» »

Hofer-> Medion-> Garancija

Hofer-> Medion-> Garancija

St235 ::

In potem predlagaš bigbank kot boljši nakup?

filip007 ::

Niti ne, bolje je pa že kot Hofer, Lidl, Leclerc...

Toshibo preko Slovenske trgovine, saj nismo Balkan™ ali kaj.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

St235 ::

LOL, medionov prenosnik se lahko brez težav primerja z bigbangovo ponudbo. KAr se tiče pa price performance je pa sploh škoda zgublat besed.

MIRAN67 ::



mediom lepo poslikano

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

St235 ::

Ja, srček, smo že ugotovili, da se ti je zgodila neskončna krivica, ker ti je dostavna služba poškodovala prenosnik.
In tudi vemo, da je vsega kriv Medion, Angela Merkel in tretji pigmi z leve.

Ali hočeš sedaj povedat, Hofer že prodaja tako poškodovane računalnike?

RejZoR ::

St235 je izjavil:

Z drugimi besedami si razvajen pamž, ki pizdi tja v tri dni čez ljudi, ki niso ničesar krivi in ti poskušajo pomagat s tem, da ti bodo povrnili stoške, za napako, ki jo je storilo kurisko podjetje?

Ja res so pomilovnaja vredni goljufivi prasci.

Kaj točno razen tega, da si posla dva emaila in 10 slik si moral naredit? Jokat po telefonu, kot jokaš tukaj na forumu?

In ja imaš prav, je res konec sveta, ko ne moreš 11 letnika posadit za računalnik, da imaš cele praznike mir.


Kot sem moral jezst poslušat teženje tipa, kateremu sem Philips LCD poslal na servis kjer so potem pač precej časa čakali neko plato. In kaj sem nakoncu dobil v zahvalo? Tip me je napizdil in grozil, da nikoli več ne bo kupil pri nas, ker je trajalo tolk časa. Ja pizda pol pa sam nes direkt na servis pa se na njih pizdi primitivc en (seveda bi on najraje dobil kar nov LCD, jezst naj pa si pokvarjenega v rit vtaknem). Kot da sem jezst kriv, da je uradni Philips servis čakal 40 dni na neko elektronko. Vmes sem seveda skoz poslušal kako nima kaj počet ker je brez TV-ja. Ko sem mu povedal, da sem tud jezst bil tolk časa brez prenosnika, ko je crknil pa nisem mogu nič naredit, je še kar gonil svoje. Enega folka pač ne moreš razumet. Ne razume pa tak folk, da prodajalci v tem primeru nimajo kaj. Večina je dolžna posredovat paket na servis če ni organizirano drugače (npr HP-jev servis, ki pobere prenosnik na domu), vse naprej pa ni več v tvoji moči. Lahko vsak dan, 40 dni težim na servis, pa to ne bo ničesar pospešilo, ker je vse odvisno od servisa.
Zato težit prodajalcem v Hoferju ne bo kej dosti pomagalo. Tud pogovor s poslovodjo ne bo kej dosti rešil ker tud poslovodja nima take moči, da bi karkoli dosegel. Spet je vse odvisno od servisa oz nekoga višjega, ki ima npr v Hoferju čez vse reklamacije, torej glavni reklamant v Hoferju. Edino z njim bi verjetno lahko prišel do kakšnega dogovora.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

MIRAN67 ::

bravo pol pa še enkrat napiši ,da mediom ni ničesar kriv.Tukaj naj bi bil forum ,da si eden drugemu posredujemo pomoč ali si medsebojno pomagamo.Če bi jaz bil samo polovico tolk pameten kot si ti, ne bi mel problemov kot jih mam. Še sedaj ,ko je 105 objav ne veš točno kako je stvar potekala.Napišeš pač kar se ti zdi prav pa boli te kakšnega mišlenja so drugi pa ne zameri to je moje mišlenje. Z mediomom bom pa že z rešil če ne drugače pa prek odvetnika

freesty ::

Miran napiše se MEDION! Tolk mailov kot si ze poslal bi pa ze lahk vedel.

Drugace pa so ti tak napisali, da dobis nazaj kupnino tako, da bi si ze lahko vmes kupil drug racunalnik, da bo lahko tvoj otrok igral igrice.

Me pa zanima, ce ti bodo krili kupnino DPD ali Medion?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

MIRAN67 ::

RejZoR je izjavil:

St235 je izjavil:

Z drugimi besedami si razvajen pamž, ki pizdi tja v tri dni čez ljudi, ki niso ničesar krivi in ti poskušajo pomagat s tem, da ti bodo povrnili stoške, za napako, ki jo je storilo kurisko podjetje?

Ja res so pomilovnaja vredni goljufivi prasci.

Kaj točno razen tega, da si posla dva emaila in 10 slik si moral naredit? Jokat po telefonu, kot jokaš tukaj na forumu?

In ja imaš prav, je res konec sveta, ko ne moreš 11 letnika posadit za računalnik, da imaš cele praznike mir.


Kot sem moral jezst poslušat teženje tipa, kateremu sem Philips LCD poslal na servis kjer so potem pač precej časa čakali neko plato. In kaj sem nakoncu dobil v zahvalo? Tip me je napizdil in grozil, da nikoli več ne bo kupil pri nas, ker je trajalo tolk časa. Ja pizda pol pa sam nes direkt na servis pa se na njih pizdi primitivc en (seveda bi on najraje dobil kar nov LCD, jezst naj pa si pokvarjenega v rit vtaknem). Kot da sem jezst kriv, da je uradni Philips servis čakal 40 dni na neko elektronko. Vmes sem seveda skoz poslušal kako nima kaj počet ker je brez TV-ja. Ko sem mu povedal, da sem tud jezst bil tolk časa brez prenosnika, ko je crknil pa nisem mogu nič naredit, je še kar gonil svoje. Enega folka pač ne moreš razumet. Ne razume pa tak folk, da prodajalci v tem primeru nimajo kaj. Večina je dolžna posredovat paket na servis če ni organizirano drugače (npr HP-jev servis, ki pobere prenosnik na domu), vse naprej pa ni več v tvoji moči. Lahko vsak dan, 40 dni težim na servis, pa to ne bo ničesar pospešilo, ker je vse odvisno od servisa.
Zato težit prodajalcem v Hoferju ne bo kej dosti pomagalo. Tud pogovor s poslovodjo ne bo kej dosti rešil ker tud poslovodja nima take moči, da bi karkoli dosegel. Spet je vse odvisno od servisa oz nekoga višjega, ki ima npr v Hoferju čez vse reklamacije, torej glavni reklamant v Hoferju. Edino z njim bi verjetno lahko prišel do kakšnega dogovora.

Katarina.Ferme@hofer.si

28. nov.

Za meni

Spoštovani gospod Repas!



V zvezi z vašim nestrinjanjem z rešitvijo reklamacije prenosnega računalnika, ki smo jo od vas prejeli 22.11.2012, Vam na žalost sporočamo, da dobavitelj in serviser Medion meni, da žal niste upravičeni do brezplačnega popravila tipkovnice / zamenjave matične plošče ali do vračila kupnine.



Kot že omenjeno v sporočilu, ki ste ga prejeli, okvara tipke žal ni predmet garancije, saj je mnenje serviserja, ki ga je podkrepil s slikovnim gradivom, da je prišlo do razlitja tekočine. Razlitje se je moralo zgoditi že pred časom, kar dokazuje oksidacija kovinskih delov komponent.



Seveda imate prav tako tudi možnost, da se obrnete direktno na serviserja, katerega kontakt lahko najdete na garancijskem listu.



Zelo nam je žal, da reklamacije ni možno rešiti v vašo korist in Vas lepo prosimo za razumevanje





Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen



Katarina Ferme

Asistentka / Assistentin

MIRAN67 ::

Katarina.Ferme@hofer.si

30. nov.

Za meni
Slike niso prikazane. Prikaži spodnje slike - Vedno prikaži slike pošiljatelja Katarina.Ferme@hofer.si

Spoštovani gospod Repas!



Najprej bi se vam želeli zahvaliti za poslane fotografije in tudi izraziti obžalovanje, da se vaša pritožba do sedaj ni uspela rešiti v vašo korist.



Fotografije, ki ste jih posredovali bomo poslali tudi dobavitelju Medionu in se o vaši pritožbi z njimi ponovno pogovorili.



Zelo nam je žal, da je prišlo do takšnega stanja in celo težav družini.



Seveda se bomo potrudili po naših najboljših močeh za ugodno razrešitev reklamacije.





Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen



Katarina Ferme

Asistentka / Assistentin

freesty ::

Tole si dobil 28. novembra:

MIRAN67 je izjavil:


Katarina.Ferme@hofer.si

28. nov.

Za meni

Spoštovani gospod Repas!



V zvezi z vašim nestrinjanjem z rešitvijo reklamacije prenosnega računalnika, ki smo jo od vas prejeli 22.11.2012, Vam na žalost sporočamo, da dobavitelj in serviser Medion meni, da žal niste upravičeni do brezplačnega popravila tipkovnice / zamenjave matične plošče ali do vračila kupnine.



Kot že omenjeno v sporočilu, ki ste ga prejeli, okvara tipke žal ni predmet garancije, saj je mnenje serviserja, ki ga je podkrepil s slikovnim gradivom, da je prišlo do razlitja tekočine. Razlitje se je moralo zgoditi že pred časom, kar dokazuje oksidacija kovinskih delov komponent.



Seveda imate prav tako tudi možnost, da se obrnete direktno na serviserja, katerega kontakt lahko najdete na garancijskem listu.



Zelo nam je žal, da reklamacije ni možno rešiti v vašo korist in Vas lepo prosimo za razumevanje





Lep pozdrav / Mit freundlichen Grüßen



Katarina Ferme

Asistentka / Assistentin



Tole pa 4. decembra:

4. dec.

Za meni

Spoštovani g.


hvala za posredovane podatke.

Da ste pri sprejemu Vašega paketa ugotovili, da je zaradi nezadostne embalaže prišlo do poškodbe računalnika, so nam kolegi sporočili , da boste za Vaš računalnik , dobili kupnino nazaj.
service-slovenia@medion.com

3. dec.

Za meni

Spoštovani g. Repas,


kolegi so nam sporočili, da potrebujemo od Vas kopijo /sken računa in pa bančne podatke.


Lep pozdrav

Vaš Medion servis center

Kind regards,
Medion Technology Center
Essen, Germany
International Support


Lep pozdrav

Kind regards,
Medion Technology Center
Essen, Germany
International Suppor
Berberovic, Sabina


Takda sklepam, da je urejeno? Ne vem zakaj pogrevas stare maile? Medion ni vedel, da si ti dal na posto izpraven paket. Ko pa si jim ti to sporocil so zgleda ukrepali kot se zagre in ti bodo vrnili kupnino. Ne vidim problema. Edini problem tukaj je cas. Za izgubo casa pa se lahko samo zahvalis kurirju, ki ti je poskodoval paket.

+ceprav mi je cudno, tam pise, da je oksidiran racunalnik, to nima nobene veze z fizicno poskodbo do katere je prislo med transportom. Takda si lahko se vesel, da ti bodo vrnili kupnino.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

RejZoR ::

Jah, na tej točki potem pošlji tej Katarini, da ti nikakor nisi ne polil in ne razbil prenosnika. In da hočeš izvedit kako naprej, da se stvar razreši. Kar pomeni, da bojo oni moral stopit v stik z njihovo pogodbeno dostavno službo in pridit stvari do dna. Torej da ugotovijo v kakšnem stanju je prišel paket v dostavno službo, iz nje na servis, kakšnega so sprejeli na servisu itd itd. Ker samo tko se bo karkoli ugotovilo. Resna dostavna služba mora imet neko evidenco kaj se s paketi dogaja in v kakšnemm stanju so.

EDIT:
Vidim, da ti bojo vrnili kupnino. Ne vidim problema. Razen kot je že bilo omenjeno sam čas. Sam jebi ga, ko se stvari zakomplicirajo se vedno zakomplicirajo do konca. Murphy...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

freesty ::

Ja sedaj samo poslji ti se enkrat laptop tja, ce ga se nisi, da ga ponovno "ocenijo". V bistvu morajo verjetno samo zapisnik naredit, da imajo crno na belem in potem dobis vrnjeno kupnino.

Za teh 800€ bos dobil sedaj boljsi prenosnik kot si ga kupil pred 6 meseci.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

MIRAN67 ::

Ja se strinjam z obema zato pa sem dal na forum , da se stvar predabatira. Ker če maile mal čitaš vidiš ,da nimajo tako porihtano kot eni trdijo. Je pa žalostno ,da ko so oni mene obvestili ,da ni garancije za takšno popravilo.Niso me poslušali samo trdili so in servis slovenija in reklamacije hofer( naši kolegi v nemčiji so ugotovili)Dokler nisem dobil pošiljke nazaj kot je videti na sliki , slike računalnika so pa itak že v nemčiji posneli . to sem jaz hotel dopovedati vendar so eni kar zaključili ,da sem krivec jaz zato zadevo pogrevam

freesty ::

Meni se zdi dost fer, da ti bo sedaj Medion vrnil kupnino in bodo oni sami se ubadali s posto. Lahko bi naredili tudi tako, da bi rekli, da so oni dobli razbit paket in tega ne morejo popravlat, ce nisi takega dal kirurju se pa pogovarjaj z DPDjem. Potem bi sele bla stala:>

Seveda so oni poslikali, kaj pa ce bi dejansko dal ti razbit laptop v skatlo. Morajo se zascitit tudi proti taksnim.

Jaz ne vidim nobenega razloga za kreganje, saj je teklo vse normalno. Vsak servis pa je casovno potraten.
Verjetno te je panika samo zagrabla, ko si dobil dopis, da ti ne bodo popravili v sklopu garancije zaradi fizicnih poskodb, saj pri sebi ves, da je bil racunalnik lepo ohranjen. To bi verjetno vsakega.

Drugic se splaca laptop fajn poslikat preden posljes, da se zavarujes. Mogoce kaksna druga firma ne bo tako uvidevna in bodo se vedno trdili svoje.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

St235 ::

Predebatira naj se kaj? Da je Medionov servis fer in ti bodo na podlagi tvojih slih in tvojega zagotovila, da si poslal cel prenosnik vrnili kupnino?

Jao, če bi samo 10% servisov v sloveniji imelo tako odnos potem ne bi rabil pol robe iz tujine kupovat.

Ampak, ne. Ti si pameten za 10 in groziš, pizdiš in se napihuješ tja v tri dni, kako je konec sveta ker tvoj sinko ne more nabijat igric in se moraš ukvarjat z njim.



Mislim, da si ti edini, ki mu tukaj ni jasno kako je zadeva potekala. Dovoli da ti narišem:

a. Laptop se je pokavril
b. Preko DPD si ga poslal na popravilo v nemčijo.
c. Prenosnik je v nemčijo prispel poškodovan.
d. Garancija se zavrne (po vsej verjetnosti je kurir DPD trdil, da je že v naprej dobil tak paket)
e. Prenosnik dobiš nazaj skupaj z računo, ker je sevis upravičeno sklepal, da si prenosnik poslal poškodovan.
f. Ker veš, da je bil prenosnik cel, si zavrnil prevzem, poslikal škodo in podal reklamacijo
g. V roku 14 dni si bil obveščen, da se reklamacija prizna in da bodo vrnili kupnino ko ocenijo škodo.
h. Jokaš, pizdiš in blatiš firmo, ki ti za razliko od večine slovenskih servisov dejansko verjame in rešuje zadevo v tvojo korist.

A sem kaj falil?

freesty ::

V bistvu, ce je on dobil nazaj poskodovan laptop nimajo tiste slike, ki jih je naredil kasneje nobene legitimnosti..
Oz. sploh ni mogel naredit slik, saj ce ne prevzames posiljke je tudi odpret ne mores.

Tole je pa verjetno samo na hitro slikano v rokah kurirja:

MIRAN67 je izjavil:

http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: freesty ()

St235 ::

Jap. In Medion servis je tako fer, da je verjel njegovi besedi in tem površnim slikam.

MIRAN67 ::

nisem ga jaz poslal pogodbo z dpd ima medion a ne??
če bi bil paket slabo pripravljen, ga kurir ne bi sprejel oziroma takšen kot sem ga poslikal.
Iz poškodb na slikah ,ki jih je medion v nemčiji posnel sklepam ,da so prišle po prevozu pošte.
To bi morali na servisu videti.
Ne pa da v takšen poškodovan paket zapakirajo računalnik in mi ga vračajo. Torej jaz ,ko sem pošiljko dobil sem takoj naredil kar je v moji moči.
Normalno je ,da ko sem videl slike katere so mi poslali , da sem bil pozoren v kakšni škatli mi bodo vrnili računalnik. Najbolj bi me pa n........i ,če bi uporabili drugo škatlo pol pa jaz ne bi mogel dokazati ,da je prišlo do poškodbe med prevozom Zanima me pa kako to misliš površne slike??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

MIRAN67 ::

freesty je izjavil:

Meni se zdi dost fer, da ti bo sedaj Medion vrnil kupnino in bodo oni sami se ubadali s posto. Lahko bi naredili tudi tako, da bi rekli, da so oni dobli razbit paket in tega ne morejo popravlat, ce nisi takega dal kirurju se pa pogovarjaj z DPDjem. Potem bi sele bla stala:>

Seveda so oni poslikali, kaj pa ce bi dejansko dal ti razbit laptop v skatlo. Morajo se zascitit tudi proti taksnim.

Jaz ne vidim nobenega razloga za kreganje, saj je teklo vse normalno. Vsak servis pa je casovno potraten.
Verjetno te je panika samo zagrabla, ko si dobil dopis, da ti ne bodo popravili v sklopu garancije zaradi fizicnih poskodb, saj pri sebi ves, da je bil racunalnik lepo ohranjen. To bi verjetno vsakega.

Drugic se splaca laptop fajn poslikat preden posljes, da se zavarujes. Mogoce kaksna druga firma ne bo tako uvidevna in bodo se vedno trdili svoje.

naj ti povem če bi hotel biti žleht lahko pslikaš drug računalnik pošlješ pa drugega , mislim da take slike tudi ,če bi jih naredil ne bi dokazovale ničesar

St235 ::

Ja in večina slovenskih servisov bi ti točno to servirala. Glupi švabi se pa ukvrjajo z nadutim slovencem...

AngelOfDeath ::

Iz mailov se lepo vidi da je Medionov servis delal brezhibno. In rešuje reklamacije v korist stranke. Poskusi kaj takega v Sloveniji.

In mi čisto nič ni jasno zakaj tako blati firmo, ki se zavzema za njegovo korist. Ni čudno da imamo takšne voditelje v sloveniji, če jih pa volijo junaki kot so Miran...
edit: Slovnica

thramos ::

Sej je ne blati. No, misli da jo, ampak je ne.

Vsak, ki si prebere kaj več od njegovih sicer neberljivih postov, je lahko samo navdušen nad odzivom Mediona in Hoferja.

para! ::

Ta tema je hvalospev Hoferju in Medionu, da se kljub primitivnemu odnosu stranke, še vedno ukvarjajo z njo na nek relativno prijazen način. Sporočilo te teme je torej, da ko imate opravka s Hoferjem in garancijo, nima veze kako se obnašate in ali poskušate razumeti zadeve, ampak lahko kar lapate tja v tri dni kot tale Repas in pošiljate slengovsko napisane mejle okoli, pa še vseeno ugodijo vaši prošnji.

Ta tema je tudi opozorilo za druge prodajalce, da ko bo g. Repas zahteval predračun za karkoli, dajte 20% višjo ceno, da ja slučajno ne bo kupil pri vas.

lp
Death before dishonor!

Invictus ::

Zato ker je za Hofer in MEDION ceneje da vrne denar, kot pa se zafrkava s tečnimi strankami.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

šernk ::

Jah sam naši servisi te raje na sodišče zvlečejo, kot pa kaj takega naredijo. Če sem doslej imel s hoferjem dobre izkušnje pri kvaliteti nakupov, od sedaj naprej vem, da tudi z garancijo ne bo težav očitno :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MIRAN67 ::

JA JA :D

mihec87 ::

Si bil malo dlje brez računalnika-Ja
Se je zadeva rešila v tvojo korist-Ja
Z mojega pogleda je vse skupaj bolj+ kot pa-

Pri nas sem samo za zamenjavo ekrana na prenosniku čakal dober mesec oz pač malo pod 45dni-oddal v original škatli nazaj dobil zavit računalnik v stretch foliji(una prozorna za sendviče) kolega je dobil isto s tem da njegov je bil dobesedno umazan oz je negdo z zašmiranimi prsti šlatal(oddan je bil čist ko suza).Da bi bila pa taka situacija pri nas kot v tvojem primeru pa si ne upam predstavljat kako bi se zadeva razvijala..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

MIRAN67 ::

Brez mediuna sem še danes
Zadeva še poteka tako ,da ne vem v čigavo korist bo šla.
9. 11.- danes 28. 12. kolk dni je to? še mal pa bo 2 meseca
Ne vem kaj je vse skupaj bolj+ kot pa-
kateri so mal pismeni tak vidijo datumsko kdo je kakšen mail poslal.

mihec87 je izjavil:

Si bil malo dlje brez računalnika-Ja
Se je zadeva rešila v tvojo korist-Ja
Z mojega pogleda je vse skupaj bolj+ kot pa-

Pri nas sem samo za zamenjavo ekrana na prenosniku čakal dober mesec oz pač malo pod 45dni-oddal v original škatli nazaj dobil zavit računalnik v stretch foliji(una prozorna za sendviče) kolega je dobil isto s tem da njegov je bil dobesedno umazan oz je negdo z zašmiranimi prsti šlatal(oddan je bil čist ko suza).Da bi bila pa taka situacija pri nas kot v tvojem primeru pa si ne upam predstavljat kako bi se zadeva razvijala..

čist kot suza a lahk dokažeš ,da je bil čist ko suza??
kako pa veš ,da moj ni bil čist ko suza??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

mihec87 ::

Zaenkrat mi oči še dobro služijo saj sem računalnik videl pred oddajo v servis, ob vrnitvi je rabil konkretno pucanje, tako da ne vem kaj naj dokazujem.Ne vem pa kje si svoj računalnik zdj not najdel...

amigo_no1 ::

Tile rač. serviserji so eni veliki pocarji ;(( , še ko mora mehanik na servisu motor+menjalnik podreti in je vse mastno kar primeš v roke, a čudež, nazaj dobiš čisto vozilo.
Ni mi jasno kaj počnejo, da jim uspe tako zasvinjati popravljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

šernk ::

Brez mediuna sem še danes
Zadeva še poteka tako ,da ne vem v čigavo korist bo šla.
9. 11.- danes 28. 12. kolk dni je to? še mal pa bo 2 meseca
Ne vem kaj je vse skupaj bolj+ kot pa-
kateri so mal pismeni tak vidijo datumsko kdo je kakšen mail poslal.


4.12. So ti rekli, da ti bodo vrnili kupnino. Morda ti je niso še, ker te stvari delajo 1x mesečno na začetku meseca, morda ti je niso ker še vedno trdim, da ne veš kaj želiš in čakajo, da se najprej ti izjasniš, morda ti je niso, ker so enostavno uvideli, da se s teboj ne da pogovarjat v normalnem tonu in se bodo raje njihovi odvetniki ukvarjali s teboj.

ne vem samo te tri opcije vidim, ker so ti 4.12. pisali da ti bodo VRNILI KUPNINO. Od takrat naprej lahko samo še posreduješ svoje bančne podatke in 1x tedensko lepo vljudno vprašaš, kdaj se bo nakazilo znašlo na tvojem računu. kaj od tega sedaj ne razumeš in delaš dramo čez vse pa ne vem. Naj ti povem da sem v SLO dobil iz servisa prej kot v 25ih dneh samo iz avtere, ko sem jim zadevo osebno dostavil tja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

No, tudi pri medionu so naredili določene napake. Tukaj ni dvoma.
Kot prvo tako razsutega paketa sploh ne bi smeli prevzeti, oziroma če so ga že, ne bi potem smeli napisati odgovora, da zadeva ni v garanciji, ker je poškodovana.
Druga stvar pa je čas reševanja zadeve.
Me prav zanima koliko izmed vas bi zdržalo 2 meseca brez računalnika sploh če bi bil to edini računalnik.

Če bi torej pri medionu že takoj na začetku reagirali pravilno, torej zadevo obravnavali kot razbito pošiljko, bi bila zadeva lahko rešena veliko hitreje.

Še en velik fail pa je to, da medtem ko imajo tvoj računalnik, oni s tabo komunicirajo prek emaila.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Pithlit ::

Kako pa naj oni vejo da tip ni poslal takega gor? Povsem korektno so odgovorili. Njegov odnos pa ni vreden komentiranja.
Life is as complicated as we make it...

fosil ::

Dostavna služba takega paketa sploh ne sme sprejet.
Torej je jasno, da je bil poškodovan na poti.
In tudi ni naloga stranke da se ukvarja s tem, kje je prišlo do napake.
Če so mu oni sami poslali dostavno službo naj sami urejajo stvari med sabo, ne pa preko stranke.
Tip se pač ne zna obnašat, ampak to še ne pomeni da na strani servisa ni bilo napak.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

šernk ::

Če so mu oni sami poslali dostavno službo naj sami urejajo stvari med sabo, ne pa preko stranke.


pa saj so točno tako 4.12. Odreagirali glede na mail. Vrnili bodo kupnino in se potem sami ukvarjali z dostavno službo. pač dobili so izjavo da je bil paket oddan nepoškodovan. 4.12. so rekli da vrnejo kupnino. 2 dni rabi on da da podatke je 6.12. Dober teden dni rabi paket nazaj v nemčijo je 13.12. ->vikend...se prenese na 16.12., ker mora iti zadeva najbrž še skozi par podpisov je 21.12. takoj tu, in zaradi praznikov sedaj v času novega leta se lahko hitro vse skupaj zavleče še za 14 dni. Kaj naj rečem jaz, ko sem bil 3 tedne brez mobitela brez softwarske napake? Pa tako mimogrede...par 1000€ vreden paket je iz nemčije preko DHL v Slovenijo rabil 14 dni!!! Pač so posredi administrativne ovire, ki vsaka traja vsaj 1-2 dni in je zadevo težko kar tako rešit. njegovo garancijsko popravilo se je končalo ko je dobil paket nazaj. Sedaj teče ločen postopek vračila denarja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pithlit ::

Naloga stranke je da dokaže da tega kar se ji očita ni storila.

Glede taga kaj dostavna služba sme ali ne sme smo pa tudi že marsikakšno rekli (pa tudi kakšen video pogledali).

Ko servis dobi paket v roke ne bodo šli direkt dostavne službe obtoževat ampak bodo stranko obvestili da stvar ni v stanju ki ga pokriva garancija. In točno to se je zgodilo. Ker je pa tip znorel iz prve in šel servis obtoževat (namesto da bi kot vsak normalen človek lepo povedal da je oddal brezhibno pošiljko) pa imamo tole brezvezno pičkarjenje.

Me pa nekaj moti. Ljudje ponavadi ne znorijo tako kadar imajo čisto vest. Če ti veš da je tebi samo ena tipka nagajala na tipkovnici boš pri tem brez problema mirno vztrajal. Če pa je vmes še kakšna neumnost (recimo kakšna voda ali kaj podobnega) potem pa boš ponavadi vztrajal čez vse razumne meje. Mi je zanimivo na šihtu zganjat take eksperimente... in je skoraj vedno isto. V manj kot 5% ljudje priznajo svojo napako. V vseh ostalih pa bodo vztrajali pri svojem 'prav' čeprav natančno vedo da nimajo prav (vedo pa tudi da imam jaz prav), tudi z dvigovanjem glasu.
Life is as complicated as we make it...

k4vz0024 ::

Ne, po našem pravu velja obratno dokazno breme glede povzročitelja škode. Beri OZ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Okapi ::

Naloga stranke je da dokaže da tega kar se ji očita ni storila.
A si nora? Tisti, ki ti nekaj očita, mora dokazovati, ne pa ti.

Tu sploh ni kaj za praskati - Hofer je naročil kurirsko službo, ki poškodovanega paketa ne bi smela sprejeti, ali pa bi morala napisati zapisnik, da je stranka oddala poškodovan paket. V trenutku, ko so paket sprejeli, je to postal problem dostavne službe in Hoferja. Če je na Hofer prišel poškodovan paket, bi morali urejati s kurirsko službo, stranki pa se opravičiti. Da stranki očitaš, da je poslala poškodovan paket, je šalabajzerstvo prve vrste, kakorkoli obračaš.

O.

k4vz0024 ::

Okapi, točno tako. "Hofer je naročil kurirsko službo, ki poškodovanega paketa ne bi smela sprejeti, ali pa bi morala napisati zapisnik, da je stranka oddala poškodovan paket. V trenutku, ko so paket sprejeli, je to postal problem dostavne službe in Hoferja. Če je na Hofer prišel poškodovan paket, bi morali urejati s kurirsko službo, stranki pa se opravičiti. Da stranki očitaš, da je poslala poškodovan paket," pa bi dodal, da ni resno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

šernk ::

Okapi je izjavil:

Naloga stranke je da dokaže da tega kar se ji očita ni storila.
A si nora? Tisti, ki ti nekaj očita, mora dokazovati, ne pa ti.

Tu sploh ni kaj za praskati - Hofer je naročil kurirsko službo, ki poškodovanega paketa ne bi smela sprejeti, ali pa bi morala napisati zapisnik, da je stranka oddala poškodovan paket. V trenutku, ko so paket sprejeli, je to postal problem dostavne službe in Hoferja. Če je na Hofer prišel poškodovan paket, bi morali urejati s kurirsko službo, stranki pa se opravičiti. Da stranki očitaš, da je poslala poškodovan paket, je šalabajzerstvo prve vrste, kakorkoli obračaš.

O.


in MEDION je v trenutku ko je bil od stranke obveščen, da on takega paketa ni poslal h njim, stopil na stran stranke in dal prošnjo o podatkih za nakazilo kupnine. Morda so naredili napako, da so paket sploh sprejeli, ampak saj so že 4.12. Napisali da bodo vrnili celotno kupnino, zaradi poškodbe med transportom. MEDION je morda zgrešil prvi korak, vse ostalo pa izpeljal v prid stranke. Sedaj mi pa prosim povejte, kje je še problem? Razen teda da od 4.-28. Decembra denarja še ni nakazanega? Tu je pa spet treba pogledat, kakšni so pogoji za plačilo v kolikšnem času.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Problem je v tem, da se zadeva rešuje že dva meseca, stranka pa še vedno nima ne denarja, ne delujočega računalnika.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Alamar ::

Za sinkota nahranit nima, za odvetnika in blatenje po vseh forumih pa ima dovolj denarja in časa. Saj pravim, primer za Studenec 48. Ni čudno, da s takšnimi grožnjami vsepovprek ni še nič dobil. Glupi švabi mu bodo na koncu celo dali denar...

Pithlit ::

Okapi je izjavil:

Če je na Hofer prišel poškodovan paket, bi morali urejati s kurirsko službo, stranki pa se opravičiti. Da stranki očitaš, da je poslala poškodovan paket, je šalabajzerstvo prve vrste, kakorkoli obračaš.

O.

Ne. Oni stranki lepo povedo da takega računalnika pač ne morejo popraviti pod garancijo. Stranka pol pove da je čel računalnik na pot v drugačnem stanju. Šele potem se začne vpletat kurirje.

Nihče ni nikogar obtožil (no, v tem primeru je stranka napadla servis, klasika pač) tako da ne vpleta KZ-ja in prava sem noter.
Life is as complicated as we make it...

Okapi ::

Par stvari ti očitno ni jasno. Če ti poštar prinese razbito škatlo, je tvoj edini logični sklep, da je škatlo razbil poštar, ne pa da obtožiš pošiljatelja, da je poslal razbito škatlo. Če si poleg tega poštarja naročil (se pravi plačal) ti, začneš takoj stvari urejati s pošto (pošta odškodnino plača tistemu, ki je plačal poštnino). Sicer pa paket zavrneš in pošiljatelju sporočiš, naj začne stvari urejati s pošto, ker so mu očitno razbili paket.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Invictus ::

Okapi je izjavil:

Par stvari ti očitno ni jasno. Če ti poštar prinese razbito škatlo, je tvoj edini logični sklep, da je škatlo razbil poštar, ne pa da obtožiš pošiljatelja, da je poslal razbito škatlo. Če si poleg tega poštarja naročil (se pravi plačal) ti, začneš takoj stvari urejati s pošto (pošta odškodnino plača tistemu, ki je plačal poštnino). Sicer pa paket zavrneš in pošiljatelju sporočiš, naj začne stvari urejati s pošto, ker so mu očitno razbili paket.

O.

To velja v primerih malih s.p. Pri velikih firmah pošto pobere čisto druga služba kot se pa potem ukvarja s pošiljko. In kar je logično, ni vedno dobro. er ljudje imajo različno logiko. Zato imajo velike firme procese.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

Potem ima očitno Hofer slab proces sprejema pošiljk. Ker mene kot stranko v resnici čisto nič ne briga, kateri njihov oddelek sprejme pošto, kdo jo odpre, in kdo me obtoži, da sem poslal polomljeno škatlo. Zame so vsi Hoferjevi procesi Hofer v širšem smislu in se ne bom ukvarjal z raziskovanjem, kateri njihov oddelek je kriv za šalabajzerstvo.

O.

MIRAN67 ::

Bravo nekaj pametnih komentarjev.Vredu razumem ,da se stvar poškoduje,razumem ,da ne gre čez noč .
Hotel sem samo ,da bodo drugi vedeli ,da ni tak lepo poštimano kot eni trdijo.Ene bolj zanima kolk mam jaz sinu za jesti dat. tale mail sem pa dobil po 4 decembru pa spet od neke nove osebe
11. dec.

Za meni

Prevedi sporočilo
Izklopi za jezik: nemščina

Spoštovani g. Repas,





sporočamo Vam, da smo od DPD-ja prejeli paket z Vašim računalnikom.

Po pravilih moramo računalnik poslati v delavnico na ogled in oceno škode. Po prejemu poročila iz delavnice, so Vam bomo javili.



Lep pozdrav



Mit freundlichem Gruß
Kind regards

Sabina Berberovic
zdaj pa komentirajte.............

filip007 ::

Zdaj bodo verjetno rekli, brcali ste ga na okoli in polivali z vodo.

Kakor razumem, so poškodovali embalažo in tisto kar je notri, pa potem tam napisali zaradi vdora vode zaračunali 200EUR in potem si ga še enkrat nazaj poslal?

Mislim halo, a potem ko bo vse OK pa ven iz servisa se bo stvar ponovila čez nekaj mesecev, "predvidevam".
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

šernk ::

Kar jaz razumem:
1. Servis prejel paket
2. Servis obvestil stranko, da je prenosnik poškodovan zaradi nepravilne uporabe in dodal fotografije, ter kaj naj naredi
3.servis je poslal stranki prenosnik nazaj nepopravljen
4. Stranka paket zavrne, ker je poškodovana embalaža in stopi v stik s servisom
5. Servis sporoči, da bodo vrnili kupnino, vendar mora prenosnik najprej nazaj na servis.

med 2. In 3. Točko manjka del zgodbe: ali se je stranka strinjala, da pošljejo prenosnik nazaj nepopravljen, ali pa je ignorirala dopis in so ga vrnili. Torej zakaj se je čakalo in predvidevam, da strinjalo, da se prenosnik vrne nazaj nepopravljen? Že takrat se lahko reče, prenosnik je bil oddan v original celo embalažo nepoškodovan? Torej zakaj se takoj sprijaznit z zgodbo, da ti vrnejo prenosnik, če se je pa na poti na servis poškodoval?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307543 (6655) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615144 (11902) St235
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7716963 (13501) XsenO
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215813 (4364) MIRAN67
»

Prenosni računalnik Medion

Oddelek: Pomoč in nasveti
2610462 (9721) jest10

Več podobnih tem