Forum » Igre » BioShock Infinite
BioShock Infinite
miraldi ::
Men izgleda čist preveč risankasta grfika. Saj koliko sem po gameplayihz videl..
i7 12700k
RTX 4070ti
32Gb
RTX 4070ti
32Gb
yayo ::
Jaz sem se enih trikrat premislil glede ocene, prvo se mi je zdela precenjena, potem ko sem preigral prvo tretino sem našel veliko pozitivnih elementov, a sedaj proti koncu delim mjolnirjevo mnenje. Baje, da močen vtis pusti sam konec igre, tako da igralci pozabijo kako so se dolgočasili do tistega trenutka. Sicer pa stalno ponavljam isto napako, namesto, da bi lepo v miru igral nekatere starejše (dobre) igre, ki so se mi nabrale, padem pod vpliv tegale "hype" faktorja (ker cel internet debatiira o trenutno najnovejši AAA igri) in potem špilam nekaj za kar ugotovim, da ni vredno mojega časa, oziroma kar bom pozabil v par mesecih. (pa me čakajo na polici MGS4, Shadow of the Colossus, Demon Souls, Journey, Morrowind HD mod, Xenoblade, Sang Froid itd.) bah...
vaščan ::
Sem danes na hitro preletel jokerja in je dobil dobro oceno 89 samo nisem imel še časa prebrat na kakšni podlagi ker meni osebno je špil dost dolgočasen se kr ne morem spravit igrat.
mjolnir ::
Bioshock 2 pa samo 80, pa je imel gameplay dejansko bolj razvit kot infinite. Puške so se tudi vizualno posodabljale, ko si kupil upgrade. Upgradi so bili na splošno bolj zanimivi. Puške so bile raznolike in malo posebne, dejansko so imele različne recoile (kera groza ane, omojbog). Plazmidi so tudi boljši kot teli vigorji, kjer itak uporabljaš dva, ostali so za zraven.
Kot minus, je joker dvojki štel, da so bile samo delne moralne odločitve. Infinite teh sploh nima. Pa kdo ima sploh rad različne konce ane? Norost! Špil je povprečen in če mu vzameš Bioshock v imenu, ga polovica ljudi sploh nebi obrajtala, dobil bi pa slabše ocene. Konec infinite-a oceno malo vzdigne, a je tisti preobrat (would you kindly) v Bioshock-u toliko bolj epski, da me ta sploh ni toliko presenetil. Konec sem si ogledal na you tubu, ker se mi ni ljubilo več igrat. Preveč safe so šli tole delat, nič novosti. Edino zgodba in mesto sta hvale vredna. Pa elizabetine sokolje oči in pa krilo, kjer ima spravljene puške, vigorje pa lajf, ofkors .
Kot minus, je joker dvojki štel, da so bile samo delne moralne odločitve. Infinite teh sploh nima. Pa kdo ima sploh rad različne konce ane? Norost! Špil je povprečen in če mu vzameš Bioshock v imenu, ga polovica ljudi sploh nebi obrajtala, dobil bi pa slabše ocene. Konec infinite-a oceno malo vzdigne, a je tisti preobrat (would you kindly) v Bioshock-u toliko bolj epski, da me ta sploh ni toliko presenetil. Konec sem si ogledal na you tubu, ker se mi ni ljubilo več igrat. Preveč safe so šli tole delat, nič novosti. Edino zgodba in mesto sta hvale vredna. Pa elizabetine sokolje oči in pa krilo, kjer ima spravljene puške, vigorje pa lajf, ofkors .
Zaphod_B75 ::
Dokaj dobr špil, vendar slabši od Bioshock 1 in 2. Vizualno je sicer zakon, ni pa zdej nek GOTY ali nevemkakšen strašen presežek od špila. Prešpilal sem ga pred cca 2 tedni.
Pa še konec je čist WTF.
Moram se strinjat s tem reviewem:
V primerjavi s prvima dvema deloma ga hebe par zadev:
- Hackanja ni več.
- Researcha ni več.
- Gearov je ful manj in maš lahko samo 4 naenkrat.
- Vigorjev je manj kot plazmidov v Bioshock 1 in Bioshock 2.
- Orožij je sicer več, ampak nimajo več različnih vrst municije!
- Nadgradnje orožij ne spremenijo videza orožij.
/10
Pa še konec je čist WTF.
Moram se strinjat s tem reviewem:
V primerjavi s prvima dvema deloma ga hebe par zadev:
- Hackanja ni več.
- Researcha ni več.
- Gearov je ful manj in maš lahko samo 4 naenkrat.
- Vigorjev je manj kot plazmidov v Bioshock 1 in Bioshock 2.
- Orožij je sicer več, ampak nimajo več različnih vrst municije!
- Nadgradnje orožij ne spremenijo videza orožij.
/10
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zaphod_B75 ()
Zaphod_B75 ::
lahko bi dodal še
- orožja sicer lahko upgradaš, ampak kaj ko lahko pol samo 2 kosa orožja nosiš...
- pa še ščit, health mechanics, je neka čudna mineštra vzeta iz vseh živih špilov imho ki ne vžge glih najbolje.
- odločitev ni več (biošok 1,2) harvest, rescue
- premalo različnih vrst nasprotnikov
lahko našteval še pa še....Samo v končni fazi kljub vsemu ni slab špil
- orožja sicer lahko upgradaš, ampak kaj ko lahko pol samo 2 kosa orožja nosiš...
- pa še ščit, health mechanics, je neka čudna mineštra vzeta iz vseh živih špilov imho ki ne vžge glih najbolje.
- odločitev ni več (biošok 1,2) harvest, rescue
- premalo različnih vrst nasprotnikov
lahko našteval še pa še....Samo v končni fazi kljub vsemu ni slab špil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zaphod_B75 ()
dronyx ::
Tale igra deluje kot kakšna misica. Težko jo odkrito kritiziraš, ker je bila tudi mama misica in res izgleda lepo, samo obnaša se pa precej neumno. Dvomim, da bom tole končal, ker se dolgočasim že po prvih dveh urah igranja. Imam pa občutek, kot bi igral simulacijo smetarja, kjer moraš po kantah in koših nabirati neke odpadke (bananini olupki, jabolka, napol prazne steklenice...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
patriot8gb ::
Inštaliral in po približno pol ure igranja sem dal uninstall.....v glavenm špil ni mojega okusa, moje mnenje seveda!
dronyx ::
Igro končal in lahko rečem "non, je ne regrette rien". Imam pa kljub vsemu glede igre še vedno precej mešane občutke. Vsekakor se mi pa zdijo ocene kritikov pretirane; jaz bi ji dal nekje 75-80%.
Kar se tiče zgodbe je tole nekakšen Donnie Darko med igrami. Vsaj toliko časa, kot ga porabiš za igranje, lahko posvetiš študiranju vseh podrobnosti in sosledja dogodkov.
Moj glavni očitek leti na gameplay, ki je šel po moje v napačno smer. Večina spopadov izpade kot kakšen BF3 - Close Quarters, kjer se nate vsuje toča krogel od vsepovsod, potem pa letiš stran in se nekam skriješ, da se ti obnovi ščit, nakar greš spet nazaj v povsem kaotično akcijo. To pač počne BF3 bistveno bolje. Bioshock pa na drugi strani nudi čuda taktičnih možnosti z uporabo kombinacije orožja, vigorjev in gearsov. Samo pri tako kaotičnih spopadih ni veliko časa za razmišljanje in na kakšni hard težavnosti se ukvarjaš predvsem s problemom, kako ostati živ in je taktika v drugem planu.
Je pa to igra smešnih kontrastov.
Recimo na eni strani tematika paralelnih vesolji in prehodi med njimi, na drugi strani pa glavni junak dobesedno iz kant za smeti pobira odpadke v enormnih količinah?
Grafika na eni strani pravo umetniško delo, patem pa pogledaš v košaro, kjer je nalepljena neka obupna tekstura s štirioglatimi jabolki, kot bi jo naredil nekdo, ki je prvič odprl Paintbrush?
Kar se tiče zgodbe je tole nekakšen Donnie Darko med igrami. Vsaj toliko časa, kot ga porabiš za igranje, lahko posvetiš študiranju vseh podrobnosti in sosledja dogodkov.
Moj glavni očitek leti na gameplay, ki je šel po moje v napačno smer. Večina spopadov izpade kot kakšen BF3 - Close Quarters, kjer se nate vsuje toča krogel od vsepovsod, potem pa letiš stran in se nekam skriješ, da se ti obnovi ščit, nakar greš spet nazaj v povsem kaotično akcijo. To pač počne BF3 bistveno bolje. Bioshock pa na drugi strani nudi čuda taktičnih možnosti z uporabo kombinacije orožja, vigorjev in gearsov. Samo pri tako kaotičnih spopadih ni veliko časa za razmišljanje in na kakšni hard težavnosti se ukvarjaš predvsem s problemom, kako ostati živ in je taktika v drugem planu.
Je pa to igra smešnih kontrastov.
Recimo na eni strani tematika paralelnih vesolji in prehodi med njimi, na drugi strani pa glavni junak dobesedno iz kant za smeti pobira odpadke v enormnih količinah?
Grafika na eni strani pravo umetniško delo, patem pa pogledaš v košaro, kjer je nalepljena neka obupna tekstura s štirioglatimi jabolki, kot bi jo naredil nekdo, ki je prvič odprl Paintbrush?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
oo7 ::
Evo končno preigral čeprav mi konec zgodbe ni čisto jasen
Prvih 5 ur igranja mi je bila igra vrhunska potem pa čedalje manj.
Mesto je zelo lepo narejeno čeprav mi je podvodni Rapture bil bolj všeč in tudi samo vzdušje v igri se Infinite ne more primerjati z prvi BioShockom.
Če bi ocenil serijo Bioschock:
Bishock 10/10
Bioshock 2 8/10
Bioshock Infinite 7/10
Mi pa vsekakor ni žal, da sem kupil to igro.
Prvih 5 ur igranja mi je bila igra vrhunska potem pa čedalje manj.
Mesto je zelo lepo narejeno čeprav mi je podvodni Rapture bil bolj všeč in tudi samo vzdušje v igri se Infinite ne more primerjati z prvi BioShockom.
Če bi ocenil serijo Bioschock:
Bishock 10/10
Bioshock 2 8/10
Bioshock Infinite 7/10
Mi pa vsekakor ni žal, da sem kupil to igro.
ahac ::
DLC:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-...
http://www.ign.com/articles/2013/07/30/...
Burial at Sea - Episode 1
Clash in the Clouds
http://www.eurogamer.net/articles/2013-...
http://www.ign.com/articles/2013/07/30/...
Burial at Sea - Episode 1
Clash in the Clouds
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Moja ocena 10/10.
Šele sedaj sem uspel preigrati in tole je verjetno najboljša zgodba v zgodovini iger.
Problem je, da je zgodba tako kompleksna, da vse skupaj postane jasno šele čisto na koncu. Prej pa se vse skupaj kar malo vleče.
Za streljačino je skoraj malo predolga (okoli 15 ur), ampak vsak del je nujen, ker drugače na koncu verjetno ne bi dojeli bistva zgodbe.
Zaradi zgodbe si igra brez razmišljanja zasluži 10/10, čeprav je streljaški del in vzdušje precej povprečno in vredno okoli 8/10.
Za razumevanje zgodbe je treba precej podrobno poslušati Elizabeto, ker ona vedno prej dojame kaj se dejansko dogaja in nam ponavadi tudi razloži svoje videnje. Pa čim več zvočnih posnetkov je tudi potrebno najti, čeprav polovica ni ravno pomembnih za glavno zgodbo.
SPOILER
Če kdo ni dojel imajo vse tri dosedanje Bioshock igre eno samo zgodbo. Vesolje je sestavljeno iz neskončnega števila paralelnih svetov, kjer vsaka odločitev naredi nov svet med katerimi se da preskakovati in to ne samo direkt ampak celo časovno.
Podvodno mesto in mesto nad oblaki je ISTO mesto. V enem paralelnem svetu se je isti ustanovitelj odločil zgraditi podvodno mesto v drugem pa isti človek leteče mesto. Gre torej za isto mesto samo v različnih paralelnih svetovih.
Ustanovitelj mesta in voditelj mesta je celo ista oseba ki mesto uniči. V enem paralelnem svetu mesto zgradimo, v drugem ga uničimo, obakrat ista oseba. Ta oseba smo mi. Zguba, ki se zapije, zakocka vse premoženje in celo proda svojo lastno hčerko.
V enem paralelnem svetu nato svojo hčerko ugrabimo iz drugega paralelnega sveta, zgradimo leteče oziroma podvodno mesto in vanj zapremo svojo hčerko, ki jo potem rešuje drugi mi iz drugega paralelnega sveta, ki nima pojma, da rešuje svojo hčerko in da pravzaprav uničuje tisto, kar je ustvarila paralelna verzija njega samega.
DeWitt, Jack, Comstock in Andrew Ryan so ena in ista oseba samo iz štirih paralelnih svetov. Vsa zmešnjava pa nastane zaradi tistega vmesnega sveta, kjer je polno svetilnikov, katerih vrata vodijo v različne svetove.
Tako se dejansko ves čas borimo sami proti sebi v različnih izvedbah. Vsi so ena in ista oseba, ki je nekoč sprejela različno odločitev.
Bistvo pa je, da v katerikoli izmed teh štirih izvedb našega "junaka", smo dejansko bad guy, ki ima na vesti na tisoče mrtvih in na milijone trpečih ljudi. Vse zaradi nas.
Edino rešitev za to zmešnjavo na koncu vidi samo naša hčerka Elizabeta, ki tudi obstaja v nešteto različicah od popolne dobričine do najzlobnejše stare Elizabete, ki v prihodnosti uniči celo Zemljo spodaj. Pripelje nas na na mesto prve pomembne odločitve v našem življenju, kjer smo sprejeli oziroma zavrnili Baptizem, in nas ubije.
Ko na tem mestu umremo, izginejo vse naše kasnejše verzije v vseh paralelnih vesoljih in tako tudi vse kar smo v življenju ustvarili, se pravi izgine tako podvodno mesto kot leteče mesto. V tistem trenutku izginejo tudi vse verzije Elizabete, ker če nas ni, tudi naša hčerka ne more obstajati.
Vse kar smo igrali se ni nikoli zgodilo, in tudi Rapture in Columbia nikoli nista obstajala. Happy End
Šele sedaj sem uspel preigrati in tole je verjetno najboljša zgodba v zgodovini iger.
Problem je, da je zgodba tako kompleksna, da vse skupaj postane jasno šele čisto na koncu. Prej pa se vse skupaj kar malo vleče.
Za streljačino je skoraj malo predolga (okoli 15 ur), ampak vsak del je nujen, ker drugače na koncu verjetno ne bi dojeli bistva zgodbe.
Zaradi zgodbe si igra brez razmišljanja zasluži 10/10, čeprav je streljaški del in vzdušje precej povprečno in vredno okoli 8/10.
Za razumevanje zgodbe je treba precej podrobno poslušati Elizabeto, ker ona vedno prej dojame kaj se dejansko dogaja in nam ponavadi tudi razloži svoje videnje. Pa čim več zvočnih posnetkov je tudi potrebno najti, čeprav polovica ni ravno pomembnih za glavno zgodbo.
SPOILER
Če kdo ni dojel imajo vse tri dosedanje Bioshock igre eno samo zgodbo. Vesolje je sestavljeno iz neskončnega števila paralelnih svetov, kjer vsaka odločitev naredi nov svet med katerimi se da preskakovati in to ne samo direkt ampak celo časovno.
Podvodno mesto in mesto nad oblaki je ISTO mesto. V enem paralelnem svetu se je isti ustanovitelj odločil zgraditi podvodno mesto v drugem pa isti človek leteče mesto. Gre torej za isto mesto samo v različnih paralelnih svetovih.
Ustanovitelj mesta in voditelj mesta je celo ista oseba ki mesto uniči. V enem paralelnem svetu mesto zgradimo, v drugem ga uničimo, obakrat ista oseba. Ta oseba smo mi. Zguba, ki se zapije, zakocka vse premoženje in celo proda svojo lastno hčerko.
V enem paralelnem svetu nato svojo hčerko ugrabimo iz drugega paralelnega sveta, zgradimo leteče oziroma podvodno mesto in vanj zapremo svojo hčerko, ki jo potem rešuje drugi mi iz drugega paralelnega sveta, ki nima pojma, da rešuje svojo hčerko in da pravzaprav uničuje tisto, kar je ustvarila paralelna verzija njega samega.
DeWitt, Jack, Comstock in Andrew Ryan so ena in ista oseba samo iz štirih paralelnih svetov. Vsa zmešnjava pa nastane zaradi tistega vmesnega sveta, kjer je polno svetilnikov, katerih vrata vodijo v različne svetove.
Tako se dejansko ves čas borimo sami proti sebi v različnih izvedbah. Vsi so ena in ista oseba, ki je nekoč sprejela različno odločitev.
Bistvo pa je, da v katerikoli izmed teh štirih izvedb našega "junaka", smo dejansko bad guy, ki ima na vesti na tisoče mrtvih in na milijone trpečih ljudi. Vse zaradi nas.
Edino rešitev za to zmešnjavo na koncu vidi samo naša hčerka Elizabeta, ki tudi obstaja v nešteto različicah od popolne dobričine do najzlobnejše stare Elizabete, ki v prihodnosti uniči celo Zemljo spodaj. Pripelje nas na na mesto prve pomembne odločitve v našem življenju, kjer smo sprejeli oziroma zavrnili Baptizem, in nas ubije.
Ko na tem mestu umremo, izginejo vse naše kasnejše verzije v vseh paralelnih vesoljih in tako tudi vse kar smo v življenju ustvarili, se pravi izgine tako podvodno mesto kot leteče mesto. V tistem trenutku izginejo tudi vse verzije Elizabete, ker če nas ni, tudi naša hčerka ne more obstajati.
Vse kar smo igrali se ni nikoli zgodilo, in tudi Rapture in Columbia nikoli nista obstajala. Happy End
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
medenko ::
izi dej pejt nekam v kako revijo delat no.
pa kdor je kupil season pass, je/bo deležen nekaj DLC'jev....eden včeraj izšel:
http://store.steampowered.com/app/21493...
prideta še 2 pomoje.
BioShock Infinite: Clash In the Clouds
This first add-on pack puts an intense focus on BioShock Infinite combat. Combine weapons, Vigors, Gear, Tears, and Sky-Lines in ways you never thought possible as you square off against impossible odds. This pack features 60 challenges in four brand-new environments. Complete Blue Ribbon Challenges and unlock concept art, Voxophones, Kinetoscopes, and more in The Columbian Archeological Society. Climb the Leaderboards and earn new achievements.
BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode One
Come back to Rapture in a story that finds Booker and Elizabeth on the eve of the underwater city's fall from grace. Developed by Irrational Games, the developer of the original BioShock and BioShock Infinite, this DLC features Rapture as you've never seen it before--a shining jewel at the bottom of the ocean, built almost entirely from scratch in the BioShock Infinite engine. Gameplay has been modified to give the player an original BioShock combat experience that merges the best parts of BioShock and BioShock Infinite: new weapons, new Plasmids/Vigors, Tears, Sky-Lines, and Big Daddies.
BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two
In this DLC pack, you become Elizabeth as she seeks to bring closure to her story, and to BioShock Infinite's. Like Episode 1, this DLC features Rapture as you've never seen it before and gameplay has been modified to give the player an original BioShock combat experience that merges the best parts of BioShock and BioShock Infinite.
pa kdor je kupil season pass, je/bo deležen nekaj DLC'jev....eden včeraj izšel:
http://store.steampowered.com/app/21493...
prideta še 2 pomoje.
BioShock Infinite: Clash In the Clouds
This first add-on pack puts an intense focus on BioShock Infinite combat. Combine weapons, Vigors, Gear, Tears, and Sky-Lines in ways you never thought possible as you square off against impossible odds. This pack features 60 challenges in four brand-new environments. Complete Blue Ribbon Challenges and unlock concept art, Voxophones, Kinetoscopes, and more in The Columbian Archeological Society. Climb the Leaderboards and earn new achievements.
BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode One
Come back to Rapture in a story that finds Booker and Elizabeth on the eve of the underwater city's fall from grace. Developed by Irrational Games, the developer of the original BioShock and BioShock Infinite, this DLC features Rapture as you've never seen it before--a shining jewel at the bottom of the ocean, built almost entirely from scratch in the BioShock Infinite engine. Gameplay has been modified to give the player an original BioShock combat experience that merges the best parts of BioShock and BioShock Infinite: new weapons, new Plasmids/Vigors, Tears, Sky-Lines, and Big Daddies.
BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two
In this DLC pack, you become Elizabeth as she seeks to bring closure to her story, and to BioShock Infinite's. Like Episode 1, this DLC features Rapture as you've never seen it before and gameplay has been modified to give the player an original BioShock combat experience that merges the best parts of BioShock and BioShock Infinite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: medenko ()
LordPero ::
Captain obvious :P.
Zgodba je tudi meni zelo všeč in predvsem všečno podana (mogoče celo bolj od SS2), ampak vsekakor ni kompleksna ali dolga al karkoli takega. Osnovna ideja je simple, potem pa tudi težko okrog tega ni narediti en sprehod. In ravno to je bila moja težava z igro, v vseh pogledih premalo, sploh zgodbovnem (pa seveda tudi v tepežaškem etc.), edino designerska podoba je res qewl (vse mini podrobnosti & stuff).
Pač, igra je narejena za današnjo otročad, zato ima kratko zgodbo, je smešno lahka (celo z 1999) in pohod do cilja popolnoma nerazgiban.
Zgodba je tudi meni zelo všeč in predvsem všečno podana (mogoče celo bolj od SS2), ampak vsekakor ni kompleksna ali dolga al karkoli takega. Osnovna ideja je simple, potem pa tudi težko okrog tega ni narediti en sprehod. In ravno to je bila moja težava z igro, v vseh pogledih premalo, sploh zgodbovnem (pa seveda tudi v tepežaškem etc.), edino designerska podoba je res qewl (vse mini podrobnosti & stuff).
Pač, igra je narejena za današnjo otročad, zato ima kratko zgodbo, je smešno lahka (celo z 1999) in pohod do cilja popolnoma nerazgiban.
... drugače pa mi je pri Infinite ql, kako poveže ti dve mesti/zgodbi, kjer so majhne sestrice združene v eno Elizabetho, veliki fotri u eno kjutkano kokoš (za katero že od začetka veš, da boš videl sad death sequence), tisti dve znanstvenici (Lutice je imho boljša), plazmidi in vigorji, seveda Jack-Booker-Ryan-Comstock lik etc.
Tudi coverji modernih pesmi, ki špilajo na gramofonih & razlaga za njih so ql. Je pa tudi res, da je to večinoma to. Zgodba ni nekaj posebno zapletena/dolga/obširna, povsem linearna (niti različnih koncev ni, niti poti do tam ne -razen seveda, ali šjorca nosi ptiča ali kletko okoli vrata), sicer pa povsem OK zamišljena a predvsem lepo zaključena (nič preveč nelogičnega/nerazloženega ne obvisi). Z izjemo, manjkajočega dela v življenju tega glavnega lika. Mogoče nekoč v kakšnem prequelu.
Infinite je drugače točno, kar sem pričakoval, nič več, mogoče malce manj zaradi nerazvejanosti zgodbe, ampak vseeno ql. Da bi hotel še enkrat preigrati zadevo pa verjetno čez kakšne 4-5 let, kar tudi ni preslabo.
Also, zakaj ne naredijo robotov za proizvodnjo drugih robotov?
LordPero
LitralSM ::
Tako! Prenehal igrati nekje na polovici, ker sem se počutil pomlajšanega. V smislu, da me imajo za tlinajstletnika, ki naj tisci na knof Mouze Uno.
RejZoR ::
Pismo sem zadnjič zamudil -66% deal na Steamu. Čeprav po drugi strani pa me nekako ful ne vleče. Ful pogrešam vso tisto vodo, ki je povsod vdirala v strukturo, pogled skozi šipo v temačno globino, plazmide z mutiranimi naseljenci itd. Tisto je imelo nek poseben čar.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Wow, to je predzgodba prvih Bioshockov? Super izgleda!!!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
LordPero ::
Hmnja, pred/med/po zgodba, časi niso bili jasno definirani kot premica, a tudi ne, kot točka, tako da verjetno ni specifično povedano, kdaj ali kje se dogaja (zgolj ugibam, ker še nisem igral tega, mogoče pa dejansko pove kje), očitno pa vsaj pojasni bolj to socialno-ekonomsko mehaniko nesesutega Rapturea.
LordPero
Izi ::
Wow, to je predzgodba prvih Bioshockov? Super izgleda!!!
Sem kakšnih 8 postov više razložil kako deluje Bioshock vesolje. Vsi Bioshocki se dogajajo hkrati z istimi osebami ampak v različnih paralelnih svetovih.
Že ves čas igramo isto različico zgodbe in srečujemo iste osebe z istimi imeni, ki pa so v določenem trenutku v času sprejele drugačno odločitev in imamo spet novo zgodbo. Teh različnih zgodb je neskončno.
opeter ::
@Izi: se opravičujem, sem površno bral.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MIHAc27 ::
No jaz sem tudi ravno obrnil igro...
Nimam kaj slabega rečt, zgodba itak super čeprav nekatere stvari še sedaj niso čisto jasne.
Gameplay je ok... Vigorji zanimivi a le 1-2 sem skoz uporabljal (elektriko večinoma).
Geari zanimivi a spet.. mislim da sem prvih par, ki sem jih našel že na začetku potem uporabljal več ali manj skozi celo igro.
Igra je kratka a slatka (lahko bi bila še malce daljša)
Nimam kaj slabega rečt, zgodba itak super čeprav nekatere stvari še sedaj niso čisto jasne.
Gameplay je ok... Vigorji zanimivi a le 1-2 sem skoz uporabljal (elektriko večinoma).
Geari zanimivi a spet.. mislim da sem prvih par, ki sem jih našel že na začetku potem uporabljal več ali manj skozi celo igro.
Igra je kratka a slatka (lahko bi bila še malce daljša)
RejZoR ::
Dobri soforumaš tukaj mi je zrihtal tale špil za 10 EUR, tko da mi ne bo treba čakat na Steam deal :) Volk cel in koza sita :)
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Ken Levine shuttering Irrational Games
In a statement issued on the homepage of the company's official site, BioShock creator Ken Levine says he will be closing down the BioShock Infinite studio soon, with most of its staff being laid off in the process.
http://www.vg247.com/2014/02/18/ken-lev...
Meanwhile, 2K will take over the BioShock property completely moving forward.
In a statement issued on the homepage of the company's official site, BioShock creator Ken Levine says he will be closing down the BioShock Infinite studio soon, with most of its staff being laid off in the process.
http://www.vg247.com/2014/02/18/ken-lev...
Meanwhile, 2K will take over the BioShock property completely moving forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
ahac ::
Ne verjamem, da so kar zaprli firmo (in odpustil 100 ljudi?) samo zato, ker se je Ken naveličal delat AAA igre. Razen, če je bil razvoj Bioshock Infinite predrag in (kljub dobri prodaji) ni prinesel dost denarja...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
IGN spoke to Ken Levine about his future before Irrational closed it doors, but the writing was already on the wall.
http://www.ign.com/articles/2014/02/19/...
http://www.ign.com/articles/2014/02/19/...
opeter ::
Aja, sem komaj zdaj videl, da ste že postali, da bo Irrational Games zaprl vrata ...
http://kotaku.com/bioshock-studio-irrat...
http://kotaku.com/bioshock-studio-irrat...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ahac ::
RPS - Wot I Think - BioShock Infinite: Burial At Sea Episode 2
http://www.rockpapershotgun.com/2014/03...
http://www.rockpapershotgun.com/2014/03...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
Remastered BioShock: The Collection Coming September 13, 2016 For PlayStation 4, Xbox One And PC
https://blog.2k.com/news/bioshock-the-c...
Na PCju bo free upgrade:
https://blog.2k.com/news/bioshock-the-c...
Na PCju bo free upgrade:
And if you already own BioShock, BioShock 2, and/or Minerva's Den on Steam, you will be able to upgrade to the remastered version of the respective title(s) for free after release.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
opeter ::
Te remastri par let starih špilov mi ne bodo nikol jasni :)
Ogrevaš juho, dokler je vroča oziroma ... zakaj ne bi proda(ja)l isto zadevo večkrat, če jo lahko?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bioshock 4Oddelek: Igre | 5671 (311) | oo7 |
» | BioShock (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 43982 (7083) | FireSnake |
» | We Happy FewOddelek: Igre | 5162 (1039) | oo7 |
» | Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13074 (11120) | jype |
» | Bioshock 2Oddelek: Igre | 3805 (1717) | dronyx |