» »

Prihaja lahkokategorni Angry Birds za Android

 Preprosta a izredno zasvoljiva igra!

Preprosta a izredno zasvoljiva igra!

vir: Ars Technica
Ars Technica - Angry Birds je brez dvoma ena izmed najbolj uspešnih iger za platformo iOS ter obenem tudi ena najbolj razširjeni iger za Android (tukaj je pač brezplačna), poleg preprostega dejstva, da je ena najbolj preprostih in zabavnih iger, ki človeka skorajda zasvoji. A mnogi lastniki mobilnih telefonov z Androidom, ki so slednje kupili že pred časom (pred letom dni) oz. v bližnji preteklosti zanj odšteli nekoliko manj zajeten kupček denarja, se soočajo z ne popolnoma gladkim delovanjem te igre. Sem spadajo npr. mobilniki kot so prvi mobilni telefon z Androidom, HTC Dream, katerega frekvenca delovanja znaša skromnih 528 MHz, vsi njemu podobni (HTC Magic, Hero), nekateri Samsungovi modeli (Galaxy Spica) ter npr. komaj junija splavljena Sony Ericsson Xperia X10 Mini, ki prav tako uporablja nekoliko počasnejši procesor s taktom delovanja 600 MHz. Celoten seznam si lahko ogledate na uradnem blogu. Rovio, razvijalec igre Angry Birds, bo slednjim priskočil na pomoč z nekoliko olajšano različico igre, vsaj glede na strojne zahteve. Lastniki teh mobilnih telefonov sicer na srečo ne bodo prikrajšani v smislu števila stopenj, ki bo popolnoma enako polni različici. Pri finskem Roviu so povedali, da sprva niso želeli razvijati in vzdrževati dveh različic igre zgolj za Android, a so jih v to primorale povratne informacije (nezadovoljnih) oboževalcev. Nedvomno se razlog za to odločitev skriva tudi v večji pokritosti platforme z Androidom, na kateri Rovio služi z oglasi, prikazanimi v igri. Večje število igralcev jasno pomeni več oglasov in večji zaslužek.

55 komentarjev

strani: « 1 2

KoMar- ::

Jp, zadeva precej šteka na 5xx MHz, delno tudi zaradi oglasov. V flight mode šteka manj :)

Sicer pa imamo uporabniki Milestonea tole: http://code.google.com/p/milestone-over... - na 1 GHz dela brezhibno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

Gregor P ::

Meni dela na 600 MHz povsem ok, brez kakršnegakoli zatikanja; saj če ne bi, bi pač mobilnika navil na 1000 MHz, ali več:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

bond007 ::

Super tole, ker na magicu z froyom je igra precej štekala.

Bor H ::

Končno je eden od "velikih" razvijalcev vsaj med vrsticami povedal da mu fragmentacija androida dela probleme.

KoMar- ::

Mi imamo že prek 10 različnih telefonov za testirat :))

Jst ::

Nekje sem zasledil, da naj bi Google z Android v3+ omejil fragmentacijo, podrobnosti se več ne spomnim.
Proton decay is a tax on existence.

KoMar- ::

Jp, z min. specs.

PIPI ::

KoMar- je izjavil:

Mi imamo že prek 10 različnih telefonov za testirat :))

Vi as in... ? :)

KoMar- je izjavil:

Jp, z min. specs.

Pa ne samo to, mislim da bodo bolj zahtevali hitrejše updejte (da bodo telefoni dejansko na v3 in ne na 1.5, 1.6, 2.0, 2.0.1, 2.1, 2.2 in 2.3 - 1.5, 1.6, 2.1 in 2.2 so še vedno MOČNO zastopani) in spodbujali stock UI, čeprav je želja po custom UI-jih vedno več, da proizvajalci/ponudniki izstopajo v morju Android telefonov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

hojnikb ::

A nima Spica 800Mhz proc ? Ker novica namiguje da ma tega 528Mhz.
Persona non grata -- Person of natural gorgeousness:)
BigBox: Asus P8Z77-V, 3570K, 8GB Ram, Intel 180GB & Sammy 750GB, HD7950, W7
MiniBox: Wintel W8, Z3735F@1.83Ghz, 2GB DDR3L, 32GB eMMC, Intel HD, W8.1

maddog ::

Bor H je izjavil:

Končno je eden od "velikih" razvijalcev vsaj med vrsticami povedal da mu fragmentacija androida dela probleme.


Ma kaka fragmentacija, jebe jih strojna oprema. Ce nebi metali Android na vsak srot, sploh ni problema. Ni ga telefona pri 1ghz na katerem bi stekali Ptici. Kar pa je pod mejo, pa hej, jok brate, kupil si podhranjeno zadevo za igranje iger.

P.s: Predn kdo potegne kako jabko iz predala, ga lahko opomnim, da je tam drug, boljsi GPU.

Nerdor ::

Jah tko je, root-at je treba aparat, da lahko overclockaš (vse telefone). EU ver. Milestone-a je težko root-at, US ver. je že po defaultu root-ana. Galaxy Špica ima 800Mhz cpu, ampak je samo cpu, brez gpu. Firebird ima 528MHz, katerega se da oc. na 720MHz. Ma problem je bolj pri razvijalcu, ki so razvijal za high end telefone, namesto za švoh telefone. Pač, mislim, da ni problema, zmanjšat resolucijo 2D slikic in animacij. Pač so pretiravali in sedaj morajo furat dve verzije. Prav jim je, kaj pa pretiravajo, še posebi s 2D igro. Lahko bi že od začetka bila "lite" verzija in bili vsi srečni. Ker me podrobnost grafike ne zanima, ampak zgolj hitrost izvajanja.
... for lifetime!

Bananovec ::

Meh, default šoferji za Špico so "1A" klase! To bo to!
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

matejdro ::

maddog je izjavil:

Bor H je izjavil:

Končno je eden od "velikih" razvijalcev vsaj med vrsticami povedal da mu fragmentacija androida dela probleme.


Ma kaka fragmentacija, jebe jih strojna oprema. Ce nebi metali Android na vsak srot, sploh ni problema. Ni ga telefona pri 1ghz na katerem bi stekali Ptici. Kar pa je pod mejo, pa hej, jok brate, kupil si podhranjeno zadevo za igranje iger.

P.s: Predn kdo potegne kako jabko iz predala, ga lahko opomnim, da je tam drug, boljsi GPU.


Saj ga ne mečejo na vsak šrot, samo problem so starejši telefoni, ki so bili v času izdaje najhitrejši.

Sicer pa mi na X1 štekajo skoraj vse igrice, torej z Angry Birds ni nič narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejdro ()

Nerdor ::

Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.
... for lifetime!

der_Alte ::

Mogoče je pa problem v Androidu?>:D Ker Angry Birds prav lepo delajo na 600MHz ARM Cortex-A8 in velikosti 800x480.

PS. Priznam, kupil sem dodatne ravni nalog v Ovi Store.:))
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!

Nerdor ::

@der_Alte: kater apart pa imaš!?
... for lifetime!

KoMar- ::

Vi as in... ? :)

Sem solastnik Outfit7. Sicer malo reklame, ampak če koga zanimajo prosojnice iz mojega predavanja o Talking Tomu v Kiberpipi, so na voljo tu.

1.5, 1.6, 2.1 in 2.2 so še vedno MOČNO zastopani

V bistvu 2.x dominira: http://developer.android.com/resources/...

Pri nas smo za nove produkte opustili podporo 1.5, ostali API leveli pa nudijo vse, kar nucamo. Velikokrat se problem pojavi zaradi napravi specifičnih parametrov, recimo že sam Activity (oz. njegove metode) se ne obnaša povsod enako.

EU ver. Milestone-a je težko root-at

K sreči ni tako hudo - rabiš samo tole stran in malo Googlea: http://www.mydigitallife.info/2010/05/2...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

PIPI ::

hojnikb je izjavil:

A nima Spica 800Mhz proc ? Ker novica namiguje da ma tega 528Mhz.

Ne, ne namiguje tega ;) 'Namiguje' samo, da Dreamov proc teče pri 528 MHz, podobno kot v Magic in Hero. Spica je druga zgodba in spada pod novejše, cenejše mobitele, kakor X10 mini.

Nerdor je izjavil:

Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.

CPU != GPU.

Nerdor je izjavil:

@der_Alte: kater apart pa imaš!?

Predvidevam da N900?

KoMar- je izjavil:

1.5, 1.6, 2.1 in 2.2 so še vedno MOČNO zastopani

V bistvu 2.x dominira: http://developer.android.com/resources/...

Končno, še par mesecev nazaj je bil 2.x komaj na 50%, preostalih 50% sta pa lepo zasedala 1.5 in 1.6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Bor H ::

Dejansko to nadgrajevanje mobitelov kot se proizvajalcu zdi zna bit ena od glavnih postavk pri nakupu novega mobitela oz. odločitvi med Android in WinPho7

KoMar- ::

Končno, še par mesecev nazaj je bil 2.x komaj na 50%, preostalih 50% sta pa lepo zasedala 1.5 in 1.6.

Jp, ful se je spremenilo v zadnjih par mesecih.

Dr_M ::

Jest pa nimam oglasov v AB :)
Pravzaprav nikjer nimam oglasov :))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

svetetko ::

Izklopis prenos podatkov in je stvar resena.

Jaka83 ::

Nerdor je izjavil:

Jah tko je, root-at je treba aparat, da lahko overclockaš (vse telefone). EU ver. Milestone-a je težko root-at, US ver. je že po defaultu root-ana. Galaxy Špica ima 800Mhz cpu, ampak je samo cpu, brez gpu. Firebird ima 528MHz, katerega se da oc. na 720MHz. Ma problem je bolj pri razvijalcu, ki so razvijal za high end telefone, namesto za švoh telefone. Pač, mislim, da ni problema, zmanjšat resolucijo 2D slikic in animacij. Pač so pretiravali in sedaj morajo furat dve verzije. Prav jim je, kaj pa pretiravajo, še posebi s 2D igro. Lahko bi že od začetka bila "lite" verzija in bili vsi srečni. Ker me podrobnost grafike ne zanima, ampak zgolj hitrost izvajanja.



Se ne strinjam. Milestone je bil moj prvi telefon z Androidom ... root sem opravil v prvem poizkusu po navodilih, ki sem jih našel z guglanjem (prvi relevanten zadetek). Skratka simpl kot pasulj.

Angry birds na Milestone-u tečejo bolje kot na večini Snapdragon ali drugih aparatih, ker ima Milestone drugačen grafični procesor in nasplošno bolje prebavlja igre. Če pa zadevo naviješ, pa sploh leti. Milestone je daleč od slabega telefona, čeprav se večina trudi, da bi ga prikazala v slabi luči.

PIPI ::

Kdo pa? Edino kar je na Milestone slabega TBH je tipkovnica. V smislu da bi bila lahko boljša, kar je Motorola dokazala z Droid 2.

Limit-sky ::

Nerdor je izjavil:

Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.


Angry birds delajo na iphonu 2g (iz leta 2007) popolnoma tekoče.

KoMar- ::

Ja, ker zanj ne obstaja iOS 4, ki bi vse upočasnil :D

Limit-sky ::

Na iPadu in iPodu z 4.2. tudi tečejo AB popolnoma tekoče.

KoMar- ::

iPad ima 1 GHz procesor. Pa novejši iPodi tudi.

vesolc ::

Nerdor je izjavil:

Ma ne, Galaxy Špica ima še Android 2.1 (Update1), medtem Galaxy S pa je že Froyo na voljo. Ja tud gonilniki so bolj bogi pri Špici, čakamo na Froyota, da pohitri zadeve. Apple spet nima tako hitrega gpu, ozr. so te le na voljo pri 3GS (600Mhz) in 4G (1GHz). Pri 3G je 400MHz in Angry Birdsi ne delajo tekoče.


tazadn mod za spico 2.2, ze dlje casa v uporabi...dela fajn :)
http://forum.samdroid.net/f53/cyanogenm...

pa ful uporabna stran za vse lastnike galaxy spica :)
http://samsungfw.wordpress.com/

LP,
d

LordPero ::

Hehe, a AB spada med zahtevnejše igre? :D Sem mislil, da bi blo prej kaj a la Q3 (ja, jaz takisto na Maemu) oz. kar Carmack paca skupi.
LordPero

Limit-sky ::

KoMar- je izjavil:

iPad ima 1 GHz procesor. Pa novejši iPodi tudi.

Nimam pojma kakšne proce imajo ti gadgeti in me sploh ne zanima. Ampak dejstvo je, da na vseh iNapravah AB delujejo popolnoma tekoče.

win64 ::

LordPero je izjavil:

Hehe, a AB spada med zahtevnejše igre? :D Sem mislil, da bi blo prej kaj a la Q3 (ja, jaz takisto na Maemu) oz. kar Carmack paca skupi.

Tudi mene zanima kakšni so to telefoni, da jih taka 'preprosta' igra zmuči do kraja...

detroit ::

a ni ta igra že ohoho cajta na androidu. Seveda dela bp.
Sam špilam pocket legends mmorpg:D Kjer je vse 3d
Skero

Dr_M ::

Vceraj sem odvil cpu na 400mhz na SGS in AB dela presenetljivo dobro. Kdaj pa kdaj rahlo stekne, ampak nic pretresljivega.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

MrX ::

sgs ma top gpu, verjetn zato?

LuGi ::

Seveda da zaradi tega =)

Dr_M ::

sgs ma top gpu, verjetn zato?


Torej bi po tvoje lahko cpu kar ugasnil? :))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

MrX ::

Dr_M je izjavil:

sgs ma top gpu, verjetn zato?


Torej bi po tvoje lahko cpu kar ugasnil? :))

ne, ampak pomaga

Limit-sky ::

Verjetno je OT, ampak na iPhone 2G deluje tudi NFS: Shift, pa Spiderman v 3D in Virtual pool 3D zelo tekoče.

Zato me res čudi, kako nekateri telefoni niso sposobni tekoče laufat ene navadne 2D igrice.

lurker ::

Tudi na iPhone 3G so nekateri imeli probleme z originalno Angry Birds (ne vem pa, če je omejeno na iOS 4.0, ki je imel na splošno probleme z iPhone 3G). Ni pa problemov s Halloween edicijo. Očitno je Rovio pofiksal par stvari, za Android pa to ni dovolj in bosta pač dve verziji.

Angry Birds
in
Angry Birds (I feel lucky)

Nerdor ::

Limit-sky je izjavil:

Verjetno je OT, ampak na iPhone 2G deluje tudi NFS: Shift, pa Spiderman v 3D in Virtual pool 3D zelo tekoče.

Zato me res čudi, kako nekateri telefoni niso sposobni tekoče laufat ene navadne 2D igrice.

Zaradi gonilnikov za Android. Pa drugi problem je ta, da ta 2D igrica namerno uporablja higres 2D teksture in animacije. Telefon mora premetavat in predvajat te 2D animacije, tukaj je glavni problem. Če je prepustnost 2D sličic premajhna, pač igra šteka. Če imaš majhne teksture pa lahko po drugi strani 3D igra dela zelo tekoče na istem telefonu, kjer AB štekajo. ;)

Kako je kej s Galaxy Špica in AB. Verzija 1.3.5 mi je normalno delala, 1.4.2 pa štekala in ni več izrisevala animacij in sličic. Zanimivo, da se Froyo porta na špico, bojda vse dela razen video pospešovanja, pohvalno. Nazadnje, ko sem imel Špico, še blutetooth in Wi-fi nista delala na testnem 2.2
... for lifetime!

Bor H ::

Limit-sky je izjavil:

Verjetno je OT, ampak na iPhone 2G deluje tudi NFS: Shift, pa Spiderman v 3D in Virtual pool 3D zelo tekoče.

Zato me res čudi, kako nekateri telefoni niso sposobni tekoče laufat ene navadne 2D igrice.


konzole so tudi veliko lepš laufajo špile pri manjši zmogljivosti kot PC, optimizacija se temu reče, pri iNapravah imaš ubistvu 3 hardwerske opcije ("švoh" in "močn" iphone/ipod in iPad), pri Androidu jih imaš tolk kot je telefonov pa še kaka zraven.
Zato je tudi komentar v smislu "me nič ne briga koliko Mhz ima, meni pač dela" neumesen, vsaj v okvirih te debate. Meni tudi vse dela na laptopu, me čist nč ne brika kolk je močn, sam vem da dela bolš kot na netbookih. Same shit.

Limit-sky ::

lurker je izjavil:

Tudi na iPhone 3G so nekateri imeli probleme z originalno Angry Birds (ne vem pa, če je omejeno na iOS 4.0, ki je imel na splošno probleme z iPhone 3G). Ni pa problemov s Halloween edicijo. Očitno je Rovio pofiksal par stvari, za Android pa to ni dovolj in bosta pač dve verziji.

Angry Birds
in
Angry Birds (I feel lucky)


Vem, da je možno naložiti iOS 4 na 3G, ampak je to po mojem mnenju neumno. Kot, da bi na Tatooja naložil Froyo in potem jamral, kako je zanič telefon ali pa Froyo.

V bistvu mene sploh ne zanima kaj so to teksture 2D in 3D in kaj še jaz vem kakšen mumbo-jumbo. Tudi nimam pojma, koliko so frekvence CPU in GPUjev na teh napravah in koliko imajo rama. Meni je važno, da ko zaženem aplikacijo, da dela. In meni na vseh treh napravah z iOS dela AB in druge 3D igrice popolnoma tekoče.

Bor H ::

To pejt prodajat na forum, ki ni tehnično obarvan. Seveda je to res za končnega uporabnika, ne pa tehnično irelevantno, če ne drugače lahko iz tega potegnemo, da more Google malenkost poenotit nabor HWja, tako kot je to naredil MS.

Mavrik ::

Vem, da je možno naložiti iOS 4 na 3G, ampak je to po mojem mnenju neumno. Kot, da bi na Tatooja naložil Froyo in potem jamral, kako je zanič telefon ali pa Froyo.


Glede na to da se software in iTunes celi čas sili da inštaliraš iOS 4 na 3Gja, in je uradno podprt ter ti tudi Apple pravi, da morš updejtat, je inštalacija popolnoma logična. Prav tako so kar nekaj varnostnih lukenj popravli tam.
The truth is rarely pure and never simple.

Limit-sky ::

Jap, baje iOS 4.2 laufa hitreje na 3G kot 4.0.
Bom pa sprobal na kolegovem 3G, ki ima iOS 4 in AB, pa poročam, kakšna je razlika med 2G in 3G.

krop ::

Že obrnu na Galaxy S

buneech ::

Dejansko na ZTE Blade dela tekoče, občasno se malce zatakne. Ima pa 800x480 display, 600MHz CPU in pa Adreno 200 GPU (isti GPU kot v Desire) + 512MB rama, na Spici sem pa samo namestil AB v1.4.2, ampak se je tako zatikala, da sem samo dol vrgu. Na temu telefonu so pa driverji tko slabo spisani, da nč ne dela normaln.

Dr_M ::

Kaj pa pricakujes od samsunga? :))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prihaja lahkokategorni Angry Birds za Android (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
556125 (4199) c00L3r
»

Rovio izkorišča uspeh Angry Birds

Oddelek: Novice / Igre
202677 (1749) Jst
»

EA kupil Chillingo

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
132155 (1570) KoKi

Več podobnih tem