Ars Technica - Angry Birds je brez dvoma ena izmed najbolj uspešnih iger za platformo iOS ter obenem tudi ena najbolj razširjeni iger za Android (tukaj je pač brezplačna), poleg preprostega dejstva, da je ena najbolj preprostih in zabavnih iger, ki človeka skorajda zasvoji. A mnogi lastniki mobilnih telefonov z Androidom, ki so slednje kupili že pred časom (pred letom dni) oz. v bližnji preteklosti zanj odšteli nekoliko manj zajeten kupček denarja, se soočajo z ne popolnoma gladkim delovanjem te igre. Sem spadajo npr. mobilniki kot so prvi mobilni telefon z Androidom, HTC Dream, katerega frekvenca delovanja znaša skromnih 528 MHz, vsi njemu podobni (HTC Magic, Hero), nekateri Samsungovi modeli (Galaxy Spica) ter npr. komaj junija splavljena Sony Ericsson Xperia X10 Mini, ki prav tako uporablja nekoliko počasnejši procesor s taktom delovanja 600 MHz. Celoten seznam si lahko ogledate na uradnem blogu. Rovio, razvijalec igre Angry Birds, bo slednjim priskočil na pomoč z nekoliko olajšano različico igre, vsaj glede na strojne zahteve. Lastniki teh mobilnih telefonov sicer na srečo ne bodo prikrajšani v smislu števila stopenj, ki bo popolnoma enako polni različici. Pri finskem Roviu so povedali, da sprva niso želeli razvijati in vzdrževati dveh različic igre zgolj za Android, a so jih v to primorale povratne informacije (nezadovoljnih) oboževalcev. Nedvomno se razlog za to odločitev skriva tudi v večji pokritosti platforme z Androidom, na kateri Rovio služi z oglasi, prikazanimi v igri. Večje število igralcev jasno pomeni več oglasov in večji zaslužek.
Meni dela na 600 MHz povsem ok, brez kakršnegakoli zatikanja; saj če ne bi, bi pač mobilnika navil na 1000 MHz, ali več
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nekje sem zasledil, da naj bi Google z Android v3+ omejil fragmentacijo, podrobnosti se več ne spomnim.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Pa ne samo to, mislim da bodo bolj zahtevali hitrejše updejte (da bodo telefoni dejansko na v3 in ne na 1.5, 1.6, 2.0, 2.0.1, 2.1, 2.2 in 2.3 - 1.5, 1.6, 2.1 in 2.2 so še vedno MOČNO zastopani) in spodbujali stock UI, čeprav je želja po custom UI-jih vedno več, da proizvajalci/ponudniki izstopajo v morju Android telefonov.
Končno je eden od "velikih" razvijalcev vsaj med vrsticami povedal da mu fragmentacija androida dela probleme.
Ma kaka fragmentacija, jebe jih strojna oprema. Ce nebi metali Android na vsak srot, sploh ni problema. Ni ga telefona pri 1ghz na katerem bi stekali Ptici. Kar pa je pod mejo, pa hej, jok brate, kupil si podhranjeno zadevo za igranje iger.
P.s: Predn kdo potegne kako jabko iz predala, ga lahko opomnim, da je tam drug, boljsi GPU.
Jah tko je, root-at je treba aparat, da lahko overclockaš (vse telefone). EU ver. Milestone-a je težko root-at, US ver. je že po defaultu root-ana. Galaxy Špica ima 800Mhz cpu, ampak je samo cpu, brez gpu. Firebird ima 528MHz, katerega se da oc. na 720MHz. Ma problem je bolj pri razvijalcu, ki so razvijal za high end telefone, namesto za švoh telefone. Pač, mislim, da ni problema, zmanjšat resolucijo 2D slikic in animacij. Pač so pretiravali in sedaj morajo furat dve verzije. Prav jim je, kaj pa pretiravajo, še posebi s 2D igro. Lahko bi že od začetka bila "lite" verzija in bili vsi srečni. Ker me podrobnost grafike ne zanima, ampak zgolj hitrost izvajanja.
Končno je eden od "velikih" razvijalcev vsaj med vrsticami povedal da mu fragmentacija androida dela probleme.
Ma kaka fragmentacija, jebe jih strojna oprema. Ce nebi metali Android na vsak srot, sploh ni problema. Ni ga telefona pri 1ghz na katerem bi stekali Ptici. Kar pa je pod mejo, pa hej, jok brate, kupil si podhranjeno zadevo za igranje iger.
P.s: Predn kdo potegne kako jabko iz predala, ga lahko opomnim, da je tam drug, boljsi GPU.
Saj ga ne mečejo na vsak šrot, samo problem so starejši telefoni, ki so bili v času izdaje najhitrejši.
Sicer pa mi na X1 štekajo skoraj vse igrice, torej z Angry Birds ni nič narobe.
Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.
Pri nas smo za nove produkte opustili podporo 1.5, ostali API leveli pa nudijo vse, kar nucamo. Velikokrat se problem pojavi zaradi napravi specifičnih parametrov, recimo že sam Activity (oz. njegove metode) se ne obnaša povsod enako.
A nima Spica 800Mhz proc ? Ker novica namiguje da ma tega 528Mhz.
Ne, ne namiguje tega ;) 'Namiguje' samo, da Dreamov proc teče pri 528 MHz, podobno kot v Magic in Hero. Spica je druga zgodba in spada pod novejše, cenejše mobitele, kakor X10 mini.
Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.
Dejansko to nadgrajevanje mobitelov kot se proizvajalcu zdi zna bit ena od glavnih postavk pri nakupu novega mobitela oz. odločitvi med Android in WinPho7
Jest pa nimam oglasov v AB Pravzaprav nikjer nimam oglasov
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jah tko je, root-at je treba aparat, da lahko overclockaš (vse telefone). EU ver. Milestone-a je težko root-at, US ver. je že po defaultu root-ana. Galaxy Špica ima 800Mhz cpu, ampak je samo cpu, brez gpu. Firebird ima 528MHz, katerega se da oc. na 720MHz. Ma problem je bolj pri razvijalcu, ki so razvijal za high end telefone, namesto za švoh telefone. Pač, mislim, da ni problema, zmanjšat resolucijo 2D slikic in animacij. Pač so pretiravali in sedaj morajo furat dve verzije. Prav jim je, kaj pa pretiravajo, še posebi s 2D igro. Lahko bi že od začetka bila "lite" verzija in bili vsi srečni. Ker me podrobnost grafike ne zanima, ampak zgolj hitrost izvajanja.
Se ne strinjam. Milestone je bil moj prvi telefon z Androidom ... root sem opravil v prvem poizkusu po navodilih, ki sem jih našel z guglanjem (prvi relevanten zadetek). Skratka simpl kot pasulj.
Angry birds na Milestone-u tečejo bolje kot na večini Snapdragon ali drugih aparatih, ker ima Milestone drugačen grafični procesor in nasplošno bolje prebavlja igre. Če pa zadevo naviješ, pa sploh leti. Milestone je daleč od slabega telefona, čeprav se večina trudi, da bi ga prikazala v slabi luči.
Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.
Angry birds delajo na iphonu 2g (iz leta 2007) popolnoma tekoče.
Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.
Vceraj sem odvil cpu na 400mhz na SGS in AB dela presenetljivo dobro. Kdaj pa kdaj rahlo stekne, ampak nic pretresljivega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tudi na iPhone 3G so nekateri imeli probleme z originalno Angry Birds (ne vem pa, če je omejeno na iOS 4.0, ki je imel na splošno probleme z iPhone 3G). Ni pa problemov s Halloween edicijo. Očitno je Rovio pofiksal par stvari, za Android pa to ni dovolj in bosta pač dve verziji.
Verjetno je OT, ampak na iPhone 2G deluje tudi NFS: Shift, pa Spiderman v 3D in Virtual pool 3D zelo tekoče.
Zato me res čudi, kako nekateri telefoni niso sposobni tekoče laufat ene navadne 2D igrice.
Zaradi gonilnikov za Android. Pa drugi problem je ta, da ta 2D igrica namerno uporablja higres 2D teksture in animacije. Telefon mora premetavat in predvajat te 2D animacije, tukaj je glavni problem. Če je prepustnost 2D sličic premajhna, pač igra šteka. Če imaš majhne teksture pa lahko po drugi strani 3D igra dela zelo tekoče na istem telefonu, kjer AB štekajo. ;)
Kako je kej s Galaxy Špica in AB. Verzija 1.3.5 mi je normalno delala, 1.4.2 pa štekala in ni več izrisevala animacij in sličic. Zanimivo, da se Froyo porta na špico, bojda vse dela razen video pospešovanja, pohvalno. Nazadnje, ko sem imel Špico, še blutetooth in Wi-fi nista delala na testnem 2.2
Verjetno je OT, ampak na iPhone 2G deluje tudi NFS: Shift, pa Spiderman v 3D in Virtual pool 3D zelo tekoče.
Zato me res čudi, kako nekateri telefoni niso sposobni tekoče laufat ene navadne 2D igrice.
konzole so tudi veliko lepš laufajo špile pri manjši zmogljivosti kot PC, optimizacija se temu reče, pri iNapravah imaš ubistvu 3 hardwerske opcije ("švoh" in "močn" iphone/ipod in iPad), pri Androidu jih imaš tolk kot je telefonov pa še kaka zraven. Zato je tudi komentar v smislu "me nič ne briga koliko Mhz ima, meni pač dela" neumesen, vsaj v okvirih te debate. Meni tudi vse dela na laptopu, me čist nč ne brika kolk je močn, sam vem da dela bolš kot na netbookih. Same shit.
Tudi na iPhone 3G so nekateri imeli probleme z originalno Angry Birds (ne vem pa, če je omejeno na iOS 4.0, ki je imel na splošno probleme z iPhone 3G). Ni pa problemov s Halloween edicijo. Očitno je Rovio pofiksal par stvari, za Android pa to ni dovolj in bosta pač dve verziji.
Angry Birds in Angry Birds (I feel lucky)
Vem, da je možno naložiti iOS 4 na 3G, ampak je to po mojem mnenju neumno. Kot, da bi na Tatooja naložil Froyo in potem jamral, kako je zanič telefon ali pa Froyo.
V bistvu mene sploh ne zanima kaj so to teksture 2D in 3D in kaj še jaz vem kakšen mumbo-jumbo. Tudi nimam pojma, koliko so frekvence CPU in GPUjev na teh napravah in koliko imajo rama. Meni je važno, da ko zaženem aplikacijo, da dela. In meni na vseh treh napravah z iOS dela AB in druge 3D igrice popolnoma tekoče.
To pejt prodajat na forum, ki ni tehnično obarvan. Seveda je to res za končnega uporabnika, ne pa tehnično irelevantno, če ne drugače lahko iz tega potegnemo, da more Google malenkost poenotit nabor HWja, tako kot je to naredil MS.
Vem, da je možno naložiti iOS 4 na 3G, ampak je to po mojem mnenju neumno. Kot, da bi na Tatooja naložil Froyo in potem jamral, kako je zanič telefon ali pa Froyo.
Glede na to da se software in iTunes celi čas sili da inštaliraš iOS 4 na 3Gja, in je uradno podprt ter ti tudi Apple pravi, da morš updejtat, je inštalacija popolnoma logična. Prav tako so kar nekaj varnostnih lukenj popravli tam.
Dejansko na ZTE Blade dela tekoče, občasno se malce zatakne. Ima pa 800x480 display, 600MHz CPU in pa Adreno 200 GPU (isti GPU kot v Desire) + 512MB rama, na Spici sem pa samo namestil AB v1.4.2, ampak se je tako zatikala, da sem samo dol vrgu. Na temu telefonu so pa driverji tko slabo spisani, da nč ne dela normaln.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.