Forum » Igre » Mass Effect 3
Mass Effect 3
def0r ::
Game Informer announced yesterday that Mass Effect 3 would be featured as the cover story for their May issue and the first round of information from the issue has already been revealed.
The issue has reached subscribers hands already and we’ve collected some bits of details regarding the game for our readers below
The Game begins with Shepard on Earth
Shepard is on trial in regards to the events of Arrival
Reapers invade while the trial is happening
Prologue: Shepard’s escape to the Normandy, off to start finding allies, fighting Reaper troops
Squadmates include Liara, Ashley/Kaiden, Garrus, James Sanders
Screenshot shown of Ashley with her hair down
Confirmed appearances (may not be squadmates): Wrex, Mordin, Legion, and Anderson
Game will show a “previously on Mass Effect” interactive comic to make decisions if you’re starting from scartch
The Illusive Man plays a big role
Cerberus is out to kill Shepard
Enhanced RPG elements
More freedom with character skills
Larger skill trees
Powers will evolve several times, not just once
Weapons are like the ones in Mass Effect 2, have a set list
Mods returning, swap out different parts such as barrels, scopes (effect both the weapon’s combat performance and its appearance)
Numerous endings
Who you have in your squad and which allies you recruit greatly impact the endings that are available
No multiplayer will be featured in the game
There’s more information in the latest issue of Game Informer and you would do well to reserve a copy, if you haven’t as yet. We’ll update you with more details as they trickle in.
Mass Effect 3 is scheduled for a Fall 2011 release this year for PC, PS3 and Xbox 360.
vir
No vsaj multiplayerja ne bodo notri rinili upam da bo v redu spil:D
Berserker ::
No ja upam da se nebo samo na Zemlji dogajalo. Lepo da se vračajo stari karakterji ( upam da bodo na voljo vsi iz DLC-jev in obeh iger , V-rex je pravi car).
Izi ::
The Game begins with Shepard on Earth
Shepard is on trial in regards to the events of Arrival
Reapers invade while the trial is happening.
Da je Shepard na sojenju zaradi dogodkov v Arrivalu, je po moje samo ena izmed možnosti, ki je odvisna kako si se odločil na koncu Arrivala.
General, ki na koncu pride na Normandy te vpraša kaj boš naredil glede katastrofe, ki si jo povzročil v Arrivalu.
Ena odločitev je bila, da se predaš in ti bodo sodili, druga sem pozabil kaj je bilo, tretja možnost pa je bila, da vse politike, ki nimajo pojma kaj se dogaja pošlješ v P.M. in ti niti na kraj pameti ne pride, da bi se predal.
Jaz sem se odločil za tretjo možnost in si težko predstavljam kako bi bil potem kar naenkrat na sojenju. Upam, da bodo to upoštevali.
Drugače pa zatrdno vem, da bo Joker (pilot naše ladje), tudi bil v tretjem delu. Človek, ki posoja svoj glas Jokerju je na twitterju povedal, da bo imel Joker kar veliko za povedati v 3. delu.
Glede na dejstvo, da ima Joker neko bolezen krhkih kosti in ne more ravno sodelovati v kakšnih akcijah pomeni, da bomo precej na naši ladji Normandy, kjer bo verjetno tudi Joker.
Moram priznati, da je tudi mene skrbelo, da bomo ves čas na planetu Zemlja, ampak logika mi pravi, da se proti Reaperjem iz tal ne da boriti, zato če že ne bomo letali po vsej galaksijo bomo morali letati vsaj po našem osončju, ki bo verjetno polno Reaperjev.
Mogoče bi bil že čas, da se počasi odpre nova tema za Mass Effect 3, da ne bo vse tukaj notri pod Mass Effect 2.
Berserker ::
V trailerju so reaperji prišli direktno nad mestom, z gunshipi in lovci bi jih takoj uničili. Kolikor vem da reaperji ne posedujejo nobenih lovcev in taktičnih bojnih glav, pa tudi njihove ladje same so kilavo oborožene. Je pa za las privlečeno tole o Jokerju. Ker smo v letu 2180(tu nekje) bi morala medicinabiti dovolj sposobna pozdravit kosti (saj sheparda so ravno iz pepela popravili nazaj !!!)
def0r ::
Izi ::
V trailerju so reaperji prišli direktno nad mestom, z gunshipi in lovci bi jih takoj uničili. Kolikor vem da reaperji ne posedujejo nobenih lovcev in taktičnih bojnih glav, pa tudi njihove ladje same so kilavo oborožene.
Reaperji niso vesoljske ladje, ampak so živa bitja velika dober kilometer in pol. Oborožena pa so z izredno močnimi laserji.
Običajni lovci so za Reaperja enako kot da tebe napade ena osa ali čebela. Jim ne morejo povzročiti kakšne omembe vredne škode.
Shepardova vesoljska ladja Normandy 2 je najboljše kar Mass Effect vesolje sploh trenutno premore. Joker pa je najboljši pilot v Mass Effect vesolju. In tudi Normandy z Jokerjem in s pomočjo prepovedane umetne inteligence, ki je na ladji se ne more meriti z enim samim Reaperjem.
Potrebnih je približno 5 največjih vesoljskih ladij tipa Normandy, da se lahko enakovredno spopadejo z enim samim Reaperjem.
Reaperjev pa je prišlo na tisoče. Situacija je popolnoma brezupna.
Poleg tega Reaperji vsa živa bitja s katerimi pridejo v stik asimilirajo podobno kot Borgi, jih nadgradijo s svojo tehnologijo in pošljejo v boj, da se borijo za njih. Vsaka rasa, ki jo predelajo v svoje bojevnike zgleda malo drugače. Z nekaterimi smo še že borili v prejšnjih dveh delih.
Po Zemlji se bo torej podilo na milijone Reaperjevih zasužnjenih in predelanih bojevnikov, nebo pa bodo prekrili skoraj neuničljivi velikanski Reaperji.
Shepard bo popolnoma nemočen. Kot da to ni dovolj se je tudi Illusive Man spravil na Sheparda, s svojo najmočnejšo Zemeljsko irganizacijo na čelu, s trdnim ciljem, da Sheparda ubijejo.
Anvtorji igre so sami zatrdili, da bo večji del igre situacija izgledala popolnoma brezupna. Shepard niti za hip ne bo videl nobene možnosti za zmago.
Kljub temu ne bo vrgel puške v koruzo in v igri bomo zato videli celo nekaj spodadov Normandy s kakšnim posameznim Reaperjem, seveda z izdatno pomočjo vesoljskih ladij ostalih ras.
Ker je vojna popolnoma brezupna in vnaprej izgubljena, se bo nekje na sredini igre zgodil nek "čudež", ki bo sile uravnotežil. Kaj na bi se zgodilo pa avtorji skrbno čuvajo in se niti približno ne ve kaj so si zamislili.
Jaz si predstavljam, da bo moral Shepard odkriti kakšen super starodavni artefakt, ki bo bodisi kakšno super močno orožje ali pa bo okužil Reaperje s kakšno smrtonosno boleznijo, da bodo vsi zboleli in pomrli
Drugače si ne predstavljam, kako bi lahko porazili Reaperje. Tudi če se celotna galaksija združi v boju proti njim bo boj prej ali slej izgubljen, kakor že tolikokrat prej na vsakih 50.000 let.
T-h-o-r ::
mah, pogruntali bojo nekaj, da bo imo bedno
bedno je, da bo na koncu trojke hepi end
zakon bo, če bodo riperji naredili, kar najbolje obvladajo
še bolje bo, če se bodo reaperji združili z galaksijo v boju proti hujšemu sovražniku :D
bedno je, da bo na koncu trojke hepi end
zakon bo, če bodo riperji naredili, kar najbolje obvladajo
še bolje bo, če se bodo reaperji združili z galaksijo v boju proti hujšemu sovražniku :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Izi ::
bedno je, da bo na koncu trojke hepi end
Dude, tu gre za igranje RPG igre in če konec ne bo srečen potem pomeni, da nismo uspešno odigrali svoje domišljijske vloge.
Bistvo vsakega RPG-ja je vendar da naš junak premaga zlo oziroma doseže nek cilj.
Kako pa bi zgledalo, da se celo igro trudiš, nadgrajuješ svojega junaka, narediš stotnijo nalog, potem pa zmaga sovražnik?
Sicer pa ima kot vsak RPG igra več različnih koncev. Lahko da v katerem izmed njih Reaperji ujamejo Sheparda, ga nadgradijo za svojega sužnja, ki potem iztrebi vse Zemljane. Tako da bodo tudi čudaki zadovoljni
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
T-h-o-r ::
against all odds happy endingi so pač do kurca
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Ales320 ::
Izi ::
Sicer pa kot kaže si T-h-o-r, ni prebral povzetka tistih 12 strani iz Gameinformerja, kjer jasno piše, da je potrjeno, da bo veliko različnih koncev od katerih bodo nekateri dobri, nekateri pa slabi.
Konec torej ne bo ne dober ne slab ampak povsem odvisen od tvojih odločitev.
Glede na to, da gre že za 3. del in sta za nami že dva dela različnih odločitev, bomo nekateri že na začetku 3. dela igrali precej drugačno zgodbo kot default nastavljeno.
Nekatere večje odločitve se vlečejo že iz prvega dela. Default 2. del sploh ni imel vladajočega galaktičnega zbora, ker naj bi ga pustil umreti na koncu prvega dela. Jaz sem ga imel, čeprav moram priznati, da so moja svarila na nekaj političnih sestankih naletela na gluha ušesa. Celo utišati so me hoteli, da ne bi razširjal panike.
Če drugega dela nisi nadaljeval s posnetkom iz prvega dela so ti kar sami določili zgodbo:
- Ashley je ubila Wrexa (Wrex drugače postane Šef na Tuchanki in je v veliko pomoč Shepardu)
- Če je bil Shepard moški je Kaidan umrl, Ashley pa preživela
- Če je bil Shepard ženska je Kaidan preživel, Ashley pa umrla
- Galaktični zbor si pustil umreti (vseeno je bolje slab politični zbor kot nobeden)
- Za Zemeljskega predstavnika si izbral Udina (katastrofa, Anderson je neprimerno boljša izbira)
- Rekrutiral si Garrusa
- Rana Thanoptis je umrla
- Rachni Queen ubiješ
Bolj kot ne same slabe odločitve razen seveda Garrusa.
Jaz sem precej drugače izbiral in sem zadovoljen z vsemi odločitvami razen za Ashley sem napačno izbral. V prvem delu se je zdela dobra ideja, po preigranem drugem delu pa sem ugotovil, da bi moral pustiti Ashley umreti, ker je Kaidan bolj prijazen. In malo je manjkalo, da mi ni Ashley ubila Wrexa.
Če so za drugi del izbrali precej slabe odločitve (verjetno namenoma oz. za kazen), kakšen bo šele 3. del, ker je bilo v drugem delu neprimerno več odločitev kot v prvem, če bodo namenoma izbrali samo slabe za tiste brez predhodnega posnetka. Kot kaže bodo polovico tvoje posadke iz konca drugega dela enostavno pustili umreti.
Da te bo cel tretji del Illusive Man oziroma celotna organizacija Cerberus poskušala ubiti je potrjeno samo za default igro brez uvoženega posnetka.
Če si na koncu Illusive Mana nekam poslal in celotno Reaperjevo tehnologijo razstrelil namesto, da bi jo uporabil v boju proti Reaperjem potem je jasno, da te bo Illusive Man poskušal ubiti. Ampak če si v vsem pomagal Illusive Manu, mu priskrbel vse potrebno za boj z Reaperji pa ne vidim razloga, zakaj bi te hoteli odstraniti. Pričakujem, da bodo tisti, ki so bili vedno zvesti Illusive Manu tudi v tretjem delu sodelovali z njimi. Jaz vsekakor ne bom, ker sem vse skupaj razstrelil.
Pa še Ashley bom dobil nazaj, upam, da mi ne bo ponesreči ustrelila katerega izmed članov posadke.
Ena stvar napovedana za 3. del me precej moti.
Omenili so, da bodo prav vsi razredi lahko nosili prav vsa orožja. Edina razlika med Soldierjem in ostalini bo samo ta, da bodo ostali vsakič posebej izmed vseh orožil vzeli s seboj na misijo samo 2. Soldier pa bo lahko nosil vsa orožja s seboj.
To je navadna svinjarija. Assault rifle bi moral biti tako kot do sedaj na voljo izključno samo Soldierju. A sedaj bo pa že popolni čarovnik poleg metanja vseh tistih kinetičnih moči in delanja črnih lukenj še kosil vse naokoli z avtomatsko puško? Zgodba je sicer odlična, ampak bojevanje gre pa kot kaže z vsakim delom na slabše.
In kaj bo Solderju koristilo s seboj vlačiti prav vsa orožje, če pa razen Assault Rifle in občasno sniperja ne rabiš ničesar drugega?
Konec torej ne bo ne dober ne slab ampak povsem odvisen od tvojih odločitev.
Glede na to, da gre že za 3. del in sta za nami že dva dela različnih odločitev, bomo nekateri že na začetku 3. dela igrali precej drugačno zgodbo kot default nastavljeno.
Nekatere večje odločitve se vlečejo že iz prvega dela. Default 2. del sploh ni imel vladajočega galaktičnega zbora, ker naj bi ga pustil umreti na koncu prvega dela. Jaz sem ga imel, čeprav moram priznati, da so moja svarila na nekaj političnih sestankih naletela na gluha ušesa. Celo utišati so me hoteli, da ne bi razširjal panike.
Če drugega dela nisi nadaljeval s posnetkom iz prvega dela so ti kar sami določili zgodbo:
- Ashley je ubila Wrexa (Wrex drugače postane Šef na Tuchanki in je v veliko pomoč Shepardu)
- Če je bil Shepard moški je Kaidan umrl, Ashley pa preživela
- Če je bil Shepard ženska je Kaidan preživel, Ashley pa umrla
- Galaktični zbor si pustil umreti (vseeno je bolje slab politični zbor kot nobeden)
- Za Zemeljskega predstavnika si izbral Udina (katastrofa, Anderson je neprimerno boljša izbira)
- Rekrutiral si Garrusa
- Rana Thanoptis je umrla
- Rachni Queen ubiješ
Bolj kot ne same slabe odločitve razen seveda Garrusa.
Jaz sem precej drugače izbiral in sem zadovoljen z vsemi odločitvami razen za Ashley sem napačno izbral. V prvem delu se je zdela dobra ideja, po preigranem drugem delu pa sem ugotovil, da bi moral pustiti Ashley umreti, ker je Kaidan bolj prijazen. In malo je manjkalo, da mi ni Ashley ubila Wrexa.
Če so za drugi del izbrali precej slabe odločitve (verjetno namenoma oz. za kazen), kakšen bo šele 3. del, ker je bilo v drugem delu neprimerno več odločitev kot v prvem, če bodo namenoma izbrali samo slabe za tiste brez predhodnega posnetka. Kot kaže bodo polovico tvoje posadke iz konca drugega dela enostavno pustili umreti.
Da te bo cel tretji del Illusive Man oziroma celotna organizacija Cerberus poskušala ubiti je potrjeno samo za default igro brez uvoženega posnetka.
Če si na koncu Illusive Mana nekam poslal in celotno Reaperjevo tehnologijo razstrelil namesto, da bi jo uporabil v boju proti Reaperjem potem je jasno, da te bo Illusive Man poskušal ubiti. Ampak če si v vsem pomagal Illusive Manu, mu priskrbel vse potrebno za boj z Reaperji pa ne vidim razloga, zakaj bi te hoteli odstraniti. Pričakujem, da bodo tisti, ki so bili vedno zvesti Illusive Manu tudi v tretjem delu sodelovali z njimi. Jaz vsekakor ne bom, ker sem vse skupaj razstrelil.
Pa še Ashley bom dobil nazaj, upam, da mi ne bo ponesreči ustrelila katerega izmed članov posadke.
Ena stvar napovedana za 3. del me precej moti.
Omenili so, da bodo prav vsi razredi lahko nosili prav vsa orožja. Edina razlika med Soldierjem in ostalini bo samo ta, da bodo ostali vsakič posebej izmed vseh orožil vzeli s seboj na misijo samo 2. Soldier pa bo lahko nosil vsa orožja s seboj.
To je navadna svinjarija. Assault rifle bi moral biti tako kot do sedaj na voljo izključno samo Soldierju. A sedaj bo pa že popolni čarovnik poleg metanja vseh tistih kinetičnih moči in delanja črnih lukenj še kosil vse naokoli z avtomatsko puško? Zgodba je sicer odlična, ampak bojevanje gre pa kot kaže z vsakim delom na slabše.
In kaj bo Solderju koristilo s seboj vlačiti prav vsa orožje, če pa razen Assault Rifle in občasno sniperja ne rabiš ničesar drugega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Lonsarg ::
En problem je edino z uvažanjem, kaj če ne bi rad vseh treh delov preigral z istim clasom, ker postane malo dolgcajt? Al se uvaža samo zgodbo?
T-h-o-r ::
jaz sem vseskozi soldier in me boli kurac, kaj lahko ostali nosijo zraven
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
sash69 ::
Hmm...Izi, s tem se ne bi strinjal. Bojevanje je bilo v 2, IMO, veliko bolje narejeno kot v 1. V 1. si imel tudi vedno s seboj vsa orožja, ne glede na classo, je pa res da ti večina ni koristila veliko če nisi vlagal vanjo. V 2-ki si tudi imel na voljo thermal clipe (šaržerji), medtem ko v enici tega ni bilo in si moral le paziti, da se ti orožje ni pregrelo, pa še takrat si pa potem uporabil katere izmed abilityev ki si jih imel na voljo. V 2. moraš dejansko pazit (govorim seveda za najtežjo stopnjo - največkrat sem preigral z Adept classo, kot support pa jasno Mirranda ter Grunt/Mordin) da ti nabojev ne zmanjka, če ne si lahko kar hitro v riti.
Pa tudi sam sistem bojevanja mi je bil boljši v dvojki - sicer sovražnikov AI še vedno ni bil ravno na visokem nivoju, so mi pa bili zelo všeč pač različni tipi ščitov (biotic barrier, armor, ter shields) ki so jih imeli sovražniki in za katere si moral uporabljati uporabljati orožja ki so bila močnejša proti določenim tipom ščitov, dinamičnejši combat, pa še bi se dalo naštevati...
Kar sem mogoče pogrešal od enice je pa kustomizacija armorja ter weaponov zase in za kompanjone. Sicer so v dvojki vsaj weapone spremenili tako da niso vsi enaki in da je razlika samo v narejenem damage-u, ampak ravno v tem kar sem zgoraj napisal...nekatera so dobra za to vrsto ščitov, druga pa za drugo (kar se mi dejansko zdi boljše kot pa v enki - tam si samo zamenjal vrsto naboja in je bilo vsako orožje kar naenkrat najboljše za katerikoli ščit - pač, glede na izbiro nabojev; mogoče bi lahko ohranili tudi tu dodatke - npr. z dodatkom izboljšaš accuracy, ali pa stability ali kaj podobnega), res pa bolj pogrešam kustomizacijo oblek - da si lahko dal dodatke gor po svoji izbiri.
Pa tudi sam sistem bojevanja mi je bil boljši v dvojki - sicer sovražnikov AI še vedno ni bil ravno na visokem nivoju, so mi pa bili zelo všeč pač različni tipi ščitov (biotic barrier, armor, ter shields) ki so jih imeli sovražniki in za katere si moral uporabljati uporabljati orožja ki so bila močnejša proti določenim tipom ščitov, dinamičnejši combat, pa še bi se dalo naštevati...
Kar sem mogoče pogrešal od enice je pa kustomizacija armorja ter weaponov zase in za kompanjone. Sicer so v dvojki vsaj weapone spremenili tako da niso vsi enaki in da je razlika samo v narejenem damage-u, ampak ravno v tem kar sem zgoraj napisal...nekatera so dobra za to vrsto ščitov, druga pa za drugo (kar se mi dejansko zdi boljše kot pa v enki - tam si samo zamenjal vrsto naboja in je bilo vsako orožje kar naenkrat najboljše za katerikoli ščit - pač, glede na izbiro nabojev; mogoče bi lahko ohranili tudi tu dodatke - npr. z dodatkom izboljšaš accuracy, ali pa stability ali kaj podobnega), res pa bolj pogrešam kustomizacijo oblek - da si lahko dal dodatke gor po svoji izbiri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
Izi ::
sash69, seveda imaš prav, jaz sem bolj mislil na to, da je Assault rifle daleč daleč najboljše orožje v igri, tako v prvem kot v drugem delu. Nekateri spremljevalci so ga sicer lahko nosili ampak od Shepardov ga je vedno lahko imel samo Shepard Soldier.
Razburjam se zato, ker sem ravno zaradi Assault Rifle izbral Soldierja. Če bi namreč eden izmed "čarovnikov" lahko nosil Assault Rifle potem bi izbral njega.
Glede uvoza posnetka pa je bilo iz 1. na 2. del tako, da si pač v prvih minutah drugega dela umrl in ker so te iz nule sestavili skupaj, si lahko večino stvari izbral na novo, ker si itak izgubil vsa znanja iz prvega dela in si moral drugi del spet začeti kot popoln začetnik od level 1.
Razlika je torej, da je bil 2. del ponoven začetek, 3. del pa bo nadaljevanje.
V 3. del kolikor sem prebral se bo uvozil komplet Shepard z vsemi znanji in opremo vred, poleg vseh odločitev seveda. Šlo bo za popolno nadaljevanje, kot da drugega dela sploh nisi končal.
Top level v 2. delu je bil level 30, ampak za dosego tega si rabil vsaj 1 ali 2 DLC-ja. Brez DLC-jev je bilo povprečje okoli level 25 in verjetno boš brez posnetka iz drugega dela začel verjetno s kakšnim generičnim Shepardom level 25. Zaenkrat o tem ni še nič znanega.
Najbolj me skrbi, da prav nikjer niti slučajno nisem zasledil omembe Tali'Zorah v 3. delu. Sem upal, da bomo končno videli njen obraz. Pa ja ni umrla zaradi enega seksa z mojim Shepardom
Razburjam se zato, ker sem ravno zaradi Assault Rifle izbral Soldierja. Če bi namreč eden izmed "čarovnikov" lahko nosil Assault Rifle potem bi izbral njega.
Glede uvoza posnetka pa je bilo iz 1. na 2. del tako, da si pač v prvih minutah drugega dela umrl in ker so te iz nule sestavili skupaj, si lahko večino stvari izbral na novo, ker si itak izgubil vsa znanja iz prvega dela in si moral drugi del spet začeti kot popoln začetnik od level 1.
Razlika je torej, da je bil 2. del ponoven začetek, 3. del pa bo nadaljevanje.
V 3. del kolikor sem prebral se bo uvozil komplet Shepard z vsemi znanji in opremo vred, poleg vseh odločitev seveda. Šlo bo za popolno nadaljevanje, kot da drugega dela sploh nisi končal.
Top level v 2. delu je bil level 30, ampak za dosego tega si rabil vsaj 1 ali 2 DLC-ja. Brez DLC-jev je bilo povprečje okoli level 25 in verjetno boš brez posnetka iz drugega dela začel verjetno s kakšnim generičnim Shepardom level 25. Zaenkrat o tem ni še nič znanega.
Najbolj me skrbi, da prav nikjer niti slučajno nisem zasledil omembe Tali'Zorah v 3. delu. Sem upal, da bomo končno videli njen obraz. Pa ja ni umrla zaradi enega seksa z mojim Shepardom
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Berserker ::
Kolikor se mi zdi je tako ali tako večino igralcev izbralo soldier klas. Kakšni čarovniki neki? To lahko pustijo za nov Dragon age, čarovnija je tukaj ploha nabojev. Je pa dobro da bomo prenašali znanje iz ME2 v ME3. Sicer pa Izi zakaj delaš v ME2 brezupni scenarij. Vrjetno se bo našlo kakšno orožje Reapersov ki je nedokončano ali pa ga boš moral nekako vključiti da uniči vse te ladje-bitja.
Lonsarg ::
Jest sm se pa totalno naveličak navadnega streljanja v ME1, ko sem hibrida igral in sem lepo šel polni Adept v ME2:) čeprav ne bi bilo potrebe, v ME2 itak sploh ne opaziš, če uporablaš svoje skile ali od teama, je kar isti interface, tak da je pravzaprav vseeno, ker če sam nisi adept, pa koga v team daš.
sash69 ::
Hmmm...sam sem Soldier class izbral le enkrat...res prelahko je bilo vse skupaj. :) Adept je pa res super, medtem ko pa hmmpf...mi engineer ravno ne diši glih. Kolikor sem sprobal abilitye pri Tali so vsi dosti bedni razen če se ne gre za synthetic enemy-e (robote ipd.) pa še tist ni glih ravno ne vem kolk uporabno.
V enki sem pa najbolj užival z Infiltratorjem.
Kar se pa najboljšega dela igre tiče (pri enki ali dvojki) se mi je pa zdel tisti del v 1-ki proti koncu, ko si se vzpenjal po stolpu da si prisel do vrha. :) Tisto je bilo pa res fu**ing epic. :) (podoben epic občutek sem imel tudi v Lair of the Shadowbroker DLC-ju, ko si se vtihotapil na plovilo od Shadowbrokerja in moral pridit v notranjost...težko in pa tudi...epic. :)
V enki sem pa najbolj užival z Infiltratorjem.
Kar se pa najboljšega dela igre tiče (pri enki ali dvojki) se mi je pa zdel tisti del v 1-ki proti koncu, ko si se vzpenjal po stolpu da si prisel do vrha. :) Tisto je bilo pa res fu**ing epic. :) (podoben epic občutek sem imel tudi v Lair of the Shadowbroker DLC-ju, ko si se vtihotapil na plovilo od Shadowbrokerja in moral pridit v notranjost...težko in pa tudi...epic. :)
Izi ::
Sicer pa Izi zakaj delaš v ME2 brezupni scenarij.
Jaz nič ne delam scenarija. Jaz sem delal samo povzetek že narejenega scenarija.
Nekatere stvari se pač že ve in scenarij za tretji del je pač tak, da bo igralec v prvem delu igre ves čas imel brezupen občutek.
Ve se tudi, da se bo potem zgodil nekakšen čudež... in to je to.
Kaj pa bo tisti čudež, ki bo rešil našo celotno galaksijo, da se ne ponovi cikel, ki se dogaja na vsakih 50.000 let pa nihče ne ve in samo ugibamo.
Vrjetno se bo našlo kakšno orožje Reapersov ki je nedokončano ali pa ga boš moral nekako vključiti da uniči vse te ladje-bitja.
V bistvu smo tako orožje imeli v rokah na koncu drugega dela, pa ga je večina Shepardov enostavno uničila, kar je bila verjetno tudi edina pravilna poteza, ker tehnologija Reaperjev je enostavno prenevarna in popolnoma neobvladljiva.
Če bi preigral Arrival bi vedel, kaj se zgodi, če se igraš z Reaperjevimi atrefakti. Katastrofa zaradi katere bi Shepard verjetno preostanek življenja preživel pozabljen v najstrožje varovanem zaporu, če ne bi ravno takrat uleteli Reaperji.
Tako, da jaz precej dvomim, da nam bo proti Reaperjem pomagala njihova lastna tehnologija. Po moje bo nekaj drugega.
Izi ::
Exclusive Mass Effect 3 Screens
Dve novi sliki.
Commander Shepard v boju s silami Cerberusa na domačem planetu Salarianov in pa Cerberus agentje pozirajo v svoji moderni opremi.
Slika iz boja na domačem planetu Salarianov pomeni, da se ne bomo borili samo na Zemlji, ampak na različnih planetih. Juhu
Shepard pa je nekam preveč samozavesten v boju z oklepljenimi in do zob oboroženimi Cerberus vojaki, stoji izven zaklona, navskrižni ogenj ga kot kaže nič ne moti in niti čelade si ni nataknil na glavo
Dve novi sliki.
Commander Shepard v boju s silami Cerberusa na domačem planetu Salarianov in pa Cerberus agentje pozirajo v svoji moderni opremi.
Slika iz boja na domačem planetu Salarianov pomeni, da se ne bomo borili samo na Zemlji, ampak na različnih planetih. Juhu
Shepard pa je nekam preveč samozavesten v boju z oklepljenimi in do zob oboroženimi Cerberus vojaki, stoji izven zaklona, navskrižni ogenj ga kot kaže nič ne moti in niti čelade si ni nataknil na glavo
Izi ::
Mass Effect 3 je prestavljen v leto 2012
Bioware je objavil, da je izid Mass Effecta 3 prestavljen v leto 2012 in sicer v Q1, kar pomeni v prvih treh mesecih leta 2012.
Upajmo, da bo prestavitev prinesla kaj pozitivnega. Mogoče so jih hude kritike za Dragon Age 2 izučile, da ne gre preveč hiteti z izdajo.
Bioware je objavil, da je izid Mass Effecta 3 prestavljen v leto 2012 in sicer v Q1, kar pomeni v prvih treh mesecih leta 2012.
Upajmo, da bo prestavitev prinesla kaj pozitivnega. Mogoče so jih hude kritike za Dragon Age 2 izučile, da ne gre preveč hiteti z izdajo.
Izi ::
"BioWarjev cilj je obogatiti RPG mehaniko v Mass Effect 3 brez obremenjevanja igralcev z nepotrebnimi statistikami, ki bore malo vplivajo na akcijo", je izjavila BioWarjeva starejša oblikovalka (senior designer) Christina Norman.
Here we go again
Po Skyrimu iz katerega so pri Bethesdi že odstranili večino statistik, bo sedaj še BioWarjev Mass Effect 3 brez vseh statistik. Človek se seveda vpraša, kaj je sploh še za odstraniti, ko pa je bil Mass Effect 2 že čista streljačina s komajda opaznimi RPG elementi.
Ampak po njihovem mnenju je bil Mass Effect 2 preveč obremenjujoč za povprečnega igralca z vsemi tistimi "nepotrebnimi" statistikami, katerih RPG igralci seveda niso nikjer opazili in se nad pomanjkanjem le teh tudi močno pritoževali.
Kje imajo ti ljudje pamet? V istem stavku "omenja obogatitev RPG mehanike" in "odstranitev vseh statistik". In po njihovem mnenju naj bi ravno odstranitev bistva RPG iger obogatila RPG izkušnjo.
Naj delajo kar hočejo, mogoče bodo naredili dobro streljačino, ampak da si upajo svoje izdelke imenovati RPG je pa nesramnost brez primere in zavajanje kupcev. Nič se ne bi pritoževal, če bi Mass effect 3 pravilno poimenovali tretjeosebna streljanka, ampak to se seveda ne sliši tako dobro kot RPG. Upam, da jih bo kdo tožil zaradi zavajanja kupcev.
Pri Skyrimu in Mass Effectu 3 bo od RPG ostalo samo še pogovarjanje z NPCji, kar pa se tiče našega heroja, le ta ne bo prav nič bolj RPG kot na primer Crysis 2.
Here we go again
Po Skyrimu iz katerega so pri Bethesdi že odstranili večino statistik, bo sedaj še BioWarjev Mass Effect 3 brez vseh statistik. Človek se seveda vpraša, kaj je sploh še za odstraniti, ko pa je bil Mass Effect 2 že čista streljačina s komajda opaznimi RPG elementi.
Ampak po njihovem mnenju je bil Mass Effect 2 preveč obremenjujoč za povprečnega igralca z vsemi tistimi "nepotrebnimi" statistikami, katerih RPG igralci seveda niso nikjer opazili in se nad pomanjkanjem le teh tudi močno pritoževali.
Kje imajo ti ljudje pamet? V istem stavku "omenja obogatitev RPG mehanike" in "odstranitev vseh statistik". In po njihovem mnenju naj bi ravno odstranitev bistva RPG iger obogatila RPG izkušnjo.
Naj delajo kar hočejo, mogoče bodo naredili dobro streljačino, ampak da si upajo svoje izdelke imenovati RPG je pa nesramnost brez primere in zavajanje kupcev. Nič se ne bi pritoževal, če bi Mass effect 3 pravilno poimenovali tretjeosebna streljanka, ampak to se seveda ne sliši tako dobro kot RPG. Upam, da jih bo kdo tožil zaradi zavajanja kupcev.
Pri Skyrimu in Mass Effectu 3 bo od RPG ostalo samo še pogovarjanje z NPCji, kar pa se tiče našega heroja, le ta ne bo prav nič bolj RPG kot na primer Crysis 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Mavrik ::
RPG ne rabi statistik da je RPG. Tole debato smo že meli, jo moramo res ponavljat? ;)
Glede na to da sta oba Mass Effecta bila nadpovprečni igri, se mi zdi da negativizem zaenkrat ni potreben.
Glede na to da sta oba Mass Effecta bila nadpovprečni igri, se mi zdi da negativizem zaenkrat ni potreben.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Izi ::
RPG ne rabi statistik da je RPG.
Bogokletna izjava.
Seveda smo debato že imeli, ko pa vsak drugi RPG poneumijo do konca, ampak pri Mass Effectu 3, tega še nismo omenjali.
Saj pravim, da bo lahko Mass Effect 3 dobra streljačina, ampak RPG igralci tega ne bomo igrali, tako kot tudi Crysis 2 nismo niti probali.
RPG igralcem ostane samo še The Witcher 2 in pa raznorazni Indie izdelovalci, ki delajo odlične RPG igre, samo grafika pri njih je zaenkrat še vedno tam nekje v 90 letih prejšnjega stoletja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Berserker ::
Mah kdo še pa hypa na številke, naj se šteje vizualni izgled karakterja ter lastnosti orožja kot pa isti oklepi ali puška z različnimi številkami.
ahac ::
"Role playing" ne pomeni, da moraš preveč primerjat in preračunavat neke številke. To, da izbereš neko orožje, ker si izračunal, da dela 1% več dmg NI "role playing".
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Lonsarg ::
Večina ljudi, ki reče RPG misli LVLRPG(level-RPG), torej igro, kjer je velik poudarek na razvoju karakterja vojaškem smislu, torej da zapraviš recimo 10%igranja kar z samim "levlanjem". In ti LVLRPG nažalost postajajo redki. Ampak than again, očitno je LVLRPG fanov vedno manj:)
Berserker ::
Verjemi farmanja ali tlake nihče nemara. Ahac, Izi očitno meni da brez teh številk ni več RPG. Kolikor se mi zdi da je pri takšni igrah poudarek na izbiri dialogov in odločitvah ki vplivajo na nadaljno igranje.
Izi ::
To, da izbereš neko orožje, ker si izračunal, da dela 1% več dmg NI "role playing".In kam potem spadajo igre, kjer je treba preračunavati statistike in poznati formule, da ne pokvariš svojega heroja?
In glede števila RPG igralcev se krepko motiš. Nas je zelo veliko, ampak kaj ko vsako leto izideta samo 1 do 2 prava RPG-ja in ponavadi nimamo kaj igrati.
Celotno zgodovino iger se je točno vedelo kaj so RPG igre, šele zadnjih par let so pa navadne streljačine začeli imenovati RPG. To je navadna marketinška svinjarija.
V čisto vsaki igri, kjer je kakšne možiček igraš neko domišlijsko vlogo, pa to še zdaleč ni RPG. Bistvena razlika med RPG in streljačinami je samo v tem, da v RPG dobivaš izkušnje in imaš statistike, ki jih povečuješ na vsak level. Druge razlike ni, povsod igraš neko vlogo in pobijaš pošasti in opravljaš naloge, pa naj gre za platformske igre, streljačine ali pa RPG.
Sam Electronic Arts je nekajkrat priznal, da sta Dragon Age 2 in Dead Space 2 isti žanr in sicer akcijske avanture, ne pa RPG.
Žanr obstaja in se imenuje Akcijske Avanture.
Akcijske Avanture so Dragon Age 2, Dead Space, Mass Effect in tudi Skyrim bo verjetno tu notri. Nikakor ne pravim, da so to slabe igre, so pa daleč od RPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
T-h-o-r ::
go back to the 90's oldfag
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Izi ::
EA CEO John Riccitiello during EA's latest investors update:
"Bioware is adjusting some of the gameplay mechanics and some of the features, which we'll see at E3, that can put this into a genre equivalent of shooter meets RPG, and essentially address a far larger market opportunity than Mass Effect 1 and Mass Effect 2 began to approach."
Obveščeni viri pravijo, da je tole glavni razlog zakaj so igro prestavili v leto 2012. Na hitro so se odločili da ji bodo spremenili žanr, da bi dosegli večji trg.
Kratek prevod izjave: Spremenili bomo igralno mehaniko in značilnosti Mass Effect 3, da bo spadala v žanr streljačin, ki imajo večji trg kot sta ga imela Mass Effect 1 in Mass Effect 2.
Sedaj imate še uradno priznanje, da me ne boste obtoževali paranoičnosti.
In glede na to, da je imel že Mass Effect 2 bore malo skupnega z RPG bo Mass Effect 3 = Crysis 2
"Bioware is adjusting some of the gameplay mechanics and some of the features, which we'll see at E3, that can put this into a genre equivalent of shooter meets RPG, and essentially address a far larger market opportunity than Mass Effect 1 and Mass Effect 2 began to approach."
Obveščeni viri pravijo, da je tole glavni razlog zakaj so igro prestavili v leto 2012. Na hitro so se odločili da ji bodo spremenili žanr, da bi dosegli večji trg.
Kratek prevod izjave: Spremenili bomo igralno mehaniko in značilnosti Mass Effect 3, da bo spadala v žanr streljačin, ki imajo večji trg kot sta ga imela Mass Effect 1 in Mass Effect 2.
Sedaj imate še uradno priznanje, da me ne boste obtoževali paranoičnosti.
In glede na to, da je imel že Mass Effect 2 bore malo skupnega z RPG bo Mass Effect 3 = Crysis 2
Izi ::
naj se j.... se eno dobro igro bojo pokvarli!!!
Zgodba se ne bo kaj dosti spremenila. Še vedno bomo letali od enega NPC-ja do drugega, kamor nam bodo kazale puščice ali karkoli nas bo že usmerjalo, in se z njimi pogovarjali. Glede na odgovore pa se bo na koncu malenkost spremenila zgodba. In to bo to, v bistvu enako kot v 2. delu.
Ne bo pa se treba ubadati s točkami in premišljevati kam jih vložiti, ker je to za povprečnega igričarja, kot je na primer T-h-o-r , mnogo prezapleteno. V igri najverjetneje ne bo popolnoma nobenih številk, da se ne bi kdo zmedel in nehal igrati.
Kot kažejo statistične raziskave bodo tako prodali več kopij igre in to je bistvo vsega.
Pravi igričarji na žalost bolj malo kupujejo igre, 2 ali 3 na leto in zraven še kakšno spiratizirajo. Tisti kupci iger, ki štejejo so torej samo starši, ki kupujejo za svoje otroke. Teh je nekaj milijonov in vsak kupi kakšnih 5 iger na leto. Seveda pa kupujejo najpreprostejše igre, ki imajo največ reklame. Oni so tisti, ki krojijo trg in silijo založnike v izdelovanje tistega kar se najbolje prodaja. In starši svojim otrokom ponavadi kupijo konzole, ker zanjo ne potrebuješ nobenega znanja.
Noben starš ne bo šel svojemu otroku kupiti The Witcherja 2, ker je mnogo prekompliciran pa še oznako 18+ ima.
sash69 ::
Zzz...ponavadi gre osel samo enkrat na led. Se niso dovolj opekli z DA2? Ko tako pomislim...saj do sedaj v ME sagi sploh ni bilo nobenih character statistik...samo skilli so bili in pa classe, to je bilo pa vse. Kaj hocejo se to ven vrzt al kaj?:D
Vsaj v ME1 si imel na orožjih npr. accuracy, stability, first aid regen, toxic resistance, etc. pa ni bilo res nobenega problema pri tem - kvecjemu, to je bila ena izmed zadev katero sem pogresal pri ME2 - customizacija orozij ter armorjev. V kakovost zgodbe ne dvomim...tbh, bi najraje videl ME2 (brez skeniranja planetov :P) z ME3 zgodbo.
Vsaj v ME1 si imel na orožjih npr. accuracy, stability, first aid regen, toxic resistance, etc. pa ni bilo res nobenega problema pri tem - kvecjemu, to je bila ena izmed zadev katero sem pogresal pri ME2 - customizacija orozij ter armorjev. V kakovost zgodbe ne dvomim...tbh, bi najraje videl ME2 (brez skeniranja planetov :P) z ME3 zgodbo.
]Fusion[ ::
A role-playing game (RPG) is a game in which players assume the roles of characters in a fictional setting. Players take responsibility for acting out these roles within a narrative, either through literal acting, or through a process of structured decision-making or character development
Learn to RP :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
revvs ::
RPG = oseba s katero igra uporabnik se lahko spreminja s strani uporabnika, ni vnaprej določeno v igri.
StrategyG = pot po kateri igra uporabnik se lahko spreminja s strani uporabnika, ni samo ena pot.
StrategyG = pot po kateri igra uporabnik se lahko spreminja s strani uporabnika, ni samo ena pot.
XsenO ::
Jao Jao Jao
Toliko poveličevanja Witcher sistema "statistik" na koncu pa če pogledaš širšo sliko vidiš, da imata dva RPGja, katera si iz tega vidika popljuval (DA2 in ME2), v praksi identični sistem statistik.
Da RPG brez statistik ni RPG je tudi bosa. Vzamimo primer BG, igral boš warriora, boš ziher ciljav, da bo le ta imel max str, dex in con, medtem ko pa s coprnikom boš ciljav da bo le ta imel max int. Zdej vprašanje, če bi to dodeljevanje statiski odstranili bi BG izgubil titulo RPGja? Zdej boš reku: "Ja ma brez statistik ne morem špilati neumnega coprnika z 12 int!" no in jaz ti rečem, kaj pa te ovira naprimer v ME2 igrati Adepta, ki se boji lastnih Biotic moči in jih zato ne uporablja?
Poglejmo na primeru fallout, kjer bi se dalo special sistem statistik zamenjati s klasami npr. ex-marine = standardni uporabnik orožji, caveman = neumen melee oriented char, diplomat = speech, hack basad char, itd. Bi zaradi tega bil Fallout zanič rpg?
Na koncu pa imamo oblivion kjer je večina levelanje poljuva (hvala bogovom za mod-e), ker je sistem v praksi diktiral kako igrati, če si želev kar se da maksimirati statistike...
Toliko poveličevanja Witcher sistema "statistik" na koncu pa če pogledaš širšo sliko vidiš, da imata dva RPGja, katera si iz tega vidika popljuval (DA2 in ME2), v praksi identični sistem statistik.
Da RPG brez statistik ni RPG je tudi bosa. Vzamimo primer BG, igral boš warriora, boš ziher ciljav, da bo le ta imel max str, dex in con, medtem ko pa s coprnikom boš ciljav da bo le ta imel max int. Zdej vprašanje, če bi to dodeljevanje statiski odstranili bi BG izgubil titulo RPGja? Zdej boš reku: "Ja ma brez statistik ne morem špilati neumnega coprnika z 12 int!" no in jaz ti rečem, kaj pa te ovira naprimer v ME2 igrati Adepta, ki se boji lastnih Biotic moči in jih zato ne uporablja?
Poglejmo na primeru fallout, kjer bi se dalo special sistem statistik zamenjati s klasami npr. ex-marine = standardni uporabnik orožji, caveman = neumen melee oriented char, diplomat = speech, hack basad char, itd. Bi zaradi tega bil Fallout zanič rpg?
Na koncu pa imamo oblivion kjer je večina levelanje poljuva (hvala bogovom za mod-e), ker je sistem v praksi diktiral kako igrati, če si želev kar se da maksimirati statistike...
1 + 1 = 1
revvs ::
Neko znanost delate iz zvrsti in komplicirate in tudi poenostavljate kako so igre zgrajene.
@XsenO
Če jaz vzamem škarje in ti urežem pipi in dodam lase boš ti ženska a ne ? Tako poenostavljeno kar že tudi skoraj velja po zakonu, tako že je dandanes. Samo toliko da igre kot so FPS poenostavljeno povedano lahko tako lepo narišeš, zraven posnameš svoj glas in imaš shooter kjer hodiš do konca in na koncu dobiš zastavico za well done game over end of the game.
Letala tudi poenostavljeno sestavijo iz večih delov in če odvzamemo rezervno gorivo bo še vedno letel. Nekdo pa pač mora sestaviti načrt kako to vse skupaj sestaviti tako da ne razpade v zraku.
@XsenO
Če jaz vzamem škarje in ti urežem pipi in dodam lase boš ti ženska a ne ? Tako poenostavljeno kar že tudi skoraj velja po zakonu, tako že je dandanes. Samo toliko da igre kot so FPS poenostavljeno povedano lahko tako lepo narišeš, zraven posnameš svoj glas in imaš shooter kjer hodiš do konca in na koncu dobiš zastavico za well done game over end of the game.
Letala tudi poenostavljeno sestavijo iz večih delov in če odvzamemo rezervno gorivo bo še vedno letel. Nekdo pa pač mora sestaviti načrt kako to vse skupaj sestaviti tako da ne razpade v zraku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: revvs ()
XsenO ::
Če jaz vzamem škarje in ti urežem pipi in dodam lase boš ti ženska a ne ?
Ne, ne bom ženska, bom le deformiran tip z lasuljo na glavi.
Ti kričiš na poenostavitev, jaz pravim skrivanje oziroma potisk statistik in ostale krame v ozadje. Res pa, da s "poenostavitvijo" pride dan danes do pomanjšanja customizacije lika, toda za to jaz bolj krivim lenost programerje/dizajnerjev samih.
Pa še ena točka, ki se je pojavila t.i. puščica na mapi. Ta puščica je le evolucija dnevnika: Piši si sam dnevnik -> avtomatičen dnevnik -> avtomatičen dnevnik z razdelki za opazke, queste, itd. -> dnevnik s puščico na mapi. No nihče te ne sili, da uporabiš puščico namesto, da reč prebereš in razbereš iz dnevnika oziroma direktno iz pogovora s npcjem.
1 + 1 = 1
Izi ::
Glej, če bi izdelovalci naredili neko novo streljačino, se ne bi nihče pritoževal in nihče ne bi govoril, da kaj skrivajo ali odstranjujejo. Vedno smo imeli tako streljačine kot RPG igre.
Problem je ko sedaj že uveljavljenim franšizam spreminjajo žanr. In tudi tu se ne bi nihče pritoževal, če bi kaj dodajali, ampak oni samo odstranjujejo z vsakim delom več.
Mass Effect 1 je bil RPG, Mass Effect 2 je bil Streljačina z RPG elementi, Mass Effect 3 bo samo še Streljačina.
In ME2 je imel opazno slabše ocene kot ME1, grem stavit, da bo ME3 najslabše ocenjen del trilogije. razloge bodo seveda iskali povsod drugje kot pa v dejstvu, da se streljačin sicer res proda največ ampak naj je še tako dodelana in ima odlično zgodbo bo to vedno samo povprečna igra.
Hvala bogu, da je ME3 zadnji del serije in se bo končala ta agonija poneumljanja igre.
Kot sem rekel, naj naredijo novo streljačino z novim imenom, pa se ne bo nihče pritoževal in najpomembnejše, naj ne poskušajo v v reklamah na silo ob streljačine tlačiti še oznako RPG, ki tam nima kaj početi.
Pri Cryisi 2 se nihče ne pritožuje, da ima premalo RPG elementov, čeprav jih ima verjetno ravno toliko kot jih bo imel ME3. In prodali so ga v rekordnih količinah.
Seveda na konzolah, na PC se streljačine ne prodajajo. Na PC je letos daleč najbolje prodajana igra "The Sims Medieval"
Problem je ko sedaj že uveljavljenim franšizam spreminjajo žanr. In tudi tu se ne bi nihče pritoževal, če bi kaj dodajali, ampak oni samo odstranjujejo z vsakim delom več.
Mass Effect 1 je bil RPG, Mass Effect 2 je bil Streljačina z RPG elementi, Mass Effect 3 bo samo še Streljačina.
In ME2 je imel opazno slabše ocene kot ME1, grem stavit, da bo ME3 najslabše ocenjen del trilogije. razloge bodo seveda iskali povsod drugje kot pa v dejstvu, da se streljačin sicer res proda največ ampak naj je še tako dodelana in ima odlično zgodbo bo to vedno samo povprečna igra.
Hvala bogu, da je ME3 zadnji del serije in se bo končala ta agonija poneumljanja igre.
Kot sem rekel, naj naredijo novo streljačino z novim imenom, pa se ne bo nihče pritoževal in najpomembnejše, naj ne poskušajo v v reklamah na silo ob streljačine tlačiti še oznako RPG, ki tam nima kaj početi.
Pri Cryisi 2 se nihče ne pritožuje, da ima premalo RPG elementov, čeprav jih ima verjetno ravno toliko kot jih bo imel ME3. In prodali so ga v rekordnih količinah.
Seveda na konzolah, na PC se streljačine ne prodajajo. Na PC je letos daleč najbolje prodajana igra "The Sims Medieval"
XsenO ::
Mass Effect 1 je bil RPG, Mass Effect 2 je bil Streljačina z RPG elementi, Mass Effect 3 bo samo še Streljačina.
A nisi malo prehiter s klicanjem o toči glede na to, da bomo verjetno prvič videli reč v živo enkrat poleti na E3?
In ME2 je imel opazno slabše ocene kot ME1, grem stavit, da bo ME3 najslabše ocenjen del trilogije.
Če pogledamo konglomerat ocen metacritic:
ME1 po plataformah: 89, 91
ME2 po plataformah: 94, 96, 94
Če pogledamo jokerja: ME1: 85, ME2: 88
Paranoia much?
1 + 1 = 1
T-h-o-r ::
aja, ko se pogovarjate o me1 vs me2
me2 mi je bil precej boljši (oz. manj dolgočasen, ker se nisi jahal po vseh jebenih kotih, da si opravil misije)
me2 mi je bil precej boljši (oz. manj dolgočasen, ker se nisi jahal po vseh jebenih kotih, da si opravil misije)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Berserker ::
Mah tipičen Izi Špil bo rpg ter totalen podn pa bo po njegovem bolje ocenjen od kakšne solidne streljačine. Mislim da so tvoje napovedi kar daleč zgrešene.
Če nimaš rad drugih zvrsti še ne pomeni da so poden. Da se ti zdijo igre prelahkotne ali ti niso v iziv si pač najdeš kaj težjega oz kakšen hobi.
ME3 bo caroval zaradi zgodbe. Sicer si sam enkrat potrdil da je največji delež igralec ME2 igralo v vlogi soldier.
Če nimaš rad drugih zvrsti še ne pomeni da so poden. Da se ti zdijo igre prelahkotne ali ti niso v iziv si pač najdeš kaj težjega oz kakšen hobi.
ME3 bo caroval zaradi zgodbe. Sicer si sam enkrat potrdil da je največji delež igralec ME2 igralo v vlogi soldier.
]Fusion[ ::
ampak naj je še tako dodelana in ima odlično zgodbo bo to vedno samo povprečna igra
Kaki BS pa je to? Potem po tvoje igre, ki so mojstrsko skupaj narejene, imajo genialen gameplay in prekrasno zgodbo... samo povprečne igre? Zato ker niso pure RPG?
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Berserker ::
ampak naj je še tako dodelana in ima odlično zgodbo bo to vedno samo povprečna igra
Kaki BS pa je to? Potem po tvoje igre, ki so mojstrsko skupaj narejene, imajo genialen gameplay in prekrasno zgodbo... samo povprečne igre? Zato ker niso pure RPG?
Fanboy-izem nekaterim očitno megli razum.
Izi ::
Če nimaš rad drugih zvrsti še ne pomeni da so poden. Da se ti zdijo igre prelahkotne ali ti niso v iziv si pač najdeš kaj težjega oz kakšen hobi.A vsi prepovršno berete, ali pa jaz premalo razumljivi pišem?
ME3 bo caroval zaradi zgodbe. Sicer si sam enkrat potrdil da je največji delež igralec ME2 igralo v vlogi soldier.
A nisem že najmanj trikrat omenil, da bo igra vseeno lahko dobra? Razburjam se samo zaradi spremembe žanra, katerega so sami najavili. Moje mnenje je, da sredi trilogije ne bi smeli spreminjati osnov igre.
Ko sem nekajkrat napisal, da igre vedno bolj poneumljajo nisem imel v mislih, da so prelahke. Vsaka igra ima nastavljive težavnostne stopnje in streljačine so meni že na srednji težavnosti precej težke. Ne igram jih pa predvsem zato, ker se prehitro začnejo dolgočasiti, ampak to je seveda samo stvar okusa, jaz rabim igre, kjer je treba razmišljati. In RPG so bile 25 let igre, kjer je bilo potrebno razmišljati, sedaj pa kar naenkrat ni treba popolnoma nič misliti pa ima igra še vedno oznako RPG.
Glede zgodbe v ME3 lahko samo ugibamo ali bo upravičila pričakovanja. Upajmo da.
Da pa je večina izbrala Soldierja za igranje igre pa nima nič veze z RPG elementi. Bolj se mi zdi, da namiguješ, da je Magija tisto kar naredi igro RPG ne glede na vse ostalo. Tudi Soldier je imel precej Magičnih skillov, na primer upočasnjevanje časa, ki je bil pravzaprav najbolj uporaben Magični skill v igri. Pa še enega izmed skillov, tudi magičnega, si se lahko naučil od svojih spremljevalcev. Preprosto je bil Soldier najmočnejši in najmanj dolgočasen razred v ME2, in če si igral na najtežji stopnji je bil še vedno precejšen izziv.
Ostali razredi so bili precej manj dodelani, in ravno zaradi pomanjkanja RPG elementov so bili nekateri na najtežjih stopnjah popolnoma neigralni. Če bi bilo dovolj RPG elementov bi lahko vsak class izboljšal po žeji, tukaj pa nisi imel kaj dosti za spreminjati, ker kot smo ugotovili, je šlo za streljačino z nekaj malega RPG elementi, ki jih je bilo daleč premalo, da bi lahko kaj vplival na svoj lik. To je bil razlog, da je večina izbrala Soldierja, ker je temeljil na orožjih in ne na čarovnijah.
Dober čarovnik vedno temelji izključno na Attributih kot so Inteligenca, Mana in podobni. Ker tega v ME2 ni bilo, so bile vse telekinetične moči in delanje črnih lukenj, Blažev žegenj v primerjavi s pištolami, da morilskega Assault Rifleta, ki ga je lahko nosil samo Soldier niti ne omenjam. Kaj boš opravil s tistimi petimi uroki, ki si jih lahko vrgel na minuto, proti 500 izstrelkom na minuto, ob dejstvu, da je že en sam izstrelek v glavo smrten.
Zakaj pa misliš, da bo v ME3 lahko prav vsak class nosil prav vsako orožje vključno z Assault Rifle? Zato ker bo šlo za tipično streljačino in tam štejejo samo orožja in nič drugega.
Grem stavit, da se bodo v ME3 prav vsi classi igrali popolnoma enako in sicer z Assault Rifletom bomo kosili vse naokoli, tistih nekaj različnih magičnih skillov, ki se bodo razlikovali med classi pa bodo tako ali tako vsi enako neučinkoviti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14596 (13210) | nooby |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31900 (25150) | todman74 |
» | Mass effect in moderne streljačineOddelek: Igre | 3940 (3379) | Berserker |
» | Mass Effect 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 38995 (25230) | lopov |