» »

Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet)

Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet)

«
1
2

satyr ::

Živjo, tole bom napisal kolikor se da na kratko, ker sem ta hip preveč pretresen, da bi se zbral, zato bom morda kakšen (pomemben? :)) detajl tudi izpustil...

Torej, pribl. 3 tedne nazaj sem od znanca kupil računalnik (2.8 GHz DualCore Intel Presler, 4 GB RAM-a, 3 diski, od tega eden 1 TB Barracuda itd.) za 200 EUR in mi je na mojo nesrečo po 1 tednu očitno šel en od diskov (nisem bil sicer 100% prepričan, da je disk, no, pa beri naprej).

Ker se nisem hotel preveč ubadati s tem oz. izgubljati časa (pa npr. nisem imel pri roki CD-ja z Windowsi itd., predvsem pa sem ga ČIMPREJ hotel delujočega nazaj) sem klical na KOTAR: http://www.kotar.si/ (Kotar d.o.o., Ziherlova 4, 1000 Ljubljana), razložil situacijo, se okvirno pozanimal glede cen in ga še isti dan (čez 1 uro) odnesel tja. Po krajšen pogovoru (med drugim sem mu povedal, da sem Informatik in da so mi računalniške stvari precej jasne) mi je serviser mi je rekel, da bo PC - če gre res za disk, kot sva se oba strinjala, da verjetno gre - POPRAVLJEN ŽE NASLEDNJI DAN. In pa še, ko sem še enkrat vprašal glede cene mi je rekel, da me bodo itak po GSM obvestili, če bi cena popravila narasla nad 100 EUR (jasno, to je že pol cene celotnega PC-ja!)

No in potem čakam in čakam in mine en teden, ko jih (jaz njih, ne oni mene!) pokličem in mi serviser pove, da so pri njih res zmotili (napaka v "komunikaciji" :() in da so PC "čez in čez" testirali za vse mogoče napake, čeprav SVA SE OBA ŽE NA ZAČETKU/PRI ODDAJI STRINJALA da je verjetno šel k vragu samo eden od treh diskov. Potem je spet rekel, da bo PC popravljen naslednji dan (torej danes, v petek!) in ko me do 14h spet nihče ni poklical, sem jih spet poklical jaz sam in mi je serviser začel zagotavljati kako ravno probavajo reševati podatke (kljub temu, da sem mu jasno rekel, da MI PODATKI NA TISTEM DISKU (sistemski disk oz. disk z OS-jem) NIČ NE POMENIJO in da imam itak backupe od ta pomembnih (kateri kot rečeno sploh niso bili na tem disku, pa vsseno omenjam tudi to) in da bo v 15 min. gotovo oz. da bo v 15 min. vsaj vedel kako in kaj (koliko časa še naj bi vse skupaj trajalo) in pa, da me bo čez 15 min. poklical.

Ko me spet nihče 1 uro ni poklical sem ga spet jaz klical in mi je (nek drug) serviser - češ, da tisti ravno govori po telefonu - dal neko GSM telefonsko od oddelka za "reševanje podatkov" in rekel naj pokličem, če se pa nihče ne bo javil, me bodo pa oni klicali nazaj. Spet ista zgodba! Klical sem (šele čez nekaj časa seveda) najprej eno, potem obe številki (stacionarno in tisto GSM) in to več kot 5x vsako, seveda v razmiku vsaj 5-10 min, da ne bi bil "nadležen" in se mi sploh nihče ni javil, kaj šele poklical nazaj! Tako mi je zmanjkalo potrpljenja in sem se osebno odpeljal z avtom tja. Tam je bil potem (isti) serviser spet ves sladek kako da se trudijo in da bo sigurno danes opravljeno.

No sedaj pa k bistvu celotne zgodbe: ko sem ga vprašal, koliko bo torej vse skupaj stalo, začne on polglasno (namenjeno tudi meni, skratka tako da sem ga lahko slišal) seštevati: 1 del. ura (kar je 36€) + 1 del. ura in pol (kar je torej 36€ + 18€), pa nov disk = 182 EUR! Pa še to je dodal, da z nekim 10% popustom, ki "mi ga kao on sam da", pa s 5% popustom na gotovino, da pa "če bo še kaj več pa on časti".

Skratka, za nekaj, kar bi lahko sam v enem dnevu naredik naj bi plačal skoraj toliko, kot sem plačal za cel računalnik. In poudarjam, kljub temu, da sem mu IZRECNO REKEL, DA NOČEM NOVEGA DISKA in da naj mi samo Windowse naloži na enega od preostalih diskov. Res je včeraj omenjal nek "image" (ampak v smislu "image" za reševanje podatkov) in katerega da hočem, 1 TB, ali 500 MB, ampak nikakor NI GOVORIL O NOVEM DISKU (ker je rekel, da je tisti "image", ki je 1 TB, napram tistemu, ki je 500 MB za 8€ dražji; torej nikakor ni možno, da bi bilo govora o disku!)

Da počasi zaključim, čeprav so me očitno po domače rečeno "nategnili", sem pač ta PC hotel čimprej nazaj (in bi pač naknadno pisal reklamacije/pritožbe ipd.) in sem bil celo pripravljen plačati (konec koncev me imajo "stisnjenega v kot", ker imajo moj PC in če bi se začel kregati bi šele zares znalo trajati!), torej plačati vse tiste "delovne ure" + novi disk, ki ga niti hotel nisem, niti ga zares ne potrebujem. Ampak ko me pa potem danes niso poklicali do 19h (kot je sam rekel: "Ne skrbite, mi delamu tudi do 19h") in ko sem od raznih prijateljev dobil potrjeno, da se očitno delajo norca iz mene, sem ob 19:30 izklopil GSM in to je zaenkrat to.

Sprašujem pa vas vse za nasvet, kaj mislite, kaj bi bilo najbolje, da naredim v ponedeljek (oz. že jutri): ali naj kličem direktorja, naj napišem reklamacijo, obvestim t.i. "varstvo potrošnikov", kakšnega inšpektorja? Ali ima kdo morda kakšno podobno izkušnjo? Kako se je stvar razpletla?!

Lep pozdrav in hvala vnaprej, satyr
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
  • spremenil: satyr ()

satyr ::

/DODATEK: Potem, ko sem kasneje spet vklopil telefon sem videl, da so me dejansko klicali, ampak pozor, njihov klic je bil zabeležen šele ob 19:55 (tisti serviser pa je kot rečeno rekel, citiram: "Ne skrbite, mi delamo tudi do 19h"; zakaj bi sploh dalj čakal in upal, da tokrat me pa bodo izjemoma/prvič celo res poklicali in držali besedo?).

Kakšen odnos do strank je to, predvsem glede na vse potrpljenje, ki sem ga že tako pokazal (mislim oz. prepričan sem, da veliko več kot povprečna stranka)?

Tako imam zaenkrat v planu to, da jim bom jutri kot prvo napisal e-mail in jim vso stvar podrobno obrazložil (opisal vso situacijo oz. dogajanje, nekako enako kot tule v zgornjem postu), v ponedeljek zjutraj pa bom šel tja in - kot so mi vsi prijatelji svetovali - zahteval svoj PC nazaj, takega kot sem prinesel (vključno s pokvarjenim diskom! :D), jasno, brez kakršnegakoli plačila!

P.S. V bistvu bi mi morali celo oni plačati za, ehm, recimo temu izpad "dohodka" :)). Ker še enkrat poudarjam: jasno sem jim/mu že na začetku rekel, da sem ga direkt k njim (namesto da bi ga poiskusil - in kot računalničar jasno tudi uspel - urihtati sam) nesel izključno zato, ker sem ga čimprej potreboval za faks (TŠC Kranj, Višja šola, Informatika, 2. letnik :)) itd.
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

lufthammer ::

Imaš morda kakšen papir o sprejemu v servis z opisano napako? Na poštenem servisu to naredijo.
Osebno bi zahteval, da mi PC spravijo v prvotno stanje in jim prilepil inšpekcijo, nemudoma.


Aampak vseen, si pa smeško, za menjavo diska greš na servis...Bog ti pomagi.

harvey ::

1. Vljuden pogovor ima več učinkov kot karkoli drugega.
2. Skupaj poskušajte ugotoviti kaj je bilo naročeno. Krij le nesporno, kar si tudi dejansko naročil.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

satyr ::

Očitno sem res smeško (pa še računalničar/Informatik, pri čemer je odpravljanje napak - sicer res bolj OS/software-ovskih kot strojnih - moja posebna specialiteta), ja. Res pa, kot rečeno, nisem bil čisto prepričan, da je krivec za moje probleme (BSOD, čudne težave na bootup-ih) eden od diskov...

Ampak kot rečeno, glede na to kaj mi je rekel (koliko da stane delovna ura, da sem jasno rekel, da naj mi nove Windowse dajo na enega od preostalih diskov itd.), sem bil pač pripravljen plačati tistih 36EUR (recimo da bi bilo še kaj narobe) za eno delovno uro.

In pa podobno mislim, da sem bil glede na vse zhoraj opisano de facto "prenešen okoli". Kaj ne?!

P.S. Ne, papirja o sprejemu servis z natanlno opisano napako nimam! Sem pa videl, da si je on v nek zvezek sproti zapisoval, kar sem mu povedal (kot računalničar seveda zelo podrobno in ekstaktno) oz. kako sem mu opisal probleme, ki jih "doživaljam" (napram recimo nekemu "računalniškemu analfabetu" :D).
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

satyr ::

harvey je izjavil:

1. Vljuden pogovor ima več učinkov kot karkoli drugega.

Verjemi, da sem bil do sedaj me glede na vse (eno-tedenska zamuda zaradi njihove "napake v komunikaciji", neodgovarjanje na klice, rečejo, da bodo poklicali nazaj, pa NIKOLI niso itd.) še preveč! :D vljuden!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

zee ::

Na servisu Kotar sem po sluzbeni dolznosti poskrbel za restavriranje podatkov iz dveh trdih diskov. Obakrat so bili zelo korektni, saj so me veckrat opozorili, da reseni podatki morda ne bodo uporabni (kar se je v drugem primeru res zgodilo).

Skratka: zadovoljen.

Neodgovarjanje na klice je problem pri vseh firmah, saj ima le malokatera "dedicated" osebo, ki bi skrbela samo za odgovarjanje na telefonske klice strank.

PS: Je kaksen globlji smisel v tem, da tolikokrat omenjas, da si informatik/racunalnicar? (hint: we don't really care)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

satyr ::

zee je izjavil:

Na servisu Kotar sem po sluzbeni dolznosti poskrbel za restavriranje podatkov iz dveh trdih diskov. Obakrat so bili zelo korektni, saj so me veckrat opozorili, da reseni podatki morda ne bodo uporabni (kar se je v drugem primeru res zgodilo).

Skratka: zadovoljen.

OK, kaj naj rečem, hvala da si delil svojo izkušnjo! Mi pa to v moji situaciji pač čisto nič ne pomaga. :D Verjamem celo, da ima marsikdo z njimi dobre izkušnje, še posebej, ko gre za tako specifično stvar, kot je reševanje podatkov (ko ti nimajo kaj "uturiti", kot je npr. nov disk ipd., edino v ceni - delovnih urah - bi lahko pretiravali), kar pa še minimizira mojega problem oz. dejstev, ki sem jih navedel v svojem postu, ne prikaže v drugačni luči!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

st0jko ::

zee je izjavil:

PS: Je kaksen globlji smisel v tem, da tolikokrat omenjas, da si informatik/racunalnicar?


Globlji smisel je v tem, da je popolnoma brez sramu, kljub temu da je informatik/računalničar, in je moral na servis peljat računalnik da mu na novo okna naložijo.

:))
keks?

satyr ::

st0jko je izjavil:

zee je izjavil:

PS: Je kaksen globlji smisel v tem, da tolikokrat omenjas, da si informatik/racunalnicar?


Globlji smisel je v tem, da je popolnoma brez sramu, kljub temu da je informatik/računalničar, in je moral na servis peljat računalnik da mu na novo okna naložijo.

:))


Ne, smisel je v tem, da mi ni bilo škoda cca. 36€ (ali dosti manj, če bi bilo - kot so rekli - opravljeno v 15 minutah, torej brez reševanja podatkov, za katere sem jasno rekel, da jih ne potrebujem itd.), da bi lahko mirno šel tisti dan od 15:00 do 20:30 na faks - in ne skrbel za to, da bom potem doma še kopiral podatke iz diska na disk, inštaliral Windowse, drajverje itd. - in naslednji dan prišel po DELUJOČ računalnik, kot mi je bilo rečeno!

Kaj si "pameten" in se delaš norca, če za to ni potrebe (oz. te ni nihče prosil); kot lepo piše v naslovu prosim za nasvet, na pa za kretenske pripombe infantilnežev, OK?!

P.S. Ali resno misliš, da ne znam sam "naložiti oken", kot sam temu praviš? Nisi prebral, da ni bilo čisto jasno, kaj je narobe (oz. da je šel disk; aja, tudi nisem omenil možnosti, da se je PC pregreval zaradi pokvarjenega PSU ventilarorja, kar bi razložilo "hard locke").

Dej spelji se prosim, če nimaš kaj pametnega za povedati, resno!

In ponavljam, govorim (tudi) o njihovem odnosu do strank, konkretno neoglašanje na telefon, pa to da ne kličejo nazaj po več kot 1 uri (ko so rekli, da bodo v 15 minutah itd.)
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: satyr ()

satyr ::

A ne dojameš, kot prvo, da če bi bil 100% prepričan, da je problem samo disk, bi (kot rečeno) sam vse v pol dneva zrihtal, in kot drugo, da če bi vedel, da bo na koncu tak račun (v nasprotju z vsem, kar mi je serviser rekel), ga enako sploh ne bi dal k njim na servis.

Sedaj pa res dosti ponavljanja že večkrat napisanega: torej, če se še kdo misli zajebavati na tak način, naj se lepo prosim vzdrži postanja, malo zato ker jasno s tem nikomur nič ne pomaga, predvsem pa - po mojem mnenju pač, seveda ne morem govoriti za druge - kvečjemu sam izpade idiot (očitno mu gre samo za hvaljenje sebe oz. svojega rač. znanja in si tako "hrani" svoj ego, ali ne vem kaj).
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

satyr ::

zee je izjavil:

PS: Je kaksen globlji smisel v tem, da tolikokrat omenjas, da si informatik/racunalnicar? (hint: we don't really care)

Šele sedaj sem opazil tale PS. dodatek. Ne, imaš prav, ni nikakršnega globljega smisla (sicer pa mi je mogoče "ušlo" da sem tolikokrat omenil, ker sem tole kopiral iz nekih mejlov), razen kot rečeno morda to, da hočem s tem povedati, da mi tip ni mogel "prodajati buč" v smislu kaj pa kako da so vse morali narediti (če bi šlo samo za odstranitev diska in naložitev Windowsov na enega od preostalih dveh).

Hint: Be sure that I know that you don't care! :)
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Okapi ::

Če si tistim na servisu najedal tako, kot najedaš tule, se njihovemu odnosu sploh ne čudim.>:D

O.

satyr ::

Okapi je izjavil:

Če si tistim na servisu najedal tako, kot najedaš tule, se njihovemu odnosu sploh ne čudim.>:D


Nisem, oddal sem PC in jih en teden nisem nič klical itd. OK Okapi, povej komu najedam; prišel sem prosit za nasvet in razen 2 resnih postov dobil sama podjebavanja (vključno s tvojim).
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: satyr ()

Boky ::

Jaz bi na tvojem mestu mašino že prej odnese in zahteval, da jo pustijo v takem stanju kot je bila, ker te očitno niso resno vzeli.
Enako bi storil zdaj(naj mašino pustijo v originalnem stanju) plus zagrozil bi jim z inšpekcijo. Ob takem odnosu denarja od mene nebi videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boky ()

satyr ::

Boky je izjavil:

Jaz bi na tvojem mestu mašino že prej odnese in zahteval, da jo pustijo v takem stanju kot je bila, ker te očitno niso resno vzeli.
Enako bi storil zdaj(naj mašino pustijo v originalnem stanju) plus zagrozil bi jim z inšpekcijo. Ob takem odnosu denarja od mene nebi videli.

Hvala lepa za resen in (lahko bi rekel) "spodbuden" :) komentar!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Boky ::

Ne vem, mogoče lahko kak pameten nasvet dobitiš tudi pri kakem zavodu za varstvo potrošnikov ali Urad za varstvo potrošnikov http://www.uvp.gov.si/nc/si/splosno/cns...

satyr ::

Boky je izjavil:

Ne vem, mogoče lahko kak pameten nasvet dobitiš tudi pri kakem zavodu za varstvo potrošnikov ali Urad za varstvo potrošnikov http://www.uvp.gov.si/nc/si/splosno/cns...

Tnx za link, sem tudi sam že pomislil na njih, samo mi je kolega napisal, citiram:

"Zavod za varstvo potrošnikov nudi svojo pravno pomoč samo svojim članom, tako da se tja lahko kvečjemu obrneš po nasvet, če sploh svetujejo nečlanom ..."

Seveda pa lahko (upam :)) da se moti!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Brane2 ::

Dobro,da te servis lahko nateguje, je pričakovano in 1.000.000.000... krat videno.

Meni ne gre v bučo, da si kao "informatik" in "strokovnjak" ki potrebuje _čimprejšnjo_ instalacijo na obstoječ disk in greš zaradi tega na servis.

Saj če gre za eno uro dela, kot sam praviš, potem bi ga sam opravil prej, kot si rabil, da si stvar zapeljal na servis in prišel nazaj.

Za kaj točno si strokovnjak- oljenje kroglic in žic na abakusu mogoče ? :|
On the journey of life, I chose the psycho path.

kuglvinkl ::

Tkole, moderatorji ne bodo več brisali tem, ki se nanašajo na tvoje odzive na komentarje drugih uporabnikov, dear satyr.

Fcuking lame ass.

(edit: iz smart sem popravil na lame).
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

neki4 ::

Kotar je bolj taka družinska firma oziroma servis. Servis tudi ni na nekem nivoju. Seveda gledajo da ti zaračunajo kolikor se pač da. Pa upam, da ne boš plačal tega zneska, ker glede na povedano ni podlage za to. Drugič raje ne nosi tja zadev, sploh za take malenkosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: neki4 ()

kuglvinkl ::

neki4 je izjavil:

Kotar je bolj taka družinska firma oziroma servis. Servis tudi ni na nekem nivoju. Seveda gledajo da ti zaračunajo kolikor se pač da. Pa upam, da ne boš plačal tega zneska, ker glede na povedano ni podlage za to. Drugič raje ne nosi tja zadev, sploh za take malenkosti.


Boš moral tole malo bolj razložit, da servis ni na nekem nivoju. Ker mamo tut manj zahtevne forume, kjer se da nabijat na suho (al pa 24ur).
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

srus ::

Sedaj veš zakaj ti je znanec prodal zelo spodoben računalnik za tako nizko ceno. On je že vedel kaj se skriva v njem.

neki4 ::

kuglvinkl je izjavil:

Boš moral tole malo bolj razložit, da servis ni na nekem nivoju. Ker mamo tut manj zahtevne forume, kjer se da nabijat na suho (al pa 24ur).


Odnos do strank. Čakanje in čakanje da zrihtajo zadeve. In na koncu ni zrihtano tako kot bi moralo biti. Take so moje izkušnje.
Kot pravim, gre bolj za družinsko podjetje. Če se bo pritožil direktorju, bo verjetno celo to nekdo ki mu je servisiral računalnik:) Z odprtjem te teme, mi je bilo vse jasno, da je stranka upravičeno nezadovoljna. Jaz ne bi nič plačal, in mislim če bo vztrajal fant, bodo popustili, ker si enostavno ne morejo privoščiti, da stranko po domače nategnejo(kar je bilo lepo opisano)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: neki4 ()

jl ::

Tudi jaz nimam namena podjebavati, ampak res pa ne vem, zakaj si sploh peljal PC na servis, saj kot razumem, nima vec garancije. Diagnosticirat hardware-sko napako je pa res tako enostavno, da vsak osnovnosolec ze to pocne, zate kot informatika bi pa to morala biti mala malca. Tudi v primeru, da ti je sel disk, pac kupis novega v kolikor ga potrebujes (ne vem kaksnega so ti prodali za cca 120eur kot naj bi bilo razvidno iz tvojih podatkov).

Kaj sedaj naredit, jaz kot prvo diska ne bi placal, saj je cena 1.5TB diska okoli 70eur, vec pa skoraj gotovo ne rabis. Kar se tice delovnih ur pa, placaj tisto kar si narocil. Casa, ki so ga porabili za montazo HDD in instalacijo OS na njega pac ne placaj.

WarpedGone ::

Splošno pravilo servisiranja je, da plačaš vnaprej naročen in dogovorjen postopek. Računalnik, avto, pralni stroj ali TV - ni važno. Če servis počne nekaj na svojo pobudo je to brezplačno. Meni na servisu običajno tudi operejo avto - brezplačno, ker tega nism naročil.

Če nisi naročil poskusa reševanja podatkov, tega nimaš kaj plačevat. Servisu lahk IMO zatežiš tudi s tožbo zaradi nepooblaščenga posega v tvojo lastnino.

Vodovodar nima kaj šraufat TVja in tega računat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mavrik ::

Tudi jaz nimam namena podjebavati, ampak res pa ne vem, zakaj si sploh peljal PC na servis, saj kot razumem, nima vec garancije. Diagnosticirat hardware-sko napako je pa res tako enostavno, da vsak osnovnosolec ze to pocne, zate kot informatika bi pa to morala biti mala malca. Tudi v primeru, da ti je sel disk, pac kupis novega v kolikor ga potrebujes (ne vem kaksnega so ti prodali za cca 120eur kot naj bi bilo razvidno iz tvojih podatkov).


Če si informatik potem tudi štekaš, da je tvoj čas bolj pomemben (in dražji) kot zajebavanje z diagnostiko problemov na lastni kišti in je servis cenejša opcija. To nakladanje pa je obenem tudi offtopic tule in nima veze s težavami na servisu, ki jih opisuje avtor teme in vas prosim da se takih komentarjev vzdržite.
The truth is rarely pure and never simple.

mihec87 ::

Ko imaš enkrat službo v 2 letniku pa mislim da tista ura nbenga ne bo ubila.

thierryxx ::

Plačuješ za lenobo, a to zgodbo si si izmislil, a si res tako naiven? Jas recimo, bi šel tja, popatral računalnik že drugi dan, in odšel, v tvojem primeru pa bi poklical inšpektorat za potrošnike v sloveniji.

Okapi ::

Če si informatik potem tudi štekaš, da je tvoj čas bolj pomemben (in dražji) kot zajebavanje z diagnostiko problemov na lastni kišti
Vožnja računalnika na servis, opravki tam, vožnja nazaj domov, pa potem še enkrat na servis po popravljen pc, pa plačevanje, pa vožnja nazaj - to je pa kaj? Prostočasne dejavnosti?

In če je satyr na servisu razlagal tako konfuzno, kot razlaga tule, potem nič čudnega, da sploh niso dobro vedeli, kaj bi rad. Namestitev Windowsov na drug disk?

O.

jl ::

Mavrik je izjavil:


Če si informatik potem tudi štekaš, da je tvoj čas bolj pomemben (in dražji) kot zajebavanje z diagnostiko problemov na lastni kišti in je servis cenejša opcija. To nakladanje pa je obenem tudi offtopic tule in nima veze s težavami na servisu, ki jih opisuje avtor teme in vas prosim da se takih komentarjev vzdržite.


To pomeni, da ce si informatik se bos pa v zivljenju ukvarjal le s tem, za vse ostalo pa placeval storitve ostalim (nakupovanje hrane, oblacil, kosenje trave itd itd)... Zna biti drago tako zivljenje.
Kar se pa tice servisa, pa naj placa le tisto, kar je narocil. Upam tudi, da je vsaj dobil/zahteval delovni nalog, ko je PC predal na popravilo.
Je pa tako, vsaka sola nekaj stane, morda bo naslednjic bolj odlocen. Ce je videl, da ga nategujejo z roki, bi pac sel iskat racunalnik in ga nesel na drug servis...

darkolord ::

Če si informatik potem tudi štekaš, da je tvoj čas bolj pomemben (in dražji) kot zajebavanje z diagnostiko problemov na lastni kišti in je servis cenejša opcija.
Previdno s tem...

šernk ::

da na vsaj nekaj pametnega povem:

"Zavod za varstvo potrošnikov nudi svojo pravno pomoč samo svojim članom, tako da se tja lahko kvečjemu obrneš po nasvet, če sploh svetujejo nečlanom ..."


odgovor od njih, ker sem jih pred časom nekaj vprašal, pa niso vedeli točnega odgovora:
citiram:
Javna služba svetovanja potrošnikov zajema pravno svetovanje potrošnikom, torej predvsem kako
lahko potrošniki postopajo v kolikor se znajdejo v sporu glede reklamacije kakšnega izdelka ali storitve.


drugače pa: ob prevzemu v servis moraš dobiti papir kaj naj naredijo (seveda če veš kaj je narobe), nikakor pa če rečeš, da ne rabiš podatkov in drugega diska (ker že 2 imaš) ti ga ne morejo računat potem po nenormalnih cenah.

piši na UVP, papir o prevzemu v servis moraš mislim, da tudi podpisati, torej brez tvojega podpisa ne velja nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Ales ::

Jaz vsega tukaj naštetega ne razumem čisto... Malo nelogična mi je zgodba. Ampak če povzamem:

- na servis si nesel računalnik, ki je kazal neko ne čisto določljivo napako, po vsej verjetnosti okvarjen disk
- želel si namestitev OS-a na novo, v kolkor se izkaže, da je disk res šel po gobe in sicer na enega od drugih obstoječih diskov
- na servisu slabi komunicirajo s strankami (kar je v tem primeru kakih 50% njihova krivda ;) )

Ok, se pravi, novega diska in reševanja podatkov ti ne bi smeli zaračunati. Ni mi jasno, zakaj jim tega nisi jasno povedal, ko si bil drugič tam. Glede takih stvari se ni treba kregati, pač lepo poveš, da se niste tako dogovorili.

Ugotavljanje kaj točno je narobe pa seveda morajo opraviti in zaračunati, kar ste se verjetno dogovorili, ne?

Me pa zanima naslednje:

- maš licenčen OS, oz. kaj ti nameščajo na komp?
- maš kakršenkoli dokument (delovni nalog, itd.) o tem, da si dal komp na servis in kaj tam piše?

Edit:
Pa še to: zakaj zaboga takoj vsi svetujete obračanje na razne inšpekcije, če pa kot se kot kaže stranka tega servisa kar strinja z vsem, kar mu tam rečejo? Prva stvar, ki jo narediš je, je da rečeš da se niste tako dogovorili in daš servisu priliko, da popravi svoj odnos, ne?

Glede na zamudo pri popravilu pa rečeš da želiš konkreten popust. To je najmanj, kar bi lahko dobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

satyr ::

kuglvinkl je izjavil:

Tkole, moderatorji ne bodo več brisali tem, ki se nanašajo na tvoje odzive na komentarje drugih uporabnikov, dear satyr.

Ker ne vem o čem točno govoriš bom rekel samo: shut the f*** up, OK?! Pa ne reply-jat, če nimaš kaj pametnega za povedati...

Si mogoče eden od zaposlenih v Kotarju?

jl je izjavil:

Tudi jaz nimam namena podjebavati, ampak res pa ne vem, zakaj si sploh peljal PC na servis, saj kot razumem, nima vec garancije. Diagnosticirat hardware-sko napako je pa res tako enostavno, da vsak osnovnosolec ze to pocne, zate kot informatika bi pa to morala biti mala malca.

Kot že ne vem kolikokrat povedano, glede na to, da sem zelo v stiski s časom zadnje mesece, da mi ni bilo škoda tistih max. 36€ oz. še dosti manj, če bi bilo, kot so rekli, lahko opravljeno tudi v 15 min. (torej brez reševanja podatkov, kot sem izrecno naročil!), da bi šel tisti dan lahko mirno popoldne na faks (in se ne potem še dolgo v noč ukvarjal z reševanjem problema) in naslednji dan prišel po zrihtan računalnik, kot mi je bilo rečeno!

P.S. In spet, ali nisi prebral, da ni bilo tako kristalno jasno, kaj je s PC-jem dejansko narobe (oz. da je res šel samo disk)?
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Duhec ::

Bom zaenkrat tih ... vsaj okol Kuglvinkladmina :)

satyr ::

Ales je izjavil:

Me pa zanima naslednje:

- maš licenčen OS, oz. kaj ti nameščajo na komp?
- maš kakršenkoli dokument (delovni nalog, itd.) o tem, da si dal komp na servis in kaj tam piše?

Ne, kot tudi že parkrat povedano, OS-ja za inštalacijo sploh nisem imel "ready" (oz. pri roki), kar je bil tudi delno eden od razlogov oz. kar bi mi - če bi se sam tega lotil - še podaljšalo vse skupaj!

Seveda imam dokument (oz. t.i. "prevzemnico"), na žalost pa tam res nič ne piše (o konkretnih problemih z računalnikom), si je pa serviser, kot rečeno, v nek zvezek sproti zapisoval, kar sem mu povedal oz. kako sem mu opisal probleme.
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

satyr ::

Okapi je izjavil:

Vožnja računalnika na servis, opravki tam, vožnja nazaj domov, pa potem še enkrat na servis po popravljen pc, pa plačevanje, pa vožnja nazaj - to je pa kaj? Prostočasne dejavnosti?

In če je satyr na servisu razlagal tako konfuzno, kot razlaga tule, potem nič čudnega, da sploh niso dobro vedeli, kaj bi rad. Namestitev Windowsov na drug disk?

Od doma do Trnovega imam max. 10 minut (če ni prometa pa 5 minut!) vožnje, ti s tem dovolj odgovorim glede "izgubljenega časa z vožnjami"?

In tudi ne vem kaj konkretno je bilo tako "konfuzno" napisano, kot sam praviš?
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Brane2 ::

satyr je izjavil:


Od doma do Trnovega imam max. 10 minut (če ni prometa pa 5 minut!) vožnje, ti s tem dovolj odgovorim glede "izgubljenega časa z vožnjami"?

In tudi ne vem kaj konkretno je bilo tako "konfuzno" napisano, kot sam praviš?


Dobro. 5 minut tja, 5 minut nazaj = 10 minut. Še 10 minut za prevzem mašine. Pa še recimo 15 minut čakanja na serviusu ob oddaji, pripravi zapisnika o prejemu it. Potem pa ob prevzemu recimo še 15 minut testiranja + 15 minut čakanja recimo.

Brez vseh ostalih drobnarij, ki bi ti realno lahko vzele dodaten čas je to na okroglo 1 uro recimo.

Če naj bi servis to opravil v 1 uri, si sedaj s tem pridobil kaj točno ? Tudi če ne računaš časa, ko čakaš na servis, da opravi svoje, si tam nekje.

Če pa ta čas računaš, si že izpušil, pa če se serviser tega loti takoj, ko prideš.

Tudi ni jasno, kako naj bi ti namontiral Winse gor, če nimaš na tej mašini legalne verzije.
On the journey of life, I chose the psycho path.

satyr ::

Najbolje v bistvu, da zaključimo s tem! Vidim, da (vsaj) 1/3 Slo-Tech forumašev raje obsoja mene, ker sem sploh nesel PC na servis (ne glede na jasno navedene razloge zakaj!), kot da bi rekli kaj o servisu in njihovem nategovanju (in odnosu do stran na sploh!) in/ali mi tako drugače poskušali pomagati s kakšnim nasvetom.

Tako, zaenkrat je to z moje strani vse.

P.S. Se pa nikakor ne bom pustil žaliti itd., tako da bom pač še naprej reply-jal na zajebantske komentarje.

l.p. satyr


Brane2 je izjavil:

Dobro. 5 minut tja, 5 minut nazaj = 10 minut. Še 10 minut za prevzem mašine. Pa še recimo 15 minut čakanja na serviusu ob oddaji, pripravi zapisnika o prejemu it. Potem pa ob prevzemu recimo še 15 minut testiranja + 15 minut čakanja recimo.

Malo pretiravaš, mar ne? O kakšnih 15 min. "testiranja ob prevzemu" recimo govoriš?

Brane2 je izjavil:

Tudi ni jasno, kako naj bi ti namontiral Winse gor, če nimaš na tej mašini legalne verzije.

Glede tega sem se seveda že predhodno pozanimal (preden sem sploh nesel PC tja). Imajo na servisu neke licence za Winse (enako XP Pro SP3, kot sem jih imel sam), katere bi lahko potem normalno naprej uporabljal...
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: satyr ()

SleepLess ::

Glede problema ti svetujem, da pač enostavno ne plačaš tistega česar nisi naročil.

Ampak mislim da sem začel dojemati delodajalce,zakoj so tako zelo zelo pazljivi pri zaposlovanju ljudi brez izkušenj. Očitno je dobra možnost, da se jim prijavi na razgovor kakšen tak "informatik" (ki kot zapisano v postu na začetku rešuje tudi software-ske napake), kateri rajši pelje računalnik na servis, kot pa da si vzame 25min za reinstall sistema (kot sem razumel si se vozil tja 10min, nazaj 10min + vso kreganje in emaili, kar nanese zagotovo skupaj več kot 1h).

satyr ::

SleepLess je izjavil:

Glede problema ti svetujem, da pač enostavno ne plačaš tistega česar nisi naročil.

Hvala za konkreten nasvet! :)
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Brane2 ::

Saj v bistvu ti dajem najbolj odkrit, pošten in uporaben nasvet, kar ga premorem- izogibaj se serviserjev, ker so v povprečju prasci.
Na servis pojdi ssamo takrat ko MORAŠ, razvijaj pa svoje sposobnosti v to smer, da bo to čimredkeje.

Ko pa že greš na servis, zahtevaj papirno sled, na katero se boš skliceval v primeru težav.

Tudi fotka ali dve, magari z mobilcem naj ne bosta odveč. Čisto toliko,d a si tip ne bo mogel zmišljevati, da nikoli nisi bil pri njemu ali da nisi oddal tega stroja.

Serviserji so zaradi narave storitev lahko izmuzljivi.

Tip komot lahko reče, da si prijokal v njegovo štacuno in zavpil "REŠITE MI PODATKE, KARKOLI ŽE STANE !"

Že videno. Zadnjič sem kupil ta štos, ko mo je avtomehanik navil ceno v 3PM. Od takrat vse delam sam.

Predvsem pa, NIKOLI VEČ se ne postavljaj v vlogo "jaz sem gospod in se mi ne zdi vredno ukvarjati s tem za EUR36/EUR100/whatever", ker je PRVA STVAR ki bo še tako glupega serviserja zanimala, do katere meje si še gospod.
On the journey of life, I chose the psycho path.

satyr ::

Hvala Brane, zelo korekten in smiseln odgovor, si prvi (ali drugi?) ki je jasno povedal, da so "serviserji ... v povprečju prasci".

Izkušnjo pa sem vsekakor pridobil, čeprav me je za moje pojme malo preveč (časa + živcev) stala! :(
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

mihec87 ::

satyr je izjavil:

Hvala Brane, zelo korekten in smiseln odgovor, si prvi (ali drugi?) ki je jasno povedal, da so "serviserji ... v povprečju prasci".

Izkušnjo pa sem vsekakor pridobil, čeprav me je za moje pojme malo preveč (časa + živcev) stala! :(


Škoda ker si iz njegovega posta odnesel samo "serviserji so prasci"

satyr ::

mihec87 je izjavil:

Škoda ker si iz njegovega posta odnesel samo "serviserji so prasci"

Nisem, brez skrbi... To se mi je (zakaj glej 2-3 poste nazaj) pač zdelo vredno poudariti!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

#000000 ::

Men pa ni jasno kako tega nisi sam naredu, pršparu bi 100 oz. celo več odvisno od diska ki bi ga kupil, fertig bi mel pa v roku 1-2 ur.

Brane2 ::

Čisto tako za info:

Preselil sem eno mašino na novo lokacijo in ob postavljanju ugotovil, da mi dva od štirih USB postov, ki sem si jih s plate speljal na sprednjo stanico ne delata, poleg tega pa mašina ne zazna samodejno priklop USB naprave in eSATA diska.

Zgubil sem dan na to in ugotovil, da je vsega kriv BIOS. Na MSIjevo plato 790GX-G65 sem zaflešal napačen BIOS. MSI ponuja za to plato "navaden" in pa "Winky" BIOS. Ker mi navadne iz nekega vzroka ni delal od prve, sem zaflešal še "Winky".

Izkazalo se je, da je "Winky" za posebno podverzijo plate, ki zna direkt iz BIOS-a zagnati Web browser, da lahko browsaš, medtem ko se mašina boota.

Vendar pa je moja plata "navadna" in stranski efekt novega BIOS-a je čudno delovanje periferije.

Če bi s tem odkorakal na servis, bi mi ziher zamenjali plato in zaračunali čuda delovnih ur, da o ostalih možnih negativnih posledica niti ne govorimo.

Pri računalniški robi se sploh držim pravila, da raje ruknem v kanto kot odnesem na servis.
On the journey of life, I chose the psycho path.

satyr ::

#000000 je izjavil:

Men pa ni jasno kako tega nisi sam naredu, pršparu bi 100 oz. celo več odvisno od diska ki bi ga kupil, fertig bi mel pa v roku 1-2 ur.

Jao, a misliš da mi sedaj (naknadno) to ni "jasno kot beli dan"?

Ampak, glede na to, da s serviserji oz. serviseranjem (česarkoli že, avta itd.) še NIKOLI nisem imel takih izkušenj...
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."

Ziga Dolhar ::

Satyr: Pravila. Spuščanje na osebni nivo ni zaželjeno, žaljenje še malenkost manj.

Če nestrinjanja ne prenašate najbolje, ta forum morda ni najbolj primeren za vaše udejstvovanje.

Opozorilo.
https://dolhar.si/
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344953 (3828) St235
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914802 (8024) solatko
»

Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5111161 (9769) Sandi204
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10722221 (19248) amigo_no1
»

LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
247203 (6609) kristjan26

Več podobnih tem