Forum » Loža » Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
zee ::
Po tejle padski nižini je tak se sploh fajn vozit! Desni pas kamijoni, levi pas pa povprečna 140, 150 km/h.
Avti spredaj in zadaj. Idioti, ki ti blendajo/trobijo, da se umakni, čeravno se nimaš na svetu kam. Ja, res se je fajn tako vozit. Da se ne bo kdo usajal, vedno se umaknem iz prehitevalnega pasu, če se le morem.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BigWhale ::
IceIceBaby je izjavil:
BW, pri povprečni hitrosti 120kmh za 100km porabiš 50 minut. Pri 150kmh za isto pot porabiš 40 minut. Meni se zdi 10 minut kar konkreten prihranek.
Na relaciji ljubljana-mb ne mores imeti povprecne hitrosti 120km/h kaj sele 150km/h. :)
Da peljes polovico casa s 150 km/h se moras kar fejst potrudit. :)
kixs ::
Sej, ljudje ne razumejo, da je povprecno 150km/h zelo tezko doseci ob normalnih pogojih. V prometnih konicah pa nemogoce (6-10h/15-18h). Drugace je ponoci. In da je razlika med tiscanjem in umirjeno voznjo na koncu morda kaksna minutka, ki se nikjer ne pozna!
lp
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
sidd ::
Po tejle padski nižini je tak se sploh fajn vozit! Desni pas kamijoni, levi pas pa povprečna 140, 150 km/h.
Avti spredaj in zadaj. Idioti, ki ti blendajo/trobijo, da se umakni, čeravno se nimaš na svetu kam. Ja, res se je fajn tako vozit. Da se ne bo kdo usajal, vedno se umaknem iz prehitevalnega pasu, če se le morem.
Sva že dva. Jaz se vedno umaknem, če je le prostor (ko pač prehitevam), ali pa dodatno stisnem po gasu, da sem čimprej mimo tovornjaka/avtomobila na desnem pasu. Če voznik za mano ne vidi 20 metrov naprej da ni kam za it, pa ni moj problem. Takele pa lepo ignoriram.
Drugač pa me vedno znova presenečajo nemci. Pri nas, gori pri njih, to je način vožnje.
no idea for signature
signed
I
signed
I
IceIceBaby ::
Na relaciji ljubljana-mb ne mores imeti povprecne hitrosti 120km/h kaj sele 150km/h. :)
Če ni prometa lahko. Se pravi, razen v konicah ko ljudje hodijo v službo in iz službe lahko brez problema voziš precej nad trenutno omejitvijo.
urli ::
Sam se že lep čas, če se le da, po avtocesti vozim 150km/h. Pa ne zato, ker bi mi bila ta hitrost tako všeč ampak zato, ker sem si enkrat ogledoval kazni in do 150km/h ne dobiš nobenih kazenskih točk pa tudi denarna kazen je bolj simbolična. Sicer so odseki ko ga žgem tudi 200km/h+ ampak to bolj poredko in na krajših odsekih . Da bi se omejitev 150km/h uveljavila tudi v SLO bi bilo super, več pa baje tako ali tako iz ekoloških razlogov ni najbolje, ker naj bi se izpusti drastično povečali,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: urli ()
kmetek ::
IceIceBaby je izjavil:
Bos TI prispeval evre v moj proracun? Ne bos, torej mi ne govori kako bom js vozil!
Potem bi lahko tole veljalo tudi obratno ne?
Ne, ne more, ker ti kršiš CPP in ogrožaš z divjanjem ostale udeležence.
IceIceBaby je izjavil:
BW, pri povprečni hitrosti 120kmh za 100km porabiš 50 minut. Pri 150kmh za isto pot porabiš 40 minut. Meni se zdi 10 minut kar konkreten prihranek.
In imaš seveda 150kmh konstantno,a ne? Večkrat boš bremzal pri 150 na nižjo kakor pri umirjeni 120. Tega nisi znal upoštevati?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
ABX ::
IceIceBaby je izjavil:
Bos TI prispeval evre v moj proracun? Ne bos, torej mi ne govori kako bom js vozil!
Potem bi lahko tole veljalo tudi obratno ne?
Ne, ne more, ker ti kršiš CPP in ogrožaš z divjanjem ostale udeležence.
IceIceBaby je izjavil:
BW, pri povprečni hitrosti 120kmh za 100km porabiš 50 minut. Pri 150kmh za isto pot porabiš 40 minut. Meni se zdi 10 minut kar konkreten prihranek.
In imaš seveda 150kmh konstantno,a ne? Večkrat boš bremzal pri 150 na nižjo kakor pri umirjeni 120. Tega nisi znal upoštevati?
Če si dovolj zbran in imaš varnostno razdaljo ni potrebno bremzat, ne glede na hitrost.
Bremza tisti ki ne zna vozit avta.
P.S: Troll disclaimer
Da, so situacije ko moraš pretisnit na zavore, vendar naj bojo izjeme in ne pravilo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
innerspace ::
BlueRunner je izjavil:
Vse lepo in prav, ampak nekaj še vedno delajo bolje od nas, da imajo lahko več registriranih vozil na 100 prebivalcev in hkrati dobrih 40% manj smrti v prometu na 1E9 prebivalcev, kot pa jih imamo mi.
Pa mislim, da ni vse v cestah, ampak je več v temu, da italijani sicer res vozijo "italijansko" ampak ta "italijanskost" vključuje tudi veliko mero tolerance do drugih v prometu. Toleranca pa je tudi to, da jih večina ne izziva nesreče samo zato, ker bi dokazovali, da imajo prav. Kar je pri nas standarden pojav... in vzrok večine nesreč na AC, ki so v splošnem najbolj varne ceste.
Pri nas se mi zdi, da je na cestah kar nekaj primerkov, ki se bi kot kamikaza zabodli v hruško z betonom samo zato, da dokažejo, da imajo prednost. Kultura in zdrava kmečka pamet pa v prtljažniku pod ključem.
Se strinjam s tem.
Po mojih opazanjih je nekako tako, da se oni v svojem okolju(mestih) kar dobro znajdejo, ko pa pridejo cez mejo, so pa zgubljeni...skoraj toliko kot mi pri njih:)
A se tudi tam dogajajo nesrece na meji absurdnega, zelo verjetno lih zaradi pomanjkanja pozornosti med voznjo in posledicnega pomanjkanja previdnosti.
Slovenci kot drajverji znamo bit tudi precej arogantni in nepremisljeni...
Velja, kot za vsako dejavnost...je stvar navade.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
kalko ::
Dve besedi: Vozniška kultura. Dokler bo ta pri nas takšna, kot je, se je brezveze pogovarjati o dvigu omejitve.
Drugače pa bi bila IMO najboljša rešitev dinamično prilagajanje omejitev preko info portalov glede na gostoto prometa. Seveda bi za to rabili info portale ali vsaj LED znake vsakih nekaj kilometrov.
Drugače pa bi bila IMO najboljša rešitev dinamično prilagajanje omejitev preko info portalov glede na gostoto prometa. Seveda bi za to rabili info portale ali vsaj LED znake vsakih nekaj kilometrov.
ABX ::
Dve besedi: Vozniška kultura. Dokler bo ta pri nas takšna, kot je, se je brezveze pogovarjati o dvigu omejitve.
Drugače pa bi bila IMO najboljša rešitev dinamično prilagajanje omejitev preko info portalov glede na gostoto prometa. Seveda bi za to rabili info portale ali vsaj LED znake vsakih nekaj kilometrov.
Prej bo prišlo do avtomatizacije kot spremembe v kulturi obnašanja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BlueRunner ::
Drugače pa bi bila IMO najboljša rešitev dinamično prilagajanje omejitev preko info portalov glede na gostoto prometa.
Severna ljubljanska obvoznica: portali v gužvi kažejo 80. Večina jih pelje 100.
Štajerska avtocesta: portali med tuneli do Trojan kažejo 100 ali 80. Cel kup ljudi (vključno s tovornjaki) vozi 100+.
Primorska avtocesta: portali, ki kažejo 80, kadar piha burja. Redno ignorirani.
Potem pa dodajmo še svetleče table. Npr. zadnji tunel iz dolenjske avtoceste pred lj. obvoznico. Kaže 100 ali pa 80. Redno ignorirano. Večina vozi 120.
Jp. Portale imamo. Efekta ni. Spremeniti bo potrebno še kaj drugega. Dokler pa se "nekaj drugega" ne bo spremenilo bom imel avto z vso elektroniko in 20 airbagi. Ne zato, ker bi me skrbelo, da se bi jaz zakantal. Zato, ker želim preživeti, če se bo en zakantal v mene. Zadnji primerek me je uspel prestrašiti, ko je po severni lj. obvoznici, kjer je omejitev 100, vozil vsaj 180, če ne še več. Pogledaš ogledalo, nič. Pogledaš ogledalo, lučke nekaj km nazaj. Pogleda.... vuš. Hvala lepa za takšno prekoračitev hitrosti. Vse kar upam je, da bo takšen primerek ritensko srečal polno natovorjen šlepar in ne kombi poln otrok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
darkolord ::
Če bi se ljudje normalno držali omejitev, bi se omejitve že ZDAVNAJ dvignile. Ker pa temu ni tako, potem je treba pač postavljati ustrezno nižje omejitve (znak 60, tam kjer hočeš omejit na ~100)...
vorantz ::
IceIceBaby je izjavil:
Na avtocesti je zelo malo nesreč. Število, kjer je vzrok hitrost je pa skoraj zanemarljivo.
Ti šment! Premalo nesreč zaradi previsokih hitrosti imamo! Hitro zvišat.
:>
Sicer pa kupite mi nov avto pa bom vozu hitreje
BlueRunner ::
Če bi se ljudje normalno držali omejitev, bi se omejitve že ZDAVNAJ dvignile. Ker pa temu ni tako, potem je treba pač postavljati ustrezno nižje omejitve (znak 60, tam kjer hočeš omejit na ~100)...
Se strinjam.
Me pa zanima kakšen je bil recept, da se je prekinilo s kulturo vožnje pod vplivom alkohola. Včasih je bilo to sprejemljivo, večina ljudi je to tolerirala. Danes ta toleranca več ni samoumevna, vožnje pod vplivom alkohola je bistveno manj, praktično vsakdo, ki ga dobijo, da napiha, pa je potem deležen večjega ali manjšega zgražanja svoje okolice (zunanji pritisk).
Ko se bo to začelo dogajati za tiste, ki vozijo preko predpisanih omejitev, bom temu rekel napredek. Kako to doseči, ne vem. Vsi vemo, da samo kazni ne pomagajo, očitno pa tudi nihče ne ve čisto dobro, kaj je še potrebno storiti.
Highlag ::
Kot je rekel BW, na naših avtocestah se ne splača vozit hitreje od predpisane. Prišparanih nekaj minut ne pomeni nič, kvečjemu nabašeš lahko nekoga ki se urine pred tebe, se pa pozna na porabi avtomobila.
Višenje omejitve nebi naredilo nič. Le nesreč bi bilo več.
Višenje omejitve nebi naredilo nič. Le nesreč bi bilo več.
Never trust a computer you can't throw out a window
nuclear ::
tripasovnico(kar nkol ne bo), potem pa bi se lahko bp vozili 160 legalno.. pa tudi takrat ne bi bilo varno.
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
guest #44 ::
Enih par zaviranj zaradi prepotentnih tovornjakov, nediscipline med vozniki avtomobilov in tistih 20km/h iz kp v lj se pomojem skoraj nič ne opazi. Pri nas mamo slabe ceste in res je drugot po italji se mi je asfalt vedno zdel bolj grob, odseva je zelo malo. Zgleda, da uporabljanje slabega agregata lepo zaposluje gradbeni lobij pri nas, tk da je čist možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
ncc2000 ::
Bulšit!
Za mio pametnih voznikov so slo ac popolnoma ok za brez omejitev, za dva bedaka pa je tudi 40kmh preveč.
Hitrost ubija?
Kakšen birokratski slogan... Ubija človek za volanom...
Nesreča?
Objestnost, napake, neukost voznikov, ne pa nesreča..
Če...če bi birokracija resno vsmerila svoje oke v varnost v prometu, bi vsaj 50% "voznikov" postalo pešakov. A izpad prihodkov, khmm...
Za mio pametnih voznikov so slo ac popolnoma ok za brez omejitev, za dva bedaka pa je tudi 40kmh preveč.
Hitrost ubija?
Kakšen birokratski slogan... Ubija človek za volanom...
Nesreča?
Objestnost, napake, neukost voznikov, ne pa nesreča..
Če...če bi birokracija resno vsmerila svoje oke v varnost v prometu, bi vsaj 50% "voznikov" postalo pešakov. A izpad prihodkov, khmm...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ncc2000 ()
šernk ::
Če bi se ljudje normalno držali omejitev, bi se omejitve že ZDAVNAJ dvignile. Ker pa temu ni tako, potem je treba pač postavljati ustrezno nižje omejitve (znak 60, tam kjer hočeš omejit na ~100)...
podpis pod to.
tisti ki podpirate dvig omejitve na 160, bi potem vozili 180 in bi bilo 160 za vas spet prepočasi. v italiji lahko dvignejo omejitve, ker tam je delež tistih, ki vozijo sedaj čez omejitve 5% vseh voznikov, pri nas je pa 70% voznikov takih. Saj lahko že sedaj vozite 200 in plačujete kazni, vam kdo brani? seveda vsi po vrsti potem pri radarjih zavirate na 120 in vas ponovno prehitim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ThinkPad ::
Pri nas sem proti dvigu hitrosti na 150 km/h ker bi bilo to varno edino na tripasovnicah. Naše AC so za en drek v primerjavi z AC v Italiji in Franciji npr. Govorim o širini voznih pasov, o širini v tunelih, o naših nikakršnih SOS boksih parktično brez zaviralnih in pospeševalnih pasov (in enako pri veliko bencinskih, kjer je to vse zelo zelo kratko v primerjavi s tem, kar vidim v tujini) pa ponekod pri nas odstavnega pasu praktično ni (Gorica-Razdrto) ali je tudi ožji kot dugod.
In zdaj si zamisli, da na naši dvopasovnici iz SOS-a leze en naložen tovornjak v klanec, pa se pripelje en mimo 100 in drugi takoj za njim s 150 min. Bo en enega nabasal slej ko prej...
Da o kulturi vožnje pri nas ne govorim. Ko po 1000 km AC prečkam našo mejo, doživim in srečam na zadnjih 100 km več budal kot prej, kjer jih praktično ni na 10x daljš poti!
Ali pa široke tripasovnice v Franciji, kjer si s 150 km na uro že čisto med najhitrjšimi, ker se jih 95% drži omejitev in vozijo po skrajnem desnem pasu.
Pa da o signalizaciji na AC pri raznih delih in nesrečah sploh ne govorim. Naši sicer pravijo da ustrezajo vsem standardom, a zunaj je tudi to mnogo bolje označeno.
In zdaj si zamisli, da na naši dvopasovnici iz SOS-a leze en naložen tovornjak v klanec, pa se pripelje en mimo 100 in drugi takoj za njim s 150 min. Bo en enega nabasal slej ko prej...
Da o kulturi vožnje pri nas ne govorim. Ko po 1000 km AC prečkam našo mejo, doživim in srečam na zadnjih 100 km več budal kot prej, kjer jih praktično ni na 10x daljš poti!
Ali pa široke tripasovnice v Franciji, kjer si s 150 km na uro že čisto med najhitrjšimi, ker se jih 95% drži omejitev in vozijo po skrajnem desnem pasu.
Pa da o signalizaciji na AC pri raznih delih in nesrečah sploh ne govorim. Naši sicer pravijo da ustrezajo vsem standardom, a zunaj je tudi to mnogo bolje označeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ThinkPad ()
billy ::
Po vsej SLO AC se vozim med 150 in 180, brez težav. Tako, da ni potrebno pretiravati in govoriti, kako je vse za kurac pri nas in kako bi se vsi pobili, če bi bile te hitrosti doovljene.
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom. Oni so največji krivec za zastoje in verjamem, da so moderni tovornjaki komot sposobni voziti veliko več, kot pa 90kmh
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom. Oni so največji krivec za zastoje in verjamem, da so moderni tovornjaki komot sposobni voziti veliko več, kot pa 90kmh
BlueRunner ::
Po vsej SLO AC se vozim med 150 in 180, brez težav.
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom.
Za začetek bi bilo bolj pametno, če bi ti in tebi podobni začeli vsaj malo spoštovati predpise. Če tega niste sposobni, potem je edina primerna hitrost za vas na AC 0km/h. T.j. prepoved vožnje, dokler se ne zresnite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
šernk ::
Po vsej SLO AC se vozim med 150 in 180, brez težav. Tako, da ni potrebno pretiravati in govoriti, kako je vse za kurac pri nas in kako bi se vsi pobili, če bi bile te hitrosti doovljene.
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom. Oni so največji krivec za zastoje in verjamem, da so moderni tovornjaki komot sposobni voziti veliko več, kot pa 90kmh
seveda da so sposobni, pa ali so se sposobni tudi varno ustavit iz 130km/h? si se ti sposoben varno ustavit iz 180km/h? ni problem biti pameten in voziti hitro, problem nastane ko gre kaj narobe, sam si resnično ne predstavljam da bi 40 ton skupne teže letelo 130km/h za menoj po klancu navzdol...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Invictus ::
Italijani so precej boljši vozniki od Slovencev:
1. Vozijo po omejitvah - beri na avtocestah peljejo 120 km/h naprej, tudi z vsemi starimi krntijami
2. Takoj ko prehitijo tovornjak (alikaj drugega) se umaknejo s prehitevalnega na vozni pas. vemo kako je pri nas. Ker je 1 kmnaprej še en tovornjak, počasneti kar vztrajajo na levem pasu ...
3. Če jim poblendaš, se umaknejo takoj ko je mogoče. Slovenci to nenaredijo nikoli.
4. Nivo tolerance je nenormalno visok. V Sloveniji bi te že ustrelili, če bi imeli enako orožno zakonodajo kot Američani.
To so moje izkušnje, pa sem naredil kar nekaj 1000 km po Italiji, tako po avtocestah, kot tudi po navadnih cestah. Te moje ugotovitve so mi potrdili tudi kolegi, ki so se tam vozili. Preprosto so se počutili na italijanskih cestah bolj varno kot pri nas.
Vse ki pa vožnjo z avtom smatrajo kot strošek, naj se pa vozijo z busom ali ostanejo doma. Bo za ostale udeležence bolj varno.
LP I.
1. Vozijo po omejitvah - beri na avtocestah peljejo 120 km/h naprej, tudi z vsemi starimi krntijami
2. Takoj ko prehitijo tovornjak (alikaj drugega) se umaknejo s prehitevalnega na vozni pas. vemo kako je pri nas. Ker je 1 kmnaprej še en tovornjak, počasneti kar vztrajajo na levem pasu ...
3. Če jim poblendaš, se umaknejo takoj ko je mogoče. Slovenci to nenaredijo nikoli.
4. Nivo tolerance je nenormalno visok. V Sloveniji bi te že ustrelili, če bi imeli enako orožno zakonodajo kot Američani.
To so moje izkušnje, pa sem naredil kar nekaj 1000 km po Italiji, tako po avtocestah, kot tudi po navadnih cestah. Te moje ugotovitve so mi potrdili tudi kolegi, ki so se tam vozili. Preprosto so se počutili na italijanskih cestah bolj varno kot pri nas.
Vse ki pa vožnjo z avtom smatrajo kot strošek, naj se pa vozijo z busom ali ostanejo doma. Bo za ostale udeležence bolj varno.
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
billy ::
BlueRunner je izjavil:
Po vsej SLO AC se vozim med 150 in 180, brez težav.
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom.
Za začetek bi bilo bolj pametno, če bi ti in tebi podobni začeli vsaj malo spoštovati predpise. Če tega niste sposobni, potem je edina primerna hitrost za vas na AC 0km/h. T.j. prepoved vožnje, dokler se ne zresnite.
Zakaj pa? Če se lahko recimo v nemčijo vozijo brez omejitev, zakaj se pri nas ne more, razen pač zaradi napisanega pravila. Ta omejitev je pri nas že vrsto let, avtomobili in ceste pa so boljši iz leta v leto, hkrati s napredkom le-teh bi lahko tudi končno hitrost zviševali ne pa da je enaka, kot iz časov, ko smo vozili katrce in jugote.
zee ::
avtomobili in ceste pa so boljši iz leta v leto
To že, ampak tudi idioti za volanom postajajo vsako leto bolj objestni in bi tako kot na "divjem zahodu" najraje vzeli pravico v svoje roke ("Na AC peljem 150+ km/h, zato ker avto obvladam, samo omejitev je debilna).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
billy ::
Po vsej SLO AC se vozim med 150 in 180, brez težav. Tako, da ni potrebno pretiravati in govoriti, kako je vse za kurac pri nas in kako bi se vsi pobili, če bi bile te hitrosti doovljene.
Mogoče bi bilo bolj pametno za začetek dvigniti hitrost tovornjakom. Oni so največji krivec za zastoje in verjamem, da so moderni tovornjaki komot sposobni voziti veliko več, kot pa 90kmh
seveda da so sposobni, pa ali so se sposobni tudi varno ustavit iz 130km/h? si se ti sposoben varno ustavit iz 180km/h? ni problem biti pameten in voziti hitro, problem nastane ko gre kaj narobe, sam si resnično ne predstavljam da bi 40 ton skupne teže letelo 130km/h za menoj po klancu navzdol...
Tudi iz 90kmh se ne morejo varno ustaviti, če pride do nepredvidljive situacije. Zato pa bi bila višja hitrost dovoljena le na odsekih, kjer je odlična vidljivost in relativno "ravna" cesta, torej da do nepredvidljivih situacij ne more priti, razen pač ko so le-te splet okoliščin, ampak takrat bi lahko peljal tovornjak 50kmh pa ne bi nič pomagalo.
druga opcija bi tudi bila, da praznim tovornjakom pustijo voziti hitreje. Pomoje je bolj varno, če se pelje prazen tovornjak 110kmh kot pa popolnoma naložen 90kmh.
zee ::
Ne, tovornjake je treba poslati na vlake a) in nabiti cestnino b) za tiste, ki se bodo še peljali preko Slovenije.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
billy ::
avtomobili in ceste pa so boljši iz leta v leto
To že, idioti so volanom pa vsake leto postajajo bolj in bolj objestni.
Ne vem od kod prihaja to splošno prepričanje, da je voznikovo kultura slaba. Naredil sem že ogromno kilometrov in so takšni le izjeme. Če srečaš enega takega na 100km poti pa to ni razlog za splošno paniko.
Zadnje čase se tudi blendat ne rabi, se umaknejo že prej, razen pač, izjeme ali dveh.
Mislim da je kultura na ostalih cestah slabša, na AC še kar gre. Predvsem v mestnih središčih, kjer silijo, gužvajo, skozi rdečo, rumeno, parkirajo narobe, govorijo po telefonih, šminkajo, itd..
BlueRunner ::
Zakaj pa? Če se lahko recimo v nemčijo vozijo brez omejitev, zakaj se pri nas ne more, razen pač zaradi napisanega pravila.
Ali ti sploh imaš izpit, da bi poznal napisana pravila? Saj veš. Tisto malenkost, ki se ji reče Zakon o varnosti v cestnem prometu. Ali pa se ti tisto zdi samo zbirka prijaznih nasvetov...
Ne vem od kod prihaja to splošno prepričanje, da je voznikovo kultura slaba. Naredil sem že ogromno kilometrov in so takšni le izjeme.
Berem tvoje zapise in sem zgrožen. Zakoni in cestni predpisi so zate "nenapisna pravila", v dejstvu, da voziš 20+km/h nad omejitvemi in splošno povprečno hitrostjo na AC ne vidiš težave z varnostjo - me zanima kakšno varnostno razdaljo imaš, ko voziš 150 do 180. No, v resnici me ne zanima. Ker če bi izvedel, bi to pomenilo, da tudi meni predstavljaš potencialno nevarnost.
Sicer pa ja... najrajši imam mentaliteto "vsi so krivi, samo sebe ne vidim".
Če srečaš enega takega na 100km poti pa to ni razlog za splošno paniko.
Jaz se moram vsem takšnim opicam izogniti in računati na srečo, če naj preživim v prometu. Za opico je dovolj, da se v svoji über pameti zakalkulira samo enkrat in bo nekdo mrtev ali pa rastlinica.
Letos sem bil štirikrat na primorskem. Od tega sem pri vožnji nazaj trikrat stal v koloni, ker se je nekdo nekaj km naprej zakantal. V vseh treh primerih je bila kriva neprilagojena hitrost in
Hvala lepa za takšno statistiko...
49106 ::
Bladerunner, tudi če se vsi držimo predpisov se bodo nesreče dogajale.
Ni vsak sposoben voziti 130 in zato ker je to določena meja še zdaleč ne pomeni, da je vožnja pri tej hitrosti varna.
Nekdo bo varneje vozil pri 200kmh kot nekdo pri 130kmh
Ni vsak sposoben voziti 130 in zato ker je to določena meja še zdaleč ne pomeni, da je vožnja pri tej hitrosti varna.
Nekdo bo varneje vozil pri 200kmh kot nekdo pri 130kmh
billy ::
Če so zakoni napisani še to ne pomeni, da so optimalni, zdaleč od tega, zakoni so ponavadi z zelo veliko toleranco, da lahko zajamejo vse, katere bi morali.
Zakon mora predvidet, da se bo po AC peljal varno fiček iz leta 1970 in pa ferari iz leta 2010, žal so potem omejitve narejene za počasnejše, kar pa ne pomeni, da ni pogojev za normalno vožnjo pri višjih hitrostih, kar dokazujejo nekatere druge države.
Če se odpiše zakone, kakšna je razlika, da bi se lahko v nemčiji peljal 250kmh, pri nas pa le 130 - ni je.
Zakon mora predvidet, da se bo po AC peljal varno fiček iz leta 1970 in pa ferari iz leta 2010, žal so potem omejitve narejene za počasnejše, kar pa ne pomeni, da ni pogojev za normalno vožnjo pri višjih hitrostih, kar dokazujejo nekatere druge države.
Če se odpiše zakone, kakšna je razlika, da bi se lahko v nemčiji peljal 250kmh, pri nas pa le 130 - ni je.
Hardstyle ::
Nevem kak lahko razmišljate o povečanju najvišje dovoljene hitrosti na naših AC ko pa niti odstavnega pasa nimamo povsod in je zato tam omejitev 100 al pa 110km/h.
Za povišanje najvišje dovoljene hitrosti bi potrebovali vsaj še en pas. Na desnem se pelje šlepar cca 100km/h za njim kia picanto 1.2, na levem pasu pa ti z xyz avtom pripelješ 200km/h, oseba s kio se odloči prehiteti šlepara, zato ker v ogledalu ne oceni tvoje hitrosti zavije na "tvoj" pas in ti tako odvzame prednost ter se zabijeta.
In ja, tak bi dejansko blo, vse preveč je voznikov ki ne znajo ocenit hitrosti približujočega vozila.
Za povišanje najvišje dovoljene hitrosti bi potrebovali vsaj še en pas. Na desnem se pelje šlepar cca 100km/h za njim kia picanto 1.2, na levem pasu pa ti z xyz avtom pripelješ 200km/h, oseba s kio se odloči prehiteti šlepara, zato ker v ogledalu ne oceni tvoje hitrosti zavije na "tvoj" pas in ti tako odvzame prednost ter se zabijeta.
In ja, tak bi dejansko blo, vse preveč je voznikov ki ne znajo ocenit hitrosti približujočega vozila.
matter ::
Tole o slabih AC voznikih pri nas je kliše, ki ne drži več.
Kr neku pljuvate po naših voznikih (posledično po sebi). Jaz imam povsem pozitivne izkušnje.
Večkrat se zgodi, da ravno kak tujec obstane na levem pasu.
Kr neku pljuvate po naših voznikih (posledično po sebi). Jaz imam povsem pozitivne izkušnje.
Večkrat se zgodi, da ravno kak tujec obstane na levem pasu.
Grem basket pa bom neloke metal
BlueRunner ::
No, kot vedno nas je debata razedelila v dva tabora.
Tiste, ki pravimo, da so predpisi zato, da se jih spoštuje v največji možni meri in, da je neodgovorno, če se jih krši. Če nas kateri predpis moti, ga želimo spremeniti, ne jemljemo pa to kot izgovor za kršitve.
Ter tiste, ki sami sebe in svoja vozila ocenjujejo kot nadpovprečno sposobne, kar jim po njihovem mnenju daje pravico biti nad predpisi in zakoni. Ti se njih ne tičejo in jih ne rabijo upoštevati.
Mimogrede: varnostna razdalja pri 180km/h je cca. 250m. Me zanima koliko ljudi, ki vozijo tako hitro to dejstvo res upošteva. Kot sem pa že zgoraj napisal: v koloni sem že trikrat stal zaradi treh, ki varnostne razdalje niso upoštevali. Nadpovprečna sposobnost pa takšna...
Tiste, ki pravimo, da so predpisi zato, da se jih spoštuje v največji možni meri in, da je neodgovorno, če se jih krši. Če nas kateri predpis moti, ga želimo spremeniti, ne jemljemo pa to kot izgovor za kršitve.
Ter tiste, ki sami sebe in svoja vozila ocenjujejo kot nadpovprečno sposobne, kar jim po njihovem mnenju daje pravico biti nad predpisi in zakoni. Ti se njih ne tičejo in jih ne rabijo upoštevati.
Mimogrede: varnostna razdalja pri 180km/h je cca. 250m. Me zanima koliko ljudi, ki vozijo tako hitro to dejstvo res upošteva. Kot sem pa že zgoraj napisal: v koloni sem že trikrat stal zaradi treh, ki varnostne razdalje niso upoštevali. Nadpovprečna sposobnost pa takšna...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
zee ::
Tole o slabih AC voznikih pri nas je kliše, ki ne drži več.
Kr neku pljuvate po naših voznikih (posledično po sebi)
Lani me je hotel en lastnik Mercedesa ML (SI tablice, da ne bo pomote) izriniti iz avtoceste zato, ker se mu nisem (mogel) umakniti takoj, saj sem bil sredi prehitevanja tovornjaka (s 130 km/h).
Slabi AC vozniki kliše? Don't think so.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BlueRunner ::
V nemčiji nimajo treh pasov, pa vseeno brez omejitev.
When in Rome do as Romans do.
Če ti je pri njih tako všeč, se vsedi v avto, odpelji v Nemčijo in vozi brez omejitev. Pri nas pa pač lahko navijaš za dvig omejitve, če hočeš. Ne pa biti "pameten" in voziti, kakor da jih pri nas ni.
BigWhale ::
Bladerunner, tudi če se vsi držimo predpisov se bodo nesreče dogajale.
Ni vsak sposoben voziti 130 in zato ker je to določena meja še zdaleč ne pomeni, da je vožnja pri tej hitrosti varna.
Nekdo bo varneje vozil pri 200kmh kot nekdo pri 130kmh
Za tole bi prosil en konkreten izracun.
Recimo clovek z malo slabsim reakcijskim casom 2.5s in clovek s super duper reakcijskim casom 1s. Eden vozi 130 drugi pa 200 in potem oba na razdalji 200m opazita oviro in treba je nujno ustaviti.
No, da vidimo.
ahac ::
Ni fora samo v tem, da vi lahko vozite 200km/h z vašim Audijem. To je čisto možno, ampak...
Vozilo 1 prehiteva vozilo 2 z 130km/h. Vozilo 3, 4 in 5 pripeljejo 160km/h za njimi. Morajo bremzat, yes?
OK... zdaj bremzajo in to pomeni, da se upočasnijo na 120km/h. Za njimi folk vozi 130km/h in vidijo, da pred njimi folk bremza... zato še sami bremzajo na 110km/h. Za njimi spet nekdo pripelje 130m/h in vidi, da je zdaj pred njim že kar nekaj kolone... in bremza na 100km/h. Itd, itd.... več ljudi bremza, bolj bodo tisti za njimi bremzal... Torej samo zaradi tega, ker je par ljudi pripeljalo 160, zdaj vsi za njimi upočasnijo na veliko manj kot 130km/h.
Na ta način hitro nastajajo zastonji tam, kjer sploh ni nobenega zožanja ceste to pa pomeni 1) večjo nevarnost in 2) pretok vozil (in povprečna hitrost) se zniža zarad takih zastojev.
Vozilo 1 prehiteva vozilo 2 z 130km/h. Vozilo 3, 4 in 5 pripeljejo 160km/h za njimi. Morajo bremzat, yes?
OK... zdaj bremzajo in to pomeni, da se upočasnijo na 120km/h. Za njimi folk vozi 130km/h in vidijo, da pred njimi folk bremza... zato še sami bremzajo na 110km/h. Za njimi spet nekdo pripelje 130m/h in vidi, da je zdaj pred njim že kar nekaj kolone... in bremza na 100km/h. Itd, itd.... več ljudi bremza, bolj bodo tisti za njimi bremzal... Torej samo zaradi tega, ker je par ljudi pripeljalo 160, zdaj vsi za njimi upočasnijo na veliko manj kot 130km/h.
Na ta način hitro nastajajo zastonji tam, kjer sploh ni nobenega zožanja ceste to pa pomeni 1) večjo nevarnost in 2) pretok vozil (in povprečna hitrost) se zniža zarad takih zastojev.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
49106 ::
Ne človek z slabšim reakcijskim časom, temveč z slabim oz. superslabim. Vozniška velja do 80 leta! Takrat pa sigurno ni nihče sposoben voziti 130kmh varno!
Primerjaj raje dobrega šoferja in penzionerja oz. kogarkoli ki ima reflekse v k****
Primerjaj raje dobrega šoferja in penzionerja oz. kogarkoli ki ima reflekse v k****
billy ::
Take banalne zadeve ne rabiš izračunat pa veš kdo bo prej ustavil. Lahko daš prvemu tudi 10sec reakcijski čas, pa bo še vedno ustavil prvi.
Seveda če imata enake avtomobile.
Seveda če imata enake avtomobile.
JohanP ::
200m je kar pogumna cifra, ki odgovarja hitrosti malo manj kot 110km/h.
Tablea projektne zaustavitvena razdalja za hitrosti do 130km/h (iz pravilnika):
+--------+-------------------------------------------------------------------+
| Nagib | Projektna hitrost km/h |
|nivelete+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| % | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 |
| +-------------------------------------------------------------------+
| | Zaustavitvena razdalja |
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 12 | 25| 37| 55| 75| 110| 140| 180| 240| 287| 345| 420|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 8 | 23| 35| 50| 68| 97| 125| 165| 210| 257| 310| 390|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 4 | 21| 32| 47| 63| 87| 113| 145| 185| 230| 280| 350|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| ± 0 | 20| 30| 45| 60| 80| 105| 130| 165| 205| 250| 315|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 4 | 20| 29| 43| 57| 76| 100| 122| 156| 195| 235| 285|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 8 | 19| 28| 40| 53| 71| 96| 112| 144| 180| 225| 260|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 12 | 17| 27| 37| 49| 64| 87| 100| 130| 160| 215| 240|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
Pa še link za reakcijski čas - povprečni (trezni po CPP) naj bi bil 1s.
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/al...
Tablea projektne zaustavitvena razdalja za hitrosti do 130km/h (iz pravilnika):
+--------+-------------------------------------------------------------------+
| Nagib | Projektna hitrost km/h |
|nivelete+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| % | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 |
| +-------------------------------------------------------------------+
| | Zaustavitvena razdalja |
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 12 | 25| 37| 55| 75| 110| 140| 180| 240| 287| 345| 420|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 8 | 23| 35| 50| 68| 97| 125| 165| 210| 257| 310| 390|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| - 4 | 21| 32| 47| 63| 87| 113| 145| 185| 230| 280| 350|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| ± 0 | 20| 30| 45| 60| 80| 105| 130| 165| 205| 250| 315|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 4 | 20| 29| 43| 57| 76| 100| 122| 156| 195| 235| 285|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 8 | 19| 28| 40| 53| 71| 96| 112| 144| 180| 225| 260|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
| + 12 | 17| 27| 37| 49| 64| 87| 100| 130| 160| 215| 240|
+--------+-----+-----+-----+-----+-----+------+-----+-----+-----+------+-----+
Pa še link za reakcijski čas - povprečni (trezni po CPP) naj bi bil 1s.
http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/al...
49106 ::
Tole je en BS. Nasploh je teorija eno, praksa pa čisto nekaj drugega. Pa tudi reakcijski čas ti ne pomaga če zadeve ne vidiš oz. nisi pozoren. Pri teh testih veš, da nekaj bo, medtem ko na cesti sploh pri nižji hitrosti ne pričakuješ vratolomnih potez
Naj povem zakaj.
Recimo lagano vozim 130kmh, ne oziram se na druge voznike, naj me prehiti kdorkoli,. Glavn da je men kul, pa da lahko z sovoznikom kakšno debato udarva, poleg pa še občuduješ naravne znamenitosti itd itd... Skratka prometu ne posvečaš pretirane pozornosti.
Na drugi strani pa imamo šoferja z 200kmh, ki pa vozi maksimalno pozorno ves čas
Naj povem zakaj.
Recimo lagano vozim 130kmh, ne oziram se na druge voznike, naj me prehiti kdorkoli,. Glavn da je men kul, pa da lahko z sovoznikom kakšno debato udarva, poleg pa še občuduješ naravne znamenitosti itd itd... Skratka prometu ne posvečaš pretirane pozornosti.
Na drugi strani pa imamo šoferja z 200kmh, ki pa vozi maksimalno pozorno ves čas
BlueRunner ::
Na drugi strani pa imamo šoferja z 200kmh, ki pa vozi maksimalno pozorno ves čas.
Pa vendar fizike še vedno ne pretenta. Če je predpis 130km/h, je splošno pričakovanje 130km/h. Če nekdo stori nekaj (npr. zamenja pas) v skladu s pričakovanjem, da ljudje okoli njega vozijo okoli 130km/h bosta oba z "superduper supermaksimalnopozornim voznikom", ki vozi 200km/h praktično in teoretično mrtva.
49106 ::
Na cesti ni pričakovanj. Na cesti moraš vožnjo prilagoditi razmeram in svojim zmožnostim.
btw: Ko jaz vozim 200kmh, vozim tako dokler ne zagledam dveh ali več v vrsti. Ko to opazim, hitrost zmanjšam na 170 in opazujem, če bo kdo šel prehitevat oz. če so me ostali vozniki opazili. Če je potrebno hitrost zmanjšam tudi na 100kmh. Skratka prilagajam vožnjo svojim zmožnostim ko sem sam. Ko pa nisem sam pa prilagajam vožnjo razmeram.
btw: Ko jaz vozim 200kmh, vozim tako dokler ne zagledam dveh ali več v vrsti. Ko to opazim, hitrost zmanjšam na 170 in opazujem, če bo kdo šel prehitevat oz. če so me ostali vozniki opazili. Če je potrebno hitrost zmanjšam tudi na 100kmh. Skratka prilagajam vožnjo svojim zmožnostim ko sem sam. Ko pa nisem sam pa prilagajam vožnjo razmeram.
IceIceBaby ::
Hmm...po prebranem se sprašujem, če nekateri sploh kdaj vozite po AC.
Če voziš 160kmh, pa ti nekdo porine na prehitevalni pas s 110kmh pač zabremzaš. V čem je problem? Saj nimamo več yugecev pa stoenk, ki imajo zavore iz čikgumija. Če pa kdo vozi tak star avto pa pelje 110 oz. kolikor lahko.
Na AC vedno vozim preko omejitev (razen tam kjer so radarji in kjer razmere ne dopuščajo). Ne zato, ker sem frajer ampak zato, ker je omejitev 130 enostavno neumna. Pa v izpitu nimam še nobene pike, nobene nesreče nisem povzročil, nobenega kupona še nisem dal...
V nemčiji po 2 pasovnici, ki je slabša od povprečne slo. avtoceste brez težav vozim 230, 240 konstantno. Nobene drame, pač pelješ ko je cesta prazna, zaviraš ko so pred tabo avtomobili... Pri nas pa na praznih, ravnih odsekih zaradi enega neumnega predpisa ne smem voziti več kot 130. Brezveze.
Če voziš 160kmh, pa ti nekdo porine na prehitevalni pas s 110kmh pač zabremzaš. V čem je problem? Saj nimamo več yugecev pa stoenk, ki imajo zavore iz čikgumija. Če pa kdo vozi tak star avto pa pelje 110 oz. kolikor lahko.
Za začetek bi bilo bolj pametno, če bi ti in tebi podobni začeli vsaj malo spoštovati predpise. Če tega niste sposobni, potem je edina primerna hitrost za vas na AC 0km/h. T.j. prepoved vožnje, dokler se ne zresnite.
Na AC vedno vozim preko omejitev (razen tam kjer so radarji in kjer razmere ne dopuščajo). Ne zato, ker sem frajer ampak zato, ker je omejitev 130 enostavno neumna. Pa v izpitu nimam še nobene pike, nobene nesreče nisem povzročil, nobenega kupona še nisem dal...
V nemčiji po 2 pasovnici, ki je slabša od povprečne slo. avtoceste brez težav vozim 230, 240 konstantno. Nobene drame, pač pelješ ko je cesta prazna, zaviraš ko so pred tabo avtomobili... Pri nas pa na praznih, ravnih odsekih zaradi enega neumnega predpisa ne smem voziti več kot 130. Brezveze.
BlueRunner ::
Na cesti ni pričakovanj. Na cesti moraš vožnjo prilagoditi razmeram in svojim zmožnostim.
Dovoli, da te popravim. 2. odstavek, 2. člen ZVCP-1:
"Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah."
Torej pričakujem samo to, kar zakon predpisuje, da lahko pričakujem.
Če nisi sposoben ravnati po črki in duhu tega zakona, ki ureja razmerja zato, da se medsebojno na cestah ne pobijemo, lahko utemeljeno trdim, da si najmanj neodgovorna oseba in slab voznik. Upam, da ne še kaj hujšega.
Pri nas pa na praznih, ravnih odsekih zaradi enega neumnega predpisa ne smem voziti več kot 130.
Če ti gre predpis na jetra, spremeni tega. Ne počni pa stvari, ki lahko tebe ali pa koga drugega stanejo življenja.
Pa v izpitu nimam še nobene pike, nobene nesreče nisem povzročil, nobenega kupona še nisem dal...
Sem poznal enega takšnega. Bivši sošolec. Tri leta nazaj smo ga pokopali skupaj z njegovim otrokom, ki je bil v avtu. Izkušen voznik z 10+ leti izkušenj na cesti. Na žalost tudi divjak na cesti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23957 (19390) | solatko |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38721 (32918) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26777 (22926) | Mare2 |