» »

Rekordni World of Warcraft

Rekordni World of Warcraft

Ilustracija izpred izida razširitve

vir: Ars Technica
Ars Technica - Najnovejša razširitev najbolj znane masovne večigralske igre, World of Warcraft Cataclysm, podira rekorde v prodajnih številkah. S 3,3 milijoni prodanih izvodov v le 24 urah od začetka prodaje so za kar pol milijona kosov prehiteli prejšnjega rekorderja, ki je predhodnik Cataclysma, druga razširitev za World of Warcraft z naslovom Wrath of the Lich King. Slednjo so splavili pred dvema letoma, novembra 2008. Predstavnik Gamespota je povedal, da so v prvem dnevu tudi oni zabeležili rekordne številke prodaje, ki so presegle julijski izid Starcraft II: Wings of Liberty. S Call of Duty: Black Ops je bilo leto združenemu podjetju Activision Blizzard izjemno naklonjeno. World of Warcraft: Cataclysm je takšne prodajne rezultate lahko dosegel zaradi svetovne dobavljivosti na prvi dan, saj so igro 10. decembra splavili v prek 10.000 lokacijah v celotni Severni Ameriki, Argentini in Čilu, Evropi z Rusijo, na jugovzhodu Azije ter Avstraliji in Novi Zelandiji. Prodajnim številkam prvega dneva sicer ni pomagal izid v Tajvanu, Hong Kongu in Macau-u, saj se je zgodil dva dneva za prvim valom, devetega decembra. Če predvidevamo, da so novo razširitev kupili le obstoječi naročniki, je v prvem dnevu igro kupila četrtina uporabniške baze. Tik pred izdajo razširitve je svet World of Warcraft namreč presegel 12 milijonov aktivnih igralcev.

19 komentarjev

ragdoll ::

Škoda da Wow še vedno smrdi :S

Tr0n ::

A drzi, da imajo sedaj linearen level progression? Nekaj v stilu Guild Wars 2 ArenaNet level progression clanka pol leta nazaj?

Samo krade tale Blizzard. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

BALAST ::

Sem opazil, da je mnogo igralcev prišlo iz lvl.80 na lvl.85 v manj kot 10ih urah. Prej je bil pa že samo iz lvl.69 na lvl.70 potrebno 5ur.

Poenostavili so, ampak nič zato, s tem so verjetno olajšali igro novim igralcem, medtem ko stalni bodo zagotovo jezni, ker so pričakovali več vsebine.

No ja danes sem si ogledal "25 man raid" na Onyixia pa so jo šele v šesti rundi premagal (za vsak poizkus je minilo okoli pol ure) torej 6x 0,5h =3h.

bf4ed ::

12 milijonov nolife.com 8-O

Zmajc ::

Ma kaj pa rulji še preostane kot pa da se utapljajo v virtualnih resničnostih ko jih v real life vsi j***o v glavo.

Mipe ::

Poleg tega pa pomagajo držati gor svetovno ekonomijo. (Ne samo ameriške, ker Blizzard zaposljuje ruljo tudi v Evropi in drugje).

ABX ::

How do you kill something that has no life?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

>How do you kill something that has no life?

Jedrska bomba reši vse probleme. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

antonija ::

klik
Da bo bolj razumljivo o cem se gre :P
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

dukenukem ::

tole je eno brezvezno zapravljanje časa in denarja ,cele dneve viset za tem špilom

Bolf3nk ::

tole je eno brezvezno zapravljanje časa in denarja ,cele dneve viset za tem špilom


kajenje pa alokolizem pa ni? pa avto tuning pa modelarstvo... tralala.. vsak ma svoj hobi

PrimozR ::

dukenukem je izjavil:

tole je eno brezvezno zapravljanje časa in denarja ,cele dneve viset za tem špilom

Sploh za tiste, ki svoje like prodajajo za težke zaslužke, kajne?

ahac ::

World of Warcraft: Cataclysm has sold more than 4.7 million copies as of its first month of release, setting a new record for monthly PC-game sales
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PARTyZAN ::

PIPI: Ponavadi je čas, ki je vložen v chara pri "težkih zasluškarjih" izredno poceni v primerjavi z pravo službo. Če bi namesto igranja fural v merkatorju vozičke na kup bi zaslužil tko ene 30x+ več v istem času, recimo.

Ampak fora ni v tem, da boš ti od tega služil. Gre se samo za hobi in uživancijo. Nekateri pač tega ne morejo, oz. nočejo razumet. To je njihov problem.

ahac ::

Tr0n je izjavil:

A drzi, da imajo sedaj linearen level progression? Nekaj v stilu Guild Wars 2 ArenaNet level progression clanka pol leta nazaj?

Samo krade tale Blizzard. :>


btw.
Star post, ampak... če še nisi dobil odgovora:

Ne drži.

O tem kdo komu "krade" pa lahko kaj napišem v GW2 temi... čeprav se mi zdi, da ti ne bo preveč všeč. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

No, da cujem. :)

Mipe ::

Ah, ne že spet to z krajo idej... A GW2 je pa originalen?

Zadnje čase še nisem videl povsem originalnega špila.

Tr0n ::

Itak da gre vedno za iteracijo obstojecih idej. Vazna je implementacija. :)

stražar ::

IN kako se vam zdijo nove rase v zadnjem delu wow?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup igre WoW

Oddelek: Igre
183061 (2680) nuclear
»

Call of Duty: Black Ops prek milijarde dolarjev

Oddelek: Novice / Igre
236450 (5153) Seto
»

Prihaja nova razširitev WoW

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
3010924 (9405) Mipe
»

Real ID-ja na forumih ne bo

Oddelek: Novice / Zasebnost
184382 (3663) ahac
»

Blizzard zahteva prava imena na svojem forumu

Oddelek: Novice / Zasebnost
367470 (5870) spamer

Več podobnih tem