ki ima edram).
Miran ::
Dej mi nej pliZ en insider mal pove v čem je fora tega HSRja. Pa tko bl na izi da moji skisani možgani dojamejo...
Kukr sem jst razumu gre tle za izločanje tekstur ki niso vidne, tako da ostane več bandwidtha za druge.
Ajd pol !
Kukr sem jst razumu gre tle za izločanje tekstur ki niso vidne, tako da ostane več bandwidtha za druge.
Ajd pol !
Overclock yourself !
Senitel ::
Miran: Pri pravih tilerjih se vsi trikotniki razporedijo po oddaljenosti od kamere. Nato pa se izrišejo samo vidni trikotniki (tisti, ki so navrhu).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kyro IIIOddelek: Novice / Grafične kartice | 1810 (1810) | Dalmatinc |
» | 3 kompleti gonilnikov za 3dfxOddelek: Zvok in slika | 2316 (1586) | Dalmatinc |
» | EPOX BX-6 - VOODOO 4500 - come backOddelek: Strojna oprema | 1565 (1411) | Dalmatinc |
⊘ | Aalchemy (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 6314 (5552) | Senitel |
» | HSR deluje tudi na Voodoo3 karticahOddelek: Novice / Grafične kartice | 1763 (1763) | TESKAn |