» »

ideja... :)

ideja... :)

Monster ::

mah vi ko se bavite z 3d grafiko pa tem(mal dle ko jest).. dejte mi povedat princip KONZOLE.. kk se to nardi(mogoce mate kake like??), kk bi to nardil pa to...

lp
Ka zaboga...

Senitel ::

Konzola ala Quake? Pač rabiš en dost velik buffer, da se lahko zapomniš ves tekst v konzoli in potem ga izrisuješ. Al te zanima kako nardit animirana ozadja za konzolo?

Monster ::

ja... konzolo ala quake bi naredo... kk sem sm studiru.. bi rabo udzad met en buffer(ali direktni zapis v fajle) in bi pl dol poslajdal eno teksturo v katero bi slikal fonte?... mam prav :). sm neki ne vem.. to ja upocasni sistem pa kk bi scrolling naredo pa te pizdarije..
Ka zaboga...

Senitel ::

Tekst se renderira tko, da v eno teksturo izrišeš celo abecedo (pač vse znake, ki jih misliš uporabljat) in jih potem z teksturiranimi trikotniki izrisuješ. Z izdelavo take teksture se lahko dost igraš od najbolj enostavnih zadev (spraviš vanjo 256 kvadratnih znakcev) pa do kar precej kompliciranih (upoštevaš širino vsake črke posebej), ki so običajno boljši.
Nato pa rišeš kvadratke z črkami. Tudi tukaj se lahko igraš in upoštevaš razno razne poravnave itd. Vendar pa za te stvari uporabiš "transformirane in senčene" vertexe (samo vertex position in koordinata za teksturo - glVertex2f?).
Za buffer je pa najbolje imet eno linked listo (povezan seznam), kjer vsak element vsebuje string točno določene dolžine. Tako se lahko izogneš prevečim memory alokacijam/dealokacijam, ki znajo bit problematične.
Pa ne se preveč ustrašit zarad dveh trikotnikov na črko, ker samo padejo čez grafično (praktično nič obdelave).

Monster ::

ja sej recimo da vem tole kk se riše.. sm tole mi ni blem... pač tist ko črke rišem ze mam.. zdej ko bi skril konzolo je treba leNJO spucat dol z ekrana.. sm kam bi si history sharnjeval pa to(fajl al neki buffer)...

kr kk zgleda quake konzola :))) je da se dol da neka tekstura(neka fancy slikica pac podlaga za tekst) in pl se na njej pise in ne gre preko neko se upslajda pa to... pl pa se skrije in lepo vse pocisti za sabo in ob naslednjem prikazu se vse prikaze..

ganc to hočemo.. neka tekstura ki se prikaze in se pl v njo pise(igra odzad laufa) in se bere ka se napise dela akcije reakcije ipd... pl pa se skrije( vse podatke iz konzole lahko v nekem logu preberem) pl pa ko se prikaze pa se spet vse napise tk ko je blo
Ka zaboga...

Senitel ::

Itak moraš vsak frame cel ekran znova narisat. Pač narišeš en quad z teksturo tam, ko hočeš met konzolo (in ga pač čez več frame-ov spustiš dol) in čez tist del potem rišeš tekst...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tessellation?

Oddelek: Strojna oprema
133417 (3218) boogie_xlr
»

ATI Hemlock že novembra? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
659832 (7132) Machiavelli
»

Kupec Ageie nVidia (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
549187 (7301) Jst
»

Grafični Motorji (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
554423 (3123) Senitel

Aalchemy (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
636324 (5562) Senitel

Več podobnih tem