» »

Hofer-> Medion-> Garancija

Hofer-> Medion-> Garancija

fosil ::

Če bi šlo za slovensko firmo, bi vsi do stropa skakal, grozil z inšpekcijo in ne vem čem še.
Ker pa gre za nemško firmo je pa vse kul, oni že niso nič krivi.
Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni.
Tako je!

todman74 ::

Invictus je izjavil:

fosil je izjavil:

Res ne vem kakšni čudaki ste eni, da se vam zdi, da če človeka nategujejo že dva meseca, da je to dober odnos?
Vi to resno ali kaj?

Daj kaj slovenski firmi v garancijo. Boš doživel isti odziv ...

Poleg tega ga niso nategovali. Rekli so da bodo vrnili kupnino ...

Kot da ima cel Hofer/Medion čas da se ukvarja z enim zateženim Slovencem.

Da ne govorim da so zdaj gor novoletni dopusti. Normalno poslovanje se začne šele tam nekje po 6.januarju.


Dvakrat se mi je že zgodilo, da mi je aparat crknil "nekaj" dni čez garancijski rok, v obeh primer so mi priznali še garancijo....slovenski firmi, da ne bo pomote.

Ti bi še na ostalo odgovoril, pa je že fosil pred mano vse "povedal".

Šimpanz ::

A nau te teme nikoli konec. Po moje bo model že ene pol leta tipkal po novem notesniku, tuki pa se bojo še vedno boksali kdo ga je usral.

solatko ::

MIRAN67 - od kje pa naj bi Katarina vedela, v kakšnem stanju je bil prenosnik, če je šel mimo nje, ga sploh ni videla, pa tudi serviser ni videl stanje prevzetega paketa.
Opravičila se je, kot je to dolžnost zaposlenega v firmi, ko se kaj zalomi. Kdor dela greši, če pa se napaka odpravi v korist kupca, pa res ni potrebno delat takega cirkusa.

Medion je velika firma in imajo verjetno utečen postopek reklamacij in garancijskih posegov, če pa nekdo nasuje peska v to kolesje, pa nastane za birokrate ogromen problem, katerega niso vajeni reševati, če običajno poteka vse kot namazano.

Lepo je sledilo obvestilo, zahvala za poslane slike in lepo napisano opravičilo, s pripombo, da se bo dotična oseba, še enkrat pogovorila s svojim servisnim oddelkom.
Šele na njeno urgenco, so se stvari premaknile in bo garancija, oziroma vračilo kupnine sledila. Verjetno bo priloženo tudi opravičilo, pa še kakšen dobropis zna priti zraven.

Take firme se po navadi ne smešijo zaradi par sto €, pa tudi če bi bil kriv kupec.

Pri meni je bil popolnoma drugačen slučaj, pri reklamaciji matične plošče ASUS 478 podnožje, ki je bila iz najvišjega cenovnega razreda, pa so mi hoteli, pri našem uvozniku, dati za zamenjavo neko chip plato, z enakim podnožjem, ker dotičnih plošč ni bilo več.

Poslal sem plato direktno na RMA, od koder sem dobil najdražjo matično ploščo za podnožje 775, opravičilo dolgo stran in pol in 150$ dobropisa za nakup novega procesorja.

Pri naši firmi, pa so me hoteli odpraviti s plato za cca 50 takratnih DEM.

Tako pač delajo velike firme, z nekaj mio$ prometa na mesec.
Delo krepa človeka

MIRAN67 ::

To je problem .Ampak ,ko je servis medion Nemčija naredila zapisnik kakršnega je pač naredila,sem se jaz pritožil telefonsko in pismeno na obe naši službi servis slovenija in reklamacije hofer za reklamacijo garancij.Obe službi sta mi reklamacijo gladko zavrnili na podlagi zapisnika v Nemčiji Bolj sem jaz trdil ,da računalnik ni bil poškodovan,manj sem bil uspešen.V telefonskem razgovoru z servis slovenija(Tatjana Pezdir) mi je na moje navedbe gladko vračala z neprijaznostjo, da naj doma povzdignem glas kaj so delali z računalniku??Ko pa mi je poslala slike ,tedaj sem pa bil 100%,da so računalnik poškodovali ker sem ga osebno sam pakiral. Tukaj je po mojem mišlenju prišlo do napake. Ona bi morala preverit kdo ,kak ,kje je paket in v kakšnem stanju je paket. Normalno ,da Nemci niso vedeli zakaj se gre.Tako mi je ostalo samo to ,da poslikam paket ko pride nazaj.

lepim svoj mail
Za service-sloven.
Dne 27. november 2012 14:18 je service-slovenia@medion. napisal/-a:

slike katere ste mi poslali zagotovo niso od mojega računalnika tista zadnja katera nakazuje zunanjo poškodbo
100% ni bila ker sem jaz pakiral računalnik v orginalno embalažo priča mi je sosed in žena ztakšnega računalnika bok ne daj da mi vračate lp repas

Alamar ::

MIRAN67 je izjavil:



lepim svoj mail
Za service-sloven.
Dne 27. november 2012 14:18 je service-slovenia@medion. napisal/-a:

slike katere ste mi poslali zagotovo niso od mojega računalnika tista zadnja katera nakazuje zunanjo poškodbo
100% ni bila ker sem jaz pakiral računalnik v orginalno embalažo priča mi je sosed in žena ztakšnega računalnika bok ne daj da mi vračate lp repas
Ni čudno, da je prišlo do takšne zmešnjave, če ne znaš normalno komunicirat. Ko bi vsaj razumljivo kak sestavek napisal. Si lahko samo predstavljam, kako so potekali tile tvoji telefonski pogovori.
Sicer pa, kako niso od tvojega računalnika? Seveda so v vsakem primeru od tvojega računalnika.:))

MIRAN67 ::

Alamar " Ne vem ka jebeš krizo da loviš nekaj brez veze okoli slovnično pisanih stavkov . Glavno je ,da sem povedal kaj je predmet reklamacije. Ona je zato tam ker je to njena služba . Isto ti dobro veš ČE zakaj se gre pa jebeš nekaj brez veze . Pol pa napiše en šestnajstletnik tak vmesni komentar ,ko mu pa pošteno odgovorim pa predlaga brisanje komentarja.Če nimaš karkoli pametnejšega pisat se tud takih komentarjev vzdrži. lp

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: bauci ()

St235 ::

Ne, ni. Če komuniciraš kot pol pismena balkanska opica potem si temu ustrezno obravnavan.

Zgornji stavek je brez glave in repa in razen tega, da trdiš, da to ni tvoj računalnik se bolj malo razume.

MIRAN67 ::

Če ne razumeš v čem je problem, potem je po moje brez veze da bereš takšne prispevke.Po moje so problemi zaradi takšnih kot si ti. Lej pri men je tak enkrat ti povem razložim,če ne razumeš ti stvar še enkrat ponovim. Pol pa ni več tega tvojga ( lepega slovnično pisanega vedenja) Jaz sem samo dal moj problem na forum .Kakor pa izgleda ,se moram z enimi brez veze (nategovat)Ne vem kolk si star po moje 29 let.Jaz sem pa že čez 30 let odkar sem končal z šolo.Pa hvala bogu manire imam,za razliko od enih tebi podobnih.

Win8NonGrata ::

Miran te popolnoma razumem, ampak nekatere tvoje stavke sem moral tudi po 3x brat, da sem prišel do prave interpretacije... Pa me pike in vejice sploh ne motijo in druge podobne "malenkosti".

MIRAN67 ::

Dobro verjamem ,da včasih mal štrikam . Ampak eni so pa brezobrazni in si kratko malo norca delajo. Jaz še nikoli nisem rekel komu ,da je polpismena balkanska opica.Pa še se bi našlo podobnih žaljivk. Če prav razumem je to forum ,da si ljudje med sabo pomagajo.

St235 ::

Jap in smo porabili 4 strani ko smo ti poskušal dopovedat, da se pizdiš v tri dni in lajaš v napačno drevo. Pa še kar nabijaš svojo zgodbo pa čeprav ti ljudje 10x nekaj razložijo.

Pa, da se razumemo polpismena balkanska opica ni letala na tebe osebno. Je pa letela na vsakega, ki ni sposoben napisat treh kohezivnih stavkov in pri tem ni sposoben navest niti pozdrava na začetku dopisa. Če se v tem najdeš je to tvoj problem.

MIRAN67 ::

St235 je izjavil:

Jap in smo porabili 4 strani ko smo ti poskušal dopovedat, da se pizdiš v tri dni in lajaš v napačno drevo. Pa še kar nabijaš svojo zgodbo pa čeprav ti ljudje 10x nekaj razložijo.

Pa, da se razumemo polpismena balkanska opica ni letala na tebe osebno. Je pa letela na vsakega, ki ni sposoben napisat treh kohezivnih stavkov in pri tem ni sposoben navest niti pozdrava na začetku dopisa. Če se v tem najdeš je to tvoj problem.



Ker res ne vem al je avtor te teme nepismen ali preneumen, da bi prebral kaj piše v emailih, ki mu jih pošiljajo,

Z drugimi besedami si razvajen pamž, ki pizdi tja v tri dni čez ljudi,
Ja res so pomilovnaja vredni goljufivi prasci.
Ja, srček, smo že ugotovili, da se ti je zgodila neskončna krivica,
In tudi vemo, da je vsega kriv Medion, Angela Merkel in tretji pigmi z leve.
Ampak, ne. Ti si pameten za 10 in groziš, pizdiš in se napihuješ tja v tri dni,
da je verjel njegovi besedi in tem površnim slikam
Glupi švabi se pa ukvrjajo z nadutim slovencem...
Ne, ni. Če komuniciraš kot pol pismena balkanska opica potem si temu ustrezno obravnavan.
Jap in smo porabili 4 strani ko smo ti poskušal dopovedat, da se pizdiš v tri dni in lajaš v napačno drevo

Ne vem če je to nek civiliziran forum za pametne ljudi , ali sem jaz 30 let zadaj ali pa si tolk civiliziran ,da te ne morem razumet

Alamar ::

MIRAN67 je izjavil:

Lej pri men je tak enkrat ti povem razložim,če ne razumeš ti stvar še enkrat ponovim. Pol pa ni več tega tvojga ( lepega slovnično pisanega vedenja) Jaz sem samo dal moj problem na forum .Kakor pa izgleda ,se moram z enimi brez veze (nategovat)Ne vem kolk si star po moje 29 let.Jaz sem pa že čez 30 let odkar sem končal z šolo.Pa hvala bogu manire imam,za razliko od enih tebi podobnih.
Glej to pač ni res! Šele mnogo pozneje v sami debati, si nam razkril maile, v katerih je pojasnjeno, da bo kupnina vrnjena. Na začetku je bila tvoja zgodba polna nelogičnosti in tvoje slovnično izražanje sigurno ni pripomoglo k lažjemu razumevanju vsega skupaj. Manir pa vsekakor nimaš oziroma ne veš, kaj ta beseda pomeni. Samo poglej kakšne maile si pošiljal naokrog
Ko je že vse javno pa tukaj še lepim mail ,ki sem ga poslal na vse možne naslove
Miran
24. dec. (Pred 2 dnevi)

Za skp: Sabina, skp: katarina.ferme, skp: reklamacija, skp: service-sloven.
Spoštovani imenovani ,ko gledam reklame od Hoferja ,da ima v akciji računalnik za 999 evrov mi gre enostavno na KOZLANJE,jaz se bom potrudil ,da bo širna Slovenija izvedela ,kakšne probleme bo imel tisti ki bo kupil izdelek znamke MEDION Ne vem kak je to možno ,da zajebavate ubogi narod ko že tak nima kaj za jest pol pa malo našpara naprimer tako sem naredil jaz . Misleč bom pa nekaj dobrega kupil ,pa sem se oring zajebal.
Nimam se komu ,da bi se pogovoril ,, da bi mu razložil , sploh da bi mi prisluhnil NE MOREŠ VERJET DOKLER NE DOŽIVIŠ. Odgovor je bil!! kolegi iz nemčije so ugotovili , kaj so ugotovili ?? iz kakšne škatle oziroma paketa so računalnik dobili ? če bi malo pogledal tisti švabo, ki je pisal bedarije bi lahko seštel 1+1=2
Jaz trobim v telefon gospa Pezdir... ja takega ste gor poslali , da naj doma povprašam kaj so z računalniku delali šele sedaj me je začela jeza grabit Pišem maile na reklamacije,
pišem maile na servis slovenija ,pišem maile na servis nemčija,grem v hofer jih natulim , oni pravijo ,da niso nič krivi, kličem po telefonu servis , reklamacije 20 evrov mi je telefon porabil, dobivam maile od ene od druge od tretje ko skupaj seštejem kot ,da vsak zase dela eden za drugega ne veste kdo kaj dela kdo je komu odgovoren men je prekipelo ,Hodim sosedu ,da mi posodi računalnik 9. 11. 2012 ste prevzeli računalnik danes pa smo 24. 12. 2012 pa še niste rešili kaj se je zgodilo .Ne vem ali je to vaša praksa ,da je to vse ok .
ZAHTEVAM VRNJENO KUPNINO IN MOJE STROŠKE(150Evrov)
Tukaj sem priložil nekaj slik za lažji spomin ,da boste videli kar ste že videli ZMENITE SE, KDO JE ODGOVOREN IN KDO JE NA KAKŠNEM MESTU ,DA REŠUJE PROBLEME Jaz sem v tem primeru samo stranka ,ko ste jo dobro nategnali

Ogorčeni ,nasrani kupec Repas Miran


objavljal osebne podatke na javnem forumu, kričal (pisal z velikimi črkami) itd.
In skozi nekaj poudarjaš visoke šole in izobrazbo. Kaj imata pa ti dve stvari veze z osnovnim znanjem komuniciranja in pisanja?

todman74 ::

St235 je izjavil:

Jap in smo porabili 4 strani ko smo ti poskušal dopovedat, da se pizdiš v tri dni in lajaš v napačno drevo. Pa še kar nabijaš svojo zgodbo pa čeprav ti ljudje 10x nekaj razložijo.


Ti ni treba "govorit" v množini, ker nekateri še zmeraj menimo, da je "svinjarija", kar se dogaja.

todman74 ::

Alamar je izjavil:

Šele mnogo pozneje v sami debati, si nam razkril maile, v katerih je pojasnjeno, da bo kupnina vrnjena.


Cel mesec je že mimo, pa kupnine (predvidevam) še kar nima vrnjene. Povej, kdaj jo bodo?

MIRAN67 ::

Pogle danes sem iz Hofer reklamacije dobil sledeči mail . Ali niso oni za to ,da sodelujejo men zgleda ,da ne
Anita.Gumilar@hofer.si

09:15 (Pred 4 h)

Za meni



Spoštovani g. Repas,



Ker urejemo Vašo reklamacijo, Vas naprošamo, da nam sporočite, kako je glede vaše kupnine s strani Mediona, ste z njimi uspeli kaj urediti? Prosimo Vas za čimprejšnjo povratno informacijo.









Lep pozdrav

Mit freundlichen Grüßen / Lep pozdrav

Anita Gumilar

HOFER trgovina d.o.o.

Zentraleinkauf - Centralna nabava

Kranjska cesta 1

1225 Lukovica

Slovenia

Alamar je izjavil:

MIRAN67 je izjavil:

Lej pri men je tak enkrat ti povem razložim,če ne razumeš ti stvar še enkrat ponovim. Pol pa ni več tega tvojga ( lepega slovnično pisanega vedenja) Jaz sem samo dal moj problem na forum .Kakor pa izgleda ,se moram z enimi brez veze (nategovat)Ne vem kolk si star po moje 29 let.Jaz sem pa že čez 30 let odkar sem končal z šolo.Pa hvala bogu manire imam,za razliko od enih tebi podobnih.
Glej to pač ni res! Šele mnogo pozneje v sami debati, si nam razkril maile, v katerih je pojasnjeno, da bo kupnina vrnjena. Na začetku je bila tvoja zgodba polna nelogičnosti in tvoje slovnično izražanje sigurno ni pripomoglo k lažjemu razumevanju vsega skupaj. Manir pa vsekakor nimaš oziroma ne veš, kaj ta beseda pomeni. Samo poglej kakšne maile si pošiljal naokrog
Ko je že vse javno pa tukaj še lepim mail ,ki sem ga poslal na vse možne naslove
Miran
24. dec. (Pred 2 dnevi)

Za skp: Sabina, skp: katarina.ferme, skp: reklamacija, skp: service-sloven.
Spoštovani imenovani ,ko gledam reklame od Hoferja ,da ima v akciji računalnik za 999 evrov mi gre enostavno na KOZLANJE,jaz se bom potrudil ,da bo širna Slovenija izvedela ,kakšne probleme bo imel tisti ki bo kupil izdelek znamke MEDION Ne vem kak je to možno ,da zajebavate ubogi narod ko že tak nima kaj za jest pol pa malo našpara naprimer tako sem naredil jaz . Misleč bom pa nekaj dobrega kupil ,pa sem se oring zajebal.
Nimam se komu ,da bi se pogovoril ,, da bi mu razložil , sploh da bi mi prisluhnil NE MOREŠ VERJET DOKLER NE DOŽIVIŠ. Odgovor je bil!! kolegi iz nemčije so ugotovili , kaj so ugotovili ?? iz kakšne škatle oziroma paketa so računalnik dobili ? če bi malo pogledal tisti švabo, ki je pisal bedarije bi lahko seštel 1+1=2
Jaz trobim v telefon gospa Pezdir... ja takega ste gor poslali , da naj doma povprašam kaj so z računalniku delali šele sedaj me je začela jeza grabit Pišem maile na reklamacije,
pišem maile na servis slovenija ,pišem maile na servis nemčija,grem v hofer jih natulim , oni pravijo ,da niso nič krivi, kličem po telefonu servis , reklamacije 20 evrov mi je telefon porabil, dobivam maile od ene od druge od tretje ko skupaj seštejem kot ,da vsak zase dela eden za drugega ne veste kdo kaj dela kdo je komu odgovoren men je prekipelo ,Hodim sosedu ,da mi posodi računalnik 9. 11. 2012 ste prevzeli računalnik danes pa smo 24. 12. 2012 pa še niste rešili kaj se je zgodilo .Ne vem ali je to vaša praksa ,da je to vse ok .
ZAHTEVAM VRNJENO KUPNINO IN MOJE STROŠKE(150Evrov)
Tukaj sem priložil nekaj slik za lažji spomin ,da boste videli kar ste že videli ZMENITE SE, KDO JE ODGOVOREN IN KDO JE NA KAKŠNEM MESTU ,DA REŠUJE PROBLEME Jaz sem v tem primeru samo stranka ,ko ste jo dobro nategnali

Ogorčeni ,nasrani kupec Repas Miran


objavljal osebne podatke na javnem forumu, kričal (pisal z velikimi črkami) itd.
In skozi nekaj poudarjaš visoke šole in izobrazbo. Kaj imata pa ti dve stvari veze z osnovnim znanjem komuniciranja in pisanja?

Ja res je ne zanikam ,da mi ne vgre kakšna vroča ,sam ali si pogledal ,da je bil že 24 december in je to če znam kaj izračunati čez 45 dni , v katerih z lepo besedo nisem dosegel prav nič

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

MIRAN67 ::

Na tem mailu pa tudi ne zanikam nobene moje besede , če pošteno kupiš izdelek mora biti v razumnem času stvar rešena . 5 mailov je ,ko navajajo ,da se bo kupnina vrnila po 2 tednih pa pride mail od 3 osebe ,ki ne ve kaj se je dogajalo ,da sem že dobil obvestilo o vrnjeni kupnini. Ta 3 oseba pa me obvesti ,da mora izdelek na oceno škode.

Pithlit ::

MIRAN67 je izjavil:

Ja res je ne zanikam ,da mi ne vgre kakšna vroča ,sam ali si pogledal ,da je bil že 24 december in je to če znam kaj izračunati čez 45 dni , v katerih z lepo besedo nisem dosegel prav nič

2 ločena postopka! Kaj ti tukaj ni jasno? Saj so ti že najmanj 4x razložili.

In spet. Hofer se očitno trudi tebi ustreči čeprav jim tega ni treba ker z Medionom nimajo druge povezave kot te da njihove produkte prodajajo.

Zakaj pa čez Lenovo ne zlivaš gnojnice? A? Konec koncev so oni krivi.
Life is as complicated as we make it...

Alamar ::

Zakaj bi bili oni odgovorni? A samo zato, ker si stvar tam kupil? Poslal si preko DPD direktno na Medion. Nisi oddal v trgovini in bi oni potem urejali naprej. Medion je eden od tisočih dobavitelj, ki jih ima vsaka trgovska veriga. Isto je, ali tale referentka pokliče Fato, ali jo pa ti, glede vračila. Oziroma, svetujem ti, da vse urejaš direktno z Medionom in ne preko Hoferja, ker bodo samo še bolj zakomplicirali, če je to sploh možno.:|

In Miran še enkrat, nov rok začne teči od prejema vloge za vračilo kupnine, ker to je nov ločen postopek. Torej od prvih dni decembra, če se ne motim, ko si poslal bančne podatke in dobil potrditev o vračilu denarja. Verjemi, da je tako, ker sem imel sam podoben primer pred časom z Leclercom in sem dobil denar točno na zadnji možen datum. Še prej so pa sila komplicirali in mi ponujali nekakšen dobropis na njihovo kartico, a sem dosegel svoje. Zato komuniciraj direktno z Medionom, da ti ne bo Hofer slučajno kakšne njihove darilne bone podturil.:))

St235 ::

Kake svinjo so ti na hoferju. Zdaj jih že zanima ali se je zahteva rešila v tvojo korist in si dobil denar. Zagotvo to sprašujejo zato, ker hočejo procente od tega.

Da po 5 straneh teksta nisi dojel da Hofer in Medion ni eno in isto pa je tudi njihova krivda, prasci zagamani goljufivi.

Invictus ::

Miran67, če bi meni kdo tak email poslal kot si ga ti, bi ga ignoriral pol leta ...

In tiste kritike o repu in glavi v stavkih so čisto upravičene.

Saj veš, ljudje ne maramo kričanja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MIRAN67 ::

Ja res je 27 . 11 . sem jaz zavrnil pošilko vendar jaz sem računalnik oddal 7. 11. ta odrezek imam še sedaj po moji logiki je datum ,ko so od mene prevzeli 7. 11. Oni pa očitno vodijo ločen postopek vendar je drugi postopek posledica prvega postopka sam men je vseeno če je bil računalnik poškodovan , je konec kupnina se mi vrne in zgodba je končana

Alamar ::

Tukaj tvoja logika ne velja. Za podlago imajo zakonsko določene postopke in roke v katerih lahko zadevo rešijo. Šele, če denarja ne boš dobil do skrajnega roka, od oddaje zahtevka za vračilo kupnine, se lahko pritožiš. Če bi šlo za kakšen sp, bi tip še lahko kaj mutil in zavlačeval preko roka, velike firme se ponavadi ne gredo teh igric. Vmes so bili prazniki in velike firme v tem obdobju več ali manj ne funkcionirajo pri tovrstnih reklamacijah. Žal je tako in žal je tudi res, da se denar na račun ponavadi dobi zadnji hip. Takšne so moje izkušnje in izkušnje mnogih drugih.

Nekje si napisal, da moraš vsakodnevno hodit k sosedu na računalnik, a tukaj vidimo, da si "na liniji" praktično ves čas. Torej imaš alternativo in boš že potrpel ta čas.

Razumemo, da si jezen. Imel si pač smolo, naredil tudi sam nekaj nepotrebnih napak, ampak to ne opravičuje sedaj nekega bojnega pohoda zoper Medion ali sploh zoper prodajalca Hofer. Kot je že eden nekje v temi omenil ima Hofer (tudi Lidl) najboljše garancijske pogoje pri nas, kar potrjuje velika večina pozitivnih izkušenj, ki jih lahko tudi sam prebereš po več slovenskih forumih. Seveda je tudi tukaj, kot povsod, par izjem, ampak vseeno mislim, da se bo stvar v končni fazi rešila. Potem boš lahko lepo veselo šel kupit laptop v kakšen slovenski BigBang in brezskrbno užival v njegovem brezhibnem delovanju.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

MIRAN67 ::

ha ha :)upam v bigbangu sem ga že kupil

todman74 ::

Alamar je izjavil:

Zakaj bi bili oni odgovorni? A samo zato, ker si stvar tam kupil?


Ja, zato ker je stvar kupil pri njih, ja. Že to, da se je moral sam "matrat", pa delat nekaj , kar bi moral Hofer, je skrajno nefer, v zahvalo je dobil pa cel kup težav....

Sam sem vedno, kadar sem kupil izdelek, ki nima "servisa" v Sloveniji in katerega sem reklamiral, nesel v trgovino, kjer so se potem "oni" ubadali z reklamacijo....drugače je npr. s kakšnim Gorenje aparatom, kjer si pač prišparaš nekaj časa in ubereš bljižnico, pa še dober odnos imajo.

Alamar ::

Ravno tu je problem, da je sam ubral bližnjico in ni zadevo nesel v trgovino. Oziroma, kakor pravi jo je, ampak ga je prodajalka zavrnila, kar se mi zdi skrajno nenavadno. Tukaj je naredil napako, ker ni vztrajal in zahteval poslovodjo. Očitno je naletel na novinko v trgovini, ki še ni imela tovrstnega problema. Ko sem pred leti uveljavljal garancijo za Medion, sem šel v trgovino in to celo ne v isto, kjer sem ga kupil, zahteval poslovodjo, ki mi je prijazno pojasnila, da lahko računalnik predam v trgovini, ali pa sam urejam preko Medion servisa. V primeru oddaje v trgovini sem dobil pojasnilo, da se zna stvar za najmanj en teden zavleči. Da je treba računalnik odpreti, pregledati vse komponente in narediti natančen zapisnik. Pojasnila mi je tudi, da so že večkrat naivno verjeli strankam na besedo pri vračilu kupnine (namreč pri Hoferju dobiš v roku 2 mesecev denar nazaj, če ti zadeva ni všeč) in prejemali računalnike z manjkajočimi komponentami in celo s pritrjenim zidakom v ohišju, namesto vsebine.8-O
Ker takrat nisem imel alternative in sem računalnik čim prej potreboval, sem raje ubral bližnjico in zadevo urejal direktno. Na srečo brez kakršnegakoli problema. Čim pristaneš, da zadevo urejaš direktno, nima trgovina več nič s tem. Nima zapisnika, nima podlage, da bi nadalje karkoli ukrenila. Tudi sedaj, ko večkrat nakupujem v Hoferju, nemalokrat vidim pri blagajni, kako poslovodja oziroma namestnik ureja tovrstne garancijske zadeve, zato se mi zdi skrajno čudno, da ga je prodajalka zavrnila.

Imho je čisto brezveze, da je imel kakršenkoli prepir s trgovino, oziroma sedežem podjetja od trenutka, ko je paket prvič predal DPDju, kar je lepo razvidno tudi iz komunikacije s Hoferjem.
Že to, kar sedaj Hofer centrala dela za njega, je njihova dobra volja in korektnost, saj praktično ni povezanosti med njimi in servisom dobavitelja. Kar se mi zdi logično, saj ima vsaka trgovska veriga na tisoče dobaviteljev. Zato tudi sprašujejo, če je kaj uredil s servisom.

Mnenje o Gorenje servisu bom pa raje zadržal zase.;)

todman74 ::

Alamar je izjavil:

Ravno tu je problem, da je sam ubral bližnjico in ni zadevo nesel v trgovino. Oziroma, kakor pravi jo je, ampak ga je prodajalka zavrnila, kar se mi zdi skrajno nenavadno. Tukaj je naredil napako, ker ni vztrajal in zahteval poslovodjo. Očitno je naletel na novinko v trgovini, ki še ni imela tovrstnega problema. Ko sem pred leti uveljavljal garancijo za Medion, sem šel v trgovino in to celo ne v isto, kjer sem ga kupil, zahteval poslovodjo, ki mi je prijazno pojasnila, da lahko računalnik predam v trgovini, ali pa sam urejam preko Medion servisa. V primeru oddaje v trgovini sem dobil pojasnilo, da se zna stvar za najmanj en teden zavleči. Da je treba računalnik odpreti, pregledati vse komponente in narediti natančen zapisnik. Pojasnila mi je tudi, da so že večkrat naivno verjeli strankam na besedo pri vračilu kupnine (namreč pri Hoferju dobiš v roku 2 mesecev denar nazaj, če ti zadeva ni všeč) in prejemali računalnike z manjkajočimi komponentami in celo s pritrjenim zidakom v ohišju, namesto vsebine.8-O
Ker takrat nisem imel alternative in sem računalnik čim prej potreboval, sem raje ubral bližnjico in zadevo urejal direktno. Na srečo brez kakršnegakoli problema. Čim pristaneš, da zadevo urejaš direktno, nima trgovina več nič s tem. Nima zapisnika, nima podlage, da bi nadalje karkoli ukrenila. Tudi sedaj, ko večkrat nakupujem v Hoferju, nemalokrat vidim pri blagajni, kako poslovodja oziroma namestnik ureja tovrstne garancijske zadeve, zato se mi zdi skrajno čudno, da ga je prodajalka zavrnila.

Imho je čisto brezveze, da je imel kakršenkoli prepir s trgovino, oziroma sedežem podjetja od trenutka, ko je paket prvič predal DPDju, kar je lepo razvidno tudi iz komunikacije s Hoferjem.
Že to, kar sedaj Hofer centrala dela za njega, je njihova dobra volja in korektnost, saj praktično ni povezanosti med njimi in servisom dobavitelja. Kar se mi zdi logično, saj ima vsaka trgovska veriga na tisoče dobaviteljev. Zato tudi sprašujejo, če je kaj uredil s servisom.

Mnenje o Gorenje servisu bom pa raje zadržal zase.;)


To sta dva različna primera....ti si se prostovoljno odločil, da sam neposredno pošlješ na Medion servis, njega pa so "zavedli". To je napaka "Hoferja".Kot drugo, ga je "Medion" obtožil, da je sam "razbil" računalnik, kar tako na "prvo žogo",kakor, da bi ga sam osebno k njim prinesel iz sosednje ulice. Potem pa se je moral še na veliko zagovarjati in dokazovati, da tega ni naredil. Skrajno profesionalno ja, da so ga skoraj direkt obtožili, da jih je poskušal ogoljufati. In nenazadnje se zadeva vleče že dva meseca, sedaj pa mu vsi povprek pravite, da je lahko hvaležen, ker bo dobil denar nazaj, če ga sploh bo. Res super izkušnja, ni kaj reči.>:D

Kar se tiče Gorenje servisa, so profesionalci proti telim....mogoče je bilo par let nazaj drugače, ampak sedaj so pa na nivoju.

MIRAN67 ::

Verjamem ,da je tako. Samo tista trgovka v hoferju ni bila novinka , bila je sama šefica to sem šele odkril ko je nastal problem. Ne vem ali se potlej ni spominjala ,da je zavrnila sprejem ali pa se ni hotela spominjati. Jaz pa tudi nisem vedel ,da bi moral vstrajati.

Alamar ::

V prvem sporočilu tega nisi navedel. To pa pride potem, ko pišeš v jezi in na nerazumljiv način.

Računalnik kupljen v hoferju..
Tudi jaz sem kupil računalnik v hoferju. Zanj sem odštel 499 evrov,imel sem občutek ,da sem kupil največ za to ceno,Po dobrem letu mi je odpovedala tipka za presledek,šel sem v hofer in vprašal kaj naj naredim??Trgovka mi je rekla ,da oni nimajo z garancijo ničesar ,da moram poklicati servis katerega telefonska je na garancijskem listu.Kot rečeno storjeno ,javi se mi ga Fatima in mi poda navodila v (srbohrvaščini-slovenščini) ,da bo pošta DPD prišla po računalnik .Jaz sem računalnik zapakiral v originalno embalažo v kateri je bil ob nakupu ,pa še obložil sem ga z peno navznoter, da se ne bi med prevozom poškodoval.Po treh tednih pa me presune pošta iz mediona iz Nemčije ,da garancija v mojem primeru ne velja ,da jeračunalnik poškodovan(odtrgani deli ,polomljeni deli,nepravilna uporaba in vdor tekočine)
mene je skoraj vrglo na rit ,da se more kaj takega naredit zraven pa predračun za popravilo 197 evrov+59 evrov pregled+29 prevoz=to je skoraj 300 evrov. Kličem na servis pa se mi javi Tatjana Pezdir totalno arogantna sploh se ne moreš kaj zmenit,pravi kolegi iz Nemčije so poslali 10 slik in nimam se kaj pritoževat naj se doma zmenim kaj so delali z računalnikom.Pa da mi bodo pač računalnik nazaj poslali polomljenega,da moram plačat po povzetju 29 evrov prevoz +59 evrov pregled in da se ne da več kaj naredit.
Nisem vedel kaj naj naredim??Šel sem v hofer in zahteval šefico,pa mi reče kaj bo pa ona naredila če nisem njim prinesel računalnika na popravilo .Pisal sem inšpekciji ,zps,novinarjem pa nič ostal sem sam.Naposled pa pripelje PDP pošta paket za mene(računalnik) Pa to svet ni videl škatla z ene strani predrta, polimana , v njo luknja


Todman74 - Kaj ti naj rečem kot, da si preberi še enkrat celo temo. Medion ni enako Hofer. Večini tukaj je očitno, da slabo razumeš celoten postopek, oziroma ga nočeš razumeti. Pa uživaj v svojih Gorenje izdelkih in storitvah. Jaz se jih tudi s palico ne dotaknem.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

MIRAN67 ::

Alamar je izjavil:

V prvem sporočilu tega nisi navedel. To pa pride potem, ko pišeš v jezi in na nerazumljiv način.

Računalnik kupljen v hoferju..
Tudi jaz sem kupil računalnik v hoferju. Zanj sem odštel 499 evrov,imel sem občutek ,da sem kupil največ za to ceno,Po dobrem letu mi je odpovedala tipka za presledek,šel sem v hofer in vprašal kaj naj naredim??Trgovka mi je rekla ,da oni nimajo z garancijo ničesar ,da moram poklicati servis katerega telefonska je na garancijskem listu.Kot rečeno storjeno ,javi se mi ga Fatima in mi poda navodila v (srbohrvaščini-slovenščini) ,da bo pošta DPD prišla po računalnik .Jaz sem računalnik zapakiral v originalno embalažo v kateri je bil ob nakupu ,pa še obložil sem ga z peno navznoter, da se ne bi med prevozom poškodoval.Po treh tednih pa me presune pošta iz mediona iz Nemčije ,da garancija v mojem primeru ne velja ,da jeračunalnik poškodovan(odtrgani deli ,polomljeni deli,nepravilna uporaba in vdor tekočine)
mene je skoraj vrglo na rit ,da se more kaj takega naredit zraven pa predračun za popravilo 197 evrov+59 evrov pregled+29 prevoz=to je skoraj 300 evrov. Kličem na servis pa se mi javi Tatjana Pezdir totalno arogantna sploh se ne moreš kaj zmenit,pravi kolegi iz Nemčije so poslali 10 slik in nimam se kaj pritoževat naj se doma zmenim kaj so delali z računalnikom.Pa da mi bodo pač računalnik nazaj poslali polomljenega,da moram plačat po povzetju 29 evrov prevoz +59 evrov pregled in da se ne da več kaj naredit.
Nisem vedel kaj naj naredim??Šel sem v hofer in zahteval šefico,pa mi reče kaj bo pa ona naredila če nisem njim prinesel računalnika na popravilo .Pisal sem inšpekciji ,zps,novinarjem pa nič ostal sem sam.Naposled pa pripelje PDP pošta paket za mene(računalnik) Pa to svet ni videl škatla z ene strani predrta, polimana , v njo luknja


Todman74 - Kaj ti naj rečem kot, da si preberi še enkrat celo temo. Medion ni enako Hofer. Večini tukaj je očitno, da slabo razumeš celoten postopek, oziroma ga nočeš razumeti. Pa uživaj v svojih Gorenje izdelkih in storitvah. Jaz se jih tudi s palico ne dotaknem.;)

Ja normalno ,da nisem do potankosti opisal problema.Normano ti začne puls dvigovati ,če bi še enkrat šel skozi to bi verjetno ravnal drugače

Alamar ::

Če je tale ženska res poslovodja in je ravnala tako, kot si opisal, bi jaz stopil do nje in ji povedal svoje. Namreč, ravnala je zelo neodgovorno. Poleg tega, bi tole povedal tudi odgovornim v podjetju, za kar bi verjetno fasala hude sankcije, ki pa si jih navsezadnje tudi zasluži, če se je delala neumno in te tako odpravila.

šernk ::

Kot drugo, ga je "Medion" obtožil, da je sam "razbil" računalnik, kar tako na "prvo žogo",kakor, da bi ga sam osebno k njim prinesel iz sosednje ulice. Potem pa se je moral še na veliko zagovarjati in dokazovati, da tega ni naredil.


1. Medion ga ni ničesar obtožil, serviser je dobil prenosnik na mizo in spisal obrazec, primerjamo lahko s tem ko ti policaj nabije 18 kazenskih točk, in ti sodnik po tvoji pritožbi prisodi 17 kazenskih točk. Le da v tem primeru te mora medion biti vseved in vedet, da se je paket na poti poškodoval.
2. Na veliko zagovarjati in dokazovati? Poslal je slike paketa in to je to, ter so mu odobrili vrnitev kupnine.
3. Najprej se je strinjal z vrnitvijo poškodovanega paketa in šele nato želel ukrepat glede poškodbe pri transportu.
4. Obtožil jih je, da so slikali xyz prenosnik in ne njegov, še preden so ga karkoli obtožili.

več različnih mailov pa dobiva, ker se dogovarja s 4 ali celo 5 različnimi osebami. Kot da bi jaz najprej na zavarovalnici triglav v LJ prijavil škodni primer, nato še v Kopru, v Mariboru in na koncu še pri svojem agentu. Zavarovalnica bi porabila 14 dni da bi prišla na čisto zakaj se gre.

Ko dobiš prvi kontakt je najbolje se direktno s tistim dogovarjat o vsem naprej in ostalim odpisat da zadevo rešuješ s to in to osebo. Vse ostalo je samo delanje zmede, da najbrž še sam sedaj ne ve, kaj hoče in kaj se je s kom dogovoril. Ja ko imaš v podjetju 5 ločenih pisarn, ki se ukvarjajo s praktično isto problematiko, nastane problem.


Če je tale ženska res poslovodja in je ravnala tako, kot si opisal, bi jaz stopil do nje in ji povedal svoje. Namreč, ravnala je zelo neodgovorno. Poleg tega, bi tole povedal tudi odgovornim v podjetju, za kar bi verjetno fasala hude sankcije, ki pa si jih navsezadnje tudi zasluži, če se je delala neumno in te tako odpravila.


v to še vedno dvomim, ker v Hoferju so vsi zaposleni pod prevelikim pritiskom, da bi takšno napako privoščili, no pravzaprav ne more biti napaka, ker je to utečena praksa in ne nova zadeva, ki se je sprejela včeraj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kmetek ::

Da ne boste kakšne Nobelove nagrade za dolžino topica prejeli? :)

todman74 ::

Alamar je izjavil:

V prvem sporočilu tega nisi navedel. To pa pride potem, ko pišeš v jezi in na nerazumljiv način.

Računalnik kupljen v hoferju..
Tudi jaz sem kupil računalnik v hoferju. Zanj sem odštel 499 evrov,imel sem občutek ,da sem kupil največ za to ceno,Po dobrem letu mi je odpovedala tipka za presledek,šel sem v hofer in vprašal kaj naj naredim??Trgovka mi je rekla ,da oni nimajo z garancijo ničesar ,da moram poklicati servis katerega telefonska je na garancijskem listu.Kot rečeno storjeno ,javi se mi ga Fatima in mi poda navodila v (srbohrvaščini-slovenščini) ,da bo pošta DPD prišla po računalnik .Jaz sem računalnik zapakiral v originalno embalažo v kateri je bil ob nakupu ,pa še obložil sem ga z peno navznoter, da se ne bi med prevozom poškodoval.Po treh tednih pa me presune pošta iz mediona iz Nemčije ,da garancija v mojem primeru ne velja ,da jeračunalnik poškodovan(odtrgani deli ,polomljeni deli,nepravilna uporaba in vdor tekočine)
mene je skoraj vrglo na rit ,da se more kaj takega naredit zraven pa predračun za popravilo 197 evrov+59 evrov pregled+29 prevoz=to je skoraj 300 evrov. Kličem na servis pa se mi javi Tatjana Pezdir totalno arogantna sploh se ne moreš kaj zmenit,pravi kolegi iz Nemčije so poslali 10 slik in nimam se kaj pritoževat naj se doma zmenim kaj so delali z računalnikom.Pa da mi bodo pač računalnik nazaj poslali polomljenega,da moram plačat po povzetju 29 evrov prevoz +59 evrov pregled in da se ne da več kaj naredit.
Nisem vedel kaj naj naredim??Šel sem v hofer in zahteval šefico,pa mi reče kaj bo pa ona naredila če nisem njim prinesel računalnika na popravilo .Pisal sem inšpekciji ,zps,novinarjem pa nič ostal sem sam.Naposled pa pripelje PDP pošta paket za mene(računalnik) Pa to svet ni videl škatla z ene strani predrta, polimana , v njo luknja


Todman74 - Kaj ti naj rečem kot, da si preberi še enkrat celo temo. Medion ni enako Hofer. Večini tukaj je očitno, da slabo razumeš celoten postopek, oziroma ga nočeš razumeti. Pa uživaj v svojih Gorenje izdelkih in storitvah. Jaz se jih tudi s palico ne dotaknem.;)


A trije, štirje, ki ste še daleč od objektivnosti ste večina....ne bi rekel. Vam je pač pristranskost zameglila razum, ne bi bilo prvič, pa vam lahko Miran osgovori na kakršno koli podrobnost, vi ste še vedno na istem izhodišču (takšnem, kot je bilo po prvem prispevku).

Pač nisi imel kaj odgovoriti, na dejstva, ki sem jih v prejšnem "prispevku" napisal, pa si začel z "nizkimi"....

Kar se tiče Gorenja....ko mi bo Medion, 5 in pol let star aparat popravil tako ugodno, kot mi ga je Gorenje servis, se lahko pri meni oglasiš.....se ti opravičim, pa še za plato pira dam. Pa če nisi totalno butast, ti je lahko vse jasno.

todman74 ::

šernk je izjavil:

Le da v tem primeru te mora medion biti vseved in vedet, da se je paket na poti poškodoval.


Napake se dogajajo, čisto normalno. Ampak za napake tudi odgovarjamo in najmanj kar lahko storimo je, da se opravičimo. V tem primeru, pa se opravičujejo samo slovenski podložniki( pa ne mislim s tem nič slabega o prodajalcih/kah v Hoferju).

šernk ::

In še tretjič povem, da kot vidim so se mu TAKOJ opravičili za vse nastale neprijetnosti. Trenutno debatiramo že 3 strani o napačni stvari. vprašanje je kdaj mu bodo vrnili kupnino. in še tretjič povem, da so bile napake storjene očitno na obeh straneh, zato pa zadeva še vedno traja. Torej naokoli je skoraj mesec dni, ko mu je nekdo rekel da mu bodo vrnili kupnino in če se ne motim je to zadnji mail od iste osebe? Torej v enem mesecu, še vedno ni uspel vprašat, kdaj bo kupnina vrnjena?

ko ti bo pa tvoje gorenje servis vrnilo kupnino se pa oglasi (imeli pralni stroj 3x na servisu, da so ugotovili, da je vgrajeni boben na enem delu zvit!).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

todman74 ::

šernk je izjavil:

In še tretjič povem, da kot vidim so se mu TAKOJ opravičili za vse nastale neprijetnosti


Kje vidiš opravičilo iz Mediona?

šernk ::

Sem ti ga že citiral vendar zate ne velja kot opravičilo, ker mora slednje priti podpisano najmanj od predsednika uprave in zraven še bon za 500€.

meni beseda, se opravičujemo in obžalujemo nastalo situacijo pomeni opravičilo, slednjega nisem dobil pri nas ne od Mimovrste ko so zašuštrali paket, ne od Gorenja, ne od Merkurja, ne od bigbanga in ne od privatnika, ki ga že davno ni več, pa tudi ne od privatnika, ki mi obljublja popravilo že skorajda mesec dni, kjer sem si moral pravice še sam izboriti s poznavanjem zakonov. Toliko so fajn tej naši trgovci...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

V imenu Mediona, je opravičilo, ki ga je dobil iz pisarne v LJ, saj so šele na urgenco te pisarne, v Medionu sestavili vse koščke in ugotovili, da so ga krepko posrali.
1. paket je sprejel delavec v expeditu in verjetno naredil tudi zapisnik poškodb paketa.
2. prevzemnik v servisu, je dobil razpakiran sesut prenosnik, z zahtevkom, za garanjcisko popravilo tipkovnice. To je dal naprej mojstru, ki ugotavlja ali popravilo spada v garancijo ali ne (preveri možne napake ravnanja stranke, s prenosnikom). Popravilo v okviru garancije je upravičeno zavrnil (fizične poškodbe, tekočine v mašini, demolirani priklopi). To je podkrepil s fotografijami. (Dotični mojster, ni videl zapisnika o prejemu paketa).
3. Finančna služba izračuna stroške, ki so jih imeli z diagnostiko, pakiranjem in manipulativne stroške, ter o tem obvesti stranko.
4. Ta se ne strinja s popravilom.
5. Reklamacijska služba ugotovi, da je stranka dolžna x€ za transport, diagnostiko in manipulativne stroške.
6. Po prejemu slik paketa, katerega prevzem je bil s strani kupca upravičeno zavrnjen, se šele prične vrteti kolesje (sestava celotne slike operacije - prenosnik) in še to na zahtevo, pisarne v LJ.
7. Sledi opravičilo in dopis o vrnitvi kupnine.

Ni mi jasno, kaj je tu spornega in čemu je potrebno delat negativno reklamo Hoferju, ki s tem primerom nima nič. Namenoma sem izpustil napake stranke same.
Delo krepa človeka

Alamar ::

Nič ni spornega. Halo delajo osebki tipa todman, ki sploh ne razumejo, s strani več oseb, večkrat opisanega postopka. Glavno, da ima on svoje enovrstične komentarje in razmišljanja, ki nimajo osnove na dejanskem stanju, za objektivno mnenje.;)

MIRAN67 ::

Bravo to je pa bilo izčrpno.V parih stavkih cela zgodba,bomo videlikaj bo. Šenkal jim ziher ne bom,pa če se v Nemčijo peljem8-)

Alamar ::

Kaj misliš pod šenkal? Dodatne stroške, ki naj bi jih imel in si jih v mailu zahteval? Močno dvomim, da ti bodo to pokrili.

MIRAN67 ::

Dobr stroške to so verjetno sanje.Kupnino samo sem mislil, ko jo bom dobil tedaj bom šele verjel,iz iskušenj namreč trdim ,da ti v obraz gleda in ti laže to mislim na šefico v hoferju.

todman74 ::

Alamar je izjavil:

Nič ni spornega. Halo delajo osebki tipa todman, ki sploh ne razumejo, s strani več oseb, večkrat opisanega postopka. Glavno, da ima on svoje enovrstične komentarje in razmišljanja, ki nimajo osnove na dejanskem stanju, za objektivno mnenje.;)


Nope, ti si bil prvi, ki ga je posredno obtožil, da laže. Če človeka ne bi provocirali, bi bila ta tema že zdavnaj zgodovina. Je že nekako v tretjem svojem prispevku napisal, da je to svojo "zgodbo" objavil zgolj v opomin, za ostale. Ampak ne, nekatere tako skrbi za dobro ime Hoferja, Mediona....

solatko ::

MIRAN67 - Če je tako kot navajaš za "šefico" v Hoferju, po tem, ta oseba ni več ali ne bo dolgo v Hofreju. Verjetno pa je tako, da si ti na pripombo, da bo postopek trajal cca en teden dlje, rekel, da boš pač sam kontaktiral servis. V tem primeru pa šefica ni kriva čisto nič, razen to, da ti je povedala po pravici (hitreje gre direktno, preko servisa).

Bodi brez skrbi, denar boš v zakonskem roku dobil nazaj, če si jim posredoval zahtevane podatke, če nisi, jih posreduj čim prej.

todman74 - Gre za večinoma lažno anti reklamo, brez konkretnih podatkov (na začetku teme), se je zgodba vsem, ki delamo na podobnih mestih (servis), zdela izmišljena in celo neverjetna, ko pa je to podkrepil z nekaterimi dodatki, pa se je ugotovilo, da ga je večinoma lomil sam (poslana zadeva, brez slikovne dokumentacije - poslikan računalnik pred pakiranjem in poslikan paket, kontaktiranje in reševanje zapleta s parimi osebami, nepoznavanje postopkov prevzema in obdelave v garancijskem postopku.......).

V primeru, da bi kot stranka naredil to, da zaščiti sebe, pred morebitno šlamparijo kurirske službe, bi imel problem rešen v nekaj dneh, tako pa je bil za zadevo (za servis), kriv sam, ker je "neustrezno" ravnal s prenosnikom. Slike po meilu na naslov Mediona, bi sprožile enako kolesje, kot so ga slike vrnjenega paketa. Zadeva bi se z opravičilom, zgodila takoj.

Pri nas se kaj takega ne more zgoditi, ker je vsaka pošiljka komisijsko pregledana (navzoč dostavljalec, prej se prejema ne podpiše), v primeru slabega stanja, se naredi zapisnik, poslika in pošlje stranki nazaj. Tudi ves poseg v mašino je posnet, tako, da nesporazumov nimamo. Se je pa že dogajalo, da je stranka hotela nekaj, kar ji ne pripada, tudi z grožnjami preko advokatov in inšpekcijskih služb, ko pa vidi posnetek, se zadeva konča, s plačilom stroškov pregleda.
Delo krepa človeka

todman74 ::

solatko je izjavil:

todman74 - Gre za večinoma lažno anti reklamo, brez konkretnih podatkov (na začetku teme), se je zgodba vsem, ki delamo na podobnih mestih (servis), zdela izmišljena in celo neverjetna, ko pa je to podkrepil z nekaterimi dodatki, pa se je ugotovilo, da ga je večinoma lomil sam (poslana zadeva, brez slikovne dokumentacije - poslikan računalnik pred pakiranjem in poslikan paket, kontaktiranje in reševanje zapleta s parimi osebami, nepoznavanje postopkov prevzema in obdelave v garancijskem postopku.......).

V primeru, da bi kot stranka naredil to, da zaščiti sebe, pred morebitno šlamparijo kurirske službe, bi imel problem rešen v nekaj dneh, tako pa je bil za zadevo (za servis), kriv sam, ker je "neustrezno" ravnal s prenosnikom. Slike po meilu na naslov Mediona, bi sprožile enako kolesje, kot so ga slike vrnjenega paketa. Zadeva bi se z opravičilom, zgodila takoj.

Pri nas se kaj takega ne more zgoditi, ker je vsaka pošiljka komisijsko pregledana (navzoč dostavljalec, prej se prejema ne podpiše), v primeru slabega stanja, se naredi zapisnik, poslika in pošlje stranki nazaj. Tudi ves poseg v mašino je posnet, tako, da nesporazumov nimamo. Se je pa že dogajalo, da je stranka hotela nekaj, kar ji ne pripada, tudi z grožnjami preko advokatov in inšpekcijskih služb, ko pa vidi posnetek, se zadeva konča, s plačilom stroškov pregleda.



Se še zmeraj ne strinjam.....napake so se dogajale na obeh straneh, pa še zmeraj trdim, da je Medion servis v Nemčiji deloval skrajno neprofesionalno (pa še opravičili se niso, vidim samo opravičilo slovenke iz Medion centra Slovenije, ki se je opravičevala v množini-lahko tudi v imenu snežilke, pa vratarja....), koliko je Hofer, oziroma poslovodkinja tukaj kriva ne vemo, če verjamemo njegovim besedam, potem je šlo za "zavajanje" z njene strani....dejstvo pa je, da po enem mesecu odkar so ugotovili, kdo naj bi bil "kriv", Miran ostaja še brez denarja.

Alamar ::

todman74 je izjavil:

Alamar je izjavil:

Nič ni spornega. Halo delajo osebki tipa todman, ki sploh ne razumejo, s strani več oseb, večkrat opisanega postopka. Glavno, da ima on svoje enovrstične komentarje in razmišljanja, ki nimajo osnove na dejanskem stanju, za objektivno mnenje.;)


Nope, ti si bil prvi, ki ga je posredno obtožil, da laže. Če človeka ne bi provocirali, bi bila ta tema že zdavnaj zgodovina. Je že nekako v tretjem svojem prispevku napisal, da je to svojo "zgodbo" objavil zgolj v opomin, za ostale. Ampak ne, nekatere tako skrbi za dobro ime Hoferja, Mediona....
Lol, kakšne pa imaš. Valjda, da smo posumili na antireklamo, ki so jo slovenski forumu prepolni. Pa kje ti živiš človek? Tip se je ravnokar registriral, napisal polpismeno zgodbo polno lukenj in jo objavil na več forumih! In nihče ga noče provocirat, oziroma malo smo si ga privoščili čez polpismenost. Nič zlonamernega:P Skušamo mu dopovedat, kako stvari potekajo in mislim, da je kar poštekal sedaj proti koncu. Samo ti pa še vlačiš svojo objektivnost, Gorenje gor ali dol.:))

edit: Jao, evo ga spet fura svoje dalje...ajd mej se pa lahko noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

todman74 ::

Alamar je izjavil:

Lol, kakšne pa imaš. Valjda, da smo posumili na antireklamo, ki so jo slovenski forumu prepolni.


Se ni treba nič zdaj vleči ven, ali pa ti naj "prilepim" sem, prvi stavek, ki si ga namenil njemu?

Alamar ::

Zakaj se bi vlekel ven? Verjetno sam bolj vem kaj sem napisal in zakaj. Ali mi boš spet ti podal svoje objektivno mnenje o temu? Tebi je očitno treba vsak stavek posebej obrazložit, da lahko vsaj približno povežeš stvari, pa še potem ti ne uspeva najbolj. Poleg tega sem njegovo zgodbo videl vsaj teden prej na drugem forumu. Da pa tema ni zgodovina, gre pa tebi zasluga, ker vlečeš čreva naprej... Tako, jaz sem zaključil tukaj, v tej brezpredmetni debati, kjer smo že zdavnaj povedali vse, kar se povedati da. Upam, da se bo zgodba za Mirana uspešno zaključila.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307550 (6662) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615175 (11933) St235
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7716993 (13531) XsenO
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215813 (4364) MIRAN67
»

Prenosni računalnik Medion

Oddelek: Pomoč in nasveti
2610462 (9721) jest10

Več podobnih tem