Forum » Kaj kupiti » Funtech?? ne hvala!!!!nikol več
Funtech?? ne hvala!!!!nikol več
DushanSilni ::
Ha, same pohvale o funtechu. Funtech? Ne hvala! Nikol več! Če vam lahko zaupam svojo katastrofalno iskušnjo s funtechom. V trgovini sem za 2200! Eur kupil kompleten komp (komponente sem sam izbiru oziroma mi je pomagu nek kolega, k se bol spozna na to. Jastrebi so najbrž vidl da sm newb pa rekl:''gremo ga nategnt''). O odnosu zaposlenih raj ne izgubljam besed, ker je bil podn od podna(nekak prezirljivo sta se dva obnašala). Mogoče lahko pohvalim samo enga zaposlenga, to je pa tisti tak rahlo zmeden tip, k je prej u jae-tu delu(sej ga najbrž kdo pozna). U glavnm že takoj ko sem kišto prevzel mi je tisti dolgolasi, povoskan, nabrilijantiran rit*pik (pardon my french), ki je najbrž vodja prodaje ali ne vem kaj, rekel da za kakršnakoli uveljavljanje garancije pridem do njih, samo za samsungov monitor, garancijo uveljavljam kar pri avteri. Seveda ma monitor 1 mrtev piksel, kar sem opazu šele po dveh mescih, izkazal pa se je da jih rabm 5 za uveljavljanje garancije, oz zamenjave monitorja... Ampak se ne sekiram tolk, k ni tolk opazno. Bolj mi gre v nos to da sm zvedel sedaj po vsem dreku h ga mam z njimi da imam jaz pravico uveljavljat garancijo pri tistmu, ki mi je izdelek prodal-no matter what! Wtf?! Prnesem jim 2200eur, oni mi pa prodajajo škart robo, zraven mi laŽejo, si pr tem uzamejo še provizijo pr posredovanju, ampak za garancijo nej se pa jaz j*b*m z avtero?! Nej to provizijo tud zasluŽjo preklete lisice. Potem se pa začne pravo s***je. Grafa, ki sem jo nabavil je bila nažalost asus ati eah4870 512mb (prva verzija, ne kasnejše dk in ostale stabilnejše izvedbe). Kot se je izkazalo so ble te grafe narjene s tovarniško napako in sicer je problem v tem, da del tiskanine(vezja), ki je namenjen krmiljenju ventilatorja ima napako in ponavad po ene 6 do 12 mescov ventilator odpove, čip pa pregori, če pravočasno ne opaziš al pa ne zavohaš ;)... Če koga zanima je dol link do pribl. 200 razjarjenih postov na asus uradnem support forumu, med ostalimi nekdo razlaga, da so mu jo (v neki trgovini-seveda ne slovenski-katere poslovanje je očitno boljše kot v funtechu)zamenjali kar 8x! Ampak na žalost so se pri asusu naredili francoze in te pritožbe gladko ignorirajo, problem pa so ''rešil'' tko, da so izdal nove z boljšim hlajenjem, kar men na žalost nč ne pomaga. Kakorkoli že, avtera je te kartice nabavla in zdej veselo
nategujejo manjše trgovce, oni pa posledično nategujejo nas. Fora je v tem da mi je ventilator na prvi kartici odpovedu po
cca. 9-10 mescih, čip je pregoru. Nesem nazaj in mi tisti kul tip najprej reče da ni problema, da to morjo zamenjat za
novo... Z čimer se ta dolgolasi k***c ni strinjal in mi trdil da se bo to popravljalo, da če sm slučajno js kriv itd. No
po enmu mescu zaj*ja s tem izmečkom civilizacije mi končno s težkim srcem, reče da so dal novo da nej jo pridm iskat. Ok-zakon-pozabm na vs drek-zadeva dela eno leto in opet-jovo na novo-ista scena ventilator je začeu crkovat, in čip je spet šou. Odnesem nazaj drugič, seveda naletim na tega govnača, ki mi takoj ko vid kartico reče-da je kartica mastna?!?!, da je gor neka mast! O. M. G. ---
pa kaj misl da sm retardiran da mažem grafične kartice z mastjo?! Res je da kadim v sobi z računalnikom in se katran zlepi s prahom ki je v vsaki sobi-tudi moji, ampak to ni vzrok okvare! V garancijskih pogojih nikjer ne piše da ne smem kadit zraven kompa, al pa da ne smem met praha v sobi... Potem pa iz avterinega pooblaščenega ''servisa'' pride naslednje:ta kartica je polita z neznano snovjo?! ( pri čemer močno sumim na dogovarjanje tega zateženega funtechovca s serviserji in komisijo iz avtere, ker sta si ''diagnozi'' sumljivo podobni)ej-halo! Dobr vem kaj delam, in na grafično kartico mi v nobenem primeru ni ''zaŠlo'' nič tekočine ffs! Prosim vas-kako za hudiča pride tekočina v računalnik? Dovolj sem priseben da vem da se elektronike ne poliva s tekočinami. Problem je tudi v tem da je bila tista prva kartica bolj umazana od te druge (to sem spihal s tistim airsprayem), pa so jo zamenjal. Nej povem še to da mi nikol niso ponudl nadomestne grafe tako da moj posel z grafiko trpi zarad tega. In sedaj lahko izbiram med dvema opcijama:ali se pustim nategnt za 300eur+stroški zajebancij s tem, al pa jim lepo pošljem dopis kolege odvetnika(hvala bogu za bivše sošolce, ker drgač bi biu u zosu ;))grem na sodišče in z neodvisnimi strokovnimi mnenji izpodbijam sklep servisne komisije, ter nato iztožim ves denar k sm ga zapravu za to kolobocijo-t. J. :stroški s telefonom in prevozom, odškodnina za frustracije, stroški z neodvisnimi izvedenskimi mnenji, material za dokazno gradivo, kompenzacija za porabljeni čas, utrpljena škoda pri poslu zaradi nenadomestitve okvarjene kartice-in to za ves čas, ko se bo postopek vlekel, stroški odvetnika, pa še kej se bo našlo. Da ne omenjam da bojo plačal vse sodne stroške tako porotnikov, sodnikov, kot sodnega tolmača ki bo prevajal tiste poste na asus forumu, ki dokazujejo da je ta serija kartic okvarjena. Pa da jih vidmo pol, preklete hijene. Res se opravičujm za ta predolg, prebesn post ampak men je dost... Pa da ne bo kdo slučajno mislu da sem kšn spammer od konkurenčne firme, ki dissa funtech. Vse to se mi je dejansko zgodilo! Lepo bi tudi prosu kakšne fanatične oboževalce dotične ''trgovine''(če ji sploh lahko tko rečm, ker not nimajo nč razn tistga pulta, mal papirja pa par kulijev, ubožci) da raj ne pišejo, če nimajo kej konstruktivnga za napisat, ker res nimam živcou še za forumske vojne ;-), to je samo moje mnenje in moja izkušnja s funtechom..!. Na kratko:če ste noob se izogibajte funtecha(še posebi če pridete več keša zapravt), sploh se pa teh asusovih jajc od grafične eah4870 izogibite kot hudič križa.
še link:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?sla...
nategujejo manjše trgovce, oni pa posledično nategujejo nas. Fora je v tem da mi je ventilator na prvi kartici odpovedu po
cca. 9-10 mescih, čip je pregoru. Nesem nazaj in mi tisti kul tip najprej reče da ni problema, da to morjo zamenjat za
novo... Z čimer se ta dolgolasi k***c ni strinjal in mi trdil da se bo to popravljalo, da če sm slučajno js kriv itd. No
po enmu mescu zaj*ja s tem izmečkom civilizacije mi končno s težkim srcem, reče da so dal novo da nej jo pridm iskat. Ok-zakon-pozabm na vs drek-zadeva dela eno leto in opet-jovo na novo-ista scena ventilator je začeu crkovat, in čip je spet šou. Odnesem nazaj drugič, seveda naletim na tega govnača, ki mi takoj ko vid kartico reče-da je kartica mastna?!?!, da je gor neka mast! O. M. G. ---
pa kaj misl da sm retardiran da mažem grafične kartice z mastjo?! Res je da kadim v sobi z računalnikom in se katran zlepi s prahom ki je v vsaki sobi-tudi moji, ampak to ni vzrok okvare! V garancijskih pogojih nikjer ne piše da ne smem kadit zraven kompa, al pa da ne smem met praha v sobi... Potem pa iz avterinega pooblaščenega ''servisa'' pride naslednje:ta kartica je polita z neznano snovjo?! ( pri čemer močno sumim na dogovarjanje tega zateženega funtechovca s serviserji in komisijo iz avtere, ker sta si ''diagnozi'' sumljivo podobni)ej-halo! Dobr vem kaj delam, in na grafično kartico mi v nobenem primeru ni ''zaŠlo'' nič tekočine ffs! Prosim vas-kako za hudiča pride tekočina v računalnik? Dovolj sem priseben da vem da se elektronike ne poliva s tekočinami. Problem je tudi v tem da je bila tista prva kartica bolj umazana od te druge (to sem spihal s tistim airsprayem), pa so jo zamenjal. Nej povem še to da mi nikol niso ponudl nadomestne grafe tako da moj posel z grafiko trpi zarad tega. In sedaj lahko izbiram med dvema opcijama:ali se pustim nategnt za 300eur+stroški zajebancij s tem, al pa jim lepo pošljem dopis kolege odvetnika(hvala bogu za bivše sošolce, ker drgač bi biu u zosu ;))grem na sodišče in z neodvisnimi strokovnimi mnenji izpodbijam sklep servisne komisije, ter nato iztožim ves denar k sm ga zapravu za to kolobocijo-t. J. :stroški s telefonom in prevozom, odškodnina za frustracije, stroški z neodvisnimi izvedenskimi mnenji, material za dokazno gradivo, kompenzacija za porabljeni čas, utrpljena škoda pri poslu zaradi nenadomestitve okvarjene kartice-in to za ves čas, ko se bo postopek vlekel, stroški odvetnika, pa še kej se bo našlo. Da ne omenjam da bojo plačal vse sodne stroške tako porotnikov, sodnikov, kot sodnega tolmača ki bo prevajal tiste poste na asus forumu, ki dokazujejo da je ta serija kartic okvarjena. Pa da jih vidmo pol, preklete hijene. Res se opravičujm za ta predolg, prebesn post ampak men je dost... Pa da ne bo kdo slučajno mislu da sem kšn spammer od konkurenčne firme, ki dissa funtech. Vse to se mi je dejansko zgodilo! Lepo bi tudi prosu kakšne fanatične oboževalce dotične ''trgovine''(če ji sploh lahko tko rečm, ker not nimajo nč razn tistga pulta, mal papirja pa par kulijev, ubožci) da raj ne pišejo, če nimajo kej konstruktivnga za napisat, ker res nimam živcou še za forumske vojne ;-), to je samo moje mnenje in moja izkušnja s funtechom..!. Na kratko:če ste noob se izogibajte funtecha(še posebi če pridete več keša zapravt), sploh se pa teh asusovih jajc od grafične eah4870 izogibite kot hudič križa.
še link:
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?sla...
- zaklenil: bluefish ()
bobby ::
na tvojem mestu bi si malo prebral pravice potrošnikov,..
-če želiš nadomestno grafično kartico, moraš podat pisni zahtevek (lahko je samo toliko, da na nalogu piše, da stranka želi nadomestno kartico ) in šele potem so ti dolžni zagotovit enako ali boljšo v času naslednjega delovnega dne
-garancijo lahko uveljavljaš kjer si kartico kupil, torev funtech v tvojem primeru, ali pa servisnih lokacijah, ki so napisane v garancijskem listu
-da ima kartica serijsko napako,.. ima garancijo, neseš na servis,.. dobiš novo,... garancija na kartico velja od začetka,.. da je pa polita z neznano snovjo, no ja taje pa bosa tukaj pa lahko pomaga varstvo potrošnikov, in ne rabiš nobenih odvetnikov pa izvedencev pa ne vem kaj še vse,...
zdej se pa used pa globok udihn pa začni od začetka, če se ti bo dalo,.. oz poklič na varstvo potrošnikov za dodatne informacije in nasvete (če se ti še da jajcat s tem)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
jijetelu ::
DushanSilni
Te popolnoma razumem, tudi sam sem imel precej podobno izkušnjo in tudi takrat sem rekel NIKOLI VEČ. Dejansko smo se na koncu, pred inšpekcijo, kregali okoli za 40 EUR pri vrednosti 600 EUR in nisem mogel verjeti da se gre kao ugledna firma spustiti na tako nizek nivo samo zaradi "ega".
bobby
inšpektorji oz. varstvo potrošnikov so bolj nesposobni in nekoristni, kot kaj druga, delajo rutinsko brez ZKP (zdrave kmečke pameti), in kar se pa pri omenjeni firmi doživel, prirejanje dokumentacije, prirejanje domnevne nepravilnosti na hardveru in podobne natege, tako da dejansko bi za dokazovanje pravice mogel poseči po odvetnikih, izvedencih... kar pa logično v naši mali deželici že v osnovi odpade...
Te popolnoma razumem, tudi sam sem imel precej podobno izkušnjo in tudi takrat sem rekel NIKOLI VEČ. Dejansko smo se na koncu, pred inšpekcijo, kregali okoli za 40 EUR pri vrednosti 600 EUR in nisem mogel verjeti da se gre kao ugledna firma spustiti na tako nizek nivo samo zaradi "ega".
bobby
inšpektorji oz. varstvo potrošnikov so bolj nesposobni in nekoristni, kot kaj druga, delajo rutinsko brez ZKP (zdrave kmečke pameti), in kar se pa pri omenjeni firmi doživel, prirejanje dokumentacije, prirejanje domnevne nepravilnosti na hardveru in podobne natege, tako da dejansko bi za dokazovanje pravice mogel poseči po odvetnikih, izvedencih... kar pa logično v naši mali deželici že v osnovi odpade...
Tarzan ::
Osebno sem imel kar dobre izkušnje z njimi, je pa res da že kako leto in pol nisem opravil tam nobenih bistvenih nakupov. Hvala, da si to delil z nami, izgleda, da se je skvaril še en včasih korekten prodajalec.
Tr0n ::
Torej ce na kratko povzamem: prvic so ti menjali graficno, zdaj drugic pa je na popravilu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
jijetelu ::
tron
če parafraziram, po parih živčnih izpadih in tržni inšpekciji na koncu dobiš, kar ti zakonsko pripada, je vse OK ?
profii
nažalost je v sloveniji računalniška ponudba bolj tko tko, obstaja pa še nekaj zadovoljivih firm, vsaj kar se odnosa in garancije tiče, če te pomanjkljiva dobavljivost pretirano ne moti, v LJ je recimo AGT
če parafraziram, po parih živčnih izpadih in tržni inšpekciji na koncu dobiš, kar ti zakonsko pripada, je vse OK ?
profii
nažalost je v sloveniji računalniška ponudba bolj tko tko, obstaja pa še nekaj zadovoljivih firm, vsaj kar se odnosa in garancije tiče, če te pomanjkljiva dobavljivost pretirano ne moti, v LJ je recimo AGT
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jijetelu ()
Tr0n ::
Ne, zanima me, kje tocno je problem. Bo dobil graficno nazaj popravljeno ali mu je sploh vec ne bodo menjali? Ce je slednje, potem razumem njegove tezave, ker bi mu verjetno morali menjat, ce je se v garanciji.
WarpedGone ::
Problem je, da te naše superduper štacune nimajo najmanjšga problema prodajat defektno robo. Ko to pogruntaš, si najprej en mesec brez zadeve, potem ti zamenjajo z drugim kosom še bolj defektne reči, na koncu morš met pa živčni zlom tm pred njim, da ti končno ob tvojem doplačilu dajo nekaj, kar ni defektno že by design. To je moja izkušnja s FunTech...
Splača se kupovat v novih štacunah brez posebej uveljavljenega imena. Ti osebki (če le niso nategatorji) še delajo na gradnji imena in je odnos povsem drugačen, kot pri dinozavrih, ki že imajo zveneče ime in se jim gladko hebe za male stranke, sam da je profit.
Splača se kupovat v novih štacunah brez posebej uveljavljenega imena. Ti osebki (če le niso nategatorji) še delajo na gradnji imena in je odnos povsem drugačen, kot pri dinozavrih, ki že imajo zveneče ime in se jim gladko hebe za male stranke, sam da je profit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Tr0n ::
Saj slovenske tech trgovine so bile vedno taksne. Na zalost. Dokler nic ne crkne, je super, drugace pa so vedno tezave.
Garibaldi ::
NE bom zagovarjal funtech-a mapak:
Mrtev piksel je sicer edkost in nis oni krivi.
To da kadiš v prostoru z računalnikom pa je lahko problem. Tudi sam sem to počel. V sobno kadilskih letih je bila kvarljivost komponent višja kakor zdaj (pravzaprav mi še ni nič crknilo po opustitvi tobaka v sobi). Razlog se skriva v tem, da cigretni dim + prah tvori korozivno "mast" in ker so računalniki nekoliko "prevetrani" se zlahka vsa ta svinjarija nalepi na komponente. Iz dolgoletnih izkušenj vam lako povem, da je odstotek crknjenih grafičnih ipd. veliko večji pri sobnih kadilcih. Ravno včeraj imel lep primer. Teorijo o katransko/prašnem premazu sem že preučil čas nazaj in je zanesljivo odlična izbira za kvarjenje elektronskih vezij.
O odnosu osebja pri funtechu pa nebi šel v detajle. Ni ravno zvenelo prav lepo od njih. Druga plat medalje pa je tudi lahko ta, da zateženemu nabijalcu jajc se ponavadi nobeden ne potrudi pretirano. Ne poznam tvojega primera a ča si šel pri prvi nepravilosti v napad s sekiro v roki si pač dobil "prvovrstno" by the book rešitev (ber nič se niso potrudili in reševali minimalno po zakonu).
Prijaznost (seveda obojestranska) se ponavadi izplača in funkcionira nad pričakovanji dobro.
Mrtev piksel je sicer edkost in nis oni krivi.
To da kadiš v prostoru z računalnikom pa je lahko problem. Tudi sam sem to počel. V sobno kadilskih letih je bila kvarljivost komponent višja kakor zdaj (pravzaprav mi še ni nič crknilo po opustitvi tobaka v sobi). Razlog se skriva v tem, da cigretni dim + prah tvori korozivno "mast" in ker so računalniki nekoliko "prevetrani" se zlahka vsa ta svinjarija nalepi na komponente. Iz dolgoletnih izkušenj vam lako povem, da je odstotek crknjenih grafičnih ipd. veliko večji pri sobnih kadilcih. Ravno včeraj imel lep primer. Teorijo o katransko/prašnem premazu sem že preučil čas nazaj in je zanesljivo odlična izbira za kvarjenje elektronskih vezij.
O odnosu osebja pri funtechu pa nebi šel v detajle. Ni ravno zvenelo prav lepo od njih. Druga plat medalje pa je tudi lahko ta, da zateženemu nabijalcu jajc se ponavadi nobeden ne potrudi pretirano. Ne poznam tvojega primera a ča si šel pri prvi nepravilosti v napad s sekiro v roki si pač dobil "prvovrstno" by the book rešitev (ber nič se niso potrudili in reševali minimalno po zakonu).
Prijaznost (seveda obojestranska) se ponavadi izplača in funkcionira nad pričakovanji dobro.
Pyr0Beast ::
Eh. Katran ne bo pokuril grafo v enem letu. V kake 5h pa ji bo počasi prišel do živega.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
Takih prdcev, kot je tale avto posta, ne bo nihce resno jemal. In verjem, da oni kar dobro poznajo svoje pravice in dolznosti, tako da se bos skoraj sigurno z celo hordo odvetnikov lahko na koncu samo pod nosom obrisal.
Aja, pa Funtech ni kriv za tvoje pubertetniske frustracije.
Aja, pa Funtech ni kriv za tvoje pubertetniske frustracije.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
huelz ::
Take prigode so mi najbolj smesne.
Sem bil posredno kar nekajkrat zraven pri takih zadevah, in ja, definitvno tako kot je napisal Garibaldi
To, da si zapravil 2 jurcka za racunalnik (ko da je tok nek bajen denar, ki ti daje sedaj pravico zganjat histerijo) in ki ima serijsko napako na graficni (pa se to sam priznavas, da je Asus kriv) in v tem primeru ti ne Funtech ne Avtera nista dolzna na tvoj vik in krik zamenjat za neko drugo zadevo kot isti model, ki ga imas.
Vsakic, ko pride prepotentna stranka (pa ce je n00b al pa tr00 geek, ki se spozna na vse) in grozi z odvetnikom in inspekcijo, ni za pricakovat drugega, kot da bo na koncu uzaljena in objokana, ker zaradi takih malenkosti ne doseze svoje.
V prejsnji sluzbi smo imel v reklamacijah 2 metra visokega hrusta, ki je bil sicer prijazen ko medvedek, je pa znal v takih primerih zarencat in stranko postavit na realna tla
Pa se problem je bil resen, ko se je stranka pomirila.
Edit: typo
Sem bil posredno kar nekajkrat zraven pri takih zadevah, in ja, definitvno tako kot je napisal Garibaldi
si dobil "prvovrstno" by the book rešitev (ber nič se niso potrudili in reševali minimalno po zakonu)
To, da si zapravil 2 jurcka za racunalnik (ko da je tok nek bajen denar, ki ti daje sedaj pravico zganjat histerijo) in ki ima serijsko napako na graficni (pa se to sam priznavas, da je Asus kriv) in v tem primeru ti ne Funtech ne Avtera nista dolzna na tvoj vik in krik zamenjat za neko drugo zadevo kot isti model, ki ga imas.
Vsakic, ko pride prepotentna stranka (pa ce je n00b al pa tr00 geek, ki se spozna na vse) in grozi z odvetnikom in inspekcijo, ni za pricakovat drugega, kot da bo na koncu uzaljena in objokana, ker zaradi takih malenkosti ne doseze svoje.
V prejsnji sluzbi smo imel v reklamacijah 2 metra visokega hrusta, ki je bil sicer prijazen ko medvedek, je pa znal v takih primerih zarencat in stranko postavit na realna tla
Pa se problem je bil resen, ko se je stranka pomirila.
Edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: huelz ()
Looooooka ::
2 jurja evrov za pc, ki ga placas v Sloveniji po nedilerskih cenah je velik.Se posebi ko pogledas kok prodajalci dodate na te vase vele(pre)cenjene storitve.
Drugac pa ja...pizdit se na njih je brezveze.Z mirnim glasom jim moras dat vedet da ves kaj so tvoje pravice in jih postavit pred dejstvo, da inspekcija v teh casih rada udarja po podjetjih.
Sej ti "polizanci" majo tud sefa, ki jim bo lepo od place odbil al jih pa celo zamenju ko pride nalog s sodisca.Pa ce se majo se za take bogove(stacun s PC robo je ogromno...prek interneta pa tud ze vse pride v enem tednu).
Drugac pa ja...pizdit se na njih je brezveze.Z mirnim glasom jim moras dat vedet da ves kaj so tvoje pravice in jih postavit pred dejstvo, da inspekcija v teh casih rada udarja po podjetjih.
Sej ti "polizanci" majo tud sefa, ki jim bo lepo od place odbil al jih pa celo zamenju ko pride nalog s sodisca.Pa ce se majo se za take bogove(stacun s PC robo je ogromno...prek interneta pa tud ze vse pride v enem tednu).
Tr0n ::
Zato jaz zagovarjam nabavo posameznih komponent pri razlicnih trgovinah. Se mi zdi, da je moznost manjsa, da ti kaj crkne oz. ce ti ze, zamenjas samo komponento pri specificni trgovini.
Tea Time ::
Hm... Malo sem presenečen nad temle (prvim) postom. Moram reči, da sem letos sodeloval s še tremi trgovinami (službeno), pa smo na koncu ostali pri Funtechu. Sem pa kar težak kupec: vedno imamo usklajevanja, vprašanja, prosim za mnenja, imeli smo tudi reklamacijske zahtevke - bilo rešeno in zamenjano drugi dan (dostava nove robe)... V primerjavi z reševanjem reklamacij pri drugih trgovinah, so do mene tukaj najbolj fer...
Res pa vedno nastopim prijazno in vljudno, pa se tudi oni do mene vedejo enako...
Res pa vedno nastopim prijazno in vljudno, pa se tudi oni do mene vedejo enako...
Have a break!
01001 ::
Sicer meni ni jasno zakaj je ob zavrnitvi garancije kar je odločitev pri uvozniku oz., ko uvoznik kontaktira proizvajalca potem kriva trgovina. Tista namigovanja, da se da zmenit komu zavrnt itd pa je kr neki. Vse zavrnitve so utemeljene in se noben uvoznik nebo jebal z morebitnim sranjem v primeru neutemeljene zavrnitve garancije.
Sicer pa kolikor vem vedno ob zavrnitvi pridejo še fotke itd. zraven. Me res zanima kakšne so bile slike. :)
Dejansko ne razumem zakaj folk serje po trgovinah v takem primeru. Pa je vseeno za katero se gre. Enkrat je Funtech kriv, drugič AGT itd... Samo v primeru, če zavrnitev pride s strani uvoznika nevem kaj ima s tem trgovina?
Je pa res, če je imel nesramen odneos vsako firmo mine še kaj dodatno se potrudit za stranko. Logično...
Sicer pa kolikor vem vedno ob zavrnitvi pridejo še fotke itd. zraven. Me res zanima kakšne so bile slike. :)
Dejansko ne razumem zakaj folk serje po trgovinah v takem primeru. Pa je vseeno za katero se gre. Enkrat je Funtech kriv, drugič AGT itd... Samo v primeru, če zavrnitev pride s strani uvoznika nevem kaj ima s tem trgovina?
Je pa res, če je imel nesramen odneos vsako firmo mine še kaj dodatno se potrudit za stranko. Logično...
http://hardwarefacts.wordpress.com/
BALAST ::
Meni se tudi zdi da so na visokem nivoju z odnosom do strank, če pa gre z reklamacijo nekega defektnega artikla, pri katerem je stvarna napaka, pa lepo napiši dopis, da nujno želiš drug model brez stvarne napake.
Pri dobaviteljih je to enostavno rešljivo. Tudi sam sem z uveljavljanjem garancije ostal nekaj dni brez opreme, ampak tak je postopek, razen če se dogovoriš za nadomestni računalnik, ki pa ni povsod na izbiro.
Pri dobaviteljih je to enostavno rešljivo. Tudi sam sem z uveljavljanjem garancije ostal nekaj dni brez opreme, ampak tak je postopek, razen če se dogovoriš za nadomestni računalnik, ki pa ni povsod na izbiro.
Izy ::
Če se do ljudi vedeš z odnosom "izmeček" in podobnim, ne moreš pričakovat, da se bodo ukvarjali s teboj več kot jim je po zakonu treba. Tvoj post je napisan zelo žaljivo, tako da bi odvetniki tukaj lahko prišli vmes predsem zaradi razžalitve časti.
WarpedGone ::
Zato jaz zagovarjam nabavo posameznih komponent pri razlicnih trgovinah. Se mi zdi, da je moznost manjsa, da ti kaj crkne oz. ce ti ze, zamenjas samo komponento pri specificni trgovini.
Tega še nikol nisi res počel in nimaš prakse, kako to zgleda. Js sm to naredu - neki iz elektronike, neki iz funtecha. Ko se ti mašina sploh noče zbudit se pa lahko samo praskaš, kateri kos je treba kam poslat. In iščeš med kolegi, frendi, kdo ma mašino v katero tvoje komponente sploh pašejo. Pol jih morš še nafehtat, če lahko razkoplješ njihovo mašino in potencialno okvarjen kos porineš not (in tvegaš, da še njim kaj skuriš) itd.
Enostavno ni vredno tistih prišparanih par EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
@huelz: Hohoho!
OP je v roku dveh let 2x menjal grafično kartico in vmes ugotovil, da ima izdelek tovarniško napako. Poleg tega je bil med zamenjavo kartic najbrž nekajkrat brez računalnika.
Čeprav se v stiku s strankami pojavljajo razni tehniki in serviserji, ki nimajo pojma o trgovini oz. odnosu prodajalec-stranka, še vedno velja tisto, da ima stranka vedno prav. Ne zato, da te stranka jebe v glavo, ampak zato, ker delaš pri nekem podjetju, ki ti vsak mesec nakazuje plačo in je direktorju podjetja verjetno precej pomembno, kakšen glas se o njegovem podjetju širi med ljudmi. Skratka: če OP ni bil ravno žaljiv, se prodajalec mora obnašat primerno in poiskat ustrezno rešitev. Prijaznost in ustrežljivost se vedno obrestuje. Če pa nimaš potrpljenja delat z ljudmi, pa ne delat z njimi.
"Dva jurčka" sta za marsikoga resen denar. Marsikdo tega denarja ne zasluži niti v treh mesecih. Zato ne pametuj preveč, ali je to veliko, ali ne. Kolikšna je marža pri strojni opremi tukaj sploh ni važno, kupec je v trgovino prinesel denar, iz katerega bodo plačani prodajalci, serviserji, nabava, računovodstvo in iz katerega se bodo krili stroški elektrike, (pozimi) ogrevanja, najemnine za prostor...
Če bi bil jaz direktor, bi serviserja, ki bi se oglašal s tako "pametnimi" (da je stranka prinesla usrana dva jurja), osebno pospremil na cesto.
BALAST> "Meni se tudi zdi da so na visokem nivoju z odnosom do strank, če pa gre z reklamacijo nekega defektnega artikla, pri katerem je stvarna napaka, pa lepo napiši dopis, da nujno želiš drug model brez stvarne napake"
Vidiš, po tem se ločijo povprečne in slabe štacune od dobrih. Če moraš v štacuni A dobesedno prosit, da dosežeš tisto, kar ti po zakonu pripada, v štacuni B pa ti prijazni prodajalec uredi vse potrebno kar sam (ti sam svetuje kaj storiti in natisne predpripravljen dopis, ki ga na licu mesta lahko podpišeš), potem veš, kam boš v bodoče hodil.
Izy> "Če se do ljudi vedeš z odnosom "izmeček" in podobnim, ne moreš pričakovat, da se bodo ukvarjali s teboj več kot jim je po zakonu treba. Tvoj post je napisan zelo žaljivo, tako da bi odvetniki tukaj lahko prišli vmes predsem zaradi razžalitve časti."
Mal pretiravaš. Kot prvo močno dvomim, da je OP takole ven padel že pri prvem, drugem, tretjem osebnem razgovoru s prodajalci. Kot drugo ravno poimensko ni navedel nikogar (čeprav se lahko kdo v opisu prepozna). Kot tretje, iz njegovih izjav je razbrati bolj ogorčenje, kot pa žaljenje. Iz konteksta je jasno razvidno, da je človek besen.
OP je v roku dveh let 2x menjal grafično kartico in vmes ugotovil, da ima izdelek tovarniško napako. Poleg tega je bil med zamenjavo kartic najbrž nekajkrat brez računalnika.
Čeprav se v stiku s strankami pojavljajo razni tehniki in serviserji, ki nimajo pojma o trgovini oz. odnosu prodajalec-stranka, še vedno velja tisto, da ima stranka vedno prav. Ne zato, da te stranka jebe v glavo, ampak zato, ker delaš pri nekem podjetju, ki ti vsak mesec nakazuje plačo in je direktorju podjetja verjetno precej pomembno, kakšen glas se o njegovem podjetju širi med ljudmi. Skratka: če OP ni bil ravno žaljiv, se prodajalec mora obnašat primerno in poiskat ustrezno rešitev. Prijaznost in ustrežljivost se vedno obrestuje. Če pa nimaš potrpljenja delat z ljudmi, pa ne delat z njimi.
"Dva jurčka" sta za marsikoga resen denar. Marsikdo tega denarja ne zasluži niti v treh mesecih. Zato ne pametuj preveč, ali je to veliko, ali ne. Kolikšna je marža pri strojni opremi tukaj sploh ni važno, kupec je v trgovino prinesel denar, iz katerega bodo plačani prodajalci, serviserji, nabava, računovodstvo in iz katerega se bodo krili stroški elektrike, (pozimi) ogrevanja, najemnine za prostor...
Če bi bil jaz direktor, bi serviserja, ki bi se oglašal s tako "pametnimi" (da je stranka prinesla usrana dva jurja), osebno pospremil na cesto.
BALAST> "Meni se tudi zdi da so na visokem nivoju z odnosom do strank, če pa gre z reklamacijo nekega defektnega artikla, pri katerem je stvarna napaka, pa lepo napiši dopis, da nujno želiš drug model brez stvarne napake"
Vidiš, po tem se ločijo povprečne in slabe štacune od dobrih. Če moraš v štacuni A dobesedno prosit, da dosežeš tisto, kar ti po zakonu pripada, v štacuni B pa ti prijazni prodajalec uredi vse potrebno kar sam (ti sam svetuje kaj storiti in natisne predpripravljen dopis, ki ga na licu mesta lahko podpišeš), potem veš, kam boš v bodoče hodil.
Izy> "Če se do ljudi vedeš z odnosom "izmeček" in podobnim, ne moreš pričakovat, da se bodo ukvarjali s teboj več kot jim je po zakonu treba. Tvoj post je napisan zelo žaljivo, tako da bi odvetniki tukaj lahko prišli vmes predsem zaradi razžalitve časti."
Mal pretiravaš. Kot prvo močno dvomim, da je OP takole ven padel že pri prvem, drugem, tretjem osebnem razgovoru s prodajalci. Kot drugo ravno poimensko ni navedel nikogar (čeprav se lahko kdo v opisu prepozna). Kot tretje, iz njegovih izjav je razbrati bolj ogorčenje, kot pa žaljenje. Iz konteksta je jasno razvidno, da je človek besen.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
Bananovec ::
IMO bi ti predlagal, da si skopiraš HTMLje od foruma (al' karkol' že so...). Lepega dne se lahko zgodi, da jih ne bo več.
bluefish ::
kixs ::
Tr0n ::
WarpedGone je izjavil:
Zato jaz zagovarjam nabavo posameznih komponent pri razlicnih trgovinah. Se mi zdi, da je moznost manjsa, da ti kaj crkne oz. ce ti ze, zamenjas samo komponento pri specificni trgovini.
Tega še nikol nisi res počel in nimaš prakse, kako to zgleda. Js sm to naredu - neki iz elektronike, neki iz funtecha. Ko se ti mašina sploh noče zbudit se pa lahko samo praskaš, kateri kos je treba kam poslat. In iščeš med kolegi, frendi, kdo ma mašino v katero tvoje komponente sploh pašejo. Pol jih morš še nafehtat, če lahko razkoplješ njihovo mašino in potencialno okvarjen kos porineš not (in tvegaš, da še njim kaj skuriš) itd.
Enostavno ni vredno tistih prišparanih par EUR.
Jaz to ze pocnem od nekdaj. Ce se kaj pokvari, nesem nazaj in mi menjajo. Dosedaj nisem imel tezav. Moras pa bit toliko racunalnisko pismen, da pac pogruntas, kaj ti je crknilo. V 99% primerih to ni tezko ugotovit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
knesz ::
Treba je vedeti, da so prodajalci alergični na stranke, ki ti že na vratih grozi z inšpektorji.
Primer izpred 2 dni:
Stranka prinese v servis grafiko 9600, z računom in brez gar. lista 2 meseca pred iztekom 2letne garancije. Na grafiki je bila odtrgana serijska številka. Stranki se pove, da se bo grafika vseeno poslala naprej uvozniku na podlagi dobavnic, kjer je zabeležena serijska številka. Stranko se prosi, naj pogleda, če je mogoče kje v ohišju odlepljena nalepka s serijsko številko. Stranka pokliče in pove, da je klicala na zvezo potrošnikov slovenije in da ima neke pravice in grozi z inšpektorji. Stranki se vljudno pove, da se ji je že takoj povedalo, da se bo grafika poslala v vsakem primeru, ampak po izkušnjah servis popravilo/zamenjavo zavrne. Od tukaj naprej se s stranko komunicira minimalno po zakonu.
Primer izpred 2 dni:
Stranka prinese v servis grafiko 9600, z računom in brez gar. lista 2 meseca pred iztekom 2letne garancije. Na grafiki je bila odtrgana serijska številka. Stranki se pove, da se bo grafika vseeno poslala naprej uvozniku na podlagi dobavnic, kjer je zabeležena serijska številka. Stranko se prosi, naj pogleda, če je mogoče kje v ohišju odlepljena nalepka s serijsko številko. Stranka pokliče in pove, da je klicala na zvezo potrošnikov slovenije in da ima neke pravice in grozi z inšpektorji. Stranki se vljudno pove, da se ji je že takoj povedalo, da se bo grafika poslala v vsakem primeru, ampak po izkušnjah servis popravilo/zamenjavo zavrne. Od tukaj naprej se s stranko komunicira minimalno po zakonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knesz ()
huelz ::
@imagodei
Ne delam niti nikol nisem delal v reklamacijah.
Avtor posta je napisal sam v stilu ces kolk denarja da je dal za racunalnik zdaj pa tkole.
Operiram z velik vecjimi zneski (se danes) kot par (deset) jurckov, ne delam pa razlik. Konec koncev je vseeno a gre za robo za 20 eur al 2000. Za moje pojme je imel Silni Dushan isti odnos pri Funtechu kot ga je zapisal tu. Torej na kaksni ravni?
Sploh pa, tole so malenkosti, ce bi vedli kako se nekateri obnasajo na ravni B2B in kaksen "profesionalen" odnos imajo, si ne bi nikol mislili, da sploh imajo kaksno dobro ime.
Uglavnem, se enkrat, pac se Dusko ni mogel znesti nad Funtechom in zdaj tu stresa svoje, z razlogom ali ne, njegov odnos daje vedet da nima mere pri medsebojni komunikaciji.
Ne delam niti nikol nisem delal v reklamacijah.
Avtor posta je napisal sam v stilu ces kolk denarja da je dal za racunalnik zdaj pa tkole.
Operiram z velik vecjimi zneski (se danes) kot par (deset) jurckov, ne delam pa razlik. Konec koncev je vseeno a gre za robo za 20 eur al 2000. Za moje pojme je imel Silni Dushan isti odnos pri Funtechu kot ga je zapisal tu. Torej na kaksni ravni?
Sploh pa, tole so malenkosti, ce bi vedli kako se nekateri obnasajo na ravni B2B in kaksen "profesionalen" odnos imajo, si ne bi nikol mislili, da sploh imajo kaksno dobro ime.
Uglavnem, se enkrat, pac se Dusko ni mogel znesti nad Funtechom in zdaj tu stresa svoje, z razlogom ali ne, njegov odnos daje vedet da nima mere pri medsebojni komunikaciji.
Poldi112 ::
To se zdi tudi meni. Bi bilo pa zanimivo slišati še Funtech stran.
Mi je pa smešno tudi tole:
>Nej povem še to da mi nikol niso ponudl nadomestne grafe tako da moj posel z grafiko trpi zarad tega.
Ne vem, osebno če bi mi trpel posel bi vmes sam kupil to kompomento. Če en mesec ne moreš delati, in tega ne narediš, kakšen posel sploh imaš?
Mi je pa smešno tudi tole:
>Nej povem še to da mi nikol niso ponudl nadomestne grafe tako da moj posel z grafiko trpi zarad tega.
Ne vem, osebno če bi mi trpel posel bi vmes sam kupil to kompomento. Če en mesec ne moreš delati, in tega ne narediš, kakšen posel sploh imaš?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
McLuzo ::
@DushanSilni
Sam ti si pa tud eno veliko teslo.
Praviš da sta komp sestavila s kolegom... Če si ti že tok brihten, zakaj pa potem nisi izbral druge grafične? A misliš, da v trgovinah preverjajo vsak kos železnine po spletu in mnenjih na forumih, ter da MORAJO vedet da bo neka stvar crknila al kaj?
Mrtev piksel lahko fašeš v katerikoli štacuni pri kateremkoli LCDju, tudi takem za 600EUR. Kdaj lahko zahtevaš zamenjavo imajo pa vsi proizvajalci napisani glede na to v kateri razred spada monitor.
Še nikoli in nikjer nisem zasledil, da bi neka štacuna ponudila začasno nadomestno grafično. Pa sej to ti ni avto-hiša porkamotorka. Pa sem že sam imel 2x okvarjeno grafično. Oni so zadolženi zgolj da ti stvar porihtajo v tistem roku (40 dni al kok je že) oz. če se zmenite drugače (torej za doplačilo za kako drugo grafično)
Zdaj pa h kajenju v sobi....
"Res je da kadim v sobi z računalnikom in se katran zlepi s prahom ki je v vsaki sobi-tudi moji, ampak to ni vzrok okvare! "
En prjatu tudi kadi v svoji sobi. Računalnik sem mu nekaj rihtal okoli novembra lansk let (že takrat je bil tak da groza, sem ga "u-nulo" sčistil in razmastil). Marca letos, naj bi dobil neke viruse, ter me je prosil da si ga spet mal pogledam.
A se ti zdi da zaradi tega komp ne more crknit?! Ali pa grafa, ki ima še bolj fine/gostejše hladilne lamlele, kamer se zateknejo/zalepijo lepjivi prašni delci?! Meni itak ni jasno kako to da že ni CPU škripnil (P4) ko pa ventilator dejansko ni bil več sposoben premikat zraka.
Sam ti si pa tud eno veliko teslo.
Praviš da sta komp sestavila s kolegom... Če si ti že tok brihten, zakaj pa potem nisi izbral druge grafične? A misliš, da v trgovinah preverjajo vsak kos železnine po spletu in mnenjih na forumih, ter da MORAJO vedet da bo neka stvar crknila al kaj?
Mrtev piksel lahko fašeš v katerikoli štacuni pri kateremkoli LCDju, tudi takem za 600EUR. Kdaj lahko zahtevaš zamenjavo imajo pa vsi proizvajalci napisani glede na to v kateri razred spada monitor.
Še nikoli in nikjer nisem zasledil, da bi neka štacuna ponudila začasno nadomestno grafično. Pa sej to ti ni avto-hiša porkamotorka. Pa sem že sam imel 2x okvarjeno grafično. Oni so zadolženi zgolj da ti stvar porihtajo v tistem roku (40 dni al kok je že) oz. če se zmenite drugače (torej za doplačilo za kako drugo grafično)
Zdaj pa h kajenju v sobi....
"Res je da kadim v sobi z računalnikom in se katran zlepi s prahom ki je v vsaki sobi-tudi moji, ampak to ni vzrok okvare! "
En prjatu tudi kadi v svoji sobi. Računalnik sem mu nekaj rihtal okoli novembra lansk let (že takrat je bil tak da groza, sem ga "u-nulo" sčistil in razmastil). Marca letos, naj bi dobil neke viruse, ter me je prosil da si ga spet mal pogledam.
A se ti zdi da zaradi tega komp ne more crknit?! Ali pa grafa, ki ima še bolj fine/gostejše hladilne lamlele, kamer se zateknejo/zalepijo lepjivi prašni delci?! Meni itak ni jasno kako to da že ni CPU škripnil (P4) ko pa ventilator dejansko ni bil več sposoben premikat zraka.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
EvilDare ::
Še nikoli in nikjer nisem zasledil, da bi neka štacuna ponudila začasno nadomestno grafično. Pa sej to ti ni avto-hiša porkamotorka. Pa sem že sam imel 2x okvarjeno grafično. Oni so zadolženi zgolj da ti stvar porihtajo v tistem roku (40 dni al kok je že) oz. če se zmenite drugače (torej za doplačilo za kako drugo grafično)
Zgleda, da kupuješ stvari pri podjetjih, ki se ne držijo zakona. Vsekakor ti morajo ponuditi nadomesno stvar ali pa denarno nadomestilo, kokr sem seznanjen. Jaz imam grafično trenutno na servisu pri acordu 92 in mi je serviser sam prijazno ponudil nadomestno kartico, že drugič, ker je bila lansko leto prav tako na servisu. Gre za 4650, ki sem jo dobil kot nadomestilo 4870. Izredno presenečen sem nad zmogljivostjo 50€ vredne kartice. Sem mislil da še flash ne bo poganjalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: EvilDare ()
Lazydino ::
Zakon za varstvo potrošnokov
20. clen
drugi in treji odstavek
Proizvajalec oziroma pooblašceni servis lahko potrošniku za cas popravila blaga, za
katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplacno uporabo podobnega izdelka.
V primeru, da proizvajalec oziroma pooblašceni servis tega potrošniku ne zagotovi,
ima potrošnik pravico do povracila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni
mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do
njune izvršitve.
tukaj velja še opomniti na 16. člen isteka zakona, kar pomeni, da vam trgovina/prodajalec, ki kar sama na svojo roko, ker se njim zdi, da stvar ni upravičena do reklamacije, le to zavrne, potrebuje pooblastilo proizvajalca, in ker močno dvomim da imajo trgovine tipa Funtech, pooblastila od vseh proizvajalcev, ki jih imajo v svoji ponudbi, jim naslednjič ko bodo pametovali, tudi to povejte
16. člen
Pooblašcen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja
servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih
delov
20. clen
drugi in treji odstavek
Proizvajalec oziroma pooblašceni servis lahko potrošniku za cas popravila blaga, za
katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplacno uporabo podobnega izdelka.
V primeru, da proizvajalec oziroma pooblašceni servis tega potrošniku ne zagotovi,
ima potrošnik pravico do povracila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni
mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do
njune izvršitve.
tukaj velja še opomniti na 16. člen isteka zakona, kar pomeni, da vam trgovina/prodajalec, ki kar sama na svojo roko, ker se njim zdi, da stvar ni upravičena do reklamacije, le to zavrne, potrebuje pooblastilo proizvajalca, in ker močno dvomim da imajo trgovine tipa Funtech, pooblastila od vseh proizvajalcev, ki jih imajo v svoji ponudbi, jim naslednjič ko bodo pametovali, tudi to povejte
16. člen
Pooblašcen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja
servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih
delov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Lazydino ()
FunTech ::
Ker smo bili pri podjetju F.U.N.T.E.C.H d.o.o. vpleteni v to zgodbo, se nam zdi prav, da povemo še naše mnenje o celotnem poteku servisnega zahtevka.
Stranka je k nam prinesla grafično kartico v servis, grafika je bila v garancijskem obdobju. Ker podjetje Funtech ni pooblaščen serviser za grafične kartice Asus, smo zadevo odnesli na uradni servis, ki je v tem primeru Avtera d.o.o.. Te možnosti, da bi mi vplivali na odločitve servisa Avtere na to, ali garancijo priznajo ali ne, pač nimamo in bi bilo zelo čudno, če bi mi diktirali Avteri kaj naj odloči pri servisnih postopkih. Sicer se strinjam, da bi bilo to zelo koristno za nas in naše stranke, saj bi tako vsem vse menjali in bi bile vse stranke srečne, a je na žalost realnost drugačna in Avtera samostojno odloči o vsakem servisnem primeru posebej, to pa nam tudi pisno sporočijo. Če se garancija prizna, nam izdelek zamenjajo, če pa se ne prizna, nam vrnejo izdelek v enakem stanju, obenem pa priložijo zapisnik s slikami. Ker ste nekateri želeli videti slike in zapisnik, ga spodaj prilagamo v obliki scana. Tako si lahko vsak sam ustvari mnenje, ali je garancija upravičena ali ne, dejstvo je, da mi NE odločamo o tem in v tem primeru tudi nimamo mnenja o tem, ali je garancija upravičena ali ne, še posebej zato, ker gre za dvomljivo situacijo(ali je cigaretni dim + prah = lepljiva snov razlog za zavrnitev reklamacije je lahko cela tema in debatiramo lahko v nedogled). Glede na napisano nam ne preostane drugega kot da stranko obvestimo, skopiramo zapisnik in ji predlagamo, da glede na nestrinjanje reši težavo s tistim, ki mu garancije ne prizna, to pa je Avtera in ne mi. Torej tudi ne razumemo najbolje stranke, zakaj se krega z nami, razumel bi jo v primeru, da bi mi skrivali, kdo je serviser in mu ne predložili zapisnika, ampak mi ne skrivamo ničesar, celo skopirali smo mu zapisnik z vsemi kontaktnimi podatki, kamor se lahko obrne v primeru nestrinjanja. Seveda ima pravico uveljavljati garancijo tudi pri nas, vendar ne more od nas zahtevati, da mi odločamo o servisnem primeru. In ker predvidevam, da bo tudi stranka prebrala ta post, ji še enkrat svetujem, da se obrne direktno na Avtero in poizkusi rešiti problem z njimi(s primernim dopisom in materialom dokaže, da je bila grafika uporabljana v skladu z garancijskimi pogoji). To seveda lahko naredi tudi pri nas, vendar se mora zavedati, da smo mi spet posrednik med stranko in servisom, kar pomeni, da bomo spet zadevo samo posredovali naprej in spet NE odločali o končnem rezultatu.
Kar se pa tiče ritopikov, izmečkov civilizacije in podobnih opisov, s katerimi je stranka opisala našega zaposlenega pa samo sporočam, da smo se v 6 letih poslovanja naučili kompletno ignorirat takšne provokacije in povem iskreno, da sem/smo na to ponosni. Zato tudi pravim, da bo (če bo) ugodna rešitev primera dosežena samo z razumno utemeljitvijo upravičenosti reklamacije in ne z žaljenjem in ostalimi grožnjami s tožbami, ki se nam zdijo nepotrebne.
LP, Peter
_______________________________
F.U.N.T.E.C.H d.o.o.
Dunajska cesta 190, 1000 Ljubljana
Stranka je k nam prinesla grafično kartico v servis, grafika je bila v garancijskem obdobju. Ker podjetje Funtech ni pooblaščen serviser za grafične kartice Asus, smo zadevo odnesli na uradni servis, ki je v tem primeru Avtera d.o.o.. Te možnosti, da bi mi vplivali na odločitve servisa Avtere na to, ali garancijo priznajo ali ne, pač nimamo in bi bilo zelo čudno, če bi mi diktirali Avteri kaj naj odloči pri servisnih postopkih. Sicer se strinjam, da bi bilo to zelo koristno za nas in naše stranke, saj bi tako vsem vse menjali in bi bile vse stranke srečne, a je na žalost realnost drugačna in Avtera samostojno odloči o vsakem servisnem primeru posebej, to pa nam tudi pisno sporočijo. Če se garancija prizna, nam izdelek zamenjajo, če pa se ne prizna, nam vrnejo izdelek v enakem stanju, obenem pa priložijo zapisnik s slikami. Ker ste nekateri želeli videti slike in zapisnik, ga spodaj prilagamo v obliki scana. Tako si lahko vsak sam ustvari mnenje, ali je garancija upravičena ali ne, dejstvo je, da mi NE odločamo o tem in v tem primeru tudi nimamo mnenja o tem, ali je garancija upravičena ali ne, še posebej zato, ker gre za dvomljivo situacijo(ali je cigaretni dim + prah = lepljiva snov razlog za zavrnitev reklamacije je lahko cela tema in debatiramo lahko v nedogled). Glede na napisano nam ne preostane drugega kot da stranko obvestimo, skopiramo zapisnik in ji predlagamo, da glede na nestrinjanje reši težavo s tistim, ki mu garancije ne prizna, to pa je Avtera in ne mi. Torej tudi ne razumemo najbolje stranke, zakaj se krega z nami, razumel bi jo v primeru, da bi mi skrivali, kdo je serviser in mu ne predložili zapisnika, ampak mi ne skrivamo ničesar, celo skopirali smo mu zapisnik z vsemi kontaktnimi podatki, kamor se lahko obrne v primeru nestrinjanja. Seveda ima pravico uveljavljati garancijo tudi pri nas, vendar ne more od nas zahtevati, da mi odločamo o servisnem primeru. In ker predvidevam, da bo tudi stranka prebrala ta post, ji še enkrat svetujem, da se obrne direktno na Avtero in poizkusi rešiti problem z njimi(s primernim dopisom in materialom dokaže, da je bila grafika uporabljana v skladu z garancijskimi pogoji). To seveda lahko naredi tudi pri nas, vendar se mora zavedati, da smo mi spet posrednik med stranko in servisom, kar pomeni, da bomo spet zadevo samo posredovali naprej in spet NE odločali o končnem rezultatu.
Kar se pa tiče ritopikov, izmečkov civilizacije in podobnih opisov, s katerimi je stranka opisala našega zaposlenega pa samo sporočam, da smo se v 6 letih poslovanja naučili kompletno ignorirat takšne provokacije in povem iskreno, da sem/smo na to ponosni. Zato tudi pravim, da bo (če bo) ugodna rešitev primera dosežena samo z razumno utemeljitvijo upravičenosti reklamacije in ne z žaljenjem in ostalimi grožnjami s tožbami, ki se nam zdijo nepotrebne.
LP, Peter
_______________________________
F.U.N.T.E.C.H d.o.o.
Dunajska cesta 190, 1000 Ljubljana
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Sideeffect ::
Gledam tele vaše izkušnje, pa si mislim, naslednje...
Na FunTechu so ravnali pravilno in nikakor niso slabi, kot jih obravnavate.
Je pa res, da včasih zanikern izdelek pripelje stranko do takšnega razmišljanja, da jih začne pljuvat.
Zaslon, če je imel mrtvo piko ti morajo zamenjat, če ni star več kot 8 dni, za novega... (vsaj bilo je tako)
Tudi res je, da mora imet zaslon 5 mrtvih pik za uveljavljanje garancije.
Ja ljuba duša!!! Pa če se ti prah nabera, odpri pa spuci!!!
Prid magar tle k nam na servis, pa boš brezplačno spihal, al pa na bencinski za gume pumpat, tut z navadno, ročno pumpo za kolo gre...
Na FunTechu so ravnali pravilno in nikakor niso slabi, kot jih obravnavate.
Je pa res, da včasih zanikern izdelek pripelje stranko do takšnega razmišljanja, da jih začne pljuvat.
Zaslon, če je imel mrtvo piko ti morajo zamenjat, če ni star več kot 8 dni, za novega... (vsaj bilo je tako)
Tudi res je, da mora imet zaslon 5 mrtvih pik za uveljavljanje garancije.
Ja ljuba duša!!! Pa če se ti prah nabera, odpri pa spuci!!!
Prid magar tle k nam na servis, pa boš brezplačno spihal, al pa na bencinski za gume pumpat, tut z navadno, ročno pumpo za kolo gre...
01001 ::
Mogoče se vidi, mogoče ne. Sam poanta je da dejansko Funtech nima nobene veze z odločitvijo avtere zaradi česar zdaj tale razjarjena stranka blati ime trgovine. Tega jaz dejansko ne razumem kako folku ni jasn da trgovina ne odloča...
V tem primeru lahko nadaljuje in sprašuje zakaj ni šlo skoz samo Avtero in nobenega drugega...
V tem primeru lahko nadaljuje in sprašuje zakaj ni šlo skoz samo Avtero in nobenega drugega...
http://hardwarefacts.wordpress.com/
Pyr0Beast ::
V bistvu bi bila mehanska poškodba kakšna raza po PCBju.
Politost s snovjo je kemičnega tipa, če reagira s samo tiskanino ali komponentami na PCBju.
Na grafi se očitno vidi, da je bila konkretno zakajena, vendar to definitivno ni vzrok okvare (tudi ni videti nobene korozije). Taka zavrnitev garancije je IMO neutemeljena.
Pravtako se kajenje AFAIK ne smatra kot malomarnost.
Glede ostalega pa, kupec se še vedno ne obnaša ravno najlepše, ampak to ni presoja za neuveljavljanja garancije.
Politost s snovjo je kemičnega tipa, če reagira s samo tiskanino ali komponentami na PCBju.
Na grafi se očitno vidi, da je bila konkretno zakajena, vendar to definitivno ni vzrok okvare (tudi ni videti nobene korozije). Taka zavrnitev garancije je IMO neutemeljena.
Pravtako se kajenje AFAIK ne smatra kot malomarnost.
Glede ostalega pa, kupec se še vedno ne obnaša ravno najlepše, ampak to ni presoja za neuveljavljanja garancije.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Sideeffect ::
Lahko, da ga je imel na vlažnem mestu, ne vem, zna pa bit.
Katran + vlaga zna bit mastno!
Katran + vlaga zna bit mastno!
Tr0n ::
Po mojem se je serviserju kartica v prvi sekundi, ko jo je videl, zagabila, in sploh ni sel nadalje preverjat, kaj je dejansko sploh narobe.
Pac, poletje je, in se folku ne da prevec delat. ;)
Pac, poletje je, in se folku ne da prevec delat. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Sideeffect ::
Tron, tudi to bo možno,
Ali pa je slabo plačan, mogoče potem splet situacij pripeljal do tega...
Ali pa je slabo plačan, mogoče potem splet situacij pripeljal do tega...
k4vz0024 ::
Tega jaz dejansko ne razumem kako folku ni jasn da trgovina ne odloča...
Preprosto, ker se zamenjuje uveljavljanje stvarne napake z garancijo.....
Leks ::
Tudi sam sem že vračal izdelke na servis na Avtero in vedno dobil nazaj tudi spremno pismo, ki pa se dosti razlikuje od tega, ki ga je prilepi FunTech.
Najbolj me zmoti to, da poleg članov komisije ni napisanih njihovih imen, ampak zgolj podpisi. Mislim da to ni prava praksa servisa. Zgolj moje mnenje...
Najbolj me zmoti to, da poleg članov komisije ni napisanih njihovih imen, ampak zgolj podpisi. Mislim da to ni prava praksa servisa. Zgolj moje mnenje...
opeter ::
Saj so napisani, če malo pogledaš, samo so izbrisani (zato pa manjka prva črka "p" pri predsedniku). Za forum itak to ni pomembno, kdo je notri v komisiji.
Na spodnji sliki pa res izgleda, kot da je kartica fasala rjo (od tekočine?) ...
Na spodnji sliki pa res izgleda, kot da je kartica fasala rjo (od tekočine?) ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
FunTech ::
Imena smo namenoma zbrisali na poskeniranem dokumentu "v paintu", saj v tej fazi imena niso pomembna. Stranka je dobila kopijo originala z vsemi kontakti.
Sideeffect ::
imagodei ::
Iz slike ni razvidno, da bi bila grafična kartica polita s čimerkoli. Lahko je zamaščena, ampak kolikor vem, mast ni najboljši prevodnik, tako da mi ni povsem jasno, kaj je tukaj sporno. Nadalje je hladilnik pod ventilatorjem zadosti prehoden, da ne bi smelo priti do kakršnega koli pregrevanja (če ventilator deluje).
Če je ventilator odpovedal in če gre pri omenjenem modelu za znano tovarniško napako, ki povzroča ravno odpoved ventilatorja, potem je žalostno, da uradni serviser tega ne ve in ne menja. Grafična kartica ni ne vem kako božjastno umazana. Delam v poslovnem okolju, kjer vsak dan pod mizami čisti čistilka. Kljub vsemu sem že videl računalnike, iz katerih je prah odpadal v kosih, hladilna rebra so bila popolnoma zaprašena - neprehodna.
Zgornja slika ni nikakor slika zanemarjene komponente. Kot je že en pred mano rekel - nobene korozije, zgolj vizualno se tudi ne vidi kakih ožganih delov, ki bi jih pričakoval, če bi "čudna snov" na površini povzročila kratek stik.
Ne se hecat, cigaretni dim + prah ne moreta biti razlog za nepriznanje garancije. OP ima point: kje v navodilih za uporabo grafične kartice piše, da ne smeš v istem prostoru kaditi?
Če je ventilator odpovedal in če gre pri omenjenem modelu za znano tovarniško napako, ki povzroča ravno odpoved ventilatorja, potem je žalostno, da uradni serviser tega ne ve in ne menja. Grafična kartica ni ne vem kako božjastno umazana. Delam v poslovnem okolju, kjer vsak dan pod mizami čisti čistilka. Kljub vsemu sem že videl računalnike, iz katerih je prah odpadal v kosih, hladilna rebra so bila popolnoma zaprašena - neprehodna.
Zgornja slika ni nikakor slika zanemarjene komponente. Kot je že en pred mano rekel - nobene korozije, zgolj vizualno se tudi ne vidi kakih ožganih delov, ki bi jih pričakoval, če bi "čudna snov" na površini povzročila kratek stik.
Ne se hecat, cigaretni dim + prah ne moreta biti razlog za nepriznanje garancije. OP ima point: kje v navodilih za uporabo grafične kartice piše, da ne smeš v istem prostoru kaditi?
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Ha, zanimivo. Plus pike za Funtech, da lepo pojasnijo svojo plat zgodbe.
Smo doživeli že precej drugačne odzive od kakih drugih trgovcev...
Smo doživeli že precej drugačne odzive od kakih drugih trgovcev...
Zbogom in hvala za vse ribe
k4vz0024 ::
Meni se zdi Avterin odgovor neprepričljiv. Tekočina? vlaga, ker so prinesli kartico v hladen klimatiziran prostor.....
Ob tem, bi lahko dodali, k napisu na škatlicah, kajenje ubija in uničuje računalniške komponente
Ob tem, bi lahko dodali, k napisu na škatlicah, kajenje ubija in uničuje računalniške komponente
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8328 (6499) | galu |
» | Servis AvteraOddelek: Strojna oprema | 9153 (4508) | 69charger |
» | Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 14060 (6536) | dwinxp |