The New York Times - Londončan Stu Green je ustvaril novo socialno omrežje na internetu, ki pa ni namenjeno tekmovanju s Facebookom, Twitterjem, MySpaceom in drugimi velikani. Namesto tega je Fownder (izgovori se [faʊndə]) namenjen ustanoviteljem novih mladih podjetij, start-upov, da lahko na enem mestu debatirajo o novih projektih, tehnologijah, se kaj novega drug od drugega naučijo, izmenjujejo ideje, datoteke in projekte itn. Skratka na Fownderju naj bi se družili vsi, ki so bili tako ali drugače vpleteni v nastajanje novih start-upov.
Storitev bo brezplačna, a bo potrebno za vstop imeti povabilo od že obstoječega člana. Na ta način želi Green poskrbeti, da bo občestvo na strani ostalo resnično v skladu s prvotno zamislijo. Osnovano bo na podlagi zaupanja, tako da bo moral za vsakega novega člana nekdo jamčiti. Več bo znanega v naslednjih tednih, ko bo stran v celoti zaživela.
Mavrik: Problem je dobiti prosto domeno, ker so vse vsaj približno smiselne in/ali izgovorljive besede (in skupine besed) zasedene. (Govorim za angleško zveneča imena, ker kaj drugega za globalno storitev itak ni uporabno.)