» »

Hofer-> Medion-> Garancija

Hofer-> Medion-> Garancija

freesty ::

Ja na laptopu bi mel pol prikljuceno skoz dodatno tipkovnico?
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

MIRAN67 ::

Zanimivo je brati različne komentarje, če bi jaz vedel kaj se bo zgodilo bi ravnal drugače.
Sej je vse ok sam gospodje na medionu bi morali pogledati v kakšnem stanju je bil paket, če je bil poškodovan bi morali narediti zapisnik in bi ugotovili kje je do poškodbe prišlo. Vendar so oni računalnik dobili iz preluknjane škatle in naredili kup slik in napisali nepravilna uporaba aparata, to je problem,jaz nisem mogel po telefonu ničesar dokazat ,ko je prišel računalnik nazaj (nepopravljen,poškodovan) sem šele jaz imel pošilko fotografirat in tudi pošilko zavrnit. Sedaj pa čakam ,čakam in ne vem kaj se bo zgodilo.(Naj omenim še enkrat ,da nisem jaz pošiljal računalnika jaz sem samo servis Slovenija poklicalin oni imajo pogodbo z pošto DPD in oni so od mene prevzeli paket priča pa je šofer kateri je prišel po paketin isti šofer ga je tudi nazaj pripeljal . Se že veselim komentarjev

Šimpanz ::

Enkrat mi je kolega razlagu, da je poslal plazma TV v garanciji v servis v Avstrijo. Servis mu je poslal DHL kurirja, ki pa navkljub obljubi ni prinesel škatle za vračilo. DHL kurir je potem plazmo naložil v kombi in odšel. Čez 3 dni dobi potem obvestilo od servisa da sta ekran in plastika okrog njega polomljena. Po ene 3 mesecih nategovanja z Hoferjem, servisom in DHL-om, so mu iz servisa poslali novo plazmo.

Invictus ::

Kriv je očitno DPD.

Je tukaj kar preveč postov o tem kako je pokvarjena roba prišla na servis. Če bi sam bil Hofer, bi ravnal povsem enako.

Počasi se bodo ljudje naučili. Slovenska kvaliteta storitev (DPD) je pač na ustreznem nivoju ... Ni čudno da je Slovenija kjer pač je.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

šernk ::

Po ene 3 mesecih nategovanja z Hoferjem, servisom in DHL-om, so mu iz servisa poslali novo plazmo.


ima nekako srečo. Pošiljko je treba za transport primerno zavarovati, torej par cm stiroporja okoli in škatla. Jaz za takšne velike stvari vedno original embalažo shranjujem, dokler je v garanciji.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Šimpanz ::

Itak je imel servis/hofer možnost da DHL dostavi manjkajočo embalažo za na servis.

darkolord ::

Jaz za takšne velike stvari vedno original embalažo shranjujem, dokler je v garanciji.
A imaš skladišče doma? :|

solatko ::

MIRAN67 - Vseeno malo nakladanja. Če ti je voznika poslal servis, potem morajo imeti v servisu zapisnik, o prevzemu pošiljke. Že oni bi ti v primeru sesute embalaže, kakršen koli posel v imenu garancije, zavrnili.
Zakaj daješ take informacije, mi ni jasno, saj tudi drugi poznamo postopke vračanja ali pošiljanja v garancijska popravila. V primeru, da ne pošiljaš direktno, ti noben posrednik (DHL, DSL, UPS.....pošta Slovenije), take pošiljke ne bo prevzel, tudi na podlagi zapisnika ne. Da si embalažo tako poškodoval in potem slikal, si se moral dobro potrudit.
Na mesec imam povprečno 15 takih pošiljanj, pa mi v 15-ih letih, od nikjer ni uspelo dobit tako uničene škatle, še tista iz prejšnjega posta (vračilo in izguba matične plošče), je bila po nekaj dnevih na dežju, v boljšem stanju.
Še vedno trdim, da gre za fake, oziroma negativno reklamo konkurence Hoferju.
Kolikor sem imel z njimi opravka, so korektni in dokaj solidno opravljajo svojo poprodajno aktivnost in take napake 100%-no nebi naredili, saj tisti prenosnik ne pomeni v njihovi prodaji, praktično nič.
Komentarji pa so taki kot so, zaradi tvoje neverjetne zgodbice. Ne poznam kurirja v EU in svetu, ki bi tako pošiljko vozil okoli (morda v primeru prometne nesreče, pa še takrat, ti pošiljke nebi pripeljali na dom, temveč bi dobil obrazec za refundacijo izgubljenega paketa.
Invictus - Poškodovanega ali nepravilno zaščitenega paketa, servis ali proizvajalec, enostavno ne sprejme.
darkolord - skoraj vsak ima kakšno klet ali garažo, kamor se spravi večja embalaža, katero se da tudi zložit (ob potrebi pač sestaviš in polimaš, da dobiš zopet škatlo).
Delo krepa človeka

amigo_no1 ::

Te dostavne službe, kjer ne dajo nobenega papirja o (nepoškodovani) oddaji paketa so en velik smeh.

darkolord ::

Poškodovanega ali nepravilno zaščitenega paketa, servis ali proizvajalec, enostavno ne sprejme.
Vir?

MIRAN67 ::

Ne vem ,kaj nisem dovolj razločno napisal.Da sem jaz samo zapakiral računalnik v originalno embalažo ( originalna škatla je bila kot nova isto kot sem prinesel iz trgovine. kdo je pošilko poškodoval jaz ne vem,men so samo slike poškodovanega računalnika poslali iz nemčijen kjer ima medion servis. Normalno ,da sem naredil vik in krik samo ne pomaga servis slovenija ti samo posredujejo podatke so mi javili ,da mi računalnik vračajo nazaj nepopravljenega. Vzrok slabo ravnanje ali nepravilna uporaba . Tako je tudi bilo čez dober teden pokliče voznik pošte dpd na srečo je bil isti šofer ,ko ga je odpeljal. Normalno je mene zanimala škatla , potem bi si vsaj lahko razlagal zakaj je računalnik v tako slabem stanju. In res škatla je bila preluknjana preprana kod,da bi igrali nogomet z njo, jasno da sem pošto zavrnil in tudi poslikal saj je sploh iz avta nisem vzel kar skozi okno prednjih vrat sem poslikal potem pa slike posredoval na servis slovenija to je to mislim ,da je vredu če vsi vidijo kaj se lahko zgodi

darkolord ::

Napisal si dovolj razločno, samo Solatko te je direkt obtožil, da si sam preluknjal škatlo, da bi očrnil Hofer in Medion, ker si očitno zaposlen pri Lidlu.

amigo_no1 ::

Hofer & Lidl imata v lasti 2 brata Aldi @ Wikipedia .

MIRAN67 ::

sori zaposlen sem pa v johonson controles firma ,ki izdeluje vzglavnike delam kot delavec v proizvodnji ,pa lepo se imejte Repas:)

fosil ::

amigo_no1 je izjavil:

Hofer & Lidl imata v lasti 2 brata Aldi @ Wikipedia .

Ne mešat Aldi-ja in Lidl-la.
Aldi=Hofer.
Lidl je pa čisto druga, konkurenčna firma.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

solatko ::

Prvo, kar se zgodi, če pride izdelek na servis v takem stanju, je obvestilo po mailu, da je izdelek prišel v neustreznem pakiranju in, da zaradi tega, garanjciski poseg ni možen, ker je zadeva neustrezno zapakirana, oz. embalaža močno poškodovana.

Drugi mail, po navadi postavi vprašanje ali paket odprejo in diagnosticirajo napake (seveda na stroške pošiljatelja) ali pa pošljejo izdelek tak kot je, nazaj, zaradi uveljavljanja odškodninskega zahtevka dostavni službi. Seveda oni ob prejemu pošiljko poslikajo, tako, da ni sporno, kaj so dobili v roke.

Če na mail ne odgovoriš, se smatra, da se strinjaš z posegom, na svoje stroške (opustitev dejanja).
Vse naprej je na stroške pošiljatelja.

Po navadi pa v primeru takega paketa, enostavno pošiljko zavrnejo in se ti taka vrne nazaj, potem pa ukrepaš po svoje, proti kurirski službi.

Če hočeš vir, poizkusi poslati tak paket!!!! - in potem poročaj!

Da bi pa šel s tako embalažo, izdelek skozi ves postopek, je pa en velik bs.
Delo krepa človeka

darkolord ::

Če hočeš vir, poizkusi poslati tak paket!!!! - in potem poročaj!
MIRAN67 je poročal, kako je tako [na poti] poškodovan paket očitno šel čez cel ta tvoj postopek.

Poleg tega pa očitno ne komunicirajo preko maila, tako da se poruši cel ta tvoj postopek.

solatko ::

Medion - servis, komunicira preko maila in telefonsko (nekajkrat preverjeno).
Imam dosti izkušenj z vračanji izdelkov, zato trdim, da je ta potek postopka izmišljen ali lažen.
Tako sesut paket, ti ne bo prevzel noben, niti v pošiljanje, kaj šele kot prejemnik - poizkusi!
Že z slabo zalimanim paketom, boš imel probleme, strgane embalaže, pa ni variante, da gre od tebe, k naslovniku.
Malo logično pomisli, kaj bi bilo z reklamacijami pošiljk, če bi kurirske službe prevzemale take pošiljke.
Delo krepa človeka

darkolord ::

Imam dovolj izkušenj z dostavnimi službami, da vem, da kurir pri prevzemu paketa malokrat (če sploh kdaj) pregleda cel paket, še posebej tako kot v MIRAN67-ovem primeru, ko se poškodba vidi samo z ene strani. Model pride, podpišeš, prime za ročaj in zadevo f**ne na kombi.

Še posebej če ima več paketov za prevzeti, ne bo (tako kurir kot naslovnik) šel vsakega posebej obračati na vse strani in gledati, če je vse OK.

Poglej si tele videe in potem še enkrat reči, da noben kurir ne bo prevzel takšnega paketa, kot je na sliki zgoraj.









Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

MIRAN67 ::

Solatko, zelo pametno pišeš kaj bi blo in kaj je bilo . Jaz ne bi dajal na forum izmišljenih stvari .Ampak tako je bilo kot sem napisal ,paket je od mene šel kot nov v ORIGINALNI ŠKATLI . Sedaj pa ne vem kdo je popolnoma slep ali medion v nemčiji ali dostavna pošta .Men so samo iz mediona poslali račun oziroma predračun 197 evrov katerega ti bom tudi priložil niso pa pogledali kakšna je bila škatla oziroma iz kakšne škatle so računalnik dobili. Pa ne samo to v takšno škatlo jaz samo predvidevam so računalnik dali nazaj in poslali v slovenijo kao nepopravljeno zaradi nepravilne uporabe.Zato mi ni jasno ,da lahko kaj tazga naredijo saj v praksi bi moralo lavfat kot si ti napisal Jaz pa ne vem kje je šlo narobe, je pa hvala bogu bil voznik hitre pošte dpd isti šofer kot je bil takrat ,ko je po računalnik prišel. Zatrdil je če bo treba ,da je priča kakšen paket je šel od mene
http://www.upload.ee/image/2931094/1_ra... ]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

MIRAN67 ::

MIRAN67 ::

medion pa je v tako škatlo dal računalnik in jo meni poslal skoraj ne moreš verjet
 http://shrani.si/f/c/gp/15Ag5N2F/racunalnik.jpg

http://shrani.si/f/c/gp/15Ag5N2F/racunalnik.jpg



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

Alamar ::

Ta cela tvoja zgodba smrdi in ima polno lukenj. Že v prvem sporočilu pišeš, da niso hoteli prevzeti v trgovini in nato v isti sapi, da te je v isti trgovini šef podučil, da ne morejo nič, ker nisi prinesel v trgovino. Takšnih stvari se pač ne ureja s prvo delavko za policami, ampak se pokliče poslovodjo oziroma namestnika.
Tudi, če je tvoja zgodba resnična, si si sam kriv, da nisi pravilno postopal in se zavaroval. Hofer in Medion nimata nič pri tem. Kaj misliš, da bi se Medion pri par milijonov kosov prodane opreme zajebaval s par sto EUR in enim Slovenčkom iz rovt? Obrni se na DPD, oziroma na Gebrüder Weiss, ker itak oni s svojimi kamioni to gor v Nemčijo vozijo.

In zakaj je treba to zgodbico trobit po več slovenskih forumih?

Imho odpuščen delavc, sedaj pa črni firmo, kar je pri nas itak klasika v primeru Hoferja in Lidla.:))

darkolord ::

Tile dopisi so precej elaborirani, se ti ne zdi?

Alamar ::

In? Samo dve razlagi sta. Ali je zvito predal poškodovanega, ali pa so ga poškodovali na DPD/Gebrüder Weiss. V obeh primerih nima podlage blatit čez trgovino ali medion.

darkolord ::

Še zmeraj to ne spremeni tega, da so napisali "Poskodbe izhajajo iz nepravilne uporabe naprave" brez omembe poškodovane embalaže.

Alamar ::

Vse kar smo videli so njegove fotografije ob zavrnjenem prevzemu pošiljke. Famoznih deset slik, ki naj bi jih medion imel ob prevzemu nimamo. Lahko sta buddya z dostavljalcem in sta naknadno razsula škatlo. Že to, da mu je pustil fotografirati v kombiju je sila sumljivo. On je lahko še vedno lepo zapakiral razsut prenosnik in ga poslal pod pretvezo pokvarjene tipke. Tudi napisal je, da ga je fajn s peno obložil noter. Da bi tako zapakiran utrpel uradno opisane poškodbe, bi ga moral nekdo fajn zabrisati po tleh ali pregaziti s težkim predmetom imho.

šernk ::

Mogoče so na DPD pa ravno tisti dan dobrodelno nogometno tekmo organiziral, pa so imel prenosnik za žogo :D

tudi to da mu je poslovodja v hoferju rekel, da ne morejo nič, če ni prinesel h njim prenosnika. v hoferju sprejemajo v garancijo izključno poslovodje oz. njihovi namestniki, pravzaprav skoraj za vsako vprašanje kličejo delavci poslovodjo. Sporoči poslovalnico, pa naj gre eden od bližnjih vprašat, če je mogoče, da ne sprejmejo zadeve v garancijsko popravilo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

Alamar, kako pa je po tvoje bilo?

Model je igral nogomet in vaterpolo s prenosnikom, potem si je pa zaželel novega? Ga je zapakiral v original embalažo in poslal na Medion, s svojim kolegom dostavljalcem pa sta potem, ko je dobil zavrnjen paket, s paketom igrala še košarko in se zmenila, da si razdelita nov prenosnik na pol (verjetno bi potem še enkrat vsak svojo polovico garancijsko uveljavljala)?

Magic1 ::

Ne vem, kaj sploh nabija na forumih o Hoferju. Ima račun izdelka, zavrnil je DPD pošiljko, ki je bila poškodovana. Sedaj pa naj zahteva od DPD-ja da mu povrne za škodo. Še prej pa si naj prebere pogoje DPD-ja, da ne bo zahteval stvari, ki mu ne pripadajo. Če pa nisi sposoben pa se obrni na kako organizacijo, ali odvetnika. Nehaj si sramote delat tukaj.
darklord ti bi pa tudi lahko mal razmišljal, ali je veseli december preveč hard?..
Magic

MIRAN67 ::

sem si mislil ,da tukaj na forumih prevladuje mal zdrave pameti. brez veze saj zato pa je tak ko razmišljate sam z svojo glavo kaj je pa srž problema pa vas boli k...

darkolord ::

ali je veseli december preveč hard?..
Mislim da je preveč hard za koga drugega, ki si mora sestavljati neke zgodbice o elaboriranih nategunskih shemah in zarotah.

Alamar ::

+1 Magic1

Darklord - domišljija ti slabo dela. Doma je po nesreči ali kakorkoli uničil prenosnik, ga lepo zapakiral in pod pretvezo pokvarjene tipke poslal na servis...naprej pa malo domišljijo uporabi


Tako je Miran67, brezveze. Zašuštral si postopek, če je v tvoji zgodbi kaj resnice, sedaj pa nosi posledice, oziroma se loti zadeve na pravem naslovu. Lahko pa jokaš naprej na drugih forumih, kjer veselo objavljaš svoje pripovedke.:))

darkolord ::

Možno seveda je, kar tako direkt obtožiti nekoga je pa IMO malo nesramno, še posebej glede na to, da paketi, poškodovani med prenosom, niso nič tako hudo nenavadnega (namig: par postov nazaj je nekaj informativnih videov)

PS. V temi o servisih mobilnih telefonov je polno ljudi, ki se jih da lepo obtožiti, da so svoj telefon vrgli v vodo in sedaj jamrajo, ko jim servisi zavračajo garancijske zahtevke.

MIRAN67 ::

glej datum prejetega maila
service-slovenia@medion.com

7. nov.

Za meni

Pozdravljeni,


hvala za Vaše sporočilo.

Mi bomo pooblastili pošto v Sloveniji (DPD), da pri Vas doma prevzeme računalnik in ga prepelje k nam na servis.


Lep pozdrav
service-slovenia@medion.com

27. nov.

Za meni

Spoštovani g. Repas,


prejeli smo Vaše sporočilo in prosili kolege, da uredili vse potrebno za vrnitev nepopravljene naprave na Vaš naslov. Paket z računalnikom bo poslan z DPD pošto. Številka paketa je že dodeljena in se glasi 01455096127797H. Pakt bo danes ali jutri zapustil delavnico.



Lep pozdrav


Vaš Medion servis center


Tatjana Pezdir


Vaš Medion servis center
service-slovenia@medion.com

30. nov.

Za meni

Spoštovani g. Repas,


prejeli smo Vaše fotografije. Iskreno obžalujemo nastale neprijetnosti. Kolegom smo posredovali fotografije, da bodo lahko uredili vse z DPD-jem, ker gre za poškodbo med transportom. Obravnava primera ponavadi traja nekaj dni.

Vašo zahtevo po vračilu kupnine in po odškodnini je prejel naš oddelek za reklamacije v Nemčiji.


Lep pozdrav

Vaš Medion servis center

Kind regards,
Medion Technology Center
Essen, Germany
International Support
service-slovenia@medion.com

4. dec.

Za meni

Spoštovani g.


hvala za posredovane podatke.

Da ste pri sprejemu Vašega paketa ugotovili, da je zaradi nezadostne embalaže prišlo do poškodbe računalnika, so nam kolegi sporočili , da boste za Vaš računalnik , dobili kupnino nazaj.
service-slovenia@medion.com

3. dec.

Za meni

Spoštovani g. Repas,


kolegi so nam sporočili, da potrebujemo od Vas kopijo /sken računa in pa bančne podatke.


Lep pozdrav

Vaš Medion servis center

Kind regards,
Medion Technology Center
Essen, Germany
International Support


Lep pozdrav

Kind regards,
Medion Technology Center
Essen, Germany
International Suppor
Berberovic, Sabina
11. dec.

Za meni

Prevedi sporočilo
Izklopi za jezik: nemščina

Spoštovani g. Repas,





sporočamo Vam, da smo od DPD-ja prejeli paket z Vašim računalnikom.

Po pravilih moramo računalnik poslati v delavnico na ogled in oceno škode. Po prejemu poročila iz delavnice, so Vam bomo javili.



Lep pozdrav



Mit freundlichem Gruß
Kind regards

Sabina Berberovic
zdaj pa komentirajte.............

Alamar ::

darkolord je izjavil:

Možno seveda je, kar tako direkt obtožiti nekoga je pa IMO malo nesramno, še posebej glede na to, da paketi, poškodovani med prenosom, niso nič tako hudo nenavadnega (namig: par postov nazaj je nekaj informativnih videov)

PS. V temi o servisih mobilnih telefonov je polno ljudi, ki se jih da lepo obtožiti, da so svoj telefon vrgli v vodo in sedaj jamrajo, ko jim servisi zavračajo garancijske zahtevke.
Od kje ti ideja, da sem ga direktno obtožil? Večkrat uporabljena beseda lahko nakazuje na hipotetični situacijo, se ti ne zdi? Seveda so lahko poškodovani paketi, a tukaj se lahko vprašamo, zakaj bi servisna služba, kot je medion servis, ki ima sigurno ogromno "prometa" in sigurno tudi izkušenj s poškodovanimi paketi tukaj zatajila.


Daj Miran ne delaj si sramote. Pa kaj to objavljaš, jao...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

MIRAN67 ::

očitno je tukaj zatajila

Ko je že vse javno pa tukaj še lepim mail ,ki sem ga poslal na vse možne naslove
Miran
24. dec. (Pred 2 dnevi)

Za skp: Sabina, skp: katarina.ferme, skp: reklamacija, skp: service-sloven.
Spoštovani imenovani ,ko gledam reklame od Hoferja ,da ima v akciji računalnik za 999 evrov mi gre enostavno na KOZLANJE,jaz se bom potrudil ,da bo širna Slovenija izvedela ,kakšne probleme bo imel tisti ki bo kupil izdelek znamke MEDION Ne vem kak je to možno ,da zajebavate ubogi narod ko že tak nima kaj za jest pol pa malo našpara naprimer tako sem naredil jaz . Misleč bom pa nekaj dobrega kupil ,pa sem se oring zajebal.
Nimam se komu ,da bi se pogovoril ,, da bi mu razložil , sploh da bi mi prisluhnil NE MOREŠ VERJET DOKLER NE DOŽIVIŠ. Odgovor je bil!! kolegi iz nemčije so ugotovili , kaj so ugotovili ?? iz kakšne škatle oziroma paketa so računalnik dobili ? če bi malo pogledal tisti švabo, ki je pisal bedarije bi lahko seštel 1+1=2
Jaz trobim v telefon gospa Pezdir... ja takega ste gor poslali , da naj doma povprašam kaj so z računalniku delali šele sedaj me je začela jeza grabit Pišem maile na reklamacije,
pišem maile na servis slovenija ,pišem maile na servis nemčija,grem v hofer jih natulim , oni pravijo ,da niso nič krivi, kličem po telefonu servis , reklamacije 20 evrov mi je telefon porabil, dobivam maile od ene od druge od tretje ko skupaj seštejem kot ,da vsak zase dela eden za drugega ne veste kdo kaj dela kdo je komu odgovoren men je prekipelo ,Hodim sosedu ,da mi posodi računalnik 9. 11. 2012 ste prevzeli računalnik danes pa smo 24. 12. 2012 pa še niste rešili kaj se je zgodilo .Ne vem ali je to vaša praksa ,da je to vse ok .
ZAHTEVAM VRNJENO KUPNINO IN MOJE STROŠKE(150Evrov)
Tukaj sem priložil nekaj slik za lažji spomin ,da boste videli kar ste že videli ZMENITE SE, KDO JE ODGOVOREN IN KDO JE NA KAKŠNEM MESTU ,DA REŠUJE PROBLEME Jaz sem v tem primeru samo stranka ,ko ste jo dobro nategnali

Ogorčeni ,nasrani kupec Repas Miran

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

Alamar ::

Človek, ti imaš resne psihične probleme. Predlagam moderatorjem, da zaprejo in pobrišejo tole temo.

MIRAN67 ::

Alamar prebral sem nekaj tvojih komentarjev , očitno si ti hoferjev in medionov fen vse vredu .
Tudi mi ostali imamo pravico povedati svoje mnenje in svoje izkušnje .Zato rajši takšna prepričanja drži zase za mnenje pa imaš pravico ,da ga izraziš lp

šernk ::

Se strinjam, da je tema za zaprtje, če bi dobil sam takšen mail, bi že zdavnaj romal v smeti.

4. dec.

Za meni

Spoštovani g.


hvala za posredovane podatke.

Da ste pri sprejemu Vašega paketa ugotovili, da je zaradi nezadostne embalaže prišlo do poškodbe računalnika, so nam kolegi sporočili , da boste za Vaš računalnik , dobili kupnino nazaj.
service-slovenia@medion.com


torej kaj je sedaj res? Potem pa prosijo še za scan računa in tvoje bančne podatke. Se zavedaš, da tejle tvoji maili direktno negirajo tvoje trditve?

edit: če pa misliš, da se pri naših servisih, kaj takega ne more zgoditi, naj ti povem da imam s slovenskimi servisi v večini katastrofalne izkušnje. so le 2 ali 3 servisi v sloveniji, ki imajo poštimane zadeve.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Pithlit ::

šernk je izjavil:

torej kaj je sedaj res? Potem pa prosijo še za scan računa in tvoje bančne podatke. Se zavedaš, da tejle tvoji maili direktno negirajo tvoje trditve?

Mal datume poglej ;)

Sam glede na to da so 4. decembra odgovorili da bodo vrnili denar... res ne vem kje je problem.
Life is as complicated as we make it...

St235 ::

A sem jaz edini, ki iz zgornjih emailov razume, da mu bodo vrnili kupnino/popravili računalnik, ko bodo ocenili stroške, ker je bil paket slabo zapakiran in jim mora sporočit TRR in poslat kopijo računa?

Ker res ne vem al je avtor te teme nepismen ali preneumen, da bi prebral kaj piše v emailih, ki mu jih pošiljajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Nisi edini ne, izgleda da je nekdo užaljen iz XYZ stvari in sedaj želi delat slabo reklamo. Druge razlage preprosto ni. Zgornji maili namreč njegovo pripovedko popolnoma negirajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MIRAN67 ::

Neumen gor neumen dol,sam problem je nastal ko sem jaz računalnik dal 7 . 11. na servis .Gospodje v nemčiji so na hitro zaključili ,da popravilo ni za garancijo ,da je nepravilno rabljen računalnik. Nisem jim mogel dotolmačit ,da je bil računalnik (nikjer polomljen ali kaj podobnega)Proti moji želji so mi ga hoteli vrniti, in so ga zapakirali v že poškodovano embalažo to je srž ali poanta , dokler ni pošta prišla meni nazaj,da sem jaz lahko videl paket oziroma računalnik .Sedaj pa sem jim poslal slike katere sem posnel,jasno ,da paketa nisem prevzel.Drugače bi morali že prvo ko je mašina prišla v nemčijo,pogledati in raziskati ,ali je prišlo do poškodbe to sem hotel dopovedati. Žalostno je ,da moram jaz sedaj dokazovati ,da so že prej ,ko je prišel računalnik v nemčijo bil poškodovan. Sedaj ga pa bojo še enkrat cenili saj so to že enkrat naredili.Če bi pa servis slovenija malce sodeloval in mi prisluhnili ,ne pa da so hoteli po nedolžnem name krivdo prevaliti Mislim ,da ste razumeli vsi kaj je bil problem no ni še rešen dokler nimam kupnine vrnjene Kako naj razložim 11 let staremu sinu,da naj počaka ,da gospodje začnejo razmišljati 500 evrov imam plače za cel mesec dela pa lepo se imejtelp

St235 ::

Z drugimi besedami si razvajen pamž, ki pizdi tja v tri dni čez ljudi, ki niso ničesar krivi in ti poskušajo pomagat s tem, da ti bodo povrnili stoške, za napako, ki jo je storilo kurisko podjetje?

Ja res so pomilovnaja vredni goljufivi prasci.

Kaj točno razen tega, da si posla dva emaila in 10 slik si moral naredit? Jokat po telefonu, kot jokaš tukaj na forumu?

In ja imaš prav, je res konec sveta, ko ne moreš 11 letnika posadit za računalnik, da imaš cele praznike mir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Kako naj razložim 11 let staremu sinu,da naj počaka ,da gospodje začnejo razmišljati 500 evrov imam plače za cel mesec dela pa lepo se imejtelp


žogo za 2€ mu kupi :)

skratka kot sedaj vidim zgodbo: oni so dobili uničen paket in poškodovan prenosnik. Ocenili koliko pride popravilo in ti poslali mail/pismo kaj naj naredijo. Ti si jim povedal, da si poslal paket nepoškodovan, ter da se je na poti poškodoval. Oni so pripravljeni na povrnitev škode/kupnine, vendar ker to ne gre v parih sekundah skozi (po večjih firmah, rabi pošta da pride od enega do drugega delavca tudi po 3 dni!) sedaj delaš negativno reklamo. Bravo, po vsem tem pa res kapo dol Medionu. Ker jaz bi osebno težil DPDu in niti pomislil ne bi na Medion.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

filip007 ::

Garancija dražjih stvari se rešuje osebno v trgovini. Medion prenosnik v Hoferju lepo vas prosim...

Kaj v BigBang nimajo nič pametnega.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

MIRAN67 ::

Bravo 7. 11. 2012 danes pa je 27. 12.2012 to je mal več kot pa 3 dni
jaz nimam z dpd ničesar pogodbo z dpd ima servis slovenija oni pa imajo licenco za medion oziroma imajo servis mediom. kdo dela za koga??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

šernk ::

filip007 je izjavil:

Garancija dražjih stvari se rešuje osebno v trgovini. Medion prenosnik v Hoferju lepo vas prosim...

Kaj v BigBang nimajo nič pametnega.


nazadnje niso imeli, kljub 10-im dnem čakanja na naročen in obljubljen prenosnik, najkasnjeje čez 2 dni! V tako šalabajzerski trgovini kot je BigBang, ne kupim pa niti 1cm kabla več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

filip007 ::

Če tam piše ni zaloge ali kaj podobnega, pač ni kdo bo pa čakal samo zato, da dobavijo samo en kos prenosnika, saj se jim ne splača.

BingBang in kabli ja...
Enkrat sem se nasmejal, ko sta šla starša po USB kabel za tiskalnik, prinesla pa male-male kabel.:))

Drug štos je bil, ko smo nabavili LCD je bil SIOL-TV proklopljen na Scart, pa smo kupili še HDMI kabel, potem pa oče pravi zakaj smo dali 30EUR za kabel in program, ki ga sploh ne gledamo. (testni 1080p program je bil neka plaža...):))
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307565 (6677) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615204 (11962) St235
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717013 (13551) XsenO
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215821 (4372) MIRAN67
»

Prenosni računalnik Medion

Oddelek: Pomoč in nasveti
2610472 (9731) jest10

Več podobnih tem