Forum » Loža » Kam izginja motorno olje?
Kam izginja motorno olje?
Pyr0Beast ::
Zgori.
Za tako malo porabo se sploh ne sekiraj.
Za tako malo porabo se sploh ne sekiraj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Niti 0.1L ?
Daj se hecat
Daj se hecat
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
IceIceBaby ::
Ni kritično. Nekateri motorji pač pijejo več olja. Pol litra na 1500km je verjtno še vedno znotraj tovarniško predvidene porabe. Pri takšni porabi tudi ne boš videl modrega dima.
Kako pa voziš. Je avto pogosto na visokih obratih?
Kako pa voziš. Je avto pogosto na visokih obratih?
Gray_Warden ::
http://www.aa1car.com/library/oil_consu...
preberi si tole. Porabljanje olja ni nekaj nenavadnega, ponavadi niti ni nevarno, dokler ga redno dolivaš. Če ti na 1500 km požre pol litra olja, to pomeni da moraš na 15.000 km doliti 5 litrov olja, kar ni nekaj extra veliko, še posebej za ta motor.
poizkusi recimo z drugim, bolj kvalitetnim motornim oljem, če bo kaj bolje. Ne znam ti svetovat katerim, jaz vedno dam v avto valvoline 10w40 in je poraba dokaj normalna...
preberi si tole. Porabljanje olja ni nekaj nenavadnega, ponavadi niti ni nevarno, dokler ga redno dolivaš. Če ti na 1500 km požre pol litra olja, to pomeni da moraš na 15.000 km doliti 5 litrov olja, kar ni nekaj extra veliko, še posebej za ta motor.
poizkusi recimo z drugim, bolj kvalitetnim motornim oljem, če bo kaj bolje. Ne znam ti svetovat katerim, jaz vedno dam v avto valvoline 10w40 in je poraba dokaj normalna...
Why so serious?
Steinkauz ::
dzinks63 ::
Ena takšna cvetka je bil Fiat Tipo 2.0 16v. Za njega je bila normalna poraba dober liter motornega olja na 1000km, poleg bencina seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Pšenični ::
Imam alfo staro 10 let, 200,000km...156jtd. 1.9.
Ne spije kaplje olja med menjavo. In delam lepo z njo "da me ne prevara z mehanikom"....(sem pobral z ajfa foruma)
Najprej probej zamenjat znamko olja. Drgač tudi eni golfi pijejo da je treba dolivat, golf TDI serija 5 npr.
Npr. jaz dam v alfo vedno "selenija" olje...ki je kar OK. Maš pa ene modele, ki imajo golf dizel serija 5 in uporabljajo olje tipa "lidl in Hofer", ki ga dobiš po 3 evre liter....
Ne spije kaplje olja med menjavo. In delam lepo z njo "da me ne prevara z mehanikom"....(sem pobral z ajfa foruma)
Najprej probej zamenjat znamko olja. Drgač tudi eni golfi pijejo da je treba dolivat, golf TDI serija 5 npr.
Npr. jaz dam v alfo vedno "selenija" olje...ki je kar OK. Maš pa ene modele, ki imajo golf dizel serija 5 in uporabljajo olje tipa "lidl in Hofer", ki ga dobiš po 3 evre liter....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
Zheegec ::
Selenia sicer ni nič posebnega po prebranem po forumu, to je bolj stvar JTD, ki ne pijejo olja (vsaj ta dva, katera sem imel sam dosedaj nsita). To je res zelo različno od motorja do motorja že pri isti znamki...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pšenični ::
Selenia ni tako slabo olje. Naredil sem tud že 5000 km po menjavi in ko sem pogledal olje, je bilo še skoraj brez barve.
Če ti pije olje vzameš namesto 5W40, 10w40.
"5W-40 is "thinner" (flows easier) than 10W-50 when hot and cold.
Use 5W-50 in cold climates (winter).
Use 10W-50 in warmer climates (summer)."
Če ti pije olje vzameš namesto 5W40, 10w40.
"5W-40 is "thinner" (flows easier) than 10W-50 when hot and cold.
Use 5W-50 in cold climates (winter).
Use 10W-50 in warmer climates (summer)."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
s1m0n ::
No pri nas je bencinar, olje Selenia 20k, ko sem pred 1mesecem preverjal je bilo za 0,1l manj kot sem ga nalil in to po 1letu ali 12.000km kot se opravlja servis! In sem ga tudi zamenjal in spet nalil ter zapisal koliko ga je šlo not... Seveda ga nekaj v filtru ostane tisto tukaj ni všteto.
RejZoR ::
Ti mogoče slučajno ob ustavitvi v križiščih v kabini kaj prismrdi po olju?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jalovec09 ::
Ja zadnjič sem demontiral zračni filter, pe je bilo mastno tam okol pa tud sam filter je bil na enem koncu od olja.
Občasno se prižiga lučka za motor, ampak sam prižge/ugasne.
Pri mehaniku sem že bil je rekel, da se slišijo mal dročniki, a za olje mu nisem rekel.
In sem, kar prepričan, da so slabi tefloni, dročniki to je še cenovno ugodno popravilo, ko se bo delal velik servis, če ga bom sploh še imel, obročke pa se ne splača menjat, je treba potegnit vse ven z bati, pomenjat obročke, pa še glavne ležaje.
Ne, antifriz je rdeč
Občasno se prižiga lučka za motor, ampak sam prižge/ugasne.
Pri mehaniku sem že bil je rekel, da se slišijo mal dročniki, a za olje mu nisem rekel.
In sem, kar prepričan, da so slabi tefloni, dročniki to je še cenovno ugodno popravilo, ko se bo delal velik servis, če ga bom sploh še imel, obročke pa se ne splača menjat, je treba potegnit vse ven z bati, pomenjat obročke, pa še glavne ležaje.
Ti mogoče slučajno ob ustavitvi v križiščih v kabini kaj prismrdi po olju?
Ne, antifriz je rdeč
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
joze28 ::
Pod motorjem ni nikjer nič mastno?
Baje Selenia ni več to kar je bila, ker so zamenjali tovarno.
Baje Selenia ni več to kar je bila, ker so zamenjali tovarno.
Pyr0Beast ::
Niti 0.1L ?
Daj se hecat
Če je dizel brez problema nič ne spije. Isto moj 1.9 tdi ne popije nič. Parkrat letno pogledam pa je vedno isto
Nardim pa okol 12000km na leto
Nemogoče.
Vsaka mašina bo kurila olje. NI je take ki nebi.
To da 'je vedno isto' ne pomeni nič. Pol litra na šipki ne boš opazil, če ma mašina 5L olja not.
In to da ne opaziš upada nivoja še ne pomeni da mašina olja ne žre.
Lahko se ti tudi dizel meša z oljem ali pa ti notri pušča hladilna tekočina
Selenia ni tako slabo olje. Naredil sem tud že 5000 km po menjavi in ko sem pogledal olje, je bilo še skoraj brez barve.
Če ti pije olje vzameš namesto 5W40, 10w40.
"5W-40 is "thinner" (flows easier) than 10W-50 when hot and cold.
Use 5W-50 in cold climates (winter).
Use 10W-50 in warmer climates (summer)."
NE tega počet. Nalivaj samo tako olje kakor je predpisano za mašino in nobenega drugega.
To da je olje brez barve lahko nakazuje da je totalen drek in nima notri detergentov ki čistijo mašino.
Ja zadnjič sem demontiral zračni filter, pe je bilo mastno tam okol pa tud sam filter je bil na enem koncu od olja.
Preveč olja imaš v mašini. Nivo se ponavadi preverjat pri segreti (ne vroči in ne mrzli mašini)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
der_Alte ::
Ena takšna cvetka je bil Fiat Tipo 2.0 16v. Za njega je bila normalna poraba dober liter motornega olja na 1000km, poleg bencina seveda.
Ne ravno buč kotalit. Si ga imel? Primerno vzdrževan Lampredijev motor nikoli ni imel take porabe. Je pa res, da skoraj noben pri nas ni bil, ker ga že pooblaščeni serviserji niso znali pravilno vzdrževati. Filter za olje so podtaknili ali od 8v ali pa od Donita. Posledično noben motor ni deloval s pravilnim oljnim pritiskom. Zato pa sloves o ribanju. Po »generalkah« pa jasno...
Enako kot napenjalci za jermen. Za 16v obstajajo samo originali izdelani pri SKF. En ima specifično za ta motor nalašč malce večjo zračnost in majhno črkico dodano na konec SKF kataloške številke, kar je spet rekdokdo upošteval. Rezultat pa seveda, strgani jermeni in polomljeni ventili.
Kar pa se na splošno tiče zginjevanja olja v motorjih. Največkrat motor ne pije olja ko pritiskaš na plin, ampak ko se z motorjem zavira. Takrat potegne skozi vodila ventilov, če niso nova, olje v valje. Recimo pri 100km/h daš v drugo prestavo in zaviraš.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
RejZoR ::
Če pa bremzaš tako, da pri 100 daš v drugo prestavo in šele nato bremzaš pa je mogoče čas da se obišče avtošolo za osnove vožnje. Pa tud za motor je to skoraj enako kot bi se zašaltal. Pri sto ti bo obrate nabilo v nebo če boš dal v drugo prestavo kar nikakor ni dobro za mašino. Na dol se vedno šalta spotoma ko bremzaš, razen v primeru zasilnega bremzanja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dzinks63 ::
@der_Alte
Prečitaj si linkani test, katerega sem priložil, v njem vse lepo piše in poraba olja velja za povsem zdravo mašino in ne za kakšno pred generalko.
Prečitaj si linkani test, katerega sem priložil, v njem vse lepo piše in poraba olja velja za povsem zdravo mašino in ne za kakšno pred generalko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
madog ::
Če ti na 1500 km požre pol litra olja, to pomeni da moraš na 15.000 km doliti 5 litrov olja, kar ni nekaj extra veliko
sej se hecaš ne????
5L olja je v motorju! To je way tooo much porabe olja in ni normalno.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC
-valvoline- ::
1.4 16v je najslabsi motor v zgodovini VW.Podn.Kvari se vse na njem. Neka tovarniska napaka je z odduskom in zato papcajo olje. Za to masino 1l na 1000km je povsem normalna poraba olja.
Dizli nasplosno papcajo precej manj olja(seveda ce motor ni zjahan),ker sama nafta ima mazalnih lasnosti.Men doslej skoraj vsi dizli so papcal max pol litra na 10.000km od menjave do menjave,ponavad ga neki zmanjka zadnjih 3000km,verjetno ker je olje ze bl slabo po prevozenimi 7000-8000km.Prvih 7000km ponavad ne kapljice ne popije.
Ni neke panike,ce ga skozi dolivas pac ga ne bos komplet menjal na 10.000km ampak npr na 15 ali 20.000km
Dizli nasplosno papcajo precej manj olja(seveda ce motor ni zjahan),ker sama nafta ima mazalnih lasnosti.Men doslej skoraj vsi dizli so papcal max pol litra na 10.000km od menjave do menjave,ponavad ga neki zmanjka zadnjih 3000km,verjetno ker je olje ze bl slabo po prevozenimi 7000-8000km.Prvih 7000km ponavad ne kapljice ne popije.
Če ti na 1500 km požre pol litra olja, to pomeni da moraš na 15.000 km doliti 5 litrov olja, kar ni nekaj extra veliko
sej se hecaš ne????
5L olja je v motorju! To je way tooo much porabe olja in ni normalno.
Ni neke panike,ce ga skozi dolivas pac ga ne bos komplet menjal na 10.000km ampak npr na 15 ali 20.000km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Ales ::
Kaj je normalna poraba olja je odvisno od motorja do motorja, za nekatere je tudi 1 l na 1000 km še tovarniško v mejah normale. Za nekatere, predvsem noveješe motorje, pa pač ne. Če ste v dvomih, odprite svojo dokumentacijo avtomobila in preverite.
V vsakem primeru pa je dobro vedeti, kam in kako olje zginja oz. ali kje malo pušča itd. Kakor so že omenjali, je tudi možno da v olje priteka gorivo ali hladilna tekočina, tako da sam nivo olja ni zagotovilo, da je z motorjem vse v redu.
V vsakem primeru pa je dobro vedeti, kam in kako olje zginja oz. ali kje malo pušča itd. Kakor so že omenjali, je tudi možno da v olje priteka gorivo ali hladilna tekočina, tako da sam nivo olja ni zagotovilo, da je z motorjem vse v redu.
RejZoR ::
1l na 1000km ni nikakor normalno. Celo najbolj zgonjeni Golfi 2 izpred 25 let ne vem če žrejo tolk olja. Da bi bilo to normalno za avtomobile stare npr 10 let in mlajše se mi zdi kot load of BS. Govorim nekako iz izkušenj, ko smo imeli pri hiši avto star 15 let (Škoda Felicia 1.3) in zdej imamo enega, ki bo kmalu 11 let (Hyundai Accent 1.3). Pri obeh se je olje menjal samo na tipične intervale. Ne pomnim, da bi se ga kdajkoli dolivalo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
sirotka ::
-valvoline- je izjavil:
1.4 16v je najslabsi motor v zgodovini VW.Podn.Kvari se vse na njem. Neka tovarniska napaka je z odduskom in zato papcajo olje. Za to masino 1l na 1000km je povsem normalna poraba olja.
Dizli nasplosno papcajo precej manj olja(seveda ce motor ni zjahan),ker sama nafta ima mazalnih lasnosti.Men doslej skoraj vsi dizli so papcal max pol litra na 10.000km od menjave do menjave,ponavad ga neki zmanjka zadnjih 3000km,verjetno ker je olje ze bl slabo po prevozenimi 7000-8000km.Prvih 7000km ponavad ne kapljice ne popije.
Če ti na 1500 km požre pol litra olja, to pomeni da moraš na 15.000 km doliti 5 litrov olja, kar ni nekaj extra veliko
sej se hecaš ne????
5L olja je v motorju! To je way tooo much porabe olja in ni normalno.
Ni neke panike,ce ga skozi dolivas pac ga ne bos komplet menjal na 10.000km ampak npr na 15 ali 20.000km
Ja, ista mašina je zagorela sestri na skoraj novem avtu, kupila ga je pač zato, ker so ji vsi tupil...vw kao nobenih servisov pa to....mhm. 5l olja pa ne more bit normalno na 15k, v nobenem primeru.
Pyr0Beast ::
Ne pomnim, da bi se ga kdajkoli dolivalo.
To še ne pomeni da ga ni zmanjkovalo, samo da med servisnim intervalom nivo ni toliko upadel da bi se upalila lampa.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Ales ::
1l na 1000km ni nikakor normalno. Celo najbolj zgonjeni Golfi 2 izpred 25 let ne vem če žrejo tolk olja. Da bi bilo to normalno za avtomobile stare npr 10 let in mlajše se mi zdi kot load of BS. Govorim nekako iz izkušenj, ko smo imeli pri hiši avto star 15 let (Škoda Felicia 1.3) in zdej imamo enega, ki bo kmalu 11 let (Hyundai Accent 1.3). Pri obeh se je olje menjal samo na tipične intervale. Ne pomnim, da bi se ga kdajkoli dolivalo.
Kdo je omenjal 10 let in mlajše avtomobile, razen tebe? Drugače pa, če je izbira med tovarniškimi podatki o motorju in tvojimi "izkušnjami", kaj misliš da je bolj merodajno?
RejZoR ::
Ne pomnim, da bi se ga kdajkoli dolivalo.
To še ne pomeni da ga ni zmanjkovalo, samo da med servisnim intervalom nivo ni toliko upadel da bi se upalila lampa.
Lol? Če ga ne točimo to še ne pomeni, da se ga ne preverja. Noben avto pri nas ni šel tolk daleč, da bi se prižgala lučka za olje halo. Niti na šibki se ni opazilo razlike (vedno je praktičnot očno med low in high). Mogoče majhna razlika ampak tako odstopanje dobiš že zaradi tega ker pogoji merjenja niso vedno identični.
1l na 1000km ni nikakor normalno. Celo najbolj zgonjeni Golfi 2 izpred 25 let ne vem če žrejo tolk olja. Da bi bilo to normalno za avtomobile stare npr 10 let in mlajše se mi zdi kot load of BS. Govorim nekako iz izkušenj, ko smo imeli pri hiši avto star 15 let (Škoda Felicia 1.3) in zdej imamo enega, ki bo kmalu 11 let (Hyundai Accent 1.3). Pri obeh se je olje menjal samo na tipične intervale. Ne pomnim, da bi se ga kdajkoli dolivalo.
Kdo je omenjal 10 let in mlajše avtomobile, razen tebe? Drugače pa, če je izbira med tovarniškimi podatki o motorju in tvojimi "izkušnjami", kaj misliš da je bolj merodajno?
Lej, če 10 in 15 let stara avta ne tankata olja kot nora, pol bi se mal(zelo) zamislil, če bi mi 2 ali 5 let star točil olje hitreje kot bencin. Se ti ne zdi? Izkušnje tle nimajo nobene veze, samo zdrava pamet in logika.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Ales ::
Lej, če 10 in 15 let stara avta ne tankata olja kot nora, pol bi se mal(zelo) zamislil, če bi mi 2 ali 5 let star točil olje hitreje kot bencin. Se ti ne zdi? Izkušnje tle nimajo nobene veze, samo zdrava pamet in logika.
O letih in konkretnih avtomobilih govoriš samo ti. Ponovimo vajo še enkrat - če je izbira med tovarniškimi podatki o motorju in tvojimi "izkušnjami", kaj misliš da je bolj merodajno?
RejZoR ::
Pol pa bog pomagaj tistemu proizvajalcu motorjev kjer je 1 liter olja na 1000km nekaj normalnega pri novem motorju. Seriously.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Keyser Soze ::
Pol pa bog pomagaj tistemu proizvajalcu motorjev kjer je 1 liter olja na 1000km nekaj normalnega pri novem motorju. Seriously.
Zakaj? Razloži z uporabo zdrave pameti in logike.
OM, F, G!
RejZoR ::
Se pravi bi po vaši logiki moral v svojega i30 starega 1 leto s ~4000 kilometri sedaj dotočit 4 litra olja zato ker bi ga sam toliko popapcal med navadnim delovanjem. Če ti v tej štoriji nekaj ne štima pol pa ne vem kakšne gajbe vozite, da so vam taki podatki normalni. Oziroma bi neskončno rad izvedel kateri navadni cestni avto je to, pri katerem je poraba olja 1 liter na 1000km nekaj normalnega in "dovoljenega".
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
SkIDiver ::
Nisem ravno poznan z 1.4 16V VAG motorjem, vendar bi sklepal, da bo prej poraba olja preko odduška kot kje drugje kot je omenil -valvoline-.
Če bi imel težavo s tefloni bi to opazil. Vendar ne v prostem teku ampak med vožnjo, recimo pri 50km/h v 5 prestavi s pedalom za plin v podnu. Motor bo zakadil, ko je obremenjen
Mehanik pravi, da se slišijo dročniki. Če so hidravlični najprej na kantici od olja preveri specifikacije. Zgolj napis 10W40 še ne pomeni, da je olje primerno za motor. Imaš še specifikacije, ki jih določi proizvajalec motorja oz. vozila. Za VAG grupo je po večini oznaka VW (audi ima verjetno svojo oznako). Specifikacije niso za okras. Vsaka specifikacija ima svoje lasnosti. Od aditivov, detergentov, ... Cela znanost. Skratka, če so dročniki hidravlični se lahko lepijo zaradi olja in posledično ne opravljajo svoje funkcije.
PS: Večini se zdi kupovanje dragega olja odvečen strošek. Ko preračunaš recimo 5, 6L /15k km ugotoviš za kakšen znesek "uničuješ" motor
Če bi imel težavo s tefloni bi to opazil. Vendar ne v prostem teku ampak med vožnjo, recimo pri 50km/h v 5 prestavi s pedalom za plin v podnu. Motor bo zakadil, ko je obremenjen
Mehanik pravi, da se slišijo dročniki. Če so hidravlični najprej na kantici od olja preveri specifikacije. Zgolj napis 10W40 še ne pomeni, da je olje primerno za motor. Imaš še specifikacije, ki jih določi proizvajalec motorja oz. vozila. Za VAG grupo je po večini oznaka VW (audi ima verjetno svojo oznako). Specifikacije niso za okras. Vsaka specifikacija ima svoje lasnosti. Od aditivov, detergentov, ... Cela znanost. Skratka, če so dročniki hidravlični se lahko lepijo zaradi olja in posledično ne opravljajo svoje funkcije.
PS: Večini se zdi kupovanje dragega olja odvečen strošek. Ko preračunaš recimo 5, 6L /15k km ugotoviš za kakšen znesek "uničuješ" motor
MadMax ::
Pol pa bog pomagaj tistemu proizvajalcu motorjev kjer je 1 liter olja na 1000km nekaj normalnega pri novem motorju. Seriously.
Preberi si specifikalije kakega avtka (drobni tisk), in videl boš, da je vsaj do 0.7l/1000km v mejah specifikacij. Pri nekaterih tudi 1l/1000km.
To sicer ne pomeni, da motor toliko mora požret, ampak da ti ne bodo šli razdirat in popravljat motorja v garanciji dokler je poraba v tem okvirju.
Ampak ker je tvoja logika do xxx = obvezno mora xxx se ti pač ne da dopovedat dejanskega stanja, jebat ga.
/offtopic off
/ontopic:
na stari stoenki sem lahko vlil tudi liter na 500km, pa se ni nikjer poznalo. Ni bilo mastne mašine, ne dima, ne zamaščenega auspuha.
Zgorel je brez sledi.
Po menjavi teflonov je poraba olja padla na liter na 6÷7kkm.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
WarpedGone ::
Ja, madmax je prav povzel.
1L/1000 ni normalno, ni pa še tko hudo, da upravičilo stroške popravila.
Vsi deli v mašini so izdelani v okviru nekih toleranc. Če fašeš kose ki so vsi v isti smeri imaš pač več lufta kot pa če dobiš kose ki so vsi v drugi smeri odstopanja. Tut olje je izdelano v okviru nekih toleranc, in tut tvoja vožnja se spreminja.
Na prejšnjem sm delal po 30k z istim oljem, le v enem intervalu mi ga je spilo tolk, da je senzor zaznal da je mal manj olja kot pa polno. 3x sm celoten interval sfural brez opazne porabe olja i.e. manj kot pol litra na 30.000km. Renault dCi 1.9.
Prjatu ma eno Hondo, 1.4 pa doliva litr olja vsakih 5000 km. Visoki obrati so tut faktor. Pomemben.
1L/1000 ni normalno, ni pa še tko hudo, da upravičilo stroške popravila.
Vsi deli v mašini so izdelani v okviru nekih toleranc. Če fašeš kose ki so vsi v isti smeri imaš pač več lufta kot pa če dobiš kose ki so vsi v drugi smeri odstopanja. Tut olje je izdelano v okviru nekih toleranc, in tut tvoja vožnja se spreminja.
Na prejšnjem sm delal po 30k z istim oljem, le v enem intervalu mi ga je spilo tolk, da je senzor zaznal da je mal manj olja kot pa polno. 3x sm celoten interval sfural brez opazne porabe olja i.e. manj kot pol litra na 30.000km. Renault dCi 1.9.
Prjatu ma eno Hondo, 1.4 pa doliva litr olja vsakih 5000 km. Visoki obrati so tut faktor. Pomemben.
Zbogom in hvala za vse ribe
RejZoR ::
Mater ste eni togi ko bukovi hlodi. Če mene napadate kaj omenjam starost avta in kilometrino, vi pa greste v skrajnost kjer začnete omenjat skrajni limit, ki ga še krije garancija. Kaj krije garancija me kratkomalo ne briga, normalno še vedno ni. To z 0,7 litra na 1000km je taka skrajnost kot 12 letna garancija na prerjevenje. Kar pa še ne pomeni, a je normalno, da je avto po 5 letih ves v rjastih mehurjih in pikah, ampak ker ni luknje čez pleh njih to ne zanima. Torej tolerira se, ni pa nikakor normalno. Razlika, ki je eni očitno ne kapirate.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
levaky ::
Pri nas 2.2 iCTDI(trenutno 150000km) porabi okoli 1l/10000km, medtem ko 1.5 VTEC-e(330000km) porabi nekje 1l/5000km.
Matej
Matej
Zgodovina sprememb…
- spremenil: levaky ()
balocom ::
Pol litra na šipki ne boš opazil, če ma mašina 5L olja not.
Ne vem za kater avto to govoriš, ampak pri mojem se lepo opazi pol litra razlike, ker je med min. pa max. nivojem olja 1 liter razlike (6.5l olja je v mašini).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Sc0ut ::
Pozdravljeni.
a ve kdo kje lahko pogledam kakšno olje rabi seat ibiza 1.4 16v letnik 2005, motor BKY. Do sedaj je bilo 5W 40 ampak še nikoli nisem preverjal, sem samo zaupal mehaniku. Kje pa se lahko vidi koliko olja morem vliti noter?
a ve kdo kje lahko pogledam kakšno olje rabi seat ibiza 1.4 16v letnik 2005, motor BKY. Do sedaj je bilo 5W 40 ampak še nikoli nisem preverjal, sem samo zaupal mehaniku. Kje pa se lahko vidi koliko olja morem vliti noter?
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
WarpedGone ::
V 'servisno knjigo' oz. 'voznikov pripročnik' - Driver's Manual, Driver's Handbook.
Če je nimaš, pokliči zastopnika za Seat, pogosto jo pošljejo brezplačno.
Na netu najdeš Driver's Manual v PDFju v angleščini 100% brezplačno.
Če je nimaš, pokliči zastopnika za Seat, pogosto jo pošljejo brezplačno.
Na netu najdeš Driver's Manual v PDFju v angleščini 100% brezplačno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pyr0Beast ::
Lahko pokličeš tudi na kakšen Seat avto-center da ti najdejo po številki šasije etc.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
energetik ::
Mislim, da za tak motor povsem ustreza 5W-40. Samo še za ustrezne standarde poglej v manual.
kremenko1 ::
2005 letnik je imel v orig. še olje Aral 5/40. Pri bencinarjih so specif.bolj ohlapne, tako da je dovoljeno olje 10w/40 ,5w/40, 5w/30.
Priporočam pa ti uporabo olja Aral,Castrol,Mobil specifikacij VW505.00 .
Poraba olja pa je, kot je bilo omenjeno zelo odvisna tudi od načina vožnje.
Priporočam pa ti uporabo olja Aral,Castrol,Mobil specifikacij VW505.00 .
Poraba olja pa je, kot je bilo omenjeno zelo odvisna tudi od načina vožnje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20773 (12029) | hojnikb |
» | motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20586 (17636) | andromedar |
» | Skoraj nov avto pije olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23548 (21813) | bosmla |
» | Twingo-kakšno olje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13137 (11615) | krneki0001 |