Forum » Loža » Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h
dzinks63 ::
Ok, Nemci imajo to urejeno po svoje in bi se jim zdelo manjvredno, da ne bi smeli z svojim dobrim avtomobilom (kateri imajo itak blokade na 250 km/h) voziti po odprtih tri in več pasovnih avtocestah kolikor jim paše.
Toda tudi Italjani počasi razmišljajo v tej smeri, zakaj kupiti uiber avtomobil katerega lahko tiščiš le do polovice "gasa". In mislim da bi počasi lahko začeli razmišljati o tem tudi pri nas, časi fičkov, petk, jugecov in še česa so mimo, na cesti je cel kup avtomobilov kateri zmorejo varno voziti 200 km/h in še več, vendar jih legalno po naših cestah ni moč koristiti.
Torej v Italiji so sprejeli zakon, ki bo na nekaterih odsekih avtocest dovoljeval višje hitrosti.
Kdaj se lahko kaj takega pričakuje pri nas?
Toda tudi Italjani počasi razmišljajo v tej smeri, zakaj kupiti uiber avtomobil katerega lahko tiščiš le do polovice "gasa". In mislim da bi počasi lahko začeli razmišljati o tem tudi pri nas, časi fičkov, petk, jugecov in še česa so mimo, na cesti je cel kup avtomobilov kateri zmorejo varno voziti 200 km/h in še več, vendar jih legalno po naših cestah ni moč koristiti.
Torej v Italiji so sprejeli zakon, ki bo na nekaterih odsekih avtocest dovoljeval višje hitrosti.
Kdaj se lahko kaj takega pričakuje pri nas?
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Good Guy ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
mastah ::
M-XXXX ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
Ne prvo ne drugo ni res, vsaj v 85% časa in ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
KoMar- ::
na cesti je cel kup avtomobilov kateri zmorejo varno voziti 200 km/h in še več, vendar jih legalno po naših cestah ni moč koristiti.
Mogoče avtomobilov res, ampak voznikov pa gotovo ne. En večji retard kot drugi.
ABX ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
Si ti kdaj vozil po Italiji?
Na desnem pasu so tovornjaki in na levem se voziš 40km/h.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
mastah ::
tocn tko, eni majo fetis vozt po prehitevalnem pasu tud ce ni nobenega na voznem in to lagano sportski
St235 ::
Ideja ni slaba, samo za takšne omejitve potrebuješ tripasovnico, ker se ti ne sme redno dogajat, da pelješ 150 in moraš bremzat na 80 zaradi dveh kamionov, ki se prehitevata. Na žalost je to pri nas vsakodnevna slika.
M-XXXX ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
Si ti kdaj vozil po Italiji?
Na desnem pasu so tovornjaki in na levem se voziš 40km/h.
Rovtar je govoril v primeru zgoraj za naše avtoceste, za katere obe izjave zgoraj definitivno ne držijo.
Za Italijo pa ne vem, po njej še nisem vozil, sem pa se kar nekaj prevozil po njej v avtobusu in nikoli nisem doživel nič takega kar opisuješ (razen enkrat en zastoj iz gardelanda, ki pa je bil posledica dela na cesti.
dronyx ::
Pa saj so omejitve itak samo neka administrativna ovira. Saj pri nas marsikdo pelje tudi 150 km/h ali več, če mu to avto dopušča.
Bolj jaz vidim problem v tem, da nekateri šoferji sploh ne razumejo, da so to omejitve za najvišjo dovoljeno hitrost, ne pa za priporočeno hitrost! Potem srečaš pa voznike, ki vozijo po mokri in ovinkasti lokalni cesti 90 km/h in jih zabriše v ovinku iz ceste, ker je asfalt zanič, cesta spolzka, hitrost pa previsoka.
Bolj jaz vidim problem v tem, da nekateri šoferji sploh ne razumejo, da so to omejitve za najvišjo dovoljeno hitrost, ne pa za priporočeno hitrost! Potem srečaš pa voznike, ki vozijo po mokri in ovinkasti lokalni cesti 90 km/h in jih zabriše v ovinku iz ceste, ker je asfalt zanič, cesta spolzka, hitrost pa previsoka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dzinks63 ::
Pričakoval bi vsaj Italijansko varianto za naše avtoceste, kar mislim, da bi še nekako ceste prenesle, saj večina jih že praktično sedaj vozi malo preko omejitve, pod rizikom kazni seveda. Res pa je, da se pri nas nekateri vozniki ne znajo umikat iz prehitevalnega pasu na voznega, kar jim je nekako izpod časti, če ne že kar poniževalno.
Pri vožnji v klanec praktično ne vidiš nobenega osebnega avtomobila (z vožnjo do 100km/h) na skrajno desnem pasu za počasna vozila, saj je to pri nas že kar nacionalna sramota in le ti trmasto vstrajajo na sredinskem voznem pasu. Za varno vožnjo preko 200 km/h pa bo potrebno počakati na izgradnjo trejega voznega pasu, saj po teh cestah sedaj in tem prometu kot ga imamo, to praktično ni izvedljivo.
Pri vožnji v klanec praktično ne vidiš nobenega osebnega avtomobila (z vožnjo do 100km/h) na skrajno desnem pasu za počasna vozila, saj je to pri nas že kar nacionalna sramota in le ti trmasto vstrajajo na sredinskem voznem pasu. Za varno vožnjo preko 200 km/h pa bo potrebno počakati na izgradnjo trejega voznega pasu, saj po teh cestah sedaj in tem prometu kot ga imamo, to praktično ni izvedljivo.
KoMar- ::
lurker ::
Pri vožnji v klanec praktično ne vidiš nobenega osebnega avtomobila (z vožnjo do 100km/h) na skrajno desnem pasu za počasna vozila, saj je to pri nas že kar nacionalna sramota in le ti trmasto vstrajajo na sredinskem voznem pasu.Še rajši ostanejo kar na levem, da tovornjaki, ki jih na počasnem pasu prehitevajo, niso preblizu. Ziher je ziher.
kixs ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
Tole cisto lepo drzi!
Edino kar je res, da so v zadnjem casu kar nekaj poskodovanih odsekov popravili. Ko se vozim v sluzbo in iz nje, je na prehitevalnem pasu max hitrost 110km/h. Lahko pa seveda med posameznimi avti peljes tudi vec, vendar potem trpijo tako bremze kot denarnica zaradi non-stop gas/bremza.
lp
innerspace ::
Prehod na 150 ni toliko bistven za voznjo, bolj gre za kazni.
Italijani(po mojih izkusnjah) spadajo med slabse voznike in nemalokrat sem vozil nad omejitvami po It. avtocestah, pred mano pa avto visjega razreda vozi po obeh pasovih(po sredini), malo vijuga...pri hitrosti nad 150km/h...ko ga pa prehitim(on zmanjsa), vidis not kako oversized mladenko, ki govori po telefonu ali pa 'biznismena' ki maha z rokami in kolegu nekaj razlaga...
Pozornost namenjena voznji pa blizo 15% ..na pamet.
Podpiram visjo omejitev, a za lastnike Ferrarijev in ostalih brzih, ne bo spremenila nicesar, le kazen bo morda manjsa.
Pri nas so tudi odseki, ko komot vozis 150, a kot pravim...dokler bo pozornost voznikov v nedolocnosti, je cisto vseeno kaj pise na tabli.
Italijani(po mojih izkusnjah) spadajo med slabse voznike in nemalokrat sem vozil nad omejitvami po It. avtocestah, pred mano pa avto visjega razreda vozi po obeh pasovih(po sredini), malo vijuga...pri hitrosti nad 150km/h...ko ga pa prehitim(on zmanjsa), vidis not kako oversized mladenko, ki govori po telefonu ali pa 'biznismena' ki maha z rokami in kolegu nekaj razlaga...
Pozornost namenjena voznji pa blizo 15% ..na pamet.
Podpiram visjo omejitev, a za lastnike Ferrarijev in ostalih brzih, ne bo spremenila nicesar, le kazen bo morda manjsa.
Pri nas so tudi odseki, ko komot vozis 150, a kot pravim...dokler bo pozornost voznikov v nedolocnosti, je cisto vseeno kaj pise na tabli.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
Pyr0Beast ::
Lahko damo 150, lahko damo brez omejitev celo, pa ne bo šlo skoraj nič hitreje zaradi parih pacientov :)
150 po lepem vremenu 130 v slabem.
Je pa že sedaj problem ko te kakšen voznik lepo izsili, ker zgleda da gledati vzvratna in bočna ogledala je pretežko, ko se to popravi je omejitev komot višja.
150 po lepem vremenu 130 v slabem.
Je pa že sedaj problem ko te kakšen voznik lepo izsili, ker zgleda da gledati vzvratna in bočna ogledala je pretežko, ko se to popravi je omejitev komot višja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
;-) ::
Vsak dan se vozim na avtocesti (Slov.Bistrica-MB-MB- Tepanje) in pogosto MB-CE pa se vedno peljem nad 150 brez problemov, redko da bi se mogo vozit pod omejitvijo tako eni pretiravate, razn če mate 1.0 mlinčke pa rabite 20km da pridete nad omejitev za tem ko tovornjak prehiteva.
KoMar- ::
;-), ti se itak prideš hvalit z vsemi cestnimi neumnostmi na S-T, zakaj bi koga zanimalo tvoje mnenje o resni temi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()
kmetek ::
Jaz sem pa proti, ker imaš ogromno kretenov, ki ti pri 100 na uro gredo prehitevat s 101 na uro.
Ti pa potem kot projektil pri 150-180 bremzaš ko kreten. Slovenija nima teorije za 150+.....
Ti pa potem kot projektil pri 150-180 bremzaš ko kreten. Slovenija nima teorije za 150+.....
;-) ::
;-), ti se itak prideš hvalit z vsemi cestnimi neumnostmi na S-T, zakaj bi koga zanimalo tvoje mnenje o resni temi?
Neumnosti so da se vozite 100 po avtocesti, to je edina neumnost v tej temi ker če bi blo tak nebi rabli radarjev pa nič, da pa se komot peljat tud 200 vsaki dan vsako uro.
ABX ::
Višja hitrost in varnost bo mogoča šele z avtomatizacijo (5-10let). Dokler imamo paciente za volanom se lahko samo kregamo kaj in kako.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Scorpia ::
Na naših avtocestah se da lepo voziti 150 in več, če le ni grbin, kjer dobiš občutek da letiš. Bolj problem je kvaliteta samega asfalta, kjer te lahko vsak čas zanese (že videl nekaj primerov), bog ne da bi morali močneje zavirat. Se večkrat v italiji vozim in tam imajo veliko bolj grob asfalt in posledično večje trenje, ter gumo prej pobira, ampak glede varnosti je to zanemarljivo, sam imam veliko boljši občutek v vožnji. Je pa treba pazit, enkrat sem imel ''mal'' poškodovano gumo, od naša dva vulkanizerja dobil mnenje, da je guma varna in nepoškodovana. In rezultat, tam mi je gumo pri 140 km/h razneslo.
No kar se še opazi, tukaj ko je dež vsi avtomobili, tovornjakarji da sploh ne govorim, dobesedno vso vodo dvignejo v zrak. V italiji kjer asfalt ni starejši od 5 let, mislim da celo več, voda sploh ne gre nič v zrak. Tisti asfalt je bolj grob in tudi tehniko asfaltiranja imajo drugačno da asfalt ni gladek in voda se ''lahko skrije'' pred gumo.
No kar se še opazi, tukaj ko je dež vsi avtomobili, tovornjakarji da sploh ne govorim, dobesedno vso vodo dvignejo v zrak. V italiji kjer asfalt ni starejši od 5 let, mislim da celo več, voda sploh ne gre nič v zrak. Tisti asfalt je bolj grob in tudi tehniko asfaltiranja imajo drugačno da asfalt ni gladek in voda se ''lahko skrije'' pred gumo.
////
Pyr0Beast ::
Ja, asvaltov je različnih tipov da glava peče :)
Samo s časom se vsak zbije.
Samo s časom se vsak zbije.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Scorpia ::
Sam pri nam se v pol leta zbije :) V italiji ker skoraj vsak mesec vozim v notrjanjost pa še kar drži in drži. Ok oni tudi ne solijo cesto, tam kjer se vozim, tko da je vsaj tukaj ena prednost. Sem pa bil že nekajkrat tam pri njihovih alpah, pa je tudi cesta veliko boljša, kot pri nas v gorah :)
////
js osebno ::
Em, v Italiji imajo toplejše podnebje, toplejše zime, zato imajo možnost v asfalt dodajati zmlete odpadne gume. Pri nas naj bi tak asfalt počil v času prve zime. Njihov asfalt ima zato luknjice, torej gre voda skozi in se nikoli ne nabira na cesti. Pa tudi manj lukenj je menda zaradi tega.
;-) ::
Ne mi rečt da te pri 130 moti asfalt, al pa pri 40 ob izvozu/uvozu na avtocesto. Pri hitrostih po omejitvah je čisto vseeno kake rupe so pa asfalt.
Kaj pa avstrija, ma tud lepše ceste pa ma zime...?
Drugače me ne moti asfalt pa ne ceste pa mam spuščen avto spredaj 6cm od tal pa nikjer ne čoha nič, samo bunit se znate.
Em, v Italiji imajo toplejše podnebje, toplejše zime, zato imajo možnost v asfalt dodajati zmlete odpadne gume. Pri nas naj bi tak asfalt počil v času prve zime. Njihov asfalt ima zato luknjice, torej gre voda skozi in se nikoli ne nabira na cesti. Pa tudi manj lukenj je menda zaradi tega.
Kaj pa avstrija, ma tud lepše ceste pa ma zime...?
Drugače me ne moti asfalt pa ne ceste pa mam spuščen avto spredaj 6cm od tal pa nikjer ne čoha nič, samo bunit se znate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
koyotee ::
pejt raje 200km/h po avtocesti in vzemi ven ključ
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Good Guy ::
Tut če bi ble take omejitve pri nas jih nebi moral koristit.
1) zjebane ceste
2) gužva zarad katere pri omejitvi 130 voziš max 90, razen ponoči.
Ne prvo ne drugo ni res, vsaj v 85% časa in ceste.
to dvoje res ne drži v času dopustov(cca 2 meseca v celem letu), pa še takrat ga kamjonarji serjejo ko se med sabo prehitevajo, iz Ljubljane proti primorski kar 3 v štric(kjer je 1 pas rezerviran za tovorna vozila). Al pa cestarji popravljajo kar se je razrilo med ostalim časom leta-zaprejo en pas pa se voz 40 na uro...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
zagi123 ::
Končno so se spametovali...130 je nevarna hitrost zato, ker je prepočasna...jaz bi dvignil omejitev na 160..
zee ::
Tudi jaz, vendar šele ko bi bila vozila tako avtomatizirana, da bi se lahko vozila sama.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
IceIceBaby ::
Na avtocesti je zelo malo nesreč. Število, kjer je vzrok hitrost je pa skoraj zanemarljivo. Poleg tega imamo čisto solidne avtoceste. Tudi v avstriji in nemčiji nimajo samo novo asfaltiranih 6 pasovnic. Na autobahnu je kar nekaj neomejenih odsekov na pokrpani dvopasovnici.
Pa še nekaj je. Danes tudi avtomobili nižjega razreda z lahkoto dosegajo hitrosti 150, 160kmh (potovalna) in imajo temu prilagojene gume ter zavore. Nov clio se pri 160kmh obnaša lepše kot megane prejšnje generacije...
Pa še nekaj je. Danes tudi avtomobili nižjega razreda z lahkoto dosegajo hitrosti 150, 160kmh (potovalna) in imajo temu prilagojene gume ter zavore. Nov clio se pri 160kmh obnaša lepše kot megane prejšnje generacije...
kixs ::
Nimamo vsi VI. ali VII. prestave Poraba pa se z narascanjem hitrosti hitro dviga in posledicno tudi evri letijo iz denarnice
Tudi ne vidim pametnega razloga, da bi se non-stop vozil 160 ali vec.
V Italiji in Nemciji je malo drugace, ce se hoces z avtom peljat na drugi konec drzave, se res pozna razlika v hitrosti. Ce se pa peljes pri nas 30km v eno smer po AC, pa sploh ni neke panike.
lp
Tudi ne vidim pametnega razloga, da bi se non-stop vozil 160 ali vec.
V Italiji in Nemciji je malo drugace, ce se hoces z avtom peljat na drugi konec drzave, se res pozna razlika v hitrosti. Ce se pa peljes pri nas 30km v eno smer po AC, pa sploh ni neke panike.
lp
Zheegec ::
200km/h na naših ac je večinoma čisto lepo izvedljivo, počasi se tudi ljudje več umikajo na vozni pas. Ravno danes sem se pri cca 170 moral umikati nekomu, ki je nenormalno hitro bil mimo mene :)
je pa res, da je tam pri 200 vožnja že malo bolj "bumpy", na hrvaškem se pelje dosti lepše.
je pa res, da je tam pri 200 vožnja že malo bolj "bumpy", na hrvaškem se pelje dosti lepše.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kixs ::
200km/h na naših ac je večinoma čisto lepo izvedljivo, počasi se tudi ljudje več umikajo na vozni pas. Ravno danes sem se pri cca 170 moral umikati nekomu, ki je nenormalno hitro bil mimo mene :)
je pa res, da je tam pri 200 vožnja že malo bolj "bumpy", na hrvaškem se pelje dosti lepše.
Pojdi ta trenutek iz LJ proti NM ali KP ali MB ali KR in mi povej koliko casa se bos peljal 200km/h!?
IceIceBaby ::
Zheegec ::
ne morem, sem na malici. Sem se pa v službo peljal nekje 170 brez težav, ko je bila cesta še napol suha. V mokrem pa pač ne grem toliko.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kixs ::
IceIceBaby je izjavil:
Tudi ne vidim pametnega razloga, da bi se non-stop vozil 160 ali vec.
Potem lahko ostaneš doma. Je še najbolj varčno in varno. Ali pa se pelješ 70 po regionalki. Je poraba še nižka kot pri 130 na avtocesti.
Bos TI prispeval evre v moj proracun? Ne bos, torej mi ne govori kako bom js vozil!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
IceIceBaby ::
Bos TI prispeval evre v moj proracun? Ne bos, torej mi ne govori kako bom js vozil!
Potem bi lahko tole veljalo tudi obratno ne?
šernk ::
IceIceBaby je izjavil:
Tudi ne vidim pametnega razloga, da bi se non-stop vozil 160 ali vec.
Potem lahko ostaneš doma. Je še najbolj varčno in varno. Ali pa se pelješ 70 po regionalki. Je poraba še nižka kot pri 130 na avtocesti.
kaj mi točno prepoveduje vožnjo 100km/h po avtocesti? in poraba po regionalki ne bo nikoli nižja kot na avtocesti, seveda ne smeš po AC it 160
slovenske avtoceste niso in nikoli ne bodo varne za 200km/h. tisti ki tolk kritizirate italijane...kar se ti dol zgodi 1x na 10.000km se ti pri nas zgodi 1x na 5km, pa o tem kako v italiji pridobijo izpit niti ne bi govoru, ker če bi ga pri nas tako dobil, pol ne bi najbrž nihče preživel niti 100m na cesti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kixs ::
IceIceBaby je izjavil:
Bos TI prispeval evre v moj proracun? Ne bos, torej mi ne govori kako bom js vozil!
Potem bi lahko tole veljalo tudi obratno ne?
A sem TEBI kaj rekel?
;-) ::
IceIceBaby je izjavil:
Tudi ne vidim pametnega razloga, da bi se non-stop vozil 160 ali vec.
Potem lahko ostaneš doma. Je še najbolj varčno in varno. Ali pa se pelješ 70 po regionalki. Je poraba še nižka kot pri 130 na avtocesti.
kaj mi točno prepoveduje vožnjo 100km/h po avtocesti? in poraba po regionalki ne bo nikoli nižja kot na avtocesti, seveda ne smeš po AC it 160
slovenske avtoceste niso in nikoli ne bodo varne za 200km/h. tisti ki tolk kritizirate italijane...kar se ti dol zgodi 1x na 10.000km se ti pri nas zgodi 1x na 5km, pa o tem kako v italiji pridobijo izpit niti ne bi govoru, ker če bi ga pri nas tako dobil, pol ne bi najbrž nihče preživel niti 100m na cesti
mogoče pa se to dogaja zarad počasnih voznikov
IceIceBaby ::
kaj mi točno prepoveduje vožnjo 100km/h po avtocesti? in poraba po regionalki ne bo nikoli nižja kot na avtocesti, seveda ne smeš po AC it 160 :)
Trenutno ti nihče ne brani. Tako kot meni nihče ne brani, da vozim 130. Če bi omejitev dvignili bi pa verjetno dvignili tudi minimalno dovoljeno hitrost?
In JA, vem da ne smem 160. Pravim pa, da ni kakšnih zelo pametnih razlogov, da nebi omejitve zvišali. Tehnologija je napredovala, ceste so neprimerno boljše, avtomobili so bolj varni in bolj varčni, nesreč na avtocesti ni veliko omejitev je pe še vseeno takšna kot pred 30, 40 leti.
A sem TEBI kaj rekel?
Komu pa?
BlueRunner ::
innerspace je izjavil:
Italijani(po mojih izkusnjah) spadajo med slabse voznike in nemalokrat sem vozil nad omejitvami po It. avtocestah, pred mano pa avto visjega razreda vozi po obeh pasovih(po sredini), malo vijuga...pri hitrosti nad 150km/h...ko ga pa prehitim(on zmanjsa), vidis not kako oversized mladenko, ki govori po telefonu ali pa 'biznismena' ki maha z rokami in kolegu nekaj razlaga...
Vse lepo in prav, ampak nekaj še vedno delajo bolje od nas, da imajo lahko več registriranih vozil na 100 prebivalcev in hkrati dobrih 40% manj smrti v prometu na 1E9 prebivalcev, kot pa jih imamo mi.
Pa mislim, da ni vse v cestah, ampak je več v temu, da italijani sicer res vozijo "italijansko" ampak ta "italijanskost" vključuje tudi veliko mero tolerance do drugih v prometu. Toleranca pa je tudi to, da jih večina ne izziva nesreče samo zato, ker bi dokazovali, da imajo prav. Kar je pri nas standarden pojav... in vzrok večine nesreč na AC, ki so v splošnem najbolj varne ceste.
Pri nas se mi zdi, da je na cestah kar nekaj primerkov, ki se bi kot kamikaza zabodli v hruško z betonom samo zato, da dokažejo, da imajo prednost. Kultura in zdrava kmečka pamet pa v prtljažniku pod ključem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BigWhale ::
Jaz se vozim trikrat do stirikar na teden iz Sl. Bistrice v Ljubljano. Zjutraj ob sestih, sedmih, osmih, devetih ali pa desetih. In nazaj tudi ob tako razlicnih urah.
Razlika pri voznji s 120km/h in 150km/h se pozna sele v poznih vecernih urah, ko so ceste prazne.
Med posameznimi prikljucki na avtocesti je v povprecju okrog 10 minut voznje. Nekje vec, drugje manj in ob malo bolj prometnih urah je vecino hitrejse voznje pospesevanje in nato zaviranje, ker imas nekoga pred seboj. Poraba naraste vsaj za kaka dva litra na 100km pri taki voznji.
Cas potovanja se pa prakticno ne zmanjsa, ker te prej ali slej oni, ki ga prehitis ujame pri naslednjem tovornjaku ali pa pri prvem semaforju, ko pripeljes dol iz avto ceste.
Razlika pri voznji s 120km/h in 150km/h se pozna sele v poznih vecernih urah, ko so ceste prazne.
Med posameznimi prikljucki na avtocesti je v povprecju okrog 10 minut voznje. Nekje vec, drugje manj in ob malo bolj prometnih urah je vecino hitrejse voznje pospesevanje in nato zaviranje, ker imas nekoga pred seboj. Poraba naraste vsaj za kaka dva litra na 100km pri taki voznji.
Cas potovanja se pa prakticno ne zmanjsa, ker te prej ali slej oni, ki ga prehitis ujame pri naslednjem tovornjaku ali pa pri prvem semaforju, ko pripeljes dol iz avto ceste.
sidd ::
Najprej pozdrav višanju hitrosti! Po tejle padski nižini je tak se sploh fajn vozit! Desni pas kamijoni, levi pas pa povprečna 140, 150 km/h. Al imam samo jaz tako srečo ko se tam vozim?
Sicer pa pri višanju hitrosti se ne sme nekaj pozabiti - da kinetična energija narašča kvadratno, ne linearno. Torej če se razkantaš pri 150 je kar huje kot pa pri 130. Tudi 200 km/h se da lepo peljat, samo če se pa zabiješ pa te ni več. Ni ga avtomobila da bi to zdržal. No, voznika, tist pleh bi že cel ostal. Pa da ne bo kdo pameten, govorim za trke, ne pa da avto drsi še nekaj časa pa se malo kotali ter tako omili posledice. Potem pa so tule še malenkosti kot so refleksni čas in medtem prevožena razdalja, ter razni vrli vozniki po slovenskih cestah, ko ti z 70 km/h uleti direkt z uvoza na vtocesto mimo tovornjaka na prehitevalni pas, ti pa lepo z laganih 140 km/h uletiš od zadaj.
+ BW post
Sicer pa pri višanju hitrosti se ne sme nekaj pozabiti - da kinetična energija narašča kvadratno, ne linearno. Torej če se razkantaš pri 150 je kar huje kot pa pri 130. Tudi 200 km/h se da lepo peljat, samo če se pa zabiješ pa te ni več. Ni ga avtomobila da bi to zdržal. No, voznika, tist pleh bi že cel ostal. Pa da ne bo kdo pameten, govorim za trke, ne pa da avto drsi še nekaj časa pa se malo kotali ter tako omili posledice. Potem pa so tule še malenkosti kot so refleksni čas in medtem prevožena razdalja, ter razni vrli vozniki po slovenskih cestah, ko ti z 70 km/h uleti direkt z uvoza na vtocesto mimo tovornjaka na prehitevalni pas, ti pa lepo z laganih 140 km/h uletiš od zadaj.
+ BW post
no idea for signature
signed
I
signed
I
IceIceBaby ::
BW, pri povprečni hitrosti 120kmh za 100km porabiš 50 minut. Pri 150kmh za isto pot porabiš 40 minut. Meni se zdi 10 minut kar konkreten prihranek.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24003 (19436) | solatko |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 38756 (32953) | dzinks63 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26824 (22973) | Mare2 |