Forum » Pomoč in nasveti » HP prenosnik, garancija in povračilo kupnine
HP prenosnik, garancija in povračilo kupnine
domenc ::
Živjo!
Imam nekaj vprašanj v zvezi z garancijo...
Zgodba pa je takšna: En mesec star HP prenosnik (HP G72-a20EM) se mi je pokvaril in sem seveda takoj poklical servis za HP Pavilion serijo (ker pač ta model spada notri). Kličem vsaki teden, in tako mine 45-dni od oddaje artikla na servis in seveda artikel ni popravljen. Nato v roku 4 dneh dobim e-mail, ki zahtevajo, da naj pošljem račun (jim ga pošljem), čez 8 dni pa še povraten e-mail, ker mi predlagajo zamenjavo za isti novi model. Vse lepo in prav, če ne bi se čez cirka 5 dni, pojavil e-mail, da tega artikla ne morejo dobaviti, ker se je poškodoval ter takoj zraven pošljejo za novi artikel (model G72-b10EM - ista specifikacija, vendar 50€ cenejši.. OK, pa naj bo, samo, da ga čim prej dobim nazaj (zagotovijo, mi pač, da je artikel na zalogi, in da bo še v petek poslan naprej na servis, kjer mi ga bodo dostavili na dom preho DHL-a)). OK, vse v redu. Kličem, čez 5 dni (danes), mal pojamram, kako sedaj kaže z prenosnikam, in mi pač povejo, da čakajo še neko malenkost od nadrajenih in lahko šele nato pošljejo artikel na servis. Ob enem mi še rečejo, da ta teden artikla zagotovo ne bom še imel, vprašanje tudi do 31.12. (saj imajo dopuste, itd..).
Sedaj me pa zanima, ali lahko zahtevam povračilo kupnine (čeprav sem jim rekel, da bo model G72-b10EM OK zamenjava)?
In, če zahtevam povračilo kupnine, ali bom nazaj dobil tudi vračilo kupnine za HP Care pack, ki sem ga dokupil zraven prenosnika?
Torej 799€ + 60€??
Danes, sem čisto "na dno", ker imam počasi vsega dovolj . Če bi to vedel, prenosnika sploh nebi kupil...
Imam nekaj vprašanj v zvezi z garancijo...
Zgodba pa je takšna: En mesec star HP prenosnik (HP G72-a20EM) se mi je pokvaril in sem seveda takoj poklical servis za HP Pavilion serijo (ker pač ta model spada notri). Kličem vsaki teden, in tako mine 45-dni od oddaje artikla na servis in seveda artikel ni popravljen. Nato v roku 4 dneh dobim e-mail, ki zahtevajo, da naj pošljem račun (jim ga pošljem), čez 8 dni pa še povraten e-mail, ker mi predlagajo zamenjavo za isti novi model. Vse lepo in prav, če ne bi se čez cirka 5 dni, pojavil e-mail, da tega artikla ne morejo dobaviti, ker se je poškodoval ter takoj zraven pošljejo za novi artikel (model G72-b10EM - ista specifikacija, vendar 50€ cenejši.. OK, pa naj bo, samo, da ga čim prej dobim nazaj (zagotovijo, mi pač, da je artikel na zalogi, in da bo še v petek poslan naprej na servis, kjer mi ga bodo dostavili na dom preho DHL-a)). OK, vse v redu. Kličem, čez 5 dni (danes), mal pojamram, kako sedaj kaže z prenosnikam, in mi pač povejo, da čakajo še neko malenkost od nadrajenih in lahko šele nato pošljejo artikel na servis. Ob enem mi še rečejo, da ta teden artikla zagotovo ne bom še imel, vprašanje tudi do 31.12. (saj imajo dopuste, itd..).
Sedaj me pa zanima, ali lahko zahtevam povračilo kupnine (čeprav sem jim rekel, da bo model G72-b10EM OK zamenjava)?
In, če zahtevam povračilo kupnine, ali bom nazaj dobil tudi vračilo kupnine za HP Care pack, ki sem ga dokupil zraven prenosnika?
Torej 799€ + 60€??
Danes, sem čisto "na dno", ker imam počasi vsega dovolj . Če bi to vedel, prenosnika sploh nebi kupil...
Pyr0Beast ::
Zahtevaj vračilo kupnine za vse, BTK. Tako ali drugače ti verjetno ne bodo ugodili.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
domenc ::
Hvala, bom jutri poklical na TIRS, če imajo kakšen pameten predlog, potem bom pa šel še direktno na HP Slovenije, te mal povprašov, zaradi kakšne malenkosti moramo uporabniki čakat...
domenc ::
Zdravo še enkrat.
Od takrat se popolnoma ni nič spremenilo, samo obljube.
Takrat sem potem klical TIRS, na katerem so mi rekli, da po 45-dneh moram dobiti novo enoto, vendar ni roka v katerem moram ta novi izdelek prejeti?!?!?!
Zato sem zadnjič še enkrat klical TIRS, ter malo bolj "pojamrov" (da zelo dolgo ze čakam novi artikel), tako, da mi je rekla, da naj pisno obvestim najprej podjetje (HP), da jih bom prijavil na TIRS, šele nato, lahko dam prijavo na TIRS.
Sedaj pa me zanima, pošto sem poslov priporočeno s povratnico in sedaj čakam povratnico, na katerem bo razvidno, da je HP prejel moje obvestilo. V njem sem zapisal, da če ne v roku enega tedna ne dobim nove enote, da bom poslav pritožbo na TIRS skupaj z vsemi papirji...
Ali lahko v pismo za TIRS zahtevam, da mi HP potem ne priskrbi nove enote temveč povračilo kupnine za prenosnik in dodatno garancijo (takšen znesek kot je na računu)?
Oziroma, ali imate kakšno drugo mnenje, namig, karkoli...
Vse mi bo prišlo prav, samo, da čim prej rešim tole zadevo.
Hvala, Domen
Od takrat se popolnoma ni nič spremenilo, samo obljube.
Takrat sem potem klical TIRS, na katerem so mi rekli, da po 45-dneh moram dobiti novo enoto, vendar ni roka v katerem moram ta novi izdelek prejeti?!?!?!
Zato sem zadnjič še enkrat klical TIRS, ter malo bolj "pojamrov" (da zelo dolgo ze čakam novi artikel), tako, da mi je rekla, da naj pisno obvestim najprej podjetje (HP), da jih bom prijavil na TIRS, šele nato, lahko dam prijavo na TIRS.
Sedaj pa me zanima, pošto sem poslov priporočeno s povratnico in sedaj čakam povratnico, na katerem bo razvidno, da je HP prejel moje obvestilo. V njem sem zapisal, da če ne v roku enega tedna ne dobim nove enote, da bom poslav pritožbo na TIRS skupaj z vsemi papirji...
Ali lahko v pismo za TIRS zahtevam, da mi HP potem ne priskrbi nove enote temveč povračilo kupnine za prenosnik in dodatno garancijo (takšen znesek kot je na računu)?
Oziroma, ali imate kakšno drugo mnenje, namig, karkoli...
Vse mi bo prišlo prav, samo, da čim prej rešim tole zadevo.
Hvala, Domen
Zgodovina sprememb…
- spremenil: domenc ()
domenc ::
Haha, ne morš vrjet :).
Samo, da so dobili obvestilo o prijavi na TIRS, so me takoj danes zutri klical (8.30, ne iz HP-ja tem več iz Proteka), da me enota že čaka. :) Haha
Hvala ter lep pozdrav, Domen
Samo, da so dobili obvestilo o prijavi na TIRS, so me takoj danes zutri klical (8.30, ne iz HP-ja tem več iz Proteka), da me enota že čaka. :) Haha
Hvala ter lep pozdrav, Domen
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 15961 (12719) | St235 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6978 (5521) | Seljak |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11543 (9085) | čuhalev |
» | Trgovci... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7310 (5221) | mpv404 |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12757 (8865) | amigo_no1 |