Forum » Strojna oprema » Hofer-> Medion-> Garancija
Hofer-> Medion-> Garancija
darkolord ::
če se je pa na poti na servis poškodoval?Hm ja sam tega ne veš zagotovo, dokler ne vidiš paketa...
todman74 ::
Saj ne morem verjeti, kaj tle berem! Človek je poslal na servis prenosnik z okvarjeno tipko, nazaj pa dobi odgovor, da je sam vse kriv, zaradi malomarnega ravnanja z napravo...meni nič tebi, pa čeprav so v Nemčiji mirno sprejeli v "popravilo" totalno razsut paket z napravo! Če bi se meni to zgodilo, najmanj kar bi naredil, bi nadrl vse zaposlene v Hoferju, kjer sem zadevo kupil (sicer bi se pozneje prodajalkam opravičil, vodstvu pa sigurno ne). Tukaj jih pa nekateri na veliko branite, seveda ker so nemško podjetje, oni pa že niso taki, pa čeprav se že od daleč "vidi", kaj si mislijo o nas "Balkancih" (nemško stranko sigurno ne bi obtožili takole na prvo "žogo").Tukaj je vse in samo Hofer kriv in najmanj kar bi lahko naredili, je, da zadevo rešijo čimprej v njegovo korist in se mu iz centrale v Nemčiji iskreno opravičijo, zaradi vseh nevšečnosti, ki jih je imel.
In ja verjamem njemu, ker če bi bil sam kriv, sigurno ne bi tlele na forumu pral svojega "umazanega perila", kjer ga večina obtožuje, da je sam kriv, pa da je tečna stranka.....aja pa napisal je, da je delavec v proizvodnji, se že kažejo predsodki pri nekaterih.
In ja verjamem njemu, ker če bi bil sam kriv, sigurno ne bi tlele na forumu pral svojega "umazanega perila", kjer ga večina obtožuje, da je sam kriv, pa da je tečna stranka.....aja pa napisal je, da je delavec v proizvodnji, se že kažejo predsodki pri nekaterih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
XsenO ::
In ja verjamem njemu, ker če bi bil sam kriv, sigurno ne bi tlele na forumu pral svojega "umazanega perila",
Probaj dopovedati to tistim, ki enkrat dvakrat na mesec odprejo temo, kjer naredijo kakšen očiten prekršek in pol tarnajo kako so jih kao policaji/redarji zajebali.
1 + 1 = 1
todman74 ::
In ja verjamem njemu, ker če bi bil sam kriv, sigurno ne bi tlele na forumu pral svojega "umazanega perila",
Probaj dopovedati to tistim, ki enkrat dvakrat na mesec odprejo temo, kjer naredijo kakšen očiten prekršek in pol tarnajo kako so jih kao policaji/redarji zajebali.
Niti pod razno ni isto.....prekrškarje predvsen zanima, kako bi se kazni rešili.
šernk ::
Tukaj je vse in samo Hofer kriv in najmanj kar bi lahko naredili, je, da zadevo rešijo čimprej v njegovo korist in se mu iz centrale v Nemčiji iskreno opravičijo, zaradi vseh nevšečnosti, ki jih je imel.
čakam na odgovor, ki se nahaja med 2. in 3. mojo točko. Problem je da je zgodba povedana na polovico, in še ta polovica ima 10 lukenj. Tako nekako kot 21.12.2012, vsi so vedeli, da bo konec sveta, nihče pa ni uspel zanikat, ko se je začelo zgodbo luknjat. In še vedno smo tu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
todman74 ::
MIRAN67 ::
Saj ne morem verjeti, kaj tle berem! Človek je poslal na servis prenosnik z okvarjeno tipko, nazaj pa dobi odgovor, da je sam vse kriv, zaradi malomarnega ravnanja z napravo...meni nič tebi, pa čeprav so v Nemčiji mirno sprejeli v "popravilo" totalno razsut paket z napravo! Če bi se meni to zgodilo, najmanj kar bi naredil, bi nadrl vse zaposlene v Hoferju, kjer sem zadevo kupil (sicer bi se pozneje prodajalkam opravičil, vodstvu pa sigurno ne). Tukaj jih pa nekateri na veliko branite, seveda ker so nemško podjetje, oni pa že niso taki, pa čeprav se že od daleč "vidi", kaj si mislijo o nas "Balkancih" (nemško stranko sigurno ne bi obtožili takole na prvo "žogo").Tukaj je vse in samo Hofer kriv in najmanj kar bi lahko naredili, je, da zadevo rešijo čimprej v njegovo korist in se mu iz centrale v Nemčiji iskreno opravičijo, zaradi vseh nevšečnosti, ki jih je imel.
In ja verjamem njemu, ker če bi bil sam kriv, sigurno ne bi tlele na forumu pral svojega "umazanega perila", kjer ga večina obtožuje, da je sam kriv, pa da je tečna stranka.....aja pa napisal je, da je delavec v proizvodnji, se že kažejo predsodki pri nekaterih.
Točno tako je kot si napisal, zato sem dal mojo zgodbo z polnim imenom in naslovom vsem ,da lahko vidijo
,da švabi le niso tolk natančni in strokovni kot jih nekateri hvalijo.Točno to sem jim v mailu napisal
sedaj pa očitno vodijo postopek kod, da bi se računalnik poškodoval na poti iz Nemčije. Ne morem jim dopovedati ,da so zadevo že imeli in so nazorno poslikali poškodbe računalnika.Da so mi pa računalnik vrnili je čisto normalno ker jaz nisem hotel podpisati predračuna(197)evrov+59 evrov pregled računalnika+ 29 evrov potni stroški. Napisali so na mail ,da ga na mojo željo vračajo samo eni prebirajo moj forum pa obsojajo ,da sem jaz tisti ki je kao tečen, neučakan pa kaj vem še. Res je ,da nimam kakšne izobrazbe razen oš. Vem pa ,da takšen odnos ni vredu
MIRAN67 ::
Predebatira naj se kaj? Da je Medionov servis fer in ti bodo na podlagi tvojih slih in tvojega zagotovila, da si poslal cel prenosnik vrnili kupnino?
Jao, če bi samo 10% servisov v sloveniji imelo tako odnos potem ne bi rabil pol robe iz tujine kupovat.
Ampak, ne. Ti si pameten za 10 in groziš, pizdiš in se napihuješ tja v tri dni, kako je konec sveta ker tvoj sinko ne more nabijat igric in se moraš ukvarjat z njim.
Mislim, da si ti edini, ki mu tukaj ni jasno kako je zadeva potekala. Dovoli da ti narišem:
a. Laptop se je pokavril
b. Preko DPD si ga poslal na popravilo v nemčijo.
c. Prenosnik je v nemčijo prispel poškodovan.
d. Garancija se zavrne (po vsej verjetnosti je kurir DPD trdil, da je že v naprej dobil tak paket)
e. Prenosnik dobiš nazaj skupaj z računo, ker je sevis upravičeno sklepal, da si prenosnik poslal poškodovan.
f. Ker veš, da je bil prenosnik cel, si zavrnil prevzem, poslikal škodo in podal reklamacijo
g. V roku 14 dni si bil obveščen, da se reklamacija prizna in da bodo vrnili kupnino ko ocenijo škodo.
h. Jokaš, pizdiš in blatiš firmo, ki ti za razliko od večine slovenskih servisov dejansko verjame in rešuje zadevo v tvojo korist.
A sem kaj falil?
a. Laptop se je pokavril
b. Preko DPD si ga poslal na popravilo v nemčijo.----medion je poslal DPD pošto po računalnik- mediun je naročnik hitre pošte DPD
c. Prenosnik je v nemčijo prispel poškodovan.---To ne vem. Lahko ,da so ga v Nemčiji poškodovali,če pa je v nemčijo prišel poškodovan , bi morali narediti zapisnik.Vendar kolegi v Nemčiji so na prvo žogo obtožili mene.Jaz jim odgovorim normalno kot se spodobi, vendar brez uspeha pošlejo mi mail ,da na mojo željo vračajo računalnik nepopravljen.
d. Garancija se zavrne (po vsej verjetnosti je kurir DPD trdil, da je že v naprej dobil tak paket)-- Sploh kurirja ni nihče vprašal kakšen paket je dobil .Takšnega paketa niti prevzeti ne bi smel
e. Prenosnik dobiš nazaj skupaj z računo, ker je sevis upravičeno sklepal, da si prenosnik poslal poškodovan.-- Nisem dobil računa, ker nisem podpisal predračuna za 197+59+29 evrov razume??
f. Ker veš, da je bil prenosnik cel, si zavrnil prevzem, poslikal škodo in podal reklamacijo-- bravo vedel sem , da je bil prenosnik cel, zavrnil pa sem pošiljko ker sem videl ,da je paket odzunaj totalno rasut,kar sem predvideval, ko sem gledal slike katere so mi predhodno poslali iz Nemčije.Tako ,da paketa sploh nisem odpiral. Mislim ,da sem se pravilno odločil.
g. V roku 14 dni si bil obveščen, da se reklamacija prizna in da bodo vrnili kupnino ko ocenijo škodo.-- Po 7 dneh dobim mail ,da dobim kupnino vrnjeno in naj pošljem sken tekočega računa in račun od računalnika. Nakar spet čez 14 dni od neke sabine ,da me obveščajo ,da so ugotovili (dobili) moj računalnik in ,da ga morajo poslati v Nemčijo na oceno škode .Iz njenega maila sem razumel, da ničesar ne ve kaj se je dogajalo in kakšne dogovore smo že imeli. Na moj poziv se ne oglaša.
h. Jokaš, pizdiš in blatiš firmo, ki ti za razliko od večine slovenskih servisov dejansko verjame in rešuje zadevo v tvojo korist.-- Ne vem kako to misliš ??Računalnik je v garanciji, sem ga pošteno kupil.
Če Nemci prodajajo pri nas in nudijo garancijo ne vem kako misliš rešujejo zadevo v mojo korist.
MIRAN67 ::
Če je na Hofer prišel poškodovan paket, bi morali urejati s kurirsko službo, stranki pa se opravičiti. Da stranki očitaš, da je poslala poškodovan paket, je šalabajzerstvo prve vrste, kakorkoli obračaš.
O.
Ne. Oni stranki lepo povedo da takega računalnika pač ne morejo popraviti pod garancijo. Stranka pol pove da je čel računalnik na pot v drugačnem stanju. Šele potem se začne vpletat kurirje.
Nihče ni nikogar obtožil (no, v tem primeru je stranka napadla servis, klasika pač) tako da ne vpleta KZ-ja in prava sem noter.
Miran
27. nov.
Za service-sloven.
Dne 27. november 2012 14:18 je
slike katere ste mi poslali zagotovo niso od mojega računalnika tista zadnja katera nakazuje zunanjo poškodbo
100% ni bila ker sem jaz pakiral računalnik v orginalno embalažo priča mi je sosed in žena ztakšnega računalnika bok ne daj da mi vračate lp repas
RejZoR ::
Vseeno splošni bonton nekako veli, da se tud v primeru komplikacij držiš nekega nivoja komuniciranja in ne preideš na nivo primitivca. Torej da lahko izraziš tudi izjemno nezadovoljstvo in kritiko v poslanem e-mailu ampak na spoštljiv način. Boš (boste) presenečeni kaj vse se da doseči, če se držiš tega. Sam delam v prodaji in imam redno opravka z reklamacijami, pa vsakemu rad ustrežem, če so le spoštljivi. Tud če npr nima računa in ga moram poiskat v bazi (kar ni moja dolžnost, ker mora stranka sama skrbet, da ima vse papirje ne jaz) al pa kaj podobnega. Če pa stranka že takoj ko uleti začne stresat žaljivke nate, pol pa si misliš, naj se sam zajebava s tem, če misli imet tak odnos. In ker vem kako to deluje pri meni imam podoben odnos v primerih, ko imam sam težave. Vsi prodajalci so tud kupci in se tega mogoče mal bolj zavedajo kot tisti, ki so samo kupci.
Samo dobronamerni nasvet za naprej...
Samo dobronamerni nasvet za naprej...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MIRAN67 ::
Kar jaz razumem:
1. Servis prejel paket
2. Servis obvestil stranko, da je prenosnik poškodovan zaradi nepravilne uporabe in dodal fotografije, ter kaj naj naredi
3.servis je poslal stranki prenosnik nazaj nepopravljen
4. Stranka paket zavrne, ker je poškodovana embalaža in stopi v stik s servisom
5. Servis sporoči, da bodo vrnili kupnino, vendar mora prenosnik najprej nazaj na servis.
med 2. In 3. Točko manjka del zgodbe: ali se je stranka strinjala, da pošljejo prenosnik nazaj nepopravljen, ali pa je ignorirala dopis in so ga vrnili. Torej zakaj se je čakalo in predvidevam, da strinjalo, da se prenosnik vrne nazaj nepopravljen? Že takrat se lahko reče, prenosnik je bil oddan v original celo embalažo nepoškodovan? Torej zakaj se takoj sprijaznit z zgodbo, da ti vrnejo prenosnik, če se je pa na poti na servis poškodoval?
Sploh se nisem strinjal ,poslali so mi mail ,da na mojo željo vračajo računalnik saj ti ga bom prilepil ,kar seveda ne drži. Lepo vljudno kot se spodobi sem jim hotel pojasniti . Vendar brez uspeha namignil sem kaj pa ,če je pošta poškodovala ? Jok kje pa oni imajo zato službo ki se z tem ukvrja .
service-slovenia@medion.com
27. nov.
Za meni
Spoštovani g. Repas,
ustrezno z Vašo željo 22.11. smo uredili vse potrebno za vračilo nepopravljenega računalnik, tako da paket žal ne moremo več zaustaviti.
MIRAN67 ::
Vseeno splošni bonton nekako veli, da se tud v primeru komplikacij držiš nekega nivoja komuniciranja in ne preideš na nivo primitivca. Torej da lahko izraziš tudi izjemno nezadovoljstvo in kritiko v poslanem e-mailu ampak na spoštljiv način. Boš (boste) presenečeni kaj vse se da doseči, če se držiš tega. Sam delam v prodaji in imam redno opravka z reklamacijami, pa vsakemu rad ustrežem, če so le spoštljivi. Tud če npr nima računa in ga moram poiskat v bazi (kar ni moja dolžnost, ker mora stranka sama skrbet, da ima vse papirje ne jaz) al pa kaj podobnega. Če pa stranka že takoj ko uleti začne stresat žaljivke nate, pol pa si misliš, naj se sam zajebava s tem, če misli imet tak odnos. In ker vem kako to deluje pri meni imam podoben odnos v primerih, ko imam sam težave. Vsi prodajalci so tud kupci in se tega mogoče mal bolj zavedajo kot tisti, ki so samo kupci.
Samo dobronamerni nasvet za naprej...
Prav imaš lepa beseda lepo mesto najde.Verjemi ,da nisem začel na takšen način.Če bi jaz vse maile prilepil na forum verjemi ,da jih je za 10 strani. Vendar so enostavno, ali se jaz strinjam ali ne naredili po svoje. Šefica v hoferju pa najprej preden se je kalvarija začela , je rekla ,da z garancijami nima hofer nič.Ko pa sem po nekaj tednih prišel po pomoč kaj naj ??jA Nič ne moremo ker nimamo računalnika .Računalnik je v Nemčiji(Ona osebno me je pa prej napotila ,da pokličem servis , zdaj ko so pa problemi pa zakaj ga nisem v hofer predal .To so take stvari ,da ti enostavno dvigne tlak.
lp Repas
todman74 ::
Vseeno splošni bonton nekako veli, da se tud v primeru komplikacij držiš nekega nivoja komuniciranja in ne preideš na nivo primitivca. Torej da lahko izraziš tudi izjemno nezadovoljstvo in kritiko v poslanem e-mailu ampak na spoštljiv način. Boš (boste) presenečeni kaj vse se da doseči, če se držiš tega. Sam delam v prodaji in imam redno opravka z reklamacijami, pa vsakemu rad ustrežem, če so le spoštljivi. Tud če npr nima računa in ga moram poiskat v bazi (kar ni moja dolžnost, ker mora stranka sama skrbet, da ima vse papirje ne jaz) al pa kaj podobnega. Če pa stranka že takoj ko uleti začne stresat žaljivke nate, pol pa si misliš, naj se sam zajebava s tem, če misli imet tak odnos. In ker vem kako to deluje pri meni imam podoben odnos v primerih, ko imam sam težave. Vsi prodajalci so tud kupci in se tega mogoče mal bolj zavedajo kot tisti, ki so samo kupci.
Samo dobronamerni nasvet za naprej...
Lej, marsikdo se drži kar dolgo nekega nivoja komuniciranja, toda če te "prodajalec" dva meseca ali več na suho "nateguje" in ti z nasmeškom na obrazu govori, kako se bo vse uredilo, interesa pa nobenega, potem pa že marsikomu dvigne "pokrovko". Sem opazil, da se je na stran Hoferja postavilo kar nekaj takih, ki imajo pri svojem delu neposreden stik s "strankami"....saj vas razumem in vem, da so nekatere stranke tečne, da kar res ni, vsaj moja sestra tako trdi (in ji verjamem, da ne bo pomote), ampak dostikrat imajo tudi stranke prav in v svojem prav se potem znašajo nad prodajalci, nižjimi uradniki, ki pač branijo "parole" svojega podjetja, oziroma upoštevajo ukaze svojih nadrejenih. Sem tudi sam popizdil enkrat, ko sem klical na Telekom/Mobitel, potem pa mi je "telefonistka" na koncu slušalko dol vrgla. Pa sem ji lepo na začetku povedal, naj me "zveže" s kakšnim od vodilnih, da zna ratat grdo in da naj se z mano ubadajo pač tisti z visoko plačo, ampak ne, ona men še kar tisto, kar so ji šefi naročili.
k4vz0024 ::
Zato pa je potrebno vse reševati v pisni obliki. Pol je pa konec ignorantskih nasmeškov.
solatko ::
V tem primeru, je že nekdo zgoraj nakazal, potekata dva postopka. Prvi je negativno reševanje reklamacije, oziroma zavrnitev garancijskega popravila. Z vračilom paketa, je bil prvi postopek končan.
Po reklamaciji, oziroma zavrnitvi paketa, je stekel drugi postopek, to je vrnitev kupnine, na podlagi poškodovanega paketa.
Prvi postopek, je bil končan s hitrostjo, na katero so uplivali predvsem izmenjava mnenj o napaki in čas, ko je bil računalnik na poti.
Drugi postopek bo končan, ko bo kupec prejel kupnino, seveda pa vmes poteka preverjanje, dopisovanje, zahteva po podatkih in kopiji računa in ne nazadnje birokratska potrditev in nakazilo kupnine.
Ker postopka nista časovno ločena, temveč je drugi posledica prvega, zgleda, da vse skupaj poteka dolgo, sta pa v bistvu oba rešena prej, kot v zakonskih 45-ih dneh.
Servisant na mizo ne dobi paketa, temveč samo izdelek in izdelek kot tak, je ocenil, da ne ustreza garancijskim pogojem, zato je navedel poškodbe in finančna služba je izračunala ceno eventualnega popravila.
Služba, ki je sprejela paket, je verjetno naredila zapisnik o stanju letega, zato bodo tudi rešili zadevo v kupčevo korist.
Glede na to, da je pošiljka prišla iz Balkana, kakšno mnenje imajo o tem delu sveta, je menda vsem jasno, niti niso posvečali kaj dosti pozornosti, na stanje paketa, saj je značilno za balkanske poštarje "da sprejmejo kakršenkoli paket, tudi, če je embalaža poškodovana".
Da je prišel komplet poročil o dogajanju pošiljke do službe reklamacije, pa je tudi verjetno nekaj časa trajal, saj birokracija tam, ni nič boljša od naše ali katerekoli druge birokracije na svetu.
Sam Hofer nima s tem nič, Medionov servis, je delal po svojih postopkih, vmes pa je bila razbita pošiljka - to pa je za birokrate in pedantneže, čisto zares, komplicirana zadeva..
Bi se pa bilo zanimivo srečat, s podobnim primerom pri kakšnem našem podjetju in spremljat reševanje zadeve. Dvomim, da bi šlo tako, sorazmerno gladko.
Po reklamaciji, oziroma zavrnitvi paketa, je stekel drugi postopek, to je vrnitev kupnine, na podlagi poškodovanega paketa.
Prvi postopek, je bil končan s hitrostjo, na katero so uplivali predvsem izmenjava mnenj o napaki in čas, ko je bil računalnik na poti.
Drugi postopek bo končan, ko bo kupec prejel kupnino, seveda pa vmes poteka preverjanje, dopisovanje, zahteva po podatkih in kopiji računa in ne nazadnje birokratska potrditev in nakazilo kupnine.
Ker postopka nista časovno ločena, temveč je drugi posledica prvega, zgleda, da vse skupaj poteka dolgo, sta pa v bistvu oba rešena prej, kot v zakonskih 45-ih dneh.
Servisant na mizo ne dobi paketa, temveč samo izdelek in izdelek kot tak, je ocenil, da ne ustreza garancijskim pogojem, zato je navedel poškodbe in finančna služba je izračunala ceno eventualnega popravila.
Služba, ki je sprejela paket, je verjetno naredila zapisnik o stanju letega, zato bodo tudi rešili zadevo v kupčevo korist.
Glede na to, da je pošiljka prišla iz Balkana, kakšno mnenje imajo o tem delu sveta, je menda vsem jasno, niti niso posvečali kaj dosti pozornosti, na stanje paketa, saj je značilno za balkanske poštarje "da sprejmejo kakršenkoli paket, tudi, če je embalaža poškodovana".
Da je prišel komplet poročil o dogajanju pošiljke do službe reklamacije, pa je tudi verjetno nekaj časa trajal, saj birokracija tam, ni nič boljša od naše ali katerekoli druge birokracije na svetu.
Sam Hofer nima s tem nič, Medionov servis, je delal po svojih postopkih, vmes pa je bila razbita pošiljka - to pa je za birokrate in pedantneže, čisto zares, komplicirana zadeva..
Bi se pa bilo zanimivo srečat, s podobnim primerom pri kakšnem našem podjetju in spremljat reševanje zadeve. Dvomim, da bi šlo tako, sorazmerno gladko.
Delo krepa človeka
MIRAN67 ::
Zato pa je potrebno vse reševati v pisni obliki. Pol je pa konec ignorantskih nasmeškov.
solatko,lepo si napisal.Tako je ,tako bi meni morala odgovoriti odgovorna za garancije v Lukovici kamor sem se prvotno pritožil Res pa je tudi ,da ko pride reklamacija (problem ,nesoglasje) iz Slovenije,da nas verjetno bolj malo upoštevajo. Če bi se to zgodilo naprimer Nemškemu državljanu(kupcu) bi oni odreagirali čisto drugače.Veliko vprašanje pa je kolk imajo naši ,ki so za to postavljeni napr .. servis medion v Ljubljani vpliva na svoje kolege v Nemčiji. Imamo reklamacije hofer v Lukovici potem servis medion v Ljubljani in trgovino kot prodajalno ,Med sabo imajo zelo slabo izmenjavo informacij.
Alamar ::
Kaj to spet nekaj po svoje trosiš. V Ljubljani ni Medion servisa. Vse kar ima veze z Medionom, je ena Fata v pisarni pri podjetju Gebrüder Weiss, torej logističnemu podjetju, s katerim imajo očitno pogodbo za transport v Nemčijo.
Izmenjava informacij je pa po mojih izkušnjah odlična, saj sem pred leti tudi sam dal v popravilo svoj Medion prenosnik in je vse potekalo gladko. V tem primeru je pač prišlo do poškodbe paketa in zapleta, za katerega ni kriv Medion, kaj šele Hofer. Zadevo bodo rešili v tvojo korist v zakonsko predpisanih rokih. Če bi se pritožb lotil na kulturnejši način bi pa imho že zdavnaj imel vse urejeno. Predlagam ti, da obiščeš kakšen osnovnošolski tečaj slovenščine, ker tvoji sestavki postajajo že skoraj neberljivi in samo sprašujem se, če so odgovorni sploh lahko razbrali tvoji dopise.
Izmenjava informacij je pa po mojih izkušnjah odlična, saj sem pred leti tudi sam dal v popravilo svoj Medion prenosnik in je vse potekalo gladko. V tem primeru je pač prišlo do poškodbe paketa in zapleta, za katerega ni kriv Medion, kaj šele Hofer. Zadevo bodo rešili v tvojo korist v zakonsko predpisanih rokih. Če bi se pritožb lotil na kulturnejši način bi pa imho že zdavnaj imel vse urejeno. Predlagam ti, da obiščeš kakšen osnovnošolski tečaj slovenščine, ker tvoji sestavki postajajo že skoraj neberljivi in samo sprašujem se, če so odgovorni sploh lahko razbrali tvoji dopise.
MIRAN67 ::
Kaj to spet nekaj po svoje trosiš. V Ljubljani ni Medion servisa. Vse kar ima veze z Medionom, je ena Fata v pisarni pri podjetju Gebrüder Weiss, torej logističnemu podjetju, s katerim imajo očitno pogodbo za transport v Nemčijo.
Izmenjava informacij je pa po mojih izkušnjah odlična, saj sem pred leti tudi sam dal v popravilo svoj Medion prenosnik in je vse potekalo gladko. V tem primeru je pač prišlo do poškodbe paketa in zapleta, za katerega ni kriv Medion, kaj šele Hofer. Zadevo bodo rešili v tvojo korist v zakonsko predpisanih rokih. Če bi se pritožb lotil na kulturnejši način bi pa imho že zdavnaj imel vse urejeno. Predlagam ti, da obiščeš kakšen osnovnošolski tečaj slovenščine, ker tvoji sestavki postajajo že skoraj neberljivi in samo sprašujem se, če so odgovorni sploh lahko razbrali tvoji dopise.
Ne vem jaz sem prebral na garancijskem listu Ljubljana, MORDA SE PA LE MOTIM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIRAN67 ()
Alamar ::
Se ti ne zdi, da bi računalnike popravljali pri nas, če bi zares imeli servis v Ljubljani? Poišči si na googlu, kaj pomeni oznaka c/o. To je samo prevzemno mesto pri logističnemu podjetju, ki poskrbi za transport naprej. Tudi DPD dostavna služba dostavi na Gebrüder Weiss in oni poskrbijo za prevoz. Če ti kurir DPD ni razbil paketa, so ga gotovo nakladalci pri Gebrüder Weiss Slovenija.
šernk ::
MIRAN67 ko si podal reklamacijo, da se je paket poškodoval na poti, se je začel LOČEN POSTOPEK. Zadeva ne spada več pod garancijo. 7.11. Lahko enostavno prečrtaš, veljal bi, če bi ti takoj zavrnil vrnitev paketa na tvoj naslov in sprožil postopek poškodbe med transportom, pa očitno si se glede na ta mail strinjal. Zakaj ne vem, če si bil 100% siguren, da si oddal nepoškodovan računalnik.
27. nov.
Za meni
Spoštovani g. Repas,
ustrezno z Vašo željo 22.11. smo uredili vse potrebno za vračilo nepopravljenega računalnik, tako da paket žal ne moremo več zaustaviti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MIRAN67 ::
Saj sem se pritožil, paketa nisem sprejel,ne vem kaj bi lahko v tem primeru še naredil??
Katarina.Ferme@hofer.si
28. nov.
Za meni
Spoštovani gospod Repas!
V zvezi z vašim nestrinjanjem z rešitvijo reklamacije prenosnega računalnika, ki smo jo od vas prejeli 22.11.2012, Vam na žalost sporočamo, da dobavitelj in serviser Medion meni, da žal niste upravičeni do brezplačnega popravila tipkovnice / zamenjave matične plošče ali do vračila kupnine.
Kot že omenjeno v sporočilu, ki ste ga prejeli, okvara tipke žal ni predmet garancije, saj je mnenje serviserja, ki ga je podkrepil s slikovnim gradivom, da je prišlo do razlitja tekočine. Razlitje se je moralo zgoditi že pred časom, kar dokazuje oksidacija kovinskih delov komponent.
Seveda imate prav tako tudi možnost, da se obrnete direktno na serviserja, katerega kontakt lahko najdete na garancijskem listu.
Zelo nam je žal, da reklamacije ni možno rešiti v vašo korist in Vas lepo prosimo za razumevanje
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
Hofer trgovina d.o.o.
Centralna nabava / Zentraleinkauf
Kranjska cesta 1
1225 Lukovica
drugič pa
Katarina.Ferme@hofer.si
30. nov.
Za meni
Slike niso prikazane. Prikaži spodnje slike - Vedno prikaži slike pošiljatelja Katarina.Ferme@hofer.si
Spoštovani gospod Repas!
Najprej bi se vam želeli zahvaliti za poslane fotografije in tudi izraziti obžalovanje, da se vaša pritožba do sedaj ni uspela rešiti v vašo korist.
Fotografije, ki ste jih posredovali bomo poslali tudi dobavitelju Medionu in se o vaši pritožbi z njimi ponovno pogovorili.
Zelo nam je žal, da je prišlo do takšnega stanja in celo težav družini.
Seveda se bomo potrudili po naših najboljših močeh za ugodno razrešitev reklamacije.
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
Hofer trgovina d.o.o.
Centralna nabava / Zentraleinkauf
Kranjska cesta 1
1225 Lukovica
Katarina.Ferme@hofer.si
28. nov.
Za meni
Spoštovani gospod Repas!
V zvezi z vašim nestrinjanjem z rešitvijo reklamacije prenosnega računalnika, ki smo jo od vas prejeli 22.11.2012, Vam na žalost sporočamo, da dobavitelj in serviser Medion meni, da žal niste upravičeni do brezplačnega popravila tipkovnice / zamenjave matične plošče ali do vračila kupnine.
Kot že omenjeno v sporočilu, ki ste ga prejeli, okvara tipke žal ni predmet garancije, saj je mnenje serviserja, ki ga je podkrepil s slikovnim gradivom, da je prišlo do razlitja tekočine. Razlitje se je moralo zgoditi že pred časom, kar dokazuje oksidacija kovinskih delov komponent.
Seveda imate prav tako tudi možnost, da se obrnete direktno na serviserja, katerega kontakt lahko najdete na garancijskem listu.
Zelo nam je žal, da reklamacije ni možno rešiti v vašo korist in Vas lepo prosimo za razumevanje
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
Hofer trgovina d.o.o.
Centralna nabava / Zentraleinkauf
Kranjska cesta 1
1225 Lukovica
drugič pa
Katarina.Ferme@hofer.si
30. nov.
Za meni
Slike niso prikazane. Prikaži spodnje slike - Vedno prikaži slike pošiljatelja Katarina.Ferme@hofer.si
Spoštovani gospod Repas!
Najprej bi se vam želeli zahvaliti za poslane fotografije in tudi izraziti obžalovanje, da se vaša pritožba do sedaj ni uspela rešiti v vašo korist.
Fotografije, ki ste jih posredovali bomo poslali tudi dobavitelju Medionu in se o vaši pritožbi z njimi ponovno pogovorili.
Zelo nam je žal, da je prišlo do takšnega stanja in celo težav družini.
Seveda se bomo potrudili po naših najboljših močeh za ugodno razrešitev reklamacije.
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
Hofer trgovina d.o.o.
Centralna nabava / Zentraleinkauf
Kranjska cesta 1
1225 Lukovica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIRAN67 ()
darkolord ::
šernk: sam kaj mu pa pomaga to, da je LOČEN POSTOPEK? Še zmeraj je brez računalnika od takrat, ko ga je prvič oddal na popravilo...
Pithlit ::
Pomaga mu ne nič. Razen da bo mogoče lažje razumel zakaj vse skupaj traja kolikor pač traja. Če mu že ne pomaga to kar drugi trobijo. Te stvari pač ne grejo na endvatri.
Glede na to da so mu že 4. decembra zagotovili da bo dobil vrnjeno kupnino bi si pa tudi nov računalnik lahko kupil. Če je že tako nemogoče živeti brez teh škatel.
Glede na to da so mu že 4. decembra zagotovili da bo dobil vrnjeno kupnino bi si pa tudi nov računalnik lahko kupil. Če je že tako nemogoče živeti brez teh škatel.
Life is as complicated as we make it...
šernk ::
Saj sem se pritožil, paketa nisem sprejel,ne vem kaj bi lahko v tem primeru še naredil??
kot je vidno iz zgornjega maila si se pritožil komaj 29.11.2012, ko si prejel paket nazaj. Zanima me, zakaj nisi takoj ko si bil obveščen, rekel da si paket na pošto oddal NEPOŠKODOVAN.
ps: denar od zavarovalnice triglav sem dobil več kot 2 meseca po prijavi škode na avtu. Pa še takrat se je začel cenilec zmišljevati zgodbe naj prinesem račune in bodo izplačali, pa sem mu že takoj rekel, da želim poravnavo in ne plačilo računov. Pa nisem zaradi tega nobene kalvarije pisal po forumih, avto sem imel popravljen 6 dni po ogledu cenilca (s tem da sem 5 dni čakal nov del).
sedaj pa od 5. Decembra že tu na forumu pišeš in ne mi reči, da v vsem tem času še vedno ne veš kdaj bo, kaj bo? Pokliči na MEDION SLOVENIJA, zahtevaj pogovor z to in to osebo in naj izve kaj je na situaciji. To da pišeš 5im različnim isto stvar, zadevo le še poslabša, ker če je treba sedaj vodijo 3 ločene postopke in en za drugega ne ve, dokler ne zadeva pride do podpisa. Potem pa imajo 3 ločene zadeve na mizi v roku 2 dnevov in avtomatsko se vse skup zaustavi.
ne delam za hofer ali medion, ali katerikoli servis, vendar vem kakšna zmeda nastane pri tako veliki firmi, če zadevo vodista 2 različni osebi. Ko dobiš xyz kontakt potem s tistim naprej VSE urejaš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
todman74 ::
ne delam za hofer ali medion, ali katerikoli servis
Dvomim , malo preveč "osebno" tole jemlješ in neprestano iščeš luknje v njegovi zgodbi. Se mi zdi, da je MIRAN67 v enem od svojih prispevkov priznal, da je tudi sam naredil nekaj napak (je pač preveč zaupal v Hofer) in je svojo plat zgodbe predstavil zgolj v opomin ostalim.....potem ste ga pa nekateri začeli napadati, sedaj pa se pač brani. In po več kot dveh mesecih, kolikor se zadeva vleče, je lahko že upravičeno jezen...
šernk ::
Ne iščem lukenj, temveč navajam luknje, ki jih sproti krpa in vsak ki je vsaj na daleč kdaj videl, kako stvari v firmah z 200+ zaposlenimi potekajo ve, da če se dopisuješ z dvema različnima osebama nastane ven le nerešljiva zmeda. Še vedno pa se je pritožil šele ko je videl vrnjen paket in slednje je vsaj za 14 dni če ne za 3 tedne podaljšalo postopek.
kot sem že rekel, ponavadi iz nemčije do nas rabi paket preko DHL 2-4dni, enkrat je rabil pa tudi 14 dni in to ne paket za 100€. če je on delno naredil napako, naj se pač sprijazni, da je podaljšal celoten postopek. Kupnino mu bodo pa vrnili, res ne vem kaj hočeš še od njih?
kot sem že rekel, ponavadi iz nemčije do nas rabi paket preko DHL 2-4dni, enkrat je rabil pa tudi 14 dni in to ne paket za 100€. če je on delno naredil napako, naj se pač sprijazni, da je podaljšal celoten postopek. Kupnino mu bodo pa vrnili, res ne vem kaj hočeš še od njih?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
todman74 ::
Pithlit ::
Dejte ga nehat srat! Takoj zdej! Kaj za boga ima hofer z vso to štorijo?!? Razen tega da so mu prodali zadevo?
Life is as complicated as we make it...
Alamar ::
Lol, model. Kaj, če bi ti še enkrat od začetka tole zgodbico v celoti prebral.Kupnino mu bodo pa vrnili, res ne vem kaj hočeš še od njih?
Pisno opravičilo, iskreno napisano, katerega od vodilnih pri Hoferju, to je najmanj kar lahko naredijo, ko takole človeka po nedolžnem obtožijo "goljufije". Za denar je pa samoumevno, da mu ga vrnejo.
todman74 ::
Lol, model. Kaj, če bi ti še enkrat od začetka tole zgodbico v celoti prebral.Kupnino mu bodo pa vrnili, res ne vem kaj hočeš še od njih?
Pisno opravičilo, iskreno napisano, katerega od vodilnih pri Hoferju, to je najmanj kar lahko naredijo, ko takole človeka po nedolžnem obtožijo "goljufije". Za denar je pa samoumevno, da mu ga vrnejo.
Sem jo in kaj ti ni jasno? Te bode Medion? Lahko bi se opravičili oboji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
todman74 ::
Dejte ga nehat srat! Takoj zdej! Kaj za boga ima hofer z vso to štorijo?!? Razen tega da so mu prodali zadevo?
Kaj ima random minister v neki vladi (poljubno izberi) zveze s svinjarijo, ki se dogaja na "lokalni" ravni. Pa se večkrat zahteva njegov/njen odstop, sploh če nam njegova/njena politična pripadnost ne ustreza.
Pa niti ni nujno, da se Hofer.....bi zadostovalo, da se Medion, oziroma servis. Vsekakor pa dostavna služba nima nič veze s stranko.....oni se bodo potem opravičevali Medionu, Hoferju, servisu, pač kdorkoli ima pogodbo sklenjeno z njimi.
Pithlit ::
"Ni nujno da se Hofer" A si na glavo padu al kako? Dej mi razloži česa točno je Hofer kriv da se mora opravičevat?
Pa Medion in servis tudi?
Po tvoje je edini ki se nima kaj opravičevati tisti ki je tole (baje) zakuhal... torej kurirska služba. Seveda so vsi ostali krivi, ane?
Pa Medion in servis tudi?
Po tvoje je edini ki se nima kaj opravičevati tisti ki je tole (baje) zakuhal... torej kurirska služba. Seveda so vsi ostali krivi, ane?
Life is as complicated as we make it...
Alamar ::
Najbolj, da pride sam gospod Albrecht, 92 letni ustanovitelj Aldija, skupaj s Fato, da se mu osebno opravičita, ker ne bo denarja dobil takoj, ampak le v zakonsko določenem roku. In ker je eden od tisočih njihovih dobaviteljev ravnal po proceduri, kljub naravnost neberljivi, da ne rečem žaljivi korespodenci nasprotne strani.Dejte ga nehat srat! Takoj zdej! Kaj za boga ima hofer z vso to štorijo?!? Razen tega da so mu prodali zadevo?
Kaj ima random minister v neki vladi (poljubno izberi) zveze s svinjarijo, ki se dogaja na "lokalni" ravni. Pa se večkrat zahteva njegov/njen odstop, sploh če nam njegova/njena politična pripadnost ne ustreza.
Pa niti ni nujno, da se Hofer.....bi zadostovalo, da se Medion, oziroma servis. Vsekakor pa dostavna služba nima nič veze s stranko.....oni se bodo potem opravičevali Medionu, Hoferju, servisu, pač kdorkoli ima pogodbo sklenjeno z njimi.
todman74 ::
"Ni nujno da se Hofer" A si na glavo padu al kako? Dej mi razloži česa točno je Hofer kriv da se mora opravičevat?
Pa Medion in servis tudi?
Po tvoje je edini ki se nima kaj opravičevati tisti ki je tole (baje) zakuhal... torej kurirska služba. Seveda so vsi ostali krivi, ane?
Kurirska služba se nima kaj opravičevati, ga ni ona "obtožila", da je sam pokvaril računalnik.
Imaš ti mogoče dvojna merila? Mal se spomni, kako si obračala moje besede v eni drugi temi.
todman74 ::
Najbolj, da pride sam gospod Albrecht, 92 letni ustanovitelj Aldija, skupaj s Fato, da se mu osebno opravičita, ker ne bo denarja dobil takoj, ampak le v zakonsko določenem roku. In ker je eden od tisočih njihovih dobaviteljev ravnal po proceduri, kljub naravnost neberljivi, da ne rečem žaljivi korespodenci nasprotne strani.
Noben ne pričakuje, da bo prejel lastnoročno napisano, od solz premočeno pismo z opravičilom, od samega firerja Hoferja ali Mediona....imajo verjetno zaposlene ljudi, ki se ukvarjajo s takšnimi zadevami, ne?
Pa nekateri nekam sumljivo veliko veste o tem podjetju....gotovo ste čisto objektivni.
Pithlit ::
A je Hofer koga obtožil?
Pa so ti že razložili kaj se dogaja na servisu... sam je treba še kar naprej bluzit. Kaj ti pričakuš od serviserja ki na mizo dobi polit in razbit kompjuter? Da bo šel raziskovat naokoli kaj se dogaja ali da bo obvestil stranko da to pač ne gre skoz garancijo?
Pa so ti že razložili kaj se dogaja na servisu... sam je treba še kar naprej bluzit. Kaj ti pričakuš od serviserja ki na mizo dobi polit in razbit kompjuter? Da bo šel raziskovat naokoli kaj se dogaja ali da bo obvestil stranko da to pač ne gre skoz garancijo?
Life is as complicated as we make it...
Alamar ::
Mogoče nekateri celo preberemo celotno temo in uporabljamo google in ne kar povprek nekaj namigujemo.
Pa nekateri nekam sumljivo veliko veste o tem podjetju....gotovo ste čisto objektivni.
Pa še en monolog...
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
todman74 ::
Da bo šel raziskovat naokoli kaj se dogaja ali da bo obvestil stranko da to pač ne gre skoz garancijo?
Po moje ja....po tvoje pa pač ne, ker imaš dvojna merila.
Tukaj ima on kot kupec, ki reklamira nek produkt, samo to obveznost, da v štacuno kjer je to kupil, dostavi ta "izdelek" in pa da pride nazaj po popravljenega, oziroma po denar. Vse to v nekem "razumnem" času (45 dni, če se ne motim). Vse ostalo je šlamparija Hoferja, Mediona...
todman74 ::
Mogoče nekateri celo preberemo celotno temo in uporabljamo google in ne kar povprek nekaj namigujemo.
Pa nekateri nekam sumljivo veliko veste o tem podjetju....gotovo ste čisto objektivni.
A celo zgodovino podjetja si se šel učit....lepo od tebe.
Pa še en monolog...
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Človek je pač besen, upravičeno.
šernk ::
Pisno opravičilo, iskreno napisano, katerega od vodilnih pri Hoferju, to je najmanj kar lahko naredijo, ko takole človeka po nedolžnem obtožijo "goljufije". Za denar je pa samoumevno, da mu ga vrnejo.
slednje spodaj ne šteje kot opravičilo? Kam spada med smeti?
30. nov.
Za meni
Slike niso prikazane. Prikaži spodnje slike - Vedno prikaži slike pošiljatelja Katarina.Ferme@hofer.si
Spoštovani gospod Repas!
Najprej bi se vam želeli zahvaliti za poslane fotografije in tudi izraziti obžalovanje, da se vaša pritožba do sedaj ni uspela rešiti v vašo korist.
Fotografije, ki ste jih posredovali bomo poslali tudi dobavitelju Medionu in se o vaši pritožbi z njimi ponovno pogovorili.
Zelo nam je žal, da je prišlo do takšnega stanja in celo težav družini.
Seveda se bomo potrudili po naših najboljših močeh za ugodno razrešitev reklamacije.
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Pithlit ::
Tukaj ima on kot kupec, ki reklamira nek produkt, samo to obveznost, da v štacuno kjer je to kupil, dostavi ta "izdelek" in pa da pride nazaj po popravljenega, oziroma po denar. Vse to v nekem "razumnem" času (45 dni, če se ne motim). Vse ostalo je šlamparija Hoferja, Mediona...
Ti verjetno ne živiš na tem svetu. Ali pa ne bereš.
Še enkrat: Kaj točno je Hofer naredil narobe?
Life is as complicated as we make it...
todman74 ::
Pisno opravičilo, iskreno napisano, katerega od vodilnih pri Hoferju, to je najmanj kar lahko naredijo, ko takole človeka po nedolžnem obtožijo "goljufije". Za denar je pa samoumevno, da mu ga vrnejo.
slednje spodaj ne šteje kot opravičilo? Kam spada med smeti?
30. nov.
Za meni
Slike niso prikazane. Prikaži spodnje slike - Vedno prikaži slike pošiljatelja Katarina.Ferme@hofer.si
Spoštovani gospod Repas!
Najprej bi se vam želeli zahvaliti za poslane fotografije in tudi izraziti obžalovanje, da se vaša pritožba do sedaj ni uspela rešiti v vašo korist.
Fotografije, ki ste jih posredovali bomo poslali tudi dobavitelju Medionu in se o vaši pritožbi z njimi ponovno pogovorili.
Zelo nam je žal, da je prišlo do takšnega stanja in celo težav družini.
Seveda se bomo potrudili po naših najboljših močeh za ugodno razrešitev reklamacije.
Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen
Katarina Ferme
Asistentka / Assistentin
Ne, ni v redu, sicer je lepo od nje (ali pa dolžnost),da pospravlja "svinjarijo" za svojimi "šefi", ampak to ni to. Razen, če mi dokažeš, da ta ženska dela na Medionovem servisu v Nemčiji....
MIRAN67 ::
hofer reklamacije (Katarina Ferme)ko je dobila prvo reklamacijo, ni naredila ničesar ,da bi ugotovila oziroma bi dala preverit kakšen paket je prišel v medion.Samo zavrnila je mojo reklamacijo na podlagi stanja računalnika oziroma slik ,ki so jih posneli v Nemčiji. Šele po 2 reklamaciji ,ko sem jaz priložil slike paketa ,ki je med tem časom prispel nazaj tedaj sem prejel opravičilo. To pomeni ,da sem moral jaz poslikati paket oziroma škatlo, da sem lahko dokazal ,da se je nekaj zares čudnega dogajalo z mojim računalnikom.
todman74 ::
Tukaj ima on kot kupec, ki reklamira nek produkt, samo to obveznost, da v štacuno kjer je to kupil, dostavi ta "izdelek" in pa da pride nazaj po popravljenega, oziroma po denar. Vse to v nekem "razumnem" času (45 dni, če se ne motim). Vse ostalo je šlamparija Hoferja, Mediona...
Ti verjetno ne živiš na tem svetu. Ali pa ne bereš.
Še enkrat: Kaj točno je Hofer naredil narobe?
Če jaz kupim neko napravo v Hoferju, Lidlu,Šparu in mi tam zagotovijo, da ima izdelek eno leto garancije, vmes pa ta "zadeva" crkne.....jo(ga) vrnem v trgovino, potem pa se morajo oni ukvarjat z njim.....kaj mene brigajo servisi, ter kje po svetu sploh so...in če gre kaj narobe, je kriv "prodajalec", oni pa naj krivca iščejo potem naprej. Kaj tle ni jasno...
fosil ::
Res ne vem kakšni čudaki ste eni, da se vam zdi, da če človeka nategujejo že dva meseca, da je to dober odnos?
Vi to resno ali kaj?
Vi to resno ali kaj?
Tako je!
šernk ::
Jaz se vsekakor ne bi pustil tako dolgo, ampak on je s tem ko je sprejel zavrnitev garancije minimalno za 14 dni podaljšal postopek.
s tem se strinjam, ne vem pa zakaj si se ti takrat strinjal, da si poslal računalnik na servis poškodovan? Ker to, da si se strinjal z vrnitvijo nepopravljenega tako razumem. Če si vedel, da ni nikakršne možnosti, da si računalnik poslal poškodovan, bi moral že takrat urgirati, da se je računalnik poškodoval med transportom in bi zelo verjetno denar že imel doma. Tako si pa 2-3 tedne izgubil, ko je računalnik nekje na poti med tabo in servisom.
hofer reklamacije (Katarina Ferme)ko je dobila prvo reklamacijo, ni naredila ničesar ,da bi ugotovila oziroma bi dala preverit kakšen paket je prišel v medion.Samo zavrnila je mojo reklamacijo na podlagi stanja računalnika oziroma slik ,ki so jih posneli v Nemčiji.
s tem se strinjam, ne vem pa zakaj si se ti takrat strinjal, da si poslal računalnik na servis poškodovan? Ker to, da si se strinjal z vrnitvijo nepopravljenega tako razumem. Če si vedel, da ni nikakršne možnosti, da si računalnik poslal poškodovan, bi moral že takrat urgirati, da se je računalnik poškodoval med transportom in bi zelo verjetno denar že imel doma. Tako si pa 2-3 tedne izgubil, ko je računalnik nekje na poti med tabo in servisom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
fosil ::
Če bi bila to res dobra firma, bi šla Fata ali Katarina ali katerakoli že, do šefa in bi mu rekla da je treba zadevo nujno takoj uredit, ker je človek že dva meseca brez računalnika.
Tako se to dela v dobrih firmah. Oziroma v dobrih firmah niti ne bi čakali da se zadeva vleče dva meseca, bi že en mesec nazaj uredil zadevo.
Tako se to dela v dobrih firmah. Oziroma v dobrih firmah niti ne bi čakali da se zadeva vleče dva meseca, bi že en mesec nazaj uredil zadevo.
Tako je!
šernk ::
Se stinjam, ampak ker vem kako zadeva v velikih firmah deluje in hoče imeti šef vse črno na belem, zadeva pač traja. tudi zadeve, ki so nujne za delo v proizvodnji, se čaka v večjih firmah znotraj firme po par dni, potem ti pa še kaj zajebejo in spet čakaš par ur, da popravijo. Umes pa vsako minuto zleti 150€ v smeti, ne moreš pa narediti praktično nič, to ni privatnik, ko če reče šef, da je to nujno se bo vse ostalo prenehalo delat.
lahko bi rekli, da so oni naredili napako, ko so sprejeli tak paket v popravilo in on naredil napako, ko se je strinjal, da se mu pošlje paket nazaj. torej napaki sta na obeh straneh in obe sta pobrali ogromno časa za transport.
lahko bi rekli, da so oni naredili napako, ko so sprejeli tak paket v popravilo in on naredil napako, ko se je strinjal, da se mu pošlje paket nazaj. torej napaki sta na obeh straneh in obe sta pobrali ogromno časa za transport.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
fosil ::
Logično da se je strinjal da mu pošljejo paket nazaj, saj ni vedel da je razsut, to je videl šele ko ga je dobil nazaj.
Kaj pa naj bi drugega naredil, se strinjal da bo plačal 300 EUR za popravilo?
Kaj pa naj bi drugega naredil, se strinjal da bo plačal 300 EUR za popravilo?
Tako je!
Invictus ::
Res ne vem kakšni čudaki ste eni, da se vam zdi, da če človeka nategujejo že dva meseca, da je to dober odnos?
Vi to resno ali kaj?
Daj kaj slovenski firmi v garancijo. Boš doživel isti odziv ...
Poleg tega ga niso nategovali. Rekli so da bodo vrnili kupnino ...
Kot da ima cel Hofer/Medion čas da se ukvarja z enim zateženim Slovencem.
Da ne govorim da so zdaj gor novoletni dopusti. Normalno poslovanje se začne šele tam nekje po 6.januarju.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | MEDION SERVISOddelek: Kaj kupiti | 7895 (7007) | dzinks63 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 16073 (12831) | St235 |
» | Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 17786 (14324) | XsenO |
» | Računalnik iz Hofer-jaOddelek: Kaj kupiti | 15997 (4548) | MIRAN67 |
» | Prenosni računalnik MedionOddelek: Pomoč in nasveti | 10771 (10030) | jest10 |