Forum » Igre » Mass Effect 3
Mass Effect 3
todman74 ::
Probaj igrat na "insane", pa boš videl, kolk ti bo "snajper" pomagal.Ravno na insane je sniper najboljši, pravzaprav se večina walkthroghov in forumskih debat strinja, da je na insane edina prava izbira Infiltrator s svojim zvestim sniperjem.
Prvi in drugi del sem preigral na Insane težavnostni stopnji, tretjega pa pač ne, ker je treba za to igrati dvakrat, da se težavnost sploh odklene.
Bistvena prednost sniperista je, da nikoli ne pride v fizičen kontakt s sovražnikom, tako da je težavnostna stopnja popolnoma nerelevantna,
Čez 90% igre sploh ni težko priti, problem nastane v tistih dveh, treh "predelih" ko se snajperist nima kam skriti.....npr. v "Geth misiji", kjer prideš v zgornji štuk z dvigalom, tam pa te čakajo štirje Geth Prime, kam se boš tam skril.....me res zanima, če je kdo tle čez prišel kot ostrostrelec.....bom probal kaj na Youtube poiskat.
VelikiTun ::
todman74 ::
me res zanima, če je kdo tle čez prišel kot ostrostrelec.....bom probal kaj na Youtube poiskat.Saj ni zabetonirano, da se moraš obnašati kot ostrostrelec vsak meter poti. V tisti sobani pač uporabiš pištolco, ki je pripravno na zabojih.
Narobe, pištolca, ki je na zaboju, že na "hard" na Prime-u ne naredi niti praske....če na tisti najtežjih "delih" igre ne moreš igrati kot sniper, potem je ostrostrelca brezveze sploh špilat....razen če ti je pač tak način všeč.
VelikiTun ::
Hudimana, kaka je pa potem taktika?
Sem igral na normal, ker nimam posebnega užitka ob ponavljanju enih in istih scen.
Sem igral na normal, ker nimam posebnega užitka ob ponavljanju enih in istih scen.
todman74 ::
Sam sem se v najtežjih trenutkih zanašal na shotgun-ko in jurišno pokalico s čimvečjim damage-om in pa armor piercing ammo, kot bonus powers....sem mislil, da je to najboljša taktika.
Izi ::
Infiltrator ima za tistih nekaj presenečenj, ki se redko zgodijo v igri, pa še to večinoma v drugem delu, kar nekaj asov v rokavu. Je namreč mešanica med Vojakom in Tehnikom.
V skrajnem primeru, enostavno postaneš neviden in izgineš iz prizorišča, če postane prevroče.
Incinerate je tudi ubijalski, če ga nadgradiš do konca, in se odlično obnese za večje skupine slabotnih sovražnikov. Si kot pravi čarovnik, ki meče ognjene krogle in to na vsakih nekaj sekund.
Za Meche in Gethe pa imaš AI Hacking, za katerega uspešnost pa moraš najprej uničiti zaščito in armor, za kar je najbolje uporabiti enega soborca, ki ima te sposobnosti in potem ga hackneš, in ne samo da se znebiš sovražnika, ampak pridobiš celo enega neuničljivega pomagača, ki pokonča vse ostale sovražnike kot za šalo.
V ME2 je kar se tiče bojevanja najtežji in je treba vzeti soborca, ki se s našim Shepardom dopolnjujeta, tako da imaš pokrite vse opcije. Infiltrator mora s seboj vzeti Biotike, ker je to edino področje, ki ga ne obvlada. Kot dodatno moč sem si v ME2 vzel še Assault Rifle in sem bil nepremagljiv v vseh situacijah. Pa še v ME2 nujno rabiš čim več orožij s seboj, ker je vedno hudo pomanjkanje termalnih clipov.
ME3 pa kot sem že zgoraj omenil je opazno lažji, termalnih clipov je na tone na vsakem koraku, in vedno je dovolj mest za skrivanje, tako da je moja skupina sestavljala kar 3 strogo specializirane snajperiste, ki so vse čistili kot za šalo. Celo v Londonu smo se dobro znašli, ko je bilo treba ščititi kakšno pozicijo in so sovražniki uletavali iz vseh strani v valovih, edino tam sem soborcema zamenjal Sniper za Assault Rifle, pa nekajkrat sem moral neviden teči v bolj oddaljena skrivališča.
V skrajnem primeru, enostavno postaneš neviden in izgineš iz prizorišča, če postane prevroče.
Incinerate je tudi ubijalski, če ga nadgradiš do konca, in se odlično obnese za večje skupine slabotnih sovražnikov. Si kot pravi čarovnik, ki meče ognjene krogle in to na vsakih nekaj sekund.
Za Meche in Gethe pa imaš AI Hacking, za katerega uspešnost pa moraš najprej uničiti zaščito in armor, za kar je najbolje uporabiti enega soborca, ki ima te sposobnosti in potem ga hackneš, in ne samo da se znebiš sovražnika, ampak pridobiš celo enega neuničljivega pomagača, ki pokonča vse ostale sovražnike kot za šalo.
V ME2 je kar se tiče bojevanja najtežji in je treba vzeti soborca, ki se s našim Shepardom dopolnjujeta, tako da imaš pokrite vse opcije. Infiltrator mora s seboj vzeti Biotike, ker je to edino področje, ki ga ne obvlada. Kot dodatno moč sem si v ME2 vzel še Assault Rifle in sem bil nepremagljiv v vseh situacijah. Pa še v ME2 nujno rabiš čim več orožij s seboj, ker je vedno hudo pomanjkanje termalnih clipov.
ME3 pa kot sem že zgoraj omenil je opazno lažji, termalnih clipov je na tone na vsakem koraku, in vedno je dovolj mest za skrivanje, tako da je moja skupina sestavljala kar 3 strogo specializirane snajperiste, ki so vse čistili kot za šalo. Celo v Londonu smo se dobro znašli, ko je bilo treba ščititi kakšno pozicijo in so sovražniki uletavali iz vseh strani v valovih, edino tam sem soborcema zamenjal Sniper za Assault Rifle, pa nekajkrat sem moral neviden teči v bolj oddaljena skrivališča.
frudi ::
Izi, meni izgleda, da si zelo površno igral in da zelo rad posplošuješ na podlagi svojih omejenih izkušenj.
Da poklic nima veze? Mogoče tebi, če se samo sprehajaš okoli s snajperco, ne glede na poklic. Poskusi igrati z Adeptom ali Vanguardom tako, kot se spodobi - radikalno drugačna izkušnja, praktično sploh ne igraš 'streljačine'.
Jaz sem recimo v prvo preigral z Adeptom na insanity, s seboj sem pa nosil zgolj pištolco, pa še te skoraj nisem uporabljal. Biotične detonacije so v ME3 precej izboljšane, tako da sedaj Adept dejansko lahko opravi z vsakim tipom sovražnika, pa ni važno a ima le-ta oklep, ščite ali biotične bariere.
Vanguard je pravtako čisto svoja izkušnja, spet praktično ne rabiš orožja, ampak po mili volji spamaš Statis/Pull, Charge, Nova... itd.
Bi si celo upal trdit, da sta tako Adept kot Vanguard na instanity lažja za igrat od Infiltratorja; če že ne kot povsem samostojna lika pa vsekakor ob pomoči ostalih dveh kompanjonov, ki ti pomagata pripraviti biotične detonacije. Kot Infiltratorju ti recimo ostala lika niti ne moreta bistveno pomagati.
Sentinel ali Engineer se po drugi strani igrata kot nekakšna mešana poklica - precej dela opraviš z orožjem, ampak ob precejšnji pomoči tehničnih ali biotskih sposobnosti. Zelo uporabne so predvsem kombinacije, ki povzročijo elementarne (električne, ognjene ali ledene) eksplozije. Spet ti ostala lika lahko precej pomagata, bodisi z nastavljanjem ali pa s proženjem biotičnih in tech eksplozij.
Soldier in Infiltrator sta pa predvsem v orožje naravnana poklica, tako da se jasno igrata precej bolj klasično 'streljaško' od ostalih. Ignorantno je pa na podlagi teh dveh posploševat, da ostali poklici nimajo veze in da se z vsakim od njih ME3 igra enako ali podobno. Mimogrede, kar daje Infiltratorju moč ni toliko sama snajperca, temveč Tactical Cloak in njegov bolano visok bonus vsej povzročeni škodi. V rokah ostalih poklicev so te iste snajperce (pa naj bo to Widow, Black Widow ali Valiant) bistveno šibkejše in na insanity bi bil tak lik s težko in okorno snajperco hitro pečen.
Glede števila orožij in njihove teže, spet zelo in narobe posplošuješ. Ta mehanika ima še kako pomembno vlogo pri vseh poklicih, ki se zanašajo na biotične ali tech sposobnosti. 200% cooldown bonus pride zelo prav Adeptu in njegovim biotičnim detonacijam ali Vanguardu in njegovemu Charge/Nova spamu ali celo Engineerju in njegovim elementarnim eksplozijam. Heh, še Infiltratorju pride prav čim višji cooldown bonus, da lahko pogosteje uporablja Tactical Cloak, idealno ob vsakem strelu.
In še nekaj, kar si očitno spregledal - nekatere sposobnosti sedaj delujejo tudi mimo ščitov in barier. Recimo Statis in Sabotage (AI Hacking). Stasis bubble je recimo noro močna zadeva, ki deluje na vsem, kar nima oklepa, in je super za nastavljanje biotičnih eksplozij v največji gužvi sovražnikov. Neskončno bolj zabavno od preprostega snajpanja :)
Da poklic nima veze? Mogoče tebi, če se samo sprehajaš okoli s snajperco, ne glede na poklic. Poskusi igrati z Adeptom ali Vanguardom tako, kot se spodobi - radikalno drugačna izkušnja, praktično sploh ne igraš 'streljačine'.
Jaz sem recimo v prvo preigral z Adeptom na insanity, s seboj sem pa nosil zgolj pištolco, pa še te skoraj nisem uporabljal. Biotične detonacije so v ME3 precej izboljšane, tako da sedaj Adept dejansko lahko opravi z vsakim tipom sovražnika, pa ni važno a ima le-ta oklep, ščite ali biotične bariere.
Vanguard je pravtako čisto svoja izkušnja, spet praktično ne rabiš orožja, ampak po mili volji spamaš Statis/Pull, Charge, Nova... itd.
Bi si celo upal trdit, da sta tako Adept kot Vanguard na instanity lažja za igrat od Infiltratorja; če že ne kot povsem samostojna lika pa vsekakor ob pomoči ostalih dveh kompanjonov, ki ti pomagata pripraviti biotične detonacije. Kot Infiltratorju ti recimo ostala lika niti ne moreta bistveno pomagati.
Sentinel ali Engineer se po drugi strani igrata kot nekakšna mešana poklica - precej dela opraviš z orožjem, ampak ob precejšnji pomoči tehničnih ali biotskih sposobnosti. Zelo uporabne so predvsem kombinacije, ki povzročijo elementarne (električne, ognjene ali ledene) eksplozije. Spet ti ostala lika lahko precej pomagata, bodisi z nastavljanjem ali pa s proženjem biotičnih in tech eksplozij.
Soldier in Infiltrator sta pa predvsem v orožje naravnana poklica, tako da se jasno igrata precej bolj klasično 'streljaško' od ostalih. Ignorantno je pa na podlagi teh dveh posploševat, da ostali poklici nimajo veze in da se z vsakim od njih ME3 igra enako ali podobno. Mimogrede, kar daje Infiltratorju moč ni toliko sama snajperca, temveč Tactical Cloak in njegov bolano visok bonus vsej povzročeni škodi. V rokah ostalih poklicev so te iste snajperce (pa naj bo to Widow, Black Widow ali Valiant) bistveno šibkejše in na insanity bi bil tak lik s težko in okorno snajperco hitro pečen.
Glede števila orožij in njihove teže, spet zelo in narobe posplošuješ. Ta mehanika ima še kako pomembno vlogo pri vseh poklicih, ki se zanašajo na biotične ali tech sposobnosti. 200% cooldown bonus pride zelo prav Adeptu in njegovim biotičnim detonacijam ali Vanguardu in njegovemu Charge/Nova spamu ali celo Engineerju in njegovim elementarnim eksplozijam. Heh, še Infiltratorju pride prav čim višji cooldown bonus, da lahko pogosteje uporablja Tactical Cloak, idealno ob vsakem strelu.
In še nekaj, kar si očitno spregledal - nekatere sposobnosti sedaj delujejo tudi mimo ščitov in barier. Recimo Statis in Sabotage (AI Hacking). Stasis bubble je recimo noro močna zadeva, ki deluje na vsem, kar nima oklepa, in je super za nastavljanje biotičnih eksplozij v največji gužvi sovražnikov. Neskončno bolj zabavno od preprostega snajpanja :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Berserker ::
Igrati snajperja na tuchanki, pod Reaperjem, ko uletijo Bruti , je skoraj nemogoče na insane. Včasih preprosto zmanjka maneverskiga prostora.
Najboljša je klasika soldier z nabildano M-37 falcon + Incendiary Ammo... Vse hitro pade, pod katerokoli težavnost. Za na blizu pa M-300 claymore.
Isto orožje podelim soborcema (Javik + Garrus)
Tudi sam sem igral adepta z 200% cooldown bonusa ter z M-3 predator II . Si kar precej koristen , ampak si dokaj švoht proti močnejšim enotam. Na splošno je za mp premalo levelov ter čuden izbor random opreme. Odsotnost pvp bo mp hitro pokopala.
Najboljša je klasika soldier z nabildano M-37 falcon + Incendiary Ammo... Vse hitro pade, pod katerokoli težavnost. Za na blizu pa M-300 claymore.
Isto orožje podelim soborcema (Javik + Garrus)
Tudi sam sem igral adepta z 200% cooldown bonusa ter z M-3 predator II . Si kar precej koristen , ampak si dokaj švoht proti močnejšim enotam. Na splošno je za mp premalo levelov ter čuden izbor random opreme. Odsotnost pvp bo mp hitro pokopala.
MasterKiD ::
Imam težavo v tej igri.. In sicer grem normalno v igro in piše BioWare (in pač en kratek slide... oz. slika kdo je naredil igro..) nato pa samo črna slika in dalje ne gre.. Prosim za pomoč - v zameno če mi kdo pomaga dobi 20€ prek pošte al na PayPal
Mr Hilter ::
Problem je v povezavi EA server in Origin. Popravka (še) ni, dela pa travniški popravek.
Vredu?
Vredu?
yoco ::
A to zj pomen da bomo morali še malo preigrat, al bo bo samo en dodaten video, ki malo bolj pojasni kaj naj bi se zgodilo?
ahac ::
Pravijo:
additional cinematic sequences and epilogue sceneskar se ne sliš preveč dobro. To zdaj izgleda, da bodo zaradi pritiska igralcev dodal malo razlage + nekaj animacij, ki pokažejo kaj se zgodi ostalim likom (in s tem pokazal, da indoctrination theory nima prav). Če je to res... bom orenk razočaran.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
VelikiTun ::
Indeed. Ta DLC v primeru kinematičnih sekvenc in par vrstic dialoga ne spremeni dejstva, da so bile praktično vse sprejete odločitve prejšnjih delov gladko ignorirane in niso imele vpliva na konec.
Izi ::
Uraden odgovor s strani BioWare, kaj lahko pričakujemo glede katastrofalnega konca:
Mass Effect 3 Extended Cut
Na kratko, konca ne bodo spreminjali.
"Extended", naj bi samo malenkost razširil konce, ki že,obstajajo, kar pomeni, da bodo na koncu dodali kakšno dodatno animacijo, ki naj bi bolj razjasnila, kaj se je na koncu zgodilo s Shepardom.
Extended Cut DLC naj bi izdali enkrat letos poleti in bo zastonj, kar po mojem mnenju tudi pomeni, da kaj več kot kakšna dodatna slika in nekaj stavkov govora, ne moremo pričakovati
Se mi je kar zdelo, mojih 200 ur truda, da sem v slogi in prijateljstvu uspel združiti popolnoma vse vesoljske rase, v boju proti skupnemu sovražniku, na koncu ne bo pomenilo popolnoma nič.
To, da so Quariani dobili nazaj svoj domači planet in so jim ga celo Gethi pomagali obnoviti, in da so si Krogani in Turriani segli v roke, in celo Rachniji skupaj z ljudmi gradili orožje proti Reaperjem, na koncu vse skupaj ne pomeni popolnoma nič. Kaj slabšega in bolj nesmiselnega si v zgodovini iger še noben izdelovalec ni izmislil. Povrh vsega pa so idejo za konec še do zadnje malenkosti skopirali iz Deus Ex. In dejstvo, da polovico dosežkov dobiš iz multiplayer dela, za katerega meni popolnoma dol visi, je tudi nepojmljiva svinjarija.
"Razširjeni" konec bom pogledal na YouTube, igra je že pobrisana. Od BioWareja pa zelo verjetno ne kupim nobene igre več, nikoli.
So me v zadnjem času prevečkrat nategnili. Najprej z Dragon Age II, sedaj pa še z Mass Effect 3.
Tudi Dragon Age III, si lahko nekam vtaknejo, saj sem prebral, da bo kljub grozi PC igralcev, bolj ali manj enak dolgočasnemu drugemu delu, namesto odličnemu prvemu delu.
Mass Effect 3 Extended Cut
Na kratko, konca ne bodo spreminjali.
"Extended", naj bi samo malenkost razširil konce, ki že,obstajajo, kar pomeni, da bodo na koncu dodali kakšno dodatno animacijo, ki naj bi bolj razjasnila, kaj se je na koncu zgodilo s Shepardom.
Extended Cut DLC naj bi izdali enkrat letos poleti in bo zastonj, kar po mojem mnenju tudi pomeni, da kaj več kot kakšna dodatna slika in nekaj stavkov govora, ne moremo pričakovati
Se mi je kar zdelo, mojih 200 ur truda, da sem v slogi in prijateljstvu uspel združiti popolnoma vse vesoljske rase, v boju proti skupnemu sovražniku, na koncu ne bo pomenilo popolnoma nič.
To, da so Quariani dobili nazaj svoj domači planet in so jim ga celo Gethi pomagali obnoviti, in da so si Krogani in Turriani segli v roke, in celo Rachniji skupaj z ljudmi gradili orožje proti Reaperjem, na koncu vse skupaj ne pomeni popolnoma nič. Kaj slabšega in bolj nesmiselnega si v zgodovini iger še noben izdelovalec ni izmislil. Povrh vsega pa so idejo za konec še do zadnje malenkosti skopirali iz Deus Ex. In dejstvo, da polovico dosežkov dobiš iz multiplayer dela, za katerega meni popolnoma dol visi, je tudi nepojmljiva svinjarija.
"Razširjeni" konec bom pogledal na YouTube, igra je že pobrisana. Od BioWareja pa zelo verjetno ne kupim nobene igre več, nikoli.
So me v zadnjem času prevečkrat nategnili. Najprej z Dragon Age II, sedaj pa še z Mass Effect 3.
Tudi Dragon Age III, si lahko nekam vtaknejo, saj sem prebral, da bo kljub grozi PC igralcev, bolj ali manj enak dolgočasnemu drugemu delu, namesto odličnemu prvemu delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Pri trenutnem koncu je vsaj možno verjet v indoctrination theory, ki naredi konec velik bolj smiseln. Če bodo pa samo dodal neke razlage in s tem pokazal, da ta teorija ne velja... bodo pa razočaral še tisti del ljudi, ki jim zaradi te teorije konc ni bil tolk beden.
No, jaz še vedno upam, da je teorija dobra in da bo DLC prinesel pravi konec in ne samo "cinematic sequences and epilogue scenes"... ampak vedno slabše izgleda glede tega.
No, jaz še vedno upam, da je teorija dobra in da bo DLC prinesel pravi konec in ne samo "cinematic sequences and epilogue scenes"... ampak vedno slabše izgleda glede tega.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
kmetek ::
Kdo je realno razvijalec igre, Bioware mar ne, EA je "samo" založnik?
Jaz sem nad ME3 razočaran totalno, ME1 super, ME2 zelo dober, ME3 soliden.
Jaz sem nad ME3 razočaran totalno, ME1 super, ME2 zelo dober, ME3 soliden.
VelikiTun ::
"Razširjeni" konec bom pogledal na YouTube, igra je že pobrisana. Od BioWareja pa zelo verjetno ne kupim nobene igre več, nikoli.Enako. Odstranil sem tako igro kot profil oz. shranjene pozicije. Variacije sekvenc si lahko ogledam na Youtube in je izkušnja enaka kot z nameščeno igro, odločitve tako ali tako očitno nimajo vpliva.
Kdo je realno razvijalec igre, Bioware mar ne, EA je "samo" založnik?Da, razvijalec je Bioware, založnik EA.
Izi ::
Kdo je realno razvijalec igre, Bioware mar ne, EA je "samo" založnik?
Jaz sem nad ME3 razočaran totalno, ME1 super, ME2 zelo dober, ME3 soliden.
V bistvu so vse 3 dele delali bolj ali manj isti ljudje.
Izdelovalec je kanadska firma BioWare, založnik Electronic Arts v bistvu igro kupi in jo potem prodaja naprej, pri izdelavi pa nimajo kaj dosti zraven, razen tega, da če preveč pritiskajo na izdelovalce dobimo bolj bugasto igro.
Vsi trije deli imajo isti motor, Unreal Engine 3, ki ga je BioWare kupil od firme Epic Games, in za vse 3 dele je bil odgovoren isti direktor Casey Hudson. On ima v bistvi glavno besedo, kakšna bo igra.
Seveda pa on ni napisal zgodbe, za to obstajajo pisatelji in tu gre po mojem iskati krivca.
1. del je napisal Drew Karpyshyn
2. del je tudi napisal isti Drew Karpyshyn, pomagal pa mu je še Mac Walters
3. del pa je napisal Mac Walters, ki mu je pomagal Neil Pollner.
Kakor je videti, je glavna napaka, za slab 3. del, da niso spet najeli Drewa Karpyshyna, ki si je zamislil prva dva dela. Sestavo zgodbe za 3. del so prepustili pisatelju, ki si je edine izkušnje nabral kot pomočnik pri 2. delu igre in kot sedaj vidimo zahtevni nalogi ni bil kos, njegov pomočnik Neil Pollner pa tudi ni do sedaj naredil nič znanega.
Medtem ko ima Drew Karpyshyn, ki je napisal prva dva dela kar precej izkušenj, saj je napisal zgodbe za Baldur's Gate II: Shadows of Amn, Baldur's Gate II: Throne of Bhaal, Neverwinter Nights, Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark, Star Wars: Knights of the Old Republic, Star Wars: The Old Republic, Jade Empire, Mass Effect in Mass Effect 2.
Tako da mislim, da smo našli glavnega krivca za slab 3. del in sicer pisatelja Mac Waltersa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Zakaj je bil že 3. del slab?
Saj ima večina ljudi samo s koncem probleme, tega pa Bioware ni pustil njemu, da ga po svoje napiše.
Bioware = EA.
Oz. to je zdaj skoraj samo še znamka od EA.
Saj ima večina ljudi samo s koncem probleme, tega pa Bioware ni pustil njemu, da ga po svoje napiše.
Izdelovalec je kanadska firma BioWare, založnik Electronic Arts v bistvu igro kupi in jo potem prodaja naprej, pri izdelavi pa nimajo kaj dosti zraven, razen tega, da če preveč pritiskajo na izdelovalce dobimo bolj bugasto igro.
Bioware = EA.
Oz. to je zdaj skoraj samo še znamka od EA.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Bergyb ::
Na koncu bo Harbinger rekel, "Damn, I failed! Ups, miss clicked, Shields down :D", s tem bojo dokazal, da indoctrination theory (res najboljša razlaga konca) res drži, sam še veeno bo manjkal pravi konec (skor zihr plačljiv DLC)...
Na Twiterju je en napisal, da se folk vrjetn sploh nebi tako bunil, če bi vedeli, kaj vse še pride ven (lahko da je mislu DLC, ali celo ME4...).
Ne želijo nam še sporočiti, ali smo prav zastopli konec, ali ne, dokler ne bo ME3 obrnala večina (možno, da s tem mislijo, da mine vsaj pol leta...), šele nato bojo sporočil njihovo razlago in pa prihajajoče DLC, se pravi, da ne želijo spoilat konec tistimi, ki še imajo namen ME3 obrnat.
Želeli so dosečt to, da bi se ljudje čim več menili o koncu, debatirali, kaj pomeni, in ne, da smo se začeli bunit, kaj si grejo...
Če indoctrination theory drži, potem je ME3 zelo dobra zgodba, kateri fali konec ob izidu (razn če vam je Sheppard umrl/umrla, pol je to konec za vas )...
Na Twiterju je en napisal, da se folk vrjetn sploh nebi tako bunil, če bi vedeli, kaj vse še pride ven (lahko da je mislu DLC, ali celo ME4...).
Ne želijo nam še sporočiti, ali smo prav zastopli konec, ali ne, dokler ne bo ME3 obrnala večina (možno, da s tem mislijo, da mine vsaj pol leta...), šele nato bojo sporočil njihovo razlago in pa prihajajoče DLC, se pravi, da ne želijo spoilat konec tistimi, ki še imajo namen ME3 obrnat.
Želeli so dosečt to, da bi se ljudje čim več menili o koncu, debatirali, kaj pomeni, in ne, da smo se začeli bunit, kaj si grejo...
Če indoctrination theory drži, potem je ME3 zelo dobra zgodba, kateri fali konec ob izidu (razn če vam je Sheppard umrl/umrla, pol je to konec za vas )...
ahac ::
Ja, tudi po creditsih tisti tip reče, da lahko pove še eno zgodbo o Shepardu. Upam, da to res kaj pomeni...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Berserker ::
XsenO ::
Ja, tudi po creditsih tisti tip reče, da lahko pove še eno zgodbo o Shepardu. Upam, da to res kaj pomeni...
Evo en se je le nekdo spomnil. Pa tudi tista kratka scena, če naberemo dovolj war assista zagotovo kaj pomeni.
With the Mass Effect 3: Extended Cut we think we have struck a good balance in delivering the answers players are looking for while maintaining the team's artistic vision for the end of this story arc.
Ne skrbi sigurno bo še mass effecta
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
ahac ::
The Mass Effect 3: Extended Cut
The Extended Cut will be available to download at no additional charge on June 26th on Xbox 360 and PC and PlayStation 3.
Očitno so dodal za 1,9 giga "razlag" in se konec ne spremeni (kar pomeni, da je indoctrination theory narobe in so res napisal tolk butast konc).
The Extended Cut will be available to download at no additional charge on June 26th on Xbox 360 and PC and PlayStation 3.
Očitno so dodal za 1,9 giga "razlag" in se konec ne spremeni (kar pomeni, da je indoctrination theory narobe in so res napisal tolk butast konc).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
fireX88 ::
moje mnenje..še vedno je celotna igra zafurana.. Tolk ko sem dal ur v vse Mass Effect nisem dal v nobeno drugo igro (preigravanje znova in znova) mi sploh ni žal..no stavek lahko sami dokončate tisti ki so/smo style sparrow-a.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
ahac ::
Na začetku sem upal, da bodo izdal free DLC, kjer se Shepard zbudi na zemlji (sama ali pa s pomočjo nekoga iz ladje, odvisno do barvne izbire), ugotovi, da se konc ni zares zgodil in potem dobimo še pol ure do uro igranja z boss fightom, kjer se poznajo odločitve iz vseh treh iger, itd...
Oz. vsaj predstavljal sem si, da se to zgodi tudi, če ne bi bilo DLCja... pač, da si vsakdo lahko konec predstavlja po svoje.
But noooo... zdaj so potrdil, da so dejansko namenoma naredil tak butast konc.
Čeprav... glede na to, da še nisem igral extended cut, še vedno upam, da me cel svet trolla.
Oz. vsaj predstavljal sem si, da se to zgodi tudi, če ne bi bilo DLCja... pač, da si vsakdo lahko konec predstavlja po svoje.
But noooo... zdaj so potrdil, da so dejansko namenoma naredil tak butast konc.
Čeprav... glede na to, da še nisem igral extended cut, še vedno upam, da me cel svet trolla.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
bluefish ::
Razočaranje na celi črti.
DLC je še vedno v posmeh celotni filozofiji igre o dejanjih ter njih posledicah.
DLC je še vedno v posmeh celotni filozofiji igre o dejanjih ter njih posledicah.
Zmajc ::
Koliko sem razumel so konec spremenili po tem ko je skripta igre leakirala v javnost. Org konec je bil drugačen.
yayo ::
Koliko sem razumel so konec spremenili po tem ko je skripta igre leakirala v javnost. Org konec je bil drugačen.
Svoj čas je eden iz ekipe piscev zgodbe za ME3 na Penny Arcade forumu povedal, da ekipa ni z zaključkom igre imela nič, spisal ga je šef sam in ni dovolil debate, čeprav je večina v ekipi menila, da je konec zelo švoh. Kasneje je ta isti pisec moral prositi administratorja foruma, da mu zbriše sporočila, ker da ga bodo vrgli iz službe... Evo, sem našel zgodbo: http://www.gamefront.com/did-a-mass-eff...
Bergyb ::
v EC so se osredotočl na tisto, kar nam je manjkal: kako se je naš squad znašel na Normandy, zakaj je Joker "zbežal", kaj se kasneje naredi z ekipo, kaj z drugimi rasami, kaj bo z rasami, ki so ostale na bojišču, zakaj ne mormo rečt onmu frocu na konc, da ne sprejmemo njegovih pogojev...
Medtem ko je na žalost še vedno isti konec. Čeprav eni še vedno govorijo, da je IT možna (oziroma, da jo Harbingerjev glas le potrjuje), je mal čudn, zakaj bi potem kazal kako so vse rase zelene in njihovo zgodbo... Zanimivo je v primeru "rdečega" konca, da Shepard zajame sapo šele po koncu vseh utrinkov drugih ras, če preživi, zakaj potem ni vključen v kakšno sliko (IT še živi?).
Medtem ko je na žalost še vedno isti konec. Čeprav eni še vedno govorijo, da je IT možna (oziroma, da jo Harbingerjev glas le potrjuje), je mal čudn, zakaj bi potem kazal kako so vse rase zelene in njihovo zgodbo... Zanimivo je v primeru "rdečega" konca, da Shepard zajame sapo šele po koncu vseh utrinkov drugih ras, če preživi, zakaj potem ni vključen v kakšno sliko (IT še živi?).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bergyb ()
Saladin ::
Konci so švoh, ker niso podrobno pokazane posledice za vsa dejanja ki si jih storil v zgodbi.
Ampak sam izbor se je s temi DLC-ji lepo razjasnil.
-Pustit status quo da se cikel ponovi (pač za najbolj konzervativne playerje)
-Uničit vse reaperje in vse sintetike (kjer med ostalimi ubiješ tudi EDI in Mirando)
-Dobit reaperje pod kontrolo (objektivno najboljši izbor IMO - poraja se le vprašanje, če taka absolutna moč pokvarja- celo Sheparda)
-Združitev vsega biološkega življenja z sintetičnim (IMO drugi najboljši izbor če bi to pomenilo neko nesmrtnost za vse civilizacije oz. če bi se Jokerjeva noga pozdravila ali če bi se Quarijcem popravil imunski sistem (video prikazuje nasprotno) - težava je da ne moreš tako spremembo na lastno roko vsilit celotnim civilizacijam).
Izbor koncev je vsekakor OK - težava je v prezentaciji vseh individualnih odločitev in njihovih posledic iz celotne serije.
Ampak sam izbor se je s temi DLC-ji lepo razjasnil.
-Pustit status quo da se cikel ponovi (pač za najbolj konzervativne playerje)
-Uničit vse reaperje in vse sintetike (kjer med ostalimi ubiješ tudi EDI in Mirando)
-Dobit reaperje pod kontrolo (objektivno najboljši izbor IMO - poraja se le vprašanje, če taka absolutna moč pokvarja- celo Sheparda)
-Združitev vsega biološkega življenja z sintetičnim (IMO drugi najboljši izbor če bi to pomenilo neko nesmrtnost za vse civilizacije oz. če bi se Jokerjeva noga pozdravila ali če bi se Quarijcem popravil imunski sistem (video prikazuje nasprotno) - težava je da ne moreš tako spremembo na lastno roko vsilit celotnim civilizacijam).
Izbor koncev je vsekakor OK - težava je v prezentaciji vseh individualnih odločitev in njihovih posledic iz celotne serije.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Bergyb ::
Novi DLC Leviathan bi naj bil velikosti kot je bil Lair of the Shadow Broker za ME2.
Če ga igraš, bi naj imel tudi nek vpliv na konec špila, sam po moje sam par novih "dialog options"...
Bo treba na youtubu pogledat, ko ne vrjamem, da se bom še spravu kaj špilat.
Če ga igraš, bi naj imel tudi nek vpliv na konec špila, sam po moje sam par novih "dialog options"...
Bo treba na youtubu pogledat, ko ne vrjamem, da se bom še spravu kaj špilat.
Izi ::
kakšen novi DLC? kakšen link?
A nisi vedel, da pripravljajo DLC?
Tukaj je že preview: Link
Cena: $9,99
Čas igranja: blizu 3 ure
Zgodba je postavljena na sredino Mass Effect 3 zgodbe, ni pa časovno natančno določen in ga lahko preigraš kadarkoli, seveda preden končaš igro.
Bo nekaj novih orožij, ki so pobrani iz prednaročniških verzij igre.
Vse skupaj bodo 3 misije, ki bodo razmetane po celem vesolju.
Zgodba se začne v Citadeli, kjer Shepard raziskuje nekaj okoli "The Leviathan", ki naj bi bil menda sposoben ubiti Reaperja in se konča daleč stran globoko na dnu oceana
Shepard bo po morskem dnu hodil v Mechu in na koncu bo vse skupaj menda malo spominjalo na Bioshock.
Sliši se v redu, ampak kaj ko je vse skupaj precej prepozno, da cene, ki bo pri nas verjetno okoli 10 EUR za 3 ure igranja niti ne omenjamo.
Še kino je cenejši kot ta dodatek, traja pa skoraj enako dolgo
bluefish ::
Indeed, dodatki gor ali dol, če je konec še vedno isto sranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
ahac ::
A vse igre igraš zarad konca?
Upam, da nisi probal WoW al pa Simcity.
Upam, da nisi probal WoW al pa Simcity.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
bluefish ::
A vse igre igraš zarad konca?Jasno, da ne, vendar se SimCity nikoli ni oglaševal kot igra s koncem, kvečjemu nasprotno.
Upam, da nisi probal WoW al pa Simcity.
Mass Effect pa se je cel čas vrtel okoli odločitev, ki naj bi korenito vplivale na zaključek igre.
Pač, gre se za princip in izkaz nezadovoljstva.
fireX88 ::
prišel je še en dlc... to se verjetno dogaja pred koncem zgobe.. imam še vedno upanje da bodo dali konc tak kot treba
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
ahac ::
Pozab na to. Jaz sem tudi skoz upal, da bo prišel en free DLC, kjer se Shepard zbudi, ugotovi, da je bil indoctrinated in potem dobiš par ur igranja z orenk bossom in koncem, kjer se res vidijo odločitve iz ME1 in 2, ampak so z extended koncem pokazal, da je to pač to kar je.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Bergyb ::
Sam naslov ima velik potencial, da bi več zvedel o Reaperjih, sam kokr sem pa zasledil, je ta DLC zanimiv sam zadnih nekaj minut, pa še takrat ni zadovoljiv...
Sem imel tudi upanje, da bi kaj vplivalo na konec, pa bo vrjetn le kakša besedica več, ali pa nov dialog option...
Sem imel tudi upanje, da bi kaj vplivalo na konec, pa bo vrjetn le kakša besedica več, ali pa nov dialog option...
kmetek ::
evo obrnil, prekratek DL :)
origin ima 7,99Ł, v UK....jao jao.
origin ima 7,99Ł, v UK....jao jao.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
kamuee ::
a ima kdo problem da ko imaš 2 misiji na planetu (2 lokacije) ne morem dostopat do nobene ker se mi križec za scan postavi vodoravno, ima kdo podobn problem, pa na vsake tolko cajta mi vrže špil ven pa ne vem zakaj??
Prosim za pomoč!
Prosim za pomoč!
AutoCAD MAP 3D DWG Designer (Mechanical, Electrical)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14502 (13116) | nooby |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31720 (24970) | todman74 |
» | Mass effect in moderne streljačineOddelek: Igre | 3912 (3351) | Berserker |
» | Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 38832 (25067) | lopov |