Forum » Mobilne tehnologije » Servis ponudi nov telefon, ker se starega ne da servisirat..
Servis ponudi nov telefon, ker se starega ne da servisirat..
SkyEye90 ::
Mobilni telefon SonyEricsson sem pred slabim mesecem dal na servis, ker pa se ga ne da popraviti in se tega modela ne dobi več, da bi ga zamenjali z novim, so mi ponudili nov mobitel, cenovno sicer enakovreden, vendar ima kar nekaj slabših značilnosti kot tisti, ki sem ga dal na servis.
Zanima me kako je s tem, če ponujenega telefona nočem vzeti? Sam sem predlagal naj mi dajo za nekaj evrov dražji model, sem pripravljen doplačati razliko, pa pravijo da se to ne da. Tudi denarja ne vračajo.
Kako pa je z roki, rok servisa je 45dni, kaj pa je potem, kaj lahko zahtevam, kakšne imate izkušnje? Telefon sem kupil pred 1,5 leta pri mobitelu, na servis pa sem ga nesel na toptime, kar direktno na servis.
So mi rekli, da če nočem vzeti ponujenega, potem lahko samo čakam na servis mojega, kar pa se zna zavleči mesece..
Zanima me kako je s tem, če ponujenega telefona nočem vzeti? Sam sem predlagal naj mi dajo za nekaj evrov dražji model, sem pripravljen doplačati razliko, pa pravijo da se to ne da. Tudi denarja ne vračajo.
Kako pa je z roki, rok servisa je 45dni, kaj pa je potem, kaj lahko zahtevam, kakšne imate izkušnje? Telefon sem kupil pred 1,5 leta pri mobitelu, na servis pa sem ga nesel na toptime, kar direktno na servis.
So mi rekli, da če nočem vzeti ponujenega, potem lahko samo čakam na servis mojega, kar pa se zna zavleči mesece..
kmetek ::
Katerega si imel in katerega so ti ponudili?
"So mi rekli, da če nočem vzeti ponujenega, potem lahko samo čakam na servis mojega, kar pa se zna zavleči mesece.. "
LAŽ! V roku 45 dni moraš dobiti popravljenega, novega (pa ne slabšega) ali vrnjen denar.
"So mi rekli, da če nočem vzeti ponujenega, potem lahko samo čakam na servis mojega, kar pa se zna zavleči mesece.. "
LAŽ! V roku 45 dni moraš dobiti popravljenega, novega (pa ne slabšega) ali vrnjen denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
SkyEye90 ::
Imel sem G900, ponujajo pa C905
Pripravljen sem za vivaz doplačati razliko, vendar pravijo da ne. Vem da je rok 45 dni, samo ali se tega držijo? Moram se pozanimati pri mobitelu, ali mi operater vrne denar (samo ga nisem nesel na mobitel na servis)?
Pripravljen sem za vivaz doplačati razliko, vendar pravijo da ne. Vem da je rok 45 dni, samo ali se tega držijo? Moram se pozanimati pri mobitelu, ali mi operater vrne denar (samo ga nisem nesel na mobitel na servis)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkyEye90 ()
kmetek ::
Hm, dejansko ti niti ne ponujajo slabšega
C905 ima celo GPS
COMPARE
Malo si še opis poglej pa odloči, resda C905 nima urejevalnika in nekaj malenkosti....kaj praviš?
C905 ima celo GPS
COMPARE
Malo si še opis poglej pa odloči, resda C905 nima urejevalnika in nekaj malenkosti....kaj praviš?
SkyEye90 ::
Najbolj me moti ker nima operacijskega sistema (ravno s tem namenom sem kupil pametni telefon), niti nima office-a, kar pa ga skoraj nujno potrebujem, pa tudi zaslon na dotik ni slaba zadeva. GPS pa sem nedolgo nazaj kupil bluetooth..k zadnji točki pa lahko napišem da drsnih telefonov preprosto nemaram ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkyEye90 ()
Bias ::
Poglej!
Oni so ti v garanciji dolžni popravit aparat najkasneje v 42/45 dneh. Če po pretečenem času ne popravijo napake zaradi katere si aparat prinesel, so ti dolžni izdati enak aparat, če ga ni več na voljo pa novega z enakimi ali boljšimi karakteristikami. Cena novega aparata ni predmet ocene. Nov aparat je lahko bodisi cenejši, a boljši od tvojega starega, ali dražji in boljši (cene novih padajo, zato ne more biti predmet pruimerjave).
Res pa je da te lahko "nategujejo" in ti stari aparat vrnejo pred zakonsko določenim cajtom, ti ga odneseš...ugotoviš, da je napaka enaka, ga prineseš nazaj in 45dnevni rok začne teči ponovno... kar veš kaj pomeni.
Kaj sploh je napaka na tvojem aparatu?
P.s.: ko dobiš (ko boš dobil NOV aparat je garancija na njega ponovno eno oz. dve leti!!! in to ti morajo napisat v garancijski list! ;)
Oni so ti v garanciji dolžni popravit aparat najkasneje v 42/45 dneh. Če po pretečenem času ne popravijo napake zaradi katere si aparat prinesel, so ti dolžni izdati enak aparat, če ga ni več na voljo pa novega z enakimi ali boljšimi karakteristikami. Cena novega aparata ni predmet ocene. Nov aparat je lahko bodisi cenejši, a boljši od tvojega starega, ali dražji in boljši (cene novih padajo, zato ne more biti predmet pruimerjave).
Res pa je da te lahko "nategujejo" in ti stari aparat vrnejo pred zakonsko določenim cajtom, ti ga odneseš...ugotoviš, da je napaka enaka, ga prineseš nazaj in 45dnevni rok začne teči ponovno... kar veš kaj pomeni.
Kaj sploh je napaka na tvojem aparatu?
P.s.: ko dobiš (ko boš dobil NOV aparat je garancija na njega ponovno eno oz. dve leti!!! in to ti morajo napisat v garancijski list! ;)
Tilen ::
Ne vem ravno, kako bi z osebnimi preferencami uspel proti tehnično boljšem novem primerku, če bi servis vztrajal pri svojem. Ponudili so ti namreč enakega ali boljšega. Boljšega v smislu tehničnih zmogljivosti (boljšo kamero, GPS, HSDPA ... )
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
SkyEye90 ::
Nekje sem bral, da če ga vrneš takoj nazaj na servis zaradi neodpravljene težave, da se rok sešteva.
Telefon se je software-sko sesul, samo prižgal se je in spet ugasnil..pa ni bil software kriv, skoraj sigurno sem da je šla matična plošča.
Tilen: touchscreen, operacijski sistem..
Telefon se je software-sko sesul, samo prižgal se je in spet ugasnil..pa ni bil software kriv, skoraj sigurno sem da je šla matična plošča.
Tilen: touchscreen, operacijski sistem..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkyEye90 ()
Bias ::
Nekje sem bral, da če ga vrneš takoj nazaj na servis zaradi neodpravljene težave, da se rok sešteva.
Telefon se je software-sko sesul, samo prižgal se je in spet ugasnil..pa ni bil software kriv, skoraj sigurno sem da je šla matična plošča.
Tilen: touchscreen, operacijski sistem..
Definitivno moraš dobiti aparat ki ima Touchscreen! Od tega ne odstopaj, če ga ta novi, katerega ponujajo nima.
Jaz sem imel P1i katerega so mi menjali za enak aparat in podaljšali garancijo za 2 leti. Sem bil zadovoljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bias ()
5er--> ::
Stari ima:touchscreen, 2 kameri, neomejeno število kontaktov/Sms,symbian, boljšo baterijo in veliko daljši čas pogovora
Novi ima:HSDPA, 8mp, gps
Novi ima:HSDPA, 8mp, gps
Bias ::
Stari ima:touchscreen, 2 kameri, neomejeno število kontaktov/Sms,symbian, boljšo baterijo in veliko daljši čas pogovora
Novi ima:HSDPA, 8mp, gps
Lej OS težko...ostalo je dober argument.
Edit: tudi os je dober argument (pripisal, ko se videl kateri OS ima nov telefon)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bias ()
bajsibajsi ::
Najbolj me moti ker nima operacijskega sistema ...
Seveda ima OS (vsak mobitel ima OS), res pa je da funkcijsko ni smartphone, saj bazira na neki lastni (starejsi?) A2 platformi.
edit/
@Bias
Ja saj ravno to sem imel v mislih. Najbrz bi bilo to in zaslon na dotik ze dovolj, da zavrne ponudbo. Samo vprasanje je kaj mu lahko po tem ponudijo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bajsibajsi ()
Bias ::
bajsibajsi je izjavil:
Najbolj me moti ker nima operacijskega sistema ...
Seveda ima OS (vsak mobitel ima OS), res pa je da funkcijsko ni smartphone, saj bazira na neki lastni (starejsi?) A2 platformi.
Kar je praktično argument zakaj ne sprejme menjave!
SkyEye90 ::
Saj pravim, pripravljen sem doplačat razliko za vivaz. Drugače pa če ne bodo hoteli, me zanima kako dobiti denar, najbolje da se pozanimam pri mobitelu, čeprav nisem nesel k njim na servis, ampak verjetno imajo pogodbo ali kaj podobnega, saj sem pri njih telefon kupil. Počakal bom še nekaj dni, da mi povedo, če so si kaj premislili in mi ponujajo še kaj drugega, če pa še vedno vztrajajo pri c905 pa nevem..
kmetek ::
Mobitel ti ponudi novega, ne servis....z njimi se moraš "jebat", servis naj ti izda papirje ipd.
Bias ::
kmetek ::
Aja? Jaz ko sem imel težave s SE - 3 menjave v letu, sem se bockal na Simobilu nič servis :)
Samo telefon ti proda Mobitel&Simobil tako, da oni nimajo nič s tem je malo čudno.....
Samo telefon ti proda Mobitel&Simobil tako, da oni nimajo nič s tem je malo čudno.....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
Bias ::
Aja? Jaz ko sem imel težave s SE - 3 menjave v letu, sem se bockal na Simobilu nič servis :)
Samo telefon ti proda Mobitel&Simobil tako, da oni nimajo nič s tem je malo čudno.....
No, za nedelovanje aparata, ki je predmet garancije je odgovoren uraden servis in ne prodajalec. Uraden servis je predstavnik Firme, prodajalec (Mobitel) je le posrednik in lahko le podaljša reševanje.
Morebiti pa je (kot si delal ti) tudi pozitivna pot, saj se bo Mobitel (npr) za svojega "klienta" potrudil bolj...samo to je le teorija (sam nimam te prakse) ;)
miha07 ::
Pozdravljeni,
Pred 14 dnevi sem dal na Mobitelov servis telefon SonyEricson W995. Ker ga niso popravili sem dobil novega, isti model. Nov mobitel ima tudi novo garancijo. Vse lepo in prav.
Ko sem mobitel začel podrobneje gledati sem opazil kar nekaj manjših prask tako na ohišju kot tudi na display-u. Tudi tipke so že kar precej "zmatrane". Očitno je, da je telefon rabljen in ne nov.
Zanima me, če mi ponudijo nov telefon ali mora biti popolnoma nov ali je lahko tudi rabljen?
Hvala za odgovore
LP, Miha
Pred 14 dnevi sem dal na Mobitelov servis telefon SonyEricson W995. Ker ga niso popravili sem dobil novega, isti model. Nov mobitel ima tudi novo garancijo. Vse lepo in prav.
Ko sem mobitel začel podrobneje gledati sem opazil kar nekaj manjših prask tako na ohišju kot tudi na display-u. Tudi tipke so že kar precej "zmatrane". Očitno je, da je telefon rabljen in ne nov.
Zanima me, če mi ponudijo nov telefon ali mora biti popolnoma nov ali je lahko tudi rabljen?
Hvala za odgovore
LP, Miha
Bias ::
Jaz sem zaradi stranskega koleščka na P1i (kolešček za listanje po menijih itd.) dobil popolnoma nov aparat!! le zadnji pokrovček baterije in baterija sta ostala stara - ker nista predmet garancije. Ostalo je popolnoma novo, in podaljšana garancija za 2 leti.
SkyEye90 ::
Zdi se mi, da bi ti morali dati povsem nov aparat in nikakor ne rabljenega. Praksa očitno kaže, da se tudi to na žalost dogaja..
St235 ::
Aparat ti seved mroajo dat nov, samo če si ti aparat prevzel in nisi zatežil boš zelo teško dokazal, da je bil rablje nže ko si ga prejel.
AngelOfDeath ::
Pozdravljeni,
Pred 14 dnevi sem dal na Mobitelov servis telefon SonyEricson W995. Ker ga niso popravili sem dobil novega, isti model. Nov mobitel ima tudi novo garancijo. Vse lepo in prav.
Ko sem mobitel začel podrobneje gledati sem opazil kar nekaj manjših prask tako na ohišju kot tudi na display-u. Tudi tipke so že kar precej "zmatrane". Očitno je, da je telefon rabljen in ne nov.
Zanima me, če mi ponudijo nov telefon ali mora biti popolnoma nov ali je lahko tudi rabljen?
Hvala za odgovore
LP, Miha
Dobit moraš novega. Za dokazovanje da ti niso dali novega pa potrebuješ mnenje sodnega izvedenca, ki pa ni poceni.
edit: Slovnica
Bias ::
Aparat ti seved mroajo dat nov, samo če si ti aparat prevzel in nisi zatežil boš zelo teško dokazal, da je bil rablje nže ko si ga prejel.
Za reklamacijo na izdano blago ima na voljo 8 dni. Tako da pojdi tja in reklamiraj (saj nisi mogel vedeti kaj je tvoja "pravica" in njihova "dolžnost".
Sicer pa ja, to se dogaja, saj oni reklamirajo aparat(e) na SE in jih dobijo nove ter "pod roko" prodajajo naprej...servisna dejavnost je lahko dober postranski zaslužek...
miha07 ::
Ali je možno, da so mi zamenjali samo "notranjost" telefona (vezje,..) in vse skupaj sestavili nazaj v prejšnje ohišje.
Samo še zmeraj ni logično, ker mi je model ob prevzemu rekel da so mi dali nov telefon.
Pa še to. "Nov" telefon sem dobil odpakiran torej samo telefon in polnilec.
Mater so šalabajzerji. Danes grem nazaj v mobitelov center, da se pozanimam kako je s tem.
Samo še zmeraj ni logično, ker mi je model ob prevzemu rekel da so mi dali nov telefon.
Pa še to. "Nov" telefon sem dobil odpakiran torej samo telefon in polnilec.
Mater so šalabajzerji. Danes grem nazaj v mobitelov center, da se pozanimam kako je s tem.
St235 ::
Aparat ti seved mroajo dat nov, samo če si ti aparat prevzel in nisi zatežil boš zelo teško dokazal, da je bil rablje nže ko si ga prejel.
Za reklamacijo na izdano blago ima na voljo 8 dni. Tako da pojdi tja in reklamiraj (saj nisi mogel vedeti kaj je tvoja "pravica" in njihova "dolžnost".
Sicer pa ja, to se dogaja, saj oni reklamirajo aparat(e) na SE in jih dobijo nove ter "pod roko" prodajajo naprej...servisna dejavnost je lahko dober postranski zaslužek...
Reklmacija 8 dni za kaj? na podlagi česa?
miha07 ::
xteakwondox ::
Zanima me ali lahko z doplačilom zahtevaš drug aparat če ti stari kar naprej crkuje in je več na servisu kot doma??
SkyEye90 ::
priporočam ti, da se za to obrneš na mobitel oz simobil, ker na servisu ne boš prišel daleč. Meni z doplačilom niso hoteli dati drug aparat, tega ne počnejo. Ker pa s ponujenim nisem bil zadovoljen, so mi v nekaj naslednjih dneh popravili mojega (pre so rekli da se ga ne da). Ampak sem zadovoljen, mi ni nič žal da sem hotel svoj aparat :) je pa trajalo dober mesec...toptime ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkyEye90 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106540 (55574) | next3steps |
» | Slab aparat še vedno odplačujemOddelek: Mobilne tehnologije | 7073 (5210) | SendID |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8418 (7059) | PINki |
» | Mobitelov servisOddelek: Mobilne tehnologije | 3081 (2305) | ales400 |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11927 (9809) | jan01 |