» »

Hofer-> Medion-> Garancija

Hofer-> Medion-> Garancija

««
«
1 / 9
»»

Med0 ::

pred dobrimi 6 mescmi sem kupil medion akoya, kar dobre prenosnik za 800 €, vredu je delal tam nekje 3 mesece potem pa so se pojavile težave. Namreč ko sem ga prižgal se je pojavilo močno brnenje (menim da grafične kartice), vendar sem to preprosto ignoriral. Včeraj se mi je prenosnik preprosto "zaštekal" in nato ugasnil. Ko sem ga prižgal se je najprej nekaj dogajalo potem pa spet črna slika in nič. Pogledal ga je tudi moj stric in je poskušal napako odpraviti z obnovitvenim cdjem vendar ni šlo. Ker ima še garancijo ga nameravam nesti nazaj in da ga popravijo. Zanima me kakšne so vaše izkušnje z to garancijo, slišal sem da je servis v Nemčijo in to bo trajalo veliko časa da ga popravijo,.. in pa kaj če sem zavrgel originalno embalažo,...ga lahko še vseeno vrnem in pa ali morm dati v paket vse kar sem dubil zraven?

Engineer_SLO ::

originalna embalaža ni več pogoj, rok imajo 45 dni - po zakonu, nato ti morajo dati novega, potrebuješ račun da uveljaviš garancijo...

lp
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW

Med0 ::

imam vse,hvala

jakinal ::

45 dni ima servi. Torej če je servis v Nemčji se 45 dni začne odštevat, ko prispe računalnik do njih in ne od dne ko ga prineseš v hofer.

Okapi ::

To ni res. 45 se šteje od dneva, ko prineseš prenosnik v Hoferja. In to koledarskih dni, da ne bo kdo z delovnimi začel strašiti. Kdaj in kako Hofer spravi robo na servis, je njihov problem, ne tvoj.

O.

jakinal ::

To o delovni dneh je res, o ostalem pa se motiš. Vsaj tak je bil odgovor tržnega inšpektorata v mojem primeru.

Okapi ::

In kaj ti je tržni inšpektor povedal o času, ki ga ima Hofer na voljo, da spravi prenosnik do servisa? En teden, 45 dni, pol leta, kot se jim zljubi ...?

O.

mr1two ::

Okapi ima prav, saj v nasprotnem primeru lahko vlečejo "servisnih 45 dni" do nezavesti.

boogie_xlr ::

In pa dobiti moraš list, da si dal robo na servis.

gokky ::

Sam Mediona Akoye (niti kateregakoli njihovega produkta) ravno zaradi neumnosti pri uveljavljanju garancije ne pogledam več, pa čeprav mi plačajo za njegovo uporabo. Sorodnica je kupila tak računalnik in zgodilo se je, da je pač šel disk. Seveda ne tako, da sploh ne bi delal več, ampak tako, da je začel dobivati slabe sektorje.

28.8.2010 sem poklical na telefonsko številko Mediona. Telefonska tajnica mi je rekla, da me bodo poklicali nazaj. Seveda me niso.
1.9.2010 sem odnesel računalnik na prevzemno mesto (Celovška 492, pa ga niso hoteli prevzeti brez klica iz Mediona (kar se je sicer zgodilo šele čez 2 dni)
1.9.2010 sem računalnik oddal na Hofer in ob tem navedel (na poseben list zapisal in ob tem navedel, da to jeavi SeaTools in kopiranje preko CloneZilla odleti z error reading sector), da je crknil disk
23.9.2010 so me poklicali dostavljalci, ker pa sem bil že na poti (kdo pa je mislil, da res rabijo toliko časa za menjavo ušivega diska), sem računalnik prevzel 28.9.2010.

Dobil sem računalnik skupaj z listom papirja, na katerem je (nemško) pisalo, da niso imeli dostopa do računalnika (kontaktno tel.št. sem seveda dal zraven) in, da so namestili nove gonilnike. O menjavi diska nič. Preverim in ugotovim, da disk še vedno ne dela (ne dela branje določenih sektorjev, SeaTools javi Failed)

Še isti dan pokličem nazaj ion se na Medionu dogovorim, da bom sam zamenjal disk, če dobim nov disk in seveda pisno dovoljenje, da smem posegati v drobovje računalnika. To sem storil zgolj zato, da bi čim prej lahko uredil računalnik, ker sem se bal še enega čakanja na njihov servis.

6.10.2010 sem dobil disk brez izjave. Ker sem bil opozorjen, da bo izjabva potovala v ločeni pošti, sem čakal do 13.10., potem pa poklical in izvedel, da je sploh niso poslali.
13.10.2010 spakiral sem računalnik in disk in jim (preko Hoferja) oboje poslal nazaj.
12.11.2010 sem dobil računalnik z zamenjanim diskom

Med 13.10. in 12.11 sem večkrat klical in že pred prvim novembrom ugotovil, da računalnik čaka, da pride na vrsto za servis. Res mi ni jasno, kako ne morejo potem, ko so njihovi tehniki evidentno zafrknili, vsega skupaj narediti "preko vrste" in tako vsaj pokazati dobre volje. Tudi o kakem dopisu, ki bi - skladno z našo zakonodajo - podaljašal rok garancije za ves čas, ko nam - zaradi njihove nesposobnosti - računalnik ni bil dosegljiv, ni bilo niti najmanjšega zapisa.

Skratka Medion NIKOLI VEČ, pa tudi v Hoferju, ne bom ravno pogost gost.

P.S.: Ravno zaradi takega servisa, kot ga ima Medion, močno nasprotujem ukinitvi obvezne garancije, če ne bo nekje jasno zapisano, da morajo servis narediti v doglednem času, pa tudi, da morajo podaljšati garancijo za čas servisiranja.
P.P.S.: Res ne vedo, kakšno srečo so imeli, da računalnik ni moj, ampak od sorodnice, ki se ji ne ukvarja več z njimi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gokky ()

Med0 ::

o tole se ne sliši nič kaj prijetno, saj je meni tudi napisalo da je težava nekje na trdem disku in pa imel sm prej že 2 računalnika medion vendar PC sedaj sem se odrekel te znamki.

gokky ::

Disk v računalniku, ki sem ga jaz obravnaval, je bil standardni Seagate. Diski pač crkujejo (ne samo Medionu, ampak tudi drugim), (ne)kvaliteta servisa pa je tista, po kateri Medion izstopa v mojih izkušnjah.

napaka ::

Jaz sem imel relativno dobro izkušnjo s servisom.
Na prenosniku je po dveh letih crknila grafična. Poklical sem na telefonsko, ki je bila na garancijskem listu. Klicni center je najbrž v Nemčiji, tam imajo gospo Fatimo, ki je zadolžena za Slovenijo. Slovensko sicer ne zna, se pa da po srbohrvaško vse zmenit. V glavnem, želela je podatke o računalniku in kopijo računa. Slikal sem spodnji del računalnika, tam kjer so cifre, skeniral račun in vse skupaj poslal po mailu. Potem me je poklicala nazaj in mi povedala, da se bo čez nekaj dni oglasil kurir in prevzel računalnik. Moram le odstraniti baterijo in ga zapakirati tako, da se ne bo poškodoval. Po dveh dneh me je poklical kurir ene od kurirskih služb (ne spomnim se več katere) in prevzel prenosnik.
Popravilo je trajalo približno 10 dni, prenosnik je pripeljal kurir. Iz spremnih dokumentov je bilo razvidno, da so menjali matično ploščo. V glavnem, dela.
Torej, čez servis oziroma sam postopek ne morem reči nič slabega. Sem pa nekoliko zamišljen nad njihovo kvaliteto. Od štirih računalnikov, kateri so v družini oziroma pri kolegih so bile pri treh težave.

Med0 ::

ja sem klical včeraj in so sporočili da bodo pršili po njega ju3 ali pojutrišnem

Ramon dekers ::

Sicer stara tema a moram pohvaliti storitve. Miško, ki mi je po 5 mesecih crknila, no windowsi je niso zaznali na več računalnikih, so mi preprosto vrnili denar.

šernk ::

Meni so to storili po več kot 2 letih :)

sedaj pa že cca 2 meseca čakam na nov komplet, in v tem času je crknila še 12 let stara rezervna miška :'(
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Janac ::

Tudi jaz nimam preveč dobrih izkušenj z medion servisom.

šernk ::

Nov komplet čakam da pride na police v hofer, ne da mi ga iz servisa pošljejo, ker so mi že v trgovini takoj vrnili celotno kupnino, sam kdo bi si mislu da deluje da spet deluje murphy (katerokoli stvar čakam v hoferju v akciji je ni vsaj pol leta in ko jo kupim drugje se tudi tam pojavi po polovični ceni)

samo 60€+ za komplet tipkovnice in miške ne mislim dajat, tako da bomo čakali naprej :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Janac je izjavil:

Tudi jaz nimam preveč dobrih izkušenj z medion servisom.


imaš kaj konkretnega temu za dodat, al spet trolaš?

Jaz imam z hoferjem dve izkušnje in obe izjemno poizitivni. Enkrat so mi mirno vrnili denar za cc leto dni staro vremensko postajo, ki je crknila. Drugič pa so brez vprašanja zamenjali disk v računalniku. S tem, da sem jim zgolj odnesel disk in ne celotnega računalnika. Zamenjavo so opravili v cc 14 dneh.

Tudi ostali na tem forumu imajo z hoferjem kolikor sem bral dobre izkušnje kar se tiče garancije.

freesty ::

Janac povej kaj ni blo dobro?

Tudi jaz imam pozitivne izkusnje s hofrom glede garancije. Ati je kupu elektricni brusilnik s katerim se je 1 mesec non stop bruslo na pouno in je na koncu izdahnu. Tega je nesel po koncanem delu nazaj in dobil povrnjen denar brez vprasanja.

Mama je kupla ene lucke za smreko potem se je izkazalo, da jih ni potrebovala in je cez 3 mesece nesla nazaj, sicer zapakirane in so ji tudi brez problema vrnili denar.

Pred tem sem dvomim v hofer in nebi nikoli tam tehnike kupoval ampak sedaj nimam vec nobenih predsodkov.

Punci sem kupil tam ekran 23" led FHD za 80€ s 3letno garancijo in je slika 10x boljsa kot na mojem LG W2361V.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Janac ::

npr. to da sem rabil čakati 3 tedne, da so mi povedali kaj se dogaja z mojim tabletom etc.

opeter ::

Janac je izjavil:

npr. to da sem rabil čakati 3 tedne, da so mi povedali kaj se dogaja z mojim tabletom etc.


Koliko si ti že star?
Preberi Okapijev post (glej zgoraj), pa ti bo takoj vse jasno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

freesty ::

Janac je izjavil:

npr. to da sem rabil čakati 3 tedne, da so mi povedali kaj se dogaja z mojim tabletom etc.


Ja kaj si pa hotel vedet? Za vsak sraufek, ki ga odsraufajo al ka?

45 dni majo, da zrihtajo vmes pa te nimajo dolznosti obvescat kako stvari potekajo... 3 tedni so 21 dni takda ne vem kje je problem
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

šernk ::

Vsi ostali servisi so najboljši v sloveniji če dobiš v roku 30 dni nazaj, medion je pa slab ker v roku 20 dni popravi :))

ko smo že pri temu: ve kdo kje dejansko je sedež medion servisa v Ljubljani, vem da je gor daleč daleč ven na koncu celovške (al dunajske) sam tam na tistem naslovu je vse skup ena velika zmešnjava, 2x sem se zapeljal skozi nazadnje (ko sem bil že na tistem koncu) in nato odšel v hofer, ker nisem uspel zbrskat ven zadeve.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Janac je izjavil:

npr. to da sem rabil čakati 3 tedne, da so mi povedali kaj se dogaja z mojim tabletom etc.

jao folk, kot da imajo čas vsake 15 minut klicat v nemčijo kateri vijak šraufajo.

Ramon dekers ::

Se vidi da v Hoferju prevladuje "nemška" mentaliteta, tisti ki kritizirate Hofer in servis, verjetno še niste bili oziroma imeli problemov s servisom Top Time (ki bi ga morali že ukiniti).

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Top Time je pa res super, po 3 tednih mi na online tracingu popravil napišejo da je mobitel bil poslal v tujino, čez 4 dni dobim pa mobitel domov :))

no način popravila pa raje ne bi komentiral, ker če bi ga osebno prevzel, bi od mobitela ostalo bolj malo, od serviserja pa tudi :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MIRAN67 ::

Računalnik kupljen v hoferju..
Tudi jaz sem kupil računalnik v hoferju. Zanj sem odštel 499 evrov,imel sem občutek ,da sem kupil največ za to ceno,Po dobrem letu mi je odpovedala tipka za presledek,šel sem v hofer in vprašal kaj naj naredim??Trgovka mi je rekla ,da oni nimajo z garancijo ničesar ,da moram poklicati servis katerega telefonska je na garancijskem listu.Kot rečeno storjeno ,javi se mi ga Fatima in mi poda navodila v (srbohrvaščini-slovenščini) ,da bo pošta DPD prišla po računalnik .Jaz sem računalnik zapakiral v originalno embalažo v kateri je bil ob nakupu ,pa še obložil sem ga z peno navznoter, da se ne bi med prevozom poškodoval.Po treh tednih pa me presune pošta iz mediona iz Nemčije ,da garancija v mojem primeru ne velja ,da jeračunalnik poškodovan(odtrgani deli ,polomljeni deli,nepravilna uporaba in vdor tekočine)
mene je skoraj vrglo na rit ,da se more kaj takega naredit zraven pa predračun za popravilo 197 evrov+59 evrov pregled+29 prevoz=to je skoraj 300 evrov. Kličem na servis pa se mi javi Tatjana Pezdir totalno arogantna sploh se ne moreš kaj zmenit,pravi kolegi iz Nemčije so poslali 10 slik in nimam se kaj pritoževat naj se doma zmenim kaj so delali z računalnikom.Pa da mi bodo pač računalnik nazaj poslali polomljenega,da moram plačat po povzetju 29 evrov prevoz +59 evrov pregled in da se ne da več kaj naredit.
Nisem vedel kaj naj naredim??Šel sem v hofer in zahteval šefico,pa mi reče kaj bo pa ona naredila če nisem njim prinesel računalnika na popravilo .Pisal sem inšpekciji ,zps,novinarjem pa nič ostal sem sam.Naposled pa pripelje PDP pošta paket za mene(računalnik) Pa to svet ni videl škatla z ene strani predrta, polimana , v njo luknja ,da bi lahko od strani dobil računalnik ven,škatla oprana da se tisk komaj vidi enostavno nimam besed da opišem zato prilagam sliko katero sem posnel.Jasno da pošte nisem prevzel.Slike sem poslal na medion v Nemčijo .Zdaj pa čakam v upanju ,da se mi nasmehne sreča.
Ta forum sem objavil zato ,da drugi ne bi imeli podobnih problemov.To je meni do sedaj največja šola še nikoli me niso tolk nategnili.MEDION PA HOFER JOK BRATE

Ramon dekers ::

Slike ni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Dynamo ()

Janac ::

Dobrodošel nanovo registriran uporabnik, slika nedela.

Alamar ::

Zakaj bi pa verjeli tej zgodbi?
Stvari se v primeru dajanja izdelka na servis vedno prej poslikajo, da ne pridejo do takšnih nevšečnosti. Sicer pa bi lahko računalnik oddal v trgovini in bi tam naredili zapisnik. To, da ni hotela vzeti je bullshit ali pa si naletel na novinko. So pač dolžni prevzet v trgovini v garancijskem roku. Res pa je hitreje, če kličeš direktno servis.

Sicer pa tukaj Hofer in Medion nista kriva. Če si izdelek v embalaži res oddal tako, kot je napisano se je treba obrnit na dostavno službo DPD, ker potem so očitno oni uničili med transportom, kar se ne tako redko dogaja pri naših dostavnih službah.

MIRAN67 ::

 POSKODBE PAKETA

POSKODBE PAKETA




ČE BI KERAMIČNE PLOŠČICE POSLAL BI JIH STRLI




 POSKODBE PAKETA2

POSKODBE PAKETA2







 PRED RACUN POPRAVILA

PRED RACUN POPRAVILA



EVO SLIKE KATERE PREJ NISO DELALE

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

francek1 ::

Vedno odlična izkušnja z njihovim servisom. Edino enkrat sem moral malo bolj na trdo nastopit, da so mi namesto poškodovanih pnevmatskih škarij dali nove namesti denarja(ker za tisti denar ne bi dobil niti 20 % novih drugje).
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

amigo_no1 ::

Bi prej rekel da išči krivca v DPD...

MIRAN67 ::

Res je, jaz sem trdil da imam prav. Oni pa da imajo oni prav dokler pa jaz nisem poslikal paketa nisem imel zadostnega dokaza. Kaj bi pa bilo, če bi prijatelji v nemčiji škatlo zamenjali kaj bi pa potem lahko naredil? Saj ne rečem sem ga pač usral zato pišem, da še kdo ne bo ista žrtev lp v slovenj gradec

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: bluefish ()

Alamar ::

Obrni se na DPD. Če si dostavljalcu dal brezhiben paket so oni odgovorni za škodo. Itak si dobil zapisnik, ko si predal pošiljko.

MIRAN67 ::

Zakaj bi pa jaz obračunaval z dpd saj vendar ima servis medium z njim pogodbo oni so za njih opravili storitev jaz sem samo poŠiljko zavrnil slike sem pa na medium poslal to je to
ni mi jasno zakaj so na medionu ko so računalnik iz Škatle dobili, zakaj niso pogledali, ali je paket poŠkodovan pač pa da so pisali bedarije o nepravilni uporabi izdelka. To jim zamerim saj niso neki balkanci, do sedaj sem menil, da je mediun in hofer nekaj 1a zdaj pa v to močno dvomim
lp

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: bluefish ()

Alamar ::

Kričanje ni potrebno!

TOP ::

Kot prvo piši z malimi črkami nismo mi krivi,če si ti jezen tam na DPD raje kriči oni so krivi,da se je tole zgodilo.Kot prvo Mediun in Hofer nista nič kriva pri tvojem primeru,ampak DPD oni so ti poškodovali paket.Sedaj ti si pošiljal in ti se moreš z DPD dogovorit kako in kaj ne pa Hofer ali Mediun.Tukaj,da majo oni znjimi pogodbo ne šteje nič,to sam pomeni,da ni treba tebi plačat poštnino in drugo popolnoma nič.Zato lepo kliči na DPD in tam povej tvojo zgodbo in pokaži slike.

MIRAN67 ::

Saj ne kričim, rad bi pa da tisti ki tolk verjamejo v pravico, da vidijo da temu ni tako. Največja poanta je da je pošta dpd paket dostavila na servis in da tam niso videli od kod izhajajo poškodbe. Napisali so kar so in računalnik dali nazaj v isto embalažo. To pa kod da so mašine na traku katere ne razmišljajo. To pa skoraj ne morem zamižati. Pač tako je vsaka izkušnja nekaj stane

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: bluefish ()

šernk ::

Že 4x so ti povedali da nisi krivec ne ti ne Medion in ne Hofer, temveč DPD.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Okapi ::

No ja, ni čisto tako. Če je DPD dostavil poškodovan paket Hoferju, bi se morali oni zmeniti z njimi in ne bi smeli kar takoj za poškodbe okriviti kupca. Konec koncev so oni naročili (in plačali) DPD. Kupec bi drugače morda uporabil DHL ali kaj tretjega.

Hofer (ali Medionov servis) bi moral imeti dokumentirano, v kakšnem stanju je paket (in vsebina) prišel do njih. Skratka, DPD je Hoferjev/Medionov problem in kupec se nima kaj z DPD-jem kregati. Oziroma se lahko začne kregati šele, če bi DPD trdil, da je že od kupca prejel poškodovan paket in ga je takega, kot ga je dobil, dostavil Hoferju.

O.

MIRAN67 ::

Točno to Zato sem tudi napisal blog kaj se mi je pripetilo . Drugim v poduk,da ni vse zlato kar se sveti:(

MIRAN67 ::

 http://www.upload.ee/image/2922300/29112012136.jpg

http://www.upload.ee/image/2922300/29112012136.jpg



evo takšen paket so mi hoteli vrniti kao na mojo željo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIRAN67 ()

solatko ::

Drugič nesi v trgovino ali direktno na servis, poslikaj izdelek ob predaji (vsak telefon ima fotoaparat ali kamero) in problemi čudežno izginejo.
Imeli smo primer uničene matične plošče za 500+€, ki je bil ravno zaradi slikovnega materiala, rešen v našo korist (tudi je šlo za uničen paket - baje je padel iz vozila in se nekaj dni namakal ob cesti). Zadeva se je sicer zavlekla v dva meseca+, vendar se je glede na ceno, izplačalo.

Ob prevzemu pošiljke na domu, pa se zadeva zapakira vpričo kurirja in enako poslika prej in ob predaji.

Potem to postanejo problemi drugih in ne lastnika.

Pač vsaka šola nekaj stane, ni pa za šalabajzerstvo kriv Hofer ali katerakoli trgovina na svetu. Glede na prodano količino tehnične robe, pa verjetno Hofer, pri kupcih kotira zelo visoko in gre v tem primeru, morda tudi za negativno reklamo konkurence.
Nobena poštna služba, nebi prevzela take pošiljke, brez dodatnega zapisnika pa tudi račun ali zapisnik, se da ponardit.

V vsakem primeru, ne verjamem tem informacijam.
Delo krepa človeka

mihec87 ::

Heh pri nas sem dobil v brezhibni škatli(v njej je bilo več artiklov) poškodovan nov izdelek pa sem dobil od trgovine odgovor naj na poštni naredim zapisnik o poškodovani pošiljki a paket na zunaj ko nov...Ker pa ni vplivalo na delovanje, poškodba se po vgradnji ne vidi..sem vgradil namesto da bi čakal teden+ predno bi se zmenili...

Pro_moted ::

Okapi je izjavil:

No ja, ni čisto tako. Če je DPD dostavil poškodovan paket Hoferju, bi se morali oni zmeniti z njimi in ne bi smeli kar takoj za poškodbe okriviti kupca. Konec koncev so oni naročili (in plačali) DPD. Kupec bi drugače morda uporabil DHL ali kaj tretjega.

Hofer (ali Medionov servis) bi moral imeti dokumentirano, v kakšnem stanju je paket (in vsebina) prišel do njih. Skratka, DPD je Hoferjev/Medionov problem in kupec se nima kaj z DPD-jem kregati. Oziroma se lahko začne kregati šele, če bi DPD trdil, da je že od kupca prejel poškodovan paket in ga je takega, kot ga je dobil, dostavil Hoferju.

O.


Kaj pa če je kupec taki paket poslal ?

Zato pa je že par ljudi tu reklo da se spravlja na napačne, namreč na MEDION. Problem je v pošti. ČE je oddal cel paket in nedotaknjen računalnik, bi moral imeti za to dokaze (slike), nato se lahko pritoži čez DPD in z njimi opravi , kako pač bo.

Ni Medion kriv če dobijo vse razbito.Oni so ravnali čisto primerno. Al kako si to predstavljate ? Da če doma po nesreči poliješ računalnik, potem še malo nacefraš škatlo, nato pošlješ na servis in pričakuješ da bodo ti popravili? Oni so dobili taki paket na servis, o paketu niso dobili nobenega posebnega obvestila , zato ga obravnavajo takega kot je in takega je uporabnik poslal.

BTW. Zdaj komaj vidim !!

Na tipkovnici ti je šla tipka za presledek, ti si pa zato poslal računalnik na servi ? To je pa ..... hmm, kaj naj rečem.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

Okapi ::

Na tipkovnici ti je šla tipka za presledek, ti si pa zato poslal računalnik na servi ? To je pa ..... hmm, kaj naj rečem.
In kaj bi ti naredil - dal v kuverto odlomljeno tipko in jo poslal na servis?:))

Ni Medion kriv če dobijo vse razbito.Oni so ravnali čisto primerno.
Tebi marsikaj ni jasno, očitno.;(( Če dobiš poškodovan paket po pošti, to ne pomeni, da je pošiljatelj poslal poškodovan paket.
Če so dobili razbito, bi morali poslikati poškodovan paket ob prejemu in zadevo urejati s pošto (oziroma z DPD, ki so ga oni naročili), ne s pošiljateljem.

O.

RejZoR ::

Pro_moted je izjavil:

Okapi je izjavil:

No ja, ni čisto tako. Če je DPD dostavil poškodovan paket Hoferju, bi se morali oni zmeniti z njimi in ne bi smeli kar takoj za poškodbe okriviti kupca. Konec koncev so oni naročili (in plačali) DPD. Kupec bi drugače morda uporabil DHL ali kaj tretjega.

Hofer (ali Medionov servis) bi moral imeti dokumentirano, v kakšnem stanju je paket (in vsebina) prišel do njih. Skratka, DPD je Hoferjev/Medionov problem in kupec se nima kaj z DPD-jem kregati. Oziroma se lahko začne kregati šele, če bi DPD trdil, da je že od kupca prejel poškodovan paket in ga je takega, kot ga je dobil, dostavil Hoferju.

O.


Kaj pa če je kupec taki paket poslal ?

Zato pa je že par ljudi tu reklo da se spravlja na napačne, namreč na MEDION. Problem je v pošti. ČE je oddal cel paket in nedotaknjen računalnik, bi moral imeti za to dokaze (slike), nato se lahko pritoži čez DPD in z njimi opravi , kako pač bo.

Ni Medion kriv če dobijo vse razbito.Oni so ravnali čisto primerno. Al kako si to predstavljate ? Da če doma po nesreči poliješ računalnik, potem še malo nacefraš škatlo, nato pošlješ na servis in pričakuješ da bodo ti popravili? Oni so dobili taki paket na servis, o paketu niso dobili nobenega posebnega obvestila , zato ga obravnavajo takega kot je in takega je uporabnik poslal.

BTW. Zdaj komaj vidim !!

Na tipkovnici ti je šla tipka za presledek, ti si pa zato poslal računalnik na servi ? To je pa ..... hmm, kaj naj rečem.


Al pa če je čebula imela bulo ane? Če je paket ves razfukan ga DPD niti sprejet ne bi smel...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pro_moted ::

Okapi je izjavil:

Na tipkovnici ti je šla tipka za presledek, ti si pa zato poslal računalnik na servi ? To je pa ..... hmm, kaj naj rečem.
In kaj bi ti naredil - dal v kuverto odlomljeno tipko in jo poslal na servis?:))

Ni Medion kriv če dobijo vse razbito.Oni so ravnali čisto primerno.
Tebi marsikaj ni jasno, očitno.;(( Če dobiš poškodovan paket po pošti, to ne pomeni, da je pošiljatelj poslal poškodovan paket.
Če so dobili razbito, bi morali poslikati poškodovan paket ob prejemu in zadevo urejati s pošto (oziroma z DPD, ki so ga oni naročili), ne s pošiljateljem.

O.


Ne kupil bi šel drugo tipkovnico, za 10 al pa 15 evrov.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
««
«
1 / 9
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307863 (6975) dzinks63
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615927 (12685) St235
»

Medion servis...ali me hočejo nategniti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7717706 (14244) XsenO
»

Računalnik iz Hofer-ja

Oddelek: Kaj kupiti
4215983 (4534) MIRAN67
»

Prenosni računalnik Medion

Oddelek: Pomoč in nasveti
2610740 (9999) jest10

Več podobnih tem