» »

LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancije

LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancije

kristjan26 ::

Imam LCD TV AOC, ki ima garancijo 3 leta.

V garanciji je samo še 2 meseca, ko se je na precejšnjem delu ekrana pojavila napaka z osvetlitvijo ( na enem delu so zbledele barve - napaka je vidna samo na določenih barvnih ozadjih! ). Napaka je na kakšnih 20cm ekrana in je kot sem rekel bolj vidna samo ob določenih barvnih sekvencah.

Ko sem tv poslal na servis acord 92 so mi po pregledu tv sporočili, da je to napaka, ki jo proizvajalec AOC ne UPOŠTEVA???

Kako jo ne upošteva, če je tv še v granaciji? Serviser je rekel, da je to pri lcd tv pogosta napaka in naj bi bila posledica dolgih ur delovanja.

Lahko v tem primeru zahtevam popravilo ali zamenjavo za nov tv? Servis o tem noče niti slišati. LCD tv , ki ga imam je nižjega cenovnega ranga...

PROSIM ZA POMOČ:)

St235 ::

Pojem neupoštevanje garancije je dedfiniran v garancijskih pogojih in vključuje nepooblaščene servise, naravne nesreče, mehanske poškodbe, nepravilno uporabo...
Nikakor pa to ne uključuje pretirane uporabe. Če je to splošna težava ,ki e poavi po N urah uporabe je to problem proizvajalca. Garancija zahteva, da artikelj deluje brez okvar za čas garancie.

To je že drugi primer na tem forumu, ko je problem z uveljavljanjem AOC garancie pri Acord. Acord malce po svoje razlagajo slo zakone. ČE imaš vse papire in je na garancijskem listu dve leti garancije (neodivno od reklam proizvajalca in spletnih strani, štteje samo original garancijski list). V tem priemru so ti dolžni odpravit VSE napake.

Jaz bi na tvojem mestu šel neposredno na sevis in zahteval pisno obrazložitev zakaj to ni popravilo v garanciji in ustrajal, da slo zakonodaja ne pozna okvar, ki jih garancija ne pokriva.

Od tam naprej pa ustane samo še Urad za zaščito potrošnikov in Tržna inšpekcija. Bistveno pa je, da imaš papirje, kdaj si poslal na servis, kaj je bilo narobe in kako so ti odgovorili na servisu. Če ima AOE še kak pooblaščen servis lahko probaš še tam.

kristjan26 ::

Ja sem 100%, da bi morali napako odpraviti glede na to, da je tv še v garanciji in to je proizvajalčeva napaka in NE MOJA.

Očitno me imajo za norca, ker je napaka takšna, da bi bila potebna menjava z novim TV.jem, ker se te napake ne splača popravljati.

Šel bom do konca pa magari do prijave na inšpektorat za varstvo potrošnikov!

TV so mi že poslali nepopravljen nazaj in ga jutri že dobim po pošti. A lahko zavrnem pošiljko, da jo pošljejo nazaj na servis, ker niso nič popravili ali tega ne morem storiti?

Zgodovina sprememb…

Bias ::

Jaz bi preveril "življensko dobo / delovne ure" oz. specifikacijo proizvajalca, npr. lahko imajo napisano da je življenska doba lcd-ja 1000delovnih ur (na pamet) in je potem situacija kot pri žarnicah projektorja?

Kako pa je z LCDji in mrtvimi pikami...ti tudi nihče ne menja če ni doseženo minimalno število, pa vsi vemo da je obup gledat mrtev pixel.

Nagi Bator ::

Bias je izjavil:

Jaz bi preveril "življensko dobo / delovne ure"

No jaz bi pa to odsvetoval, ker znajo potem na servisu se zatezit da si brskal po servisnem meniju. Poleg tega imajo TV-ji zivljensko dobo po 50000 ur in navzgor.

Zgodovina sprememb…

Bias ::

Ne nisem mislil v ser.meniju, pač v dokumentaciji tvja...sicer pa če je specificirano manj, kot si ti napisal, tv sploh ni vreden da ga človek ima

neki4 ::

Tole nesi kar ponovno spet v garancijo, dokler ti še ostane kaj časa.

kristjan26 ::

neki4 je izjavil:

Tole nesi kar ponovno spet v garancijo, dokler ti še ostane kaj časa.



Jah kam naj nesem, če je bilo že na 2 in edinih servisih za AOC v SLO in na obeh zavrnjeno.

Napaka so packaste barve na določenem delu ekrana ( na določenih barvnih sekvencah je videti kot meglica ).

Kaj mislite drugi imam tukaj več kaj šans?

Bias ::

ja prijava na odgovorno ustanovo

kristjan26 ::

Bias je izjavil:

Jaz bi preveril "življensko dobo / delovne ure" oz. specifikacijo proizvajalca, npr. lahko imajo napisano da je življenska doba lcd-ja 1000delovnih ur (na pamet) in je potem situacija kot pri žarnicah projektorja?

Kako pa je z LCDji in mrtvimi pikami...ti tudi nihče ne menja če ni doseženo minimalno število, pa vsi vemo da je obup gledat mrtev pixel.


LCD TV AOC je model 37W551B. Na AOC -jevi strani nič ne piše o delovnih urah...tam samo piše, da imajo vsi LCD TV 3 letno garancijo.

Bias je izjavil:

ja prijava na odgovorno ustanovo



In to je tržni inšpektorat ali kaj drugega? Procedura je zapletena? Traja dolgo? Da nimajo kaj v ozadju s čimer se lahko zgovarjajo in bom imel še dodatne stroške? ( ker tv ni ravno najdražji rang oz. če sploh je srednjega ranga prej nižjega ). Malo se bojim spuščati v pravne posle zaradi 600eur vrednega tv:P

Zgodovina sprememb…

Šimpanz ::

Sem imel že tak problem ko smo hoteli za našo stranko uveljavljati garancijo za CRT monitor. Pri njih je bil monitor prižgan 24/7 in po dveh letih je bila slika že čisto bleda. Servis mi je garancijo zavrnil, ker za proizvajalca to ni normalna uporaba (normalna je največ 8 ur/dan). V garancijske listu je bilo res zapisano nekaj v stilu da garancija velja samo za normalno uporabo. Tržni inšpektor se je postavil na stran servisa, tako da je stranka na koncu kupila nov monitor. Itak pa so tega že amortizirali. Od servisa zahtevaj pisno pojasnilo zakaj ti zavračajo garancijo.

popster ::

"zabavna elektronika" ni namenjena profesionalni uporabi.

kristjan26 ::

Šimpanz je izjavil:

Sem imel že tak problem ko smo hoteli za našo stranko uveljavljati garancijo za CRT monitor. Pri njih je bil monitor prižgan 24/7 in po dveh letih je bila slika že čisto bleda. Servis mi je garancijo zavrnil, ker za proizvajalca to ni normalna uporaba (normalna je največ 8 ur/dan). V garancijske listu je bilo res zapisano nekaj v stilu da garancija velja samo za normalno uporabo. Tržni inšpektor se je postavil na stran servisa, tako da je stranka na koncu kupila nov monitor. Itak pa so tega že amortizirali. Od servisa zahtevaj pisno pojasnilo zakaj ti zavračajo garancijo.



Je morala stranka v tem primeru kriti kakršnekoli stroške inšpektoratu, ker baje ni imela prav? Zanima me, ker se bojim, da bi imel s tem še dodatne stroške. V kolikor tega strahu ni potem bom podal prijavo.

Pri meni na garancijskem listu piše, da lahko garancija preneha v primeru odstopanja, ki ga dovoljuje proizvajalec.

Je ta megla lahko vzrok za prenehanje garancije glede na to, da je ta meglica samo na 20cm ekrana?

Zgodovina sprememb…

Šimpanz ::

Ne inšpektor je samo podall svoje mnenje da je zavrnitev garancije upravičena.

kristjan26 ::

Baje bom pojasnilo zakaj ne upoštevajo garancije dobil zraven tv-ja, ki so mi ga preko dostavne službe poslali nazaj na moj naslov ( tako pravijo na servisu ).

Bom videl kaj piše in se potem odločil ali je smiselno prijavljati ali ne.

Na prvem servisu so mi na delovni nalog napisali sledeče:

Napaka je komaj vidna. Menjava panela ne bi bila smotrna. Tv ni več v garanciji. Za AOC tv-je je garancija samo 2 leti. Acord 92 vam je dal garancijo za monitorje AOC kateri imajo 3 leta garancije.


Še kdo za kakšen komentar na to kar je napisal serviser na delovni nalog?

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Po eni strani vidim, da se folk pizdi nad trgovci, po drugi pa vidim kakšne bedarije stresajo servisi. Komaj opazno!? Pretirana uporaba!? Kakšne bedarije se bojo še zmislili? Se strinjam, velja nivo prijaznosti do trgovcev in serviserjev, ko nekaj prineseš k njim, ampak ko ti začnejo stresat take neumnosti pa se imaš vso pravico razpizdit.

Zdej če je še kakšen servis in ne samo bedast Acord92 se raje obrni nanje.
Škoda živcev. Tud ko boš prišel na drug servis sploh ne omenjaj ničesar kaj se je dogajalo na drugem servisu. Samo povej kaj je narobe in pusti da uredijo. Sem tud sam imel podobne neumne izkušnje, ko sem kot trgovec poslal en izdelek na servis tud po 2x pa ga al niso zrihtal al pa so ga še bolj zjebal (enkrat so na DVD playerju kar manjkal vsi taveliki zunanji vijaki, ki držijo ohišje skupaj). Pol sem povsem nehal pošiljat na tist servvis in zdej že 2 leti pošiljamo samo na tadrugega in še ni bilo niti ene težave.

Če pa druge opcije ni, pa zahtevaj, da ti pokažejo črno na belem, kje piše, da "pretirana uporaba" (karkoli že to je po njihovi logiki) oz da se okvarjena osvetlitev ne popravlja v okviru garancije.
Pretirana uporaba pri LCD-jih ne obstaja. Lahko je samo 24/7, kar pa nima nobene veze s čemerkoli. Nikjer v garanciji ne piše, da to ni dovoljeno in da zaradi tega garancija ne bo krita. Nisem prebral garancije ampak sem 300% da tega ni v njej. Aja pa VSI monitorji brez izjeme imajo 3 leta garancije. Samsuung, Philips, LG, AOC, vsi ti monitorji, ki smo jih tud mi tržili imajo 3 leta garancije. Tudi tiste, ki so s TV tunerjem in se lahko klasificirajo in uporabljajo kot samostojni TV.

Edin zdele sem se spomnil, da je možno, da izgleda ta "packa" kot da bi stisnil LCD ekran in se al spremeni v črno če je bil pritisk prevelik ali pa se odtenki samo malo spremenijo in še vedno deluje. Možno da ti težijo zaradi tega ampak če niso obrazložili potem sigurno ni to. In če veš da res nisi pritiskal na ekran kar bi se štelo pod fizično poškodbo, potem vstrajaj pri tem, da zrihtajo stvar.

Pa nauk za naprej. Če je Acord92 edini serviser za izdelek ga enostavno raje ne kupite, ker so očitno eni težki pocarji. Če pa ima kdo voljo pa naj jih prijavi inšpektoratu al pa toži pa bo. Mogoče se bojo pol streznili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kristjan26 ::

Evo še pojasnilo drugega servisa za AOC acord 92 d.o.o zakaj ne upoštevajo garancije:


Servisni pregled televizorja je pokazal rahlo senco na levem delu zaslona, katera pa je vidna samo na računalniških sivinah. Senca ne vpliva na kvaliteto TV slike. Takšne spremembe v sliki se pojavljajo na televizorjih z veliko ur delovanja ali pa so posledica statične slike oziroma zapečene slike. Za takšne in podobne spremembe v sliki, nam proizvajalec AOC ne daje garancije, ker ne vplivajo bistveno na kvaliteto slike.


To je to kar so napisali kot obrazložitev.

Kakšen komentar na odgovor servisa? Je potemtakem sploh smiselna prijava na inšpektorat? Na inšpektoratu so mi dejali, da najverjetneje ne bom dosegel nič ( v kolikor si ne dobim sodnega izvedenca kateri poda mnenje, da je napaka res tako vidna, da bi mi garancijo morali upoštevati ).

Na varstvu potrošnikov so mi dejali, da če nimam nobenega nasprotujočega mnenja o napaki se nimam kaj pritoževati, ker baje ne bom v tem primeru nič dosegel oz. zelo težko!

Kaj menite drugi?

s1m0n ::

Imaš kak posnetek, fotografijo kako to izgleda (to popačenje) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

kristjan26 ::

Evo slika napake:



Kaj menite? Tale packa se vidi na sivih ozadjih, modrih, zelenih,rjavih in ne samo sivih kot je napisal serviser. Tv je pa bolj nižjega do srednjega cenovnega razreda.

Če bi slikal na tv programu in ne na sivem ozadju se na sliki ne bi sploh videla napaka, ker je vidna samo na določeni barvi. Pri gledanju SD in HD programov je pa z očesom precej vidna! Z očesom se jo torej vidi. ( verjamem, da jo pa kakšen nono z dioptrijo res lahko spregleda ).

Problem je tudi, da je napaka vidna na vseh imputih. Sploh če maš pc na vga priklopljen, če si bližje ekrana.

Opazil sem tudi eno foro, če je tv ugasnjen za ene 24 ur, takoj ko ga vžgem ta napaka skoraj ni vidna in postane vidnejša ko se tv bolj segreje ( zaradi tega tudi serviser najbrž ni videl popolne napake, ker tv mora biti prižgan vsaj dobro uro, da se popolnoma vidi napaka ).

Eh ni moj prvi problem z lcd tehnologijo. Enkrat sem imel tudi en samsungov lcd monitor za pc in je slika kr začela migetat pa ni noben upošteval garancije! ( ker napaka pač ni bila vidna zmeraj, ampak samo občasno in jo noben serviser ni videl ). Klinc PA LCD:)

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

Pentium ::

za hec pusti čez noč laufati JscreenFix link. aplikacijo daj na fullscreen in stisni F11.
na tak način sem rešil problem zapečene slike na plazmi in na mojem 19'' Samsung LCD-ju.

kristjan26 ::

Pentium je izjavil:

za hec pusti čez noč laufati JscreenFix link. aplikacijo daj na fullscreen in stisni F11.
na tak način sem rešil problem zapečene slike na plazmi in na mojem 19'' Samsung LCD-ju.



jscreenfix ali delux verzijo?

Delux je plačljiva.

Pentium ::

ne rabiš deluxe. basic verzija dela čist ok.

kristjan26 ::

Sem pustil enih 6 ur prižgan tale jscreenfix na full screen samo žal ne pomaga.

Ali sem laufal premalo ur:P

St235 ::

Lej, mnenje tržnega inšpektorata in urada za zaščito potrošnikov ne stane nič. Tako, da bi obe mnenji jaz na tvojem mestu poslal tja z zahtevo po njihovem mnenju. Predvsem v tem ali je res, da takšna napaka ni pokrita v garanciji (obvezno priloži slike, ne samo na sivi barvi) in ali je dopustno, da kjub temu, da imaš tri letno garancijo (če tako piše v garancijskem listu) ti jo en pooblaščen servis ne prizna.

kristjan26 ::

St235 je izjavil:

Lej, mnenje tržnega inšpektorata in urada za zaščito potrošnikov ne stane nič. Tako, da bi obe mnenji jaz na tvojem mestu poslal tja z zahtevo po njihovem mnenju. Predvsem v tem ali je res, da takšna napaka ni pokrita v garanciji (obvezno priloži slike, ne samo na sivi barvi) in ali je dopustno, da kjub temu, da imaš tri letno garancijo (če tako piše v garancijskem listu) ti jo en pooblaščen servis ne prizna.



A to pošljem kar pisno na tržni inšpektorat? Ali še kam drugam? Še na urad za varstvo potrošnikov?

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
234623 (3772) St235
»

Garancija in pravna oseba kot kupec

Oddelek: Pomoč in nasveti
295028 (4311) SeMiNeSanja
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344686 (3561) St235
»

Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5110441 (9049) Sandi204
»

me na servisu acord d.o.o zavajajo?

Oddelek: Pomoč in nasveti
213825 (3128) kristjan26

Več podobnih tem