vir: Techdirt
Spremembo domene so zahtevali tudi od britanskega shagbook.com (Shagbook adult dating UK, kaj pa drugega), vendar se je je lastnik slednjega podjetja odločno uprl in britansko sodišče celo poprosil, da Facebooku odvzame že dodeljeno blagovno znamko.
Shagbook svojo zadevo argumentira tako, da je bila beseda "facebook" v angleškem jeziku v rabi že precej pred ustanovitvijo Facebooka, in sicer kot generična oznaka za album, opremljen s fotografijami večje skupine ljudi. To bi pomenilo, da znatna skupina ljudi pod besedo "facebook" misli še na marsikaj drugega kot zgolj specifično na Zukerbergov projekt povezovanja študentov oz. kasneje vseh ljudi, zaradi česar jim znamka nikoli ne bi smela biti dodeljena. Argument ni brez teže, sploh če pomislimo, da je z blagovnimi znamkami praviloma obratno - naša Radenska je najprej ponudila mineralno vodo s tem imenom in šele pozneje smo začeli z besedo "radenska" poimenovati mineralne vode na splošno.
Dalje, Facebookov motiv za tožbo naj bilo neupravičeno omejevanje konkurence, ne skrb za lastno blagovno znamko. Anglosaška sodišča za določene tožbe priznavajo ti. doktrino umazanih rok in bodo zavrnila tožnikov zahtevek zaradi določenih protipravnih motivov, čeravno bi mu sicer brez težav ugodila.
Končno naj uporaba besede "shagbook" ne bi nosila nobene možnosti zamenjave podjetij, saj njeni uporabniki še predobro vedo, da gre za stran za zasebne zmenke, ne za deljenje fotk, videov in drugih zanimivost iz svojega življenja s prijatelji, sorodniki in širšo javnostjo.
Shagbook je priložil še več primerov in drugih dokazov. Sicer ni za pričakovati, da bo sodišče Facebooku odvzelo njegovo blagovno znamko za ozemlje Združenega kraljestva, bo pa shagbook verjetno uspel obdržati svojo domeno, četudi je bila registrirana šele leta 2006 in preko naslova na Bahamih. Po drugi strani je Zukenberg začel z domeno "thefacebook.com" in je "the" opustil šele kasneje po nasvetu Seana Parkerja in za ceno 200.000 dolarjev, konkurenčni "face-book.com" pa so zaprli preko $1500 arbitraže pri ICANN-u.