Forum » Strojna oprema » Hofer-> Medion-> Garancija
Hofer-> Medion-> Garancija
todman74 ::
Invictus ::
@todman74
Priznaj da nimaš pojma kako se dela v velikih podjetjih, pa bo tema zaključena.
Priznaj da nimaš pojma kako se dela v velikih podjetjih, pa bo tema zaključena.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
todman74 ::
fosil ::
Zadeva traja že dalj kot 45 dni.
In če so sami umetno razdelili postopek na neke faze je to brezpredmetno.
Drugače bi lahko na ta način vsi izigraval zakon in vlekli zadevo mesece.
Sicer pa štejejo dejanja, ne pa besede.
Z opravičili si ne moreš nič pomagat, pa tudi če ti jih pošljejo 1000, vsi od generalnega direktorja navzdol.
In če so sami umetno razdelili postopek na neke faze je to brezpredmetno.
Drugače bi lahko na ta način vsi izigraval zakon in vlekli zadevo mesece.
Sicer pa štejejo dejanja, ne pa besede.
Z opravičili si ne moreš nič pomagat, pa tudi če ti jih pošljejo 1000, vsi od generalnega direktorja navzdol.
Tako je!
Pithlit ::
In če so sami umetno razdelili postopek na neke faze je to brezpredmetno.
Niso. Takoj ko je prejel obvestilo o tem da mu bodo računalnik popravili za tolko-pa-tolko EUR ali pa mu ga pošljejo domov bi moral ugovarjat. Ker pa ni, so mu ga poslali nazaj in s tem je bil prvi postopek zaključen.
Life is as complicated as we make it...
St235 ::
todman74 - Gre za večinoma lažno anti reklamo, brez konkretnih podatkov (na začetku teme), se je zgodba vsem, ki delamo na podobnih mestih (servis), zdela izmišljena in celo neverjetna, ko pa je to podkrepil z nekaterimi dodatki, pa se je ugotovilo, da ga je večinoma lomil sam (poslana zadeva, brez slikovne dokumentacije - poslikan računalnik pred pakiranjem in poslikan paket, kontaktiranje in reševanje zapleta s parimi osebami, nepoznavanje postopkov prevzema in obdelave v garancijskem postopku.......).
V primeru, da bi kot stranka naredil to, da zaščiti sebe, pred morebitno šlamparijo kurirske službe, bi imel problem rešen v nekaj dneh, tako pa je bil za zadevo (za servis), kriv sam, ker je "neustrezno" ravnal s prenosnikom. Slike po meilu na naslov Mediona, bi sprožile enako kolesje, kot so ga slike vrnjenega paketa. Zadeva bi se z opravičilom, zgodila takoj.
Pri nas se kaj takega ne more zgoditi, ker je vsaka pošiljka komisijsko pregledana (navzoč dostavljalec, prej se prejema ne podpiše), v primeru slabega stanja, se naredi zapisnik, poslika in pošlje stranki nazaj. Tudi ves poseg v mašino je posnet, tako, da nesporazumov nimamo. Se je pa že dogajalo, da je stranka hotela nekaj, kar ji ne pripada, tudi z grožnjami preko advokatov in inšpekcijskih služb, ko pa vidi posnetek, se zadeva konča, s plačilom stroškov pregleda.
Se še zmeraj ne strinjam.....napake so se dogajale na obeh straneh, pa še zmeraj trdim, da je Medion servis v Nemčiji deloval skrajno neprofesionalno (pa še opravičili se niso, vidim samo opravičilo slovenke iz Medion centra Slovenije, ki se je opravičevala v množini-lahko tudi v imenu snežilke, pa vratarja....), koliko je Hofer, oziroma poslovodkinja tukaj kriva ne vemo, če verjamemo njegovim besedam, potem je šlo za "zavajanje" z njene strani....dejstvo pa je, da po enem mesecu odkar so ugotovili, kdo naj bi bil "kriv", Miran ostaja še brez denarja.
A po tvoje mora zdaj medion poimensko naštet vse uslužbence, ki so v postopek vključeni in poslat njihove slike po tistem ko so jih namočiči v katran in perje? A je medion center slovenia kaj manj medion kot je medion center nemčija?
Besedam posameznikov, ki se registrirajo samo zato da popljuvajo eno firmo (pa se pri tem hitro ugotvoi, da sami zavajajo in nalagajo tja v tri dni) je pa za verjet približno tolk kot naši politiki.
Kar se pa tiče tega, da je še vedno brez denarja, pa zgolj eno vprašanje: A si miran sploh poslal podatke, ki so jih zahtevali?
urosh ::
No, tudi sam sem dokaj zvest kupec pri Hoferu. Sem nabavil že mali miljon stvari.
S servisom sem do sedaj imel en stik in sicer na TVju 42" je crknil panel. Vzel tv, ga nesel v Hofer (brez škatle), kjer smo lepo naredili zapisnik in vse, nakar so ga oni poslali na servis. Čez 2-3 tedne sem preko dostave dobil domov novega. Tako da, kar se mene tiče, sem bil s servisom zelo zadovoljen.
Sem pa tudi sam imel neprijetno izkušnjo v Hoferju (šefica v Ljutomeru), ko sem nesel nazaj rezkalnik, ki je deloval 15 sec, potem pa tema. Ker pa je od nakupa minilo že več mesecev (do takrat ga pač nisem rabil, in je bil zapakiran na polici) sem ga pač nesel nazaj v Hofer, kjer mi je šefica rekla, da izdelkov vrednih pod 50€ ne pošiljajo na servis (se ne splača) in mi bo vrnila kupnino. Rečem ok (sicer rezkalniki s podobnimi specifikacijami stanejo 100€+), pa mi daj dnar nazaj. Bom ga kupil naslednjič, ko spet bo. Pa pravi šefica, ja vrnemo kupnino, vendar ker je bil vmes izdelek znižan, lahko vrnemo tisto znižano kupnino (jaz sem plačal polno ceno). Takrat sem jo lepo opozoril, da se mi po zakonu dolžni vrniti mojo plačano kupnino, ne njihove znižane, se je pričela dokaj grdo vesti do mene in me obtoževati, da jaz nimam pojma kako to gre in je to njim rekla njihova reginalna šefica itd. Takrat sem tudi sam povzdignil glas in zahteval, da zadevo pošlje naprej, ker očitno nima pojma, kako se take zadeve rešujejo. Kuli mi je vrgla kot psu, da smo se vsi navzoči samo pogledali... V glavnem zadevo oddam, grem ven, pokličem na servis, razložim za kaj se gre in mi seveda potrdijo, da imam prav, in se lepo vrnem nazaj in ji dam servis na telefon. Čez 3 min pride in mi vrne keš brez besed.
Dotična gospa je še vedno pri Hoferju in sedaj mi je žal, da se nisem pritožil čez njo direktno pri Hoferju (Lj). Je sicer tudi drugače ne najbolj prijazna (ne odzdravi in nič - no tudi pred to prigodo ni).
Na koncu sem rešil v svoj prid, dobil keš nazaj in nedolgo nazaj kupil novi rezkalnik - tudi pri Hoferju.
Tako da se lahko strinjam s tem, da nekateri niso primerni za službo, katero opravljajo. Proti večini pa nimam ene slabe besede.
Kar se pa gornje zgodbe tiče, pa - napake na obeh straneh. Na koncu se je izteklo v prid kupcu.
Take zadeve se v Sloveniji načeloma zgodijo dokaj redko, medtem ko sem v tujini (predvsem Avstrija) imel same take izkušnje.
Crknjen disk sem poslal v ponedeljek nazaj, v sredo me kličejo kaj je narobe (kljub opisu napake), jim povem, pravi, da se njim dogaja enako in v petek sem imel doma nov disk (iz Avstrije). Oni so se pa potem ukvarjali z menjavo diska. Kaj takega pri nas ni mogoče, ker izdelka očitno pred 40 dnem niti pogledajo ne, kaj šele, da bi ga poskušali menjati ali popraviti...
Lp
S servisom sem do sedaj imel en stik in sicer na TVju 42" je crknil panel. Vzel tv, ga nesel v Hofer (brez škatle), kjer smo lepo naredili zapisnik in vse, nakar so ga oni poslali na servis. Čez 2-3 tedne sem preko dostave dobil domov novega. Tako da, kar se mene tiče, sem bil s servisom zelo zadovoljen.
Sem pa tudi sam imel neprijetno izkušnjo v Hoferju (šefica v Ljutomeru), ko sem nesel nazaj rezkalnik, ki je deloval 15 sec, potem pa tema. Ker pa je od nakupa minilo že več mesecev (do takrat ga pač nisem rabil, in je bil zapakiran na polici) sem ga pač nesel nazaj v Hofer, kjer mi je šefica rekla, da izdelkov vrednih pod 50€ ne pošiljajo na servis (se ne splača) in mi bo vrnila kupnino. Rečem ok (sicer rezkalniki s podobnimi specifikacijami stanejo 100€+), pa mi daj dnar nazaj. Bom ga kupil naslednjič, ko spet bo. Pa pravi šefica, ja vrnemo kupnino, vendar ker je bil vmes izdelek znižan, lahko vrnemo tisto znižano kupnino (jaz sem plačal polno ceno). Takrat sem jo lepo opozoril, da se mi po zakonu dolžni vrniti mojo plačano kupnino, ne njihove znižane, se je pričela dokaj grdo vesti do mene in me obtoževati, da jaz nimam pojma kako to gre in je to njim rekla njihova reginalna šefica itd. Takrat sem tudi sam povzdignil glas in zahteval, da zadevo pošlje naprej, ker očitno nima pojma, kako se take zadeve rešujejo. Kuli mi je vrgla kot psu, da smo se vsi navzoči samo pogledali... V glavnem zadevo oddam, grem ven, pokličem na servis, razložim za kaj se gre in mi seveda potrdijo, da imam prav, in se lepo vrnem nazaj in ji dam servis na telefon. Čez 3 min pride in mi vrne keš brez besed.
Dotična gospa je še vedno pri Hoferju in sedaj mi je žal, da se nisem pritožil čez njo direktno pri Hoferju (Lj). Je sicer tudi drugače ne najbolj prijazna (ne odzdravi in nič - no tudi pred to prigodo ni).
Na koncu sem rešil v svoj prid, dobil keš nazaj in nedolgo nazaj kupil novi rezkalnik - tudi pri Hoferju.
Tako da se lahko strinjam s tem, da nekateri niso primerni za službo, katero opravljajo. Proti večini pa nimam ene slabe besede.
Kar se pa gornje zgodbe tiče, pa - napake na obeh straneh. Na koncu se je izteklo v prid kupcu.
Take zadeve se v Sloveniji načeloma zgodijo dokaj redko, medtem ko sem v tujini (predvsem Avstrija) imel same take izkušnje.
Crknjen disk sem poslal v ponedeljek nazaj, v sredo me kličejo kaj je narobe (kljub opisu napake), jim povem, pravi, da se njim dogaja enako in v petek sem imel doma nov disk (iz Avstrije). Oni so se pa potem ukvarjali z menjavo diska. Kaj takega pri nas ni mogoče, ker izdelka očitno pred 40 dnem niti pogledajo ne, kaj šele, da bi ga poskušali menjati ali popraviti...
Lp
MIRAN67 ::
todman74 - Gre za večinoma lažno anti reklamo, brez konkretnih podatkov (na začetku teme), se je zgodba vsem, ki delamo na podobnih mestih (servis), zdela izmišljena in celo neverjetna, ko pa je to podkrepil z nekaterimi dodatki, pa se je ugotovilo, da ga je večinoma lomil sam (poslana zadeva, brez slikovne dokumentacije - poslikan računalnik pred pakiranjem in poslikan paket, kontaktiranje in reševanje zapleta s parimi osebami, nepoznavanje postopkov prevzema in obdelave v garancijskem postopku.......).
V primeru, da bi kot stranka naredil to, da zaščiti sebe, pred morebitno šlamparijo kurirske službe, bi imel problem rešen v nekaj dneh, tako pa je bil za zadevo (za servis), kriv sam, ker je "neustrezno" ravnal s prenosnikom. Slike po meilu na naslov Mediona, bi sprožile enako kolesje, kot so ga slike vrnjenega paketa. Zadeva bi se z opravičilom, zgodila takoj.
Pri nas se kaj takega ne more zgoditi, ker je vsaka pošiljka komisijsko pregledana (navzoč dostavljalec, prej se prejema ne podpiše), v primeru slabega stanja, se naredi zapisnik, poslika in pošlje stranki nazaj. Tudi ves poseg v mašino je posnet, tako, da nesporazumov nimamo. Se je pa že dogajalo, da je stranka hotela nekaj, kar ji ne pripada, tudi z grožnjami preko advokatov in inšpekcijskih služb, ko pa vidi posnetek, se zadeva konča, s plačilom stroškov pregleda.
Se še zmeraj ne strinjam.....napake so se dogajale na obeh straneh, pa še zmeraj trdim, da je Medion servis v Nemčiji deloval skrajno neprofesionalno (pa še opravičili se niso, vidim samo opravičilo slovenke iz Medion centra Slovenije, ki se je opravičevala v množini-lahko tudi v imenu snežilke, pa vratarja....), koliko je Hofer, oziroma poslovodkinja tukaj kriva ne vemo, če verjamemo njegovim besedam, potem je šlo za "zavajanje" z njene strani....dejstvo pa je, da po enem mesecu odkar so ugotovili, kdo naj bi bil "kriv", Miran ostaja še brez denarja.
A po tvoje mora zdaj medion poimensko naštet vse uslužbence, ki so v postopek vključeni in poslat njihove slike po tistem ko so jih namočiči v katran in perje? A je medion center slovenia kaj manj medion kot je medion center nemčija?
Besedam posameznikov, ki se registrirajo samo zato da popljuvajo eno firmo (pa se pri tem hitro ugotvoi, da sami zavajajo in nalagajo tja v tri dni) je pa za verjet približno tolk kot naši politiki.
Kar se pa tiče tega, da je še vedno brez denarja, pa zgolj eno vprašanje: A si miran sploh poslal podatke, ki so jih zahtevali?
Ja poslal sem jim 3. 12 2012
tukaj prilagam sken /kopijo računa bančne podatke ter kopijo osebne iskaznice
lp Repas
Priloge 5 — Prenesi vse priloge (stisnjeno za ) Pokaži vse slike Skupna raba vseh slik
bančna kartica miran.jpg bančna kartica miran.jpg
61K Pogled Skupna raba Prenos
bančna kartica miranhrbtna stran.jpg bančna kartica miranhrbtna stran.jpg
83K Pogled Skupna raba Prenos
osebna iskaznica miran.jpg osebna iskaznica miran.jpg
77K Pogled Skupna raba Prenos
osebna iskaznica miran hrbtna stran.jpg osebna iskaznica miran hrbtna stran.jpg
73K Pogled Skupna raba Prenos
račun od računalnika.jpg račun od računalnika.jpg
83K Pogled Skupna raba Prenos
Invictus ::
Glede na to da velike firme nekako vračajo kupnino v rokih od 45 - 90 dni, denarja še vsaj 14 dni ne bo.
In ni treba tukaj nič jamrat ...
In ni treba tukaj nič jamrat ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Janac ::
todman74 - Gre za večinoma lažno anti reklamo, brez konkretnih podatkov (na začetku teme), se je zgodba vsem, ki delamo na podobnih mestih (servis), zdela izmišljena in celo neverjetna, ko pa je to podkrepil z nekaterimi dodatki, pa se je ugotovilo, da ga je večinoma lomil sam (poslana zadeva, brez slikovne dokumentacije - poslikan računalnik pred pakiranjem in poslikan paket, kontaktiranje in reševanje zapleta s parimi osebami, nepoznavanje postopkov prevzema in obdelave v garancijskem postopku.......).
V primeru, da bi kot stranka naredil to, da zaščiti sebe, pred morebitno šlamparijo kurirske službe, bi imel problem rešen v nekaj dneh, tako pa je bil za zadevo (za servis), kriv sam, ker je "neustrezno" ravnal s prenosnikom. Slike po meilu na naslov Mediona, bi sprožile enako kolesje, kot so ga slike vrnjenega paketa. Zadeva bi se z opravičilom, zgodila takoj.
Pri nas se kaj takega ne more zgoditi, ker je vsaka pošiljka komisijsko pregledana (navzoč dostavljalec, prej se prejema ne podpiše), v primeru slabega stanja, se naredi zapisnik, poslika in pošlje stranki nazaj. Tudi ves poseg v mašino je posnet, tako, da nesporazumov nimamo. Se je pa že dogajalo, da je stranka hotela nekaj, kar ji ne pripada, tudi z grožnjami preko advokatov in inšpekcijskih služb, ko pa vidi posnetek, se zadeva konča, s plačilom stroškov pregleda.
Se še zmeraj ne strinjam.....napake so se dogajale na obeh straneh, pa še zmeraj trdim, da je Medion servis v Nemčiji deloval skrajno neprofesionalno (pa še opravičili se niso, vidim samo opravičilo slovenke iz Medion centra Slovenije, ki se je opravičevala v množini-lahko tudi v imenu snežilke, pa vratarja....), koliko je Hofer, oziroma poslovodkinja tukaj kriva ne vemo, če verjamemo njegovim besedam, potem je šlo za "zavajanje" z njene strani....dejstvo pa je, da po enem mesecu odkar so ugotovili, kdo naj bi bil "kriv", Miran ostaja še brez denarja.
A po tvoje mora zdaj medion poimensko naštet vse uslužbence, ki so v postopek vključeni in poslat njihove slike po tistem ko so jih namočiči v katran in perje? A je medion center slovenia kaj manj medion kot je medion center nemčija?
Besedam posameznikov, ki se registrirajo samo zato da popljuvajo eno firmo (pa se pri tem hitro ugotvoi, da sami zavajajo in nalagajo tja v tri dni) je pa za verjet približno tolk kot naši politiki.
Kar se pa tiče tega, da je še vedno brez denarja, pa zgolj eno vprašanje: A si miran sploh poslal podatke, ki so jih zahtevali?
Ja poslal sem jim 3. 12 2012
tukaj prilagam sken /kopijo računa bančne podatke ter kopijo osebne iskaznice
lp Repas
Priloge 5 — Prenesi vse priloge (stisnjeno za ) Pokaži vse slike Skupna raba vseh slik
bančna kartica miran.jpg bančna kartica miran.jpg
61K Pogled Skupna raba Prenos
bančna kartica miranhrbtna stran.jpg bančna kartica miranhrbtna stran.jpg
83K Pogled Skupna raba Prenos
osebna iskaznica miran.jpg osebna iskaznica miran.jpg
77K Pogled Skupna raba Prenos
osebna iskaznica miran hrbtna stran.jpg osebna iskaznica miran hrbtna stran.jpg
73K Pogled Skupna raba Prenos
račun od računalnika.jpg račun od računalnika.jpg
83K Pogled Skupna raba Prenos
Kaj je Sken? Sicer bi pa z lepšem in slovničnem pisanju, bil bolj spoštovan. Vzemi kdaj SSKJ v roke.
XsenO ::
Prejšnji mesec poslal prenosnik direktno preko mediona na servis ker se je ob igranju iger segreval drugače super delal. Danes po mailu dobil predračun za menjavo plošče in zavrnitev garancije zaradi vdora vode.
MATR JIM JEBEM!
Bom poročal kako in kaj naprej
MATR JIM JEBEM!
Bom poročal kako in kaj naprej
1 + 1 = 1
MIRAN67 ::
Lej ne vem zakaj ti je treba ,da se iz mene norca briješ . Meni so poslali mail iz mediona slovenija, da potrbujejo od mene sken / bančnega računa ( skenirana bankomat kartica) Si razumel kaj so zahtevali???Meni ni na kraj pameti prišlo ,da bi se norca delal in bumbarja ,da ne vem kaj je sken.Pa ,da naj v slovenščini komunicirajo vsi vemo (vete) , da imajo tam osebe ,ki ne znajo Slovensko pa čeprav je to pomoč pri garanciji medion Slovenija.
(Vzemi kdaj SSKJ v roke.)Slovar slovenskega knjižnega jezika hvala dobro si preberi svoje prispevke pa ocenjuj kolker češ. Naj omenim, da sem si mislil o teh forumih ,da ti lahko kdo pomaga z kakšnim dobrim nasvetom,žal pa vidim da temu ni tako.Za mene je zadeva z poškodovanim računalnikom tako ali tako končana.Objavo sem dal zato na forum ,da bi drugi videli kaj je možno ,da se zgodi .Nisem pa rekel niti ene same žal besede čez izdelke Medion .Računalnik je bil zelo dober,če bi vedel kaj se bo zgodilo bi verjetno stvar urejal drugače.To je posledica, ker sem preveč zaupal v servis in njegove storitve .lp
si dobil isto kot jaz???
(Vzemi kdaj SSKJ v roke.)Slovar slovenskega knjižnega jezika hvala dobro si preberi svoje prispevke pa ocenjuj kolker češ. Naj omenim, da sem si mislil o teh forumih ,da ti lahko kdo pomaga z kakšnim dobrim nasvetom,žal pa vidim da temu ni tako.Za mene je zadeva z poškodovanim računalnikom tako ali tako končana.Objavo sem dal zato na forum ,da bi drugi videli kaj je možno ,da se zgodi .Nisem pa rekel niti ene same žal besede čez izdelke Medion .Računalnik je bil zelo dober,če bi vedel kaj se bo zgodilo bi verjetno stvar urejal drugače.To je posledica, ker sem preveč zaupal v servis in njegove storitve .lp
Prejšnji mesec poslal prenosnik direktno preko mediona na servis ker se je ob igranju iger segreval drugače super delal. Danes po mailu dobil predračun za menjavo plošče in zavrnitev garancije zaradi vdora vode.
MATR JIM JEBEM!
Bom poročal kako in kaj naprej
si dobil isto kot jaz???
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIRAN67 ()
XsenO ::
Dokaj
Kar me zdaj najbolj skrbi je to, da bodo rekli, da je pc prišel nedelujoč in sem ga jaz pokvaril. Edini dokaz pa da je delal je ta, da je bil na novo nameščen sistem na dan pošiljanja (pač zbrisal podatke tako) Kar pa lahko oni enostavno povozijo.
Najbolj žalostno je, da po navedenem datumu ga imajo Že dobre 3 tedne
Kar me zdaj najbolj skrbi je to, da bodo rekli, da je pc prišel nedelujoč in sem ga jaz pokvaril. Edini dokaz pa da je delal je ta, da je bil na novo nameščen sistem na dan pošiljanja (pač zbrisal podatke tako) Kar pa lahko oni enostavno povozijo.
Najbolj žalostno je, da po navedenem datumu ga imajo Že dobre 3 tedne
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
MIRAN67 ::
Dokaj
Kar me zdaj najbolj skrbi je to, da bodo rekli, da je pc prišel nedelujoč in sem ga jaz pokvaril. Edini dokaz pa da je delal je ta, da je bil na novo nameščen sistem na dan pošiljanja (pač zbrisal podatke tako) Kar pa lahko oni enostavno povozijo.
Potem bi pa pri meni lahko isto ugotovili, da je računalnik bil v uporabi še en dan pred , preden ga je njihova pošta prevzela.Ker po podatkih ,ki so navedeni o poškodbah ne verjamem ,da bi računalnik lahko delal.To je moje mišlenje.
MIRAN67 ::
Dokaj
Kar me zdaj najbolj skrbi je to, da bodo rekli, da je pc prišel nedelujoč in sem ga jaz pokvaril. Edini dokaz pa da je delal je ta, da je bil na novo nameščen sistem na dan pošiljanja (pač zbrisal podatke tako) Kar pa lahko oni enostavno povozijo.
Najbolj žalostno je, da po navedenem datumu ga imajo Že dobre 3 tedne
tukaj ti bodo še zakasirali 59 evrov pregled aparata + 29 evrov pošiljanje.
todman74 ::
Objavo sem dal zato na forum ,da bi drugi videli kaj je možno ,da se zgodi .Nisem pa rekel niti ene same žal besede čez izdelke Medion .Računalnik je bil zelo dober,če bi vedel kaj se bo zgodilo bi verjetno stvar urejal drugače.To je posledica, ker sem preveč zaupal v servis in njegove storitve .
Edino pravilno....nekateri cenimo taksne zadeve in bomo od zdaj najprej se bolj previdni, pa ne velja to samo za Hofer (Medion), ampak tudi za ostale stacune. Ostali pa kakor hocejo...
Pithlit ::
pa ne velja to samo za Hofer (Medion), ampak tudi za ostale stacune.
Boljš da sploh nikjer več ne kupuješ. Še posebej pa ne tam kjer imajo enega najboljših servisov. Brihtno.
Life is as complicated as we make it...
todman74 ::
pa ne velja to samo za Hofer (Medion), ampak tudi za ostale stacune.
Boljš da sploh nikjer več ne kupuješ. Še posebej pa ne tam kjer imajo enega najboljših servisov. Brihtno.
Jaz bom v Hoferju se naprej kupoval (ce na to namigujes, s tistim o servisu), bom pa od sedaj naprej bolj pazljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
solatko ::
Ne polivaj prenosnika, pa ne boš dobil takega maila. Na plošči se vidi vsaka tekočina, če prav si prenosnik še tako poslušil. Nekatere barve se pač, pod vplivom tekočine spremenijo, ravno zaradi takih primerov.
Enako je pri dražjih telefonih.
Zato se raje ne igrajte s takimi zadevami, če se računalnik že slučajno polije, naj ga očisti pooblaščeni servis. Najprej pa ga je potrebno takoj obrniti tako, da gleda tipkovnica dol. Je le delček možnosti, da tekočina še ni prišla do matične (kar je poleg monitorja, najdražji del prenosnika).
Seveda je potrebno takoj potegnit ven napajanje in baterijo.
XsenO - če so napisali, da je bil polit, potem je bil polit in se ni potrebno sprenevedat. Seveda je lahko tudi še delal, vendar so se pri polni obremenitvi sistema, pojavljale napake, med drugim tudi pregrevanje.
Poskrbi za to, da se ob prenosniku ne bo jedlo in pilo, če pa že, pa nabavi vojaški terenski prenosnik, ki prenese tudi kaj hujšega, prenosniki v rangu Mediona pač niso namenjeni temu.
Enako je pri dražjih telefonih.
Zato se raje ne igrajte s takimi zadevami, če se računalnik že slučajno polije, naj ga očisti pooblaščeni servis. Najprej pa ga je potrebno takoj obrniti tako, da gleda tipkovnica dol. Je le delček možnosti, da tekočina še ni prišla do matične (kar je poleg monitorja, najdražji del prenosnika).
Seveda je potrebno takoj potegnit ven napajanje in baterijo.
XsenO - če so napisali, da je bil polit, potem je bil polit in se ni potrebno sprenevedat. Seveda je lahko tudi še delal, vendar so se pri polni obremenitvi sistema, pojavljale napake, med drugim tudi pregrevanje.
Poskrbi za to, da se ob prenosniku ne bo jedlo in pilo, če pa že, pa nabavi vojaški terenski prenosnik, ki prenese tudi kaj hujšega, prenosniki v rangu Mediona pač niso namenjeni temu.
Delo krepa človeka
Okapi ::
No ja, je lahko tudi izgovor servisa. Sem nekoč pred leti nesel na servis eno videokamero in so rekli, da je crknila zaradi vlage. Jebiga, niso vedeli, da sem jo uporabljal v Sahari.
O.
O.
fosil ::
Tale tekočina je standarden izgovor servisa.
Lahko je res, lahko pa tudi ne.
Izjave da je vse kar na servisu trdijo resnica, pa so smešne.
Pa mimogrede, če se ne odločiš za popravilo, oni ne smejo pogojevat vračilo prenosnika s plačilom kakšnih stroškov.
Oni ti morajo prenosnik vrnit ne glede ali plačaš ali ne, drugače gre za krajo.
Pogajanje o plačilu je ločena stvar.
Sicer pa začetek zahtevaj predračun v slovenščini in z jasno definiranimi postavkami, ne pa kar enimi kodami in opisi v nemščini.
Pa povej jim še, da v slovenščini uporabljamo šumnike in da naj jih torej uporabljajo tudi oni.
Vidim tudi, da je njihova telefonska kar 090, kot ena vroča linija.
In to je za nekatere resna firma?
Lahko je res, lahko pa tudi ne.
Izjave da je vse kar na servisu trdijo resnica, pa so smešne.
Pa mimogrede, če se ne odločiš za popravilo, oni ne smejo pogojevat vračilo prenosnika s plačilom kakšnih stroškov.
Oni ti morajo prenosnik vrnit ne glede ali plačaš ali ne, drugače gre za krajo.
Pogajanje o plačilu je ločena stvar.
Sicer pa začetek zahtevaj predračun v slovenščini in z jasno definiranimi postavkami, ne pa kar enimi kodami in opisi v nemščini.
Pa povej jim še, da v slovenščini uporabljamo šumnike in da naj jih torej uporabljajo tudi oni.
Vidim tudi, da je njihova telefonska kar 090, kot ena vroča linija.
In to je za nekatere resna firma?
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
XsenO ::
@solatko: Če se bi mi res polila tekočina nebi tukaj pisal. Še manj pa jim bi ga poslal na popravilo, če bi vedel da bom po 3 tednih ko je bil pri njih dobil predračun za skoraj 1/3 vrednosti drugače odlično delujočega prenosnika (minus občasnega štekanja pri zahtevnih igra ko se segreje).
Tudi meni to smrdi do neba. A sploh je kakšna podlaga da zahtevajo 60 EUR za vračilo prenosnika čes verjetno za pregled in prevoz?
Pa mimogrede, če se ne odločiš za popravilo, oni ne smejo pogojevat vračilo prenosnika s plačilom kakšnih stroškov.
Oni ti morajo prenosnik vrnit ne glede ali plačaš ali ne, drugače gre za krajo.
Pogajanje o plačilu je ločena stvar.
Tudi meni to smrdi do neba. A sploh je kakšna podlaga da zahtevajo 60 EUR za vračilo prenosnika čes verjetno za pregled in prevoz?
1 + 1 = 1
solatko ::
Vsak poseg v napravo, se na servisu normalno računa, saj gre za opravljeno delo. To, da je bil polit, ti na vsakem servisu, ki se ukvarja s popravili, komot tudi dokažejo. Servis, pred večjim posegom, po navadi obvesti stranko, o vzroku zavrnitve garancijskega popravila in o stroških, eventualnega popravila, ob vračilu nepopravljenega računalnika, pa zaračuna poseg v mašino.
Stranki vedno ostane pravna pot, če je prepričana, da so ugotovitve serviserja, napačne.
Če gre za negarancijsko popravilo, se stranki praviloma priloži tudi dele, ki so bili zamenjani, v boljših firmah pa tudi CD, s posnetim celotnim posegom (od tu tudi toliko filmčkov na youtube o posegih v različne naprave).
S takim postopkom, se servis zaščiti, pred neupravičeno kritiko in stranki odstrani dvom v opravljeno delo.
XsenO - Če dvomiš v ugotvitve, prevzemi računalnik, napiši, da ti obvezno priložijo zamenjane dele (preko kod ugotoviš - vsak prenosnik ima pri proizvajalcu kosovnico, s točnimi kodami), najameš izvedenca in sprožiš pravni postopek.
Lahko, da ti ne veš, da je kakšen od uporabnikov ali pri pospravljanju, nekdo mašino polil, ko pa se je posušila, je delala skoraj normalno. Če je računalnik ugasnjen, takrat ko je polit (seveda z neko manjšo količino tekočine), se na zunaj niti ne pozna, sploh če pride tekočina od spodaj ali s strani.
Na zaščitnem laku, pa se to vidi, tudi če si ti računalnik radrl in ga popolnoma očistil (lak namreč spremeni barvo, tega pa ne moreš spremenit nazaj. Normalen kondenz tega ne stori, lahko pa se pojavi ob stalni vlagi v prostoru. Kakšen mora biti prostor, v katerem naprava deluje, pa ti piše v navodilih.
Tudi prenašanje iz toplega v hladno (zunaj -3+, v stanovanju 20+) in takojšnja uporaba, je lahko vzrok takim napakam. Praviloma se nobena zadeva ob takem prehodu, ne zaganja nekaj ur, da se vse komponente normalno segrejejo na sobno temperaturo. Zato je čisto možno, da imaš celo prav, ko trdiš, da ni bil polit. Premisli, kako si ravnal in, če si ga slučajno, večkrat prižgal, v nenormalnih pogojih.
Stranki vedno ostane pravna pot, če je prepričana, da so ugotovitve serviserja, napačne.
Če gre za negarancijsko popravilo, se stranki praviloma priloži tudi dele, ki so bili zamenjani, v boljših firmah pa tudi CD, s posnetim celotnim posegom (od tu tudi toliko filmčkov na youtube o posegih v različne naprave).
S takim postopkom, se servis zaščiti, pred neupravičeno kritiko in stranki odstrani dvom v opravljeno delo.
XsenO - Če dvomiš v ugotvitve, prevzemi računalnik, napiši, da ti obvezno priložijo zamenjane dele (preko kod ugotoviš - vsak prenosnik ima pri proizvajalcu kosovnico, s točnimi kodami), najameš izvedenca in sprožiš pravni postopek.
Lahko, da ti ne veš, da je kakšen od uporabnikov ali pri pospravljanju, nekdo mašino polil, ko pa se je posušila, je delala skoraj normalno. Če je računalnik ugasnjen, takrat ko je polit (seveda z neko manjšo količino tekočine), se na zunaj niti ne pozna, sploh če pride tekočina od spodaj ali s strani.
Na zaščitnem laku, pa se to vidi, tudi če si ti računalnik radrl in ga popolnoma očistil (lak namreč spremeni barvo, tega pa ne moreš spremenit nazaj. Normalen kondenz tega ne stori, lahko pa se pojavi ob stalni vlagi v prostoru. Kakšen mora biti prostor, v katerem naprava deluje, pa ti piše v navodilih.
Tudi prenašanje iz toplega v hladno (zunaj -3+, v stanovanju 20+) in takojšnja uporaba, je lahko vzrok takim napakam. Praviloma se nobena zadeva ob takem prehodu, ne zaganja nekaj ur, da se vse komponente normalno segrejejo na sobno temperaturo. Zato je čisto možno, da imaš celo prav, ko trdiš, da ni bil polit. Premisli, kako si ravnal in, če si ga slučajno, večkrat prižgal, v nenormalnih pogojih.
Delo krepa človeka
XsenO ::
Razmislil sem že o možnih scenarij "ekstremne uporabe" toda, da bi kakšen drugi uporabnik zajebal odpade, saj sem edini uporabnik. Scenarij, da sem ga dal po nesreči na mokro podlago odpade, ker prenosnik je bil vedno na pladnju ali pa na hladilni podlagi (pač ventilirana podstavek). Prenosnik je v letu uporabe 4-5 zapustil hišo in to vedno v dobro zaščiteni torbi. Zato močno dvomim v scenarij kondenza, ker tudi v teh primerih prenosnik ni bil več kot 5 minut zunaj
Težava z pregrevanjem pa se pojavlja že od aprila-maja (če ne še prej) toda takrat ga nisem mogel predati, ker sem ga nujno rabil.
Toda pustimo to najbolj na kurac mi gre, da sem zraven poslal list z opisom napake in tudi zahteval, da naj se prenosnik spuca od praha in če potrebno na novo namesti termalno pasto. Namesto tega pet minutnega posega pa po enem mesecu dobim zgornji predračun z nekimi popravili matične in zamenjanimi deli (moram res vprašati kaj točno so delali ker mi smrdi), da fuck?!? Vse skupaj mi deluje, ko da grem mehaniku, da mi nafila tekočino za klimo v avto, ta pa mi še zraven zamenja motor.
Težava z pregrevanjem pa se pojavlja že od aprila-maja (če ne še prej) toda takrat ga nisem mogel predati, ker sem ga nujno rabil.
Toda pustimo to najbolj na kurac mi gre, da sem zraven poslal list z opisom napake in tudi zahteval, da naj se prenosnik spuca od praha in če potrebno na novo namesti termalno pasto. Namesto tega pet minutnega posega pa po enem mesecu dobim zgornji predračun z nekimi popravili matične in zamenjanimi deli (moram res vprašati kaj točno so delali ker mi smrdi), da fuck?!? Vse skupaj mi deluje, ko da grem mehaniku, da mi nafila tekočino za klimo v avto, ta pa mi še zraven zamenja motor.
1 + 1 = 1
fosil ::
Če ti bodo pogojevali vračilo prenosnika s plačilom, jih prijavi na policijo zaradi kraje.
Resno, nimajo nobene zakonske osnove zadrževat tvoj prenosnik.
Prenosnik ti morajo vrnit, potem pa te lahko tožijo.
Prav tako ne pristajat na kakršnekoli transportne stroške.
Če nimajo servisa v sloveniji kjer bi lahko oddal prenosnik brez stroškov je to njihov problem, ne pa tvoj.
Resno, nimajo nobene zakonske osnove zadrževat tvoj prenosnik.
Prenosnik ti morajo vrnit, potem pa te lahko tožijo.
Prav tako ne pristajat na kakršnekoli transportne stroške.
Če nimajo servisa v sloveniji kjer bi lahko oddal prenosnik brez stroškov je to njihov problem, ne pa tvoj.
Tako je!
MIRAN67 ::
Če ti bodo pogojevali vračilo prenosnika s plačilom, jih prijavi na policijo zaradi kraje.
Resno, nimajo nobene zakonske osnove zadrževat tvoj prenosnik.
Prenosnik ti morajo vrnit, potem pa te lahko tožijo.
Prav tako ne pristajat na kakršnekoli transportne stroške.
Če nimajo servisa v sloveniji kjer bi lahko oddal prenosnik brez stroškov je to njihov problem, ne pa tvoj.
tako zgleda papir ,ki ti ga pošljejo
XsenO ::
Dobil klic in mi neka ekonomistka rekla, da je kao ful polita in da bodo poslali mi slike. Prva postavka, ki je v garanciji je heatsink/pasta, druga, ki ni v garanciji je tipkovnica tretja pa ne ve in mi bo sporočila.... (glede na dc_in ugibam en električni element)
1 + 1 = 1
fosil ::
Če prav razumem so ti, oziroma ti bodo, v okviru garancije zamenjali pasto na procesorju.
Torej gre za garancijsko popravilo.
Zato ti tudi nimajo kaj težit za kakšne stroške.
Ostale stvari se pa sam odloči, če hočeš da jih popravijo ali ne.
Očitno pa medionu ni varno pošiljat prenosnika.
Bolje ga nesti v trgovino in naredit podroben zapisnik o stanju in delovanju.
Torej gre za garancijsko popravilo.
Zato ti tudi nimajo kaj težit za kakšne stroške.
Ostale stvari se pa sam odloči, če hočeš da jih popravijo ali ne.
Očitno pa medionu ni varno pošiljat prenosnika.
Bolje ga nesti v trgovino in naredit podroben zapisnik o stanju in delovanju.
Tako je!
XsenO ::
Sej bom šel verjetno po tej poti. Edino kar me skrbi je da mi pošljejo nedelujočega nazaj in napišejo da sem si sam kriv. Tista, ki se mi je javila mi je pravila nekaj v smislu:"Ja veste če se polije tudi če posušite lahko po 2-3 tednih nastane/pojavi škoda". Kondenz mi je rekla da odpade, tako edina možnost če sem jaz zajebal je, da sem morda kašljal nad tipkovnico in je kaj sluza nekako prepotovalo v drobovje.
Kdo ki ima izkušnje z vodo+elektroniko mi lahko to potrdi ali opiše druge možne scenarije
Kdo ki ima izkušnje z vodo+elektroniko mi lahko to potrdi ali opiše druge možne scenarije
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
solatko ::
Tudi malo večji pljunek nebi poškodoval MB, kaj šele kakšno izkašljevanje. Zahtevaj slikovno gradivo. So tako velik servis, da verjetno cel postopek snemajo. To, da lahko pride do okvar nekaj časa po politju ima sicer dekle prav, včasih tudi kakšno leto deluje vse brez problemov. V takih primerih, praviloma servis ne poda mnenja, da je okvara nastala zaradi politja, se pač določeni komponenti malenkost spremenijo performanse ob stiku s tekočino.
Je pa res, da pravo resnico poznata samo uporabnik in prvi, ki je mašino odprl, zato je slikovno gradivo, idealen dokaz, da serviser zadeve ni pokvaril, kaj se je dogajalo pri uporabniku pa tudi to ne.
Je pa res, da pravo resnico poznata samo uporabnik in prvi, ki je mašino odprl, zato je slikovno gradivo, idealen dokaz, da serviser zadeve ni pokvaril, kaj se je dogajalo pri uporabniku pa tudi to ne.
Delo krepa človeka
darkolord ::
Je pa res, da pravo resnico poznata samo uporabnik in prvi, ki je mašino odprlPrecej možno je v bistvu, da prave resnice ne pozna nihče od njiju. Oksidacija, ki izgleda kot posledica stika s tekočino, ima lahko mimogrede tudi čisto druge vzroke. Večina računalniških serviserjev ni strokovnjakov za elektroniko, tako da je zanje praktično vedno oksidacija = politje.
solatko ::
Večina pravih serviserjev ve, zaradi česa je prišlo do oksidacije, saj se v praksi srečajo skoraj z vsemi problemi elektronike. Verjetno pa kak začetnik, ne dobi v roke računalnik, na katerem je potrebno ugotoviti ali gre za garancijsko napako ali je napaka posledica neznanja ali nevestne uporabe lastnika.
Drugače pa imajo v vseh večjih servisih, tudi strokovnjake, ki se na to področje hudičevo dobro spoznajo in, ko serviser ne more točno določit vzroka, pride stric in mu pove. Naslednjič to ni več neznana napaka.
Drugače pa imajo v vseh večjih servisih, tudi strokovnjake, ki se na to področje hudičevo dobro spoznajo in, ko serviser ne more točno določit vzroka, pride stric in mu pove. Naslednjič to ni več neznana napaka.
Delo krepa človeka
fosil ::
Snemanje odpiranje prenosnika ni nek dokaz.
Ker če recimo med odpiranjem poliješ gor kavo, ga lahko sestaviš nazaj in začneš snemat od začetka.
Ker če recimo med odpiranjem poliješ gor kavo, ga lahko sestaviš nazaj in začneš snemat od začetka.
Tako je!
solatko ::
Če serviser polije gor kavo (ne vem če si gdaj delal v kakšnem servisu), potem gre to na račun delavca in ne stranke. Na srečo ne snema in montira delavec, ki zadevo popravlja, temveč šef servisa, oziroma njegov pooblaščenec.
Na podoben način, sem pred kratkim dobil vrnjen denar v neki naši trgovini, ko mi je prodajalka pomotoma računala en artikel 2X. Na posnetku nadzorne kamere je bilo lepo razvidno, da je po pomoti pritisnla dvakrat. Seveda ni imela blagajničarka nič pri snemanju, saj bi po tvoje lahko posnetek premontirala in si 40€, lepo spravila v žep.
Snemati začne, ko delavec dobi prenosnik na mizo in neha ko gre z mize dol.
Na podoben način, sem pred kratkim dobil vrnjen denar v neki naši trgovini, ko mi je prodajalka pomotoma računala en artikel 2X. Na posnetku nadzorne kamere je bilo lepo razvidno, da je po pomoti pritisnla dvakrat. Seveda ni imela blagajničarka nič pri snemanju, saj bi po tvoje lahko posnetek premontirala in si 40€, lepo spravila v žep.
Snemati začne, ko delavec dobi prenosnik na mizo in neha ko gre z mize dol.
Delo krepa človeka
fosil ::
To kar ti govoriš ne gre za zaščito strank, ampak za nadzor zaposlenih.
Kot rečeno, tak posnetek ne dokazuje ničesar, razen če bi bila zadeva posneta v enem kadru od takrat ko stranka preda prenosnik, do takrat ko ga dobi nazaj.
Lahko je bil računalnik na primer med čakanjem na popravilo, v skladišči na mokrem ali kaj podobnega.
Kot rečeno, tak posnetek ne dokazuje ničesar, razen če bi bila zadeva posneta v enem kadru od takrat ko stranka preda prenosnik, do takrat ko ga dobi nazaj.
Lahko je bil računalnik na primer med čakanjem na popravilo, v skladišči na mokrem ali kaj podobnega.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
solatko ::
fosil - Tu se izredno motiš. V dobrih firmah, je glavno reševanje nesporazumov in to najlažje urediš, če se cel postopek snema. Dobre firme, ki dajo kaj na svoje ime, nadzora nad zaposlenimi ne vršijo na ta način, saj gradijo na stimulaciji in dobrih odnosih, predvsem pa na zaupanju.
To so izključno načini slabih firm in še slabših nadrejenih.
Zato na te stvari začni razmišljati drugače. Pri nas se vidi samo računalnik in roke, le občasno kak večji del telesa, obraz, nikoli. Kar nekaj težav, nam je posnetek rešil, potem ko je stranka obtožila delavca, kakšne napake.
Posnetek pokaže tudi napake izvajalca in služi tudi v učne namene, nikakor pa ne in nikoli ne bo, za nadzor. Vsak zaposleni točno ve, kaj mora narediti, da opraviči dohodek.
To so izključno načini slabih firm in še slabših nadrejenih.
Zato na te stvari začni razmišljati drugače. Pri nas se vidi samo računalnik in roke, le občasno kak večji del telesa, obraz, nikoli. Kar nekaj težav, nam je posnetek rešil, potem ko je stranka obtožila delavca, kakšne napake.
Posnetek pokaže tudi napake izvajalca in služi tudi v učne namene, nikakor pa ne in nikoli ne bo, za nadzor. Vsak zaposleni točno ve, kaj mora narediti, da opraviči dohodek.
Delo krepa človeka
shadeX ::
Imam eno vprašanje in da nebom odpiral nove teme bom tukaj vprašal ker se nanaša na isto stvar.
Znanec je kupil računalnik v hoferju. Zraven je dobil windows 8. A sedaj lahko da on druge windowse gor , brez da bi šla garancija proč? Jaz mislim da ja, saj software ni vezan na garancijo. Recimo če bi on odprl računalnik (fizično ) potem bi garancija se izničla, vendar on lahko uporablja kar se tiče programske opreme kar če.
imam prav?
Znanec je kupil računalnik v hoferju. Zraven je dobil windows 8. A sedaj lahko da on druge windowse gor , brez da bi šla garancija proč? Jaz mislim da ja, saj software ni vezan na garancijo. Recimo če bi on odprl računalnik (fizično ) potem bi garancija se izničla, vendar on lahko uporablja kar se tiče programske opreme kar če.
imam prav?
solatko ::
SW ni vezan na garancijo in da brez skrbi gor katerikoli OS. Tudi kadar neseš računalnik v servis, lahko komot vzameš disk ven (tudi na tistih z nalepko, pač postaviš zahtevek v sprejemnici). Servisi imajo za preizkušanje delovanja naprave, svoj SW in po navadi, diska stranke sploh ne gledajo, razen, če gre za napako na disku.
Delo krepa človeka
šernk ::
Nekateri trgovci tudi trdijo, da se garancija izniči če daš na prenosnik drug software, vendar sem vprašal na IBM servisu in so sploh prvič slišali, da bi lahko kakšen servis kompliciral za to stvar. Je pa en trgovec ravno za thinkpada to trdil in mi frend ni pustil formata naredit na njegovem prenosniku iz viste na windows XP.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
thramos ::
Hja, glede na to, da pri malo manjših računalnikih ne pustijo že da bi "poznal admin geslo" ... , niso takšne omejitve pravzaprav nič presenetljivega. Dandanes.
solatko ::
Eno je flashanje telefona, drugo je instalacija OS. Tudi, če pri flashanju bios-a narediš napako, garancija pade in nosiš kompletne stroške popravila.
V telefonu imaš lahko na kartici kar hočeš, zaradi tega ne izgubiš garancije.
Ne mešajte jabolk in hrušk.
Trdi disk lahko odstraniš, če to ne pomeni poseg v drobovje mašine, ali pa zahtevaš, da ti ga odstrani in izroči servis, ko predaš računalnik v popravilo in je disk pod plombo.
V telefonu imaš lahko na kartici kar hočeš, zaradi tega ne izgubiš garancije.
Ne mešajte jabolk in hrušk.
Trdi disk lahko odstraniš, če to ne pomeni poseg v drobovje mašine, ali pa zahtevaš, da ti ga odstrani in izroči servis, ko predaš računalnik v popravilo in je disk pod plombo.
Delo krepa človeka
fosil ::
fosil - Tu se izredno motiš. V dobrih firmah, je glavno reševanje nesporazumov in to najlažje urediš, če se cel postopek snema. Dobre firme, ki dajo kaj na svoje ime, nadzora nad zaposlenimi ne vršijo na ta način, saj gradijo na stimulaciji in dobrih odnosih, predvsem pa na zaupanju.
To so izključno načini slabih firm in še slabših nadrejenih.
Zato na te stvari začni razmišljati drugače. Pri nas se vidi samo računalnik in roke, le občasno kak večji del telesa, obraz, nikoli. Kar nekaj težav, nam je posnetek rešil, potem ko je stranka obtožila delavca, kakšne napake.
Posnetek pokaže tudi napake izvajalca in služi tudi v učne namene, nikakor pa ne in nikoli ne bo, za nadzor. Vsak zaposleni točno ve, kaj mora narediti, da opraviči dohodek.
Očitno v vašem servisu delajo roboti z iztegnjenimi rokami.
Govoriš o zaupanju in dobrih odnosih, hkrati pa praviš da se vse snema. Kakšno zaupanje je to, da posnameš vsak gib delavca?
Ti si serviser in se postavljaš na zelo problematično stališče, da ima serviser vedno prav. Nikoli se ne zmoti, nikoli ne naredi napake in nikoli ne laže.
Če je kaj narobe je po tvoje vedno kriva stranka, ki goljufa in laže.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
thramos ::
Eno je flashanje telefona, drugo je instalacija OS. Tudi, če pri flashanju bios-a narediš napako, garancija pade in nosiš kompletne stroške popravila.
V telefonu imaš lahko na kartici kar hočeš, zaradi tega ne izgubiš garancije.
Ne mešajte jabolk in hrušk.
Nič ne mešamo sadja. Gre za to, da na svojem računalniku v enem primeru smeš namestiti poljuben operacijski sistem, v drugem pa ne. Ali gre za "flashanje telefona ali instalacijo OS" je tukaj brezpredmetno.
Poleg tega praviš "če pri flashanju bios-a narediš napako" ... pri rootanju telefona ne narediš nobene napake, pa bi serviserji vseeno radi, da garancija ne velja.
solatko ::
fosil - ti mešaš nadzor nad delavci in snemanje dela. Ko serviser nič ne dela, kamere ne snemajo. Gre izključno za snemanje servisiranja, ravno v izogib trditev strank, da je serviser kaj zajebal, da je mašina dobro delovala, dokler ni prišla v naše roke, da so bili odstranjeni dobri deli in nadomeščeni z rabljenimi, da je mašino poškodoval servis, da je do politja prišlo pri nas......., skratka zato, da se v veliki meri odstrani dvom stranke.
Pri storjeni napaki serviserja, je pri nas že tako utečeno, da se napaka niti slučajno ne poizkuša prevalit na drugega (že pred snemanjem je vsak, ki se mu je zgodilo, to takoj povedal vodji, stvar dogovora pa je bila, kako se bo to zrihtalo, da ne bo prišlo do reklamacij, s strani kupca - tudi do vgradnje nove MB je prišlo, zaradi napake. Seveda je bil kupec obveščen, da smo mu zamenjali MB (praviloma enako ali boljšo), poseg pa je šel na račun servisa). Kakšen je postopek potem pri nas, je interna zadeva, v glavnem stranka ni zato plačala nič, pa še garancija na MB je tekla popolnoma na novo.
Serviser ima na svojem tehničnem področju vedno prav, če nima, ga v servisu nimamo zakaj rabit. Če mu je kakšna stvar nejasna ima vse možnosti, do rešitve priti v teamu ali s podporo izdelovalca komonente.
Da ima serviser prav, pa se nasproti stranke, dejstva pokaže s posnetkom.
Stranka nikoli ne goljufa in laže, je pa lahko prepričana v svoji zmoti.
In ne, ne delajo roboti, temveč so kamere nad delavnimi mizami postavljene tako, da se mora serviser praktično uležt z obrazom na računalnik, če hočeš videt njegov obraz. Kak brk ali nos pa se včasih vidi.
In še ena zanimivost, to da se posege snema, je bila ravno želja serviserjev in ne vodje ali lastnika servisa.
Ter še ena cvetka - včasih pride v servis kak eksotičen model prenosnika, za katerega razdiranje, se porabi uro in več, ker so navodila pomanjkljiva, ko pride zadeva ponovno, si serviser lahko ogleda posnetek in je zadeva narazen v parih minutah.
To je približno tako, kot norma - glavni namen norme je, pomoč logistiki, da se pripravi pravo število polizdelkov, lahko pa je tudi šiba božja za delavca. Stvar politike podjetja je, na kakšen način dela z živo silo. Norma, praviloma ni merilo dobrega ali slabega dela zaposlenih, saj vedno temelji na nekih tehnoloških predvidevanjih, je pa precej uporabna pri planiranju, če je realna.
Pri storjeni napaki serviserja, je pri nas že tako utečeno, da se napaka niti slučajno ne poizkuša prevalit na drugega (že pred snemanjem je vsak, ki se mu je zgodilo, to takoj povedal vodji, stvar dogovora pa je bila, kako se bo to zrihtalo, da ne bo prišlo do reklamacij, s strani kupca - tudi do vgradnje nove MB je prišlo, zaradi napake. Seveda je bil kupec obveščen, da smo mu zamenjali MB (praviloma enako ali boljšo), poseg pa je šel na račun servisa). Kakšen je postopek potem pri nas, je interna zadeva, v glavnem stranka ni zato plačala nič, pa še garancija na MB je tekla popolnoma na novo.
Serviser ima na svojem tehničnem področju vedno prav, če nima, ga v servisu nimamo zakaj rabit. Če mu je kakšna stvar nejasna ima vse možnosti, do rešitve priti v teamu ali s podporo izdelovalca komonente.
Da ima serviser prav, pa se nasproti stranke, dejstva pokaže s posnetkom.
Stranka nikoli ne goljufa in laže, je pa lahko prepričana v svoji zmoti.
In ne, ne delajo roboti, temveč so kamere nad delavnimi mizami postavljene tako, da se mora serviser praktično uležt z obrazom na računalnik, če hočeš videt njegov obraz. Kak brk ali nos pa se včasih vidi.
In še ena zanimivost, to da se posege snema, je bila ravno želja serviserjev in ne vodje ali lastnika servisa.
Ter še ena cvetka - včasih pride v servis kak eksotičen model prenosnika, za katerega razdiranje, se porabi uro in več, ker so navodila pomanjkljiva, ko pride zadeva ponovno, si serviser lahko ogleda posnetek in je zadeva narazen v parih minutah.
To je približno tako, kot norma - glavni namen norme je, pomoč logistiki, da se pripravi pravo število polizdelkov, lahko pa je tudi šiba božja za delavca. Stvar politike podjetja je, na kakšen način dela z živo silo. Norma, praviloma ni merilo dobrega ali slabega dela zaposlenih, saj vedno temelji na nekih tehnoloških predvidevanjih, je pa precej uporabna pri planiranju, če je realna.
Delo krepa človeka
Šimpanz ::
Vsaj v Sloveniji ne poznam IT servisa, kjer bi delavca med servisom snemali. Poznam firmo kjer servis snemajo v celoti (da se kao vidi če kdo ne dela), ampak tega da bi snemali servisni poseg pa še nisem slišal.
fosil ::
Posnetek je lahko uporaben za interno razčiščevanje zadev.
Kot dokaz pa je brezpredmeten. Recimo da odpreš računalnik in je noter nekaj polomljeno in se to vidi na posnetku.
Ampak če sem stranka ne morem vedet, da ni ta posnetek v resnici samo igrani prizor. Da je bilo torej nekaj polomljeno pri prvem odpiranju, nato se je zadeva sestavila nazaj in se odprla in posnela še enkrat.
Sicer pa je razlika med garancijskim in izvengarancijskim popravilom.
Problemi so največkrat pri garancijskih in pri definiciji tega kaj je krito in kaj ne. Oziroma zadnje čase je zelo pogost zaplet okrog "oksidacije", še posebej pri mobitelih.
Kot dokaz pa je brezpredmeten. Recimo da odpreš računalnik in je noter nekaj polomljeno in se to vidi na posnetku.
Ampak če sem stranka ne morem vedet, da ni ta posnetek v resnici samo igrani prizor. Da je bilo torej nekaj polomljeno pri prvem odpiranju, nato se je zadeva sestavila nazaj in se odprla in posnela še enkrat.
Sicer pa je razlika med garancijskim in izvengarancijskim popravilom.
Problemi so največkrat pri garancijskih in pri definiciji tega kaj je krito in kaj ne. Oziroma zadnje čase je zelo pogost zaplet okrog "oksidacije", še posebej pri mobitelih.
Tako je!
St235 ::
fosil, bil bi presenečen kako hitro ljudje spremenijo svojo zgodbo, ko vidijo posnetek, ki nima nikakršne dokazne verednosti, kot temu ti rečeš. (pa ni to omejeneno samo na servise)
Sem dobil enak vtis, ko sem bral tukaj na forumu. Potem sem imel, pa dvakrat moj Desire na servisu v zadnjem mesecu (drugič, že izven garancije, oziroma bi moral it računat dneve, ki jih je preživel prvič na servisu) pa so brez kakeršnega koli zapleta menjal kompletno matično. Tako, da ne vem. Zna bit, da je tudi kaj na temu, da od sto zadovoljnih stran ena napiše to na forum od 10 nezadovoljnih jih pa o tem piše 20.
Oziroma zadnje čase je zelo pogost zaplet okrog "oksidacije", še posebej pri mobitelih.
Sem dobil enak vtis, ko sem bral tukaj na forumu. Potem sem imel, pa dvakrat moj Desire na servisu v zadnjem mesecu (drugič, že izven garancije, oziroma bi moral it računat dneve, ki jih je preživel prvič na servisu) pa so brez kakeršnega koli zapleta menjal kompletno matično. Tako, da ne vem. Zna bit, da je tudi kaj na temu, da od sto zadovoljnih stran ena napiše to na forum od 10 nezadovoljnih jih pa o tem piše 20.
fosil ::
Glede telefonov se omenjajo točno določeni servisi.
Verjetno bi kljub vsemu oglasilo več ljudi z dobrimi izkušnjami, tako kot tukaj pri medionu, kjer ima kar nekaj ljudi z njimi dobre izkušnje.
Verjetno bi kljub vsemu oglasilo več ljudi z dobrimi izkušnjami, tako kot tukaj pri medionu, kjer ima kar nekaj ljudi z njimi dobre izkušnje.
Tako je!
St235 ::
ja, saj ravno v tem je štos, ker je šlo točno za tist servis, ki so ga tudi na tem forumu kurcal (pri pooblaščenih servisi ne moreš kaj dosti zbirat kam neseš).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | MEDION SERVISOddelek: Kaj kupiti | 7895 (7007) | dzinks63 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 16072 (12830) | St235 |
» | Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 17786 (14324) | XsenO |
» | Računalnik iz Hofer-jaOddelek: Kaj kupiti | 15997 (4548) | MIRAN67 |
» | Prenosni računalnik MedionOddelek: Pomoč in nasveti | 10771 (10030) | jest10 |