» »

Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution

««
«
1 / 13
»»

bluefish ::


Deus Ex: Human Revolution (previously Deus Ex 3) will be the third game in the first-person role-playing game Deus Ex series, and a prequel to the original game. It is being developed by Eidos Montreal.

Warren Spector and Harvey Smith, the creative directors behind the first two games, are not attached to the project.


Deus Ex: Human Revolution @ Wikipedia

MonkeyHead ::

Izi ::

Coming early 2011
Še ena igra, ki jo bo nujno preigrati. Prvoosebni RPG.
Zanimiv opis na wiki. Tretji del se bo dogajal pred prvima dvema, leta 2027 (25 let pred prvim delom) in zato bodo telesne izboljšave manj napredne. Namesto nanotehnologije bomo sedaj uporabljali kar mehanske vsadke :P
Orožja pa bodo tudi uporabljala različno municijo in ne kakor v prihodnosti, ko vsa orožja dobivajo energijo iz enega skupnega vira.
Izboljšave bodo: Borbene, skrivaške, tehnološke in socialne. Če se bomo nadgradili s samimi socialnimi vsadki nam ne bo treba v celotni igri nikogar ubiti razen nekaj šefov 8-)
Novost je, da se bo zdravje regeneriralo samo od sebe. Menda naj bi to naredilo igranje bolj tekoče, ker se ne bo treba vračati nazaj skozi stopnje in iskati zdravilne paketke. Vsaj tako mislijo izdelovalci.

PARTyZAN ::

Nujno preigrati? Če bo tako "kvaliteten" kot je bila 2jka ga lahko kar imajo :P.

Aljaz1980 ::

Novost je, da se bo zdravje regeneriralo samo od sebe. Menda naj bi to naredilo igranje bolj tekoče, ker se ne bo treba vračati nazaj skozi stopnje in iskati zdravilne paketke. Vsaj tako mislijo izdelovalci.

mnogi so to izpostavljali, da je to bil fail pri wolfensteinu

Tilk ::

Upam, da bo ata Warren zahtevu res dobro izdelavo. Franšiza je res preveč dobra, da bi zasrali igro kot v DXIW.



Držmo pesti, da ne zajebejo =)
Tilk

Izi ::

PARTyZAN je izjavil:

Nujno preigrati? Če bo tako "kvaliteten" kot je bila 2jka ga lahko kar imajo :P.

Spet sami predsodki, kot kaže večina sploh ni igrala dvojke.
Dvojka je bila slaba samo v primerjavi z enko, drugače pa je bila še vedno nadpovprečno dobra igra.
Enka je pač legenda in bo za vedno zapisana v igričarski anale. Ocene enke so bile povsod nekje med 90 in 95.
Dvojka je bila povsod ocenjena nekje med 80 in 85, kar je odlično, če primerjaš z ostalimi igrami.
Res je bila dvojka razočaranje, ker smo vsi pričakovali novo legendo, dobili pa samo dobro igro, ki jo je bilo sicer užitek preigrati ampak jo kmalu pozabiš.

Glede trojke pa zaradi precejšnje oddaljenosti prvih dveh delov ni več kakšnega pretiranega pričakovanja in jo jaz ne pričakujem kot del neke serije ampak kot neko povsem novo igro s to razliko, da vemo kaj približno lahko pričakujemo.
In še enkrat poudarjam, da ne gre za FPS (streljačina) ampak RPG (igranje domišlijskih vlog).
Deus Ex je težko primerjati z ostalimi igrami, ker jih enostavno ni. Je prvoosebni RPG, katere glavni predstavnik je serija Gothic, ampak tam je zgodba fantazijska s srednjeveškimi elementi, tukaj pa gre za moderno zgodbo v prihodnosti, tako da tu ni kaj dosti podobnosti. Kar se zgodbe tiče spada Deus Ex nekam med Alpha Protocol in Mass Effect, ampak v teh dveh igrah gre za tretjeosebni RPG, tukaj pa za prvoosebni RPG. Ampak kakšnih velikih razlik zaradi tega po moje ne bo.
Bo pa igra menda ob posebnih priložnostih, kot na primer skrivanje in ubijanje od zadaj sama preklapljala v tretjeosebni pogled. Bomo videli ali se bo to obneslo ali pa bo samo zmedlo igralca.

Kar se tiče regeneracije zdravja so mnenja kot vedno deljena, ampak kot kaže gredo vse moderne igre v to smer, tudi Gothic 4 bo imel regeneracijo zdravja menda že od začetka igre. Tako, da na tiste paketke ali napitke z zdravjem, ki smo jih včasih imeli v večini iger lahko počasi pozabimo.
In pri RPG je bistvo reševanje nalog in ne pobijanje sovražnikov. Pravzaprav dobiš v vseh RPG igrah precej več izkustvenih točk, če nalogo rešiš po mirni poti s čim manj pobijanja. Ponavadi je celo nekaj nalog, kjer v nobenem primeru ne smeš nikogar ubiti. Kako bo tem tukaj pa ne vem.

Izi ::

Še 5 mesecev do izida, malo obujam temo, da ne pozabimo na to precej verjetno odlično prihajajočo igro.
Že 11 let je minilo od prvega dela, ki je bil ena najboljših iger vseh časov in 8 let od drugega dela, ki je bi tudi dobra igra ampak ni dosegel slave prvega dela. Pravijo, da v tretje gre rado :D
Potrjeno je, da pride na PC, Xbox 360 in PS3 in to 23. avgusta v Ameriki in 26. avgusta v Evropi. Še vedno ne razumem kaj za vraga mislijo v dobi interneta s temi razlikami v datumih izida. Dobesedno spodbujajo piratstvo.

Sedaj pa novosti.
Igra je že tako rekoč končana, jo samo še pilijo in preizkušajo.
Danes pa so objavili, da so nekaj srečnim izbrancem omogočili igranje prvih dveh ur igre.
Poročilo je tukaj: Hands-on with Deus Ex: HR’s first two hours

Umirjen začetek brez spekrakularnih eksplozij:
Human Revolution certainly doesn’t start like a traditional first-person shooter. No explosions. No thematically inappropriate wise-cracking soldiers. No Carmines getting shot in the head. Instead, the game kicks off by introducing you to an ideological conflict...


Preizkuševalci so bilo po dveh urah igranja navdušeni. Pravijo, da je še vedno prisoten tisti duh izvirnega Deus Ex, ki ga vsi pogrešamo že dolgih 11 let :D
Je pa seveda vprašanje kako iskreni so bili, ker so bili tako ekskluzivno povabljeni na igranje ;)

opeter ::

Namazani so bili.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

opeter je izjavil:

Namazani so bili.

Kljub vsemu so zadeve podrobno argumentirali, tako da ne gre samo za brezvezno hvaljenje.

Zanimivo mi je, da igra ne bo igralca silila v nič. Rečeno je bilo, da bo od igralca odvisno ali bo prebiral vse mogoče zapiske na e-mailih, časopisih, knjigah, poslušal TV poročila i.t.d. Edino tako boš lahko izvedel celotno zgodbo in ozadja karakterjev. Lahko pa boš igro igral kot navadno streljačino brez vsakršnega prebiranja in seveda tudi brez zgodbe, ker ne boš imel pojma zakaj se sploh gre.
Ali pa obratno, če boš preveč izgubljal čas z raziskovanjem in prebiranjem, se bodo zadeve razvijale naprej drugače kot bi se z tvojim pravočasnim posredovanjem :|

Primer: (za tiste bolj občutljive na zgodbo je tukaj SPOILER)

Nepridipravi ugrabijo talce in ti prideš na sceno, da raziščeš zakaj se gre. Povsod vse polno interaktivnih predmetov, zapiskov, monitorjev z e-maili in podobnih zadev in če se boš odločil pobrskati po računalniku in prebrati e-maile bodo tačas pobili vse talce, ki bi jih drugače lahko rešil, igra pa se kljub temu normalno nadaljuje. Bistvo pa je, da na zaslonu NE BO nobene ure in nihče te ne bo priganjal, da moraš pohiteti. In nikjer ne bo očitno, da bi lahko zadevo naredil kakorkoli drugače, še manj pa da si naredil kaj narobe.

- konec Spoilerja -

Na videz bo šlo za prvo osebno streljačino (FPS), v resnici pa gre za prvoosebno igranje domišlijskih vlog (RPG). Razlika je, da pri FPS posamezno misijo lahko zavoziš in jo moraš ponoviti, pri RPG pa se zgodba vedno nadaljuje ne glede na to kaj se zgodi. In ti ne boš vedel da bi nekaj lahko naredil tudi drugače.

To pravijo avtorji, je novost v dosedanjih igrah. Celo pri dosedanjih RPG-jih se z različnimi odgovori odločaš za različne rešitve, tukaj pa se bodo ključne spremembe lahko zgodile že samo če te v nekem trenutku ne bo na določenem mestu.
Pravijo, da so precej delali na tem, da posledice naših dejanj ali ne dejanj v igri ne bodo vidne takoj.

Če bodo te odločitve najbrž všeč večini pa je težko reči glede precejšnje težavnosti in veliko umiranja. Nič ni omenjeno koliko bo kaj težavnostnih stopenj ampak igralci so omenili, da je igra brezkompromisna in da so umirali ogromno. Pravzaprav je rečeno, da imaš možnost znanja ali točke ali karkoli bomo že imeli vlagati v bolj obrambne ali bolj napadalne nadgradnje samega sebe in ko so igralci poskušali ubrati bolj pacifistično linijo (v igri je skrivanje in nevidnost) so umirali kot po tekočem traku, čeprav še piše, da so kasneje ugotovili, da se da skozi vsa področja priti na različne načine in da moraš igranje povsem prilagoditi svojim nadgradnjam. Če vlagaš večino znanja v defenzivne skille potem moraš pozabiti, na kakršnokoli junaško uletavanje v sobe s sovražniki.

Če sem prav razumel, se ravno s tem regulira težavnost igre, tako da bo (naj bi) lahko vsak užival. V osnovi pa je šef (na precej lepši način) povedal, da bodo nezahtevni igralci in otroci skozi igro šli kot skozi vsako streljačino, bolj zahtevni starejši igralci pa bodo investirali v skrivalne tehnike, kar bo bistveno bolj zahtevno, ampak verjetno tudi bistveno bolj zabavno.

Kot je bilo pričakovati, in kot je v današnjih časih običajno bo igra na zunaj čista streljačina, čeprav (vsaj avtorji pravijo tako) gre za popoln RPG, ki pa je samo skrit, da se mlajši igralci nebi prehitro prestrašili.

Meni se vse skupaj sploh ne zdi tako novo. Ves opis me močno spominja na Alpha Protocol, ki je bil zame najboljši RPG leta 2010, seveda z razliko, da je bil tam tretjeosebni pogled, ki omogoča več taktike, tukaj pa bo šlo za prvoosebni pogled, ki ves tisti skrivaški in vohunski del igre postavi precej pod vprašaj. Skrivanje in prvoosebni pogled namreč ne gresta nikoli skupaj.

Berserker ::

Za vohunščine ali skrivalščine je pravi naslov MGS, tole mi nekako zgleda kot Mass Effect 2.

Ne razumem pa tega kako bo omogočena tista svoboda in dogodki ki se zgodijo na random ? Ali pa bo to precej podobno navzven splinter cellu, vohljanje za papiri in tarčami v random objektu.

JC Denton ::

Zgleda kot dx9

Izi ::


Avtorji so se kljub temu, da je igra že v končni fazi preskušanja, odzvali na ogorčenje nekaterih oboževalcev glede obrobljanja uporabnih predmetov v igri z rumeno barvo.
V nastavitve so dodatno vgradili opcijo za izklop osvetljevanja ne glede na izbrano težavnostno stopnjo. V videu sta prikazani obe možnosti in kje se jih izklopi oziroma vklopi.

Ali je bilo osvetljevanje moteče ali ne, se sedaj ne bi spuščal, vsekakor je pohvalno, da so dali vse skupaj kot opcijo. Eni redkih avtorjev (poleg izdelovalcev Witcherja), ki se ozirajo na mnenja igralcev.

BALAST ::

bodo nezahtevni igralci in otroci skozi igro šli kot skozi vsako streljačino, bolj zahtevni starejši igralci pa bodo investirali v skrivalne tehnike


Zame predstavlja ta trditev veliko oviro v kvaliteti igre, ker če bodo avtorji dali prevelik pomen na zgodbo in premajhnega na samo interakcijo s svetom in če še dvoboje izdelajo površno, bo to ena podpovprečna igra.

Že zaradi opisov in ocen se zna to zelo poslabšati, ker če narediš "univerzalno" FPS+RPG+..., kjer izključiš izmed dveh ali treh en ali drug žanr (FPS ali RPG ali ...) se zgubi globina in igralca pusti v negotovosti, še posebno če ta eksperiment delaš primarno na konzoli.

Osebno sem užival v obeh delih DeusEx in upam da bom tudi v Human Revolution, katerega ne bom prednaročil, dokler se ne izkaže da ima res globjo zgodbo od par 10ur.

revvs ::

Half-Life se je izbojšal od prvega dela, Deus Ex se bo poslabšal. Naj naredijo isti ljudje kot prvi Deus Ex, igralci za glas vključno in naj ima lastnosti RPG + FP streljanja in perfektno zgodbo (misterijozno, taktično, akcijsko) in ne bo dosadno, četudi bi imelo grafiko prve igre. Vendar tako kot prvi Deus Ex ne bo po mojem več nič niti približno, ker enostavno redko katere igre dandanes vsrkajo vase igralca. Grafika mene osebno posebej ne zanima. Po mojem bi morali element RPG + izbira poti še poglobiti.

Izi ::

Kot je v navadi nekaj mesecev pred izidom še uradne hardwareske zahteve:

Minimum:

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7 with DirectX 9.0c
PROCESSOR: 2 GHz dual core
RAM: 1 GB RAM (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista and Windows 7)
GRAPHICS: NVIDIA GeForce 8000 series or ATI Radeon HD 2000 series or better
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB


Priporočljivo:

OS: Windows 7
PROCESSOR: AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad or better
RAM: 2 GB
GRAPHICS: AMD Radeon HD 5850
REQUIRED DISC SPACE: 8.5 GB

Zanimivo, da so XP-ji niso več priporočljivi sistem za igranje.
2-jedrnik za prvo silo in 4-jedrnik za normalno igranje je že klasika. RAMA pri igrah vedno potrebujemo zelo malo, bolj pomemben je VRAM na grafičnih.
Radeon HD 5850 pa je že kar visoka zahteva za normalno igranje, še dobro, da si ga lastim in to precej navitega ;)

TESKAn ::

Par dni nazaj sem spet preigral prvi deus ex. Še zmeraj ena naj iger :).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

detroit ::

TESKAn je izjavil:

Par dni nazaj sem spet preigral prvi deus ex. Še zmeraj ena naj iger :).

A si mogu kot da nimam že tko in tko probleme s pomanjkanjem cajta, zdj me pa še rajcaš
Skero

TESKAn ::

:D.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kmetek ::

a se ga kje dobi po ugodnih cenah, 1 in 2?

opeter ::

Na Steamu se ob praznikih občasno prodaja po simbolični ceni (za naše razmere).
Sem pa nekje bral, da obstaja možnost, da se bosta oba dela pojavila tudi v Gog.comovi ponudbi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kmetek ::

oba dela sta 17.99...če primerjam da sem dal za crysis 2 28€ 8-O

gog.com, potem dam stran med bookmarks? :P

update mod

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

kmetek ::

Deus Ex: Complete

uuuu? pošiljajo v SLO?

BALAST ::

Na žalost ne.

RejZoR ::

kmetek je izjavil:

oba dela sta 17.99...če primerjam da sem dal za crysis 2 28€ 8-O

gog.com, potem dam stran med bookmarks? :P

update mod


Pa ne moreš primerjat legendarnega Deus Ex z govnom od Crysis 2. Deus Ex je čist eno drugo paralelno vesolje. Celo dvojka, pa je sicer bila dost povprečna. Deus Ex, kolikor že plačaš zanj je vreden vsakega denarja. Pika.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kmetek ::

iščem naprej, za piratske verzije ne vem če bo delala kewl.

Sssaga ::

DEUS EX ... words cannot describe the feeling when someone mentions it.



Niti enkrat ni omenjeno, da gre za igro, kaj šele DX.
Zakon video zame. Upam, da bo imel dušo kot prva dva legendarna dela z unikatno zgodbo.

opeter ::

Hudo. Wow, odlična reklamna poteza!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

VidKo ::

Naj raje denar za marketing vložijo v razvoj in kvaliteto igre. Dober primer tega je recimo igra The Witcher.
http://www.commit.si
spletna računalniška trgovina za overclockerje, gamerje in modderje

Izi ::

VidKo, nisi dojel bistva. Gre sicer za marketinško potezo, in to odlično, ampak to ni klasična reklama, ki bi samo vabila k nakupu igre. Ta reklama je v bistvu že del igre, oziroma uvod v igro in samo zaradi nje si igra že zasluži 1% boljšo oceno.

Sssaga ::

Tako je!

BALAST ::

VidKo je dojel bistvo reklame, njega skrbi za kvaliteto igranja, same zgodbe in da bo čim manj hroščev.
Osebno sem prvi del DeusEx, kateremu se ta Human Revolution približa dojemal kot zelo štorasto igro, kjer lahko sam z okularjem na bareti ter par točkami v malo orožje sklatiš največje robote, brez da bi te pravočasno opazili in odstranili. Pa verjetno sem bil tudi premlad da bi dojel samo zgodbo, tako da sem ob prvem igranju zgrindal samo do podmorniške baze, kjer sem prenehal za pol leta. Šele ko je prišel drugi del DeusEx sem razumel zgodbo in šel poiskat save game za podmorniško bazo ter dokončal 1.del ter v slabem popoldnevu še drugi del.

Da bo pa igra konzolaška predelanka mi ne daje toliko dvoma, kot samo ta kurčev francoski tetoviran dizajner, ki zgleda da je zelo podoben glavnemu protagonistu... BUUUUUUU!

Izi ::

Eidos spletne strani so napadli hackerji in ukradli vso izvorno kodo.
Govorilo se je že, da so ukradli tudi izvorno kodo igre Deus Ex: Human Revolution, pa se je izkazalo, da igre le niso imeli na računalnikih povezanih v internet.
Ukradene pa so bile vse prošnje za delo, ki jih ljudje pošiljajo za zaposlitev na firmi Eidos, kjer so seveda vsi življenjepisi številnih ljudi, okoli 350 naj bi jih bilo.
Pa še okoli 25.000 e-mail naslovov so ukradli, ki bodo šli dobro v prodajo pri kakšni spamerski firmi.

Sssaga ::

J3ba je s takimi stvarmi ja :/
Bolje, da se sploh ne ve, kako bo z igro. Kreker bom prešpilo in manj ko vem oz. več kot bom novega zvedel bolje bo. Zame je ves užitek uničen, če vem kako bo igra izgledala, kako deluje, kaka je zgodba in kako se konča recimo.

Zato sem tudi po letu '08 nehal spremljati vse o igri, čeprav sem prijavljen na Eidos-ov forum za DX že od '07, ko so teaser izdal, sam prašte se... a je še tak občuteko potem, ko dobiš igro v roke in pol že veš?

MIslim, da ne. Original in dvojka sta zame legenarna, ker nisem vdel za kaj se gre in sem se samo prepustil toku igre in ni mi žal nobene minute v obeh igrah - tudi multiplayer, ko sva se z bratom z unimi dragon swordi štihala :D
O ... hudi špili!

vorantz ::

Na travnikih je ozelenel leakan preview build
Me čudi, da ni noben tu pograbu in pokomentiral :P
Jaz bom raje počakal končno zadevo

ShEsHy ::

vorantz je izjavil:

Na travnikih je ozelenel leakan preview build
Me čudi, da ni noben tu pograbu in pokomentiral :P
Jaz bom raje počakal končno zadevo

Enako. Sem ga že mel dol, samo sem raje zbrisal, nočem riskirat da se mi zagabi zaradi bugov, crashov in samo tretjine zgodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ShEsHy ()

Izi ::

Sem tudi sam opazil leak in se ga tudi ne mislim dotikati. Sem pa vseeno malo pobrskal, kaj o tej zadevi pravijo pirati.
Kljub temu, da gre za zelo zgodnjo beta verzijo so ljudje bolj ali manj navdušeni. Tisti, ki so igrali pravijo, da že sedaj ni opaziti nobenih bugov. Grafičnih elementov še precej manjka, pa igra menda tudi ni kompletna.
Pozitivno pa je, da bolj ali manj vsi poudarjajo, da ima igra tisto pravo Deus Ex vzdušje oziroma, da gre za odlično Blade Runnersko vzdušje. In to na straneh, kjer večino iger popljuvajo do onemoglosti. Ponavadi se leak kakšne igre izkaže za precejšnjo napako, ki se tudi močno pozna na slabši prodaji, ampak se mi zdi, da tokrat ne bo tako. Večina, ki je ta polizdelek probala, pravi, da bodo igro kupili.
Torej glede na dejstvo, da precej ljudi hvali napol končano igro, sem jaz osebno skoraj prepričan, da bo igra dobra, če ne celo odlična. Jaz bom vsekakor počakal na končano igro.

Tukaj je še en najnovejši Trailer: Deus Ex: Human Revolution - Hour of Revenge Trailer

revvs ::

Katere so pa tiste strani da pljuvajo po drugih do onemoglosti ? :))

Poleg tega je pa po Deus Ex bolj težko pljuvati razen če bo resnično slabo in predvidljivo.

baltko ::

Radovednost je premagala in sem probal spletno travniško varjanto...spoilerjev nikakor ne mislim
prikazovati, lahko pa rečem, da se stvar dejansko lahko vzame kot nekakšen demo...gre namreč za popoln uvod v igro in nič drugega...bugov nisem zaznal, sem pa doživel en sam crash, kar je glede na razmere popolnoma zanemarljivo. Sicer je pa igra že v tej obliki resnično dodelana, tako v grafiki kot v sami igralnosti. Res pa je, da kar se grafike tiče, še ni moč videti "slike" v svoji dokončni obliki - stvar je recimo 80%. Igralnost je pa super - resnično gre za rpg igro, s tem da je fps element popolnoma dodelan. Stvar sem doživljal kot dve igri v eni - na eni strani imamo shooterja v vsej svoji mogočnosti, na drugi pa rpg film, v katerega se popolnoma vživiš. Kar se mene tiče, resnično priporočam, da izprobate tale "demo" - mislim da ničesar ne pokvari, kvečjemu poveča pričakovanje izida.

kmetek ::

kje dobit demo?

ShEsHy ::

baltko je izjavil:

Radovednost je premagala in sem probal spletno travniško varjanto...spoilerjev nikakor ne mislim
prikazovati, lahko pa rečem, da se stvar dejansko lahko vzame kot nekakšen demo...gre namreč za popoln uvod v igro in nič drugega...bugov nisem zaznal, sem pa doživel en sam crash, kar je glede na razmere popolnoma zanemarljivo. Sicer je pa igra že v tej obliki resnično dodelana, tako v grafiki kot v sami igralnosti. Res pa je, da kar se grafike tiče, še ni moč videti "slike" v svoji dokončni obliki - stvar je recimo 80%. Igralnost je pa super - resnično gre za rpg igro, s tem da je fps element popolnoma dodelan. Stvar sem doživljal kot dve igri v eni - na eni strani imamo shooterja v vsej svoji mogočnosti, na drugi pa rpg film, v katerega se popolnoma vživiš. Kar se mene tiče, resnično priporočam, da izprobate tale "demo" - mislim da ničesar ne pokvari, kvečjemu poveča pričakovanje izida.

Kakšna je pa odzivnost? Je kot port ali prava PC igra (kamera, ciljanje, premikanje miške,...)?

vorantz ::

kmetek je izjavil:

kje dobit demo?


Na lokalnem travniku :P
Ni uradnega demota

kmetek ::

a beto?

Izi ::

Kmetek, kadar kaj ne veš je dobro prebrati nekaj postov nad tvojim.
Nobene bete ni in je verjetno tudi ne bo. Gre se za "leak" oziroma nedokončano verzijo igre, ki se je bogsigavedi kako znašla na internetu. Ni namenjena preizkušanju in ni kompletna igra.
Če boš zadevo downloadal in probal boš postal zlobni pirat :P

ABX ::

Pirat

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

baltko ::

@ShEsHy

Igral sem na laptopu + mx revolution miška

Dokler si v 1st personu je vse tako kot mora bit...torej, ja, je tekoče=)

Potem pa pride do cover systema...maš posebej tipko za vstopit v cover, nakar te premakne v 3rd person view. Sej pr tem se ti malo vidljivost prostora poveča, vendar aiming ni več enak...Sicer ni gamebreaker - še vedno je tekoče in se da namerit, ampak ni isto kot 1st person...razen sniper - to orožje ti pa dovoli normalen zoom kljub uporabi cover systema - pogledat se da torej skozi daljnogled...meni je blo na začetku malo čudno, pa vendar je kmalu postalo povsem normalno - kot sm že rekel, cover system ni perfekten, je pa še vedno dokaj "tekoč"...

@Izi... pa sej nism zlobn ;) ...(s temle prosim nočem načenjati debate "piratstvo: Za/Proti)

ShEsHy ::

baltko je izjavil:

@ShEsHy

Igral sem na laptopu + mx revolution miška

Dokler si v 1st personu je vse tako kot mora bit...torej, ja, je tekoče=)

Potem pa pride do cover systema...maš posebej tipko za vstopit v cover, nakar te premakne v 3rd person view. Sej pr tem se ti malo vidljivost prostora poveča, vendar aiming ni več enak...Sicer ni gamebreaker - še vedno je tekoče in se da namerit, ampak ni isto kot 1st person...razen sniper - to orožje ti pa dovoli normalen zoom kljub uporabi cover systema - pogledat se da torej skozi daljnogled...meni je blo na začetku malo čudno, pa vendar je kmalu postalo povsem normalno - kot sm že rekel, cover system ni perfekten, je pa še vedno dokaj "tekoč"...

Kul kul, in tnx za odgovor :).

kmetek ::

Sprobal beto, tale špil ROXORS.

Se morda ve, kje se jo najceneje prednaroči?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

JC Denton ::

kmetek ::

OMG naj že dajo špil ven!!
««
«
1 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prey [2017] (Prey 2) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30345307 (8146) oo7
»

Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
27841642 (6842) Zmajc
»

Dishonored-Bethesda (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8512390 (2965) Kvinta
»

Igre z dobro zgodbo?

Oddelek: Igre
272409 (1137) markoxxx
»

Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22237489 (23205) Sc0ut

Več podobnih tem