» »

Pridružite se nam - B.U.G. Studios

Pridružite se nam - B.U.G. Studios

UFOKatarn ::

B.U.G. Studios



Dragi entuzijasti, programerji, gamerji!

B.U.G. Studios išče programerje, ki bi sodelovali pri razvoju računalniških in video iger, tako kompleksnih kot tudi preprostih in zasvojljivih.

Za enkrat naš tim sestavlja skupina dizajnerjev in umetnikov. Toda brez Vas – programerjev, ustvarjanja iger, takšnih in drugačnih, preprosto ni!!

Kot dizajnerji in dolgoletni igralci imamo kar nekaj izkušenj z analiziranjem baz dizajna iger najrazličnejših zvrsti. Pravtako dajemo veliko težo razvoju naših idej na osnovi potreb, želj ter pričakovanj igralcev po vsem svetu.
Nekaj izkušenj imamo tudi na področjih ustvarjanja konceptnih skic, 2D slik, tako vektorskih kot rastersikih, ter 3D modeliranja, teksturiranja in animacije.

Ker smo študenti, lahko k razvoju prispevamo le sebe, svoje delo in svoje ideje.

Enako pa upamo, da imate kateri izmed Vas podobne ambicije, želje po ustvarjanju, izražanju svoje osebnosti in svojih pogledov na svet skozi digitalno umetnost.

Če kje Ste! Pridružite se nam, prispevajte svoje misli o dizajnu, svoje ideje o izboljšavah, svoje kritično mišljenje. In ustvarimo nekaj oprijemljivega, s čimer bomo izmenjali mnogo izkušenj in si nabrali novih, vsaj malček pa se bomo tudi zapisali v svet razvoja računalniških in video iger, kar nam utegne še kako koristiti pri prihodnjem ustvajanju.

Pojdite na našo stran in prisluhnite Vašemu srcu. Kaj Vam pravi?
http://www.bugstudios.net

Lep pozdrav,
B.U.G. Studios
  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

UFOKatarn ::

In še nekaj dodatnih informacij:

Ker noben izmed nas ne zna programirati česa drugega kot html-ja, o programerskem okolju ne moremo kaj dosti reči. Glavna smernica kar se tiče kode je, da bi bila ravno prav prilagojena različnim sistemom. Se pravi, da bi se jo dalo lepo "portati" med različnimi sistemi in platformami: Linux, Windows, PS3, X360, Mac. Prav zato pa tudi veliko bolj favoriziramo OpenGL.

Za enkrat smo na našo domačo stran dodali kratek povzetek osnov dizajna našega glavnega projekta (http://www.bugstudios.net/projects/spac... ), ki smo ga poslali programerjem, s katerimi smo poskušali navezati stik. Kakor so nam povedali, jim je dal dobršen vpogled v to, kako naj bi se izdelave lotili. Če pa bodo potrebne še kakšne dodatne informacije, pa jih bomo z veseljem dodali kar sem na forum.

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

brodul ::

A to gre za odprtokodni projekt ? Če ja pod, katero licenco?
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

UFOKatarn ::

Pozdravljen!

Za enkrat je naša želja takšna:
Ali ustvariti enega izmed manjših projektov v celoti zaprtokodno,
Ali pa ustvariti enega izmed glavnih delov baze našega glavnega projekta zaprtokodno.

Katerakoli izmed variant bi nato služila kot osnova za nadaljnje širjenje tako projektov kot tudi ekipe.

Za naprej (zaprtokodno/odprtokodno, ...) pa smo se mislili posvetovati s programerskimi sodelavci, s katerimi bomo ta začetni del dela izvedli. Sicer pa se za enkrat celotna sedanja ekipa nagiba k zaprtokodnim vodam.

apekkk ::

Moj predlog je da se držite kakšnih 2D projektov na platformi flash/silverlight, ker ostalo je vsaj pomoje časovno težje izvedljivo in pa z omenjenima tehnologijama pokrijete največ platform, z minimalno spremembo v kodi, kar pa tudi mislim da je za vas pomembno glede na to da ste (še) brez programerjev.
PS3 si tudi bolj težko predstavljam, razen morda xbox (xna), pa imate še mobilne aplikacije čez.

dolenc ::

Za začetek je sigurno bolše, da se lotite česa lažjega/izvedljivega, že če bo delalo bo vredu, da dobite zagon za naprej.

Ker boste tako dobili dobro idejo kako stvari potekajo, kaj dela artist, kaj programer, kako se projekt povezuje, kaj sploh lahko pričakujete realno, ne samo idejno.
Jaz sem naredil en špil v solo misiji z že pripravljenim pogonom, pa mi je bilo šele po koncu projekta jasno kako bi se že iz štarta moral lotit zadeve :D.

Mislim da je na 3delavnici en članek o izdelavi igre, kako naj bi idejno potekala.

commissar ::

na spletni strani se odločte za eno barvo in se je potem držite. menej je skor božjast vrgla ko sem šel čez vse 4 linke.
bi si mislil da je to samoumevno enim dizajnerjem.

veliko sreče
lp

LapD ::

Ne bi bilo bolj pametno se usmerit v mobilni trg? Sestavt skupi kakšno simpl igro za iphona/androida?
web&motion designer

Wox ::

Cool. Srečno.
Commodore 64

nightrage ::

commissar je izjavil:

na spletni strani se odločte za eno barvo in se je potem držite. menej je skor božjast vrgla ko sem šel čez vse 4 linke.
bi si mislil da je to samoumevno enim dizajnerjem.

veliko sreče
lp


Sam pa res. Jaz mal dvomim v to, da ste vi kakšni designerji.

apekkk ::

mogoče je pa lih to catch,da je vse bolj funky ;)

UFOKatarn ::

Najprej najlepša hvala vsem, ki ste se odzvali in podali svoje komentarje na naše delo in vizijo.

In še odgovori na nekatere komentarje:

TONPRI: Moj predlog je da se držite kakšnih 2D projektov na platformi flash/silverlight.
Najlepša hvala za predlog, ampak v flash ali silverlight se raje ne bi spustili, ker bi nam to neposredno zaprlo dostop do trenutno dominantnih touch-platform na trgu (iPhone, iPad).

DOLENC: Za začetek je sigurno bolše, da se lotite česa lažjega/izvedljivega, že če bo delalo bo vredu, da dobite zagon za naprej.

LAPD: Ne bi bilo bolj pametno se usmerit v mobilni trg? Sestavt skupi kakšno simpl igro za iphona/androida?
Točno to pot nameravavamo ubrati za naš prvi projekt.

COMMISSAR: na spletni strani se odločte za eno barvo in se je potem držite

TONPRI: mogoče je pa lih to catch,da je vse bolj funky ;)
Točno tako je, želeli smo barvito spletno stran.

UFOKatarn ::

Za morebitne prihodnje sodelavce dodajamo še informacijo, da:

Izdelava igre v že obstoječem middleware-u ter nabava garažne licence vsekakor ni izključena, tako da če bi kdo raje delal na primer s Torque-om, je to vsekakor dobrodošlo, vkolikor je želja po sodelovanju iskrena in se bodo s tem strinjali tudi morebitni preostali sodelujoči programerji.

Pegaz ::

Koliko pa vas je v ekipi? Pazite, da ne boste imeli preveč ljudi, ki delajo na enmu špilu za telefone. Da ne pride do preveč overheada.

Meni se pa zdi spletna stran kar v redu. Le menija bi bilo lahko malo več skup.

commissar ::

UFOKatarn je izjavil:

Točno tako je, želeli smo barvito spletno stran.


Se opravičujem če težim, ampak moram rečt:
Tole so barvite strani: http://vandelaydesign.com/blog/gallerie...
Kar mate vi je monotonost v različnih barvah.

še enkrat, srečno
lp

_Dormage_ ::

Z iphonom ste se krepko omejili saj mora developer dejansko met applove produkte.
Objective C je meni osebno sintaktično neprebavaljiv :)
Android bo že širši spekter pa še java je.
Te indie zadeve so ponavadi tko, da je plačilo odvisno od uspeha produkta.
Imate v mislih kej poplačat glede na to, da je zaprta koda?
Mogoče outsourcate vaše delo (Predvsem 3D modeliranje)?

Zgodovina sprememb…

UFOKatarn ::

PEGAZ: Koliko pa vas je v ekipi? Pazite, da ne boste imeli preveč ljudi, ki delajo na enmu špilu za telefone. Da ne pride do preveč overheada.
Hvala za nasvet. Se strinjamo. Sicer pa smo trenutno trije, ne vključujoč morebitnih prihodnjih sodelavcev.

PEGAZ: Meni se pa zdi spletna stran kar v redu. Le menija bi bilo lahko malo več skup.
COMMISSAR: Tole so barvite strani: http://vandelaydesign.com/blog/gallerie...
Hvala za nasvete. Bomo premislili, kako bi lahko stran izboljšali.

DORMAGE: Z iphonom ste se krepko omejili saj mora developer dejansko met applove produkte. Android bo že širši spekter pa še java je.
Nikakor se ne mislimo omejiti le na Applove produkte. To je le ena izmed opcij za prvi manjši projekt. Hkrati pa velja upoštevati dejstvo, da so iPodi (iPhoni, iPadi) že po svoji naravi naprave, namenjene zabavi ali vsaj deloma sprostitvi. Igre, vsaj za enkrat, na Applovih mobilnih produktih še vedno prednjačijo pred tistimi na Androidu.

DORMAGE: Te indie zadeve so ponavadi tko, da je plačilo odvisno od uspeha produkta. Imate v mislih kej poplačat glede na to, da je zaprta koda?
Kot študenti, trenutno brez sponzorske podlage, težo dajemo svojemu delu in delu morebitnih prihodnjih sodelavcev. Zato tudi kar se tiče razdelitve tako stroškov kot dobička verjamemo v delitev po internem dogovoru vseh, ki bodo sodelovali pri izdelavi.

DORMAGE: Mogoče outsourcate vaše delo (Predvsem 3D modeliranje)?
Zelo dobro postavljeno vprašanje. Prav napredno 3D modeliranje bi utegnilo potrebovati zunanjo pomoč. Seveda bomo najprej k sodelovanju povabili 3D artiste, s katerimi imamo že navezane stike. Zato vsaj za manjše projekte, s katerimi nameravamo začeti svojo pot izdelovanja iger, sodelovanje z že ustaljenimi ponudniki takšnih storitev najverjetneje ne bo potrebno.

SleepLess ::

Za mobilni razvoj lahko pomoje relativno lahko portate med platformami (iOS, android), če uporabite free 2d engine, ki uporablajo box2d engine, saj z tem dosežete zelo podobno kodo za fiziko. Na androidu sem se malo igral z http://www.andengine.org/ in je precej dober engine za začetek, pa še na forumu glavni razvijalec veliko sodeluje in pomaga. Za iPhone pa ponucate cocos2d engine.

Problem bo predvsem dobiti ljudi, ker kodiranje kakšne bolj kompleksne igre zahteva ogromno časa. Za neke polovične produkte pa se nima smisla trudi, ker nimajo niti približno možnosti za uspeh. Svetujem pa vam, da začnete na Androidu (free app + adMob) saj je tam konkurenca občutno manjša.

element ::

Kolk časa ste porabl za design spletne strani? Izgleda kot izdelek srednješolca iz leta 2004 dva dni za tem, ko je odkril Photoshop. Resno, nič ni problem, če je stran barvita. Ampak vaša je grda in na hitro skup vržena.

Imate kul idejo. To žal ni dovolj, rabite programerje in predvsem nekoga, ki bo stvar koordiniral.

Najprej naredite nekaj na svoji predstavitvi, da izpadete resni, ne pa da dajete vtis, da niste sposobni naredit niti enga osnovnega dizajna. Po videnem ste svetlobna leta od tega, da bi bli sposobni pripeljat en resn projekt do konca.

Vaš predstavitven PDF tud ne vzbuja zaupanja, tekst je nametan, slike ni nobene, nekatere strani so prazne.

nightrage ::

element je izjavil:

Kolk časa ste porabl za design spletne strani? Izgleda kot izdelek srednješolca iz leta 2004 dva dni za tem, ko je odkril Photoshop. Resno, nič ni problem, če je stran barvita. Ampak vaša je grda in na hitro skup vržena.

Imate kul idejo. To žal ni dovolj, rabite programerje in predvsem nekoga, ki bo stvar koordiniral.

Najprej naredite nekaj na svoji predstavitvi, da izpadete resni, ne pa da dajete vtis, da niste sposobni naredit niti enga osnovnega dizajna. Po videnem ste svetlobna leta od tega, da bi bli sposobni pripeljat en resn projekt do konca.

Vaš predstavitven PDF tud ne vzbuja zaupanja, tekst je nametan, slike ni nobene, nekatere strani so prazne.



Kok je fajn, če se nekdo drug izraža namesto samega sebe. :) Se povsem strinjam z zgornjim citatom.

Looooooka ::

And spell check that thing!

UFOKatarn ::

Pozdrav vsem :). Spet nekaj odgovorov na aktualna vprašanja in komentarje:

SLEEPLESS: Raznorazni nasveti o engine-ih.
Najlepša hvala za vse nasvete. Kot ne-programerji kaj dosti middleware-a ne poznamo, zato bodo tvoja priporočila še kako prav prišla našim morebitnim prihodnjim sodelavcem.

SLEEPLESS: Svetujem pa vam, da začnete na Androidu (free app + adMob) saj je tam konkurenca občutno manjša.
Še en dobrodošel nasvet s strani SleepLessa. Bomo premislili in se posvetovali s celotnim teamom, ko bo ta vseboval tudi programerje, ter se odločili za ciljno platformo ter pristop, ki ga bomo ubrali.

ELEMENT: Imate kul idejo. To žal ni dovolj, rabite programerje in predvsem nekoga, ki bo stvar koordiniral.
Popolnoma se strinjamo, da samo posedovanje ideje še zdaleč ni dovolj za uspešno izpeljavo projekta do konca. Tudi zato bodoče sodelavce programerje aktivno iščemo.
Kar pa se tiče koordinacije celotnega teama pa zaupamo v svoje sposobnosti in sposobnosti prihodnjih novih sodelavcev ter nameravamo skozi vse razvojne stopnje izdelave igre nastopati kot enotna skupina.

ELEMENT, NIGHTRAGE: Resno, nič ni problem, če je stran barvita. Ampak vaša je grda in na hitro skup vržena.
Naj odgovorimo podobno kot na nekatere prejšnje poste: Hvala za nasvete. Bomo premislili, kako bi lahko stran izboljšali.

ELEMENT, NIGHTRAGE: Vaš predstavitven PDF tud ne vzbuja zaupanja, tekst je nametan, slike ni nobene, nekatere strani so prazne.
LOOOOOOKA: And spell check that thing!
Kritike so vedno dobrodošle. Še nekajkrat bomo pregledali in predebatirali omenjeni PDF in ga po potrebi izboljšali.
Naj pa dodamo le, da je vzrok za morebitno skopost predstavitvenega PDF-ja najverjetneje to, da je slednji zelo okrnjena verzija pravega design documenta za igro "Space Encounter". Vsebuje ravno toliko, da morebitnim prihodnjim sodelavcem vsaj približno da vedeti, česa vsega smo se lotili.

Lion29 ::

omg... ce ste vi dizajnerji, pol sem jaz raketa...
srcno upam, da ste na drugih podrocjih boljsi, ker drugace vam napovedujem hiter odhod na vecna lovisca
Lead Angular & UI/UX developer

zos ::

Zelim vam sicer sreco pri projektu, samo spletna stran je milo receno grozljiva.

UFOKatarn ::

ZOS: Spletna stran je milo receno grozljiva.
LION29: Srcno upam, da ste na drugih podrocjih boljsi.
Hvala za komentar. Bomo premislili, kako bi lahko stran izboljšali.

Lion29 ::

@UFOKatarn: ja sej moj point je ravno v tem... da ste obupni dizajnerji, ce morate o tem mislit... se bolj pa zato, ker ste nekaj takega sproducirali.... ej ne razumet to kot neko pljuvanje... ampak samo kot nek wakeup call ...if I may..
Lead Angular & UI/UX developer

nightrage ::

UFOKatarn je izjavil:

ZOS: Spletna stran je milo receno grozljiva.
LION29: Srcno upam, da ste na drugih podrocjih boljsi.
Hvala za komentar. Bomo premislili, kako bi lahko stran izboljšali.



Hahahaha. Ti se šalijo z nami. :) Stran ni grozljivka, ampak je brutalna grozljivka.

UFOKatarn ::

NIGHTRAGE: Hahahaha. Ti se šalijo z nami.
Vsekakor naš namen ni bilo norčevanje, temveč le zahvala za komentar. V prihodnje zato, da bi se izognili napačnemu razumevanju, odgovorov na podobne komentarje glede spletne strani ne bomo dajali.

element ::

A je še kje drugje, kot na spletni strani, mogoče videt vaše dosedanje dizajnersko udejstvovanje?

UFOKatarn ::

ELEMENT: A je še kje drugje, kot na spletni strani, mogoče videt vaše dosedanje dizajnersko udejstvovanje?
Podstrani za vsakega izmed članov studija so v izdelavi. Vključevale bodo kratek življenjepis vsakega posameznika ter informacije o njegovih/njenih veščinah, povezanih z izdelovanjem iger. Bodo pa seveda prisotni tudi podatki o dosedanjem udejstvovanju članov za vsako izmed izbranih področij.

Looooooka ::

Glede spletne strani se zaenkrat se ne bi sekiral...kolikor sem prebral se niti nimate namena ukvarjati z web designom(web page lahko itak outsourcate komu drugemu).Spell check je pa nujen zato, da te kksni sodelavci izven Slovenije bolj resno vzamejo.Doma se lahko tako ali tako ob pivu sami zmenite :)

UFOKatarn ::

LOOOOOOKA: kolikor sem prebral se niti nimate namena ukvarjati z web designom
Točno tako je. Kar se tiče dizajna je trenutna ekipa osredotočena na game design in concept art.
Kot najverjetneje večina izmed vas že ve, je game design nekakšna ekvivalenca scenarija, režije in osnov izvedbe. Naloga game arta (concept artisti, modelerji, animatorji, ...) pa je ukvarjanje s tem, kar današnji modni svet imenuje "dizajn".

LOOOOOOKA: Spell check je pa nujen zato, da te kksni sodelavci izven Slovenije bolj resno vzamejo.
Hvala za dodaten nasvet in pojasnilo. Se strinjamo.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko bi stala taksna sletna stran (strani: 1 2 )

Oddelek: Izdelava spletišč
506514 (3806) TheBlueOne
»

Cena za spletno trgovino?

Oddelek: Izdelava spletišč
395342 (4393) HardFu
»

Išče se nova ekipa za skupno podjetje Tvojnet (strani: 1 2 )

Oddelek: Izdelava spletišč
547450 (4638) Tydek
»

Zanimiva IT podjetja pri nas? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Programiranje
13829880 (18671) LeQuack

Iščem/ponujam delo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Izdelava spletišč
10133702 (21665) Primoz

Več podobnih tem